Rotterdam, Privé Studio, Mrs. Katja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Privé Studio, Mrs. Katja

Ik heb mij nederig aangemeld bij deze Domina Katja. Dat viel niet mee. Uiteindelijk volgde er een kennismakingsessie. Ze leverde vakwerk af, waar eigenlijk niets op af te dingen valt. Om een lang verhaal kort te maken; Katja is voor de liefhebbers een uitstekende meesteres. Al bij al een 7 op de schaal van schoolmeester,

Uw dierbare,
    Bigdaddy
    Laatst gewijzigd door wimwim; 01-07-06, 06:34.

katja is geweldig, naar het bekijken van deze site ben ik afgelopen week naar haar geweest. Mijn wensen aan haar verteld. ik ben een beginner die graag de rol van lust slaaf speelt.

ze begon met mijn tepels tespelen (klemmen) een ring om mijn ballen. daarna een dildo in mijn anus die kon ze oppompen,rekken. tussentijds werden mijn tepels bewerkt. ik werd geboeid en met een voorbind-penis lekker op mijn rug genomen. daarna op zijn hondjes genomen en mocht ik klaar komen.

ik vondt het een hele fijne ervaring en werd zeer goed en netjes behandeld.

groet,
    kokie

Commentaar

Weer bij Mrs Katja geweest waar ik dus al een aantal malen binnen ben geweest dus het is inmiddels al een leuk `samenspel` geworden...

Eerst rook ik een blowtje .. (kan niet tegen poppers) en daarna gaat het spel beginnen.... Ik word dan vastgemaakt met polsboeien en spreidstang..Ze praat dan vrijwel niet meer met me; ik hou daar niet zo van. Hierna superstrakke leren blindfold en opblaasbare mondgag. :-X

Vervolgens begint Ze mijn zaakkie af te binden te klemmen met diverse hulpmiddelen. Wat Ze precies gebruikt weet ik niet ik zie het niet natuurlijk maar hoor en voel het des te beter.. Vind alleen de `fruitpers` ietsje te.. (Heb Haar dit eens verteld en die blijft in de kast staan!)