Nieuwegein, De Liesbosch 14d, Dynamite Privé, Mrs Samantha

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nieuwegein, De Liesbosch 14d, Dynamite Privé, Mrs Samantha

Vandaag bij dit meisje geweest ...
    Fantastisch mooi figuurtje, een heel knap gezichtje en
    nog lief ook!
    Beetje raar verhaal die vorige recensie ...
    Tja, wat de een hyper noemt, noemt de ander spontaan
    't is een echte kwebbel, maar dat vind ik wel leuk.
    Ik heb in ieder geval een hele goede ervaring met d'r gehad
    en niets gemerkt van vreemd gedrag ... integendeel!
    Leer moment: wie goed doet, goed ontmoet

Re: Utr., Zp 106-3, Samantha (uitstekend)

Ik heb haar zaterdagnacht bezocht om eens vanachteren tegen haar lekkere kontje aan te ketsen.
    En ik moet zeggen dat ze tegen mij erg aardig was maar ik heb niet zo op haar pupillen gelet dus kan daar niks over zeggen,ze leek mij voor de rest normaal.
    Ze had mijn interesse.al gewekt toen ze nog op 138,5 zat,ze heeft een apart gezicht,leek mij een oostblok meisje maar ze is gewoon nederlands,
    Maarja er zijn er ook zoveel die mijn interesse wekken dat ik geld tekort kom om ze allemaal te bezoeken,de wil is er wel maar gewoon geldgebrek.
    Ze heeft mij eerst wat gemasseerd en toen gepijpt wat ze wel aardig deed.
    Daarna haar doggystyle genomen om het af te maken.
    Ze let wel op de klok dus weet niet of ik nog eens terug ga.

Groet Gerwie.

Commentaar

Re: Utr., Zp 106-3, Samantha (goed)

Wilde deze mooie dame al eerder bezoeken maar ging toch vaak naar mijn vaste meisje toe Maar laatst op een rustige avond met weinig meisjes en auto`s op het pad zag ik haar weer staan en ben toch maar naar binnen gegaan. Het is een schoonheid met alleen iets teveel sili`s naar mijn smaak

Maar ze was niet echt spontaan of vrolijk net alsof ze zoiets had van daar is weer een klant en snel afwerken
      Het pijpen was wel oke en haar neuken was alleen lekker omdat het uitzicht mooi is maar verder lig ze de maar een beetje bij!
      Nee ook ik zal niet zo snel hier terug gaan of het moet zeer hoge nood zijn

MM

Commentaar

Deze keer eens s'avonds/s'nachts naar het pad gereden, in plaats van overdag. Moet zeggen dat het pad dan een hele andere sfeer heeft. Veel grimmiger, en naar mijn mening minder uitnodigend. De keuze is in mijn ogen ruimer dan overdag (uiteraard heeft dit met smaak te maken).

Na wat heen en weer in de auto over het pad viel het oog op de slanke Samantha. Nu weet ik overdag prima waar ik moet zijn, s'avonds en s'nachts is voor mij nog alles onbekend. Wellicht een idee voor de site-bouwer om een zoekfunctie dag/nacht in te bouwen (of is dit er al?). De namen ansich zeggen mij nog weinig.

De slanke Samantha is een aardige meid van 22 jaar. Ze ziet er goed uit, heeft een lief gezichtje. Afgesproken €50,-, om even te proberen. Pijpwerk was lekker, en doggystyle was hemels. Moest moeite doen om niet voortijdig een eind er aan te breien. Hierna nog lekker missionaris en cowgirl afgemaakt. Minpuntje vond ik de afloop. Ik kreeg een stukje keukenrol in mn handen geduwd en mocht verder zelf alles regelen. Ik vind dat ze daarin te kort schoot.

Al met al is Samantha voor herhaling vatbaar.

Brad Pitt

Commentaar

Gisternacht, na het stappen eens gaan kijken bij het ZP. Mijn oog viel al snel op deze mooie dame, die zoch voorstelde als samantha. Afgesproken voor P+n voor € 50. Tijdens het pijpen en neuken hield ze op mijn verzoek de laarzen aan, dit vind ik altijd erg geil Na de fijne pijpsessie haar lekker doggystyle genomen zodat ik van haar lekkere billen partij kon genieten. Na afloop vond ik het toch wel wat onpersoonlijk, keukerol om alles schoon te maken en vervolgens de deur uit... Of ik terug zal komen weet ik niet vond haar toch wat onpersoonlijk, maar het uiterlijk en lichaam maken veel goed...

Commentaar

Re: Utr., Zp 106-3, Samantha

Op deze natte avond had ik geen zin meer om rond te rijden omdat er lange files stonden vanwege een vrachtwagen die onder het viaduct door wilde.... tja dat paste dus niet Maarja lopend zie je toch meer en Samantha was me al eerder opgevallen, maar eerder ervaringen met hele knappe meisjes vertellen mij niet naar binnen te gaan.... Deze keer toch de stap genomen en zeker geen spijt gehad Wow wat een spetter en wat een lekkere sex. Heb nu al spijt dat ik niet wat langer ben gebleven, maar je weet vantevoren niet of dat wel de moeite waard is...

Mooi opwindend lichaam, knap gezichtje, en zeer geile tepels! Pijpen was lekker en ik had moeite om niet een lik bij haar achterlangs te geven Neuken was ook goed (hier ook de verleiding om haar geile tepels eens lekker te zuigen), dus kwam al snel klaar . Het deed haar ook wat (denk ik), want ze had een gloeiend gezicht en voelde zich "warm", vertelde ze...

Ga haar zeker nog eens bezoeken en ben benieuwd of er meer mogelijk is. Niet qua kinky spelletjes, maar eerder gfe achtige dingen Hebben anderen ervaringen hiermee?

Commentaar

Vrolijke en spontane dame, erg vriendelijk en heeft er gewoon zin in.
              Pijpen en neuken afgesproken, eerst ff wassen en daarna plaats genomen op bed.
              Daar heeft ze me heerlijk sensueel gepijpt nadat de regejas omgedaan was.
              Eerst doggy en daarna zij bovenop, en met uitzicht op dat heerlijke lichaam en lekkere tietjes kwam ik veel te snel klaar.
              FF wassen en aankleden, na een dikke smakkerd ben ik maar weer richting huis vertrokken.

Max

Commentaar

Donderdagavond weer eens over het pad gereden, ik vond het uitermate rustig al werd het na een paar rondjes wel drukker.
                Mijn oog viel op Samantha, nadat mijn eerdere keuzes steeds bezet bleven. Ik was vergeten dat het ook bij haar goed vertoeven is, maar dat heeft ze weer goed in mijn hoofd geprent.

De sex was niet hemels, maar gewoon goed. Prima meid om jezelf eens lekker mee te vermaken.

Gr. Brad

Commentaar

ben nu al bijna 5keer terug geweest bij deze lieve dame.
                  Ik vind het het steeds beter worden bij haar en dat komt
                  ook omdat ze gewoon een heel spontaan en eerlijk is..ze
                  doet gewoon haar ding en speelt geen spelletje met je.

tot snel S

Commentaar

Er is al veel lovends over dit mooie meisje geschreven, en dat ga ik nog eens dunnetjes overdoen. Wat een pareltje!
                    Pas als je de loopplank overgestoken bent zie je hoe fraai die ogen zijn. Met een beetje geluk krijg je ook haar glimlach te zien, en dan ben je verkocht. In het raam lijkt ze wat afstandelijk, een beetje streng zelfs. Maar haar conversatie is vriendelijk en relaxed. Omdat zij op haar gemak is, ben jij dat ook al snel.
                    Ik kwam voor een half uurtje kinky, soft SM waarin plagen en verwennen worden afgewisseld en het plagen best pijn mag doen. Samantha is nog geen doorgewinterde domina, maar als ze zich er op zou toeleggen zou ze het zeker kunnen worden. Haar commando's zijn kort en scherp, ze is alert op je reacties, en ze neemt de verantwoordelijkheid die hoort bij de dominante rol.
                    Ik kreeg venijnige tepelklemmetjes op, en een eerste snuifje poppers en een pijpbeurt. Daarmee was de toon gezet: heen en weer, van pesterij naar verwennerij. Precies zoals ik het graag heb.
                    Mijn gaatje werd verwend, en het ontging me niet dat Samantha daar zelf duidelijk plezier aan beleefde. Zo'n grote voorbindpik, en zo'n slank, strak, klein, onvoorstelbaar fraai gevormd vrouwenlichaam... het blijft een combinatie die verwarrend is, en misschien daarom zo opwindend. Even later kreeg ik een vibrator in m'n mond, en Samantha concentreerde zich even op haar eigen plezier met een ritje. Wat een aanblik, luttele centimeters boven je. Nog wat tepelteasing (die waren bevrijd van de klemmetjes, maar nog steeds supergevoelig) en een hernieuwde pijpsesie, en toen mocht ik naar de finish. Op mijn rug, in de handboeien, benen gestrekt naast elkaar, en Samantha "on top". Dat was dus lekker in het kwadraat.
                    Een heavy anaal behandeling en wat poppers zijn niet bevorderlijk voor de kwaliteit van mijn erectie, ik kom binnen met een soort gietijzeren staaf met blauw bonkende aderen, en na twintig minuten is het nog hooguit een ferm rubberen knuppeltje. (Heeft iedereen dat na een stevige ass-fuck en poppers?) Maar dat deed gelukkig niets af aan de kwaliteit van mijn ontlading: vlekken voor mijn ogen, tintelende haarwortels, en de immense opluchting in mijn kruis die je alleen voelt als je overvolle ballen hebt geleegd.
                    Samantha (samenvattend) is echt geweldig. Ze zou lui kunnen zijn en erop vertrouwen dat haar zeldzaam mooie lichaam je wel opgewonden houdt. Dat doet ze niet, ze is actief en verzint voortdurend kleine aanrakingen die electrische schokjes door je lichaam sturen. Heerlijk.
                    En inderdaad (zie vorige recensies), ze werkt soms een tikje chaotisch. En inderdaad, de kamer zou fraaier en beter geoutilleerd kunnen zijn. Maar dit prachtige meisje heeft wel veel indruk op me gemaakt, en ze ziet mij zeker terug.

Commentaar

Het meeste van wat hieronder staat, klopt helemaal. Een vriendelijk, onspannen, mooi meisje, dat goed haar best doet in te spelen op de wens van de klant. Ik heb ook een combi kinky (voetenspel, plagen en plassen) en gewone seks bij haar genomen: een half uurtje voor 100 euro. Ze wekt de indruk ter plekke vanalles te improviseren: zo had ze opeens een geil trucje door een dikke klodder spug op haar tepels te laten glijden, met mijn mond daaronder. Ik mocht het er dan afzuigen.

Ze kijkt niet op de klok (de wekkerradio was zelfs uitgevallen en stond constant op een verkeerd tijdstip te knipperen); ze neemt haar tijd.

Qua figuurtje zou ze wel eens in mijn top 5 uit kunnen komen: op dit strakke lijfje is niets aan te merken. Ik kom vast nog eens terug: ze werkt meestal op vrij, za, zo en di, vanaf ong. 22:00 tot diep in de nacht. Voor de snelle reageerders: vanavond is ze er niet, dan gaat ze stappen.

Commentaar

mooi samantha kon ik gewoon niet laten staan... Normaal houd ik het bij één per avond, maar na het wegrijden en het verplichte rondje zag ik een paar lekkere dames net hun gordijn open doen.

Op 104 zag ik een mooie blond / rood meisje staan met het perfecte lichaam (waarschijnlijk Eliza). Ze keek wat arrogant en bij de deur was er iets wat me afschrok, dus ik besloot nog even te wachten. Na een rondje verder wandelen was ze bezet en dus maar binnen gewipt bij Samantha.

Samantha is een mooi jong meisje, echt heel nederlands. Sex was lekker en ik was haar eerste die avond. Pijpen., cowboy ride en missionaris afgemaakt...

Commentaar

hier ben ik weer ben afgelopen avond weer bij haar geweest je hoeft niet te vragen wie Samantha natuurlijk.
                          Je bent in 1 woord geweldig en dat meen ik nee heren ik heb geen aandeel in deze mooie vrouw al zou ik dat wel graag willen hoor dat ontken ik niet.
                          Ik ben blij dat je de sleutel eruit gehaald hebt samantha maar toch ik heb wat met die kast hahahahaha.
                          Zoals jij je tanden erin zet i love it je weet wel wat ik bedoel en weet ook dat je dit gaat lezen schat.
                          Ik heb weer helemaal van je genoten en zou willen dat het elke dag zo zou kunnen zijn.
                          Deze vrouw maakt je gek met haar ogen en lach.
                          Het was weer een dikke 11 nee geen 10 hoor rij voor jou graag naar het Z.P om in je armen te liggen.
                          Lekker spontaan altijd gezellig ook voor goed gesprek te voeren.
                          Ik mis je nu al weer.
                          Het is goed te horen dat het goed met je gaat en zo nu en dan van je vakantie geniet volgende keer samen?
                          Zal je snel weer opzoeken en please heren niet allemaal tegelijk gaan nu he.

Samantha ik hou van je

Commentaar

Na haar vaker te hebben zien staan, toch eindelijk maar eens naar binnen gestapt, pas toen ik haar van dichtbij zag, werd ik er toch best wel heel happy vanidd vreselijk mooie diepe doordringende ogen, met een heerlijk meisjesachtig lichaam, tijdens t uitkleden viel mijn oog direct op haar zeer fraaie punttepels, heerlijk gewoonDe sex was opzich prima, de dame is zoals elders al beschreven heerlijk strak, en pijpen weet ze ook ze het moet doen, maar ja helaas veel en veels te snel klaargekomen door al deze indrukken maar heb me nu al voorgenomen snel weer es bij haar naar binnen te stappen. T is zeker ook een gezellige prater, gewoon lekker hollands, terwijl je toch anders verwacht als je haar zo ziet staan.Ben alleen ook benieuwd naar haar werktijden, kon daar nie echt hoogte van krijgen....
                            Laatst gewijzigd door Mitsumi; 03-05-09, 07:55.

Commentaar

Afgelopen zaterdag laat in de nacht was ik als laaste bij deze geweldige mooie lieve gezellige Samantha...

Was al eens eerder (2x) bij dr binnen geweest toen gekozen voor sm maar dit keer wilde ik eens wat anders, nu combi kinky-seks gevraagd.... als Samantha je aankijkt en erbij lief lacht je dan Domineert, vernederd boven op me zit me neukt en de macht over me heeft Hmmmm dat is echt genieten... later in missionaris standje verder gegaan waarbij ze dr nagels flink over/in me rug zetten en me goed aanspoorde...

Wouwie wat is dat lekker met jou...wil meer hihi

Tnks Samantha, till next time!!
                              X

Commentaar

Zaterdagavond kennisgemaakt met deze vriendelijke en goeduitziende hollandse dame op 106-3, de recensies hierboven spreken voorzicht want haar dienstverlening is uitstekend. Ontvangst is zeer vriendelijk, de hygiene is uitstekend en de handeling tijdens mijn bezoek zie recensieformulier. Ik heb er weer een dame bij voor kinky-sessie maar nu in de avond/nachtshift dan , want Coco (143-3) was vanavond bezet en zoveel tijd had ik nu ook weer niet om te wachten. Toch nog ff kort veslag van deze sessie, copaloverpaal afgebonden, tepelklem en teasing van de nippels bij copaatje, anaal verwent in mijn gataje, geketend aan bed en tenslotte heerlijk rustig zc afgetrokken en klaggekomen op mijn buik. Daarna hygienische handelingen wat gekletst en afscheid genomen, zeker voor herhaling vatbaar deze dame.

Commentaar

Na een avondje stappen in Utrecht als bekroning nog even naar het zandpad waar het goed druk was. Gelukkig was Samantha niet bezet en voor een parkeerplek tegenover haar bood gold hetzelfde, het zat nu al mee.

Wederom voor een kinky sm spel gekozen met deze schat. Samantha ontdeed zich van haar BH en slip zodat ze er met alleen zwarte laarzen aan erg begeerlijk uitzag. Het blijft me steeds verbazen hoe snel ze wisselt van Samantha naar Meesteres Samantha. Ook tijdens het spel kan ze wel eens terugvallen naar haar gewone ik, om zeker te zijn dat het spel niet te ver gaat voor mij als slaaf, wat een erg geruststellend gevoel is en je vervolgens juist verder laat gaan dan je gedacht had. Maar ook wel eens omdat er iets omvalt, los schiet wat vast moet zitten of wat vast moet te los blijft want ook als Meesteres Samantha is ze gezegend met een vleugje chaos. Waar dat bij andere de spanningsboog zou doorbreken is het bij haar vreemd genoeg niet het geval, omdat ze het volgende moment weer volledig in haar rol zit van bitchy Meesteres. Want ze is nooit helemaal tevreden, je bent altijd iets te traag. Een eigenschap die andere 'echte' SM-only dames wel eens missen en met veel spullen proberen te verbloemen.....
                                  Als geen ander weet ze je ook te belonen met haar handen, mond en haar heerlijke kutje. Dit maal vooral met haar hand die bij het anale spel volledig naar binnen wist te gaan Dat had ik lang niet mee gemaakt zodat een heerlijke ontlading niet lang uit bleef.
                                  Snel maar weer eens langs gaan bij deze schat van een Meesteres.
                                  Laatst gewijzigd door bobby vitale; 09-08-09, 19:25. Reden: Upgrade dienstverlening.

Commentaar

Nog geen verslag gedaan van mijn laatste bezoek aan Samantha, vorige week. Ga ook verder niet in op hetgeen er op bed gebeurd is; lees voorgaande recensies en je weet genoeg. Het volstaat als ik zeg dat we nog iets intiemer geweest zijn dan tijdens voorgaande sessies.
                                    Met Samantha heb ik inmiddels een echt prettig contact, waar alle ongemak van de DVP - klant- relatie uit verdwenen is. We groeten elkaar met een lach, die zegt: wat leuk om je weer te zien. We nemen afscheid met drie zoenen.
                                    Tuurlijk, het blijft professioneel. En het is geen relatie, het is een betaalde dienstverlening. Maar soms, als de klant wat fatsoen toont en naast een geile bok ook een vriendelijk mens is, en als de DVP een hart heeft zo groot als Canada, dan wordt er in zo'n kamertje niet alleen seks verkocht, maar ook warmte en hartelijkheid geschonken.

Commentaar

Zaterdagnacht ook vij deze dame binnen geweest. Gekozen voor P+N 50 euro.
                                      Moet zeggen dat het pijpen echt goed was. Ze nam verschillende posities in nam om mij te pijpen. Hier kwam ik al bijna klaar van en Samantha stopte af en toe zodat ik nioet gelijk klaar kwam. Heerlijk kwam ze met haar borsten boven me hangen om ze heerlijk te kussen. Daarna begon ze me weer te pijpen waarbij ze haar handen niet gebruikte. Daarna haar heerlijk geneukt in verschillende standjes en op mij verzoek het met de hand afgemaakt.

Leuke dame die samantha. Ook bij mij begon ze er over dat het toch er van komt dat het zanpad gesloten word om 02:00 uur. Zaterdagnacht was er ook een enorme belastingcontrole

Groet Swartjes

Commentaar

Net terug van een heerlijke behandeling van Samantha. Ik ben nog nooit zo verwend als vandaag, en dat terwijl ik al jaren bij haar kom. Naar aanleiding van een gesprek over homosexualiteit zei ze... probeer poppers.. Ik was huiverig en zei.. Laten we het eerst traditioneel doen. Misschien een andere keer...

Ze begon met een hele goede pijpbeurt. Mijn handen zaten niet stil. Ik voelde heerlijk aan haar buikje en gladde benen. Vervolgens deden we de missionarishouding, waarbij Samantha al lekker begon te kreunen. Tijdens de doggystyle kon ik mezelf goed tekeer zien gaan via de nieuwe spiegel in de kamer. Wederom kreunde Samantha lekker. Hierna wilde ik het afmaken met 'zij boven'. Toen gingen we toch nog even doggy proberen. Bijna kwam ik klaar.. Maar het ging net niet, dus toen kwam weer het handje erbij kijken. De babyolie vloeide rijkelijk. Toen ook dit niet lukte zei Samantha, zal ik je dan klaar pijpen. Zelfs hier kwam mijn zaad niet eruit. Op mijn verzoek heeft begon ze aan een minutenlange handjobsessie. Ik begon me al te verontschuldigen: Ben ik niet te lang binnen? Samantha reageerde cooltjes: De ene keer kom je sneller, de andere keer duurt het wat langer.

Ze zei.. Dave, probeer voordat je klaar komt poppers te snuiven. Dit deed ik dus maar.. Op dat moment voelde ik me licht in mijn hoofd en werd het zaakje weer slap. Daarna kreeg ik een heel rustig,relaxed gevoel. Ik bleef nog even liggen, zag hoe Samantha met veel passie aan mijn ding zat te trekken. Dit gevoel was onbeschrijvelijk. Eindelijk borrelde het zaad omhoog en moest ik toegeven. Samantha hield op dat moment precies haar hand voor de straal. Ze zei dat de straal keihard was en ik wellicht op de muur gespoten zou hebben.

We hadden nog even een gesprek en daarna zei Samantha met een knipoog.. 'Die poppers gaan we vaker doen he'.

Ik keek op mijn horloge en was voor 50 euro ongeveer 40 minuten geweest.

PS: Uiteindelijk heb ik mijn vriend naar binnen gelokt. Ook hij was zeer tevreden over haar.

Kortom,Samantha is en blijft een toppertje.. Waar voor je geld !!

Commentaar

Samantha stond al wat langer op japjaps lijstje zoals ze dat zo mooi zeggen.
                                          Die ongezellige TL-lichten in haar kamer hielden me lang tegen om naar binnen te gaan, maar vooruit, het moest er toch maar eens van komen.
                                          Kleine slanke dame met een heerlijk figuurtje en een jonge uitstraling. Binnen in de kamer had ze ineens een volwassener uitstraling en vielen haar sprekende ogen mij op. Erg mooie meid.
                                          Leuk gesprekje vooraf en ook op bed eerst nog even kletsen, terwijl ik haar mooie borsten alvast begon te betasten. Ondertussen zat Samantha aan mijn tepels en begon ze mij rustig op te warmen. Terwijl er een rubber bijgehaald werd vroeg ze of ik het lekker vond om in de 69-positie gepijpt te worden. Kijk, daar houdt japjap van…een meid die initiatief neemt en goed inschat wat wij mannen lekker vinden.
                                          Het pijpen was niet heel bijzonder, maar het kan ook zijn dat ik wat afgeleid was door haar heerlijke poesje die ik heerlijk aan het vingeren was. Ze nam er wel de tijd voor in ieder geval. Daarna vroeg ze netjes welke standjes ik wilde en in welke volgorde. Eerst voor doggy gekozen en geëindigd met missionaris omdat ik zo in haar mooie ogen kon kijken.
                                          Dat was letterlijk en figuurlijk het hoogtepunt, want ze keek me een paar keer met een hele ondeugende blik aan waardoor ik heerlijk klaarkwam.
                                          Daarna nog even gezellig gebabbeld en vervolgens weer over het gladde bruggetje naar mijn auto geschuifeld.

Japjap komt nog wel eens terug bij deze mooie en zeer vriendelijke meid.