Groningen, Nieuwstad 36-1, Danielle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Nieuwstad 36-1, Danielle

Danielle is een absolute aanrader met lekkere dikke tieten. Deze zijn verstevigd en dus niet vergroot. Hartstikke lekker dus. Pijpen en 2 standjes voor 50 euro. Ze is nederlands en gewoon erg lekker.

Danielle is een erg spontane meid afkomstig komt uit Amsterdam. Ik ben bij haar 2 keer geweest en beide keren waren goede ervaringen. P&N kost € 50,- en een half uur bij haar kost € 90,-. Beide keren gaf ik haar € 100,- en kreeg er veel voor terug: heerlijke massage, goed pijp,- en neukwerk. Ik kwam bij mijn 2e bezoek aan haar moeilijk klaar, wat niet aan haar lag maar aan het feit denk ik dat ik toen erg moe was (ja, dan wil het bij mij weleens niet lukken), en toen probeerde zij het nog op allerlei manieren om mij klaar te krijgen.

Zij heeft een heel mooi lichaam, hele mooie en inderdaad verstevigde grote borsten, kortom een echte aanrader!!!

Bobbyboy

Commentaar

Danielle is inderdaad een hele leuke meid, echt blond en ontzettend strak, haar tieten vind ik persoonlijk niet zo groot maar zijn wel erg mooi en inderdaad niet helemaal naturel, wel een mooi maatje, een strakke, gladde poes en mooi maar niet overdreven bruin.
      Toen ik er was hield ze haar lange laarzen aan, lekker, lekker, lekker !!!
      Ze heeft een mooi smal middeltje vooral op zn hondjes.
      Ik vind het een aanrader, kreeg zels een kusje op mn wang toen ik weer naar buiten ging. Echt eentje die het met overgave doet. Ik wil er nog wel een keer heen vooral nu ik dit zit te tikken. Ach dat komt nog wel een keer.

Grt, Wim-Wout

Commentaar

Inderdaad een hele relaxte meid ! Lekker lichaam. hoewel ik even moet wennen aan die borsten die toch niet echt echt aanvoelen. Verder gewoon een leuke spontane meid, die ook wel in is voor een geintje. Zat vroeger helemaal achterin bij de bocht (168-3 ?)

Commentaar

Vrijdag bij deze dame geweest. Echt een toffe meid, neemt lekker de tijd. 50€ voor p&n. Eerst opwarmen, daarna lekker oraal verwend en toen op naar het echte werk. Zij bovenop, wat heerlijk is met zulke borsten, je kan er lekker meespelen, toen ik bovenop en doggystyle afgemaakt. Helemaal top.

Commentaar

5 nov.2004

Ben vrijdagavond bij deze lieve Danielle geweest. Ik had een zware werkdag achte de rug en wilde mij even ontspannen om dan lekker te gaan slapen.Ik heb het wel geweten,de stressoren vloeide uit mijn lichaam en het was lekker. Zij weet wel hoe het moet en jajajajaja.......de borsten en een mooie geschoren poes , dat is ok. Het belangrijkste is dat je bij haar op je gemak voelt en daarom respecteer ik deze lekkere Danielle. Dus dit is een topper. Als ik dit schrijf ,krijg ik weer zin,.......tot snel.

xxx en gr Buddy

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-4, Danielle

van de week ben ik bij danielle geweest,helaas mag je niet alles meer zoals vroeger het geval was,want ze heeft een vriend waar ze heel serieus mee is, dus overal aanzitten was er voor mij niet bij. verder geen bijzonderheden.

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-4, Danielle

Vanavond ook bij danielle geweest..voor de 2de x deze week en daarom ook maar deze recensie..(ze begon zelf over het forum,en ze verdient een goede recensie)..ben geen vreemde bij de bootjes,maar zelden zo iemand meegemaakt die gewoon goed is,niet alleen de sex,maar ook alles eromheen..gezellig kletsen (mooi amsterdams accent) afgelopen 2 keren heerlijk op m'n gemak lang liggen genieten van wat geklets terwijl ze je pik goed stijf kneed..daarna heel lekker pijpwerk,dinsdag op de standaard manier sex gehad,beetje voelen en raken en prima,vannacht doggystyle,toen was het binnen 5 minuten over..aan de ene kant superlekker,andere kant wel jammer,maar gelukkig was er nog tijd voor wat social talk..echt een aanrader dus!! (was 2x gewoon bezoek van 50 e, pmc en neuken)

danielle: als je dit zelf leest,nog een fijne vakantie (vergeten te zeggen) en succes met het zoeken naar die cabrio..

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-4, Danielle (uitstekend)

Een aantal weken terug alweer zag ik Danielle die ik de afgelopen 5 jaar diverse malen bezocht had (echter niet heel frequent omdat ze aardig, lekker en goed is maar toch ook wat vlak, standaard en niet heel bijzonder qua sex) staan waarbij het mij opviel dat ze wat voller geworden was dan voorheen. Ik had daarom zin haar na lange tijd weer eens te bezoeken, zo gedacht zo gedaan. Na een hartelijke en gezellige ontvangst bleek ze (hoe weinig verassend wellicht) nog steeds zo ongeveer op hetzelfde level te acteren. Wel heel geil vond ik het toen ze me met haar welgevormde romige body cowgirl nam waarbij ik haar overal kon betasten, toch zal het wel weer een tijdje duren voordat ik haar weer bezoek, gegroet, Sixty9er.

Commentaar

Is al weer een week geleden dat ik bij deze lekkere,mooie,spontane en leuke vrouw ben geweest. Ik kan je zeggen dat het super en top is. Ze heeft zo'n een uitstraling dat ik nu weer geil van wordt. Het zijn toch speciale vrouwen die dat hebben. Ik vind het ook leuk dat ze lekker zelfstandig is en met eigen middelen haar mooie auto kon kopen. Verder een heerlijk lichaam,zacht,grote borsten en een mooi geschoren poes hmmmm. Haar favoriete standje is zij zo gevoelig zodat ik hard en lang blijf stoten. Haar gevoel van aanraken is uniek waardoor ik een flinke jongen blijf houden. Ze neemt alle tijd voor je en blijft nog steeds in vorm en ik kom al jaren bij haar,dus ik kan het weten.

Danielle, tot gauw, want ik moet ook in vorm blijven bij jouw.

xxx buddy

Commentaar

Laatst ook bij deze kanjer binnen geweest. Wat een lekkere vrouw zeg en nog eens super vriendelijk.
                      Haar borsten zijn echt super lekker. Ze heeft alleen grote een grote tatoage op haar borst wat ik persoonlijk wat minder vindt. Ze had hier eerst de naam van haar vriend staan.

Danielle pijpt echt super lekker en als ze heerlijk boven op je komt zitten heb je echt een prachtig uitzicht op haar borsten waar je heerlijk mee mag spelen.

Mij ziet ze nog eens terug.

groet Swartjes

Commentaar

kan een bowlingball door een tuinslang zuigen

Commentaar

Laatst weer bij deze kanjer naar binnen geweest. Danielle blijft echt een super aardige meid met een paar geweldige borsten. Pijpen kan ze geweldig alleen jammer dat ze met d erug naar je foe gaat liggen zodat je niet veel kan zien hoe ze je pijpt en dat vindt ik nou het lekkerste. Verder blijft Danielle een aanrader op het zandpad ,want ze melkt je niet uit en je bent voor 50 euro ook gewoon klant.

Groet Swartjes

Commentaar

Ben ook een tijdje geleden bij haar geweest.Leuke vrouw, supervriendelijk,aardig en met leuke humor.Daarover geen enkele klacht.Alleen vond ik de handelingen niet zo megasuper.Ze pijpt idd overheerlijk en kreunt daar lekker bij.Maar ligt zo dat je nergens bij kan.En de sex doet ze wel in allerlei standjes maar die vond ik haar in een snel tempo afronden.Leuk om geweest te zijn maar voor mij zijn er andere toppers.jammer want ze heeft een heel erg mooi voorkomen.Na afloop bleef ze wel zo vriendelijk.Dat is dus geen act.

Commentaar

mijn eerste DVP was Danielle

zoals iedereen weet, flink gespannen loop je er naar toe.
                              Mij viel op dat ze erg spontaan was, en voelde me direct op mijn gemak.

Van mijn kant ging het een beetje ongemakkelijk daar dit de eerste keer was.

Al met al goede sex gehad.
                              Uiteindelijk kon ik niet klaarkomen, maar dat heeft ze handmatig ZC toch gedaan.

Danielle, het was heerlijk!

Commentaar

Re: Utr., Zp 158-4, Danielle (goed)

al een hele tijd vraagt danielle of ik wat over haar wil schrijven dus bij deze
                                ik heb haar al heel wat keren bezocht ik kom er al zo'n beetje vanaf het begin,het is inmiddels bijna 8 jaar geleden dat zij op het pad begonnen is.
                                maar door mijn latere registratie schrijf ik nu dan maar eens over deze blonde meid.
                                als ik langs haar raam rijd en ze ziet me in de auto zitten moet ze altijd lachen.
                                het is altijd weer de vraag voor haar of ik kom want ze weet dat ik meer dames bezoek.
                                als ik mijn auto aan de kant zet en op haar af loop houd ze de deur al open en het eerste wat ik hoor is hee geile
                                bij binnenkomst zit ik meteen aan haar en zeg dan:ik heb de hele dag aan je kut gedacht dat vind ze wel leuk om te horen.
                                ze weet wat ik wil dus alles uit en met de benen wijd zodat ik inderdaad die geile spleet goed kan zien.
                                mijn pik staat dan op 12 uur en ik krijg mijn onderbroek slecht uit want het ding zit in de weg
                                ik duik dan op haar en zoen haar lekker in haar nek en soms krijg ik ook een kus op mijn mond.
                                we praten wat en als ze naast me ligt trekt ze me lekker zonder condoom af.
                                dat doet ze echt lekker en neemt alle tijd voor je.
                                ze drukt haar geile dikke tieten in mijn gezicht en ik neem ze lekker in mijn mond en geloof me lekkere ballen heeft ze!
                                als ze me pijpt doet ze dat met haar billen omhoog zodat je alles goed in de spiegel ziet.
                                wat danielle zeer geil vind is je dan vingeren
                                het voelt geil aan als je pijpt en haar vinger in je reet boort!
                                neuken is ook goed want als ze op me gaat en begint te rijden gaat het er behoorlijk heftig aan toe.
                                haar tieten dansen boven me en ik neem ze lekker in mijn mond. het is heerlijk om haar dan overal te betasten. danielle heeft een zeer mooi lijf vind ik.
                                de laatse ronden is op zijn hondjes en mijn zeer harde leuter stop ik er altijd zelf in want bij haar heb ik altijd een 100% harde lul.
                                vroeger kwam ik wel eens in danielle klaar maar de laatse jaren deed ze het condoom af en rukte me naast haar tieten af terwijl ze naast me ligt.
                                ze weet precies hoe stef gaat spuiten want ze geeft me een kus op mijn mond en ik kom heerlijk klaar over haar tieten!
                                zo nou ik kan je vertellen dat die 2 jongens goed onder mijn zaad zaten.
                                dus altijd lekker geil bij danielle.
                                maar er zit ook een keerpunt aan mijn resencie!
                                danielle was de laatse tijd niet zo vrij bij mij meer en had niet zo'n zin.
                                een beetje smsen met haar vriend denk ik en als ze die heeft is ze niet zo geil vind ik. geen gekus en spuiten over haar tieten jammer.
                                dus ik denk dat ik het hier maar bij laat verlopig,maar toch al die jaren topplezier van deze meid gehad.

stef de bef schrijft zijn belevenissen altijd smeuig,maar zeker nooit gelogen zelfs niet overdreven
                                lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Ben laatst voor de eerste keer bij haar binnen geweest. Ik zocht eens wat anders als mijn favoriete bezigheden.
                                  Ben het eens met de meeste recensies, leuke meid, goed werk afgeleverd, en precies wat ik gevraagd had.
                                  Weer een mooie afwisseling t.o.v. het kinky werk waar ik normaal achteraanloop..
                                  Lik me een weg naar boven

Commentaar

net bij haar geweest, echt een aanrader, ze kan pijpen als de beste!!! en is erg open en vriendelijk, volgende keer weer!!

Commentaar

gisteren avond was het weer zo ver, ik schaam me een beetje om het te zeggen maar ik had al 3 weken niet meer geneukt
                                      waarom? gewoon effe druk gehad en was daardoor wat te moe om dit soort praktijken aan te halen
                                      maar goed ik heb nog gelogen ook,ik had eigenlijk gezworen nooit meer door het deurtje van bootje 158-4 naar binnen te stappen behalve als de mooie strenge renate er zou zijn.
                                      maar nu ik de lekkere blonde danielle op haar stoel zag zitten en ik had haar al ruim een half jaar niet meer geneuktkreeg ik er toch wel weer zin in.
                                      eerst zag ik de andere daniella op 162 staan man! man! wat zag die er ook super geil uit heren!! een zwart string pakje aan zodat haar tieten er bijna uitfloepte en haar zalige kont goed zichtbaar waren. dat word de volgende wip denk ik
                                      maar op de blonde danielle terug te komen die trok al een gezicht van parkeer je kar en kom nu weer eens lekker naaien.
                                      zo gezegd zo gedaan aan de kant de auto en naar binnen.
                                      danielle zag er lekker uit wat ronder van onder vond ik en het leek wel of haar tieten zelfs wat groter waren geworden(of zie ik nu geile spoken of zo omdat ik er en tijdje niet meer geweest was) maar buiten dat ik had er weer zin in.
                                      toen ik tegen haar zei dat ik 3 weken niet meer gesext had zei ze van ja ja.
                                      toen ik op bed ging leggen kroop ze lekker naast me en trok mijn paal af zonder condoom,en dat doet ze altijd lekker.
                                      ik maakte een geile opmerking van: ik hou nog steeds van je na 8 jaarze moest er om lachen.
                                      toen ze me ging pijpen lag ze tegen me aan en hield haar zwarte string nog effe aan,vond ik best wel geil want mijn hand ging er onderdoor zodat ik haar reet lekker kon strelen. en geloof me danielle houd best wel van mannen afzuigen.
                                      ook pijpte ze me later op haar knieen zodat ze me goed kon vingeren dat doet ze altijd zeer geil,ik vroeg haar ook om het tempo wat op te voeren en ze ramde haar middelvinger nog dieper en harder in mijn reet
                                      wat ook geil is dat je haar billen dan in de spiegel goed kan zien inclusief haar openningen.
                                      ineens vroeg ze van wil je lekker neuken? en ze klom boven op me en voor dat ik het wist waren we lekker aan het rampetampen
                                      dat was na een tijd echt weer lekker met haar en onder het wippen bengelde haar zalige tieten weer in mijn mond.
                                      daantje zeip zijn hondjes nu? wacht effe riep ik ik lig net zo lekker en heb er nog effe een tijdje door geneukt.
                                      de doggypart was ook weer goed, lekker gevoel haar kont tegen je aan.
                                      op het laatst condoom af en lekker tegen me aan liggend rukte ze me af en mijn lul explodeerde gewoondanielle moest wegduiken anders hadden haar tieten weer ondergezeten en dat wil ze niet meer omdat ze nu een vriend heb.
                                      het was dus weer lekker ik geef wel toe dat ze vroeger wat geiler met me was maar ja dat is nu eenmaal niet meer zo.
                                      wel nog 3 zoenen op wang en 2 op haar kont ging nog lukken, en toen weer gauw naar huis met de gedachte in mijn hoofd om de andere daniella ook weer eens te gaan opzoeken.

groeten van stef de bef de happy hookerwalker

stef de bef schrijft zijn belevenissen altijd smeuiig,maar zeker nooit gelogen zelfs niet overdreven
                                      lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Re: Utr., Zp 112-4, Daniëlle (goed)

Onlangs een heerlijke beurt gehad bij Danielle. Ik werd vriendelijk begroet , en het klikte eigenlijk direct. Na wasbeurt ging ze me direct in een paar standjes pijpen, jaja..ik hou ervan om gepijpt te worden terwijl ik in de spiegel naar een mooie ronde kont mag kijken. En dat heeft Danielle wel, ze is blond en mooi koppie en ook nog eens een slanke middel en een mooie grote ronde kont.( ze zegt zelf dat ze een reet heeft ),tussendoor met haar lekkere ronde boezem gespeeld. Daarna missionaris en uiteraard op z'n hondjes geneukt en tevreden klaargekomen.Ze is gezellig en als het klikt , lijkt het net of je een vriendinnetje ( GFE ) hebt waar je lekkere sex mee mag bedrijven. Ze is een van de beste nederlandse meiden!!! .

Commentaar

Re: Utr., Zp 112-4, Daniëlle (goed)

op deze mooie zondagmiddag reed ik weer met mijn wandelvriend langs de boten op het zandpad. we keken onze ogen uit wat een lekkere meiden allemaal
                                          ik zag de auto van danielle staan en ja hoor daar zat ze weer vriendelijk te lachen naar me en een uitdrukking van kom je nou weer eens
                                          dus na een tijdje rond daar rijden bij haar naar binnen gegaan.
                                          ik vertelde haar dat het de laatste tijd niet zo mee met me zat dus ze zei van je hebt wat liefde nodig
                                          ja en met mijn behoorlijke stijve zwaard het bed op en eventjes lekker met daantje geknuffeld
                                          dat voelde wel lekker aan waar ik altijd heel opgewonden van word is bij haar dat paardenstaartje ik heb een zwak voor blonde meiden met paardenstaartjes.
                                          na een behoorlijke lange knuffelperiode heeft daan met stevig gepijpt en ook even goed gevingerd
                                          dat vind ze zelf altijd wel een kick om te doen zegt ze.
                                          ook het neuken was weer lekker on top met die grote borsten lekker in mijn mond
                                          op zijn hondjes afgemaakt en met een overweldige explosie in haar heerlijke pruim klaargekomen
                                          het was lang geleden dat ik met neuken klaar ben gekomen bij daantje maar ze heeft me extra goed als vanouds weer verwend!
                                          ook nog een tijd een leuk gesprek met deze vriendelijke aantrekkelijke blondine na afloop gehad.
                                          wat mijn wandelvriend hovi al zei hierboven mij ze is 1 van de beste nederlandse.