Den Haag, Hunsestraat 37 b1, Mrs. Kimmy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Hunsestraat 37 b1, Mrs. Kimmy

Zoals eerder in geouwezwaam vermeld, lijkt het er op dat we de zelfde Dame bedoelen ;D alleen de kamers komen niet direct overeen!
    Ik zag haar op zondag 2 oktober in dezelfde kamer staan als op 26 september.... Dus zal ik mij in de kamer vergist hebben. Ze liggen naast elkaar.
    Laatst gewijzigd door rtroma; 17-08-10, 18:06.
    Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Den Haag, Geleenstraat 76-1, Mrs. Kimmy

Hallo Mede-Wandelaars,

Gisterenavond ben ik weer bij Kimmy op bezoek geweest. Ze was even op vakantie, maar ze is van de week weer teruggekeerd in de Hunsestraat.

Kimmy is in mijn ogen in het spel een goede Meesteres. Daarnaast is ze hard, koel, zakelijk en gedisiplineerd. Ze is van nature behoorlijk dominant en dat is mijns inziens eigenlijk een voorwaarde voor het zijn van een goede Meesteres.

Ze heeft haar zaakjes goed georganiseerd en ze komt haar afspraken na. Haar geheugen is perfect, wat zich elke keer weer uit bij een volgend bezoek. Ze probeert je fantasieën op te sporen en probeert variatie in het spel te houden.

Ik lees in andere recensies dat je met haar gewone sex kan hebben, maar ik heb haar dat gisteren gevraagd en ze antwoorde daarop dat ze alleen nog SM en Kinky doet.

Voor mij is ze momenteel de beste Meesteres!

Groet aan allen.
    Laatst gewijzigd door rtroma; 18-02-09, 21:50.
    In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 76-1, Mrs. Kimmy

Ik had van het weekend weer eens de behoefte om een SM (-achtige) sessie te proberen. Ik zeg "-achtig" omdat ik niet echt een onderdanig slaafje ben en ik diverse onderdelen van een gemiddeld SM-spel -- pijn aan tepels en geslachtsdelen, harde vernedering -- echt onprettig vind, maar andere -- bondage, zweepjes (en dat mag best hard) -- wel kan waarderen. Het is dus altijd de vraag of een SM-meesteres bereid is zich daarin in te leven in plaats van een standaardsessie af te draaien.

Welnu, mijn bezoek aan Kimmy was een groot succes. Als je haar voor het eerst spreekt komt ze erg koel en "meesteres"-achtig over, wat me wel een beetje zorgen baarde, maar ik dacht, ik probeer het gewoon. Gelukkig ontdooide ze op de kamer en konden we een normaal gesprek over de wensen en mogelijkheden voeren.

Een heel fijne sessie volgde, af en toe meer in de richting van "onderdanigheid" gaand dan ik normaal prettig vind, ook harder afgeranseld dan ooit (ik voel het nog). Met Kimmy is dat niet zorgwekkend, als het op een gegeven moment te ver gaat is het geen probleem om even te pauzeren en op adem te komen. Ze doet ook duidelijk haar best om zich in te leven in wat jij als onderdanige nog opwindend vindt en wat niet meer. En ik moet zeggen dat ik daardoor bij haar de onderdanige rol lekkerder vond dan normaal. Als ik niet oppas word ik nog een echte slaaf.

Ook na het spel nog even prettig op gelijk niveau gekletst en met 3 kussen afscheid genomen.

H.
      Laatst gewijzigd door rtroma; 18-02-09, 16:51.
      Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 76-1, Mrs. Kimmy (uitstekend)

Hoi allemaal,

Van de week heb ik sinds lange tijd weer even een bezoek gebracht aan Meesteres Kimmy.

Af en toe ga je wel eens op zoek naar andere dames, omdat je als mens nou éénmaal denkt dat het gras aan de overkant groener is.

Ik ben blij dat ik haar weer bezocht heb. Na al die andere bezoekjes aan andere Meesteressen en dames die wat aan Soft SM doen weet ik haar nog beter op waarde te schatten.

Mrs. Kimmy geldt voor mij als één van de toppers op haar gebied. Ze is van nature dominant en dat is voor een Meesteres of voor dames die er naast het "gewone werk" wat Soft SM bij doen, mijns inziens toch een eerste vereiste. En juist deze "Natuurlijke Dominantie" laat bij veel van deze dames nog al eens te wensen over. Je hebt het nou éénmaal of je hebt het niet!!!

Wat mij ook altijd in haar aanspreekt is haar geile strenge verschijning met haar super mooie borsten (ze heeft een mooi modelletje en heerlijke nippels met grote rozetten erom heen).

Ze gaat totaal naakt als je haar dat vraagt, maar ze doet alleen aan SM en niet aan sex met haar.

Verder is ze een aktieve harde werker met een goed inzicht in haar klant. Als je haar beter leert kennen dan krijg je op een gegeven moment in de gaten dat er achter deze harde Meesteres een intelligente verstandige en ook zorgzame vrouw schuil gaat.

De kamer die ze betrokken heeft (Geleenstraat 76-1) is van dezelfde kwaliteit (en dezelfde eigenaar) en stijl als haar vorige en je loopt nu wat makkelijker in en uit bij haar.

Ik ga haar zeker weer wat meer bezoeken.

groet,

HL 69.
        In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Vorige week bij haar langs geweest

Zals je haar wat langer kent ontdooid ze wat van haar op het eerste gezicht koele uitstraling. Echter is die koele blik wel erg geil tijdens een sessie

Moest dit keer op mijn knieën en haar geile highheel laarzen likken en zuigen. Als ik te hoog kwam kreeg ik een corrigerende tik. Na gracieus een flink voorbinddildo om te hebben gedaan moest ik deze maar eens flink bevochtigen.

Lang en diep in mijn keelpijpen beveelde ze mij. Telkens stootte ze 'm diepe in mijn keelgat.

Vervolgens op mij rug gegooid en na de diverse zeer erotisch pijnigingen die enorme dildo in mij kont gedaan. Het ging toch nog wat vlot dus nam ze even gas terug.

Verder houd ik het voor mezelf maar het was weer geweldig

Een mooie geile meesteres die prima aanvoelt wat je wilt en toch telkens je grenzen opzoekt en oprekt maar wel zo dat het geil blijft Alleen jammer dat ze zich niet laat rimmen.

Zou wel eens een keer met een andere meesteres, zoals NANA, en een slaaf een spel willen spelen. Wie weet komt dat ooit nog wel eens

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 76-1, Mrs. Kimmy (goed)

Ik zie Mrs. Kimmy in haar bovenkamer op Geleenstraat 74 eigenlijk constant samen met Carla, die het raam 74-4 op de begane grond bezet (donkerharige dame met het SM-bordje in het raam).
            Ik heb de indruk dat ze duo-sessies aanbieden. Zijn er bezoekers die dat kunnen bevestigen? Heeft iemand ervaring met een duo-sessie met beide dames en wil daar iets over schrijven? Heb zelf wel ervaring met beide dames afzonderlijk en was bij beide dames niet echt 100% enthousiast. Misschien dat dit bij een duo-sessie anders is. Aangezien een duo-sessie toch wat aan de prijzige kant is hoop ik op wat ervaringen van andere bezoekers voordat ik zelf een eventuele poging waag. Zou jullie dankbaar zijn voor wat informatie.

Groeten aan alle SM-liefhebbers,

Oniram.
            Laatst gewijzigd door rtroma; 28-06-09, 14:12. Reden: info uit het verleden gewist

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 76-1, Mrs. Kimmy (goed)

na langer getwijfeld te hebben toch de gok gewaagd en bij deze Mrs. naar binnen gegaan, haar uitstraling voor het raam in een witte lakcorset met zwarte laklaarzen en haar felblonde haar deden me wat.

Bij binnenkomst een vriendelijke vrouw van in de 30, goed verzorgd en een sfeervolle SM kamer met groot rond bed, spiegelplafond en takel met polsboeien, bad en zitje. Ik herkende deze kamer van jaren geleden toen ik nog steeds 1 van mijn favoriete kinkydames ooit (Cristal) bezocht, dus de herinneringen waren goed.

Mrs. Kimmy vroeg mijn do's en don'ts en zo ontstond een verkennend spel waarbij Mrs. Kimmy veel sprak (in het Engels ) in een fantasievorm wat ze allemaal met me zou willen doen of ging doen. Goed oogcontact en spelend met mijn tepels terwijl ik op het grote bed lag werd ik goed opgegeild, grote dildo's werden gepakt en poppers en zo werd ik voorbereid op anaal onderzoek, eerst met vingers maar al snel werd ik handmatig met een grote dildo geneukt en mij lul hard gemaakt met de hand.

Tussendoor ook voldoende aandacht aan mijn tepels en uiteindelijk werd een grotere dildo gepakt waarmee is stevig maar lekker werd verwend.

Opeens trok Mrs. Kimmy haar corset uit en een paar fraai borsten werden mij getoond, echt opwindend gezicht, en ik mocht ze ook betasten, terwijl Mrs. Kimmy schijnbaar het idee had opgevat om mij te fisten wat ze subtiel en met veel gevoel en enige variatie ook deed en zelf even nog vingers van haar 2 hand probeerde omdat ik zeer geil was en ontspannen.

Uitiendelijk kwam ik heftig klaar waarna ik alle tijd kreeg om mij op te frissen en ik zelfs een colaatje mocht drinken en prettig nagesprek volgde met deze nette intelligente domina.

Al met al voor een 1e keer een prima sessie waarin ik een goede klik met haar had, dus ik ga zeker terug!

Mrs. Kimmy zit er vooral overdags en dan tot halverwege de avond, maar dat laatste wil ze mee stoppen vertelde ze mij.

Commentaar

Op mijn vraag heb ik via IM een antwoord ontvangen.
                Op mijn verzoek zijn ervaring op het forum te plaatsen heeft het betreffende lid niet gereageerd....
                Omdat ik jullie de informatie niet wil onthouden plaats ik hieronder de relevante informatie van het bericht.
                Om de privacy van het betreffende lid niet in gevaar te brengen heb ik hier en daar de tekst vervangen door "xxx".

Heb "xxx" ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken voor een trio.
                Voor de prijs/kwaliteitverhouding viel het me tegen (€ "xxx")
                Misschien ligt 't aan mij, mezelf kennende had ik er meer van verwacht.
                Met Andrea alleen heb ik betere sessie's gehad.

Commentaar

Het was Zondagavond niet erg druk in de Geleenstraat en ik dacht dat ik voor niets was gekomen, totdat ik Kimmy in het raam van haar bovenkamer zag zitten. Ik had Kimmy vorig jaar een keer op de Hunsestraat 51 bezocht en vond de sessie destijds niet erg geweldig. Er was niet tot nauwelijks een wederzijdse klik en ik had me eigenlijk voorgenomen haar niet meer te bezoeken. Maar als een vrouw in een corset, met hoge laarzen en een strenge uitstraling me aankijkt ben ik per definitie de "pineut" en voor ik het wist hadden m'n benen me de trap opgebracht en stond ik aan haar deur en was "verkocht". Kon verder niks van m'n gading vinden dus zonder een al te hoog verwachtingpatroon naar binnen gestapt.

Maar dit keer een uitstekende sessie en een uitstekende klik gehad. Pik en ballen afgebonden. Tepels en lichaam met een raderwieltje bewerkt. Tepelklemmen op m'n tepels met een ketting ertussen waaraan ze regelmatig trok en me heerlijke pijnscheuten bezorgde. Kaarsvetbehandeling waarbij m'n tepels, pik, eikel en ballen met kaarsvet overgoten werden. Af en toe in m'n mond spugen. Een middelgrote dildo in m'n anus aangebracht. Op een gegeven moment ging Kimmy uit de kleren waarbij ik haar lichaam betastte en ze me haar tepels liet likken terwijl ze me tussendoor nog steeds met het raderwieltje bewerkte. Toen gehurkt boven m'n mond zitten waarbij ze m'n mond eerst vol urineerde en me daarna op haar commando dwong door te slikken. Vervolgens geeindigd met een facesitting waarbij me de adem werd ontnomen en Kimmy me naar een hoogtepunt trok. Het was gewoon een goed bezoek met een leuke afwisseling van handelingen en een uitstekende inzet van Kimmy die zich er niet met een Jantje van Leiden van afmaakt.

Als ik 1 negatief puntje voor mezelf mag noemen is het feit dat ik Kimmy verbaal (in het Engels) niet zo sterk vind. Ze accentueert sterk de handelingen die ze op dat moment aan het verrichten is terwijl ik het prikkelender vind als ze zegt wat ze later in de sessie van plan is. Ik ken zelfs Domina's die me tijdens een sessie al in m'n oor fluisteren wat ze me in de volgende sessie voor "narigheid" aan gaan doen zodat ik me al weer op het volgende bezoek kan "verheugen". Maar niettemin een uitstekend bezoek aan Kimmy.

Nog even een cola gedronken en leuk nagepraat waarbij je merkt dat Kimmy een intelligente vrouw is die over veel dingen mee kan praten. Ze had haar haren ook bruin laten verven maar was er niet erg content mee. Maar ik persoonlijk ga de discussie met dames over hun haardrachtskeuze niet aan. Heb haar nog verteld dat ik haar op de Hunsestraat nog wel eens met dat blonde haar zag staan in een zwart hooggesloten latex pak en dat toen de kippevel op m'n rug stond en daar moest ze wel om lachen.

Verder is dat bovenkamertje best een leuk, discreet en knus SM-kamertje en goed geoutilleerd. Ook goede wasmogelijkheden middels een badkuip. Kimmy had het er erg naar haar zin en dat komt mijns inziens het spel zeker ten goede.
                  Kortom: Goede sessie met een aardige, intelligente Domina. Ik zal haar niet wekelijks bezoeken, maar een herhaalbezoek zit er zeker in.

En zo kreeg een Zondagavond die als een nachtkaars dreigde uit te gaan toch nog een goed einde.

Groeten aan alle SM-liefhebbers,

Oniram.
                  Laatst gewijzigd door rtroma; 17-09-09, 20:02.

Commentaar

Gisteren kon ik de verleiding niet weerstaan. Zij daar met haar hoog gehakte laarzen van boven op mij neerkijkend. En dat terwijl ik jl donderdag reeds was geweest.

Na jl donderdag een geweldig geil opwindend spel te hebben gespeeld. Waarin ze mij met haar nagels teased en met een voorbinddildo tot een geweldig hoogtepunt heeft geneukt.

Wederom een een geil opwindend spel waarbij ik op haar laarzen mocht klaarkomen.

Zoals mijn voorgangers aangeven is ze erg "spraakzaam" tijdens het spel maar door de geilheid van de handeling kan ik mij daar niet zeker niet aan storen

Ze neemt alle tijd, een nette ontvangst en biedt zelfs een drankje aan.

Commentaar

Voor Sinterklaas mezelf nog een kado gegund.

Nu eens heerlijk rustig teasen en met kaarsvet op mijn harde staaf en ballen druipen. En met haar geile Cup C over mijn lul wrijven, heerlijk!

Daarna met een grote dildo mijn kont opgerekt en ze dreigde mij in mijn gezicht klaar te trekken alsof een andere kerel moest klaar maken.

Uiteeindelijk mocht ik op haar laarzen spuiten. Volgende keer wil ik weer wat meer seksuele handelingen.

Al met al toch weer verrassend.

Commentaar

Afgelopen week bij deze heerlijkheid geweest. Een prima sessie wederom mogen ontvangen. Ze begon heerlijk met m'n tepels te spelen en dat veranderde al snel met klemmen , de jongeheer werd ook heerlijk behandeld en uiteraard mocht het anale ook niet ontbreken. Kaarsvet, plassex alles moest dit slaafje ondergaan, voor mij was het gewoon weer perfect. Ze blijft een topper!

Commentaar

Gisteravond een heerlijke sessie gehad! Het begon met vastbinden van mijn handen en benen zodat ik volledig was overgeleverd aan Mrs. Geblinddoekt voelde ik kaarsvet op mijn lichaam en vooral op de plek wat je niet wil maar wel heerlijk, Hierna werd ik anaal onderzocht en dat was goed precies wat je dan wil . Ook werd ik nog getrakteerd op een golden shower en vlak daarna mocht ik heerlijk op haar laarzen spuiten!

Commentaar

Gisteren weer een geil samenzijn gehad met mrs Kimmy gekleed in hoge laarzen en stijlvol topje.

Met armen en benen vastgezet aan het bed waardoor zijn vrijspel had.

Zoals vooraf bespreken wilde ik wat meer erotiek met SM dan alleen de medium SM waar we de vorige keer waren gebleven.

Nou dat heb ik geweten! 1st. flink moeten ontzien(heerlijk)
                            Mijn erogene zone werd bewerkt met kaarsvet en mijn tepels gepijnigd met tepelklemmen. Echter hield ik dat laatste niet lang vol. Maar mrs Kimmy doet rustig een stapje terug en bouwt het spel weer langzaam op.

Wouw een geile oliemassage met haar rubberen handschoenen en laarzen volgde. Daarna mij kontje met een dildo opgerekt. Terwijl ik een geile pijpbeurt kreeg waarbij zij haar tanden flink in mijn pik zette.

Daarna ben tot een super explosie gekomen.

Ik moet oppassen dat ik vanmiddag niet gelijk weer ga

Bedankt Meesteres

Commentaar

hallo mede wandelaars,.

ik was vandaag in de geleenstraat, zaten wel redelijk wat dames. ik ging dit keer voor een sm sessie. ik zag alleen cindy zitten heb ik geen ervaring mee. toen zag ik mrs kimmy boven aan in haar kamertje, ik ging even vragen wat de mogelijk heden waren. was een hoop.

ze praten engels, opzich niks mis mee en een paar woorden nederlands.

ik heb gekozen voor een half uurtje anaal , goldenshower , vast binden, me lekker laten gebruiken en nemen.

ik had zelf hoge lak laarzzen mee genomen en een lak jurkje , ik kreeg een pruik op van haar en op dat moment was ik haar ****tje.

kimmy liep in een lak jurkje en daar onder een lekkere strapon , en lak laarzen mmm wat een mooi gezicht.

ik moest naar de spiegel toe om te kijken hoe geil ik eruit zag. toen begon ze alemaal in het engels dirty talk en spuugde me in me gezicht. toen weer terug naar de kamer toen werden me voeten vast gebonden in de lucht zodat ze me goed kom nemen en hard. uit eindelijk kwam ze boven me zitten en liep haar urine zo lopen in me mond en ik moest alles op drinken .. mm.

toen draaide ze zich om en ging ze naast me zitten en ik moest aaan me lul trekken tot ik klaar kwam en moest alles over haar laarzen heen spuiten en daarna oplikken..

daarna gewassen en nog even gepraat. was erg lekker. echt een lieve dame!

echt een aanrader. volgende keer blijf ik langer en ga ik andere dingen ontdekken !

Commentaar

nog even een recencie

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 76 k01, Mrs. Kimmy (uitstekend)

Je kent dat wel ; Steeds op zoek naar iets nieuws in de hoop iets beters te vinden dan voorheen en dan...laat je de bekende vaste waardes even links liggen.
                                  Zo verging het ook tussen mij en Mrs. Kimmy, ze is er eigenlijk altijd en dat maakt vaak de gedachte los van : "Daar kom ik nog wel eens een keertje"

Dinsdagmiddag in Den Haag, er was weinig te doen op SM gebied, hoewel Sheila weer terug is voor een tijdje en Nicole de zwitserse (Mrs. ?) achter haar raam zat vond ik verder niets van mijn gading totdat Kimmy haar gordijn opendeed. Ze zag er goed uit zo hoog boven de Geleenstraat uittorend in haar allesoverziende erker.
                                  Na lange tijd besloot ik weere ens bij haar naar binnen te gaan, ik vond het toch wel even spannend om oogcontact te maken en haar te wenken dat ik naar binnen wilde, het was net als een eerste keer.

Nu van dit bezoek heb ik geen spijt; er wachte mij een uitstekende SM behandeling waarbij alle registers opengingen en ze nog maar al te goed wist wat mijn fetsich was. Ik werd vastgebonden op haar grote bed, tepleklemmen werden via een ketting aan het plafond bevestigd.
                                  Mijn pik werd met een vacuumzuiger onder spanning gezet waarna het martellen van mijn ballen kon beginnen. Met een uiterste preciesie werd er kaarsvet op mijn ballen gedrupt wat in combinatie met mijn vacuumgezogen pik een hemels lekker zoete pijn gaf. een beetje poppers erbij en het was goed uit te houden mede door de aanblik op het geile lijf van Mrs. Kimmy.
                                  Het pijnigen ging maar door en door, ze had goed in de gaten dat ik in een soort sub-space begon te raken. ik denk dat ik weinig zo goed aangepakt ben, de juiste dosering op de juiste plaats. De finale was een fenominale face-zitting met plassex die er voor zorgde dat het spel eindigde in een zalig en heftig orgasme.
                                  Kimmy heeft veel bijgeleerd, is veel zekerder van haar zaak en zit lekker in haar vel dat was aan alles te merken.

Commentaar

Ik bezoek haar nu een tijdje, 1/2 jaar, moet zeggen dat ze verslavend is.
                                    Bezoek haar gemiddeld 2x per week.
                                    Ze vervult al je wensen en let goed op je reactie.
                                    De ene keer hard en de andere keer zacht, maar zij blijft de baas.
                                    Er zijn al heel wat fantasietjes werkelijkheid geworden door haar.
                                    Loop nu al heel wat jaartjes mee, maar dit nog niet eerder meegemaakt.
                                    Laatst gewijzigd door rtroma; 26-09-10, 20:40.

Commentaar

afgelopen weekend weer een fijne sessie ontvangen van deze Mrs. Zij weet iedere keer weer bij mij de gevoelige snaar te raken. Deze sessie werd ik als een h..r behandeld, heerlijk moest ik haar pijpen, daarna werd ik heerlijk geneukt door haar en als beloning wer ik gefist. Het was wederom super.

Commentaar

vorige week donderdag weer bij deze Mrs. geweest. wederom een fijne sessie waarin ik deze keer als sletje voor haar werd aangekleed en mezelf aan de andere wandelaars moets tonen en dat was zeer opwindend omdat ik geen klant naar binnen kreeg werd ik hardhandig gestraft. dat was zalig en uiteindelijk werd ik door haar naar een hoogtepunt geneukt. een heerlijke Mrs.

Commentaar

Deze zaligheid afgelopen zondagmiddag bezocht. Een heerlijke sessie waarin ik als h..r hard werd aangepakt. De tepels zijn nog steeds gevoelig maar dat maakt het alleen maar lekkerder. Voor de sm liefhebber een topper voor volgende week een afspraak voor domina trio met Andrea erbij. ik hou u op de hoogte.