Valkenswaard, Eindhovenseweg 150, Domination Palace, Mrs. Noa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Valkenswaard, Eindhovenseweg 150, Domination Palace, Mrs. Noa

Bij Meesteres. Noa geweest in DP: wat een Godin. Mijn dromen zijn weer gevuld met een strenge schone. Ze is nog mooier dan op de foto’s, en heeft verbeeldingskracht voor een creatief spel waarbij ze de grenzen van de slaaf goed in de gaten houdt.

Tijdens een inleidende half uurtje als blij hondje deed ze me aan de lijn en mocht ik fijn spelen van het baasje. Natuurlijk moest er ook getraind worden in gehoorzaamheid en dat was hard nodig. Daarna een uur in een vrij kleine kooi, waarin ik me nauwelijks kon bewegen. Ze liet me ook aan andere Meestressen zien en dat was behoorlijk opwindend. Tot slot een uur ondervraging (gedeeltelijk samen met Meesteres Sidney) en dan blijkt dat ze gemaakt is om te overheersen. De tepeltjes werden onder handen genomen en ook de ballen moesten het ontgelden. Er werden rare apparaatjes gebruikt en dat was geinig. Ze was heel dreigend en wisselde lief en gemeen heel mooi af. Naderhand nog wat nagebabbeld en dan blijkt het een verstandige, leuke meid, die precies weet waar de zwakke plek van een subje is.

De DP-toko is ruim opgezet en goed ingericht. Jammer dat overal muziek klinkt (het afgekloven “Sade, dis moi” van Enigma) maar ze hebben grote ruimtes en meerdere mooie Meesteressen. De hygiëne is prima en ze gaan correct met de tijd om.

Ik zie nu al uit om Meesteres Noa terug te zien!

Heb ook afgelopen maand Meesteres Noa 2 maal bezocht (1x ander half uur en 1x een uur) Ze gaat heel goed om met jouw wensen, en brengt deze prima in de praktijk. Ook als je haar de vrije hand geeft weet ze daar zeker wel raad mee. Als beloning mocht ik zelfs even aan haar tepels likken. Ze heeft mij mijn eerste ervaring met de cane gegeven. Ze zorgt ervoor dat je steeds je grenzen verder legt. ik ga haar zeker komende maand weer bezoeken

Commentaar

Re: Valkenswaard DP, Eindhovenseweg 150, Mrs. Noa (9.0)

Enkele weken geleden vanuit het verre België ben ik ook eens langs geweest bij deze droommeesteres. Het was een prachtervaring! Ik werd zoals gebruikelijk ontvangen in de bar met een drankje en een vooraf gesprekje, tijdens dit gesprek kon ik mijn ogen niet afwenden van het prachtige lichaam( dan nog in het zwart leer gekleed).
      Het spel werd gespeeld in de rode kamer, was zeer zorgvuldig opgebouwd. Ik kreeg de nodige zweepslagen te verduren, kaarsvet, tepelmartelingen, bondages en CBT kwamen ook aanbod. Hoe langer de sessie duurde, hoe meer er soft-erotische elementen in voor kwamen(gevraagd in het voorafgesprek). Ook tijdens het spel was er steeds een goede communicatie tussen slaaf en meesteres.
      Op het einde van de sessie bracht de meesteres mij tot een geweldig hoogtepunt met daarbij een voormij lange jaren gekoesterde droom die de meesteres in vervulling liet gaan.
      Conclusie: een geweldige sessie met een droommeesteres.

Commentaar

Re: Valkenswaard DP, Eindhovenseweg 150, Mrs. Noa (uitstekend)

Na een tijdje geen SM, wilde ik mij weer eens aan een Meesteres onderwerpen. Graag zou ik naar Katja in A'dam gegaan zijn. Maar helaas daar kwam ik niet in de buurt. Wel in Eindhoven! Dus wat zullen we doen? Naar EP voor een niet sm sessie of toch maar weer eens naar DP? Het werd dat laatste. En Mrs. Noa was aanwezig. Gezien de prijs opbouw gekozen voor een uur sessie. Het werd een hele leuke sessie met voor het eerst ook een echte bondage. Leuk maar niet echt iets waar ik nu naar verlang. Verder moest ik de trap af en een veter halen, uiteraard ging het mis, dus opnieuw nu met tepelklemmen bevestigd via touw aan mijn benen. Ook een prikbroekje aangekregen, oei oei. En natuurlijk spuugde ze op mij en in mijn mond, heerlijk.
        Ook erg leuk was toen ze met mij door het huis ging paraderen en andere mrs'en aan mij zaten en mij in mijn mond spuugden. En dat zij mij als slaaf haar prachtige borsten toonde was natuurlijk ook een genot. Al met al een heel leuk uur gehad waarbij goed rekening met mijn wensen werd gehouden.
        Wel moest ik een dag later vaststellen dat je nog sporen van het prikbroekje en de een schram van de bondage ziet. Daar ben ik minder blij mee.
        Maar het was zeker voor herhaling vatbaar. Het hele bezoek met voorgesprek, douchen voor en na duurde 2 uur, de sessie 1 uur.

Commentaar

Re: Valkenswaard, Eindhovenseweg 150 , Domination palace, Mrs. Noa (uitstekend)

Na een lange tijd was het weer eens het juiste moment om een bezoek aan Meesteres Noa van Domination Palace te brengen. Ik ben al vaker bij haar geweest en elke keer is het weer een belevenis, mag ik wel zeggen. Deze donkere Meesteres is een slanke verschijning met mooie grote borsten. Maar bovenal is ze erg vriendelijk en begripvol. Bij het drankje vooraf wordt even gesproken over je wensen en wordt het 'profiel' erbij gehaald. Er kan wat gewijzigd zijn, nietwaar. Na betaling is het tijd om eerst goed te douchen. Ik kreeg de opdracht om een andere houding dan gebruikelijk aan te nemen als ik klaar was. Wat moest ik daar nu mee. Normaal zit ik op handen en knieën, dus deze keer alleen op de knieën en hoofd omlaag. Dat was niet bepald naar haar zin, dus de eerste strafpunten waren al gescoord. Na het begroeten (kussen van haar laarzen) mocht ik mee naar de zolder. Ze speelde even gemeen met m'n tepels en deed alvast een touwtje om mijn ballen. Maar er was geen touw genoeg, dus ik moest binnen 15 seconden touw halen van de verdieping daar beneden. Dat lukte me niet binnen de gestelde tijd, dus weer strafpunten. Ging lekker zo. Ik werd in een bondage verpakt en op een bankje vastgezet. Mijn ballen werden iets hoger boven me vastgezet, dus iedere beweging die ik zou maken, zou ik wel voelen. Omdat ik geblindoekt was, kon ik niets zien, maar ik hoorde wel dat ze af en toe even controleerde of alles goed ging. En passant kietelde ze even onder mijn voetzolen.
          Na enige tijd werd ik bevrijd en mocht ik naar de blauwe kamer. Ik mocht mezelf versieren met zelf gekozen tepelklemmen. Daarna werden mijn vastgebonden handen opgetakeld en kreeg ik er met diverse zwepen van langs, zowel de voor- als achterkant. Ook heb ik een tijdje gezeten op een speciaal bankje aan de muur, benen uiteengezet. Ik moest maar eens laten zien wat ik voor haar over had. Aan een koord aan mijn ballen werd een zwaar gewicht gehangen. Dat vond ze nog niet genoeg, dus er werden ook nog wat kleine gewichtjes aan vastgemaakt. Het leek wel alsof mijn zak van mijn lijf werd gerukt, maar ik wilde beslist niet opgeven. Dus hield ik het vol gedurende de door haar opgelegde tijd.
          Daarna mocht ik weer naar boven. Ik moest door mijn knieën zakken. Dom als ik was, ging ik te ver door mijn knieën. Die werden met een touw aan mijn ballen vastgemaakt. Ik mocht op die wijze en zonder te kruipen de worstelmatten gaan neerleggen. Heel af en toe wil ik wel eens worstelen. Meesteres Jinx was dit keer mijn opponent. Buiten DP is ze ook nog fitnessinstructrice. Dat was wel af te zien, want deze dame had een bijzonder goed afgetraind lijf. Het duurde ook niet lang voordat ik met mijn hoofd tussen haar benen klem zat. Aftikken maar. In de tweede ronde kreeg ik wel kansen, maar mijn scissor sorteerde op haar geen enkel effect. Conditioneel was ik duidelijk de mindere, dus al snel waren de rollen omgedraaid. Alle drie de potjes heb ik moeten aftikken, dus dat werd besproken als een beschamende vertoning. Ze had nog wel gedacht dat het zwaar zou worden gezien mijn 115 kilo, maar dat was dus niet het geval. Ze bond me daarna op het bed vast, waarna ze Meesteres Noa ging halen. Die wreef me de nederlaag ook nog even in en tevens besprenkelde ze me met kaarsvet. Daarna zette ze me vast aan een soort raamwerk boven de trap. Ze liet me weten dat we bezoek zouden krijgen. Dat verraste me wel, te meer daar ik geen idee had wat ze bedoelde. Het was dus niet boven, maar op de begane grond. Daar werd ik op een bankje op m'n rug vastgebonden, benen opgetrokken en uit elkaar. Mijn gaatje werd ingesmeerd met smeermiddel en daar werd een dildo, gelukkig niet al te dik, in gestopt. Glurend onder de blindoek zag ik dat een andere man tegen de muur stond vastgezet, op een paar meter van mij vandaan. Dat was het bezoek. Ik had al gedacht dat hij of ik handelingen bij elkaar moest gaan doen ofzo, maar zo ver kwam het niet. Zo heb ik een tijdje gelegen en de nodige mensen in en uit zien lopen. Na verloop van tijd trok Meesteres Noa me mee naar de blauwe kamer. Ik werd op een lange bank op mijn rug vastgebonden. Natuurlijk kneep en kietelde ze her en der. Ze had wel in de gaten dat ik op knallen stond, dus de Terminator was niet nodig. Met haar vingers kneedde ze me vakkundig naar een enorm hoogtepunt.

Commentaar

Re: Valkenswaard DP, Eindhovenseweg 150, Mrs. Noa (uitstekend)

Ben donderdag bij dp in valkenswaard geweest waar het erg druk was en de dame achter de bar druk was te voorkomen dat iedereen elkaar zag.
            Na een kwartiertje gewacht te hebben zag ik dan toch Noa.
            Noa is een hele mooie dame met een prachtig figuur mooi donker beetje indisch met prachtig grote borsten.
            Eenmaal na het douchen gingen we naar de zolder voor een worstel sessie.
            Nou is Noa niet al te groot +/- 1.68
            Maar ze is razendsnel en heeft best veel kracht ik ben de nodige keren in een greep genomen waar ik niet meer uitkwam.
            Wat ook heel leuk is dat ze na nog geen 10 minuten meteen haar hele badpak uittrok waarna ik de hele tijd naakt met haar kon worstelen.
            Een hele leuke lieve speelse vrouw waar ik zeker nog eens mee zou willen rolenbollen.

Commentaar

Re: Valkenswaard, Eindhovenseweg 150, Domination palace, Mrs. Noa (uitstekend)

Hallo allemaal,

Vandaag weer bij DP geweest en door MRS NOA onderhanden genomen ( een lang gekoesterde droom).
              Deze dame speelt een streng maar zeker een geil spel.
              Detais geef ik niet maar geloof me ze is iedere euro waard.

Gr,

Sm-lover
              Laatst gewijzigd door bobby vitale; 16-06-08, 18:07. Reden: Tekst toevoeging.
              Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn: het beste is eruit.

Commentaar

Weet iemand of deze dame nog werkzaam is bij DP Valkenswaard en beschikbaar is voor (worstel) sessies.
                Op de website van dp staat ze nog altijd met foto's maar in de agenda staat ze al vele weken niet meer aanwezig en en ook niet met vakantie.
                verder is het op dit forum de laatste tijd ook wel stil over deze topper.
                Dus als iemand onlangs nog ervaring met haar heeft gehad of meer weet over haar wekdagen en tijden en of ze evt van werkplek is veranderd BVD.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door T Bekijk bericht
                  Weet iemand of deze dame nog werkzaam is bij DP Valkenswaard en beschikbaar is voor (worstel) sessies.
                  Op de website van dp staat ze nog altijd met foto's maar in de agenda staat ze al vele weken niet meer aanwezig en en ook niet met vakantie.
                  verder is het op dit forum de laatste tijd ook wel stil over deze topper.
                  Dus als iemand onlangs nog ervaring met haar heeft gehad of meer weet over haar wekdagen en tijden en of ze evt van werkplek is veranderd BVD.
                  Ze werkt al enige tijd niet meer in DP, 2maanden terug ben ik bij haar geweest , ze doet nu Prive ontvangst in Heerlen. Alhoewel dit ook tijdelijk was want ze is opzoek naar andere ruimte omdat de gemeente moeilijk doet.

De ruimte inheerlen is vrij groot met bijzonder veel attributen + toestellen.
                  je kunt haar het beste even mailen via haar site. of via haar adv bij kinky.nl

Commentaar

Weet iemand hier of Noa nog altijd aan prive sessies doet en zo ja waar??
                    Of doet ze alleen nog dingen met en voor haar website
                    Ik zou namelijk nog graag eens een worstel spelletje spelen dus als iemand ook evt contact info met haar weet hoor ik het graag

Commentaar

Is te contacteren via haar website, gewoon "meesters Noa" googelen en je krijgt de website met de contactgegevens, ontvangt in Eindhoven

www.mrs-noa.nl
                      Laatst gewijzigd door rtroma; 28-04-10, 10:05.
                      Just enough education to perform

Commentaar

Re: Eindhoven, Privé Studio , Mrs. Noa (uitstekend)

Begin maart plaatste ze een advertentie bij kinky dat afspraken met haar mogelijk zijn bij studio Doma in Den Haag. Ook in het BDSM-tijdschrift DOMA staat dat zij tot het team is toegetreden. Maar dit wordt niet bevestigd op de site van DOMA,

Commentaar

Re: Eindhoven, Prive studio , Mrs. Noa(uitstekend)

laatste recencie van dame is anderhalf jaar geleden, Maar de website werkt nog wel, heeft iemand nog info, of haar de laatste tijd nog bezocht. Bij studio doma staat ze niet bij de Mrsen.

Commentaar

Ontvangt op nieuw adres in Eindhoven waar ze een ruimte huurt.

Commentaar

Heb je wat meer info ik heb via haar site gemaild voor afspraak maar krijg steeds geen antwoord

Commentaar

Mrs. Noa schijnt vanaf 12 maart weer terug te zijn in Domination Palace.

Groeten,
                                Red Devil
                                Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik heb een eigen mening.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
                                  Mrs. Noa schijnt vanaf 12 maart weer terug te zijn in Domination Palace.

Groeten,
                                  Red Devil
                                  Zie vaak haar advertentie op kinky maar dat nr wat er bij staat doet het niet
                                  Weet iemand hoe je met haar kan afspreken
                                  Mail wordt ook niet gereageerd maar adverteert wel op kinky

Commentaar

Aan het werk...
                                  X