Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 72 lks, Sabina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 72 lks, Sabina

Liep vandaag over de wallen, tegenover houthandel Smith stond een dame met dreadlocks en een bordje SM op het raam. Ben altijd geintereseerd geweest maar heb, op een slechte na, geen ervaring. Zij liet me niet los en ik ging naar haar toe.
    Direct vroeg ze me (in het engels) binnen verder te praten.
    Ik vroeg wat ik kon verwachten en de prijs. Ze legde heel vriendelijk en netjes uit dat wat haar betrof alles mogelijk was, ze geen "wekker zette" en vroeg 100,00 euro.
    Ik zei haar dat ik dan geld bij moest halen en dat begreep ze, ook toen ik de ruimte wou zien bleef ze vriendelijk, vol uitleg en nam de tijd.
    Ik heb geld gehaald er goed over nagedacht, een biertje gedronken en ben gegaan.
    We hebben even gepraat en ik zei haar dat ik echt mijn grens wilde weten en ze knikte.
    Ze deed een kap op mijn hoofd en begon die ervaren en zeker vast te rijgen.
    Daarna kreeg ik polsbanden en "toen brak de bitch los".
    And now you are my prisoner riep ze en trok me overeind duwde me tegen een muur en maakte mijn handen hoog boven mijn hoofd vast en gaf me enkelboeien, schopte mijn benen uitelkaar en zette ze vast.
    Ze knoopte een veter om mijn zak en lul en nam de tijd om een paar serieuse tepelklemmen te zetten (net een slag harder als max) en wat ze daarna op mijn lul zette kon ik niet zien maar voelde ook behoorlijk serieus.
    Ze maakte mijn benen los en ik moest me omdraaien, ze had een soort leren plak en begon vrij rustig te slaan, maar toem ik niet reageerde paste ze zich heel snel aan.
    Ik moest tellen en kreeg er 30 (echt op top, maar goed gedoseert)
    Ze merkte dat ik meer kon hebben en wisselde van zweep, now jou gone say "ganade" beet ze me toe en begon zich uit te leven met de zweep, om me heen op de tepelklemmen, me rug, kont, buik, dijen en steeds harder want ik wou geen ganade roepen, toen het haar te lang duurde sloeg ze met de zweep op me zak en lul en niet zachtzinnig, bij de tweede klap was ik kapot.
    Ze maakte me los dwong me op mijn knieen voorover met mijn hoofd op een kruk of het bed, duwde een dildo in me kont, dwong me mezelf af te trekken en liet de dildo niet onbewogen.
    Uiteindelijk "pakte ze me weer uit" en daar stond weer de vriendelijke rustige vrouw van het begin alle tijd om even uit te puffen en een praatje echt geen gehaast.
    Een lieve omhelsing en een "echte" zoen bij afscheid.
    Ik had haar gezegt dat ze niet voorzichtig hoefde te zijn met sporen en ik zit hier nu met een paar behoorlijke stiemen op dijbenen, buik, gevoelige tepels en een paar blauwe plekken op mijn lul, maar voel me heerlijk.
    Verhaal is wat lang maar ik wil echt iedereen wijzen op een vakvrouw die er zelf ook echt plezier in heeft. kom ik niet veel tegen.

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 68 ?, Sabina(uitstekend)

Bedankt Smart1 voor prima recensie.
    Kun je van foto aangeven welk raam het was ? http://www.amsterdam-red-light-distr....com/oa68.html
    En heb je een schatting van haar leeftijd ?

Commentaar

zag haar vanmiddag , op 72-1 (72-lks) , rood glanzend jurkje , gedeeltelijk fake dreadlocks , bordjes op de deur , een jaar of 45 ...

Thanks Goodbar (K.S.)
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 27-05-11, 23:39.
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Sosze Bekijk bericht
        Bedankt Smart1 voor prima recensie.
        Kun je van foto aangeven welk raam het was ? http://www.amsterdam-red-light-distr....com/oa68.html
        En heb je een schatting van haar leeftijd ?
        hi Kaiser Sosze
        Van de drie ramen in de achtergrond het achterste raam en ik schat haar rond de veertig, binnen leek ze me iets jonger dan ik dacht toen ik langs liep.
        laat het weten als je haar ontmoet.
        gr. SMart1

Dat is idd 72-lks, daar zit al een jaar of 3 een sm-dame, meestal in zwart, lijkt toch minstens 45. Bedankt voor reactie. Adres opgeschoven en leeftijd aangebracht. (K.S.)
        Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 27-05-11, 23:46.

Commentaar

Re: Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 72-lks, Sabina(uitstekend)

Heren a.o. dames
          Is er na ruim 650 vieuws niemand anders die een ervaring met deze dame te melden heeft???
          Laat S.V.P. iets van je horen.
          SMart1

Commentaar

OK smart1, hier dan een reactie. Op de wallen vind je weinig SM dames al ben ik wel een keer naar Josje in de monnikensteeg geweest die is erg aardig maar praat een beetje teveel en is wat aan de gezette kant en ik vind dat het oog ook wat wil. Als ik in de stemming voor een SM dame ben ga ik dan ook meestal naar het zandpad in Utrecht.

Jouw goeie recensie wekte dan ook meteen mijn belangstelling en ik nam me voor om Sabina een keer te bezoeken wat deze middag plaats vond. Ze was makkelijk te vinden op 72 links en herkenbaar aan haar dreadlocks, ook ik schat haar 40/45 maar met een goed figuur en mooie borsten. Zij vroeg in eerste instantie 50 euro, maar ik vroeg om een wat langere sessie en kwam 100 euro overeen. Ik heb geen super ervaring met SM, mischien 10 keer tot nu toe, Sabina stelde een soft SM sessie voor waarop ik stelde dat ik niet te soft wou en dat ik hield van anale stimulatie. De sessie verliep een beetje als die van smart1: Ik kreeg een blindoek voor, mijn zaakje werd afgebonden, tepelklemmen en meteen de dildo in mijn sterretje en waar mee ze heftig tekeer ging en mij verder niet te hard met het zweepje en bat bewerkte. Zij kwam professioneel over en was erg aardig, zij had wat mij betreft wat harder en dominanter kunnen zijn, maar dat had ik waarschijnlijk ook beter kunnen aangeven. Verder nam zij alle tijd en kwam ik klaar terwijl ze nog hevig met de dildo in de weer was.

Al met al een goede sessie die ik nog een keer wil herhalen en waar ik dan wat duidelijker zal zijn in mijn voorkeuren. Daarom dit keer een beoordeling goed en nog geen uitstekend.

Verder gevraagd waar ze vandaan komt en hoelang ze op de wallen werkt. Ze is Spaanse en zei dat ze steeds een 1 @ 2 maanden in verschillende landen werkt waaronder Duitsland.

Commentaar

Vandaag bij deze dame naar binnen gegaan.
              Ze zit nu in de Monnikensteeg 59-4.
              Op de deur heeft ze bordjes met 'SM' en 'electrosex' hangen.

We hebben even kort gesproken over wat ik wilde. (SM)
              Zij stelde soft SM voor en ik zei dat ik het graag wat harder wilde.
              Terwijl ik me uitkleedde legde zij de nodige zaken klaar.
              Een masker, boeien, wat touw en een rijtje met slaginstrumenten.

Vervolgens werd ik opgetuigd.
              Eerst kreeg ik een halsband om.
              Vervolgens kreeg een blindoek en masker voor zodat ik niets zag.
              Daarna kreeg ik een gag in mijn mond.
              Tenslotte deed ze boeien om mijn polsen en enkels die stevig vast zaten.

Toen voerde ze me aan de halsband mee naar de muur waar ik met mijn armen omhoog werd vastgezet.
              Ook mijn enkels werden vastgezet.
              Een set tepelklemmen werd stevig op mijn tepels gezet.

Daarna volgde wat gefrunnik aan mijn zaakje terwijl ik in spanning wachtte op wat komen gaat.
              En er kwam wat. Plotseling voelde ik een vreemd prikkend iets op mijn lul.
              Het ging met wisselend tempo en intensiteit. Laag was goed te doen maar op de hoge stand deed het flink pijn.
              Dit was de electrosex verklaarde ze achteraf.

Vervolgens ging ze aan de gang met verschillende zwepen, een leren plak, een rietje, etc.
              Zowel van voren als van achter werd ik stevig behandeld. Hierbij hield ze niet in en sloeg stevig door.
              De momenten dat ze van instrument wisselde waren een welkome pauze!

Na me stevig bewerkt te hebben maakte ze een hand los en gaf me te kennen dat ik mezelf naar een hoogtepunt moest brengen.
              Dit ging nog moeilijker dan het klinkt. Mijn hand tintelde wat van het vastgebonden zijn en ook mijn lul moest nog even hard worden gemaakt.
              Gelukkig wist ze me, geheel in haar rol, aan te moedigen.
              Ze riep me toe dat ik moest moest komen en bleef door slaan, ik kon er zelfs nog wat schoppen bij krijgen.

Nadat ik klaar was was het spel voorbij en haalde ze alles weer los.
              Ik liet merken ervan genoten te hebben en kwam nog even op adem.
              Daarna ruimde zij alles weer op terwijl ik me wat opfriste en me aankleedde.
              Van haar was er geen haast om me de deur uit te krijgen.

Na kort te hebben gepraat verliet ik tevreden na een sessie van 40 minuten haar kamer.
              Thuisgekomen heb ik in de spiegel alle striemen en blauwe plekken nog eens bewonderd.

Commentaar

Re: Amsterdam,Monnikkenstraat 3-6, Sabina(uitstekend)

Gisteren naar deze Spaanse schone wat oudere dame op bezoek geweest. Ze zetelt nu op de Monnikkenstraat 4(nummer weet ik niet helemaal zeker) Net zoals mijn voorgangers heeft ze me eerst vastgebonden waarna ze zelf zeer stevig tekeer ging. Het ging mij te hard en verzocht haar te stoppen. Dit deed ze en ze veranderde van stijl wat mij beter deed voelen. Ze is zo geil als een dweil. Eerst dacht ik nog dat het wel theater zou zijn, maar aan haar natte poes te voelen dacht ik toch ineens anders. Over de inhoud kun je wel gissen, maar vind ik wel iets te prive om te delen. Al met al een goed bezoek op een mooie zonnige dag. Ga nog een keer terug als ik weer in het Amsterdamse ben. S6

Commentaar

Re: Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 72 lks, Sabina

Weet iemand of ze nog actief is in Amsterdam??
                  Zoja waar en kan ik haar nog bezoeken ?
                  Ben namelijk nieuw hier maar wel dol op BDSM

Commentaar

Aan het werk...
                  X