Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Den Haag, Geleenstraat 130 k2, Coco (Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Den Haag, Geleenstraat 100 b1, Coco (Dui)

Meesteres Coco heeft tegenwoordig een eigen website. Zie onderstaande link:

http://www.sm-meesteres-coco-denhaag.nl/
    In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

De laatste tijd weer een aantal maal bij deze ongelofelijk mooie meesteres geweest. Het verbaast me hoe ze elke keer mijn grenzen in het spel weet te vinden.
      Als er een klik is met deze dame kunnen er mooie dingen gebeuren. Daarnaast is ze zorgzaam en eerlijk in de verwachtingen. Het is alleen wel duidelijk wie de baas is, en zo hoort het ook.
      Zeker nog steeds een aanrader. Ik zal blijven gaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door DP Bekijk bericht
        De laatste tijd weer een aantal maal bij deze meesteres geweest...
        Ik heb haar al een tijd niet meer gezien en regelmatig zit er een andere meesteres op Nr. 100b1. Is ze vertrokken een pauze ingelast?
        Lik me een weg naar boven

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Highheel Bekijk bericht
          Ik heb haar al een tijd niet meer gezien en regelmatig zit er een andere meesteres op Nr. 100b1. Is ze vertrokken een pauze ingelast?
          Deze meesteres stond 2 weken gelden op 120 b1

Commentaar

De laatste dagen staat ze op 130 K2

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 130 k2, Coco (Dui)

afgelopen tijd met regelmaat Meesteres Coco bezocht om super lekkere sessies te hebben en natuurlijk ook om de slaaf van Mrs. Coco lekker te gebruiken. Laatst waren we met z`n drieën bezig de Meesteres gaf mij toestemming om me helemaal uit te leven, ik mocht hem in zijn gezicht/mond spugen en gulzig en diep laten pijpen. Daarna werd de slaaf door Mrs. Coco met een strapon genomen in zijn kont. Hierna kon ik, eerst in doggystyle, lekker zijn kont likken en vingeren en mijn paal diep in hem stoten, hij kreunde zacht, na een tijdje bezig te zijn hoorde ik Mrs. Coco zeggen dat ze het gordijn open gaat doen. Een paar minuten later staat er een man bij het raam en vraagt wat gebeurt hier, ze antwoord, een klant neukt mijn slaaf, als je mee wil doen mag je binnen komen. Het gordijn ging dicht, een andere man kwam binnen, na zich gewassen te hebben krijg hij een condoom om en kwam ook op bed. De slaaf van Mrs. Coco moest op zijn knieën hem pijpen, nadat hij stijf was voegde ik ook mijn pik bij zijn mond en likte en pijpte de slaaf 2 pikken. Dit is zo geil, om en om gingen we de slaaf neuken in verschillende standjes Doggy, missionaris, de Boor, en ruggenlinks duwde we langzaam 2pikken in zijn slaven kont. Na een korte break werden uiteindelijk zijn benen wijt op de bondagebank gebonden waar we samen heerlijk over hem heen hebben gespoten.

De bi sessies met Meesteres Coco voor actieve biseks met de (passieve) slaven zijn super kick. Zijn kont is lekker.

Tot snel weer

Commentaar

Vanavond even bij Meesteres Coco geweest om haar wat kinky kleding te brengen en ze heeft wat aangepast het stond weer geweldig bij deze bloed mooie Meesteres die ook nog is super lief is voor de sessie en naar de sessie tijdens de sessie een echte meesteres die haar vak verstaat soms hard soms soft maar bij mijn meestal hard en kinky en ik vind haar 1 van de beste van de Geleenstraat .ik mag het zeggen want ik loop al een tijdtje mee in de sm wereld weet wat er te koop is
                en ze is nog verstandig ook in haar doe en laten b.v. welke vrouw in deze wereld stopt echt met roken en gaat 3 per week de sportschool in dat noem ik karakter.

We zien elkaar gauw weer Meesteres Coco dan mag u de geilen kinky pakjes aantrekken en mijn lekker straffen en gebruiken.

Gr,bi-slet-slaaf Willem

Commentaar

ik was gisteren bij meesteres coco

was echt heerlijk en heel goeie sessie wel erg gevoelig
                  maar wel heel fijn

ik ga weer snel na meesteres coco toe

Commentaar

Thuis had ik mijn borstjes al wat bijgevuld met een spuit.
                    Na binnenkomst werden mijn tepels meteen goed bewerkt en werd dit (bi)sletje meteen goed als slet aangekleed. Mooie blonde haren, rode lippen, panties en een sexy hemdje.
                    Ik moest gaan liggen en mijn zak en pik werden vakkundig aan elkaar gehecht zodat het nu echt een slettenkutje was. Sletje Jeanny was helemaal klaar om voor de ramen te staan. Ik genoot er van toen meerdere mannen voor de ramen kwamen kijken, helaas kwam er geen een naar binnen om mij te neuken, of door mij gepijpt te worden. Meesteres Coco besloot dat ik wel een goede beurt verdient had en neukte mijn slettenkutje goed door met haar hand.

Commentaar

Aan het werk...
                    X