Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Amsterdam, Monnikenstraat 59-5, Irene

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Monnikenstraat 59-5, Irene

Beste Medewandelaars,
    Let op!! Deze mooie dame, een grote struise blonde Duitse, gekleed in een spannend leren speelpakje, met een enorm aanlokkelijk achterste(vond ik), kletst je de oren, neus en alles wat uitsteekt van je lijf! Er kwam maar geen eind aan haar ge-ouwe-hoer...
    Bovendien heb ik een domme fout gemaakt. Van te voren had ik niets met haar afgesproken. Haar kamer hing vol met allerlei SM-speeltjes, waar ik weer eens zin in had. Nou, nog geen speeltje kwam van de muur! Zij vraagt bij binnenkomst wat ik voor haar over heb. Met mijn stomme kop zeg ik 70 euro. Ik dacht dat ze daarvoor wel het eea uit de kast zou halen. Neen, dus. Veel lullen, en weinig sex. Als ze met je bezig is, is het wel goed, dat moet ik r nageven. Ze pijpt erg lekker, en (veel te snel)gaat ze op r knieen zitten en steekt haar machtige kont in mijn richting. Dat is dan wel weer lekker, vandaar mijn hoge cijfers. Maar dat kletsen, gek word je ervan. Eens maar never weer. Zei trouwens dat ze hier al drie jaar zit, en daarvoor in Utrecht heeft gewerkt, maar op deze site ben ik haar nooit tegengekomen.

Yep,
    Ben eind vorig jaar ook bij Ireentje binnen geweest.
    Die struise duitse SM tante met dat leren pakkie an.

Eerst een paar keer langs gelopen maar M E N, wat een lekkere reet had dat mokkel ;D
    Mooi vol en rond, just the way I like it.
    Effe getwijfeld maar dat knipoogje van d'er deed de rest.

Eenmaal binnen was het 50 euro voor pijpen en neuken.
    Ik betaald maar ik ben niet zo eentje van "Wam, bam, thank you m'am".
    Dus ik wil die reet kussen.
    Deed ze al een beetje moeilijk over want het liefste wilde ze dat ik d'er meteen pakte.

Uiteindelijk vroeg ze wat ik wilde (hehe) dus ik zeg: "kom maar lekker op m'n gezicht zitten".
    Deed ze meteen (viel me mee) maar die kut hield d'er tanga dus wel aan he.
    Ik een beetje eromheen kussen maar ik wil natuurlijk met m'n tong die ster in.
    Dat verdomde ze dus.
    Gaat ze van m'n gezicht af en moet ik 50 bijlappen.

Gggggggrrrrrrr..... t'is dat m'n pik inmiddels zo hard was als beton anders had ze me toch MIJN reet mogen kussen. 50 gelapt en toen ging eindelijk die tanga uit.
    Ik moet toegeven, als ze met die machtige dikke reet op je bek zit dan ben je echt effe in de hemel (Yep, effe maar, want na 2 minuten zuig en likwerk van mijn kant trok ze d'er ster weer van m'n tong af ggggggrrrrrrr...........

Enne... niks afmaken he.
    Op verzoek wordt ik nog 30 seconden gepijpt (M.C. en ronduit waardeloos, als ik 'em in m'n Nilfisk douw dan is het nog lekkerder) en daarna niks, nakkes, noppes, nada meer???
    Hoezo neuken? Hoezo klaarkomen?

Net als ik me pissig wil aankleden (net 10 minuten binnen geweest) lijkt ze zich schuldig te voelen en gaat ze op d'er zij op bed liggen. Bij de gratie gods mag ik d'er kontje nog es likken terwijl ik mezelf mag aftrekken.
    Nou ja, beter dan niks toch.
    Ik bang dat ze zich weer bedenkt dus ik gauw likken en sjorren zeg ik je.
    Binnen 1 minuut spuit ik d'er handdoek vol (lekker Puh bitch) en enigzins voldaan kruip ik van die kont af.

Begint ze me toch een verhaal op te hangen over d'er eksteroog op haar kleine teen!
    Of mij dat wat interesseert, zeker niet na zo'n kut behandeling!
    Ik schiet in m'n kloffie en maak dat ik wegkom.
    18 minuten totaaltijd waarvan 16 pure ellende (die 2 minuten ster-likken waren puntgaaf want wat waar is is waar: ze heeft een mega-reet jongens :P).
    Maarre... dit was eens en never nooit meer niet zeg ik je.

Mijn overall rating: 4 :-\
    Mijn gratis tip: laat je niet door haar bezeiken mannen maar loop liever ergens anders naar binnen.

Commentaar

Ben ook een keertje bij irene geweest, en ze lult inderdaad je oren van je kom en het geld uit je knip.......

en natuurlijk zo min mogelijk doen....

dick

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 118, Irene

Wat is dit mens een drama!

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 118, Irene (matig)

echt scoren deed Irene niet , feitelijk is het draadje verlopen , ze hoort overigens wel tot de inventaris in de St Annenstraat , schijnbaar genoeg te doen ....

"" Great S&M experience. Very dominant, heavy strap-on action, discipline plus golden shower. All fantasies fulfilled and a very attractive and charming person. Irene is German, not Dutch. I love her.
          great session with Irene she is very good at s&m. i would go back
          My first time with an S&M lady. Didn't realise till I got in the room. Worth it though. Good all round performance but she haggled to get extra time out of me - but still worth it just for the experience alone.
          was an interesting way to spend 45 mins, she was quite good at the regular sex as well as the s and m. ""
          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 118, Irene (Duits) (matig)

Deze dame vanmiddag waargenomen in Utrecht op Zandpad 102-1. Was jarenlang een bekende verschijning in de St. Annenstraat in Amsterdam. Heeft ook een SM-georienteerde website: www.mrs-irene.com

Commentaar

Utr., Zp 102-1, Irene (Duits) (matig)

Afgelopen weekend was ik op het ZP zonder deze recensies te lezen bij haar geweest.
              Ik was in een bui waar ik zin had in een oudere DVP en ben ik hier naar binnen geweest, het was niet slecht maar ook niet goed.
              Laatst gewijzigd door Mitsumi; 09-07-09, 06:31.

Commentaar

Re: Utr., Zp 102-1, Irene (Dui) (voldoende)

Deze dame een keer bezocht een paar weken terug, was in een woord waardeloos.
                Heb haar verteld dat ze een andere job moest zoeken of terug gaan naar Amsterdam

Commentaar

Utrecht, Zandpad 132.1, Mrs Irene (onbekend)

Hallo SM liefhebbers,

Gisteren heb ik een heerlijke speelse en verassende sessie met Mrs Irene gehad.
                  Ze heeft een mooie speelse lach en prachtig lichaam. Met haar dijhoge leren Italiaanse laarzen en corset is ze even mijn Godin. Een vrouw met veel gezichten.
                  Op mijn rug en vastgebonden vroeg ze me wat ik wilde. Omdat ik erg van bondage en (on)machtspel hou haalde ze nog wat spullen uit haar auto en liet me even alleen in haar kamer. En voelde me als een kind in een speelgoedwinkel.
                  Al dat speelgoed aan de wand. Ik wil het allemaal wel voelen en ervaren.
                  Eenmaal terug ging ze eerst op me zitten, bespeelde heel mijn lijf; afwisselend subtiel en hard. Ze had en hield mijn aandacht dat was zeker.
                  Ondanks de boeien kon ik haar toch aanraken en dit liet ze tot mijn verrasing toe. (Ik dacht Meesteressen meestal afstandelijker waren).
                  Gelukkig Irene niet. Ze heeft een aantrekkelijk lichaam. Borsten, billen, benen, blauwe ogen, beugel (nee die niet, grapje) . . enfin heerlijk om haar te voelen en aan te raken.
                  Ze speelt en teased, zelfs met body to body.
                  Daarna ging ze met haar mooie billen naar me toe zitten om heerlijk mijn pik te masseren. Ik kuste d'r billen en als reactie daarop ging ze vol op mijn gezicht zitten. En daar zeg ik geen nee tegen . . . en heb haar heerlijk gelikt. Af en toe snakkend naar adem
                  Ik was erg opgewonden maar ze stopte, bond me steviger vast, trok een ander mooi setje aan en ging met haar zweep spelen. Heftig, pijnlijk en heerlijk.
                  Ze kent de plekjes maar al te goed ook al is ze zelf geen man.
                  Ik was nieuwsgierig naar verschillende speeltjes . . . en zit nu nog te glimlachen.

Of ik haar nu wilde dienen ? Tijd voor haar plezier ? JA !
                  Ze maakte mijn boeien los opdat ik me kon omdraaien. Maar daarna ontstond er een worsteling, een knie in mijn rug, arm op mijn rug en opnieuw de boeien om. Ze zou zo bij de politie kunnen. Erg geil.
                  Ze had twee voorbindpenissen en ik mocht kiezen.
                  Wauw, wat heerlijk !

Ik heb die middag zo veel gevoeld. Nieuwsgierigheid als een 6 jarige, speelsheid als toen ik 16 was, geiligheid als man van 26 enz enz maar ook ontroering en gevoel van vrijheid.
                  Een zweep kan raak aankomen en dat maakt me juist scherp.
                  Maar huilen van ontroering, van ontlading dat kende ik niet. Zijn er anderen die dit van zichzelf kennen ?
                  Hoe het gistermiddag allemaal is ontstaan weet ik niet maar ik ben Irene dankaar voor de bijzondere en intense ervaring. Super !

Paulus
                  Laatst gewijzigd door Mitsumi; 08-02-10, 03:46.

Commentaar

Utr., Zp 102-1, Mrs. Irene(uitstekend)

Irene heb ik bezocht in September.
                    Ze deed een goed SM spel, ik ben tevreden. Teasen, tepels, en andere zaken.
                    Ze is een warme persoonlijkheid. daar ik niet afgesproken heb om een recensie te schrijven, geef ik voor het overige geen details. De volgende keer zal ik vragen of ik mag. wel kan ik zeggen als herboren ging ik weg

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-?, Mrs. Irene (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door H.
                      Deze mrs. heeft lang in Amsterdam gewerkt (Sint Annenstraat en omgeving), ik heb haar inderdaad in Utrecht gezien onlangs. Volgens mij had ze al een Amsterdams topic, misschien kan dat boven water gehaald worden?

H.
                      Zij werkt nu op 102-1 de eerste kamer dus met groot botd met haar naam,niet te missen
                      Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Re: Utr., Zp 102-1, Mrs. Irene (uitstekend)

Deze Irene heeft dus een dubbele topic. Zie ook:

www.hookers.nl/showthread.php?t=13372

Inmiddels samengevoegd. Bedankt. (K.S.)
                        Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 17-04-11, 19:15. Reden: samengevoegd

Commentaar

Weer was ze spannend, lief en streng. beetje uitfoeteren, beetje lief, beetje strelen en een beetje pijn. Een mooie mix dit keer.
                          Ze is nog steeds mooi. En de Topic in Amsterdam dat moet haar wel zijn. Wel grappig, heel lovend, en soms minder.
                          Ik denk dat ik tot nog toe goede afspraken met haar heb gemaakt

Commentaar

Utr., Zp 140-?, Irene (goed)

Afgelopen week tijdens de wandeling bij toeval deze dame ontdekt waarvan ik nog geen recensie of topic heb kunnen vinden.
                            Opmerkelijk want je ziet haar neit snel over het hoofd.

Eigenlijk ben ik altijd wat voorzichtig met het proberen van nieuwe DVP's en ga ik niet over 1 nacht ijs, maar toen ik Irene zag (ik was in een echte MILF-bui) kon ik de verleiding niet weerstaan.

Hoewel Irene van Duitse komaf is, vertelde ze al een aantal jaar in het midden v/h land te wonen en een tijdje in Amsterdam te hebben gewerkt.
                            Daar was ze op uitgekeken en sinds enige tijd was ze in Utrecht actief.

Sowieso maakte deze 47-jarige blondine een heel verzorgde indruk. Gezien haar kleding en de fot op haar kaartje is ze nogal thuis in de leer- en BDSM scene maar dat is niet zo mijn ding. Gelukkig is het gewone werk ook allemaal mogelijk bij Irene.

Wat ik plezierig vond is dat er sprake was van een heel aangenaam contact, geen haast, leuke gesprkejes over de alledaagse dingen. Ze heeft een heerlijk Pr. Bernhard-achtig accent, en heeft een heel lief karakter.

Uiteraard kreeg mijn opdat moment nog niet geexpandeerde palinkje een grondige wasbeurt, Het eerste heerlijk opvrijwerk en daarna ging ze over op een "gründliche" pijpbeurt.

Dit ging op een dusdanig voortvarende en aangename wijze dat ik moest stoppen en overben gegaan tot de vooraf afgesproken bef-sessie.
                            Irene had haar kale poesje ook heerlijk gewassen voor aanvang en haar frisse spleetje smaakte verrukkelijk als bloemenhoning in het voorjaar.
                            Het beffen stuitte op goedkeuring en mijn hoofd werd door haar krachtige amren met lichte druk naar de juiste plekjes gedirigeerd.

Na enige tijd was het moment daar om een kijkje binnen te gaan nemen, eerst even missio, daarna langdurig doggy afgemaakt.
                            Tanake wat heeft deze vrouw een heerlijke kont! Echt een soort werkbank, al met al een positieve indruk, ik zal zeker binnkort een herhaal bezoekje afleggen.
                            Uiteraard krijg je geen GF- experience gevoel want deze dame is 100% professioneel, maar het wordt je allemaal zeer aangenaam voorgeschoteld en de indruk dat ook haar het niet onbetuigd blijft is aanwezig en iet eens zo gemaakt en overdreven.
                            Irene is een echt open boek die mij heel veel verteld heeft, meer dan ik hier ga plaatsen, bepaald geen klokkijkster, en ze verdiend een respectvolle omgang.

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-?, Irene (goed)

Hier is al een topic over deze dame heeft enige tijd terug in de avond/nacht shift gestaan op 102-3, verder heeft ze in het verleden in Amsterdam gewerkt maar daar had ze beter kunnen blijven heb haar ook eens bezocht was in een woord waardeloos!!

Commentaar

Dit keer telefonisch afgesproken op de verkiezingsdag. Vante voren gevraagd om een streng en stevig spel zonder geklets. Dat zonder geklets was ze even vergeten. Ik moest haar er even op wijzen. Ze kwam trouwens net aanrijden, dus ze moest even omschakelen. Maar toen was de dame met blauwe ogen en heerlijk brede heupen echt los. Ik moest haar spullen rangschikken terwijl ze me flink uitfoeterde. ik deed echt mijn best, maar toch ontving ik 6 strafpunten. Ik kreeg de mogelijkheid om haar billen te kussen. Ik rekende op een straf maar ze liet het toe. Nu moest ik haar voeten kussen. Terwijl ik de kamer in orde bracht en haar kuste, had ze haar bustier aangedaan. Met de jarretels en kousen, kwamen haar brede billen nog beter uit. Nu kreeg ik de groene tepelscharen op en ze bond mij vast op bed. Ze pakte haar rijzweep, en sloeg stevig 6 keer op mijn piemel. Dit waren de 6 straf punten. Nu een stevige greep op mijn ballen, en afgebonden. aan de tepelklemmen zat een kettinkje die ze achter mijn zak haakte. oef dt was gevoelig. Uiteraard ging ik wat omhoog om de druk te verminderen. Dit was niet naar haar zin. Ik moest gestrekt. Omdat dit niet goed ging hielp ze mij door op mijn gezicht te zitten. Ze heeft zo zittend een kopje thee en een cracker op. De hele tijd moest ik haar anus likken, en ik kreeg weinig lucht. Mijn tepels werden steeds gevoeliger en pijnlijker. Toen ging ze naast me zitten en verwijderde de klemmen, Even was ik opgelucht, maar al spoedig niet meer. Want kneden krijpen en krabben deed veel pijn.

Na nog wat bewerkingen volgde het hoogtepunt, Pas 3 dagen later voelde ik mijn shirt niet meer over mijn tepels schuren in een woord heerlijk.
                                - teveel kletsen bij de start
                                + pijnlijketepels
                                + flink geestelijk spel
                                + o die heerlijk grote heupen en billen

Commentaar

Ik ben weer gevallen voor haar.
                                  Vooraf telefonisch besproken wat we zouden doen.
                                  dit keer vond ik het minnetjes. Veel geklets over vergunningen, veel geklets over andere zaken. Ik heb haar een paar keer gevraagd weer terug te gaan naar het spel. Dit keer had ik om een hard spel verzocht. Toen ik na ongeveer 2 uur naar buiten ging (We hadden voor 1 uur afgesproken en niet bijbetaald) , zag ik een bordje softSM. O ja vanddaar dat ze me niet over de genade heentrekt. Iedere keer was het net even inhouden. En dat voelt toch gek. Ze heeft me wel flink aan mijn ballen door de kamer getrokken wat ook flink pijn doet. Ze heeft wel harde knietjes op mijn lichaam gegeven. Mij aan mijn oor door de kamer getrokken Wel flinke klappen in mijn gezicht. Maar echt boos of sadistisch kon ze niet worden. Wel een mooi hoogtepunt.
                                  Ze is lekker, geil, heerlijke kond, maar doelgerichter hoort erbij.

Ik had om meer pijn gevraagd dan anders en dat ze meer de baas zou zijn. Dat heeft ze niet waargemaakt.

O ja hebben jullie dat nu ook? Dat een dame wel een condoom doet om jou jongeheer, maar bij anus likken of beffen, wel direct je tong naar binnen mag. Krijg je zo geen SOA dan

De groeten r

Commentaar

Re: Utr., Zp 102-1, Mrs. Irene(voldoende)

2 weken terug toch naar Meesteres Irene gegaan. Dit was een andere Irene. Harde klappen, een verwurging met haar benen, op bed vastgebonden geen kant meer uit kunnend en een bal behandeling terwijl ze op mijn gezicht zat. ze was lekker agresief. Door de balgag kon ik halverwege geen genade vragen. Het hoogte punt kreeg ik met gemene tepelklemmen op. die bleven zitten toen ik kwam. Wat een heerlijke duivelin

Commentaar

Utr., Zp 102-1, Mrs. Irene (voldoende)

Irene's topics uit de SM rubriek en de ramen rubriek van Utrecht hier samengevoegd.
                                      Ze is sinds ongeveer een maand niet gespot, dus wachten is op een eventuele nieuwe spotting.

Commentaar

Re: Utr., Zp 102-1, Mrs. Irene (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Sosze Bekijk bericht
                                        Irene's topics uit de SM rubriek en de ramen rubriek van Utrecht hier samengevoegd.
                                        Ze is sinds ongeveer een maand niet gespot, dus wachten is op een eventuele nieuwe spotting.
                                        deze Irene werkt al bijna 2 maand in eindhoven op baekelandplein.groeten van Vicky

Bedankt, als iemand een huisnummer weet zijn we compleet (K.S.)
                                        Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 28-04-11, 10:46.

Commentaar

Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 68-2/5, Mrs. Irene

Irene staat tegenwoordig in Amsterdam op Oudezijds Achterburgwal 68-5.
                                          Ook wel gezien op andere ramen van nr 68 beneden.
                                          http://www.amsterdam-red-light-distr....com/oa68.html