Amsterdam, Ruysdaelkade 125 bov rts, Mrs. Ada (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Ruysdaelkade 125 bov rts, Mrs. Ada (Bul)

Een productieve avond gehad vandaag. Op Vishoek 5-2 al eerder een goedlachse, borsten promotende jongedame gezien. Het gordijn is overigens verdacht vaak gesloten. Begrijp achteraf wel dat jullie haar voor jezelf willen houden, maar dat is niet erg collegiaal.
    Na wat vrolijk onderhandelen van € 30 naar € 50 en daarna weer naar € 40 werd de deur ontgrendeld en kreeg Luster toegang tot een wat sfeerloos verlicht vertrek. Wittige lampen i.p.v. de wat warmere kleuren van de rosse buurt. Haar daar op aansprekend bekende ze dat ze bang is in het donker (beetje raar excuus maar goed) en ze slaapt daarom altijd met een lampje aan of de TV aan.
    Maar jullie willen natuurlijk wat anders horen: hoe de sex was....
    Met deze vrolijke meid van 20 lentes binnen nog wat onderhandeld en afgesproken dat we elkaar gingen masseren: zij eerst mij en daarna andersom. Dat deed ze wel gevoelig maar ze is nog erg onervaren en heeft dan ook geen olie in huis. Viel dus wat tegen, maar ben misschien verwend door haar collega's.
    Na de massages mocht ik haar roosje openlikken. Een frisse vrucht waar de sappen al snel vloeiden onder de invloed van mijn tong en lippen. Een vingertje erbij en een kreun van genot ontsproot spontaan. Het leek wel of de massageolie daar was opgeslagen. Vingertje erbij en allengs kreeg madame een waar orgasme.
    Direct gebood ze mij in de aanval te gaan, niet nadat de overjas werd aangedaan.
    In de meest bekende neukpositie werd het karwei tot beider genoegen geklaard. Anaal is er niet bij bij Ada.
    Ofwel niemand van jullie heeft haar ooit met een bezoek vereerd, ofwel houden jullie deze goedlachse Bulgaars voor jezelf.
    Na vandaag niet meer. Behandel haar met respect en je hebt er een tof wijf bij.
    Laatst gewijzigd door rtroma; 12-03-18, 12:36.

Groningen, Vishoek 05 II, Adda (goed)

Ik heb deze dame ook een aantal keren bezocht. Afgelopen vrijdag ook . Ze was iets minder geintresseerd leek het wel. Na het uitkleden ging direct het condoom erom en werd ik stijf gepijpt. Pijpen doet ze best wel lekker. Beffen was er niet bij (had ik ook niet afgsproken) dus in de oudste positie heb ik haar lekker geneukt. Na afloop deed ze direct haar kleding weer aan zonder te wassen. Bij binnenkomst had ze zich ook niet gewassen, dus het puntje hygiene was onvoldoende.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 18-01-09, 21:53. Reden: Splitsing topic

Commentaar

Groningen, Vishoek 05 II, Adda (uitstekend)

Gisteravond weer even de stoute schoenen aan getrokken en de spontane goedlachse Bulgaarse opgezocht. Ze spreekt redelijk Nederlands en is voor veel in. Met haar afgesproken om even rustig te gaan B+P+N. Binnengekomen was ze ontzettend snel uit de kleren en lag al met gespreide benen op haar bedje. Met haar mond deed ze een rubbertje om en pijpte me vervolgens helemaal stijf. Terwijl ze me heerlijk pijpte mocht ik overal bij haar aanzitten. Heb haar even heerlijk mogen vingeren. Wat een genot.....
      vervolgens is ze even heerlijk gaan liggen met gespreide benen en heb haar zeker voor 15 min even lekker liggen beffen. Alles heerlijk schoon en fris.
      Toen vond ik het wel weer eens tijd om hem even lekker warm te laten worden en heb haar vervolgens heerlijk genomen.
      Na afloop vroeg ze nog of ik haar nog even wilde beffen.....geen nee gezegt natuurlijk.....
      Ze vertelde dat ze dagelijks vanaf 10.00 al aanwezig is. Medewandelaars deze dame is zeker de moeite waard. Echt ze heeft vanaf nu er een vaste klant bij.
      Laatst gewijzigd door theinspector; 29-04-07, 01:07. Reden: Waardeing aangepast

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 5 II, Adda (uitstekend)

U kent dat wel .... men neme 1 hete hond + 15 bier +1 gezellige avond .... en voor je het weet loop je om 3 uur 's nachts door het warmste deel van Groningen. Na een korte wandeling bleek op Vishoek 5II toch wel de lekkerste dame van de avond te huizen: een slanke, enthousiaste, donkerharige en rondborstige dame die bij nadere kennismaking Ada bleek te heten. Omdat ik al wist dat mijn alcohol gehalte iets te hoog lag voor echt geslaagde sex beperkte ik de vraag tot pijpen (zonder kleding). Dat kon, voor 30 euri. Geen zin in onderhandelen, dus dat was OK.
        Eenmaal binnen werd mij een stoel gewezen voor overtollige kleding, en ook Ada was al snel naakt. Ook zonder bikini heeft zij een zeer prettige lichaam ! De hond werd van een kraag voorzien, en Ada begon een overtuigende sessie pijpen en trekken. Ondertussen gaf ze mij alle ruimte om met mijn handen haar lekkere lichaam te verkennen.
        Aldus werd een uiterst aangenaam kwartier gevuld, waarna zij constateerde dat de "taid vorbai" was. Na enig aandringen werden daar nog 2 fijne minuten aan toegevoegd, maar toen was het echt gedaan. Ik besloot dat dit ook wel genoeg was, daar de hond deze avond niet goed naar het baasje wenste te luisteren ...
        Met een lieve kus en een oprecht "tot ziens met minder alcohol" ging ik weer de straat op. Ondanks het uitblijven van een ejaculatie toch tevreden ...

Ter info : Ada spreekt goed Nederlands en vertelde mij dat ze tot 7 uur 's ochtends zou doorwerken.
        Laatst gewijzigd door theinspector; 29-04-07, 01:07. Reden: Naam gecorrigeerd

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Adda (uitstekend)

Hoewel serieus beneveld bewaarde ik toch goede herinneringen aan het hierboven beschreven bezoek. Dus afgelopen maandag heb ik dit in nuchtere toestand maar eens herhaald.
          God wat een heerlijke dame ! Knap, slank, 1.71 m lang, donker haar en met een lekkere (100% echte) C-cup [profiel klopt dus niet]. En minstens zo belangrijk: ze is vrolijk, babbelt heel goed Nederlands en heeft prachtige heldere ogen.

Nadat de kleding is verwijderd en ik haar kort heb bewonderd brengt ze middels een stevige maar (te) korte pijpsessie mijn geschut in stelling. Vervolgens gaat ze op haar rug liggen en geeft aan dat het nu mijn beurt is om in actie te komen. Dat doe ik natuurlijk graag. Terwijl ik lekker in haar stoot kijkt ze me recht in mijn ogen – heel erotisch. Wanneer ik de frequentie wat opvoer begint het bed echter ineens vervaarlijk te kraken. Ik schiet in de lach, hetgeen slecht combineert met een volwaardige erectie. Gelukkig helpt Ada me met het handje heel teder weer overeind, waarna we het in dezelfde missionaris – en met dezelfde bijgeluiden - afmaken. Tijdens het aankleden praten we nog even gezellig na.

Conclusie: Ada is een heel fraaie en aardige dame die gemakkelijk contact maakt. Op het fysieke vlak is ze echter wat meer afstandelijk …. maar misschien lag dat ook aan de instap-prijs van 30 euri. Ze zegt 7 dagen per week van 10 uur ’s ochtends tot middernacht te werken (zondags korter). En mocht je haar binnenkort bezoeken … doe mij dan een lol en neem een hamer en wat spijkers mee voor de noodzakelijke reparatie !
          Laatst gewijzigd door theinspector; 29-04-07, 01:08. Reden: Naam gecorrigeerd

Commentaar

heb deze dame een paar maanden geleden ook bezocht,bij binnenkomst was ze inderdaad gauw uit de kleren en dat zag er zeker lekker uit met haar volle c cup,eenmaal op het bed belandt cd er om en pijpen maar dat deed ze best lekker. toen ging ze op haar rug liggen en keek me lekker aan na 5min zij bovenop wederom keek ze me lekker aan is toch wel geil! daarna lekker in doggie afgemaakt met erg mooi uitzicht zeker de moeite waard en dat alles voor 30 euro.
            Laatst gewijzigd door theinspector; 29-04-07, 01:09. Reden: Naam gecorrigeerd

Commentaar

Ik kon het vandaag weer niet niet laten, met het mooie weer komt ook weer de wandeldrang naar boven.
              Het viel me op dat er zo weinig dames aanwezig waren of dat de gordijntjes zo lang dicht bleven. zag een man bijna een uur staan wachten voor paulina's raam.
              Na een bezoek aan pamela liep ik nog een rondje vishoek en ik hoorde een dame roepen, het bleek Adda met twee d's zei ze tegen mij. Ik twijfelde even omdat ik al leeg en moe was, maar de geiligheid wint altijd bij mij dus toch maar even naar binnen, wat kost het?, vroeg ik. 30 euros zei ze, ik vroeg wat ik kreeg voor 50 euros, een beetje langer zei ze, goed. Ik wist niet of ik zo snel nog een keer kon komen, dus wou ik wat langer.

Pijpen doet ze erg hard soms best wel pijnlijk, ik zei dit tegen haar en toen begon ze wat zachter te pijpen, voor mannen die van hard houden is ze ideaal. Na het pijpen moest ik het afmaken in missionaris positie, eerst een beetje vingeren en beffen, wel voorzichting zei ze, pas op voor je nageltjes.
              Het viel me op hoe goed haar nederlands was, niet slecht voor een bulgaarse.
              Of het haar mooie bruine ogen was weet ik niet, maar ik was zo klaar, baalde ik wel een beetje van, maar voor mijn geval was het wel prima.

Na afloop waste ze zichzelf grondig en vroeg mij dit ook te doen, dus qua hygiene zit het wel goed bij haar.

Leuke meid, voor herhaling vatbaar
              Laatst gewijzigd door theinspector; 29-04-07, 01:09. Reden: Hoofdletters geplaatst

Commentaar

Leuke meid goedlachs lekker lichaam en vooral vriendelijk. Ze heeft me gepijpt en daarna één standje geneukt, maar ik had ook maar 30 E bij me.... Pijpen was wat hard maar toen ik vroeg of het wat zachter kon deed ze dat ook, prima dus. Neuken ging ook lekker beentjes erom heen geslagen en gaan. Ze wastte zich voor- en achteraf dus mijns inziens zat de hygiene wel goed. Ze vertelde me dat zij zelf ook neukt met een strap on! En ze kwam dat apparaat aan me laten zien glimlachend. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, hoeveel kostte dat (vergeten te vragen) Heb dat nog nooit gedaan en alles moet een mens een keer proberen.......

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 05 II, Adda (goed)

Afgelopen maandag middag weer eens een bezoek aan Adda gebracht. Ze was net terug van vakantie en had dus een mooi tintje op haar lekkere lichaam. Na het overhandigen van 30 Euri en het deponeren van mijn kleding op een wat vreemd midden in de kamer staande stoel kon de pret beginnen. Ik werd eerst lekker stevig gepijpt, waarna Adda al (te) snel op haar rug ging liggen voor de coitus. Daarna afgemaakt in doggie, wat in haar geval gepaard gaat met een bijzonder prettig uitzicht op haar lekkere kont.

Al met al weer een goede ervaring. Adda zou tijdens de sex iets actiever mogen zijn, maar ze maakt dat ruimschoots goed met het looks en haar vrolijke gesprekjes en lieve lach.

Commentaar

Volgens mij schijnt het zo langzamerhand een trend te worden onder de dvp's om een tijdslimiet in te stellen en je dat pas mede te delen tijdens de daad. Zo ook Adda. Na, de toch wel goede recenties, maar even bij deze vriendelijke dame naar binnen gegaan. Bij binnenkomst had ik me nog niet uitgekleed of zij zat al naakt op bed. Ik vroeg haar of ik aan haar mocht zitten maar dat mocht niet , alleen heb ik haar borsten even heel voorzichtig aan mogen raken. Affijn, ondanks dat mijn gereedschap nog niet in stelling was, ging toch het condoom er al om en begon ze met een stevige pijsessie, wat ik opzich wel prettig vind en hij was dus ook al gauw op sterkte. Na het pijpen ging ze op haar rug liggen en mocht ik naar binnen. Na een tijdje vroeg ik haar of ze bovenop mij wou komen zitten en haar antwoord was een resolute NEE. Het jammere was ook dat ze, ongeveer om de 5 minuten, vroeg of ik al klaar was en daar gaat de mijne dus gelijk van op half 7 hangen. Ze vroeg nog om het handmatig af te maken, maar daar had ik al geen zin meer in. Al met al heb ik geen prettige ervaring met haar gehad.
                    Laatst gewijzigd door theinspector; 18-01-09, 21:54. Reden: Splitsing topic

Commentaar

Ben vorige week ook Bij Adda langs geweest. Ze steekt altijd heel verleidelijk haar tong uit als ik er langs loop en deze keer kon ik de verleiding niet weerstaan. Deze meid is lekker gek en je kan leuk met haar lachen. Bij binnenkomst 30 euri afgerekend en me uitgekleed. Ze heeft heerlijke tietjes en ook haar kont voelt lekker zacht aan. Eeerst heeft ze me lekker gepijpt. Minpuntje was dat het condoom er al om zat voordaad mijn kameraad omhoog stond. Maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Na het pijpen eerst in missionaris en later afgemaakt in doggy. Al met al niet bijzonder maar toch wel aangenaam om je lekker met haar kan lachen.
                      Laatst gewijzigd door theinspector; 18-01-09, 21:55. Reden: Splitsing topic

Commentaar

Na een aantal jaren deze dame weer bezocht. Ze herkende mij nog. Was best wel gezellig. Ze is grappig en goed lachs.
                        Ze begon met pijpen en dat was niet geheel onverdienstelijk. Vervolgens haar in het oudste standje geneukt en het haar met de hand laten afmaken.
                        Een dikke voldoende.

Commentaar

Gisteravond weer ff vlug gewandeld, zag Ada zitten maar sprak met open gordijn met iemand.
                          Dan maar verder op zoek, kwam er al gauw achter dat er niet echt veel keus was, 2 rondje was Ada vrij, hup na binnen.

30 p+n, de string en bh ging direct al uit, en hup mocht op bed.
                          ze kwam wel lekker voor je zitten met condoom in haar hand en deed hem met de mond erom, pijpen was lekker al begon het na een tijdje wat harder, voor mij te hard deed soms pijn gewoon, of je voelde de tanden ook niet echt aangenaam, maar herstelde wel goed.

Daarna neuken, was al behoorlijk opgewarmd, dus neukte haar lang en hard af en toe, ada genoot er blijkbaar wel van.
                          Af en toe moest ze even veranderen anders werd ze te..?
                          na een tijdje dezelfde stand te hebben gedaan, vroeg ze van achter?
                          aangezien ik op knappen stond toch maar zo doorgegaan, kreeg t er warm van..Ada 's kutje was al erg nat geworden hoorde en voelde ik.
                          ze keek me geil aan en toen kwam ik heerlijk in haar.

was helemaal kapot van het neuken, warm en buiten adem, het zelfde voor Ada, met een goed gevoel maar helemaal bekaf, lekker na huis.

Commentaar

Vandaag ben ik even weer richting Vishoek gegaan. Ik was eigenlijk van plan om weer naar Paulina te gaan, maar toen zag ik dus Ada of Adda heel lief naar me lachen en heb toch besloten om bij haar naar binnen te gaan. 30 euro betaald en voor ik het wist was zij al uitgekleed. Ze verwees me naar haar bed, waar ze me eerst met condoom begon te pijpen. Ik lees hier wat slechtere recensies over haar pijpen, maar ik vond het echt heerlijk. Ze pijpt lekker diep en absoluut niet met haar tanden. Als ze dat wel had gedaan, had ik een nieuw condoom willen hebben voor het intieme gedeelte Na een heerlijke pijpsessie, mocht ik mijn inmiddels hard geworden lul in de missionarishouding in haar kutje steken. Lekker hard stoten vindt ze heerlijk kwam ik al snel achter en na een tijdje stelde ze zelf voor om het in doggy af te maken. Aangezien dat mijn favoriete standje is, zei ik natuurlijk geen nee. Een poosje lekker hard geneukt en toen kwam ik heerlijk klaar. Ik vond het dus heerlijk met deze Bulgaarse schone. In juli gaat ze als ik het goed had voor 2 weken naar Bulgarije, maar komt gewoon weer terug. Enige nadeel vond ik dat ze mijn hand weghaalde, toen ik door haar haar wou strelen. Haar borsten mocht ik wel heerlijk hard vastpakken. Al met al dus een prima ervaring.

O ja... Voor ik het vergeet. Ze waste zich voor en na de sex en ze geeft je ook de gelegenheid je eigen zaakje schoon te maken Dus de hygiëne is ook prima in orde.

Commentaar

Adda is iig terug van vakantie, heb dr vanmiddag gespot!

Ze is echt een lieve kanjer :-) erg lief en kan redelijk goed NL.

Ze laat zich niet altijd beffen helaas, doet ze 40 a 50... ligt een beetje aan. P+N is gewoon 30 maar wel normaal liggend standje idd.

Eind vorig jaar heeft ze haar borsten laten vergroten, 1 cup, je ziet het bijna niet alleen als je haar kent van eerder, zijn ze iets groter maar is wel vakwerk!!

Er staat idd ergens in het midden een stoel in dr kamer, haha wel geinig en dat bed van dr kraak mega en nee ik ben zeker niet de zwaarste en zij ook niet.

Commentaar

Ongeveer een jaar geleden kwam ik regelmatig bij Adda, en omdat het me meestal zeer goed beviel, vandaag even teruggegaan.

Na een leuk babbeltje het standaardpakketje afgewerkt!

Adda is een leuke, spontane meid, maar één met weinig verrassingen. Heengaan voor een pretpakket met vanalles erop en eraan zit er bij haar helaas niet in, maar wie zoekt naar ''degelijkheid'' zal aan zijn trekken komen.

doe er uw voordeel mee

Commentaar

Utr., Zp 116-4, Ada (Bulg.) (voldoende)

Sinds een week ongeveer werkt Ada in de avond/nacht shift op dit adres, een zwartharige volslanke vrouw zag er leuk uit babydoll en zwarte kousen had ze aan, afgesproken 50 voor P&N&B.

Ada is een vriendelijke vrouw in de omgang maar mij toch een beetje te professioneel.
                                  Zal waarschijnlijk het enige bezoek aan haar zijn, er zijn toch dan wel betere dames, ze vertelde geruime tijd in Groningen gewerkt te hebben.
                                  Laatst gewijzigd door Mitsumi; 18-11-09, 17:31.

Commentaar

Re: Utr., Zp 168-6, Ada (Bulg.) (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door Schimi
                                    Ada blijft nog een week werkzaam in de nachtshift, daarna gaat ze overdag werken op het Zp
                                    Adda is inderdaad overgestapt naar de dagshift, want op Zaterdagmiddag 12/12 was ze aanwezig op bootje 144-1. Er stonden behoorlijk wat dildo's voor het raam en het kamertje had best een "knusse" SM-uitstraling.

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-1, Ada (Bulg.) (goed)

Zowaar bij deze dame binnengestapt...

Gewoon een lekker ding niks mis mee....

Lekker pijpwerk en daarna missionaris en afgemaakt doggy..
                                      Je kunt deze dame lekker hard en zacht nemen...

O ja en waar ze vandaan komt... ik denk dat ze dat ter plekke verzint....
                                      Bulgarije rusland.....

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-1, Ada (Bulg.) (goed)

Gisterenmorgen reed ik langs ze zwaaide naar me, naderbij gekomen was het net of er een andere dame stond ipv Ada, ze had haar haar een andere kleur en zat anders.Ze moest lachen ze zei je was er bijna ingelopen

Eenmaal binnen kreeg ik koffie aangeboden,netjes verder ffe bijgepraat daarna aan de slag ze was zeer vriendelijk en relaxed, kreeg een zeer goede pijpsessie rustig en afwisselend,heerlijk gezicht met mooi gelakte nagels om je jonge heer, daarna haar hard genomen,waar ze zeker van genoot aan haar bewegingen te merken

Ze vertelde dat ze op 7 januari voor 16 dagen op vacantie ging naar een zonnig oord.

Commentaar

Utr., Zp 104-?, Ada (uitstekend)

Vandaag bij deze ongeveer 30 jaar oude poolse blondine geweest.
                                          Ze schijnt eerder op een ander nummer gewerkte hebben, maar ik vond nog geen recenties van haar. Dit was mijn eerste keer op het zandpad, had niet in de gaten dat de nummers nog onderverdeeld zijn. ik weet dus alleen dat het 104 was.
                                          Ik was er rond 12 uur en jeetje te wat is het druk op het zandpad. veel gordijnen gesloten, niet echt gek met zoveel 'wandelaars'
                                          Na een paar rondjes gereden te hebben in de file, viel mijn oog op een vriendelijk glimlachende blondine.
                                          ik kon recht voor de deur parkeren gelukkig, en liep gelijk naar binnen. het klikte gelijk, en voor 50€ P&N afgesproken, alle standjes toegestaan. Ze had alle tijd zei ze, en daar hield ze zich aan, wat heerlijk ontspannen! Ik ben nog niet zo'n ervaren wandelaar, maar het was gelijk vertrouwd. ze was een beetje verlegen, of speelde dat goed. Ze begon met strelen zachtjes zoenen overal. Hierna trok ze mijn vriend een jas aan en begon ze te pijpen. Echt heerlijk, en ze wist hem echt helemaal in te slikken. wow heerlijk. daarna op bed gaan liggen en ging ze nog even door met strelen en pijpen Ik vind strelen zelf ook heerlijk, dus haar hele lichaam ontdekt. Na een beetje spelen met haar kale kutje werd ze heerlijk natuurlijk nat. Daarna nog heerlijk geneukt. Zalig!
                                          Ik betrapte me erop dat ik met een brede grijns naar buiten liep.....