Den Haag, Geleenstraat 130 k2, Coco (Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 130 k2, Coco (Dui)

Vrijdagnacht bij een zeer mooie dame binnengewandeld op 144-3
    Ze stelde zich voor als Coco.
    Ze is duitse met spaanse ouders vertelde ze me.
    Bijzonder mooie meid (fotomodelachtig)
    Afgesproken 50 euro p+n.+standjes.
    Ze ziet er echt supergeil uit leuke sexy kleding met hoge zwarte laklaarzen.
    Na het uitkleden begon ze met pijpen waarna ik haar vroeg om met mijn tepels te spelen, dit deed ze met haar vingers.
    Toen ik haar vroeg of dat ze het ook met haar tong kon doen antwoorde ze ja, maar dat is duurder!
    Oke laat maar.Was mijn antwoord.
    Daarna cowgirl met gezicht naar mij toe, waarbij ze me vroeg of ik haar mee kon helpen met mijn handen om op en neer te bewegen want anders kostte dit teveel kracht (nou ja zeg)
    Daarna missionarishouding of van achteren, gekozen voor missionaris waarbij ik toch haar tieten kon likken.
    (dit had ik niet verwacht, ik denk dat is weer bijbetalen maar nee toch niet)
    Al met al leuke vriendelijke dame, spreekt goed nederlands en zeer mooi, en je kan er gezellig mee kletsen maar de service houd voor mij toch te wensen over.
    Waarschijnlijk ben ik al teveel verwend, ja paar keer in thailand geweest he, dan is in nederland niks meer goed genoeg. Maar ja shit happens.
    Maar tijdens het neuken doet ze wel lekker mee!
    Bij vertrek nog 3 kussen gekregen! ;D
    Laatst gewijzigd door rtroma; 18-11-16, 15:59.

Gisteravond weer eens bij Coco geweest, en heb toch maar weer een recensie geschreven, omdat ik het weer een topbezoek vond; perfect behandeld, vriendelijk en nog lekkere kinky sex ook. Oppassen dat ik niet verliefd wordt

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-3, Coco (uitstekend)

Gisternacht bij Coco geweest. Was toevallig in Utrecht en zag haar staan met haar zwarte laarzen en outfit. Zeer mooi slank figuur met pronte kleine tietjes (ze denkt aan een borstvergroting vertelde ze, maar wel 1 die bij haar lijfje past, van mij hoeft dit niet en dat heb ik haar ook verteld hetgeen ze leuk vond... ) Ze is erg aardig als je ook voor haar aardig bent en dat bleek met name toen ik haar vertelde dat ik bij mooie vrouwen nogal eens als een raket kom. Ze deed heerlijk rustig aan waarbij ik een geweldig zicht had op haar orale verrichtingen. Na dit heerlijke zuigen haar in de bekeringshouding genomen en al snel God's water net niet over God's akker laten stromen (rubber fungeerde als stormkering ) Al met al heerlijk genoten bij een geweldig mooie en leuke meid die precies doet wat je mag verwachten voor geld.

Commentaar

Na een erbarmelijke ervaring in Amsterdam even naar Cocootje,
        Dat was weer fijn
        om bij de mooiste billen ter wereld te zijn

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-3, Coco (goed)

Vanmorgen zo rond 03:00 uur ook bij deze DAME binnen geweest.Jemig de pemig wat is dit een mooie meid ze is van dichtbij nog knapper als van een afstandje, ze heeft een erg knap gezicht en een voor mij perfecte body met een verschrikkelijk lekkere kont. Haar borsten zijn inderdaad niet de grootste maar ik vind deze naturellen 10 keer beter als van die opgevulde joekels.Bij binnekomst eerst wat geklets en netjes de plasseur gewassen daarna heeft ze me heerlijk lang gepijpt ze neemt echt de tijd en geen gekijk op de klok.Daarna hoe kan het ook anders voor een Asslover haar Doggystyle genomen Met het uitzicht op die verschrikkelijk lekkere kont begon pielemans al vrij rap te schieten.Daarna de plasseur weer netjes gewassen en nog wat nagekletst,ze vertelde me dat ze van komaf een Spaanse Zigeunerin is geboren in Duitsland My God what a Beautyfull woman, ik ga haar zeker vaker bezoeken.
          Money or Love, I say money because you can buy a lot off Love with Money.

Commentaar

Na een zeer slechte ervaring elders op het pad, shit naam en bootnummer niet onthouden maar ik kom hier zeker op terug!, net zolang gewacht tot Coco vrij was. Dit duurde gelukkig niet lang dus snel naar binnen, haar ook dit verhaal verteld en ze had oprecht met me te doen wat ook te merken was aan haar service. Ze pijpte me werkelijk hemels, bijna of nee eigenlijk gewoon beter dan Daniella (162-4) en die kan er toch ook wat van!!!
            Pffft man oh man ze wist maar van geen ophouden, lekker diep en stevig precies zoals ik het graag heb! Daarna het op z'n hondjes afgemaakt waarmee ze ook zeer goed meedeed en me met een beetje "dirty talk" aanmoedigde zodat ik deze avond toch nog aan m'n gerief kwam. Ook had ze zeer goed in de gaten dat ik haar laklaarzen wel erg geil vond, ik moest de hakken van haar vasthouden Daarna nog lekker nagekletst waarbij ik moet zeggen dat ze gewoon zéér sympathiek is, kijk dat is nog eens klantenbinding.
            Gewoon een erg goed gevoel aan overgehouden, Coco gaat mij zeker vaker zien, ik vind het een topvrouw werkelijk een schatje!!!!! Daar kan menig dame nog een voorbeeld aan nemen!!!!!!!
            Oh ja één ding nog: Ze is dan wel Duits maar zo zie je maar dat dit vooroordeel niet altijd opgaat, heb zelf over het algemeen goede ervaringen met die deutsche Mädchen.

Overigens viel het mij wel op dat het qua bezetting erg rustig was op het pad, blij als de vakantie periode weer voorbij is en alle kanjers weer op de bootjes staan.

Tot zover maar weer, die slechte ervaring houden jullie van me tegoed want dat sloeg werkelijk nergens op, ben nog nooit voortijdig weggegaan maar nu dus wel. Was ergens bij 108, zuid-europees type met een bordje SM in het raam. Misschien weet Frankkinky het?? U bent gewaarschuwd!!

Commentaar

Bij Coco ben ik in het verleden wel zeker 5x geweest, ze heeft iets speciaals, licht arrogant, super strak lichaam, iets te kleine borsten, maar door dei spanning qua arrogantie en looks een behoorlijk spanningsveld en ze kan behoorlijk dominant zijn. Verder heerlijk om te neuken en ze weet je ook stevig anaal te pakken, totaal geen moeite mee...

maar ik durf er niet zo goed meer naar binnen, jammer.... want ik vind haar wel wat!

Commentaar

Nou gewoon naar binnen gaan Franky, ik vind haar werkelijk fantastisch!!!

Vanavond eindelijk na een uur rondrijden kwam Coco te voorschijn, auto geparkeerd en, gelukkig was ze nog vrij, snel naar binnen. Ze herkende me nog waarna een leuk gesprek volgde, zij is dan tegenover mij totaal niet arrogant of zo achter het raam wel een beetje maar dat vind ik juist wel sexy, ze heeft er de looks voor. Wekte totaal niet de indruk om me zo snel mogelijk weer te lozen. Na het condoom omgedaan te hebben begon ze me overheerlijk te pijpen, dat kan ze toch wel erg goed, waarna ik het op z'n hondjes heb afgemaakt. Ze had trouwens nieuwe laarzen aan, ditmaal hoge beige leren met een mooie hoge naaldhak zonder plateau zolen mmm die hakken mag ze wel eens ergens in prikken. Haar zwarte laklaarzen vindt ik persoonlijk geiler maar goed deze waren ook niet verkeerd. Het blijft toch gaaf om het met zo'n mooie vrouw te mogen doen, zoiets versier je nooit in de stad, voor mij de mooiste op het pad. Vooral haar kontje vindt ik spectaculair, super geil stringetje aan altijd

Volgende keer maar eens een soft-sm pakket nemen zal mij benieuwen hoe ze dat doet Zie alleen geen lakkleding bij haar op de kamer, zal er naar vragen!!! Recensie volgt!

Dus heren laat je niet afschrikken door haar houding achter het raam eenmaal binnen is ze super aardig.

Goed tot zover maar weer, 't is een tijdje geleden maar dubbel en dwars waard. Qua aanwezigheid van de kinky dames trouwens maar weinig meer te vinden in de avond tegenwoordig, welgeteld twee paar hoge laarzen gezien

Mmmm vreemd dat het recensieformulier bij m'n vorige bericht nu verdwijnt

Commentaar

Deze lekkere slanke meid was mij al eerder opgevallen, maar vond haar wel altijd nors kijken, maar aan gebrek aan beter het er maar op gewaagd.

Lekkere kinkygames gedaan waarbij ze erg dominant en uit de hoogte kan doen, voor de sex wel lekker, goede combi van sex (fraai slank lichaam met supper ass!) met stevig kinky met anaal bij mij met veel poppers

uiteindelijk heftig klaargekomen terwijl Coco mij hard neukte met een losse dildo. WOW!

Ja deze gaat mij vaker zien!

Commentaar

Op speciaal verzoek, ververs ik mijn recensie maar eens...
                    Coco is een van mijn favorieten, altijd kwaliteit en een goed gevoel voor waar je in je diepste gedachten naar op zoek bent.

Voor mijn specialiteiten kan ik altijd bij haar terecht, ze wordt met de jaren steeds mooier, en arroganter, maar pas op: geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze kan het zich makkelijk permitteren om hufterige klanten te weigeren, en probeer niet over haar grenzen heen te gaan.

Het lijkt wel een reclamepraatje, dus neem ik het niet te serieus anders sta ik binnenkort weer hele nachten in de regen op het Zandpad te wachten...
                    Lik me een weg naar boven

Commentaar

Vanavond weer eens bij deze kanjer geweest. Man oh man wat is ze mooi en super sympathiek!
                      Dacht laat ik maar eens meteen de auto parkeren en gaan lopen, goede gok want Coco was zowaar vrij en dat is een zeldzaamheid in het weekend!
                      Ben minimaal een 1/2 uur binnen geweest want we hadden een hoop bij te praten en Coco is een lekkere kletskous.
                      Ze had trouwens een super sexy (goud) setje aan, vooral die string mmmmjammie........... En dan die laarzen.........................te geil gewoon. Nu nog netkousen eronder en het plaatje is compleet

Sex was weer zoals vanouds, gewoon errug goed dus. Ja bij Coco kom ik graag weer terug.

Gr LLF

Commentaar

Zeldzaame combinatie van een mooi en inteligent meid, kan zelfs gedachten lezen.

Heeft zekere talent voor SM, alleen zandpad is te klein om op dat terrein alles uit de kast te halen. Naar mijn mening kan beter eigen SM studio beginnen, zal zeker de beste van Nederland zijn.

Commentaar

Ik heb Coco zelf weer eens bezocht, zoals altijd een geweldige sessie beleefd, waarbij ze veel tijd aan me heeft besteed. Voor mijn specialiteit is ze de beste.

Inderdaad Coco is er voor de fijnproevers, en het moet met haar klikken, en uiteraard met respect behandelen, het is allemaal al gezegd. Nog een tip: of een afspraak maken, of zorgen dat je de volgende ochtend kunt uitslapen, want soms moet je lang wachten.
                          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 16-11-08, 18:48. Reden: Tekst aanpassing.
                          Kijken kijken niks kopen

Commentaar

Hoi Medewandelaars,

Regelmatig lees ik hier allerlei recensies over verschillende dames, maar ik ben niet iemand die met een lijstje in de hand de dames afloopt. Misschien zou ik dat wel moeten doen, want het is wel een stuk efficienter en je beperkt jezelf de kans om een "kat in de zak" te kopen, maar ik vind het nou éénmaal leuk om lekker wat te wandelen en om op mijn gevoel af te gaan.

Afgelopen vrijdagnacht was ik op het zandpad op zoek naar kinky sex en soft sm. Ik liep daarbij de ramen af en lette op signalen die mij konden vertellen dat ik dat wat ik zocht gevonden had.

Ik liep voor de tweede keer voorbij raam 144-3 toen mij opeens opviel dat rechts achter in de donkere kamer aan de muur verschillende attributen en/of kleren hingen. Zoals de geoefende wandelaar wel weet kan dit op soft sm en/of kinky sex duiden. Ik twijfelde nog even want ik zag geen bordje achter het raam dat mijn vermoeden zou bevestigen, maar toen kwam er opeens een silhouet in beweging waarvan de vormen mij zeer aanspraken.

Het bleek een schot in de roos! Niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk heeft Coco een grote aantrekkingskracht op mij wat dan ook duidelijk uit het zeer geslaagde spel te merken was. Coco heeft alle eigenschappen die een Meesteres moet hebben. Ze is hard, dominant, creatief maar voelt je ook goed aan en ze is zeer goed in staat om een geestelijke spanning op te bouwen die noodzakelijk is voor een goed geslaagd spel.

Ze heeft zeer mooi dik lang haar (jammer genoeg heeft ze dit recent wat korter geknipt) en ogen die mij kunnen dwingen. Ik ben blij dat ze zich af en toe even omdraait en wegloopt want dan heb ik de kans om even naar haar zeer mooie kontje te kijken. Haar borsten zijn klein maar daarom zeker niet minder mooi en ze passen perfect bij haar lichaam.

Na afloop nog wat met deze dame zitten praten. Uit dit gesprek bleek dat ik te maken had met een intelligente vrouw die midden in het leven staat. Ik ben onder de indruk van haar en kom zeker bij haar terug!

Coco? Een klasse apart!!!

groet,

HL 69.
                            In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Re: Utr., Zp 134-4, Coco (uitstekend)

Afgelopen zaterdagnacht weer bij Coco geweest. Omdat ik zo vaak bij haar kom wil ik niet te veel dezelde recensies schrijven. Het is namelijk altijd geweldig bij haar. Zaterdag werd ik weer eens lekker vastgebonden. Ze pijpte me heerlijk en toen ik vroeg of ze iets wilde doen met kaarsvet wist ze direct hoe laat het was. Coco kent me na al die tijd door en door dus vroeg ze welk meisje dat eerder bij mij had gedaan. Ik kon nog net zien dat ze haar hoge laklaarzen aantrok voordat ik een masker op kreeg. Uiteindelijk werd er een kaars aangestoken en al snel druipte het kaarsvet over mijn ballen. Tussendoor werd me gevraagd om de poppers diep in te ademen. Na een tijdje werd ik losgemaakt, maar dat was maar voor even, want direct werd ik met mijn handen op mijn rug geboeid. Eenmaal geboeid werden er tepelklemmen aangebracht en kreeg ik te verstaan dat ik moest bukken. Inmiddels was de zweep al van de muur gehaald zonder dat ik dat kon weten en sloeg ze me op mijn kont en rug. Het masker ging af en ik moest op mijn rug op bed gaan liggen. Dit omdat ze wilde dat ik kon zien hoe ze mij kwam berijden. Na een tijdje hield ik het niet meer en heb ik het condoom gevuld.

Na afloop nog een leuk gesprekje met haar gehad. Ze vertelde dat ze veel meer ideeën heeft, maar dat niet had willen uitvoeren omdat ik geen slaaf ben.

Nu ik in korte tijd twee keer een beetje heb ervaren hoe het er aan toe gaat kan ik ook een vergelijk maken. Het an zijn dat het komt omdat Coco mij beter kent dan Vanessa, maar bij Coco is de spanning vele malen groter.
                              Voor mij is duidelijk dat dit niet mijn ding is, al vind ik een beetje pijn tijdens de sex wel geil..

Groeten,
                              Surely Me
                              http://www.xnxx.com/video666355/brianna_hardcore_in_black_fencenets_web_cam_show

Commentaar

Hoi allemaal,

Dat de sfeer van de omgeving medebepalend is aan de mate van succes van een bezoek aan een "Dame van Plezier", bewees voor mij mijn eerste bezoek aan Coco op haar nieuwe werkplek. Op zandpad 134-4 heeft zij sinds enige tijd weer een leuke en nette werkkamer tot haar beschikking, alwaar zij zich "als een vis in het water" voelt.

Niet alleen de omgeving is van invloed op zo'n bezoek, maar natuurlijk ook de stemming van de bezoekende en ontvangende partij. Mijn stemming was die nacht zeker niet slecht, maar die van Coco was 100% top en dat wist zij in "No Time" op mij over te brengen. Het werd dan uiteindelijk ook een bezoek, waarbij Coco haar harde dominante kant goed liet zien, dat ik bij kan schrijven bij de top drie van mijn bezoeken aan deze roemruchte Meesteres.

Na afloop van de geweldige sessie nog even nagepraat met Coco en daarbij kwam een ander belangrijk onderwerp aan bod dat de kwaliteit van een bezoek kan beïnvloeden (althans voor mij), namelijk de kwaliteit van poppers.

Er zijn verschillende merken en kwaliteiten van dit produkt op de markt en soms laat die wel eens te wensen over. Coco had voor mij een goede oplossing voor dit probleem want ik kon van haar een paar flesjes van haar persoonlijke voorraad overnemen.

Een uitstekende Kwaliteit en een uitstekende Service! Coco wist het wederom te bewijzen die nacht!

groet.

HL 69.
                                Laatst gewijzigd door hoereloper1969; 09-02-10, 20:38.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door richardgaatstappen
                                  Op welke dagen, en welke tijden, werkt deze spetter?
                                  Coco's werkdagen zijn van maandag tot en met zaterdag. In de regel werkt ze een dag of vijf. Op donderdag, vrijdag en zaterdag is ze er bijna altijd, dus als je zonder afspaak naar haar toe gaat zal ik op één van deze dagen gaan.

Ze werkt vanaf ongeveer 22:00 uur tot laat in de nacht. Hoe laat, is afhankelijk van de dag, maar do., vrij. en za. werkt ze langer door dan de adere dagen.

Ik adviseer je om niet te laat te gaan. Ze heeft nog wel eens klanten die lang blijven!

Veel plezier bij mijn schatje...

Groeten,
                                  Surely Me
                                  http://www.xnxx.com/video666355/brianna_hardcore_in_black_fencenets_web_cam_show

Commentaar

Coco onlangs weer eens bezocht. Zoals altijd neemt ze de tijd voor je; ook al is het wat rustiger op het Zandpad, zonder afspraak loop je het risico heel wat te moeten wandelen voordat ze tijd voor je heeft,maar dan heb je ook wat.

Nu ze de kamer met Pia deelt, heeft ze nog meer kinky spulletjes dan vroeger.
                                    Eerst even rustig bijpraten en dan wordt het menens (tenminste als je je op haar kinky/softSM specialiteiten inlaat).

Voor mij een van de laatste toppers die het zandpad in de avond nog te bieden heeft.

Commentaar

Ook de beleefde man, hij geeft het met tegenzin toe, had een aantal jaren geleden een andere identiteit. Om redenen die er hier niet toe doen is zijn eerste alias opgeheven, en daarmee zijn ook zijn oude recensies van Coco verdwenen. Dat is geen drama, de algehele teneur van Coco's recensies geeft de waarheid goed weer.
                                      Coco werkt de laatste jaren steeds vaker op afspraak, en dat is geen slecht teken. Wie er in dit vak in slaagt een vaste klantenkring op te bouwen en tevreden te stellen, steekt gegarandeerd ver boven de middelmaat uit. Het bezwaar is wel, dat je met een beetje pech (als je 1 keer per week een paar rondjes Zandpad maakt) maandenlang niets anders te zien krijgt dan het gesloten gordijn. Vanavond had ik voor het eerst in lange tijd weer eens mazzel; ik zag haar staan en parkeerde als een haas de auto.
                                      De sessie was enerzijds relaxed (heerlijke teasing, jij in de boeien en dat slanke soepele lichaam in alle standen boven je, soms dat gladde haar dat over je heen kriebelt, een handje hier en een handje daar) en anderzijds wel heftig (mijn tepels kregen het zwaar te verduren en we weten allemaal dat ze met een strapon overweg kan).
                                      De finale minuten waren echt geweldig: ik lag op m'n rug met een dildo in mijn kont, mijn benen tegen elkaar en gestrekt, Coco in de cowgirl op me. En de tepelklemmen gingen eindelijk af. Het spelletje wat ze dan speelt is echt duivels: je nu ultra-gevoelige tepels worden bewerkt tot je het uitschreeuwt, en dan laat ze ze los om je lul eens heftig te berijden. Voor het allemaal te lekker wordt, zit ze stil (jij nog steeds in haar, maar je kunt niks) en je wangen en je tepels moeten het weer ontgelden. Yin en Yang, man en vrouw, genot en pijn.
                                      Ze is pas 28, dat is jong genoeg om er zo fantastisch uit te zien, maar oud genoeg om dit vak tot in details onder de knie te hebben. We hebben leuk nagepraat, gelachen (over Bonn, bijvoorbeeld). Eens in de paar maanden, MOET ik een keer naar Coco.
                                      Coco, Du machst Mich immer glücklich!

Commentaar

Hoi allemaal,

Het was voor mij al weer meer dan ruim een half jaar geleden dat ik Coco een bezoek had gebracht, maar de laatste tijd zat dit van nature dominante dametje met de vlammende ogen al weer regelmatig in mijn hoofd.

Afgelopen nacht was ik op stap met een bivriend en we waren beiden behoorlijk geil. We waren over onze favoriete "Dames van Plezier" aan het praten en op een gegeven moment bracht ik Coco te berde. Deze dame bleek mijn bivriend niet te kennen.

Ik vertelde hem het één en ander over Coco en hij raakte dusdanig enthouisiast dat we besloten haar te smsen. Enige tijd later reageerde zij en er bleek gelukkig nog een plekje vrij te zijn in haar programma van die nacht.

Toen we op haar boot aankwamen werden we enthousiast ontvangen, maar toch ook met een strenge keurende blik bekeken. "Zo, jullie zijn dus beide bi-seksueel?" "Nou, dat wil ik dan wel eens zien!":zei Coco.

We moesten ons uitkleden, wassen en naast elkaar op bed gaan liggen. Coco beval mij de harde pik van mijn buurman in de mond te nemen en hem te pijpen. Geamuseerd keek zij toe en leverde het nodige commentaar. Ook duwde zij mij hoofd een aantal keren naar beneden, zodat de pik van mijn bivriend diep in mijn keel verdween.

Coco bleef streng, ook tijdens het fisten en het dildospel. Ze had ons van te voren al gewaarschuwd dat als we niet precies zouden doen wat ons werd opgedragen, dat we dan naakt de loopbrug opgestuurd zouden worden...en aldus geschiedde...

Met een wijde zwaai deed zij op een geven moment de deur open. "Ik heb jullie gewaarschuwd, naar buiten jullie, sletjes!": riep Coco.

Mijn bivriend en ik keken elkaar vragend en ook een ietwat onthutst aan en keken toen naar Coco die triomfantelijk bij de deur stond. Wandelaars die Coco kennen die weten dat je haar bevelen niet kunt weigeren dus ook deze niet.

Naakt liepen wij de loopplank op, de koude nacht in. Midden op de loopplank beval zij ons te stoppen. "Op je knieën en pijp je vriend, sletje": sprak Coco mij aan.

Jullie zullen begrijpen dat dit bezoek aan Coco een voor ons memorabele nacht geworden is!

groet,

HL 69.

Commentaar

afgelopen vrijdag weer een sessie gehad met Coco, deze dame heeft naast de looks ook een leuke portie "hardheid" en ontwikkelt zich steeds beter en meer op het SM-gebied. Coco is zo'n dame daar heb je wat mee of niet, zeker op het gebied van BDSM. Ze voelt de klant goed aan en durft steeds beter de grenzen bij een klant op te zoeken, is erg hygiënisch ingesteld, absoluut geen klokkijkster. Ze is thuis op velerlei gebieden van anaal tot breathcontrol. Behandel haar met respect en je hebt geen klagen. Coco thx!