Rotterdam, Privé Studio, Mrs. Katja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Privé Studio, Mrs. Katja

Ik heb mij nederig aangemeld bij deze Domina Katja. Dat viel niet mee. Uiteindelijk volgde er een kennismakingsessie. Ze leverde vakwerk af, waar eigenlijk niets op af te dingen valt. Om een lang verhaal kort te maken; Katja is voor de liefhebbers een uitstekende meesteres. Al bij al een 7 op de schaal van schoolmeester,

Uw dierbare,
    Bigdaddy
    Laatst gewijzigd door wimwim; 01-07-06, 06:34.

katja is geweldig, naar het bekijken van deze site ben ik afgelopen week naar haar geweest. Mijn wensen aan haar verteld. ik ben een beginner die graag de rol van lust slaaf speelt.

ze begon met mijn tepels tespelen (klemmen) een ring om mijn ballen. daarna een dildo in mijn anus die kon ze oppompen,rekken. tussentijds werden mijn tepels bewerkt. ik werd geboeid en met een voorbind-penis lekker op mijn rug genomen. daarna op zijn hondjes genomen en mocht ik klaar komen.

ik vondt het een hele fijne ervaring en werd zeer goed en netjes behandeld.

groet,
    kokie

Commentaar

Weer bij Mrs Katja geweest waar ik dus al een aantal malen binnen ben geweest dus het is inmiddels al een leuk `samenspel` geworden...

Eerst rook ik een blowtje .. (kan niet tegen poppers) en daarna gaat het spel beginnen.... Ik word dan vastgemaakt met polsboeien en spreidstang..Ze praat dan vrijwel niet meer met me; ik hou daar niet zo van. Hierna superstrakke leren blindfold en opblaasbare mondgag. :-X

Vervolgens begint Ze mijn zaakkie af te binden te klemmen met diverse hulpmiddelen. Wat Ze precies gebruikt weet ik niet ik zie het niet natuurlijk maar hoor en voel het des te beter.. Vind alleen de `fruitpers` ietsje te.. (Heb Haar dit eens verteld en die blijft in de kast staan!)

Tijdens dit spel van ballen en lul afbinden en onder steeds iets meer druk zetten kreeg ik steeds iets gemenere tepelklemmetjes op. Ook gebruikt ze Haar heerlijke nageltjes..Ook word er een soort pomp gebruikt op mijn inmiddels keiharde lul... Soms gebruikt ze een paardezweep die ze plagend gebruikt.... Denk dan wel eens toe ga er eens voor maar dat doet ze dus niet. (Ook nooit om gevraagd ivm gag).. Doe ik een van de volgende keren (die er BESLIST komen) nog eens....

Ondertussen loopt de spanning bij mij dus steeds verder op...... En lig dus te vechten om dus niet klaar te komen. Zij (hoofdletter) ziet dat natuurlijk want Ze houdt je erg goed in de gaten en begint dan steeds iets meer aan mijn lul te trekken. Na FF er is geen houden meer aan natuurlijk en kom dan ook klaar vanuit mijn tenen.... ;D

Ze laat me dan ook altijd nog FF liggen als ze Haar spulletjes verwijderd... Vraag dan wel eens ben ik er nog? Blijkbaar wel anders had dit verhaaltje niet kunnen typen

Hierna volgt een drankje een altijd een leuk gesprekje met haar (kleine letter) over koetjes en kalfjes (of over onze gemeenschappelijk interesse: katten)

Kortom erg geslaagd...

tomcat1968
      Laatst gewijzigd door wimwim; 01-07-06, 06:33.

Commentaar

Een van de drie klasse-domina´s die ik nog wel eens bezoek. Uiterst vriendelijk maar schijn bedriegt, zodra het spel begint verandert ze in een ´ijskonijn´ die letterlijk en figuurlijk de regie strak in handen houdt. Uitermate professioneel en zeer ervaren en devoted Mrs. Niets is haar te dol! Kom er altijd zeer voldaan vandaan!

Na de gebruikelijke plichtpleging van overhandigen honorarium (half uurtje € 100), afspreken wensen en uitkleden/wassen begon de sessie.

Mijn handen werden op mijn rug vastgebonden, kon ik mijn respect aan haar betuigen door de hakken van haar schoenen te likken en mijn tepels werden met haar vingers bewerkt. Op mijn rug moest ik gaan liggen op het bed en nadat mijn voeten vastgezet waren werden vakkundig met een touwtje mijn ballen en pik strak afgebonden. Heel venijnig werd mijn schaamstreek bewerkt met een klapzweepje waardoor mijn jongeheer stevig uit zijn voegen begon te groeien.

Nadat ik wat poppers kreeg toegediend werd mijn dijen, borst gespankt, waardoor er al behoorlijk een beroep werd gedaan op mijn incasseringsvermogen. Plotseling kwam ze op mijn gezicht zitten met haar heerlijke derrière omhuld in een heerlijke zwarte leren slip.Letterlijk en figuurlijk kreeg ik het spaans benauwd.

Nadat ik bijna ´stierf´ van de ademnood (zou een mooie dood zijn geweest!) stond ze op en werd het touwtje rond mijn ballen/pik verwijderd en stroomde het bloed weer door mijn edele delen. Maar niet voor lang! Een zwaar soort aluminium ring werd gemonteerd boven mijn ballen en tussen mijn pikkemans. Waardoor mijn ballen superstrak hingen en geen kant meer opkonden bewegen.

Machteloos onderging ik weer een pittige behandeling met het klapzweepje rondom en op mijn edele delen. Ook werd mijn adem weer praktisch ontnomen doordat haar kont op mijn gezicht werd gedeponeerd.(o goddelijk lekker is dat!). Mijn jongeheer werd nu opeens flink met haar vlakke hand geslagen wat mijn erotische gevoelens alleen maar verstevigde.

Aangezien mijn uitzicht belemmerd werd door haar achterwerk kon ik niet zien wat er gebeurde maar ik voelde een soort vacuümpomp rond mijn lul geplaatst worden die de omvang en dikte tot hoger niveau bracht (althans zo voelde het) Tegelijkertijd werd wederom mijn dijen, schaamstreek ernstig onder handen genomen met een zweepje.

Als goedmakertje mocht ik opnieuw een klein beetje poppers snuiven, nogmaals werd haar heerlijke derrière op mijn gezicht gevoegd. Dit maal langdurig en dermate stevig dat ik praktisch geen lucht meer kon happen (wel iets anders uiteraard) tussentijds werden mijn ballen en penis door haar handen bewerkt waardoor ik vrij snel mij gewonnen moest geven en de ontlading kwam.

Kortom het was weer fantastisch!

Groet,
        Wimwim!

Commentaar

vrijdag 22-11 weer bij Mrs Katja geweest...

Wat mij betreft.... gewoon erg goed...
          Heb al eens eerder een verhaaltje over haar geschreven en dat onderschrijf ik nog steeds. Zij weet nu dan ook na een aantal bezoeken precies hoe mij tot het uiterste te krijgen terwijl het toch iedere keer weer anders is...

De volgende keer moet ik aan het kruis heb ik begrepen dus ik ben benieuwd...

Verder kan ik gewoon kort zijn : gewoon KLASSE !!

Gr Tomcat

p.s. de duur weet ik niet precies maar ze is m.i. beslist geen klokkijker...

Commentaar

Na het lezen van al die positieve recensies ben ik ook eens bij Mrs Katja op bezoek geweest. Het was echt geweldig! Ik was eigenlijk niet zo in de stemming maar dat veranderde meteen toen ik door haar onder handen werd genomen. Ze wist mij op mijn gemak te stellen en ging zeer professioneel te werk. Mijn liefhebberij spanking kwam goed aan bod en ze is zeer fantasievol. Wat ik ook erg waardeer is het gezellige praatje achteraf en een blikje drinken.
            Ik ga er zeker nog eens terug.

Commentaar

Ik ben enigszins exibionistisch ingesteld en verder winden naalden mij ook op. Bij Mrs. katja komt ik op beide gebieden heel goed aan mijn "trekken".
              Voordat ik naar haar ga, heb ik een uur van tevoren al een aantal metalen ringen om mijn zak gedaan, zodat ik na enige tijd al flink wat voorpijn heb wegens beknelling en blokkade van de bloedtoevoer naar mijn ballen. :'(

Na binnekomst zet Mrs katje mij eerst voor het raam en begint mij uit te kleden. Ik krijg een halsband om met armboeien en klemmen op mijn tepels. Daarna trekt zij als laatste ook mijn shorts uit. Dan sta ik piemelnaakt voor het open raam en trekt zij mij licht af. Daar ik geheel geschoren ben, bij mijn piemel, maar ook mijn oksels etc. voel ik echt te kijk staan, alles te zien.

Ze slaat soms ook op mijn, door de ringen afgeknelde, ballen, op mijn pik en schrijft vernederende woorden op mijn buik met een brede stift zodat de voobijgangers het goed kunnen lezen. Soms gebruikt ze daarbij ook een soort zweepje om mijn onderdanigheid nog verder te benadrukken. Het meest vernederend (en opwindend) is als er vrouwen langskomen en mij uitlachen.

Na zo heerlijk opgegeild te zijn gaan de gordijnen dicht en wordt ik op bed vastgebonden. Mijn ballen worden dan eerst nog wat extra gekneusd in een soort pers. Om e.e.a aan te kunnen krijg ik wat poppers. Ondertussen ben ik zo geil als het maar kan en is het tijd voor het de finale. Nadat de klem van mijn ballen af is en nog een extra snufje poppers ben ik dan ook geheel klaar voor het eindspel.

Mrs. Katja steekt nu in elke bal (door en door) een lange naald. Hiervoor gebruikt zij twee dunne schroeverdraaiers waarvan het uiteinde tot een scherpe punt geslepen. Dit is echt heftig.

Uiteindelijk maakt zij mij klaar met mijn ballen aan de "spies" geregen.
              Ik hoop dat er ooit nog eens een voorbijgangster aanklopt en aangeeft dit mee te willen maken, ik zal haar dan uitnodigen mijn vernedering geheel te volgen. :-\

Ik begrijp dat dit niet voor iedereen is, maar ik amuseer mij hier zeer mee.

Een kleine en kaal pikkie.

Commentaar

Na een lange tijd van afwezigheid, door omstandigheden weer eens bij Mrs Katja langs geweest. Ze begroette mij zeer hartelijk en vond het leuk me weer te treffen. Na de laatste keer was er veel veranderd in haar “Studio” Ze vertelde met trots dat ze nu een compleet hangwerk had aangeschaft. Nu dit zag er zeer indrukwekkend uit en ik besloot me geheel aan haar over te laten. En ja, ik werd al spoedig op het hangwerk vast gebonden en omhoog gehesen. Ik kan wel vertellen dat dit een heel speciale ervaring was. Daarna werd ik ook nog geheel met en leder masker geblindeerd, zodat je oriëntatie vermogen weg is. Ze heeft daarna diverse dildo’s bij mij ingebracht en hangend op een geweldige manier de sessie volbracht. Tepelklemmen, bondage, spankling kwamen allemaal aan de orde en ook mijn ballen werden niet ontzien. Al met al een geweldige ervaring. Ik heb nu al vele malen op deze site mijn ervaringen verteld en merk dat de laatste tijd niet veel recensies m eer worden geschreven. Dit zeer tot mijn spijt. Ik hoop dat dat meer zal gebeuren, zodat ik ook eens de ervaringen van andere wandelaars kan lezen over Mrs. Katja. Ze vertelde mij wel dat de ze haar werktijden wat had veranderd voor de vrijdag avond. Dat ze dan van 21:30 tot 02:00 uur aanwezig was en ook dat haar tarief voor een half uur was verhoogd van € 100,-- naar € 120, -- met als reden dat ze veel tijd nodig had voor de voorbereiding en opruimen na een sessie. Ik kan me hier wel iets bij voorstellen.

Mrs. Katja wederom bedankt voor de perfecte avond en professionele SM sessie.

Karel.

Gisteren Katja bezocht. Van te voren niets met haar afgesproken. Was zeer benieuwd wat ze deze avond weer eens voor mij in pette had. Dat heb ik geweten. Na geblindoekt te zijn begon ze me vast te binden. En voor ik het wist kon ik me niet meer bewegen en was geheel aan haar overgeleverd. Wat ze daarna deed zal ik hier niet beschrijven. Maar toen ze mij de blinddoek afdeed zag ik hoe ze mij had vastgebonden. Dit is nu Japanse bondage zei ze lachend en wel door een Hollandse meid. Ik kan hier eerlijk zeggen, het schouwspel was zeer indrukwekkend en sexy. ;D Zeker voor herhaling vatbaar.

Katja zeker tot gauw weerziens.

Je Slaaf Karel

Onlangs weer eens Katja bezocht. Ze had iets speciaals voor me in petto. Ze bond me stevig vast aan handen en voeten, zodat ik geen kant uitkon, Ze deed me een blinddoek om en ook nog een geheel lederen kap. Daarna begon ze mijn ballen te bewerken en deed klemmen met gewichten op mijn tepels. Ze snoerden me in met een dik touw, zodat ik me totaal niet meer kon bewegen. Ik was geheel aan haar overgeleverd. Mijn lul werd hierbij niet vergeten en voorzien van zware metalen ringen, zodat hier een heel gewicht aan kwam. Ze duwde een lange vibrator in mijn anus en het genot in combinatie met pijn was compleet. Ik hoorde het geluid van een aansteker en dacht oeps. Dat wordt kaarsvet en ja hoor overal op mijn lichaam kaarsvet. De vibrator werd verwijderd en ik voelde iets raars in mijn anus. Deze werd ook nat. Later bleek dat ze ijsblokjes in mijn anus deed wat een vreemde gewaarwording was. Ze duwde een nieuwe dildo in mijn anus en begon deze op te pompen en tegelijkertijd mijn lul te bewerken. De combinatie van deze twee zaken moet je maar eens proberen. Ik garandeer je dat je hier dagenlang nog van nageniet. Helaas was de sessie weer voorbij. Ik zou uren bij haar door kunnen brengen zonder dat dit verveelt.

Maar ik heb zeker weer een aanleiding om spoedig bij haar lang te gaan voor de volgende sessie. Ze heeft nog heel wat voor me in petto denk ik zo, zeker als ze ook is verhuisd.

Zo dit was weer eens een relaas, jammer vind ik het dat andere bezoekers van Katja niets schrijven. Ik ben zeker benieuwd ook naar jullie ervaringen, want ik heb begrepen van Katja dat ze ook andere kanten van SM beoefent, zoals spanking, bondage, vernedering e.d. Laat eens wat van jullie horen?

Karel

Afgelopen vrijdag weer eens bij Mrs Katja op bezoek geweest. De laatste keer was in september en was haar nieuwe kamer net ingericht. Door verblijf in het buitenland kon ik haar niet bezoeken, maar afgelopen vrijdag weer eens een afspraak gemaakt voor een lange sessie met haar. Bij binnenkomst hartelijk door haar ontvangen natuurlijk even bijgekletst. Ze heeft haar “SM Studio” bijna compleet, inclusief een hekwerk en daarin een houten kruis. Daar wilde ik natuurlijk gebruik van maken, want dit is extra spannend. Na uitvoerig met haar afgesproken te hebben wat ik fijn vind en niet, wilde ik graag eens vastgebonden worden aan het kruis. Na vastgebonden te zijn werd mijn gezichtsvermogen ontnomen door een blinddoek en vol verwachting klopte mijn hart. Dit moet je werkelijk eens meegemaakt te hebben. Wat ze dan met je doet is werkelijk fantastisch en doet ze zeer professioneel. Na een half uur werd ik losgemaakt en na het bed geleid. Ook daar natuurlijk vastgebonden, nog steeds geblinddoekt en met een lederen kap op, vastgenageld. Mijn tepels werden door knijpers bewerkt en ook mijn penis en balen werden niet ontzien. Ik voelde opeens een heftige pijn op mijn tepels en dacht dat dit kaarvet was. De pijn en het bewerken van de penis en ballen was een ongelofelijk samenspel, wat je maar eens mee moet maken.

Toen de sessie afgelopen was vroeg ik haar wat dit was geweest. De pijn bleek geen kaarvet te zijn geweest maar elektra schokjes. Zo zie je dat SM in de belevenis en werkelijkheid heel erg kan verschillen.

Heren wandelaars ga eens bij haar langs en besteed eens wat langer dan een half uurtje. Ik weet zeker dat als Mr Katja haar fantasieën op jou loslaat je er net zo als ik erg voldaan weg gaat en weer droomt van de volgende sessie.

Groetjes Karel

PS. Het zou leuk zijn als anderen ook eens hun ervaringen mer Mrs Katja op deze site schrijven.

Commentaar

Katja, is voor mij ook de No1 domina !
                  wat mij vooral aanspreekt is dat ze er elke keer weer een heerlijk spel van maakt . ze heeft een heerlijke brede kont ,wat een genot om die boven op je gezicht te krijgen en verbaal ook lekker aan de haal.

Ik kom regelmatig bij Katja en hou gewoon van geile kinky sex, poppers(what's in a name),onderdanig,verbaal,lak, leer,laarzen,ballen afbinden enz.enzz...

Meesteres Katja weet te boeien, te binden, aan te trekken en zonodig af te stoten...........
                  Een spontane afwisselende Sm-Sessie waar elke slaaf van droomt !
                  Meesteres Katja laat merken dat zij ongelooflijk veel plezier beleefd haar slaafjes als ultieme \"toy\" te gebruiken.

uitgebreidere recensie volgt binnenkort
                  Laatst gewijzigd door wimwim; 01-07-06, 06:35.

Commentaar

Een maand of 3 geleden voor het eerst bij Mrs Katja geweest. Ik moet er direct bijzeggen dat ik reeds een jaar of 8 SM-ervaring heb als onderdanige. Ook was ik al meermaals op het zandpad geweest, echter nooit behoorlijke SM aldaar beleeft en geloofde er ook niet in dat ik dat daar zou vinden. De meeste dames die beweren iets met SM te doen kwamen op mij niet over als dames die het uit overtuiging zouden doen maar meer omdat SM nu \"hot\" is en dus verkoopt. Trek iets van lak, leer of latex aan, hang een paar handboeien op en je doet aan SM.... Niet dus!

De bewuste avond reed ik langs de kamer van Mrs Katja en zag een komplete takel-stellage staan die behoorlijk indruk wekte bij me. Nu heb ik geen ervaring met takelage maar juist het ontbreken daarvan wakkerde een bapaald vuurtje aan...

Ik moest echter wel geduld hebben want de mooie dame die later Mrs Katja bleek te zijn had nadat ik mijn auto had gekeerd de gordijnen alweer dicht. Vol geduld heb ik gewacht tot ik mijn slag kon slaan.

In mijn volgende bericht zal ik het hele verhaal, de hele sessie omschrijven maar ik zal nu snel afronden:

Katja is de absolute TOP op dominant niveau in Nederland. Overtuigend, spannend, ontspannend, streng doch rechtvaardig, een droomwereld die opengaat, een GODIN!

Hopelijk mag ik heel binnenkort haar domein weer betreden maar dan moet ik nog even wat euro's sparen....

Mrs. Katja, kus van Uw slaafje S.

Commentaar

Vorig maand heb ik, na een lange afwezigheid, weer een bezoekje aan Katja gebracht. Na eerst even bijgepraat te hebben mocht ik op het bed plaatsnemen en werd ik dusdanig vastgebonden dat ik me niet meer kon bewegen. Ook de blinddoek werd tevoorschijn gehaald en korte tijd later moest ik het doen met de geluiden die ik hoorde en de aanrakingen van Katja.

Dat waren natuurlijk nog niet alle voorbereidingen. Allereerst werden mijn tepels nog wat beperkt voordat daar de tepelklemmen opgezet werden. Hierna was het de beurt aan mijn pik die met een aantal ringen werd afgebonden. Vervolgens kreeg ik wat poppers toegediend en werd mijn kontgaatje gevuld. Hierna werd het tijd dat mijn pik wat opgewarmd werd en Katja weet daar als gewoonlijk heel goed voor te zorgen.

Het was nog echter veel te vroeg om te komen dus werden er weer een aantal attributen van stal gehaald. Allereerst werd mijn pik nog verder afgebonden en kreeg ik in mijn kont iets ingebracht wat behoorlijk koud was. Met nog wat poppers kwam het einde langzaam maar zeker in zicht en na een heerlijk half uurtje onderwijs van Katja gekregen te hebben mocht ik dan toch klaarkomen.

Na afloop vertelde Katja dat Mrs. Dinah, die een tijdje overdag op Katja\\'s kamer zat, inmiddels gestopt is met werken. Verder vertelde Katja me dat ze binnenkort, samen met een kennis, wat nursing zou gaan uitproberen. Mocht dat bevallen dan zou ze dit vaker gaan aanbieden.

Ik heb me voorgenomen om nu niet weer zo lang te wachten voordat ik bij Katja langsga en ze zal me dan ook zeker snel terug zien.

John

Commentaar

Meesteres Katja is absoluut op dit moment de meest geliefde en gewilde Meesteres van Nederland.
                        Wil je haar bezoeken, dan moet je om te beginnen heeeeeeeel veel geduld opbrengen omdat de slaafjes voor haar in de rij staan.
                        Meesteres Katja is een jonge, zeer zelfverzekerde Lady die hetgeen in haar fantasie opkomt zonder blikken of blozen in de praktijk brengt.
                        Natuurlijk mag je als slaaf je voorkeuren aan haar kenbaar maken, maar zodra het spel begint ben je in handen van een Meesteres die elke vezel van je slavenlichaam aanvoelt, en zelf haar strenge grenzen bepaalt.
                        Sessies met meerdere slaven zijn meestal mogelijk op woensdag, en onverwachte uitnodigingen aan andere Meesteressen om mee te doen aan een sessie zijn spannende gebeurtenissen omdat Meesteres Katja telkens een andere Meesteres/Vriendin weet te enthousiasmeren voor een super-opwindend spel volgens haar regels.
                        Rubber, Leer, alle mogelijke Bondages (speciale takelage en kooi), vernederingen (lichamelijk maar ook geestelijk) zijn voor Meesteres Katja meer dan 'n tweede natuur.
                        Meesteres Katja organiseert voornamelijk voor haar vaste slavenstal zo nu en dan 'n speciale party op een bijzondere lokatie, dus zorg er vooral voor een "regular-slave" te worden, en uitgenodigd worden voor haar
                        excentrieke/extravagante SM parties !
                        Na jarenlange omzwervingen langs vrijwel alle SM-studios in dit land, en een veelvoud daarvan aan Meesteressen bezocht te hebben heb ik moeten vaststellen dat Meesteres Katja werkelijk de allerbeste is !!!!!!!!!!
                        Daarnaast is Meesteres Katja gewoon een geweldige vrouw !

Ik wens mijn medeslaven (incl.politici) veel mooie uren bij mijn droom-Meesteres Katja !

slave roberto

Commentaar

Meesteres Katja is een Vrouw. Zij is een van de weinige waarbij ik tutoerend binnenkwam maar als vanzelf vouzeverend vertrok. Ze is echt, laat voelen dat jij een slaaf bent en Ze gaat voor Haar eigen plezier. Heerlijk. Ze is oprecht sadistisch en ze geniet van je pijn. Ook kijkt ze niet op de klok maar gaat net zolang door totdat zij er genoeg van heeft. Ik betaalde voor een uur, maar ben er bijna 2 uur geweest. Ik ga direct sparen voor de volgende sessie !

Commentaar

Wederom bij Meesteres Katja geweest. Wat een geweldige Domina is deze Vrouw toch! Vanaf het eerste tot het laatste moment geeft zij mij het gevoel waar ik naar op zoek ben en dat is slaaf zijn. Zij bereikt dat door middel van heel goed luisteren, oprecht genoegen in andermans pijn en vernedering en teasing. Een absolute aanrader.

Commentaar

Zaterdagavond (01-05) bij DE MEESTERES Katja geweest, mijn eerste echte SM ervaring. Was werkelijk fantastisch, had wat mij betreft wel wat harder gemogen maar dat lag dan wel helemaal aan mij, had gevraagd om soft SM. Ze vraagt regelmatig of het lekker aanvoelt of niet. Top zoals ze met je omgaat, voor en na de sessie super vriendelijk maar tijdens een echte meesteres, mij ziet ze op zeker terug. Kijkt absoluut niet op de klok en deed m.i. alles om er een goede sessie van te maken. Maakte na afloop nog een complimentje over mijn tattoo en kreeg nog wat te drinken, ik wist niet wat ik meemaakte, nog nooit beleeft bij de dames van plezier. Tsjonge het is een absolute kanjer in die supergeile lakkleding (strakke lakbroek, met rits, en dito topje)!!!
                              De volgende keer gaan we wat verder, oh ja over al die positieve reacties is niets gelogen!!!
                              Katja als je dit leest, je hebt er een fan bij!!!

Commentaar

Vandaag haar nieuwe studio in Amsterdam bezocht.
                                Het is vrij gemakkelijk te vinden: neem op de ringweg afslag S105 Geuzenveld richting centrum, Jan van Galenstraat uitrijden tot je op de 2e Hugo de Groot straat rijdt, aan deze straat links bevindt zich de frederik hendrikstraat, gelijk 1e afslag links is de 1e Hugo de Grootstraat. Bij nr 44 zie je 2 deuren, tik op de rechter deur en voilá!

Ga er niet op de bonnefooi naar toe, maar bel eerst (met nummerherkenning) voor een afspraak ! Studio is geopend van 15.00 tot 23.00 uur

Het is een multifunktionele studio van circa 40 m2 met een groot bad, kingsize bed (4x4 mtr) Andreas-kruis, 2 takels een kooi, een klein nursinghoekje en er wordt binnenkort nog een rad geplaatst!

Mocht toekijken vanuit de kooi hoe een ander slaafje gefistfucked werd door een assistente terwijl Katja een bondage en ringen plaatste tussen de balzak en een slavenpikje. Je zag zijn ballen rood opzwellen en het manneke had het zwaar te verduren, over het eerste slaafje maar te zwijgen....... getakeld werd hij en voorzichtig maar zeer toegewijd gefistfucked door een assistente N. Het kermen van beide slaven wond mij zeer op. Ook ik werd onder handen genomen maar mocht van de medogenloze Mrs niet 'gemolken' worden omdat mijn progressie als slaaf onvoldoende was......

Katja het was weer leuk om je te ontmoeten!

groet,
                                wimwim
                                Laatst gewijzigd door wimwim; 01-07-06, 06:37.

Commentaar

Gisteravond Meesteres Katja voor de eerste keer bezocht en ik moet zeggen in 1 woord, geweldig!
                                  Ben geneukt in mijn kont , geblinddoekt, machteloos gelegen, ballen lekker afgebonden,poppers toegediend gekregen en heerlijk liggend kijkend naar mijn Meesteres klaargekomen....mmmmmm!

Hoop HAAR nog vele malen te mogen bezoeken.
                                  Eeen absolute aanrader.

Meesteres Katja bedankt.

UW eigendom marco k.

Commentaar

Enige tijd geleden heb ik mij ook onderworpen aan de veelgeprezen Mrs. Katja. Het was op een van de laatste dagen dat ze aan het zandpad aanwezig was. Al een tijdje liep ik op het pad rond en wachte op het moment dat haar gordijnen open zouden gaan. Anderen probeerden mij naar binnen te lokken, maar ik wilde eerst Mrs. Katja zien. Van Wimwim had ik een telefoonnummer gekregen en dat heb ik op een gegeven moment maar gebeld, in de hoop dat ik haar niet zou storen. Ik kreeg haar snel aan de lijn en vroeg haar of ik nog terecht kon. Dat ging eigenlijk niet. Ik gaf aan dat ik er geen bezwaar tegen had als een andere slaaf erbij aanwezig zou zijn. Zij zou mij terugbellen als ze mogelijkheden had. Dat was al vrij snel en ik ben toen naar binnen gegaan. Binnen hing een andere slaaf in de takels. Ondertussen vroeg ze mij wat ik wilde. Dat was een ruim half uur ter kennismaking. Dus ik heb mij ontdaan van mijn kleren en aan haar aangeboden. Om beurten nam ze mij en de andere slaaf onderhanden. Ik werd opgesloten in een kooi. Moest haar laarzen likken. Kreeg er met de zweep van langs. En ook moest ik de andere slaaf pijpen. Dit terwijl ikzelf een vibrator in mijn kont had zitten en die mocht er echt niet uitvallen anders zou ik er flink van langskrijgen. Ook moest ik op het bankje plaatsnemen met mijn hoofd in de schandpaal. Heerlijk vond ik dat, zo lekker dat ik spontaan klaar kwam. Dankzij het zwarte condoom merkte de Mrs dat niet meteen. Verder spuugde ze in mijn mond en gezicht, iets wat ik ook erg lekker vind. De sessie duurde nog wat voort, ook moest ik de andere slaaf met een vibrator in zijn kont bewerken. Toen tegen het einde de MRs merkte dat ik klaargekomen was, zei ze dat ik geluk had gehad. Ze had me van te voren niet gewaarschuwd, normaal moet je als straf je eigen kwakkie uit het condoom doorslikken. Inmiddels was ik toch al weer wat geiler geworden en had dat wel gedaan denk ik. Al met al een leuke sessie, jammer dat de kamer zo klein is. Maar dat schijnt nu in Adam beter te zijn.

Gr
                                    Johan

Commentaar

Ben ook geweest bij Mrs Katja,

De binnenkomst was een beetje rommelig, kwam door een SM feest van de dag ervoor, maar daar even doorheen gekeken, en na het uitkleden en wassen moest ik de kooi in zodat zij wat kom opruimen, en daarna werdt ik vastgelegd en werd er met me tepels en ballen gespeeld (kwam een stalen ring omheen).

Vervolgens allerlei spannende dingen zoals een anaal onderzoek en een katherter etc.

Ook heb ik verschillende knevels gehad en ook een nekkraag omgehad, en dat is nou juist eenvan mijn fetish-en.

Tijdens het spel moet je meerdere keren poppers nemen, ze houd het flesje onder je neus of op een watje, maar als je niet wil vind ze het ook goed, en dat vond ik wel heel erg leuk.

Ik ga zeker snel weer een keertje naar Meestere Katja!

Groetjes

Dick

Commentaar

was op een feestje met ongeveer 6 slaven. begin was om 7 uur en het duurde tot een uur of 1. Waren 4 meesteressen die er vol voor gingen. De meesteressen vonden dat ik anaal opgerekt moest worden en na wat dildos en vibrators werd ik gefist. iedereen werd vol gebruikt. heb een paar dingen gezien die ik nog niet eerder meegemaakt heb. Zeker een aanrader voor iedereen die niet verlegen is!

Commentaar

Ben een paar dagen geleden bij Mrs Katja geweest. In een woord geweldig! Wat een Dame. Na een dag van te voren de afpspraak te hebben gemaakt moest ik op de dag zelf nog even bevestigen. Binnengekomen werd ik om mijn gemak gesteld. Het was mijn eerste bezoek bij deze prachtige meesteres. Eerst nog even een sigaretje gerookt en het spel kon beginnen. Als eerste moest ik haar prachtige rok likken totdat deze glimde. Stiekem keek ik steeds naar haar prachtige lichaam wat me een straf van 15 zweepslagen opleverde. Mijn pik was inmiddels al begonnen te lekken. Hulpeloos geil als ik was geworden.
                                          Vervolgens kreeg ik pijples van de meesteres die een 'stapon' had omgedaan. Mijn sletterigheid is pas begonnen maar als ik goed mijn best deed mag ik eens het echte werk proberen van de meesteres. Vol overgave pijpte ik de pik. Daarna was mijn kontje aan de beurt. Vastgebonden op bed had zij me opgegeild met haar mooie billen en ogen om in te verzuipen. Ik kreeg geen genade maar kreeg een dildo in mijn kont en moest mezelf neuken. De eerste pijn was vreselijk, echter na een tijdje (en wat poppers) was ik ontmaagd. (althans met een dildo).
                                          Mijn pik stond op exploderen, klodders spuug van de meesteres moest ik doorslikken. Ik smeekte om klaar te mogen komen en daarna de vernedering totaal te maken door mijn zaad op bevcel door te slikken. Jezus wat geil, wat voelde ik me klein bij deze Dame.

Het nagesprek was erg fijn, even ontspannen met een sigaretje. Toch voelde ik me steeds nog onderdanig maar trots dat ik haar slaaf mocht zijn!

Meesteres Katja bedankt voor een onvergetelijke ervaring en tot snel.

Slaaf lummel