Dordrecht, Priveontvangst, Mrs. Dolore (v/h Beau)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dordrecht, Priveontvangst, Mrs. Dolore (v/h Beau)

Hallo Collega's

Via de Kinky.nl site deze Beau bezocht. Dit is voor mij PERSOONLIJK de slechtste SM ervaring in jaren!! Via de telefoon afspraak gemaakt voor de volgende dag. Verder werd er niet gevraagd naar voorkeuren..?? Ala ze hield van tepel torture en C.B.T. "veel en vaak" volgens de advertentie, daar was ik ook wel enigsinds voor te vinden. Maar na een uur haar bloederige C.B.T. kapriolen ondergaan te hebben (er werd totaal geen aandacht besteed aan een erectie nog aan de tepels) mocht ik me kleren weer aantrekken en vertrekken met de meededeling dat de tijd op was en ik thuis maar een SMS moest sturen terwijl ik me zou moeten aftrekken ?!?!?!

Het enige positieve was dat zel een mooie speel ruimte had maar dat was dan ook alles...

Kort om mij zal ze cker niet meer terug zien, en zelf dat SMSje is ze niet waard!!

http://www.kinky.nl/Advertentie_BEAU...7931&show=home

Wees gewaarschuwd,

Kinkygiant204

Re: Dordrecht, Dubbeldamseweg Zuid , Beau (onbekend)

Ik ben ook op bezoek geweest bij dezelfde Meesteres Beau ui Dordrecht. Telefonisch hebben we afspraken gemaakt en direct nadat ik binnen was heeft ze me aangegeven hoe ik aan kon geven als het te heftig voor me werd. Ik moet zeggen dat mijn ervaring haaks staat op die van jou. Ik vond dat ze hard maar ook met hart en passie speelde. Ze zegt niet zo heel veel maar aan haar gezicht zag je dat zij er ook echt van genoot. Haar aandacht is inderdaad voornamelijk CBT en tepels. Ze brengt hierin best veel afwisseling aan, gebruikt veel materiaal en ze kent niet echt medelijden . Voor mij is dat een prima kick. Ik kon niks, ze had me goed vastgelegd en had verder geen andere keuze dan te ondergaan. Na afloop heeft ze me fijn beloond voor alles wat ik heb moeten ondergaan
    Haar speel ruimte is inderdaad erg mooi en compleet ingericht en heeft een toepasselijke sfeer.
    Wat ze schrijft in haar ad sluit prima aan bij hoe ik het ervaren heb. Bovendien nam ze ook ruim de tijd om het goed af te maken. Ik zal haar graag nog eens bezoeken. Wie heeft nog meer een ervaring met haar?

Gr bb

Commentaar

Dordrecht, Priveontvangst , Mrs. Dolore(onbekend)

Mrs. Beau gaat tegenwoordig als Mrs. Dolore.

http://www.meesteresdolore.nl/Meeste...re/Welkom.html

Commentaar

Re: Dordrecht, Priveontvangst , Mrs. Dolore (v/h Beau)

I hesitated for some time if to visit Mrs Dolore. This mainly due to the first review on this forum.
        Still as a genuine CBT lover I decided to take my chances and I am happy to report I do not have any
        regrets, in fact I am happy I visited this special lady.
        I paid Mrs Dolore 2 visits (first one on Sunday, second one on Tuesday), both appointments were made for 1,5h. On both occasions I spent almost 2 hours in the studio, with a chat before and after the session.
        First session: some light bondage, extensive bottom spanking with hand and a large selection of whips, genitals bondage, weights on balls, elaborate penis spanking, CBT with high-power, old fashion violet wand
        Second session started very much like a first one, but after penis spanking I was placed in the gyno chair and "enjoyed"
        a long needle session.
        Both sessions ended with a "terminator" assisted reward. Great experience.
        So the third visit is already planned.

Commentaar

Re: Dordrecht, Priveontvangst, Mrs. Dolore (v/h Beau)

As planned and announced, I paid a third visit to Mrs Dolore. As before: some light bondage, extensive bottom spanking with hand and a large selection of whips, genitals bondage, some penis spanking and off we go to the gyno chair for some sounding (up to 11mm) and again a long needle session. An explosive finish with a "terminator". Top experience.
          For me an address to keep in the agenda.

Commentaar

Aan het werk...
          X