Groningen, Prive studio , Mrs. Yvonne

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Prive studio , Mrs. Yvonne

Na lange tijd van afwezigheid hier en met een nieuw profieltje toch maar weer eens een berichtje. Het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan. Na vele omzwervingen in sadomasochistisch Nederland met de doelstelling een leuke top domina te vinden denk ik dat ik afgelopen vrijdag dan toch mijn draai gevonden heb. En het stomme is dat het amper een uurtje rijden is voor me en ik in het verleden soms de hele dag onderweg was voor een afspraak die dan in vijftig procent van de gevallen ook nog vreselijk tegenviel. (Mobieltjes die afgaan tijdens een sessie, schreeuwende kinderen aan de deur bij een bijstandsmoeder die de meesteres wil spelen enz enz)

Eigenlijk was ik al een beetje verkocht bij de eerste aanblik van haar site de magische blik in haar ogen maar ook de rust die de site uitstraalt. Helemaal niet schreeuwerig en uiterst professioneel kort en bondig opgezet. Oké het heeft wat voeten in de aarde gehad voor ik een afspraak had. Ze heeft haar studio maar 2 dagen in de week open en is erg kritisch in wie wel en in wie niet. Maar na wat over en weer gemail waarbij er overigens al wel een bepaalde klik ontstond was het dan afgelopen vrijdag middag zover. Na het aanbellen ging de enorme voordeur van haar domein open en daar stond inderdaad de dame van de foto op haar site. Nu wel compleet in het leder verpakt (Wat ik kenbaar had gemaakt in de mail) maar het Wow en Yessss moment was er direct. De eerste sessie was ook helemaal goed. Rustige opbouw naar een geweldig hoogtepunt. Ik ga hier niet de sessie omschrijven daar iedereen dingen anders beleefd. Meesteres Yvonne is geen dame die de klok nauwlettend in de gaten houd, Heeft een prachtige studio met badkamer en is een Domina die met hart en ziel speelt.

Voor de noordelingen die niet met deze Meesteres bekend zijn een absolute aanrader. Maar ik zou zeggen bezoek haar site en oordeel zelf.

subie

Re: Groningen, Site , Meesteres Yvonne (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door rtroma
    en wat is de URL van haar site ?
    sorry helemaal niet aan gedacht www.mrs-yvonne.nl
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 08-05-11, 18:40.

Commentaar

Ik heb afgelopen week een sessie bij haar mogen ondergaan. In één woord: GEWELDIG.
      Mrs Yvonne is een knappe verschijning, geen (zichtbare tatoeages, goed verzorgd en ruikt ook nog lekker). Een sessie met haar is niet goedkoop, maar je krijgt er wel wat voor. Ik ga haar zeker vaker bezoeken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rtroma
        Er zijn wel meer hondjes....

http://www.mrs-yvonne.com/

Deze Yvonne zit in zuid limburg; de .nl in Groningen.
        Klopt, je hebt gelijk. Het verschil zat 'em in de .nl vs. de .com...... Blijft staan dat het een beetje dubieus is. Je kunt natuurlijk gaan kiften over wie het eerste was, maar je kunt zoveel (domein)namen verzinnen, waarom Yvonne, zelfs met een '-'.......

Commentaar

Goh zeg wat een kleine stukje al niet teweeg brengt.

Het gaat toch echt om Mrs-Yvonne in Groningen met de website www.mrs-yvonne.nl.
          Ik kan spelmatig helaas niets zeggen over de andere Mrs Yvonne in het zuiden van het land daar ik haar nooit bezocht heb. Heb natuurlijk wel haar site even bezocht ( Uit nieuwsgierigheid ) en ik moet toegeven dat het geen onaardige dame is om te zien maar dat de Meesteres in Groningen toch iets meer uitstraling en allure heeft. Ik kan er fysiek niet over oordelen maar in mijn beleving loopt een Mrs er niet halfnaakt bij. Een Meesteres is iemand die een bepaalde air moet hebben, niet gespeeld maar vanuit haar zelf en een beetje omgeven met een waas van mystiek. Las ook de opmerking van frysman en ik denk dat hij precies weet wat ik bedoel. Het plaatje (Uitstraling, rust, studio) en het spel (Geraffineerd, juiste materialen, en de hygiëne) zijn tot in de perfectie met elkaar verweven. En in mijn beleving zijn het die dingen die van een Dame een perfecte Meesteres maken.

subie

Commentaar

Re: Groningen, Prive studio , Mrs. Yvonne(uitstekend)

Hi Northern Rose

Zat mijn mailbox even bij te werken en zag je berichtje dus ben zo vriendelijk om wel even te reageren.

Ik denk dat iedereen zijn mondje hier houd omdat iedereen haar voor zich zelf wil houden ;-)

Deze dame is een livestyle Mrs die uiterst nauwkeurig haar clientèle selecteert en even een afspraakje maken met haar is onmogelijk. Heb zelf al ondervonden dat een afspraak verzetten resulteert in een wachttijd van 5 week :-(
            Ze speelt om te spelen en dat merk je heel duidelijk als je haar bezoekt. Zij bepaald de agenda daar zul jij je bij neer moeten leggen, maar dan heb je ook wat.

Commentaar

wordt nog steeds weinig over dame geschreven, laatste recencie is alweer even geleden, iemand recent nog ervaring?

Commentaar

Denk dat haar clientèle hier niet echt rondhangt.

Kom hier zelf nog amper, heb m'n stekkie wel gevonden.

Mijn laatste sessie is van 29-03 en heb een vaste agenda bij haar om de 6 week.
                Vermoed dat 90% van haar cliënten een vaste agenda met haar heeft want schuiven
                is best wel moeilijk. Zat zelf ook een beetje met de vakantie periode en toen bleek ze nog
                maar twee openingen te hebben en dan hebben we het over begin juli. Ze zit dus behoorlijk
                vol en met haar werkwijze van max twee korte blokken ( uur of anderhalf uur ) of één lange
                ( 3 uur ) per dag zal daar vermoedelijk geen verandering in komen.

Groet,

Subie

Commentaar

Aan het werk...
                X