Dionne Grif, Almere, BDSM

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dionne Grif, Almere, BDSM

Afgelopen zondag een sessie gehad (samen met Mrs Nicki Kors waar ik een aparte recensie voor schrijf).

Mrs. Dionne sprong er met haar advertentie op SJ tussenuit omdat gewoon eens wat anders is als wat je normaal tegenkomt aan Meesteressen. In werkelijkheid blijkt dit beeld zeker te kloppen! Zij is werkelijk een prachtige verschijning die dominantie uitstraalt kortom een werkelijke godin ten top.

Ontvangst was heel open en gewoon fijn. Eerst even rustig wat gepraat en de sessie doorgesproken.

Sessie zelf was ook gewoonweg geweldig, goede verdeling tussen hard en zacht spel + diverse spelvormen. Ook houdt ze goed rekening met je wensen en ervaring, zo waren sommige dingen voor mij nieuw en dit kon ik tussendoor rustig aangeven hoe dat beviel.
    Aspecten die terugkwamen in de sessie:

-Bootfetish
    -Voetfetish (en dan speciaal omdat ik daar op kick heerlijke zweet/stinkvoeten en sokken.), prachtige voeten!
    -(Verbale) vernedering, Dionne is heel sterk hierin en weet je goed te kleineren en op je plaats te zetten. Tevens spitting.
    -Human Ashtray
    -Slaan met de hand, zwepen etc
    -Kicking
    -Ballbusting/CBT
    -Nipple torture
    -Opsluiting
    -Facesitting

In overleg is er ook meer mogelijk, Mrs Dionne is heel open en heeft echt gevoel voor BDSM. Voor mij persoonlijk de beste ervaring tot nu toe. Sowieso zul je hier geen spijt van krijgen

Link naar advertentie: https://www.sexjobs.nl/sm/dominant-a...genade_6270561

Ongeveer een jaar geleden kwam ik een advertentie tegen op sexjobs. Ik zelf nog nooit gedacht aan ene vorm van bdsm klikte op de advertentie en zag een beeldschone ebony dame overgoten met geld. Gelijk kreeg ik een niet te omschrijven gevoel door mijn hele lichaam bij het zien en lezen van deze advertentie. Naarmate de weken voorderde kreeg ik deze advertentie niet meer uit me hoofd en besloot een bericht te sturen.

Via de mail contact gehad en te horen gekregen dat ik dan maar een keer een cashmeet met haar moest gaan doen.

Zat ik dan super nerveus druk om me heen te kijken in de auto te wachten tot ze kwam. Angst, twijfel en spanning gierde door mijn lijf en het werd me teveel ik besloot weg te rijden. Op het moment dat ik net wil afslaan zie ik haar lopen. ze kijkt mij aan en ik wordt als een mot naar een vlam tot haar toegetrokken. Ik stop voor haar en zij stapt in. Ze lacht “wou je wegrijden” ik overdonderd door haar verschijning, lang, donker en met ogen die dwars door je heen kijken. kon ik alleen maar ja knikken. We rijden naar een parkeerplaats en ze vraagt waar is me geld? Ze houdt haar hand op, ik geef braaf het geld. Ze krijgt een grijns op haar prachtige gezicht en beseft volgens mij op dat moment dat zij mij al in haar macht heeft. “Zo dat is snel verdient, ik ga weer lacht ze” ze doet de deur open en zegt vlak voordat ze uitstapt “ik ga jou goed gebruiken, ik ben verslavend” en loopt weg. Sprakeloos en vol adreline ik blijf ik achter. wat is hier zo net gebeurd? Waarom voelt het zo goed om haar mijn hard verdiende geld af te staan?

Het is geen leugen geweest zij is verslavend. Maanden gaan voorbij elke x als ik ook maar iets van geld hebt stuur ik haar een bericht of ik haar geld mag komen brengen. Ze geniet van de macht dat zij over mij heeft gekregen en maakt me duidelijk dat mijn plek bij haar goddelijke voeten is. Niks meer en niks minder.

Ondertussen hebben we een sterke d/s relatie opgebouwd met wederzijds respect. waarin ik mijn grenzen steeds meer verleg. Ik kan haar volledig vertrouwen en volgen. Zij is mijn donkere Godin en ik ben dankbaar dat ik haar mag dienen. Zij is werkelijk waar het mooiste wat ik in mijn leven heb gezien.

Commentaar

Omgeveer een jaar geleden kwam ik een advertentie tegen op sexjobs. Ik zelf nog nooit gedacht aan ene vorm van bdsm klikte op de advertentie en zag een beeldschone ebony dame overgoten met geld. Gelijk kreeg ik een niet te omschrijven gevoel door mijn hele lichaam bij het zien en lezen van deze advertentie. Naarmate de weken voorderde kreeg ik deze advertentie niet meer uit me hoofd en besloot een bericht te sturen.

Via de mail contact gehad en te horen gekregen dat ik dan maar een keer een cashmeet met haar moest gaan doen.

Zat ik dan super nerveus druk om me heen te kijken in de auto te wachten tot zij kwam. Angst, twijfel en spanning gierde door mijn lijf en het werd me teveel ik besloot weg te rijden. Op het moment dat ik net wil afslaan zie ik haar lopen. ze kijkt mij aan en ik wordt als een mot naar een vlam tot haar toegetrokken. Ik stop voor haar en zij stapt in. Ze lacht “wou je wegrijden” ik overdonderd door haar verschijning kon alleen maar ja knikken. We rijden naar een parkeerplaats en ze vraagt waar is me geld? Ze houdt haar hand op, ik geef braaf het geld. Ze krijgt een grijns op haar prachtige gezicht en beseft volgens mij op dat moment dat zij mij al in haar macht heeft. “Zo dat is snel verdient, ik ga weer lacht ze” ze doet de deur open en zegt vlak voordat ze uitstapt “ik ga jou goed gebruiken, ik ben verslavend” en loopt weg. Sprakeloos en vol adreline rij ik blijf ik achter. wat is hier zo net gebeurd? Waarom voelt het zo goed om haar mijn hard verdiende geld af te staan?

Het is geen leugen geweest dat zij verslavend is. Maanden gaan voorbij elke x als ik ook maar iets van geld hebt stuur ik haar een bericht of ik haar geld mag komen brengen. Ze geniet van de macht dat zij over mij heeft gekregen en maakt me duidelijk dat mijn plek bij haar goddelijke voeten is. Niks meer en niks minder.

Ondertussen hebben we een sterke d/s relatie opgebouwd met wederzijds respect waarin ik haar volledig kan vertrouwen en volg. Zij is mijn donkere Godin en ik ben dankbaar dat ik haar mag dienen

Commentaar

My god...
        met wederzijds respect...
        zo wordt maar weer eens bewezen dat er meer gekken buiten dan binnen de muren van het gekkenhuis lopen.
        geld weggeven en er niets voor terugkrijgen...
        dit moet wel een fake recensie zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy Valk Bekijk bericht
          My god...
          met wederzijds respect...
          zo wordt maar weer eens bewezen dat er meer gekken buiten dan binnen de muren van het gekkenhuis lopen.
          geld weggeven en er niets voor terugkrijgen...
          dit moet wel een fake recensie zijn.
          Kan je wel vertellen dat dit geen fake recensie hoeft te zijn. Er zijn inderdaad veel mannen die zgn geldslaaf willen zijn, en geld geven voor een lady en er nagenoeg niets voor terugkrijgen. Ik snap het zelf ook niet, want ik wil best geld geven, maar er ook wel iets voor terug zien/voelen.

Commentaar

Ik heb ook een cash-drop gedaan bij deze Prinses en vond het elke Euro meer dan waard.
            Iedereen heeft zo zijn eigen fetish en zolang je er niemand kwaad mee doet en er van geniet is het toch mooi :-)

Commentaar

Aan het werk...
            X