Dordrecht, Priveontvangst , Mrs. Isa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dordrecht, Priveontvangst , Mrs. Isa

Doordat ik een aantal malen haar advertentie op kinky zag staan heb ik mij afgelopen zaterdag aangemeld bij -een voor mij nieuwe meesteres- Mrs. Isa.
    Ze ontangt privé in een leuke SM kamer met de juiste sfeer. Niet zo'n kamer die van alle (on) gemakken is voorzien, maar toch goed genoeg om in de juiste stemming te komen.
    Mrs. Isa is een aparte verschijning met een -naar mijn smaak- goede body, slank en verzorgd.
    Het SM spel dat ze speelt is overtuigend en authentiek. Ze gaat door op de punten waar je dit kunt hebben, ja dat voelt ze verdraaid goed aan. Er is veel mogelijk bij haar zodat je je fantasie de vrije loopt kunt laten gaan. Ze is goed in CBT, teasing en ze hanteerd de zweep op een subtiele tot gemene wijze.
    Een leuke face-zitting aan het einde maakte het spel kompleet.

Je kunt bij aanvang en na afloop douchen dus je kunt weer fris op pad.

SS

Linkje erbij : http://www.kinky.nl/Advertentie_Mees...7942&show=home
    Rt,
    Laatst gewijzigd door rtroma; 31-10-10, 11:45. Reden: link

Re: Dordrecht, Privé Ontvangst , Mrs. Isa(voldoende)

Deze dame heeft op een weer veranderde webpagina (http://www.mrs-isa.co.cc) een voor mij bijzonder interessant filmpje, nummer 2, met tepelmarteling staan. Heeft iemand recente ervaring met haar, en nog belangrijker, met haar manier van tepelmartelen?

de tepelaar

Commentaar

Re: Dordrecht, Privé Ontvangst , Mrs. Isa(voldoende)

als niemand je vraag beantwoordt, moet je er zelf op af....
      voor mij de eerste keer privé-ontvangst (ik houd meer van ramen, dan heb je lekker veel keuze). Isa overtuigde mij in de emails dat ik maar eens langs moest komen. Het begin was een beetje SM-erig, ik had gezegd dat ik dat wel wilde proberen - ze is tenslotte meesteres, maar met mijn armen op mijn rug gebonden en dan ongemakkelijk moeten zitten is niet mijn ding, dat bleek al snel.
      De rest van de tijd (een uur, want het is wel fors goedkoper dan de raamdames!) heeft Isa mij vooral bewerkt met handschoentjes waar een beetje stroom op stond, electro heette dat. En dat vond ik wel heel leuk. Man man wat geeft dat een lekker effect. En het voordeel is dat je naderhand geen beschadigingen hebt, wat met het betere handwerk wel eens een nadeel kan zijn.
      Ga ik dit nog eens doen? Ik denk het niet. Nadeel van een meesteres is dat pijpen of neuken niet in het pretpakket zitten, en dat vind ik uiteindelijk toch wel het leukste
      Verder vond ik Isa wel heel aardig voor en na, maar tijdens het spel afstandelijk. Maar ze heeft me kennis laten maken met de wondere wereld van electro, en daarmee is mijn wensenlijstje voortaan weer wat langer

Commentaar

Re: Dordrecht, Priveontvangst , Mrs. Isa(goed)

Leuke ontvangst in prive sfeer.
        Ze voelt de situatie goed aan en zoekt de grens op.
        Je merkt dat ze echt geniet van het plagen en het opzoeken van je gevoeligste plekje en daar dan extra veel aandacht aan besteden.

Commentaar

Re: Dordrecht, Priveontvangst , Mrs. Isa(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door bert1959
          Kan iemand mijn vertellen waar in dordrecht Mrs Isa zit of in welke wijk ??
          http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...ab=photo&idx=1

In bovenstaande link staat alle info over Mrs isa. er staat een nummer bij als je meer wilt weten.

Commentaar

omdat hier veel uiteenlopende ervaringen staan met Mrs Isa zal ik mijn
            ervaring er ook maar bij zetten.

Ik had totaal geen ervaring in de richting van bdsm maar was wel geintresseerd dus ben ik op zoek gegaan en vond ik Mrs Isa.
            Ik heb telefonisch een afspraak gemaakt (wat overgens bij mij in 1 x goed ging gezien de andere recenties).
            Oke ik met knikkende knieen richting dordrecht, daar aangekomen werd ik vriendelijk ontvangen door door Mrs Isa.
            Mijn eerste gedachte was...... hoe kan zo een lief ogende en op dat moment (intake gesprek) aardige vrouw die niet te lang is en slank van postuur is, mijn (lang en niet te iel) Meesteres zijn?
            Nou dat heb ik geweten.
            Ik ging de sessie in met de instelling dat ik alles zou ondergaan zonder stop te roepen, maar aangezien dat Mrs Isa dat ook wel door had heeft ze er gewoon voor gezorgd dat ik dat niet meer zou denken.
            Ik vind Mrs Isa heel vindingrijk en ze is totaal niet voorspelbaar, ze verrast mij x op x en brengt mij steeds een stukje verder in het sm spel.
            Ik heb met Mrs Isa besproken dat Ze mag bepalen wat Zij met mij wilt doen.
            Dat heb ik geweten ook want na een aantal sessies met Mrs Isa kwam ik opnieuw binnen en kreeg ik opeens de melding dat we naar buiten gingen en dat vond ik echt totaal niks!
            maar dit is uitgelopen op een hele leuke avond (tot dat ik het kaarsvet van mijn lijf ging halen die avond)
            Wij zijn dit weekend in club doma geweest, deze ervaring ben ik nu nog aan het verwerken.
            Het was echt GEWELDIG!!!!!!
            Zij heeft mij op een geweldige manier kennis laten maken met het sm spel.

Ik denk dat of je nu alleen nieuwsgierig ben, beginner of gevorderd....... dat je perfect bij Mrs Isa op bezoek kunt gaan

ik had deze ervaring tot nu toe (7 sessies van 2 uur) echt niet bij een ander willen ondergaan..... voor geen goud!
            Mrs Isa heeft mijn vertrouwen en ik durf haar alles te laten doen bij mij (deze opmerking komt mij vrees ik duur te staan ) en in vind dat in sm spel vertrouwen een van de belangrijkste dingen!!!

dus Meesteres Isa, bedankt voor alles wat we tot nu toe hebben gedaan en ik hoop dat er nog vele sessies mogen volgen.

slaaf dingesje

Commentaar

Laatst bij meesteres Isa langs geweest.
              Via telefoon een afspraak gemaakt. Op lokatie nog een keertje bellen voor het huisnummer, alles gewoon in 1 keer goed zonder problemen. Nou ja, de NS werkte niet echt mee, maar had ruim gepland want je wil toch niet beginnen met een slechte 1e indruk bij een meesteres.
              Zeker een mooie dame. Ontvangt niet in een studio, maar op een mooi ingerichte kamer voorzien van een behoorlijk aantal ongemakken. Het was mijn eerste keer bij meesteres Isa, en in het algemeen heb ik ook niet zo heel veel ervaring. Vooraf een gesprekje gehad. Do's en don'ts doorgesproken, aangegeven dat ik niet erg veel ervaring had en graag nog wat verschillende dingen wilde proberen. Maar dat ze me ook zeker niet te voorzichtig moest aanpakken.
              Begonnen met een beetje bondage, een opwarmende spanking en meer details laat ik achterwege, maar laat het gezegd zijn dat ze het nog flink opbouwde daarna. Achteraf na het spel nog even opfrissen in de douche en weer op pad.
              Al met al een hele ervaring, meesteres Isa maakt goed gebruik van de middelen die ze heeft, van professioneel spul, tot aan huis tuin en keuken gerei En dit alles voor een meer dan schappelijke vergoeding. Wat mij betreft echt een topper.

Commentaar

Re: Dordrecht, Priveontvangst , Mrs. Isa

De Vage Schim heeft deze Meesteres laatst bezocht.
                De afspraak was snel gemaakt.
                Ze is erg vriendelijk, maar voor een Meesteres misschien te.
                Vond haar iets minder knap als op de foto's maar dat is persoonlijk, ook vond de Schim haar ook niet echt streng. Daarnaast mag je geen poppers gebruiken hoewel dat de sfeer aanzienlijk zou verhogen.
                Geen herhalingsgevaar voor de Vage Schim, maar zou haar ook niet echt afraden. Het tarief is alleszins redelijk, dat dan weer wel.

Commentaar

Weet iemand of deze Mrs. nog actief is ?

Rt,

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rtroma Bekijk bericht
                    Weet iemand of deze Mrs. nog actief is ?

Rt,
                    staat nog op kinky met datum 18 feb. in de rechter boven hoek

Commentaar

Volgens mij is ze niet meer actief. Ze lijkt van vrijwel alle sites verdwenen en kan haar ook niet meer bereiken via haar 06 nummer. Zonde, want was een goede en ook nog eens erg betaalbare meesteres.

worstelslaafje

Commentaar

Aan het werk...
                      X