Eindhoven/ Goirle, priveontvangst, Karma(Ned)/ Anastecia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eindhoven/ Goirle, priveontvangst, Karma(Ned)/ Anastecia

Knuffie is vandaag ontdeugend geweest en heb even bij Karin’s Home gefeest, bij binnenkomst zaten vier schatjes op een rij en er zat ook een nieuwe bij.
    Na een colaatje had ik het al gezien, er was een dame bij die telde zeker voor tien, Anastacia was haar artiestennaam en ik ben met haar ook mee gegaan.
    Ze was ondeugend, en had bijna overal een piercing dat vond ik geil en ook mijn penisding, normaal begint hij met een slappe kop maar nu was hij hard en er stond een smiley op!!!
    We hebben elkaar eerst gewassen en met shampoo heerlijk gemasseerd, daarna gedroogd en daarna richting bed gekeerd , zij had bijna overal een tatoeage en dat gaf mij wat te lezen tijdens een heerlijke tongmassage.
    Op haar rug stond een soort schatkaart die bracht mij zo naar naar haar schat, heerlijk rose en ik ging plat, met mijn tong heb ik haar tot een hoogtepunt gebracht en tijdens die daad heb ik naar haar mond gesmacht.
    Pijpen kan ze als de beste en ze vind het fijn om ook te pesten, voordat ik al mijn kruit verschoot moest ze met haar poesje bloot, op zijn hondjes vond zij top, maar ik vond haar bovenop mij helemaal top, nadat zij drie keer was geweest keerde zij zich op mij als een beest, nu is het jou buurt vies ventje zij ze daar en pijpte mij heerlijk klaar.
    Nagepraat en schoongewassen verlieten wij de kamer weer met kleine passen, een toppertje erbij bij karin’s Home , echt fantastisch, het is echt een droom.
    Eén ding ga ik zeker weer doen en dat is het weer opzoeken van deze bloem!!!!!!
    Dag lieve schat, tot de volgende keer, hopelijk ben jij er dan ook weer?

Afz. Knuffie01
    Laatst gewijzigd door rtroma; 25-10-18, 11:26.

Re: Centrum, Rochussenstraat 99a, Karin's home, Anastacia (uitstekend)

Anastacia is een aardige spontane meid, die er zelf ook van geniet. Ze heeft een mooi gezicht met bruine ogen die je ongelooflijk geil kunnen aankijken. Zeker een aanrader, vooral voor mannen die een stevige aanpak kunnen waarderen.

Commentaar

Re: Centrum, Rochussenstraat 99a, Karins Home, Anastacia (uitstekend)

Ook ik heb deze schoonheid een hele tijd geleden een keertje bezocht. Er was toen helaas niet echt een klik, maar haar sexuele vaardigheden waren top. Zo goed zelfs dat ik erover zit na te denken het toch nog maar een keertje te wagen binnenkort. Heb altijd al eens sm willen uitproberen en na de vorige recensent, lijkt me dat met haar wel een spannend idee

Commentaar

Ik had afgelopen donderdag zin om een beetje stout te doen. Daarom de telefoon gepakt en bij Karin's Home een afspraak gemaakt met Selena.
        Bij aankomst bleek dat zij eerder helaas had afgebeld. Aangezien ik wel erg zin had in een stout uurtje had ik besloten niet gelijk naar huis te gaan maar om te kiezen uit een van de andere mooie dames die aanwezig waren.

Mijn keuze viel op Anastacia en daar had ik geen spijt van!!

Wat een mooie en gezellige meid is het. Ik voelde me meteen op mijn gemak bij haar. Een echte GFE heb ik dat uur gehad (ik ga niet in detail treden).
        Zij voelt een man goed aan en weet de gevoelige plekjes van mannen heel goed te vinden. Zelf geniet ze er ook van als een man
        haar gevoelige plekjes weet te vinden.

Het was een heel spannend en ontspannend uurtje!!

Na dit uurtje nog even zitten babbelen met de gastvrouw en de aanwezige dames in de sfeervolle huiskamer van Karin's Home en hierna (helaas) weer op huis aan.

Thanks Anastacia!!

Commentaar

Vanmiddag naar KH geweest had eigenlijk een afspraakje met Claudia maar die was er niet dus voor Anastacia gekozen. Absoluut geen spijt van gehad heeft me goed verwent vooral het likken van je ballen kan deze meid super, kan ik wel een uur van genieten zo lekker. Voor de rest een hele aardige meid een "lekkerbekkie" zullen we maar zeggen haha. Ze waren druk aan het verbouwen niet dat je er hinder van ondervind totaal niet, maar ben erg benieuwd hoe alles eruit gaat zien, KH ga zo door.

Groetjes,

Sexybitch

Commentaar

Hoi All,

Zojuist voor het eerst naar KH geweest. Ik was behoorlijk geil geworden door al die lekkere dames op mijn werk en de berichten op dit forum.

Bij binnenkomst werd ik direct hartelijk welkom geheten door de gastvrouw en de aanwezige dames.

Op dat moment waren er drie dames beschikbaar en heb ik gekozen voor Anastacia. Pfff wat een mooie lange benen heeft die meid. Naast die lekkere benen ziet ze er ook nog eens heerlijk uit, knap gezicht, lekkere borsten en kont en hele lieve krullen. Verder heeft ze aan paar stoere tatoo's.

Nadat ik een heerlijke cappacino had ontvangen gingen we naar de kamer, met bad! Ik had een uurtje geboekt om eens heerlijk verwend te worden.
            Ze weet je snel op je gemak te stellen en is een echte GFE.

Anastacia is echt een geil ding en geniet duidelijk van de sex. Eerst maar eens in bad gegaan, alwaar we heerlijk hebben zitten kletsen, terwijl het gereedschap heerlijk werk gemasseerd. De tools waren snel op oorlogssterkte, waarna we zijn verhuisd naar bed.

Daar begon ze me heerlijk te tongen en te strelen. Constant kijkt ze je met die geile ondeugende oogjes aan. Al snel werd er een leren jasje gepakt om verder te gaan met een heerlijke pijpbeurt. Nou dat heeft ze duidelijk vaker gedaan. Al the way gaat ze, inclusief de family jewels en uiteraard stiekem even het kontgaatje likken hhmmmm. Dat was heerlijk.

Daarna ging ze bovenop zitten, gehurkt en heeft me hard klaar gemaakt. Niks aan de hand, gewoon een peukie tussendoor om vervolgens weer een nieuwe jas te krijgen. Wederom heerlijk oraal bevredigd.

Als tussendoortje heb ik haar ook eens oraal onderhanden genomen. Hier genoor ze duidelijk net zo van als ik :-) Nadat ik haar klaar had gelikt hebben we nogmaals hard op zijn hondjes ge...... Terwijl mijn duim haar kontje masseerde voor een tweede maal heerlijk de jas gevuld.....hmmmm dat was een heerlijk uurtje.

Tot volgende keer Anastacia :-) Hopelijk vond jij het ook lekker.......

Gr
            Tony
            Kan het gewoon niet laten.

Commentaar

Hoi,
              Woensdag maar weer eens de wandelschoenen aangedaan en naar Karins Home gelopen. Er werd zoveel overgeschreven....maar er is niets over gelogen...een top tent!!
              Door de stukjes te lezen had ik in mijn achterhoofd wel een voorkeur voor sommige meiden. Ik was iets te vroeg en wat schets mijn verbazing, Anastacia doet de deur open maar met de woorden dat ze niet werkt vandaag maar gastvrouw is, lekker is dat ze stond hoog op mijn verlanglijstje.
              Er was maar één dame en ik stelde voor even te wachten, wonder boven wonder maakte Anastacia toch een uitzondering en even later lagen we samen te rollebollen.
              Wat een meid, wat we uit hebben gespookt daar is voor ons tweetje maar als je even de tijd heb kan ik je deze kanjer wel aanbevelen!

Anastacia je bent top meid, groetjes Brons.

Commentaar

Anastacia heeft enkele jaren geleden al eerder bij Karins Home gewerkt. Ze werkte toen onder de naam Roxy. Daarna heeft zij nog een poosje aan priveontvangst gedaan en adverteerde zij op kinky.nl eveneens onder de naam Roxy. Waar zijn de oude recensies gebleven ? Kan de oude topic uit het archief worden gehaald ?

Commentaar

Re: Centrum, Rochussenstraat 99a, Karins home, Anastacia (uitstekend)

Bij mijn vorige bezoekjes aan dit leuke knusse privehuis was deze dame me al opgevallen, echter besloop mij het idee telkens weer; deze dame is "to much" voor mij. Zeker na het lezen van haar menukaartje: sm, ja zelfs harde sm. Bij mijn laatste bezoek veranderde dat geheel, leuk gesprek gehad aan de bar en hier bleek dat Anastacia een gewone leuke jonge meid is met veel behoefte aan genegenheid en lekkere sex. Laat ik nu ook die behoefte hebben op deze bewuste dag.
                  Hoe Anastacia eruit ziet kan een ieder zien op de duidelijke advertorial; gewoon lekker

Toen ik haar zag lopen door het huis, volgden mijn ogen haar non-stop, terwijl ze opgetogen door de barruimte stapte. Anastacia heeft een frisse uitstraling, een brede lach en een zinnenprikkelend lijf. Haar mooie lange benen en heerlijke body zijn haar voornaamste, meest in het oog springende assets die ze dan ook onverhuld aan de wachtende en smachtende heren toont. Zo zag ik deze diva gedurende de tijd dat ik aan de bar zat te genieten van mijn espresso een paar maal langslopen en iedere keer merkte ik dat mijn blik afdwaalde van mijn gespreksgenoot richting haar body en benen.
                  Ik wist het ineens, Anastacia zou voor vandaag mijn gastvrouw zijn. Toen ze dit hoorde was ze enigzins verrast, maar aan haar gezichtsuitdrukking te zien wel aangenaam verrast.

Op de kamer nog even verder kennisgemaakt en hier bleek al dat mijn keuze ook dit keer geheel juist zou zijn.
                  Samen in het warme bad, dicht tegen elkaar, zoende en streelde ik haar borsten, buik en lippen alvorens we ons verloren in een wellustige zoenpartij.
                  Mijn mannenlijkheid had het zwaar door haar aanrakingen onder de watergrens. Op bed onderging ik een massage die je zeer stevig mag noemen, met een erotische ondertoon. Anastacia wierp alle schroom van zich af (als ze die al had) en leek onvermoeibaar. Ze trok me op mijn rug waar we opnieuw begonnen aan een heftige zoenpartij. Toen besloot ik haar frisse vrouwelijkheid oraal te verwennen. Heerlijk om te doen, ze smaakte fris, zoetfruitig en genoot zichtbaar. Haar lichaam spande, haar rug holde en schreeuwde dat ik niet mocht stoppen. Waarom zou ik ook
                  Het natte laken onder haar was een stille getuige
                  Nu was het haar beurt de controle naar zich toe te trekken, ze legde mij op mijn rug en begon met een heerlijke franse massage. Het was onderhoudend en bij vlagen heftig. Ze lette goed op mijn lichaamsreacties en wist mij middels haar perfecte franse massage tot randje orgasme te brengen. Maar kon op tijd het licht op rood zetten, ik wilde haar nemen met die mooie lange benen in mijn nek. Anastacia sloeg hierbij behendig haar benen om mij heen en steunde op mijn kuiten zodat ze haar onderlijf op en neer kon bewegen. Onze tongen gingen rond en mijn hart raaste, de zuurstof toevoer stokte. Ik moest haar wederom echt tot stoppen manen om mijn kruit niet vroegtijdig te verschieten. Ze lachte en keek mij aan, ze wilde meer, pfffff mijn conditie is al ver beneden peil
                  Het spel was uit, nu werd het echt menens. Steunend op haar voeten neukte ze de sterren van de hemel in deze woman on top positie. Diepe, lange stoten vanuit haar bekken daalden meedogenloos op mij neer. Ik hield het niet meer en schreeuwde dat mijn orgasme naderde. Ze stopte, trok het condoom van mijn kloppende mannenlijkheid en middels een handjob kreeg ze wat ze hebben wilde.
                  Happend naar zuurstof bleef ik liggen, bijna geheel van de wereld zag ik alleen nog haar contouren. Anastacia kroop dicht tegen me aan en zo bleven we minutenlang liggen. Top!!

Een meer dan uitstekende date gehad, een echte aanrader voor GFE!! haar andere specialiteit zal ik nooit meemaken.

Yankee
                  Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Re: Centrum, Rochussenstraat 99a, Karins home, Anastacia (uitstekend)

Ik ben van middag(na eerst een bezoek aan de Euromast gebracht te hebben) naar Karins home geweest.
                    Het was mijn tweede bezoek aan deze mooië club,na vorige keer een fantastiesche date met Ruby gehad te hebben,kon ik het potentioneel en financieel nog een keer binnen mijn vakantieperiode opbrengen om een uur te relaxen.
                    Na binnenkomst heb ik even opgewarmd bij de bar,daar werden de vrije meiden aan mij voorgesteld,daar was Anatesia ook bij,met haar ben ik na het afrekenen de beneden kamer in gegaan,daar hebben wij eerst verder besproken wat ik wou,ik koos voor pzc tot het einde.
                    Ondanks dat ik wat gespannen was gonoot ik met volle teugen,tussendoor heb ik Anastesia ook met mijn tong en finger proberen te verwennen,zij kwam naar mijn idee lekker klaar.
                    Toen ontfermde Anastesia zich weer over mijn torentje,die geile blik naar mij tijdens het likken van mijn spits vond ik echt gaaf een lekker.
                    Na(op verzoek van mij)heeft Anastesia mij even afgetrokken,waarna ik dat bijna tot het hoogtepunt het zelf overnam,(wat ging dat uurtje snel voorbij),pijpend heeft Anastesia het afgemaakt,ik kwan in twee etappes klaar,de eerste was half,de tweede goed.
                    Wat is Anastesia lekker goed,ook knuffelen en zoenen is ze uitstekend,dat vind ik ook heel belangrijk.
                    Ik had het ook met haar over deze site, en hoe ik als Enschedeër bij K.H verzeilt raakte,zij heeft mij over de streep getrokken om aan te melden op deze site.
                    Anastesia,zoals ik al zei,volgende keer kom ik weer,en met een roos,en ik wil dan nog beter genieten van de komende dates met jou,en de andere babes,ik hoop jullie goed te kunnen verwennen,voordat ik verwend wordt.
                    Namens mij een heel goed,geil en relaxt 2010 gewenst.
                    Intercity man

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Anastacia (uitstekend)

Vorig weekend met deze absolute topper kennis gemaakt,in 1 woord samen te vatten:SEX!!!!
                      Het hele plaatje klopt,haar lichaam,uitstraling,gezicht en natuurlijk haar sexuele handelingen die ze tot een soort kunst heeft verheven.
                      Zij geeft een nieuwe definitie aan het begrip GFE en mocht je even moeten bijkomen van haar lusten dan valt er ook nog een zeer goed gesprek te voeren met deze kanjer die zeker niet op haar achterhoofd is gevallen.
                      Herhalings en verslavings niveau is zeer hoog! Wederom een kanjer bij DS!
                      wat niet kan is nog nooit gebeurd !!

Commentaar

Wat een sexbeest! Mooie geile kop met zeer sprekende ogen en een mond om bij weg te kwijlen. Haar lichaam is niet supermooi maar ze voelt heerlijk aan en zij weet hoe een man te behagen.Ietwat dominant type maar wel eentje waarbij je je op je gemak voelt en alles over je heen laat gaan.Of het nu fake is of niet mij maakt dat niet zoveel uit ,deze dame geeft je het gevoel dat je je spaarcenten goed besteed hebt en doet heerlijk mee en geeft je het gevoel dat ze ook zelf aan het genieten is. Kortom een echte aanrader! Bij DS zien ze me snel weer terug voor deze kanjer!

Commentaar

Kwalitatief levert Anastacia zeer lekkere sex van de bovenste plank, een aangename taboeloze opstelling waarbij behalve alle gebruikelijke 'lekkernijen' ook laten vingeren en het likken van de ballen tot haar pakket behoren.
                          Ging alleen in profi-sneltreinvaart (stond in 20 minuten weer buiten) wellicht omdat ik de laatste van haar lange dienst was (?), hier doorheen kijkend kan ik desondanks zeggen dat ze een topper is die ik iedereen kan aanraden, het was een sexfeest/sexbeest!

Commentaar

tja... wat moet ik zeggen... er is die uitdrukking dat stilte het enige is wat aan kan geven wat de emotie weergeeft van wat je hebt meegemaakt...... deze dame ken ik ik inmiddels al langere tijd.... nooit een recensie geschreven maar nu toch eens het moment aangebroken.
                            Wat maakt haar bijzonder... haar taboeloosheid.... dat wil zeggen, ze geeft zich zoals je ook echt mag verwachten dat ze dat prive ook zou doen..... ze is dol op geilheid.... die vonk slaat dan ook wederzijds over.... die ogen die je ongeveer al leegzuigen... haar geile praat... dit levert geen hoogstaande literatuur op maar wel ander dingen die hoog staan... daar maakt ze ook graag gebruik van door er gelijk op te gaan zitten...

Sex met haar is een klasse apart.... het verschil zit echt in de chemie , de klik, de spanningsboog... de gretigheid en de manier van consumeren zoals het hoort... sex is toch als eten en drinken... een mens kan niet zonder......

Commentaar

Afgelopen vrijdag had ik eindelijk weer eens een date met Anastacia, das zo een lekker ding maar ze was er steeds niet als ik er was, maar nu was ze er dan eindelijk, dus date stond al snel vast

Op de laan eerst eventjes wat gedronken en toen mocht ik met deze lekkere kinky lady mee naar de Italian Room

Normaal schrijf ik mijn recensies zonder echt in te gaan op details maar Anastacia vind het geil om het terug te lezen dus dan krijg je een ongecensureerde recensie ook

Sooo we begonnen met wat lekker zoenen en ik had een speeltje meegenomen ( Magic Balls ) en Anastacia vond het wel een geil idee om die dan maar bij mij te gebruiken

Dus nadat ze mijn ballen had afgebonden met een condoom begon ze mij even lekker een franse massage te geven maar al snel zei ze van en nu mag jij aan het werk want ik wil lekker klaarkomen als jij me likt

Is zo lekker en geil om haar op deze manier klaar te laten komen en dat ze dan spuitend klaarkomt en deze hete dame had er zin in en zei me al jij kan lachen want heb alles bewaard voor jou en die belofte maakte ze waar, want dat deed ze 2 keer achter elkaar en nog was dat niet genoeg, want ze wou ook nog een keer hetzelfde doen over mijn harde pik

Over de slagroom zeg ik maar niks verder maar je begrijpt wel waar ze die verder nog heeft gebruikt

En toen was het zover en moest ik er aan geloven en kwam ze met de Magic balls en bracht deze alle 4, 1 voor 1 langzaam in bij mij

Dit was echt lekker en toen ze dit eenmaal had gedaan zaten ze mij daar best en kwam zij lekker boven op mij zitten en bereed me oh zo lekker en zat steeds te plagen met afwisselend tempo en ze kan zo lekker om je pik heen draaien

Maar de tijd begon alweer te dringen en ze wou met alle geweld mij zien klaarkomen dus begon ze mij heerlijk met olie te verwennen met een hand massage terwijl ze heel langzaam de Magic Balls 1 voor 1 weer er uit trok en ik met haar natte poesje speelde

En uiteindelijk kreeg ze dan ook wat ze wou en kwam heerlijk klaar met Anastacia

We hadden nog iets tijd over ook, dus nog even een sigaretje gerookt, maar toen moesten we toch echt weer terug naar de huiskamer waar ik nog even gezellig wat gedronken heb bij Anastacia, Tara en Peter.

Maar Tara brrrrrrrrrrr lief dat je Anastacia wou helpen met haar piercing, maar als je zo voorover gebogen staat krijg ik alweer gelijk zin, maar dat zal moeten wachten tot vrijdag want die date is alweer gemaakt hehehe
                              En dan krijg je nog veel meer dan dat ene zoentje

Bedankt lieve en vooral lekkere Anastacia, heb weer genoten van je en snel doen we het over, maar dan weet ik al wat ik dan wil hehehe
                              Laatst gewijzigd door Arturo; 17-08-10, 07:19. Reden: Tekst.
                              TheCandyMan

Commentaar

2 weken geleden had ik weer eens een onwijs lekkere en vooral geile trio met Anastacia en Joyce.

Wist niet precies wat me te wachten stond maar Anastacia kennende wist ik dat het wel weer enorm geil zou zijn hehehe

Van Anastacia wist ik al dat het altijd lekker kinky is met haar en van Joyce wist ik ook al dat zij ook een heerlijke lekkere maar vooral ondeugende meid was met ogen die alles zeggen

Op de Laan aangekomen eerst even lekker wat gedronken bij Peter met mijn 2 dates, ieder op een knie

Maar toen mocht ik dus eindelijk mee naar de kamer met die 2 hotties

Eenmaal op de kamer kreeg ik het al snel warm en na alvast lekker gezoend te hebben met de dames moest ik op het bed gaan liggen en ging de koffer open en wist ik het al, Anas wou me weer vast leggen zodat zij en Joyce alles konden bepalen wat ze wilden doen hehehe

Had mijn boodschappen gedaan en had slagroom en een komkommer meegenomen en wist eigenlijk al dat die laatste voor mij bestemd zou zijn smile1

Maar eerst begonnen de dames mij heerlijk om te beurt te verwennen met een heerlijke Franse massage en ze vergaten elkaar ook niet, maar ze hadden meer afgesproken samen die 2 geile meiden, ze wilden me gek maken en dat is ze zeker gelukt hahahaha

Anastacia begon Joyce te verwennen en begon haar te vingeren en te likken, maar dat was niet genoeg voor Joyce ze wou meer in haar poesje hebben en dat heeft ze ook echt gekregen van Anas, 1, 2, 3, 4, 5 vingers pffffffffffffffff

Grrrrrrrrrrrrrrr en dat speelde allemaal vlak voor mijn ogen af en ik kon niks doen alleen maar kijken want lag nog steeds vastgebonden op het grote bed in de Jungle

Maar er kwam nog veel meer voor mijn ogen voorbij, zag een heerlijk lekker rond strak kontje van Joyce vlak voor mijn gezicht en waar slagroom op werd gespoten op alle plekjes die je maar kan bedenken en Anas likte het wel weer netjes schoon grrrrrrrrr werd steeds geiler en geiler van die 2 hotties

Toen was het tijd voor de komkommer, Anas probeerde het bij mij en lukte ook wel een beetje maar niet zoals zij dat had gewild, maar gelukkig vertrouw ik haar volledig en weet wanneer ik stop zeg dat ze dan ook zal stoppen, maar dat is altijd het allerbelangrijkste dat je je date compleet vertrouwd en dat doe ik zeker weten met Anas en Joyce.

Eindelijk werden mijn handen losgemaakt en kon ik eindelijk weer die heerlijke kontjes in mijn handen nemen en mocht ik ook Joyce bevredigen zoals Anas dat daarvoor al bij haar had gedaan, damn dat was weer een super geile ervaring die ik nog niet had meegemaakt, en mocht het zelfs bij beide dames doen.

Maar er kwam nog meer kinky stuff voorbij, iets wat ik al eens voor het eerst met Nathalie had meegemaakt maar dit keer was het nog veel geiler als er 2 dames boven je staan en je plassex geven brrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ja ik houd wel van dirty sex, i am a dirty old men hahahaha

Anas bereed me nog even als een echte cowgirl terwijl ik lekker met Joyce lag te tongzoenen maar die 2 hadden me zo verschrikkelijk geil gemaakt, waarschijnlijk te geil maar uiteindelijk wisten ze me dan toch tot een hoogtepunt te brengen wat echt uit mijn tenen kwam, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dit was echt een super geil triootje met deze 2 kanjers

Oh Anas en Joyce, met jullie 2 zou ik wel paar uur bezig willen zijn maar ook apart hoor hahaha
                                Maar ja je kan niet alles hebben wat je wilt, maar soms komen fantasies tot werkelijkheid zoals dit uurtje

En zal jullie ook apart wel snel weer bezoeken en zeker nu ik weet hoe ver Joyce kan en wil gaan met mij hehehehe

Problemen worden alleen maar groter en groter met zulke kanjers op de Laan.

En voor de duidelijkheid, beide dames vroegen mij om een recensie te schrijven zoals ik dat heb ervaren dus vandaar weer met alle details erin, wat niet wil zeggen dat ze dit met iedereen zullen doen, maar dat is altijd, ligt altijd aan de klik die je hebt met een bepaalde dame

Anastacia en Joyce, bedankt voor een super geil uurtje met jullie 2

Dit was opnieuw the time of my life
                                TheCandyMan

Commentaar

voordat ik beroepsmatig naar canada moet,eens bij D.S.de beroemde Anastacia voor de eerste maal gaan bezoeken. ik heb meestal argwaan,bij bekende pornosterren,omdat zij zich niet altijd zouden geven,door hun naam,maar hier was dat wantrouwen volledig onterecht,zij is supper op alle gebied en ze is intelligent genoeg,in de kontext om vlug door te hebben wat een man graag heeft. normaal komt ze pas om 12h,maar vermits ze bezet,volgeboekt was van 12 tot 18h en ik begrijp nu waarom,zou ze laatst vrijdag al om 11h komen(ikzelf kon niet in de avond)terwijl ik op haar aan het wachten was kwamen de andere meisjes druppelgewijs binnen om zich om te kleden,aangenaam wachten dus,niet allermaal maar toch verschillende knappe verschijningen,goed voor de volgende keer als ik terug kom voor een trio. Anastacia kwam dan binnen en verontschuldigde zich voor het wachten(ongelukje op de weg,waardoor ze een beetje vertraging had)en vroeg of het goed was om met de kleren die ze aan had al naar boven te gaan,normaal heb ik de dame graag al sexy gekleed,maar goed ik stond al geil,dus trokken we onmiddellijk naar de kamer. ze was zo correct om voor een optie waar je normaal voor bijbetaalt gratis aan te bieden en dit gratis;wel deze meid is een spontaan en geile persoonlijkheid die voor veel te vinden is,. het nadeel in dez zaak is dus wel dat je voor een aantal opties moet bijbetalen wat de totaalprijs verwarrend kan maken,maar het is een nette,zeer gastvrije zaak. Anastcia is nog niet oud,amper dertig en beschikt over heel wat ervaring toch om je te verwennen. Zeer lange benen,echt lang haar en natuurlijke borsten en na afloop een aangename babbel. dank je schat en zodra ik terug ben uit canada kom ik onmiddellijk terug;

voor ik het vergeet,bij het afscheid nemen van Anastacia,kwam ik zowat de knapste van de overige meisjes op de trap tegen,een jonge,slanke en strakke beaty met lang zwart haar,graag had ik haar naam,ze zei het,maar ben het alweer vergeten,werknamen hé.
                                  betreffende Anastacia,de eerlijkheid zmoet mij gebieden mee te delen,dat mensen die een degout van tatoes hebben haar beter niet kiezen,ze staat namelijk evenvol als het hoofdpersonage van Prison-Break,nu mij stoort het niet
                                  Laatst gewijzigd door Arturo; 01-02-11, 04:13. Reden: Upgrade dienstverlening op verzoek gebruiker.

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Anastacia(uitstekend)

Op aanraden van forumvriend Lost DS eens bezocht..

Vind DS een nette club, goed onthaal door de uitbater, wel grappig dat de dames in de living gewoon doorgaan met kletsen en zich heel ontspannen komen voorstellen (geen traditionele line-up).
                                    Had eigenlijk mijn oog al laten val op (de borsten van) een mooie brunette totdat er een dame kwam die zich voorstelde als Anastasia, toen ging er een lampje branden n.a.v. de recensie van Lost.

Geen spijt van, een leuke, professionele dame die weet hoe ze een man moet teasen. Lekker zoenen, tergend langzaam haar pijpkunsten vertoond... geprobeerd een leuke deept-troat uit te voeren, permanent oogcontact houdend met een geile blik in haar ogen. Daarna middels de cow-girl methode afgemaakt en me beperkt tot 1 orgasme. (Was eind van de dag en ik was kaputt)

Nadeel van DS vind ik wel dat het te vergelijken is met het bestellen van een Audi, in beginsel een redelijke prijs maar een paar pretpakketten (PZC, CIM) brengt je zo 50% duurder dan je aanvankelijk denkt / hoopt.
                                    Vind eigenlijk dat PZC voor 150 euro bij de prijs in zou moeten zitten, of een kamer met bad. CIM of anaal vind ik geen probleem als dat als extra op de rekening komt (in dit geval niet voor gekozen)

Dit heeft niets met het enthousiasme en de schoonheid van Anastasia te maken overigens, een leuke dame !

SC

Commentaar

deze middag nog eens naar DS getrokken voor de heerlijke Anastacia. Had een afspraak om 14h,maar vermits een werklunch uitgesteld werd kwam ik wat vroeger. Uiteraard was ze dan bezet,maar wachten daar is zeker geen straf. De sympathieke Peter is dan wel niet daar(donderdags)maar het komen en gaan van al dat schoons in de salon,waar ze zich achter het scherm omkleden en zich voorstellen aan de klanten. voor elk wat wils,groot,klein gr B ,lange benen,latina,oosters en nederlandse blondjes evenals Pools etc. Het is een bordeel dat lijkt op die van een paar eeuwen terug onder Napoleon enzo,het straalt een soort gezelligheid uit,maar het is geen goedkope plaats,zoals mijn vriend hierboven al aanhaalde,men betaalt voor al de opties extra,nu hanteren ze dit principe ook in de Stout daar,het lijkt iets typisch Nederlands. Nu mijn maat hierboven is ook de saunas aan de duitse grensstreek gewend en roermond(yy)waar enkele meisjes gewerkt hebben,die nu in DS vertoeven. Nu de eerlijkheid doet mij gebieden,dat daat voor pijpen tot het einde,klaarkomen in de mond dus en bv anaal ook moet woàrden bijbetaalt,maar de startprijzen zijn de helft. Nu anaal daar is Anastacia ook niet vies van,van wawel vraag ik me af,maar dat zegt mij minder. Er is veel mogelijk met haar,maar dat is niet de voornaamste reden,dat ik haar kies,het is een zeer vlotte meid en ze is een van de beste pijpers die ik de laatste tijd ben tegengekomen,en dat zijn er heel wat. Ze was in lak gekleed,mmm,maar toen ze me uitliet,had ze een secreteresselook aangenomen,een strak kort rokje,waar haar mooie lange benen goed aan haar recht kwamen en een wit topje. Wel zo mag ze mij nde volgende keer begroeten,want ik veronderstel immers dat leer en lak de meiden erg doet zweten,zeker als het warmer gaat worden. dat uur met haar boven hoe moet je dat omschrijven,:innig tz,voortreffelijk pijpwerk,terwijl ze je voortdurend met die geile oogjes aankijkt,ze is voor veel in,nogmaals,maar dat ga ik hier niet beschrijven. was in eerste instantie van plan om er het tweede half uur nog een van die mooie meiden te laten komen voor een trio,bv,die Latijnse Kim met haar enorme natuurlijke borsten en goedlachs staat mij wel aan,maar ik kon niet meer,we lagen uitgeput in elkaars armen. Volgens Anastacia is haar vriendin Joyce ook wat voor mij voor een uitstekende trio te verkrijgen,maar zij is nogminimaal twee maanden op verlof. Bedankt Anastacia,het was af.

Commentaar

Vorige week had ik weer eens eindelijk een lekkere geile date met Anastacia

Anas wilde een geile recensie met geen gezeur maar gewoon hoe die was dus dat krijg je lekker ding van me hehehe

Nadat ik bij Pedro wat had gedronken mocht ik met Anastacia mee naar de jungle en ze nam gelijk de koffer maar mee maar zei haar al snel ik wil vandaag een relax date en niks in mijn kontje hahahaha

Wel het leek wel of ze mijn gedachten kon lezen en misschien kan ze dat ook wel want ze kan me goed genoeg

Ze zei zullen we eerst in de jacuzzi gaan en dat was nu net wat ik ook wilde, lekker relaxen in de jacuzzi en daar lekker wat vrijen met elkaar en dat hebben we dan ook lekker gedaan

Na 15 minuten zei Anas van ga jij nu maar eens op het randje van het bad zitten en wist uiteraard al wat ging volgen dus ging er maar al te graag zitten en dacht yeah nu krijg ik een lekkere geile franse massage van haar en die was echt geil maar het zou nog veel geiler worden later hehehe

Hierna nog even terug het bad in gegleden en weer lekker met haar zitten zoenen maar toen toch maar terug gegaan naar het bed waar we weer snel met elkaar lagen te vrijen.

Hierna begon Anas mij weer te verwennen en begon mij opnieuw plat gezegd weer lekker te pijpen en dat werd steeds heftiger sneller en dieper brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

En had toen zoiets van grrr Lets Go All the Way en daar had Anastacia ook wel zin in hehehe

Eerst nog even een lekkere erotische massage van haar gehad en toen werd het langzamerhand tijd om het af te maken dus begon Anastacia weer afwisselend mij diep te pijpen en af te trekken terwijl ze me met die geile ogen vrasgend aan keen van ik wil het nu en uiteindelijk kwam ik klaar vanuit mijn tenen en wat is het geil om klaar te komen en te zien hoe Anastacia je blijft pijpt en je diep in haar mondje mag spuiten brrrrrrrrrrrrr

Uiteraard weet Anastacia dat ik kinky aangelegen ben dus die keek me gelijk zo geil aan met die ogen en gaf me gelijk een volle diepe tongzoen

Maar brrrrrrrrr dit was super geil Anastacia en ik weet dat jij dat ook vond maar daarom hebben we dan ook samen die super klik

Weet dat er een paar dames zo lekker lollies kunnen likken maar jij pffffff behoort daar zeker bij schatje

Koffer niet meer gebruikt want zoveel tijd hadden we al niet meer dus weer teug gegaan naar het bad en daar nog even lekker afgespoeld en lekker gezoend en nog wat gekletst.

Bedankt lieve en vooral lekkere geile Anastacia, dit was precies een date zoals ik hem wilde hebben, geil maar toch ook lekker relaxed, en eindelijk eens wat tijd samen met een lekkere dame doorgebracht in de jacuzzi

Nog even rustig bij gekomen bij Peter met een lekker drankje en toen weer richting huis gegaan.

Anastacia, zie je snel wel weer op de Laan en dan is het mijn beurt om al het werk te gaan doen maar dat hebben we al afgesproken.

Jack
                                        TheCandyMan

Commentaar

na een aantal keren in YY geweest haar gisteren weer bezocht,en zoals naar gewoonte,erg kinky en geil,had haar strak secretaresselook aangedaan voor mij,zwart spannend kort rokje,waar haar eindeloze benen goed in uitkwamen,met wit topje.
                                          een minpuntje,maar dat is niet haar fout,alleen de piepkleine kamer was beschikbaar,niet onmiddellijk voor mendsen met claustrofobie,en ik die dacht dat het op zondag wel kalm zpu zijn daar,het tegendeel was waar,heb het nog nooit zo druk gezien daar. Volgende keer behoorlijke kamer reserveren.
                                          Deze maal vooral pijpwerk waar ze je inderdaar heel geil blijft aankijken,ook terwijl ze tot het eind pijpt