Zevenaar, Priveontvangst , Mrs. Davina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zevenaar, Priveontvangst , Mrs. Davina

Ik was tot voor kort totaal onervaren op sm-gebied. Ik wil daarom niet teveel woorden vuil maken aan dit bezoek, want ik heb verder geen referentie. Ik houd het erbij dat deze eerste keer aanvoelde als 'thuiskomen'. De mrs. is een goeduitziende, getatoeëerde jongedame die me er goed heeft laten kenismaken met zweepjes en BD.
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 30-05-11, 18:31. Reden: text en formulier samengevoegd, "SM Onderdanig" weggehaald, leeftijd naar 26-29

Re: Zevenaar, privé ontvangst , Davina (onbekend)

Heb deze dame eens bezocht toen ze nog in Arnhem zat, is een mooie dame alleen was ze vlgns mij nog niet zolang als Mrs aan het werk, beetje afstandelijk maar ja dat kan als je pas begint.
    Ze had ook maar een klein kamertje waar zij zich op haar slaven kon uitleven, bij mij werd elke keer als ik iets mocht ontvangen zoals zweep slagen de muziek even harder gezet, blijkbaar mocht niemand iets horen wat het spel niet ten goede kwam.
    Ze heeft nu een betere ruimte heeft ze me een tijdje geleden laten weten in Zevenaar.
    Een kijken of ik nog eens ga proberen of ze wat meer ervaren is geworden.

Commentaar

Re: Zevenaar, privé ontvangst , Davina (uitstekend)

Vandaag op bezoek geweest bij deze meesteres. Ik vind haar als eerste echt een hele mooie vrouw en ze is daarnaast ook een hele fijne meesteres en die het spel goed speelt. Ik had een uur met haar afgesproken en heb me geen moment verveeld.

Vooraf hadden we kort gesprekje en wilde ze graag mijn wensen weten. Ik wilde graag fysieke vernedering,facesitting,ponyplay en voetaanbidding. De meesteres droeg een strakke legging met mooie laarzen

Ze begon lekker met een zweepje op mijn ballen en lichaam te slaan. Daarna werd ik gedwongen op de knieen te gaan en op de grond geduwd en ging ze bovenop mij zitten met haar knieën op mijn armen. Ik kon geen kant meer op en ze lachte me uit en spuugde me in me gezicht en ging steeds hoger zitten totdat ze bijna op mijn gezicht zat. Hoewel ze niet groot lijkt kreeg ik echt geen beweging in haar en had ze me onder controle.
      Na deze vernedering stond ze op en pakte haar zweep en moest ik mijn handen onder mijn hoofd doen en ging ze bovenop mijn gezicht zitten en plaatste de bovenkant van haar voeten op mijn bovenarmen, zodat ik niets kon. Terwijl ik nauwelijks adem kreeg bewerkte ze mijn ballen en lichaam met de zweep en knepen haar scherpe nagels mijn tepels bijna doormidden. Al die tijd lag ik machteloos onder die legging en billen en die soms even omhoog gingen, maar die direct weer vol ging zitten. Ik heb me nooit zo machteloos en vernederd gevoeld, maar het was heerlijk.

Na 10 minuten stond ze eindelijk op en moest ik als pony door de sm ruimte lopen terwijl zij als meesteres en ruiter op mijn rug zat en me bewerkte met de zweep. Dit was echt zwaar. Vervolgens moest ik haar voeten aanbidden en kreeg ik een touw om mijn nek en moest ik achter haar aan kruipen. Opeens trok ze me op de grond en werden mijn polsen vastgebonden en moest ik mijn armen languit boven mijn hoofd strekken. Ze ging bovenop mijn armen zitten en spreidde haar benen languit langs mijn hoofd zodat ze achter me zat. Ze lachte me uit en spuugde me in me gezicht en vernederde mij.
      Ze sprong vervolgens weer bovenop mijn gezicht en ze bleef steeds met langere tussenpauzes zitten, terwijl ze mijn lichaam maar bewerkte en me steeds meer pijn deed. Ik kreeg nauwelijks adem onder de mooie legging en billen en combinatie met de pijn en de vernedering vond ik het geweldig en zo machteloos tegelijk en zij wist dat. Uiteindelijk stond ze op en was het einde sessie.

Ik vond echt een hele fijne sessie. Ze wist wat ik leuk vond, maar haar verschijning,kracht en verbale vernedering wat echt een topsessie. Ik zal zeker bij haar terugkomen en haar dienen als mijn sterke meesteres.
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 30-05-11, 18:48. Reden: text en formulier samengevoegd, SM Onderdanig weggehaald

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Mrs. Davina(uitstekend)

Jack,

Naar haar eens bezocht te hebben in arnhem heb ik stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt op haar nieuwe plek in zevenaar wilde toch graag weten en ervaren of ze beter en een betere kamer had en natuurlijk hoe haar rol als Mrs nu speeld.
        Haar gebeld en afspraak voor een uur gemaakt waarbij het laatste kwartier haar leerling Mrs ging mee spelen.
        Was moet zeggen spannend haar weer te zien, ze ziet er geweldig uit streng maar toch heel vriendelijk ook haar leerling Mrs.
        Afgesproken dat leering Mrs het laatst kwartier pas mee zou spelen ipv het begin.
        Eenmaal boven in haar kamer die nu ruim genoeg is en leuk is aangekleed uit mijn kleren en werd vastgebonden zodat zij mij compleet in haar macht had.
        Met blinddoek voor mijn ogen werd mijn slaven lichaam onderhanden genomen, mijn tepels werden goed tussen haar vingers samen geknepen, na met zwepen en andere speeltjes te hebben toegepast was het tijd voor de leerling Mrs.
        Samen gingen ze mij te lijf mmm wat een geweldig ervaring was dit zeg vier Mrs handen dit presies wisten waar ze mij moesten hebben.
        Toen werd de blinddoek afgedaan en zag daaar twee hele mooie Mrs staan kan niet omschrijven wat voor gevoel dat was in ieder geval was ik in zo`n toestand dat ze alles mochten en konden doen met mij.
        Moest op de grond gaan liggen en haar leering Mrs ging op mij zitten en begon weer aan mijn tepels te draaien en knijpen terwijl Mrs Davina mijn pik behandelde ooooh mijn god wat was dat lekker.
        Op zijn eind mocht naaar de twee Mrs kijken ja had ze liever kunnen aanraken of met hun willen doen wat elke man zou willen met een mooie vrouwen maar ja dat was mijn straf nu eenmaal en mocht mij zelf klaar maken
        Na de sessie nog even gezelling na geklets met hun.

Moet binnenkort weer nodig een afspraak maken om te kijken en voelen wat haar leerling Mrs bij heeft geleerd en Natuurlijk Mrs Davina te zien en gehoorzamen.

Gr slaaf jack
        Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 12-06-11, 10:35. Reden: "SM Onderdanig" verwijderd van recensieformulier

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Mrs. Davina(uitstekend)

hieronder de nieuwe website van mrs Davina. voor de rest een beetje aan het opschonen geweest.
          http://damla3.wix.com/fetishmansion#

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Mrs. Davina

Weet iemand of deze Mrs. nog actief is ?
            Rt,

Commentaar

Volgens haar site is ze gestopt.

Commentaar

Is dit niet dezelfde dame?

http://www.speurders.nl/overzicht/er...5.html?sr_ab=0

Commentaar

Aan het werk...
                X