Rotterdam, Schieweg 237 A, Rowena s Great Below, Switch C

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Schieweg 237 A, Rowena s Great Below, Switch C

Switch C, ook wel C-tje genoemd is een bijzondere Switch. Ze is vooral bekend als slavin van Domina Rowena. Er zijn meerdere filmpjes waarop ze vreselijk onder handen wordt genomen. Ze heeft ook haar dominante kant ontwikkeld en kan zelf ook meedogenloos zijn. Ik had afgelopen vrijdag een afspraak bij Rowena’s Great Below. Bij binnenkomst bleek dat Meesteres Rowena aan C-tje opdracht had gegeven mij onderhanden te nemen. C-tje heeft dit een keer eerder gedaan, maar in een totaal andere setting. Toen heeft ze me stevig gemept, veel kaarsvet gebruikt en heb ik flink geschreeuwd. Deze keer hadden we de tijd om vooraf te praten. Elkaar wat beter te leren kennen en zodoende de sessie beter op elkaar af te stemmen. Ik ben geen sub die geniet van pijn. Het hoort erbij. Ik krijg toch vooral de kick van vernedering en onderwerping.
    Daarmee ging C-tje dus aan de slag. Ik kreeg klappen in mijn gezicht en werd in mijn gezicht gespuugd. Ze kietelde me op een gemene manier. Onder mijn voeten, daar kan ik niet tegen met het gevolg dat ik probeer te trappen. Omdat ik gebonden lag stuiterde mijn hele lichaam. Zij had een enorme lol. Ze gebruikte een painwheel, of beter een soort behangroller met venijnige pennen die ze als zodanig gebruikte. Als ze dat ding zachtjes liet rollen tussen mijn dijen, langs mijn kruis of over mijn borstkas – wanneer ze me dus eigenlijk alleen toucheerde - viel het wel mee, gaf het alleen een kietelend effect. Maar met wat meer kracht rolde dat ding toch flink pijnlijk. De pennen lieten in ieder geval rode puntjes achter die ik vandaag nog zie.
    Op het einde terwijl ik in een bondage op de grond lag ging ze wijdbeens boven me staan. Schaamteloos maar met een grote grijns liet ze een warme straal over mijn borst, gezicht en door mij haren kletteren. Wat voelde ik me vies! Een ultieme vernedering. Daarna gaf ze me opdracht om met mezelf te spelen.
    Achteraf was het voor mij meer dan in het verleden een softe SM-sessie. Maar ook soft heb ik nu gemerkt kan een sessie heel intens zijn. Een meesteres die soft goed beheerst kan er voor zorgen dat je siddert en dat rillingen door het hele lijf vloeien. Zeker als er sprake is van actieve interactie en de meesteres laat merken dat ze lol heeft om de reacties van haar sub. Hulde voor C-tje, voor herhaling vatbaar en een aanrader voor andere subs!
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 17-04-11, 11:20. Reden: adres

Re: Rotterdam, Schieweg 237 A, Rowena s Great Below, Switch C(uitstekend)

Afgelopen vrijdag heeft Switch C, ofwel Carla mij opnieuw onderworpen. Switch C blijft een zeer veelzijdige dame. Ik heb gezien hoe ze zich als slavin door haar Meesteres subspace liet slaan. Maar als dominant heeft ze zelf ook haar sadistische trekjes. Eerst moest ik kruipen, veel kruipen. Daarna werden er knijpers op heel mijn lijf gezet. Knijpers op mijn armen, op mijn tepels. En wel vijftien, twintig wasknijpers op mijn pik en ballen. Terwijl ik in spreidstand stond werd de zweep in mijn kruis geslagen. Heel pijnlijk met al die knijpers. Ik trok een grimnas dat ik dit moeilijk aankon. Met twinkelende pretoogjes keek Carla mij aan. Om vervolgens de zweep opnieuw in mijn kruis te parkeren. 's Avonds was het effect aan enkele blauwe plekken op mijn pik nog te zien. Met de zweep werden vervolgens de meeste wasknijpers op ballen, tepels en armen verwijderd. De laatste op mijn pik maakte ze gelukkig met de hand los. Daarna kwamen de klemmetjes te voorschijn. Weer op ballen en tepels. En daar werden vervolgens gewichten aan gehangen. Met mijn handen boven mijn hoofd gebonden werd de zweep gebruikt om mij verder te verwarmen. Het gewcit tussen mijn benen bgon heen en weer te slingeren. Ik moest voorover geknield op de grond gaan zitten en er werd heet kaarsvet over mijn rug gegoten. Ik gilde!
    Later werd ik in strak folie gewikkeld. Spannend: ik had geen bewegingsvrijheid meer. Ik kon niets zien omdat ook mij ogen achter de folie zaten. Alleen een opening bij mijn mond om adem te halen. En mijn hand werd vrijgehoiuden waarin ik een kaars moest houden om Carla te seinen als het niet goed met me ging. Op die manier ingepakt kreeg ik de zweep weer over me heen. Flink heftig deze keer. Maar op deze manier ingepakt kon ik veel meer verdragen.

Het bijzondere van Carla is dat ze tijdens een sessie heel goed contact houdt met haar slaaf. Ze herkent lichaamstaal, ze houdt oogcontact. Ze zoekt de grenzen, gaat net iets verder dan haar slaaf wilt maar ook net niet te ver.
    Carla, dank voor deze ervaring!

Commentaar

Re: Rotterdam, Schieweg 237 A, Rowena s Great Below, Switch C(uitstekend)

Afgelopen weekend had ik een afspraak met Domina Rowena. Deze keer niet in haar studioe "Great Below" in Rotterdam maar in Utrecht op de Kamasutrabeurs waar zij twee maal per jaar het SM-eiland verzorgd. Een afspraak op de Kamasutrabeurs betekent dat er in het openbaar met publiek met me gespeeld zou worden. Op deze beurs laat Rowena op professionele wijze een breder publiek kennis maken met de BDSM. Naast Domina Rowena was er een sprankelende sessie van meesteres Winnifred met een slaaf en een stijlvol optreden van meesteres Dita la Strangé met een slavin. Van beide meesteressen zijn elders op dit forum topics te vinden. Zelf moest ik naakt op de grond naast het podium wachten tot het mijn beurt was.Op momenten dat Domina Rowena zelf van de shows van andere meesteressen wilde genieten mocht ik als voetbankje dienen. Terwjl Zij op een stoel zat mocht ik voor haar geknield met mijn neus op de grond zitten. Zij liet haar laarzen op mijn rug rusten. Domina Rowena liet het spelen met mij op het podium over aan Switch C, Carla. Carla werkt regulier als switch in Haar studio in Rotterdam zowel als sadistische meesteres als slavin. Op het podium - dus in het openbaar waarbij er veel publiek toekeek - nam Carla mij vreselijk te grazen. Natuurlijk kwamen er zwepen op kont, rug en borst aan te pas. Ze liet een wheel of pain over mijn lichaam rollen, aan de binnenkant van mijn benen, naar boven naar ballen en pik. Er kwamen wasknijpers op tepels en armen die er met de zweep af werden geslagen. Ook wasknijpers op ballen en pik. Ik moest om mijn buik gaan liggen. Ze ging op mijn rug staan en lopen. Hoewel ze stevige hakken droeg hadden deze gelukkig geen puntige stiletto's. En Carla is tenger wat voor mij ook een geluk was. Vervolgens moest ik mij omdraaien, op mijn rug gaan liggen en ging ze op mijn buik staan. En natuurlijk met een voetje in mijn kruis. Vond ze leuk! Daarna mocht ik weer gaan staan en werden er klemmetjes op mijn tepels gezet die met een kettinkje aan elkaar verbonden waren. Ook op mijn ballen kreeg ik dergelijke klemmetjes. Aan beide kettinkjes begon ze lichtjes te trekken om me achter haar aan een rondje over het podium te laten lopen. Ik kan verzekeren: de rukjes aan de kettinkjes vond ik niet leuk. Tenslotte moest ik geknield met neus op de grond voor op het podium plaats nemen. Dat was het moment om het kaarsvet over mij uit te storten. Overal rond het podium stonden meerdere brede kaarsen te branden. Eén voor één werden ze met een ruim gebaar omgekeerd zodat het hete kaarsvet over mijn rug en billen stroomde. Ik schreeuwde het uit van de pijn! Geef niet zei Carla, dat gegil is leuk voor het publiek. Toen ik daarna het podium mocht verlaten mocht ik zwaaien naar het publiek. Er werd flink geaplaudiseerd. Het publiek had van deze sessie genoten.

Commentaar

Re: Rotterdam, Schieweg 237 A, Rowena s Great Below, carla(uitstekend)

Afgelopen vrijdag heeft Carla mij opnieuw onderworpen aan pijn en genot.Carla met heer sadistische trekjes. werdt ik tegen het kruis vastgezet . Daarna werden er knijpers op heel mijn lijf gezet. Knijpers op mijn armen, op mijn tepels. En wel vijftien, twintig wasknijpers op mijn pik en ballen. Terwijl ik in spreidstand stond werd de zweep in mijn kruis geslagen. Heel pijnlijk met al die knijpers. Ik trok een grimnas dat ik dit moeilijk aankon. Met twinkelende pretoogjes keek Carla mij aan. Om vervolgens de zweep opnieuw in mijn kruis te parkeren. 's Avonds was het effect aan enkele blauwe plekken op mijn pik nog te zien. Met de zweep werden vervolgens de meeste wasknijpers op ballen, tepels en armen verwijderd. De laatste op mijn pik maakte ze gelukkig met de hand los. Daarna kwamen de klemmetjes te voorschijn. Weer op ballen en tepels. En daar werden vervolgens gewichten aan gehangen. Met mijn handen boven mijn hoofd gebonden werd de zweep gebruikt om mij verder te verwarmen. Het gewcit tussen mijn benen begon heen en weer te slingeren. Ik moest op de grond gaan zitten en er werd heet kaarsvet over mijn edele delen gegoten

Het bijzondere van Carla is dat ze tijdens een sessie heel goed contact houdt met haar slaaf. Ze herkent lichaamstaal, ze houdt oogcontact. Ze zoekt de grenzen, gaat net iets verder dan haar slaaf wilt maar ook net niet te ver.
        Carla, dank voor deze ervaring! je ben een topper in je vak
        Laatst gewijzigd door Northern Rose; 28-10-12, 08:52.

Commentaar

carla schieweg 237 rotterdam

heden middag weer langs geweest en wederom een top middag beleefd
          heerlijk genoten van der spel en technieken

Commentaar

Re: Rotterdam, Schieweg 237 A, Rowena s Great Below, Switch C

Is iemand onlangs nog bij Carla geweest?
            Hoe is zij als slavin?
            Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik heb een eigen mening.

Commentaar

Iemand nog ervaring? Ik mag zaterdag haar slaaf zijn.

Commentaar

Al enige tijd geen informatie meer ontvangen van Mrs. Rowena en/of haar Switch C.

Heeft er iemand info ?

Rt,

Commentaar

Bij de KVK is het bedrijf inmiddels uitgeschreven.

Commentaar

Aan het werk...
                  X