Nieuwegein, De Liesbosch 14d, Dynamite Privé, Mrs. Tanja D

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nieuwegein, De Liesbosch 14d, Dynamite Privé, Mrs. Tanja D

;D Ik gister toch de stoute schoenen aangetrokken en naar Tanja gegaan..Altijd heeft zij mijn aandacht getrokken, echter haar wat afstandelijke houding van buitenaf hield mij tegen..of waren het de sm-dingen die aan de muur hangen

Ik liep naar haar toe..en viel me meteen op..pfoeiii wat een dame met pit..en uitdagend en van dichtbij bloedmooi..Ze wilde niet prijsgeven wat ze met me ging doen..ik moest maar zeggen hoeveel ik over voor haar had..

begonnen met the usual €50,- Ik werd tot mijn schrik vastgebonden..ik ben totaal onervaren in sm..dus werd een beetje nerveus..echter zij stelt je op je gemak en ze maakt je helemaal gek..Uiteindelijk €135,= betaald ben daar zeker 45-60 minuten geweest..dildo show gehad..gepijpt en ze heeft me bereden(echter dat weet ik niet zeker want ze deed een lap voor mijn ogen)
    Ze gebruikte de eerder genoemde handschoen..maar ze kijkt je continue aan..maakt je helemaal gek..ze heeft een leren broekje met een rits..die onderdoor gaat..je raad de rest..

Was een hoop geld..misschien raak je een beetje gefrusteerd omdat je niet je gang kan gaan.. maar al met al qua sfeer en persoonlijk gevoel wat ze je je geeft een vette 9!!

Genoten van deze verslagen, hoe je ondanks (of juist vanwege?) eerdere ervaringen dan toch weer voor de bijl gaat met je volle uier.
    Ik ga zelf nooit terug naar melksters, maar bewaar aan zulke gebeurtenissen wel de dierbaarste herinneringen. Misschien is het voor een onderdanige Nederlander wel de ultieme onderwerping meer uit te geven dan hij van plan was.
    Eh, weten jullie wat precies de werktijden zijn van Mrs Tanja?

Dank van Leerjongen

Tanja's werktijden:

Zondag t/m Donderdag:
    Vanaf 19:00 tot ongeveer 2:00

Vrijdag en Zaterdag:
    Vanaf 19:00 tot ongeveer 4:00.

Succes allen!

Commentaar

Hallo beste schrijvers over Tanja....

Hierbij eens iets anders dan het gebruikelijke een letterlijke omschrijving van een waanzinige sessie als belevenis van mij bij Mrs Tanja. Als je echt van SM geniet ben je bij haar aan het juiste adres....

Een deur gaat open. Uit een van mijn ooghoeken zie ik de goddelijke en oogverblindend mooie gestalte van Meesteres Tanja. Gehuld in leren kleding en lopend op de mooiste laarzen, die er zijn is. Haar verschijning goddelijk. Het zwartglanzende lakleer van de schachten kraakt. Even blijven de laarzen vlak voor me staan. Eerbiedig groet ik U, Meesteres der Meesteressen. Ze lijkt er geen acht op te slaan en bewonderend en vol aanbidding kijk ik.

Nog voordat ik Meesteres Tanja als Meesteres der Meesteressen kan begroeten, krijg ik een klap in mijn gezicht. Ik kniel voorover en begin de laarzen van Meesteres Tanja te kussen. Macht en strengheid straalt Ze uit. Ik zweet onder het leer van het masker en pijn snijdt door mijn tepels en borst vanwege de twee krokodillenklemmetjes en een paar loden gewichtjes, die op mijn tepels geplaatst Net als de halsband, de zo strak is vastgegespt, dat de leren rand voortdurend tegen mijn onderkaak drukt en me nauwelijks in staat stelt om te slikken.
      Het vooruitzicht dat ik opnieuw kan genieten van de aanblik van Haar gestalte wordt me niet gegund. Voordat ik het in de gaten heb daalt Haar zweep hard neer op mijn slavenkont. Ik zie de strengen voorbijflitsen en direct daarna voel ik het striemende leer. Meesteres Tanja slaat hard door.

Ik krijg de opdracht te gaan staan. Wat is er met jouw pik aan de hand, slaaf? vraagt Meesteres Tanja mij op strenge toon als Ze mijn stijve pik ziet. Genieten zonder toestemming? vervolgt Ze. Razendsnel krijg ik een paar draaien om mijn oren, waarna de Meesteres opstaat en achter me gaat staan om ook nog eens een harde trap onder mijn kont te geven. Ik tuimel voorover en doordat ik mezelf niet kan opvangen met mijn handen omdat mijn armen bij elkaar gebonden zijn in een singleglove, val ik met mijn gezicht en schouders op de grond. Moeizaam kom ik overeind, Met een trap in mijn zij met de punt van Haar laars dwingt Ze me op mijn rug te aan liggen, waarna Ze over me heen gaat staan.

Ik adem snel en opgewonden als ik tegen mijn Godin opkijk. Ze is Goddelijk en ik voel me kleiner en onderdaniger dan ooit tevoren. Met een strenge minachtende blik kijkt Ze op me neer. Haar ogen voorspellen niet veel goeds voor me, maar in gedachten denk ik dat mijn Godin niet streng genoeg voor mij kan zijn. Dan draait Zij zich om en even later zit Ze op mijn borst en klemt Ze mijn hoofd tussen Haar gelaarsde benen. Ik kan geen kant op. Mijn hoofd kan ik nog iets bewegen. Impulsief probeer ik de hakken van de laarzen te kussen, maar mijn Godin is daar niet van gediend. Over Haar schouder kijkt Ze naar beneden en gemeen lachend klemt ze mijn hoofd nog strakker tussen Haar gelaarsde benen en schuift ze met Haar Goddelijke zitvlak iets verder naar achteren totdat Ze bijna op mijn hals zit. Mijn hoofd kan ik nauwelijks meer bewegen. Haar prachtige billen ontnemen mij letterlijk en figuurlijk de adem. Langs Haar billen en rug omhoog kijkend, besef ik dat ik echt helemaal niets ben. Ik bewonder en vereer Haar perfecte lichaam. Dan voel ik opeens dat de leren veter om mijn pik wordt losgemaakt en dat mijn lul een erectie krijgt. Er volgt een harde tik en opnieuw wordt mijn lul afgebonden. Ik wil omhoog komen, maar onder het Goddelijke gewicht van Meesteres Tanja heb ik niets over mezelf te vertellen. Ze lacht als Ze mijn pogingen bespeurt en trekt de leren veter zo strak mogelijk aan. Ik kreun en probeer mijn hoofd heen en weer te schudden in reactie op de pijn die ik ervaar. Het lijkt alsof ik gecastreerd word. Niet veel later als ze klaar is met het bonderen van mijn pik, staat Ze op en dwingt Ze mij staand te knielen voor Haar. Terwijl Met verbazing kijk ik ondertussen langs mijn lichaam. Mijn ballen zijn strak afgebonden met de leren veter en bevinden zich niet onder maar boven mijn penis. Mijn eikel heeft een bijna maximale grote, mijn ballen zijn kogelrond en mijn pik staat recht vooruit. Ziet er mooi uit, slaaf! zegt ze, terwijl ze een slok water neemt. Ik zie dat Ze het elektro-apparaat bij zich heeft. Ze gaat zitten en met angst en beven, wacht ik op het geen wat komen gaat.
      Ze kijkt me met fonkelende geringschattende ogen aan, Mijn ballen beginnen inwendig pijn te doen en ik bijt op mijn lippen. Als Ze uitgedronken is neigt Ze naar voren om een paar elektroden aan mijn eikel en ballen te bevestigen. Dan gaat ze ontspannen zitten en beweegt Ze Haar vingers over het bedieningspaneel. Ik voel de eerste stroomstoten. Ik zal hem even wat harder zetten, De stroomstoten golven door mijn lijf en mijn bovenlichaam kronkelt. Ik lijd voor het genoegen voor m`n Meesteres. Bij iedere harde stroomstoot probeer ik om genade te schreeuwen, maar mijn Godin kent geen genade. Een paar harde stroomstoten zijn mijn verdiende loon. Ik probeer van Haar vandaan te kruipen, maar Meesteres Tanja, die is opgestaan maakt een ketting aan mijn halsband vast en houdt die stevig vast. Wou je ontsnappen, lul? Opnieuw krijg ik een paar extra harde stroomstoten te verduren als straf. Met de moed der wanhoop, Het huilen, staat me nader dan het lachen. Na verloop van tijd kijkt Meesteres Tanja op haar horloge. Vol eerbied vervul ik mijn taak. Dan beveelt de Meesteres dat ik me moet oprichten. Spottend kijkt ze naar me. Ze laat me op mijn knieën staan met mijn rug naar Haar toe. De singleglove wordt losgemaakt. Ik krijg de opdracht krijgt om mezelf af te trekken. De loden kogeltjes bewegen op mijn borst heen en weer en mijn hand komt steeds tegen mijn ballen aan, die daardoor iedere keer tegen elkaar gedrukt worden. Je mag wel opschieten, slaaf ! Schril weerklinkt Haar lach Wanhopig ruk ik aan mijn lul. Niet eerder heb ik me zo afgerukt. Met een glimlach om Haar mond geeft mijn Godin mij een klap. Doorgaan, nietsnut! Er volgt nog een klap. Ik wil komen, maar het lijkt of mijn zaad tegengehouden wordt. Beschaamd hervat ik mijn masturberende bewegingen. Verwoed beweeg ik mijn hand steeds sneller heen en weer. Ik kom klaar en spuit. Uitgeput kniel ik neer voor de gelaarsde voeten van Meesteres Tanja. De Meesteres beveelt mij het condoom van mijn pik te trekken. Terwijl ik tegelijkertijd de stuwing in mijn pik voel. Ik knik en buig mijn hoofd. Met een knik van Haar hoofd geeft ze mij de opdracht Haar te volgen Ik word van mijn halsband en enkelboeien verlost. Ik krijg toestemming om me te wassen en mijn kleren aan te trekken. Ik kus eerbiedig Haar goddelijke laarzen als ik klaar ben.
      Ik zal ervoor zorgen dat je voortaan alleen nog maar aan mij als Godin denkt, zegt ze. Grinnikend vervolgt Ze: Vlak voordat Ze de deur opendoet, moet ik Haar aankijken. Ze spuugt me midden in het gezicht, zegt dat ik een onderkruipsel ben en ik krijg het bevel naar buiten te lopen. Ik wrijf met mijn handpalm langs mijn gezicht en lik die af. Achterom kijkend zeg ik zachtjes voor mezelf:Godin, slaafs aanbid ik U Ik slik en stel me Haar laarzen voor, waaronder ik voor altijd zou wil lijden. Pas thuis kan ik mijn pik bevrijden van de veter. Met moeite. Zodra de veter los is en mijn ballen en hun natuurlijke positie innemen, schiet mijn slavenzaad uit mijn eikel. Alstublieft, Godin, overheers me.

Commentaar

Donderdagavond, 14 augustus 2003, ben ik op het Zandpad geweest en was nieuwsgierig geworden door de goede recenties die hier staan.

De wegbeschrijving was erg goed! WimWim Bedankt!! En zo kwam ik daar gemakkelijk terecht. Ik heb mijn auto neergezet bij de Texaco en ben toen een rondje gaan lopen.

Ik wilde graag naar Meesteres Tanja, maar was eerst de verkeerde kant opgelopen en zag zo nog een aantal andere (en beslist interessante Meesteressen), toen ik op de goede plek aangekwam, was het gordijn dicht. Aan de linkerkant zat Meesteres Katja voor een open raam en rechts zaten nog twee meesteressen (waarvan ik de naam niet meer weet), dus de verleiding was groot om het "bij de buren te proberen". Maar, ... Tanja was het doel van de avond en ik ging tegenover haar boot op de stoep zitten en nam een slok uit mijn blikje cola.

Al na 5 minuten ging de bovenkant van de deur open. Er kwam echter niemand naar buiten. Wel keek een vrouw (knappe vrouw!) naar buiten. -- Dit was Tanja !? Zij keek naar buiten en ik keek terug. Ze deed ook haar gordijn open en ik zag het zwarte binnenwerk van een SM kamer verschijnen. -- Meesteres Tanja dus !!

Ze ging loom over de deur leunen, keek weer naar buiten, keek naar mij, ik keek terug en bleef zitten. Ze knikte, met zo'n houding van: "Wat wordt het!", ik nam nog een slok cola, stond op en liep naar haar toe.

De inleiding voor een goede, goede, goede (3x, dus dan moet het wel goed zijn!) sessie.

Mooie vrouw, leuke Meesteres en ze heeft helemaal niet geprobeerd om er meer van te maken dan de 100 EURO die ik meegebracht had. In het begin spraken we een half uurtje af, maar ik ben er beslist langer geweest.

In de sessie heeft ze mijn tepels bewerkt, liet ze me uitvoerig haar dildo pijpen (ik denk dat ze dit graag laat doen?) en heeft ze mij herhaald opgepompt en leeg laten lopen met een opblaasbare dildo in mijn kontje. Ik heb twee keer een snuif poppers gehad en terwijl zij zowel mijn pik als mijn tepels bewerkte ben ik explosief klaargekomen. Beslist een aan te raden Meesteres!

Commentaar

na verschillende resenties te hebben gelezen ben ik ook op zoek naar deze dame gegaan.
          spontaan en leuk bij de deur maar toen de prijs (ik had gepast geld bij mij zo dat ik niet te veel kon geven)
          afspraak 150 euro maar ze had gezien dat ik nog 50 euro over had(ik had er 200 voor mee genomen)
          je begrijpt het al ook deze wist ze op een spannende manier te krijgen.
          ik zelf heb zelf een heerlijke sesie gehad en was zeker die 200 waard.
          ik ga er zeker nog een keer terug om verder te gaan waar we geeindigd zijn.
          een ding vind ik wel jammer dat ze haast niet aan haar lichaam laat komen wie weet als ik er wat vaker komt.
          een lekker lijf en geen haast werk

Commentaar

Gisteren, zaterdag 23 november, weer een heerlijk avontuur beleefd.

Tanja is een tijdje "numero uno" op deze lijsten geweest en ze lijkt te zijn teruggezakt in de polls. Echter, als ik er ben zie ik geen verschil in haar grote enhousiasme, nieuwsgierigheid en ik vind haar nog steeds een heel mooie vrouw met een zeer dominante uitstraling.

In september een keer en nu in november ben ik zo dit jaar drie keer bij haar geweest en steeds nieuwe dingen uitgeprobeerd.

Haar laatste speeltje is electrisch, dus iedereen is bij deze gewaarschuwd.

Groet, Thommie.

Commentaar

Zaterdagavond weer eens bij Mrs. Tanja geweest. De ontvangst was, zoals gewoonlijk, weer heel vriendelijk maar dat veranderd altijd zodra je op het bed beland en in de boeien geslagen wordt. Iedere sessie met Tanja is weer heel anders en dit keer was ze van plan om mijn schaamhaar onder handen te nemen. Ze vroeg hier wel eerst toestemming voor en bewerkte toen met een tondeuse op vakkundige wijze mijn pik en ballen. In het praatje achteraf vertelde ze dat ze naast de tondeuse ook nat scheren op het programma heeft staan dus dat zal zeker nog wel een keer komen. Wil je je een keer op een aparte wijze van je schaamhaar laten ontdoen dan kan ik je Tanja aanraden.

Voordat ze aan het scheren/knippen begon was er al een dildo aangebracht en nadat ik ontdaan was van mijn schaamhaar werd haar aandacht getrokken daar weer naartoe getrokken. Ondertussen wist ze me door veel te teasen al aardig richting mijn hoogtepunt te krijgen en na een paar snuifjes poppers mocht ik dan ook heerlijk klaarkomen.

Alles bij elkaar weer een hele goede sessie bij Tanja die, samen met buurvrouw Katja, tot de beste meesteressen behoord die er te vinden zijn.

John

Commentaar

Tania, van origine duitse.
                Je gaat liggen en ze doet handschoenen aan; ze smeert je in en op een heerlijke wijze word je opgewarmd; je lul, je ballen; je sterretje als je wilt; Intussen kijkt ze je erg geil aan. Tenslotte trekt ze je af zonder condoom. Daar kan neuken nauwelijks tegenop.

Commentaar

Afgelopen zaterdag voor het eerst naar tanja geweest, na hier enkele recensies gelezen te hebben.

Ik heb gevraagd wat ze lekker vond en ze zei dat ik dan naar binnen moest komen, zo gezegd zo gedaan.
                  Ze is inderdaad zeer mooi en een fantasties lichaam. Een paar minuten later lag ik naakt op bed met armen en benen wijd, zodat ze mij ,met het elektrische speeltje mijn pik stroom stootjes kon geven.
                  Wat was dat lekker zeg.
                  Ik hoop snel weer te gaan.

Commentaar

Ook Enrico is sinds het bezoek aan Tanja voor SM gevallen...
                    Ruim een jaar geleden voor het eerst bij haar geweest (puur door haar mooie uitstraling) . Nou dat was me een ervaring. Had toen alleen nog maar de standaard hoertjes gehad , dus wat wist ik ???
                    Gaat ze me direct vastbinden en blinddoeken ! Nou dat was ff niet de bedoeiling ! Helemaal bang werd ik , haha. Geen probleem bij haar... dus alleen de benen vastgebonden . Ook voor het eerst anaal genomen met een dildo door haar. Heb wel duidelijk gevraagd of ze wat uit deed (jahoor d'r bhtje..) heerlijk een beetje gestreeld. Toen de ballen vastgeboden etc etc Helemaal vernieuwd ging ik weg !

Daarna diversen keren naar clubs geweest en ZP bezocht maar geen Tanja tot vorige week woensdag.
                    Had al een Dominicaans moppie bezocht maar niet naar tevredenheid en had nog 50 euries over... en ze zag me gewoon zo uit te dagen dat ik maar eens naar de deur ging... en beetje verteld dat ik nog niet leeg was... nou dat zou ze wel ffies veranderen ! "Nu binnenkomen en ik maak je helemaal gek ! " Nou dat heb ik weer geweten.
                    Aftikken en kleed je maar uit. Zij helemaal in een leren pak ! Zo mooi meisje (dichtbij veel beter dan vanaf de weg!) . Nu wel vastgebonden en heerlijke lichte sm-sessie gehad . Lekker afgetrokken door haar met d'r halve hand ik m'n anus..... wat een heerlijk wijf die je een nwe wereld laat zien !

Morgen weer ~!!!

Heren neukt ze ook ??? of is het alleen maar geven door MRS ?

Enrico

Commentaar

een Uur geleden naar Mrs Tanja geweest. Was erg nieuwsgierig geworden door alle berichten hier. Had een tas vool leren kleding en laarzen bij me en na een korte inspectie of het allemaal proper was vond ze het een prima plan.

Wat is Tanja een ongelooflijk lekker ding zeg. Bij alles wat ze doet blijft ze je met zo'n blik aankijken......

inhoudelijk:

diverse keren vastgebonden, laarzen likken, heel veel wrijven en spelen met die leren kleding,tussendoor een grote tease & denial.... en aan het eind een ontploffing.

Belangrijk puntjes:

Ik had haar verteld dat leren kleding en laarzen mijn ding is(had ze zelf denk ik ook al bedacht aangezien ik met een tas vol voor de deur stond) en dat is precies wat ze de volle tijd gegeven heeft. Ze gaf me exact wat ik vroeg zonder dat het gemaakt of fake werd.

Dus voor de kleding/laarzen fetishist een aanrader. (Overigens heeft ze zelf ook genoeg kleding en geile laarzen)

Inderdaad, als je haar niet kent lijkt ze behoorlijk afstandelijk van buiten af.. maar Als je gewoon even slikt en die loopbrug over bent dan komt het prima voor elkaar. ze is namelijk naast heel mooi en dominant ook erg vriendelijk tijdens de introductie.

Commentaar

Paar dagen geleden bij Mrs Tanja naar binnen gegaan, 50€ kwartier. Pas als je binnenstaat zie je die ogen en lippen :P :P Precies gedaan wat ik vooraf gezegd had. Moest naar haar toe komen lopen terwijl ze daar stond met een voorbinddildo, pakte met 1 hand me lul en met andere hand sloeg ze paar keer venijnig erop. Toen met me knieen op het bed en Mrs Tanja erachter ;D Kon merken dat zij er ook veel plezier in had. Laatste gedeelte vond ik helemaal niks, moest op me rug liggen op bed en zelf aftrekken terwijl ze met handschoen aan tussen me benen kwam zitten. Maarja ze is een echte Meesteres die niet aan der lichaam laat komen. Als je daarop kickt is Mrs Tanja echt een topper.

Commentaar

onverwacht was ik in Utrecht. Een bezoek aan het pad staat dan natuurlijk ook op het programma. Toen ik aankwam meteen even met Mrs. Tanja gesproken. Maar ik wilde niet meteen naar binnen. Toen ik terugkwam was het gordijn dicht en dat bleef het wel 2 uur. dat was balen. Maar al lopende kon ik niet echt iets vinden wat mij aansprak, dus heb ik gewacht. En toen ik eindelijk het gordijn open zag gaan was mij iemand voor. Maar ook hij twijfelde en liep even door. Ik nam mijn kans en ging naar binnen. Betaalde 100,- voor een leuke sessie. Dat werd het zeker en ze merkte dat ik vast aan de deur nogal geil reageerde op haar laarzen tegen mijn ballen en pik. Ze heeft eens geprobeerd hoe hard ze tegen mijn ballen kon trappen. Oh wat was dat lekker. Je kunt het je niet voorstellen, maar dit was echt lekker. Ook als ze me bij mijn ballen pakte genoot ik van mijn weerloosheid. Ook kreeg ik flinke klappen op mijn billen. Erg lekker, maar nadeel is dat ik nu na een paar dagen nog steeds rode plekken op mijn billen heb. Zeker de eerste dagen was het heel erg duidelijk zichtbaar. Op het einde heeft ze mij nog met een vibrator in mijn kont genomen en toen lekker laten klaar komen. Al met al een hele goede ervaring, maar de vlekken vond ik toch een groot probleem en verder duurde de sessie zeker geen half uur. Maar een top mrs. is zij zeker.

gr
                          Johan

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-1 , Mrs Tanja (8.9)

Meesteres Tanja is een topper. Het kost wel wat. Al snel ben je tussen de 150 en 200 euro kwijt, maar daarvoor krijg je iets. Het is haar geweldige uitstraling, haar charme. Ze is dominant op een manier die ongekend is. Ik wilde graag nursing. Ze deed een verpleegstersuniform aan. Ik moest eerst haar heel nederig begroeten. Ik mocht haar voeten kussen. Ik werd vastgebonden op het bed. Met een wattenstaafje testte ze de eikel en de uitgang van de penis. Ik kreunde van genot. Mijn bloeddruk werd gemeten. Het was wat aan de hoge kant, maar niet te hoog. Vervolgens werden de tepels behandeld. Helemaal werden ze doorboord met naalden. De eerste keer gebeurde het met twee of drie naalden kruislings per tepel, maar toen ik aangaf daarvan helemaal opgewonden te raken moesten er de volgende keer meteen vijf per tepel in. Ze vond, dat nog meer kon en ik kreeg per tepel twee naalden als toegift erbij. Ik vreesde de pijn, maar werd op het zwaarste moment steeds met poppers door haar verdoofd. Het was een ongekende sensatie. Vervolgens werd de anus geïnspecteerd. Ze vond mij een watje, omdat ik alleen het kleinste formaat vibrator of dildo kan hebben. Heerlijk masseerde zij mij anaal en vervolgens ging ze met olie de penis en de eikel masseren. Intussen bleef ze met haar zeldzaam en onbeschrijflijk koele en dominante blik, minzaam en een beetje verachtend naar mij lachen. Heerlijk kwam ik onder het genot van poppers klaar. Toen kwam het moeilijkste. Alle naalden moesten verwijderd worden. Verwijderen is pijnlijker dan het inbrengen van de naalden. Ik mocht mijzelf even opfrissen. Fijn is het, dat Tanja ook bij de naalden en het verwijderen ervan heel hygiënisch en verantwoord werkt. Ze gebruikt handschoenen en volop steriele en andere ontsmettende materialen. Ze herkende mij nog, toen ik de twee keer kwam. Tanja is niet heel goedkoop, maar voor mij een TIEN MET EEN GRIFFEL en een absolute AANRADER!

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-1 , Mrs Tanja (uitstekend)

Zo ik ben nu ook lid bij de hookers club aardige site trouwens .
                              Ook ik ben iemand die met regelmaat op het zandpad komt om mijn lusten te bevredigen aangezien dat ik graag geil en beetje ****ig gebruikt word (eigenlijk ben ik gewoon een sletje maar goed)deze meesteres weet er goed raad mee al kom ik bij meerdere meesteressen (later meer hier over) is zij de een van de gene die mij goed weet te behandelen met het gebruik van de nodige matrialen ik ben er dan meestal wat langer dan kan het spel volledig gedaan worden en word dan als een echte geile slet gebruikt zo ook met voorbinddildo enzv. en als het heel geil word krijg ik soms ook de opdracht om mij op te maken en kousen enzo aante trekken gped ik weet ik ga soms beetje ver maar goed het is wel lekker en ga dan ook geheel uitgewoond naar huis maar wel te vreden

gr ronald

Commentaar

Vandaag mijn vuurdoop bij mrs Tanja gehad, durfde eigenlijk nooit naar binnen maar toch de stoute schoenen maar eens aangetrokken. Pffft wat een bloedmooie vrouw is dit zeg de eerdere recensies liegen daar niet over, echt een droomvrouw met precies de juiste verhoudingen.
                                Aan de deur vroeg ik :"Ben jij Tanja?", zij antwoorde met:"Kom maar binnen dan kom je er wel achter!". Man wat was ik zenuwachtig het leek wel een eerste afspraakje met de vrouw van je dromen, zij verzekerde me dat dat snel weg zou zijn wat ook zo was. "Ik zal je eens lekker gaan plagen" zij ze. Ok de sessie, ze begon met me behoorlijk op te geilen met een zweepje en een beetje trekken, ondertussen vragen stellend wat ik allemaal wilde ondergaan en wat juist niet. Tanja kwam er zo achter dat ik anaal nog maagd was en zij zou daar wel ff verandering in brengen , was eerst nogal terughoudend maar uiteindelijk viel het allemaal erg mee en voelde me een tijdje in een totaal andere wereld. Het bleef trouwens tot een vinger.
                                Ondertussen blijft ze je met een enorme sexy blik aankijken, wie daar niet voor smelt... Kreeg nog wasknijpers op m'n tepels en werd met handen en voeten in de ankers gelegd,"Zo nu kun je niet meer weglopen " zei ze. Tenslotte trok ze me af, onderwijl met haar nagels m'n ballen teasend, lekker klaar. Ze verzekerde me dat we een volgende keer beslist verder zouden gaan, nou geen bezwaar!!
                                Mijn vertrouwen heeft ze gewonnen en kom op zeker nog eens terug bij deze kanjer, eens kijken wat ze dan voor me in petto heeft..............
                                Tanja mocht je dit lezen, tot de volgende keer!!
                                Laatst gewijzigd door bobby vitale; 27-11-06, 21:53. Reden: Tekst toevoeging.....

Commentaar

Met tussenpozen kom ik nu al weer zo'n 6 jaar bij haar. Was al wel weer een 1,5 jaar geleden dat ik voor het laatst bij haar was. Komt dat zij vaak overdag niet werkt, ondanks dat ze wel vaak aanwezig is. Ze huurt de kamer 24/7.

Ze zwaaide naar me toen ik met de auto voorbij reed en ik was meteen verkocht
                                  Was eigenlijk op zoek naar een andere dame voor p+n maar die was steeds bezet. Snel de auto geparkeerd en naar haar toe. Had helaas maar 50 euri bij me, wat eigenlijk veels te weinig is maar Tanja doet daar niet moeilijk over. Kunnen veel dames cq Mrs nog een voorbeeld aan nemen! Want ook in een korte tijd kan ze vrij stevig (op mijn verzoek) aan de 'slag' gaan!

Na uitkleden vroeg ik, kan ik op het bed gaan liggen? Nee zei ze bits, kom maar voor mij staan! Mijn tepels werden stevig beknepen en smalend keek ze me even aan. Op je knieeen gebood ze me... en lik mijn laarzen. ik hou daar zelf niet zo van maar bij deze dominante dame heb je geen enkele keus. Tijdens het kussen van de laazren klemde ze mijn hoofd af tussen de laarzen en begon met een vlakke hand gelijk stevig op mijn billen te slaan. Heel onverwachts en goed stevig, deze vrouw heeft echt goed kracht in dr handen, geil! Mijn billen begonnen te gloeien en ook mooi rood volgens haar en toen moest ik op mijn rug gaan liggen op het bed (oeps wat voelde ik mijn billen goed tijdens het liggen)

Ze gebood mij mijn handen achter mijn hoofd te houden en ze gedurende de rest van de sessie daar te laten. Met 1 been/laars werd mijn keel afgedrukt en begon ze mijn 'zielige piemel', zoals zij dat noemde, te inspecteren met haar hand. Geknepen, geslagen, bespuugd werd mijn kleine vriend. De laars verdween van mijn keel, kon weer wat beter ademhalen. Ruw werd ik afgetrokken. en opeens sloeg ze vrij hard op mijn rechter wang. Ik schrok en zij glimlachte... PATS! Mijn linkerwang kreeg een ferme tik. Zij lachte, ik kreunde van pijn en genot. Lachte terug en kreeg gelijk op beide wangen weer ferme klappen met haar vlakke hand.

Raakte in een soort trance van haar! Die dominante sexy blik van haar, die sinistere glimlach en het schaamteloos je slaan was een supergeile ervaring. Werd steeds opgewondener, angstiger en geiler! Wow, wat trok en sloeg zij hard! Mijn wangen begonnen te gloeien, kreeg wat poppers als traktatie voor mijn uithoudingvermogen en we gingen weer verder. Tering wat was ik geil en wat was zij goed op dreef! Kwam vanuit mijn tenen klaar!

Bij Tanja is het zo heb ik gemerkt als ze er zin in heeft dan kan ze echt wild te keer gaan. Voor mannen die dit een tikkeltje te hard vinden ook soft kan ze erg goed hoor!
                                  Zo ben ik ook ooit bij haar begonnen...... Kortom het was kort maar geil!
                                  Voor mij blijft ze op de nummer 1 Mrs op het Zandpad!

Mzzl,
                                  wimwim

Commentaar

Vanmiddag een bezoek gebracht aan Mrs Tanja,
                                    Van afstand trok mij haar ongelooflijk mooie uiterlijk, de strenge blik van haar en haar ondeugend fonkelende ogen. Van dichtbij was ik geheel verkocht.
                                    Ik moest mij uit kleden en toen greep ze mij bij mijn tepels en gebood mij te gaal liggen op het bed. In no time lag ik stevig gebonden en geblindoekt te
                                    wachten op wat komen ging. Ik had aangegeven machteloosheid en erotiek, welnu ik heb het geweten. Met haar vingers, nagels werd mij lichaam bewerkt, hard maar ook teasend. Poppers erbij en ik voelde mij de koning te rijk. Een jasje werd om mijn janus gedaan en ook werd deze aangesloten op een stroom apparaatje, waarmee ze mij begon te plagen. Ook de poppers kwamen er weer bij. De blinddoek ging af en ik had zicht op deze ongelooflijk mooie meesteres. Ik werd behandels met de zweep en daarna kwam ze tussen mijn gespreide benen zitten. De stroom apparaat werd verwijderd evenals het jasje. Met olie werd mijn janus gemasseerd en daarna ging de andere hand richting mijn anus. En weer poppers erbij en haar vingers gingen in mijn anus en de andere hand bewerkte mijn janus.
                                    Heerlijk klaargekomen. Wat een klasse dame (een dikke 10), ga zeer zeker terug.
                                    Peter

Commentaar

Utr., Zp 152-1, Mrs. Tanja (goed)

Tanja een Duitse dame van ongeveer 1.70 meter, slank en donker haar is een meid die in elk geval goed is met kinky sex. Vorige week was ik bij haar en ze was lekker op dreef. Ze begon met me zachtjes te kietelen en daarbij bond ze mijn handen vast. Ook werd ik geblinddoekt. Ze speelde zachtjes met mijn hele lijf. Nadat ik wat poppers had gesnoven ging ze me ook anaal verwennen. Terwijl ze anaal aan het verwennen was werd ik ook getrokken. Door te blijven spelen maakte ze me steeds geiler. Uiteindelijk met 3 keer poppers en veel teasen door haar lekker klaargekomen.
                                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 27-11-06, 20:23. Reden: Tekst toevoeging...

Commentaar

Slecht nieuws voor de fans van Tanja, ze gaat het pad verlaten Aanstaande woensdag is haar laatste werkdag op het pad dus voor de heren die haar van plan zijn binnenkort te bezoeken; wees er snel bij.

Tanja gaat in Duisburg met een collega meesteres een eigen studio (TaVa, wat staat voor Tanja / Vanessa) beginnen, ze vertelde me dat deze drie speelkamers heeft en dat ze dan alleen op afspraak werkt. Website is in de maak, vergeten de URL te vragen.
                                        Heb haar kaartje dus denk dat ik maar een keer naar 'die Heimat' moet om haar weer te bezoeken. Jammer dat ze weggaat, vond haar een zeer goede meesteres die goed aanvoelde hoe ze het spel moest spelen.

Tanja het ga je goed..................................

Commentaar

Re: Duisburg, privé studio, Mrs Tanja

Hoi allemaal

Niet alleen Duisburg kent nu zijn sm Dames
                                          Maar vergeet Oberhausen Flashhoffstrasse
                                          Giorgia Blonde Itiliaanse zeg dat je gestuurd bent door Hollander popper boy
                                          en ze houdt een aangepaste prijs eerst goed afspreken en vraag naar de poppers uit het blauwe flesje super poppers mijn eigen merk

Essen Stahlstrasse veel op sm gebied vele Dames Petra K is zeer goed
                                          bij de tweede U rechts van achteren 2 raam jessica goed maar pas op ze probeert meer geld tevragen net er naast links Justyna poolse mooi gebruind
                                          zeer goed maar geen sm

Bochum Im Winkel de SM Paradijs goed over leggen over de prijs anders kom je bedrogen uit.

Wie kan mij nog wat adressen geven van Duseldorf en Dortmund

Het Walhalla van de sex is toch Keulen Pacha www.pacha.de
                                          Daar zit voor iedereen wel wat 7 verdiepingen hoog

Veel sex plezier in Duitsland
                                          VGR Sjalie