Dordrecht, Vila Weizicht, Cindy (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dordrecht, Vila Weizicht, Cindy (Ned)

Deze grote, licht geblondeerde Nederlandse vrouw is niet te missen met haar opvallende roze affiche op het raam geplakt, met naam, afbeelding en opsomming van haar diensten.
    Ze is 1.80 meter groot, afkomstig uit Rotterdam en beweerde 26 jaar oud te zijn. Op haar onderrug heeft ze een grote tribal tattoo en op haar rechter schouder iets kleins. Ze is weliswaar goed gevormd, maar helaas zijn haar borsten slapjes en ook haar buik is niet meer heel strak.
    Vriendelijk en zachtaardig kwam ze op mij over, maar verder was het contact niet heel bijzonder.
    Voorspel was er niet, ze begon meteen met pijpen. Technisch viel dat een beetje tegen, omdat het te ondiep was, maar ze ging er wel voldoende lang mee door.
    Daarna mocht ik zelf het standje uitkiezen voor de intieme seks. Ik koos de missionaris, waarvoor ze een beetje glijmiddel moest aanbrengen en daarna heb ik het afgemaakt op zijn hondjes. Het gaf mij seksueel veel voldoening om met haar lekkere kont in mijn handen naar mijn hoogtepunt toe te werken. Aan de andere kant viel haar beleving mij een beetje tegen, want ze onderging het gewillig maar passief, liet heel weinig merken en zocht ook geen oogcontact tijdens de daad.
    Een heerlijk groot lijf heeft ze, maar over het geheel vond ik deze ervaring iets te vlak, te standaard allemaal.

Haar werktijden zijn overdag van maandag tot en met vrijdag.

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k09, Cindy (Ned) (voldoende)

ik ben gisteren bij haar geweest voor licht kinky spel, tepelklemmen en wasknijpers en een anaal spel. Het is allemaal wat te passief, te tam en totaal geen interesse, het gebeurt allemaal een beetje op de automatische piloot. de dame is heel vriendelijk en hygienisch maar ik had met deze dame geen click wat toch wel gewenst is in zo'n spel.
    respect is toch gewoon normaal!

Commentaar

Soft Sm: Geen gevoel en verstand van zaken hiervoor.

Hoi allemaal,

Over het algemeen staan er in dit mooie pand aan de Hunse/Geleenstraat mooie dames die van wanten weten.

Een uitzondering hierop is deze Nederlandse Cindy die er qua uiterlijk best mag zijn. Ze heeft een plakkaat op haar raam waarop o.a. Soft Sm staat.

De combinatie uiterlijk en Soft SM was dat wat mij bij haar naar binnen lokte. Dit meisje is vriendelijk en doet haar best, daar valt niets van te zeggen, maar ze heeft duidelijk geen verstand en ook geen gevoel voor Soft SM. Ik heb haar 10 minuten de kans geven, maar heb me toen aangekleed en heb afscheid genomen van haar. Honderd Euro naar de klote want dit is nou éénmaal het starttarief voor Soft SM...

Misschien is ze met normale sex wel goed of redelijk (maar daar heb ik na zo verkeerde start dan ook geen zin meer in), maar Soft SM is duidelijk niet haar ding.

Tja, af en toe tref je bij het uitproberen van een nieuw meisje wel eens zo'n dametje dat geld probeert te verdienen met zaken waar ze totaal geen verstand van heeft en waarin je, als ervaren wandelaar, ook geen potentie voor de toekomst in ziet op dit gebied.

groet,

HL 69.
      In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k10, Cindy (Ned)(voldoende)

Ik ben gisteren bij haar geweest. Had niet eerst de recencies gelezen, dat is niet slim, maar..... ....ben wel tevreden weggegaan.
        Vooral het onderdeel NAALDEN was verrassend.
        Andere SM-meesteressen doen dit langzaam en met enkele naalden, maar CINDY begon en het ging vanzelf.
        Mijn ballenrecord van 5 werd verbeterd van 30. Ook het verwijderen net zo gemakkelijk en snel.
        En ook later op de dag geen centje napijn.
        Bij haar kom ik zeker terug, ze schept voor mij de juiste sfeer.

Commentaar

Re: Utr., Zp 118-1, Cindy (Ned)(voldoende)

Cindy heeft eindelijk haar vaste stekje gevonden 132-4.
          Vanaag besloten om te kijken of deze mooie blonde meid aanwezig was, normaal werkt zij op de doordeweekse dagen, maar wat was ik blij dat zij besloten had om vandaag te gaan werken.
          Ik kom al geruime tijd bij Cindy en wij voelen elkaar goed aan. Ik snap niet wat sommige beweren dat alles op de automatisch piloot gaat en er geen interactie plaats vind, dit heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt.
          Onze spelletjes worden steeds extremer, maar daar kick ik op om maar te zwijgen van Cindy.
          Als je haar de vrije hand laat dan geniet je zeker vele dagen na. Omze sessies duren tussen de 2 en 4 uur en hierin komt alles uit de kast. Naalden, plaatsen van vishaken in teppels en zak versierd met gewichten carving (snijden), branden en heeft ze al diverse keren mijn lul aan mij zak genaaid.
          Vandaag heeft zij eerst zeer gemene knijpertjes op mijn teppels geplaast en een parachute met spijkertjes bevestigd aan mijn zak. Deze heeft ze daarna verzwaard met diverse gewichten. zo heeft zij mij een tijdje laten rondlopen en gespeelt met de knijpertjes. In januari heeft zij boven mijn lul haar haar naam gebrand. Deze is nog steeds goed zichtbaar, maar zij vond het toch beter (geiler want als je haar gezicht zou kunnen zien) om deze op nieuw bij te werken met brandende wierook stokjes. Dit deed zij met veel plezier nadat zij mij zak goed had ingekemt in een ball strecher. Daarna nog diverse ademcontrolle spelletjes gedaan en haar heerlijke nectar mogen proeven.
          Cindy vond alleen dat ik minder kon hebben dan in de vorige sessies ik heb haar uitgedaagt om volgende keer het tegendeel te bewijzen. Voor deze proef zou zij mij nog een sms sturen wat mij dan te wachten staat.
          Cindy ik laat me verrassen.

Jouw slave h

Commentaar

Re: Utr., Zp 132-3, Cindy (Ned)(goed)

Zoals ik reeds in mijn vorige recensie had geschreven, zou ik een sms ontvangen wat ze allemaal zou doen om mij te laten bewijzen dat ik geen watje ben.
            Nadat ik de afspraak had gemaakt ontving ik haar berichtje dat mijn tepels het vandaag flink gemarteld zullen worden door het plaatsen van grote vishaken versierd met gewichten en naalden en ik moest haar plas drinken.
            Vol verwachting en opwinding vertrok ik naar Utrecht. Cindy heeft haar woord gehouden eerst werd er een grote rijgnaald door mijn beide tepels geplaatst en daarna de haken waaraan zij de gewichten bevestigden. Daarna weden er een vijftal haken door mijn balzak gestoken en ook deze kregen de nodige gewichten. Daarna moest ik een tiental rondjes door haar kamer lopen. Hierbij hoorde je het tikken van de bewegende gewichten.
            Na een tijdje werden gelukkig de gewichten verwijderd en de haken uit mijn zak gehaald. Maar gelijk hierna kreeg ik 46 pijnlijke klemmetjes op mijn balzak en penis geplaatst. Deze moesten 15 min. blijven zitten.
            Afwisselend werden met de vishaken door mijn tepels gespeeld en de klemmetjes. Uiteindelijk moesten de klemmetjes er 5 minuten langer op blijven om me te bewijzen. Hierna kreeg ik een mok aangereikt met haar goddelijk nectar.
            Mijn ballen werden goed vast gelegd in een stretcher welke herhaaldelijk enkele slagen vaster werden gedraaid.
            Nadat de rijgnaald verwijderd was kreeg ik nog door iedere tepel 6 forse naalden gestoken. Deze beide groepen naalden werden aan elkaar verbonden en zo kon haar marteling verder gaan afgewisseld door adem reductie spelletjes.
            Na twee uur werd alles verwijderd uit mijn tepels. Hierna moest ik echt bijkomen.

Dit was het einde van een geslaagde sessie en Cindy vond dat ik vandaag echt bewezen had geen watje te zijn.

Slave h
            Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 25-07-13, 21:31. Reden: recensieformulierbug

Commentaar

Utr., Zp 132-3, Cindy(goed)

Vanmiddag zag ik de aantrekkelijke blonde Cindy weer staan(in rose setje)
              Ik dacht dat is lang geleden ik was bij haar het laatst in begin 2009.
              Cindy kan ik al zo'n 10 jaar en ben heel wat bij haar geweest,de kenners weten dat ze vroeger vrij gezet was maar nu gewoon slank.
              De service was altijd goed vond ik en heb het altijd aardig kunnen vinden met haar.
              lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Ik heb haar in Den Haag een keer genomen. Ze had toen een lekkere stevige reet. Ze was inderdaad wel passief en toonde weinig interesse. Ze zag er wel geil uit. Zo had ze van die zwarte netkousen aan die zo strak zaten dat het vlees van haar benen en dijen uit de mazen puilde.
                Als iemand die geen bal om S.M. geeft viel het mij op hoeveel kleine S.M attributen ze in haar kamer had opgehangen.

Commentaar

Gistermiddag speciaal een afspraak met Cindy gemaakt, daar dit de laatste keer in Utrecht kon wezen. De sessie was zoals gewoonlijk weer zeer goed, al onze favoriete spelletjes kwamen weer ruimschoots aanbod. Deze zal ik niet verder omschrijven deze staan ook in mijn voorgaande recensie. Tussen de diverse spelletjes door kreeg Cindy door dat de rechter om 18.00 uur uitspraak zou doen inzake het kortgeding over het Zandpad. Aangeboden om samen op deze beslissing te wachten, wat was dit een nerveuse tijd. Maar helaas voor haar en vele andere was de uitspraak van de rechter negatief, dus zij kon al haar spulletjes inpakken. Voorlopig weer een stukje geschiedenis weg. Vanaf vrijdag heeft ze weer een kamer in de Geleenstraat in Den-Haag. Slave h

Commentaar

Re: Den haag, Geleenstraat 23 k05, Cindy (Ned)(goed)

Ben in de laatste maanden 3 keer bij Mrs Cindy geweest. 2 keer in Utrecht en 1 keer in Den Haag. Cindy is een lieve blonde meid met enorme uitstraling. Met haar zongekleurde huid en blonde haren ziet ze er een beetje ordi uit, maar dat trekt me erg aan . Cindy vindt het leuk om kinky spelletjes te doen en te experimenteren. Helaas is ze niet zo van de rollenspellen waardoor ze niet als een echte meesteres overkomt. Ze wil het liefst elk kinky spel eerst met je afstemmen, terwijl ik als slaaf het liefste niet wil horen wat ze gaat doen, maar ik wil gewoon overgegeven worden aan haar wensen en voor haar lijden. Ondanks dat ze niet als echte meesteres overkomt doet ze alles vol passie en in haar ogen straalt ze een en al plezier uit.

Ondertusssen heeft ze toch al redelijk wat dingen met me gedaan: kaarsvet over mijn piemel en ballen (een hele kaars), electro, gewichten hangen aan mijn ballen, haar champagne mogen drinken, mijn piemel en ballen afklemmen (erg lekker), haar asbak zijn, zweepspel, een dozijn naalden in mijn piemel en ballen, tepelklemmen, sounds, en ze vindt het tevens lekker om je anaal te behandelen.

Ondanks de kleine speelruimte is ze in staat om gemene dingen met je te doen. Met de lach op haar gezicht ben je toch in haar macht. Ze zoekt duidelijk je grenzen op, wat me erg aanspreekt. Ondanks dat ze al jaren ervaring heeft, kun je zien dat ze alles zelf heeft geleerd, tips van andere meesteressen heeft ze waarschijnlijk nooit gehad waardoor ze de kleine gemene details soms mist (bijvoorbeeld na het wegnemen van tepelklemmen zullen de meeste meesteressen je tepels lief strelen terwijl het bloed terugloopt in je tepels dat is zeer gemeen maar toch geil omdat de meesteres dan net doet alsof ze voor je zorgt maar in feite geeft ze nog meer pijn (dergelijke dingen doet ze nog niet)).

Door haar lach, uitstraling en gemene spelletjes kom ik bij haar terug en hebben we een klik, al droom ik er wel van dat ze een keer voor me staat als een echte meesteres en me behandelt als haar slaafje......

Voor mensen die kennis willen maken met kinky spelletjes, maar niet direct een meesteres zoeken is ze perfect!!

Commentaar

Re: Groningen, Geleenstraat 37 I, Cindy (Ned)

Ze was inderdaad in Groningen op de Nieuwstad 37 het was super het zaad heeft ze uit mijn kleine teen gehaald.
                      Sounds, poppers ,anaal bij mij enz.

Commentaar

Re: Den haag, Geleenstraat 23 k05, Cindy (Ned)

Ik ken Cindy al zeker 15 jaar en was vaak bij haar op sessie op het Utrechtse Zandpad. Na jaren van omzwervingen bij andere dames zag ik haar vandaag en was daar ineens die klik van vroeger weer en heb ik tenslotte een sessie met haar afgesproken voor a.s. maandag. ik kan mij niet vinden in een paar eerdere recensies waarin Cindy wordt afgekraakt op haar prestaties. Ze voert geen titel "meesteres" maar praktiseert de kinky varianten van het SM spel, dominantie lijkt niet haar eerste prioriteit te zijn maar het spel. Met haar rijzige voorkomen en fantastische uitstraling voert zij uit waar jij om vraagt, wil je een stevig pak slaag dan ga je die ook krijgen en is er alle inbreng en ruimte mogelijk voor ook masochistisch ingestelde mannen.
                        De aanblik vandaag van haar grote lekkere stevige body, hooggelaarsd (komt dan gemakkelijk op 1.90 meter) en haar super knappe koppie, deed me zwichten en heb ik haar 06 gekregen om wat sms vraagjes te doen. Ze reageerde weer als vanouds op mijn voorstellen en e.e.a. resulteert erin dat ik maandagochtend een stevig pak op mn donder ga krijgen als straf voor mijn "vreemd gaan". Ik geniet nu al van de spanning over de klappen in mn gezicht (met leren hoofdkap op) die ik ga krijgen. Voorts de kniestoten in mn kruis en de facesit sessie waarin ik met mn hoofd geheel machteloos onder haar kont lig. Tenslotte zal ik ook nog haar achterwerk moeten dienen want ze noemt mij niet voor niets haar "kleine reetslaafje"
                        Cindy, als het gaat zoals ik gewend ben dan ben jij maandag een superrecensie op Hookers.nl rijker.

Commentaar

Cindy

Deze supervrouw staat tegenwoordig in het raam van K7 op de Hunzestraathoek. Zoals ik vorige week schreef had ik voor vandaag een afspraak gemaakt met Cindy om weer eens flink aangepakt te gaan worden. Na diverse kinky smsjes over en weer was ik rond half elf bij haar. In haar kamer gekomen zag ik weer eens goed wat een heerlijke grote vrouw zij is, met haar laarzen aan is ze ruim een kop groter dan ik met mn 165 cm. Maar goed, ik begon met het kussen van haar lichaamsdelen - handen, knieën, dijen, voeten, billen - die ze ging gebruiken om mij eens duidelijk te maken wie de baas was. Ze zette me met de rug tegen de muur en begon met harde faceslaps mn gezicht te bewerken, haar handen gingen heen en terug en mn hoofd vloog heen en weer, ik hoorde de klappen bonken in mn hoofd. Daarna was het tijd om haar knieën stevig in mn kruis te planten, met één hand greep ze me bij de keel en drukte ze zo mn hoofd tegen de muur zodat ik niet voorover kon klappen, ze ramde mn zaad tot slagroom. Met de wreef van haar laarzen diende ze me een paar schoppen onder mn ballen toe en schopte alle lucht uit mn longen, ik sloeg nu wel voorover op de grond. Ze zei dat als ik nog meer wilde haar erom moest smeken dus zodra ik weer kon staan deed ik dat ook en haalde ze toen met haar rechter voet hard uit en lag ik na één schop weer op de grond. Cindy vond het nu tijd om wat rustiger aan te doen en moest ik met mn rug plat op bed gaan liggen waarna ze met haar wereldkont op mn gezicht ging zitten en ik nauwelijks meer kon ademen, maar ze tilde die lekkere billen regelmatig op en kon ik af en toe haar gezicht zien, in haar ogen zag ik dat ze het ook naar haar zin had. Zo zittend dwong ze mij haar heerlijke anusgaatje te likken en te masseren. Als afsluiter knelde ze mn hoofd tussen haar dijen en trok ze me heerlijk klaar. Ze beloofde me bij de volgende keer iets met mij op de gang te gaan doen, dus heb ik weer iets om me op te verheugen en zal ze me af en toe een kinky smsje sturen als warming up. Cindy, het was weer als vanouds fenomenaal, ik aanbid je weer.

Jouw reetslaafje

Zie mijn verslagje hier voorgaand.
                          Laatst gewijzigd door Northern Rose; 25-08-14, 16:29. Reden: plus recencie

Commentaar

Re: Den haag, Geleenstraat 23 k05, Cindy (Ned)

Wat een lekker wijf is deze cindy. Een mooie donkerblonde Rotterdamse uit bouwjaar 83. Ik heb haar weleens in de trein gezien en toen raakten we aan de praat. Maar vandaag ging ik haar dus voor het eerst bezoeken. Ze heeft grote tieten en een geweldige grote kont in een latex rokje. Ik vertelde haar dat ik gisteren jarig was en ze feliciteerde me. Ik heb lekker haar latex laarzen en latex rokje gestreeld...echt geil ze ging me heerlijk schuren met haar latex booty tegen mn lul. Pijpen doet cindy heerlijk want we deden pijpen neuken voor 50 euro. Ze pijpte heerlijk en ze kan ook heerlijk in mn tepels knijpen. Ik mocht haar daarna neuken in missionaris en daarna heerlijk in doggystyle. Doggy is heerlijk met die grote ass met tattoo erboven. Deze keer lukte klaarkomen tijdens het neuken weer niet
                            Dus heb ik me heerlijk afgetrokken terwijl ze hard met mn tepels speelde.

Na de sex ff een praatje voornamelijk vanuit mijn initiatief. Ze heeft het druk met haar foon en ze geeft nauwelijks oogcontact. Maar ze geeft wel antwoord op vragen en praat wel gewoon terug. Haar diensten zijn prima en ze is een mooie vrouw maar je kunt merken dat ze geen liefde voor het vak heeft. De volgende keer ga ik wel voor meer geld naar binnen want ik wil me heerlijk door haar vast laten binden met mn handen op mn rug terwijl ze met haar volle ass in een latex rokje tegen mn lul schuurt 😁😁😁

Cindy je was heerlijk mn verjaardagsgeld is goed besteed bij jou xxx van je geile sex neger uit Schiedam.

Commentaar

Re: Den haag, Geleenstraat 23 k07, Cindy (Ned)

Naast een lekker pijpbeurt en cowgirl neuken heeft ze met haar prachtige nagels mijn tepels toch wel heftig bewerkt. Heerlijk klaargekomen

Commentaar

Re: Den haag, Hunsestraat 51 k7, Cindy (Ned)

Ik ben jarenlang regelmatig bij Cindy geweest om me uitgebreid te laten fisten en met dildo's te laten nemen. Dat was echt fantastisch. Ze nam rustig de tijd om me langzaam op te rekken, met vingers, dan een hand, en dan twee handen... De sessies bij Cindy werden altijd afgerond met een oversized voorbinder die ik haar dan mocht voorbinden, en waarmee ze me dan stevig doorpaalde. Met wat flinke snuiven poppers was dat vreselijk geil... Cindy heeft een zeer doelgerichte en onderkoelde manier van werken die me erg aanspreekt. Bovendien geniet ze er zelf ook heus van om je stevig onder handen te nemen.
                                Ik heb een tijd gedacht dat ik zonder deze rare hobby zou kunnen, maar heb de laatste tijd weer erg veel zin om door Cindy onder handen genomen te worden. Iemand een idee hoe ik aan haar telefoonnummer kan komen?

Commentaar

Re: Den haag, Hunsestraat 51 k7, Cindy (Ned)

Oorspronkelijk geplaatst door SexSebas
                                  Ik heb een sterk vermoeden dat deze dame tegenwoordig (ook) werkzaam is bij Vila Weizigt.
                                  Zie haar kinky-pagina: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...n/default.aspx
                                  Correct, de foto's van haar op de website van villa Weizicht gebruikt zij ook als profielfoto op haar app. Maar dan is haar gezicht niet onherkenbaar gemaakt.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X