Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Salome

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Salome

Op goed geluk maar eens naar Studio Chelsea geweest voor een sessie met Meesteres Salome. De studio is gevestigd in een rijtjeswoning, maar vanwege het grootstedelijk karakter toch voldoende anoniem qua binnenkomst. Ik heb vanwege het bezet zijn van de andere ruimten op dat moment, alleen de eigen speelruimte gezien. Deze was niet echt groot, wel voorzien van veel attributen, maar mist een beetje sfeer (ligt echter misschien aan mij). De meesteres ontving mij vriendelijk. Ze ziet er goed uit, ongeveer zoals verwacht op basis van de foto's op website. Na het doorlopen van een vragenlijstje en bespreken van de wensen ga ik even douchen en begint het spel. Salome (spreek uit: Sa-lo-mee, klemtoon op lo) is een ervaren meesteres die fel en stevig uit de hoek kan komen. De soms overdreven voorzichtigheid van andere meesteressen is bij haar ver te zoeken, toch past ze wel op en gaat ze niet te ver. Het is volgens mij een vrijdenkende dame waar veel bij mogelijk is. Ik begreep dat ze ook als switch en voor een erotisch spel te vinden is. Ondanks het feit dat een meesteres van mij verbaal iets strenger en angstaanjagender (dominanter) mag zijn, heb ik door haar soms stevige aanpak en haar ervaring een goede sessie meegemaakt.

Een aanrader, vooral omdat deze dame niet zozeer op de automatische piloot haar werk doet, maar haar eigen aanpak heeft.

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Salome(goed)

Ik heb met mrs Salome, voordat ik gestopt was met wandelen, een aantal leuke worstelsessies gehad. Zowel in Rotterdam als Almere en het blijft een bijzonder leuke dame. Praat af en toe iets te veel en voor een doorgewinterde sm-liefhebber mag ze misschien wat dominanter (zelf meer soft-sm). Ik vond 200,- wel wat aan de dure kant voor een half uur worstelen, gevolgd door een half uur geile sex.

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Salome(uitstekend)

http://www.sm-rotterdam.nl/

hier de juiste link naar de studio chelsea waar deze Mrs werkt.

Commentaar

In mijn zoektocht naar een nieuwe meesteres, heb ik eenmaal de stoute schoenen aangetrokken om deze dame te bezoeken. Ongeveer 3 maanden geleden maakte ik een afspraak, werd vriendelijk en uitgebreid tewoord gestaan en meldde mij op de afgesproken tijd voor een CBT sessie. De dame zelf zag er wel aardig uit, wel iets ouder dan de foto's deden vermoeden en bleek voorzien te zijn van overdadig veel gespreksstof.
        Toen eindelijk de sessie zelf begon (nadat ik mocht douchen, dat is een pluspunt) was het een beetje onduidelijk voor mij wat zij nou wilde gaan doen. Eerst wat touwen erbij (en ik had toch echt aangegeven niet van bondage te houden), daarna moest ik ondersteboven hangen aan mijn enkels (ik heb hoge bloeddruk, dus dat is voor mij een no go) en uiteindelijk kwamen er wat klemmetjes en prikkelingen op mijn edele delen. Op zich voelde dat wel prettig al had het wat steviger gemogen van mij, maar okay, ze deed haar best wel. Toen ik uiteindelijk wat meer opgewonden raakte en hoopte op een orgasme, lukte het haar om mij daar volledig uit te halen omdat ze weer begon te praten en kletsen.
        Een enorme afknapper voor mij - wanneer ik wil kletsen, ga ik wel naar de kroeg.
        Al met al een aardige sessie, niet voor herhaling vatbaar.
        De studio zelf daarentegen is prachtig, goed ingericht, veel materiaal en erg hygienisch en discreet (heel belangrijk).

Commentaar

Voor het eerst in een SM studio geweest. Ik kwam bij Mrs. Salome. Zij heeft mij heel prettig ontvangen en op mijn gemak gesteld. Ik was ontzettend zenuwachtig namelijk. Heb een heel leuke ervaringen opgedaan bij de achtereenvolgende sessies. Ben ook al een keer in Almere geweest. Daar zijn heel veel spiegels wat ik persoonlijk erg leuk vind. Ga vrijdag weer naar haar toe, zie er naar uit.

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Salome

Deze dame is niet meer in Nederland werkzaam. Werkt nu als masseuse in Duitsland (Hessen) in Linden met de naam Cindy.

Commentaar

Aan het werk...
            X