Amersfoort, Priveontvangst, Mrs. Christel

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, Priveontvangst, Mrs. Christel

Iemand enig idee, of en hoe Mrs Christel nog te bereiken is?
    Had vernomen dat ze soms in een hotel in Antwerpen ontvangt?
    Thx voor de info

Tiburg, Priveontvangst , Mrs. Christel (onbekend)

Ik ben er vorige week zondag geweest in Breda, het was super er was een mooie bi slavin bij voor een trio,Chistel zelf is een mooie vrouw met een lekkere Ecup en super tepels om op te zuigen, ja ze weet een man echt het hoofd gek te maken, ze adverteerd opwww.kinky.nl en ontvangt ook wel eens in Utrecht/Tilburg.
    Ik ga zeker binnenkort weer eens langs bij haar en haar Bi slavin/vriendin.

http://www.kinky.nl/Advertentie_HIGH...1908&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 05-07-10, 09:51. Reden: link kinky

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 24, christel (onbekend)

Oorspronkelijk geplaatst door rtroma
      Dan gaat deze topic naar het archief.
      Ze is weer boven water, zie onderstaande link!

http://www.kinky.nl/Advertentie_HIGH...1908&show=home

Ze ontvangt prive in Amersfoort (K.S.)
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 25-04-11, 18:29.

Commentaar

Re: Amersfoort, privé ontvangst, Mrs. Christel

2 maanden geleden geweest.
        Fantastische dame, die zich volledig inleeft in je.
        Lippen helaas iets opgespoten, maar voor haar leeftijd een zeer appetijtelijke dame.
        Als lustmeesteres zeker een aanrader.

Commentaar

Re: Amersfoort, Priveontvangst , Christel(uitstekend)

Poosje terug bij deze dame geweest.
          Voldoet aan je wensen en ziet er voor haar leeftijd goed uit.
          Lekker geil spel gehad.
          Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 28-06-11, 10:37. Reden: samengevoegd

Commentaar

Re: Amersfoort, Priveontvangst , Christel(uitstekend)

Deze week bij deze overheerlijke dame geweest, what you see is what you get. heerlijk geen haast lekker genieten top afspraak lekker genoten. Snel weer een afspraak maken!

Commentaar

Re: Tiburg, Priveontvangst , Mrs. Christel(uitstekend)

Gisteren bij mrs. Christel geweest in een net appartement in Tilburg. Ik vond het een super ervaring. Bij binnenkomst zag ze er prachtig uit in mooie laarzen en een heerlijk jurkje... We hebben een heerlijk uur gehad waarbij ze heel goed aanvoelde waar mijn grenzen lagen. Ik ga zeker weer terug.

Commentaar

Ik heb slechts één afspraak bij deze geweldige rijpe lust-meesteres gehad (toen zij nog in Amersfoort zat wat voor mij goed bereikbaar was). Ik kan met één woord zeggen: geweldig! De dame had mijn email heel aandachtig gelezen en toen wij al bezig waren, wist zij precies nog alle punten die ik had genoemd en liet ze ze allemaal één voor één revue passeren. Het was hard, pijnlijk en geil. Iedere keer toen ik dacht dat ik ging opgeven, ging zij met mij tongen of liet zij mij haar kontgat grondig uitlikken.

Aanrader voor de medewandelaars die van kinky/sm/lust houden ipv een kille meesteres die zogenaamd nooit uit de kleren gaat.

Commentaar

Een beetje een tegenvaller. Hoewel mrs. Christel je netjes ontvangt en redelijk haar best doet, vond ik haar niet knap. Ook hield ze zich maar voor een deel aan de gemaakte afspraken over het spel. Ondanks haar ervaring voelde ze bepaalde dingen toch niet aan. De combinatie van erotiek en sm is vrij uniek en kan erg spannend zijn, maar dan liever met een andere meesteres.

Geen zeer negatief oordeel, maar gewoon geen klik. De leeftijdsindicatie van rond de 40 is vrij optimistisch.

Commentaar

Re: Tiburg, Priveontvangst , Mrs. Christel(goed)

Hoi, vorige week ben ik bij Christel geweest. In de mail heb ik al het een en ander aangegeven. Bij aankomst moest dat nog wel even bevestigd worden. Echter deed ze dat uitstekend.

Ik zal vertellen hoe de date ging.

Na betaling moest ik mij uitkleden. Dat deed ik in haar mooie SM kamertje. Ik stond daar, naakt, met een stijve. Ze greep direct mijn lid vast en trok mij mee naar de douche. Daar aangekomen heeft ze mij gewassen en voelde ze al aan mijn kontgaatje, kijken hoe ik reageerde.

Weer pakte ze mijn lid en trok mij daaraan mee naar bed. Ik moest daar liggen en werd vastgebonden. Ze lachte, ze deed lief en aardig. Maar ook streng. Dusdanig dat ze me eerst pijpte...zachtjes. Vervolgens mijn gezicht likte en haar enorme borsten, met beetje siliconen, in mijn gezicht plantte. Ik moest wel likken.
                    Vervolgens masseerde ze mijn pik en bond mijn ballen af. Aangezien ik niet van pijn houd deed ze het voortreffelijk. Vervolgens probeerde ze stiekum mijn kontgaatje met haar vinger. Haar nagels waren erg scherp, dus dat deed een beetje pijn. Ze trok een handschoentje aan en ging weer over mijn gaatje.
                    Ik denk: "Heerlijk ze doet het langzaam". Niets daarvan! Met één beweging zat haar vinger helemaal in mijn gaatje! Die blik opdat moment in haar ogen. Een keiharde blik met een kort sadistisch lachje.

Er gebeurde meer...uiteindelijk heeft ze mij gedwongen haar te beffen, tot meerdere malen. En...elke keer kwam ze klaar. Niet fake! Het druipte daadwerkelijk! Vervolgens moest ik in haar kutje klaarkomen.

Kortom: UITSTEKEND!

Commentaar

Re: Tiburg, Priveontvangst , Mrs. Christel(goed)

Christel in Amersfoort is een vriendelijke meesteres die niet naar leeftijd van de ijsbeer kijkt

ben donderdag bij haar geweest en heb een heel goede sessie bij haar gehad
                      het is nu , denk ik , de vijfde keer dat ik bij haar ben geweest ,
                      en elke keer weer een feest

de eerste keer ,ik weet het nog goed , kwam ik veel te snel klaar ,ik denk na een half uur, heb me aangekleed
                      en wilde weggaan,maar Christel zei uit zichzelf dat ze het toch niet correct vond i.v.m. de tijd
                      ik had betaald voor een heel uur, ze zei dan doen we de volgende keer een half uur langer
                      ze heeft woord gehouden , wat heel betrouwbaar en eerlijk overkwam, dat schept vertrouwen

ik wil bij een sm sessie niet vastgebonden worden als ik geen vertrouwen in de meesteres heb ,
                      maar bij Christel nu wel ,als een van de weinigen.

de sessie van donderdag was voor mij toch ergens heel bijzonder, heel veel gefist ( met de volle hand-pols )
                      misschien iets te veel ,maar daar heeft ze waarschijnlijk een goede reden voor, mag ze me mailen ze heeft mijn
                      adres , het is elke keer toch weer verrassend wat ze met me uitspookt ,ik had stiekem gehoopt dat ze me
                      met sounds zou bewerken , niet dus , maar misschien de volgende keer die gegarandeerd komt.
                      ook de tepels kregen een vrij harde marteling (erg op prijs gesteld )
                      misschien ook een hind om de eieren en het netje met handvaatje meer aandacht te geven
                      maar terug naar de les, dat Christel heel fanatiek met me omgaat ,viel me op dat ze onder het fisten heel ,hoe moet
                      ik het zeggen, geil strak in m,n ogen keek, dat voor mij heel geil overkwam ,lekker toch ?

al met al een prima sessie waar ik nog een paar dagen mee kan leven in geile gedachten
                      Christel je zult dit wel lezen , is prima , maar ik vind je een geweldige meid , houden zo
                      je mag iets harder met me omgaan , maar blijf wel een lust meesteres,

je weet wel wie ben ik xxx
                      Laatst gewijzigd door rtroma; 18-02-16, 10:50.

Commentaar

Re: Amersfoort, Priveontvangst , Mrs. Christel

Oorspronkelijk geplaatst door BOBKE
                        Is dit de Christel die jaren geleden in de Verversrui te Antwerpen SM-meesteres was ?

Yes, dat is deze meesteres !

Commentaar

Re: Amersfoort, Priveontvangst , Mrs. Christel

13 juni 2014, 13.00 uur: bij deze meesteres geweest. Girl next door ervaring en niks geen siliconen borsten en opgespoten lippen, allemaal puur natuur bij haar. Was een spannende ontspannen sessie, kwam er achter dat het harde werk mij niet écht ligt. Ze kan heel hard zijn, ook heel teder, bij het binnendringen in je anus trekt ze een heel guitige snoet. Heel naughty! Iemand waarop je kan vertrouwen en is eerlijk. Thanks Christel, nice meeting you, dame xxx

Commentaar

Mrs. Christel in antwerpen deze keer

Geweldige ervaring.

Laatste keer in Antwerpen samen met Meesteres Yvonne heerlijk sessie gehad kon het helaas in lang uithouden met 2 mooie dames. Zeker voor herhaling vatbaar.

slaafje frank

Commentaar

Re: Amersfoort, Priveontvangst, Mrs. Christel

Enige tijd geleden heb ik met Mrs. Christel afgesproken. Ik was nieuwsgierig naar BDSM, met een ervaren vrouw op dit vlak. Ze ontvangt op een locatie in Amersfoort en reist daarnaast langs diverse locaties door het land. Bij binnenkomst ontmoet je een goed uitziende, leuke en spontane vrouw, die sociaal zeer sterk onderlegd is. Het praatje vooraf voelde natuurlijk aan en de mogelijkheden en wensen werden op een rustige en open manier besproken. Na het praatje en de mogelijkheid tot opfrissing krijg je de andere kant van Christel te zien: Een vrouw die respect weet af te dwingen en die op een plezierige manier gemeen kan zijn. Ik vond het een interessant spel, met de nodige verrassende elementen erin. Mrs. Christel is creatief, maakt er een bijzonder samenzijn van en respecteert afspraken en grenzen. Wat mij betreft is dit zeker voor een herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Amersfoort, Priveontvangst, Mrs. Christel

Vorige week voor het eerst bij Christel geweest. Eerst van te voren wat mailcontact gehad, wat al zeer aangenaam was.
                                Mijn wensen en vragen zijn spannend beantwoord. In Amersfoort keurig ontvangen in een mooi appartement en Christel zag er nog mooier uit dan ik me had voorgesteld, spannende sexy kleding, welke we van te voren hadden doorgenomen.
                                Gezellig praatje vooraf en vervolgens de speelkamer in. Wat een fantastische mooie, geile, kundige vrouw!! Ze weet echt wat een kerel te kort komt. Het uur leek wel een kwartier. Ik kijk nu al uit naar de volgende spannende geile afspraak. X

Commentaar

diverse locaties, zwolle, Mrs Christel

Een paar weken geleden ben ik op een locatie in Zwolle bij Meesteres Christel geweest. Ze adverteert op kinky en zit op verschillende locaties in NL. (in maart in Amersfoort.)
                                  Ik heb bij Mrs Christel een heel fijne sessie beleefd. Ze is lief, maar streng en waardeert het enorm als je het spel goed mee speelt. Alles is er mogelijk. Ik had gekozen voor een combinatie van BDSM en seks waarbij de meesteres altijd de controle heeft. Je voelt je meteen bij haar op je gemak. Bij binnen komst uitkleden en ik werd door haar in een serveerstertjes kostuum geholpen (ik had aangegeven dat travestie een wens was). Daarna op bed liggen en werden mijn polsen boven mijn hoofd gebonden. Waarna ze zich op mijn keiharde pik richtte. ze bond mijn pik en ballen heel stevig en vooral heel lekker af. Vervolgens volgde een behandeling die mij steeds op het randje van klaarkomen bracht, op allerlei manieren. Ze behandelde mij als haar lesbische slavin. Ik heb haar mogen beffen waar ze enorm van genoot. Daarna was mijn kutje aan de beurt en ze houd goed rekening met je ervaring op dat gebied (ik had anaal weinig ervaring.) ze nam me met haar vingers, en tenslotte kreeg ik een buttplug, wat me enorm geil maakte. Mrs Christel is een heel goede meesteres die het spel heel goed kent en weet hoe het moet. Het teasen van mijn pik werd heftiger en ik kwam tenslotte heerlijk klaar. Na haar gesmeekt te hebben. Ik heb van haar genoten. Mrs Christel is de prijs helemaal waard. En ik hoop dat ze snel weer in de buurt komt...

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...t/default.aspx

Commentaar

Aan het werk...
                                  X