Den Haag, Hunsestraat 37 b3, Andrea

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Hunsestraat 37 b3, Andrea

Vanavond bij een nieuw meisje binnengewipt. Carla is haar naam, telt 24 lentes en ze komt uit Roemenië.

Ze is slank ongeveer 1.70 lang en spreekt perfect Engels. Geleerd op school in Roemenië, net als haar Italiaans.

Zij heeft eerder in een Rotterdamse club gewerkt, maar ze vond dat aan het werk in een club veel nadelen vastzaten. Klanten die zich eerst een stuk in hun kraag zuipen en dan geen geld meer hebben om met een meisje naar een kamer te gaan. Ze vertelde dat ze dan veel moeite had gedaan om zo'n vent een prettige avond te bezorgen en dan leverde het haar niets op. :-[

Afgesproken eerst wat te spelen. Daarbij mag je overal aankomen en zoenen, maar zoenen op de mond is er niet bij en likken ook niet. Het meisje is de vriendelijkheid zelf en ook nog geduldig. Ik was al eerder geweest deze dag en dan duurt het allemaal wat langer, maar geen probleem ze bleef aardig.

Tijdens het neuken hielp ze wel een handje door wat opzichtig hard te kreunen, maar goed, dit hielp in elk geval. Ook nu weer een rubbertje gevuld.

Na de daad nog wat gekletst. Dit meisje is wat mij betreft een aanrader.

Ik heb deze schooneid vorige week op een avond bezocht.

Ik vind haar lief, leuk en lekker. Ze doet ook zeker haar best.

Pijpen lukte heel aardig. Ze klaagde een beetje (is niet erg, heb je wat om over te praten) toen ik haar vroeg of ze boven wilde (vond ze vermoeiend), en dat kan ik me goed voorstellen want ze maakte er ook zeker werk van. Daarna doggy, en dat ging dermate lekker dat ik het toen ook maar lekker heb laten lopen. Prima!

cn

Commentaar

Ik ben gisteren naar deze dame geweest. Zag haar zitten en was meteen verknocht. Prachtig figuur, mooie gezicht, lang zwart haar en lange benen. Gelukkig had ze zich niet helemaal geschoren maar zat er nog een mooi strookje haar op haar kutje. Een half uur de tijd genomen met haar om alle klassieke standjes maar eens door te nemen. Erg vriendelijk en ze gaf speelde op een natuurlijke manier het spel mee. Ik ga zeker nog een keer bij haar op bezoek. Ze vertelde me wel dat ze alleen maar op vrijdag werkt.

Commentaar

Achter het raam kijkt Carla wat nors, maar dit is een vriendelijke, ontspannen dame waar een goed gesprek mee te voeren is. Onderhoudt bij het pijpen en neuken leuk oogcontact. Pijpen en neuken is wat mechanisch, maar met volle inzet. Leuke tijd gehad.

Ze werkt tegenwoordig elke dag op 51 k5, maar verwacht binnenkort op vakantie te gaan.
        Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Carla (goed)

Nou was gisteren pas heel laat in de Hunsestraat en geleenstraat.....er waren een hoop meiden nog aanwezig waaronder een aantal best aardige maar miste een beetje die ene spetter.....Kom uit Amsterdam en daar weet ik toch wel waar de hele mooie dames zitten....
          Het was inmiddels 13:30 en gaf al beetje de moed op en wou richting huis gaan....en toen zag ik nog net (volgens mij was ze al aan het afsluiten) Carla zitten...
          Ik vond haar echt bloedmooi.........lange slanke benen..(heel mooi) ,....prachtig bruin haar en mooie donkere ogen....en ze zag er erg sexy uit.....
          Ging er ook maar een beetje vanuit daT zo'n mooie eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.
          Ik ging naar binnen en liep achter haa het gangetje in....en het viel me al gelijk op hoe mooi ze was in het licht....en wat een benen en kont....super...
          Eeenmaal binnen zei ze ook dat ze al had willen stoppen maar vooruit dan maar.
          Nou al met al heeft het niet langer geduurd dan 15 minuten.....maar ongelofelijk.....
          Ik had het steenkoud en was bang dat hij niet zou reageren....maar daar wist ze wel raad op.......ze zat bovenop me met haar prachtige lichaam en ook dito borsten.....en binnen 8 minuten vroeg ik haar al om het af te maken boven op mij.....en jeetje wat een lijf.....strak stevig en toch zo zacht en wulps...
          Oja ze is nog heel aardig ook..........
          Kortom 15 minuten later stond ik weer buiten bij te komen......echt in alles top.......slank rank en toch heel mooie borsten.....prachtige kont etc etc...
          Maar nu het slechte nieuws.....ze gaat een restaurant beginnen in Roemenie....(ze woont trouwens in R'Dam zei ze) en ze werkt vanavond (zaterdag 4 maart) voor het laatst ..

Dus ..

Heren.....ga er langs want het is voor mij althans lang geleden dat ik op zo'n mooie en aardige dame heb mogen liggen.......absolute 10

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Carla (goed)

Was vandaag voor het eerst sinds tijden weer in Amsterdam, maar het aanbod daar kon mij niet bekoren. Dus toch maar het weer dichter bij huis gezocht en op de heetste dag van het jaar tot nu toe, naar de Geleen gegaan.

Daar was het bijzonder rustig, niet zo gek natuurlijk, niemand staat te springen om drijfnat van het zweet bij een dame naar binnen te gaan om vervolgens nog eens flink wat fysieke inspanningen te gaan verrichten...

Ik had haar al maandenlang zien zitten, deze schone brunette, maar ik ben eenkennig en koos dus altijd voor mijn vaste dames. Maar vandaag moest het er maar eens van komen vond ik, dus toch bij deze mysterieus kijkende Roemeense schone van 28 jaar oud (heren moderatoren, correctie svp?)binnengestapt. Dus in tegenstelling tot de bewering van de vorige recensent, ze zit er nog steeds en is niet terug naar Roemenië.

Heerlijk koel was de kamer, en in combinatie met haar prima pijpwerk werd ik erg hard. Vervolgens missionaris-standje, helaas met een kloddertje glijmiddel (ik was de eerste van de avond...), maar wel lekker geneukt. Kusjes hier en daar, likjes over haar tepels, maar haar echt ontdooien lukte me niet, al begon ze na verloop van tijd wel te hijgen en zachtjes te kreunen. Ben wel van plan daar nog een paar pogingen aan te wagen, ik wil absoluut dat lekkere kale kutje van haar likken.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Andrea (uitstekend)

Carla heeft een andere naam en draagt andere kleding. Ze noemt zich nu Andrea en wil zich meer op SM gaan toeleggen. Ze denkt daar meer aan te kunnen verdienen, vertelde ze me, want dan is de bodemprijs al gauw honderd euro. Daarbij hoort ook dat ze nu veel zwarte lakkleding draagt. Bij mijn bezoek droeg ze een setje van bovenstuk met rits van voren, nauw sluitend om haar buik en met een heel kort rokje. Haar kamer hing vol met SM-attributen.
              Nu beginnen de lezers al te denken dat hitsige man de SM heeft ontdekt. Ik moet jullie echter teleurstellen, want mijn voorkeur is niet veranderd, nog steeds lekker recht-toe-recht-aan gewoon de doorsnee seksuele handelingen. Ze vond het trouwens prima dat ik niet eens voor SM kwam, het is misschien ook niet haar hobby.
              Binnen blijkt ex-Carla heel anders te zijn dan de beetje ongeinteresseerd lijkende vrouw achter het raam. Ze is vriendelijk, spraakzaam en lijkt best intelligent. Niet in de laatste plaats is ze natuurlijk een mooie vrouw.
              Desondanks vond ik haar pijptechniek een klein beetje tegenvallen. Ik zal er een voldoende van maken, omdat het niet te kort was en ik er wel opgewonden van werd, maar het was voor mij een tikkeltje aan de ruwe kant.
              Het nummertje beviel mij veel beter. Ze is mooi, voelde lekker, zocht veel oogcontact en streelde zachtjes over mijn rug. Dat maakt de daad heerlijk intiem. Het mocht even duren, maar uiteindelijk kwam de ontlading.
              Of ik nog eens bij haar terugkom? Ik zou het niet weten, de concurrentie is groot...

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Andrea (goed)

Raar hoor want ban vanavond ook eens bij deze knappe dame binnen geweest en ze vertelde mij dat ze Carla heette.

Heb het er maar niet verder met haar over gehad.

Pijpen was wel lekker maar niet echt diep zoals ik dat gewend ben van Nina.

Verder weas ze wel aardig en mocht ook aan haar tepels likken die volgens mij behoorlijkj gevoelig waren want ze werden in no time keihgard en toen had ze liever niet dat ik er verder aan zoog maar mocht wel verder met de andere tepel

In de normale stand een nummertje gemaakt maar kwam helaas veel te snel klaar wat ze zelf ook vond want ze zei thats quick.

Misschien toch nog maar eens terug gaan want wil haar graag nog eens in doggy neuken.
                TheCandyMan

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Andrea/Carla (goed)

Gister weer een avondje doorgebracht in de Geleen.

En ook deze keer had ik al een meid in gedachten voordat ik erheen ging, en ook deze Carla waar ik elke keer naar kijk en voorbij loop. Dan heb ik altijd zoiets van ik wil wel maar toch ook weer niet. Dit was dus al die tijd een twijfelaartje.

Ben dus gister uiteindelijk bij haar naar binnen gegaan. Eerst een zakelijkpraatje aan het raam, want ze doet dus ook sm en daar gaat ik dus niet voor. Ze doet dus ook het gewone werk.

Het is inderdaad een vriendelijke meid zoals eerder beschreven. De sex was goed pijpen, standjes missionaires en doggie. Mooi figuurtje, heerlijke tieten en dan die ogen heel byzonder.
                  Misschien dat ik nog eens bij haar terug gaat. Ik had mezelf voorgenomen niet meer zo bij 1 dvp te blijve plakke.

KETSERR
                  The only things that counts in life are;
                  fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                  GT icon.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Andrea (uitstekend)

Ik heb Andrea nu de afgelopen weken een paar keer bezocht en ik moet zeggen dat ze me steeds beter bevalt.
                    Ze heeft zich altijd voorgesteld als Andrea dus die naam houd ik dan ook maar aan.
                    In haar raam staat een bordje SM en dat is ook het enige dat ze doet.
                    Ze komt in eerste instantie nogal afstandelijk over maar eenmaal binnen blijkt het een heel vriendelijke vrouw te zijn die voor veel in is behalve het standaard pijp- en neukwerk.
                    Ze heeft een aantal leuke speeltjes, waarvan het nieuwste een electro-speeltje is.
                    Ik heb het geprobeerd maar het is niet helemaal "mijn ding", ik ben namelijk "als de dood" voor stroom...
                    Wil je keiharde sm dan moet je niet bij haar zijn, daarvoor is ze net iets te te lief.
                    Maar wil je gepijnigd worden door een zweep, kaarsvet, een keiharde schop onder je ballen, je mond vol laten zeiken en/of zelfs "erger".....(ook niet mijn "ding") dan kun je bij haar goed terecht.
                    Over een paar weken gaat ze met vakantie dus moet ik proberen dat zij er voor zorgt dat ik die paar weken kan overbruggen.
                    Of die pijn in mijn ballen zó lang blijft hangen betwijfel ik, maar goed een paar weken "droog staan" kan ook geen kwaad.
                    Gewoon een keer proberen zou ik zeggen.
                    Één ding is zeker, als je bij haar weg gaat zul je je niet "genaaid" voelen, zowel letterlijk als figuurlijk
                    Voor mij persoonlijk is het een topper en dat bracht me er toe tóch weer een recensie te schrijven op deze, inmiddels toch wel commercieele......... website.

Commentaar

Utr., Zp 116-3, Andrea (voldoende)

Gespot op het Zandpad, Andrea/Carla, bekend van Den Haag Geleenstraat 122 k06 en hoek Geleenstr./Hunsestraat; Andrea noemt ze zich voor het gewone werk en Carla voor de SM-dienstverlening.

Kamer was nog niet echt ingericht, geloof dat ze een weekje wil proefdraaien.

Heb voor de afwisseling voor het gewone werk gekozen, maar eigenlijk ben ik daar niet meer geschikt voor.. Andrea deed haar best, en deed wat we afgesproken hadden...
                      Lik me een weg naar boven

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k4, Carla (uitstekend)

Na een hete dag besloten verkoeling te zoeken door een beetje te gaan wandelen.
                        Ik weet niet waarom.... maar ik kwam in de Geleenstraat terecht waar ik diverse aantrekkelijke dames zag staan.
                        Omdat ik me echter voorgenomen had niet te gaan uitproberen, was mijn keuze snel gemaakt toen ik Carla zag staan op haar nieuwe locatie.
                        Een knikje was voldoende om de deur te laten opengaan.
                        Haar nieuwe kamer bleek heerlijk koel te zijn en wel degelijk geschikt voor een goede SM-sessie.
                        Al haar SM-attributen waren aanwezig inklusief een Andreaskruis.
                        Dat heb ik dus maar eens uitgeprobeerd en is me heel goed bevallen.
                        Als je aan het kruis vastgebonden bent, ben je volkomen weerloos en overgeleverd aan..... Carla, die je met een grijns op haar gezicht tot een hoogtepunt brengt.
                        Een ervaring rijker en met een grijns op m'n eigen gezicht ging ik na een uurtje
                        als een gelukkig mens weer naar buiten.
                        Als de financieën het hadden toegelaten had ik mij direct weer omgekeerd om het hele spel opnieuw te doen.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k4, Carla(slecht)

Had ik maar naar Dicky geluisterd.
                          Dinsdag was ik in de geleenstraat. Mijn vaste Meesteres Marina was nog met vakantie. Tijd om iets anders te proberen. Hoorde ook veel goede verhalen over carla dus besloot eens te kijken of ze er was. Nou ze stond er. Mooie vrouw, dat dan weer wel. mooi gezicht. Mooie ogen vond ik. Naar binnen gegaan. Ze was vrij afstandelijk. Vroeg amper wat ik wilde en zei verders niets. Aangegeven wat ik wilde. Nou, een half uur was vlug voorbij. Door het feit dat ze erg mooi was vond ik alles prima. Maar ze straalde tegelijk een desinteresse uit. Speelde routinematig een soort rollenspelletje af zonder passie. Kwam redelijk snel klaar maar dat vond ze niet erg. Ze heeft na afloop van de sessie geen woord meer gezegd. Ze was continu aan het sms-en. Stelde haar nog een paar vragen maar ze gaf amper antwoord en keek niet op of om. Was geobsedeerd door haar telefoon.
                          Pluspunten: Ze ziet er goed uitziet. Ze doet wat gevraagd wordt.
                          Minpunten. Ze is niet vriendelijk. Erg afstandelijk. Speelt plichtmatig. Raffelt alles af. Totale desinteresse na afloop van de sessie.

Na afloop een totale afknapper voor mij. Liep nog door de buurt. Zag dat Nicolien er ook was. Zag Mesteres Pacal er was, die er erg goed uitzag, zag 2 licht getinte Meesteressen en nog een paar bordjes SM. kam SM weer terug in de Geleenstraat? Ik liep weg, voelde me bekocht. Dacht aan Marina en aan de keuzes die je maakt. Had betere keuzes kunnen maken. Ach, ze was wel mooi die Carla maar merkte echt dat het haar beroep was. Waarom iet even geinformeerd bij Pascal? Of bij die andere Meesteressen? Of waarom niet gewacht tot Marina terug was. Na een lange treinrit weer thuis. Illlusie armer en 100 Euro. Zeker, ze zag er goed uit, is misschien een goede Meesteres voor anderen maar voor mij, nee, dit was geen dienstverlening maar routinematig zo snel mogelijk je geld verdienen. Zij ziet mij niet meer terug!
                          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 07-08-08, 10:03. Reden: Quote eruit.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k2, Carla/Andrea (goed)

Liep vanavond door de Geleenstraat en raakte met haar aan de praat en heeft mij overgehaald voor een geile sm sessie. Keek totaal niet op tijd en heb een geweldige tijd gehad. Ik ga zeker nog een keer terug
                            De eerder genoemde site is nu een doorlink naar Marianne Moist (jammer genoeg). Vraag volgende keer of ze nog een site heeft.

Commentaar

Dit weekend heb ik haar een herkansing gegeven.
                              Ik ben gegaan voor een korte sessie omdat de laatste onmoeting met haar niet helemaal goed bevallen is, zoals ik hier eerder vermeld heb.
                              Toen ik in de straat aankwam dacht ik Cala te zien in het raam, echter dit bleek een andere dame te zijn die volgens het bordje in haar raam ook aan SM doet en qua uiterlijk wel een beetje op haar lijkt maar zeker niet aan haar kan tippen.
                              Even later verscheen de echte Carla en na een knikje ben ik direct naar binnen gegaan.

Over deze ontmoeting heb ik niets te klagen, ik heb haar gezegd wat ik graag wilde en dat heeft ze perfect uitgevoerd, ondanks de beperkte tijd die ik deze keer gereserveerd had.
                              Ik haar de vrijheid gegeven mijn tepels en ballen te behandelen, maar volgende keer als ik weer voor wat langer ga, gaan we wat meer kinky spelletjes doen...
                              Het is voor mij het ultieme genot door de voor mij mooiste vrouw van de Geleenstraat "verwend" te worden.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k4, Carla/Andrea (goed)

Vandaag aan de wandel in de Geleenstraat. Daar een dame gespot die ik al enkele keren eerder had gezien. Ze heeft iets dat je aantrekt, ze straalt een sterke dominantie uit. Even voor een half uurtje kennismaken dacht ik.
                                Deze kennismaking was de moeite waard. Ze spreekt Nederlands, maar liever Engels. Op zich geen probleem voor mij. Ze was gelijk heel verkennend in mijn interesses en gaf aan dat ze wel van een stevige sessie houdt. Na wat gepraat te hebben werden mijn polsen vastgebonden, kreeg ik electro op mijn tepels en werd de zweep ter hand genomen. Even kijken wat ik aan kon...
                                Daarna blinddoekte ze mij en zij ze dat ze me ging verrassen. Plotseling voelde ik een brandende pijn op mij edele delen en was dus flink verrast door het kaarsvet. Ze vroeg of alles goed ging, ik knikte. Dat was voor haar het teken om nog even door te gaan. Ondertussen werd ik anaal verwend en raakte ik flink opgewonden. Deze opwinding werd onderdrukt doordat ze met haar nagels mijn eikel stevig vastpakte. Na het kaarsvet werd ik anaal flink genomen en kwam ik uiteindelijk heerlijk klaar.
                                Wat een ervaring was dit voor een eerste bezoek. Aan Andrea was te zien dat ze ervan had genoten. In ieder geval was de kennismaking goed verlopen en ik kom hier zeker nog eens terug voor een vervolg.
                                Ze gaf aan dat ze er bijna iedere avond is. Dus voor wie haar aandurft...

Commentaar

Vanavond bij deze dame naar binnen gegaan. kwam allemaal een beetje ongeïnspireerd over, maar misschien komt dat omdat ik niet van pijn hou, en uit het commentaar hierboven lijkt dat zij dat nu juist leuk vind.
                                  ben ook maar een beginneling, dus misschien niet duidelijk kunnen maken wat ik zocht.

op zich was het dildo spel wel lekker, maar veel fantasie kwam er niet bij kijken, had hetzelfde bij een gewone dame kunnen krijgen voor minder, en dan had ik nog wat extras kunnen krijgen ook.
                                  De tijd werd ook niet vol gemaakt.
                                  --
                                  "Shhhhhhhhh. shhhhhhhhh. I'm telling you: your voice, my ears. A bad combination."

Commentaar

in een jolige bui deze dame bezocht van de week,in 1 woord:waardeloos!
                                    totaal geen gevoel in wat ik wilde en ook niet aanvoelen tot hoever ze kon gaan naar mijn idee deed ze maar wat om zo snel mogelijk klaar te zijn,en dat voor 150 euro!
                                    zijn in de straat zat die meer doen voor 100! en met meer passie!
                                    deze dame is van steen terwijl ze op haar eigen site zichzelf behoorlijk ophemeld! over smaak valt niet te twisten maar zij slaat alles.wat mij betreft een TMM! door deze slechte ervaring geen zin gehad om het recensie-formulier in te vullen
                                    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 19-04-11, 21:04. Reden: text en formulier samengevoegd
                                    wat niet kan is nog nooit gebeurd !!

Commentaar

Ik heb regelmatig sessies met deze schoonheid en vermoed dat met warf gewoon de bekende klick er niet was. Elke afspraak is bij mij altijd nagekomen bij haar. Iedere sessie die ik ervaren heb is ook altijd naar wens.
                                      Dus zo zie je recensies zijn nogal persoonlijk.
                                      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 19-04-11, 21:09. Reden: tekst en formulier samengevoegd

Commentaar

Enige weken geleden Carla/Andrea weer eens bezocht. Ik was zo'n 2 jaar geleden wel eens bij haar geweest toen ze nog op Geleenstraat 122 werkte en was destijds niet zo overtuigd. Echter de gebrekkige SM-mogelijkheden in de Geleenstraat op de bewuste avond en het feit dat ze me toch wel enigzins aantrekt deed me besluiten haar weer eens te bezoeken. Ik moet zeggen dat het een stuk beter was als de vorige keer. De sessie was eigenlijk gewoon "goed" te noemen.

De sessie omvatte ballen afbinden, nipple torture (eerst met haar vingers wat ze erg hard en stevig deed en dus erg prettig was en daarna tepelklemmen verbonden door een ketting waaraan ze regelmatig trok wat me een behoorlijke pijnbeleving gaf), kaarsvetbehandeling van tepels en pik/ballen, spitting, plassex en uiteindelijk mezelf (tijdens een facesitting door haar) naar het hoogtepunt getrokken.

Een vreemd moment was overigens wel dat ze me vroeg of ze m'n tepels met naalden mocht doorsteken. Toen ik dat bevestigend beantwoordde (het doorsteken van m'n tepels is een absolute fetish van me) zei ze me echter: "Voor de volgende keer". Dus een vreemd moment en eigenlijk wel een dompertje. Ik bedoel: Vraag het dan niet.

Hoewel Carla/Andrea best met veel liefde haar SM-toys zal hanteren, is haar grootste liefde volgens mij toch gelegen in de mobiele telefonie. Net als na mijn vorige sessie bij haar vliegt ze na afloop van de sessie naar haar mobiele telefoon en begint weer vrolijk te bellen en te SMS-en. Kan natuurlijk een momentopname zijn en moet ze verder zelf weten en ik zal de laatste zijn om dit te veroordelen, maar opvallend is het wel. Overigens probeerde ze haar aandacht best wel te verdelen tussen haar telefoon en mij als klant, die zich aan het wassen en aankleden is. Maar ik denk dat ze beter even kan wachten met telefoneren tot haar klant buiten staat. Overigens vind ik Carla/Andrea best wel sympathiek en krijg je voorafgaand aan de sessie wat te drinken aangeboden.

Verder ervaar ik toch een behoorlijke tijdsdruk bij haar. Na exact 30 minuten sta je weer buiten wat dus betekent dat je inclusief uit- en aankleden zo'n 20 minuten "netto" speeltijd hebt. Ik moet zeggen dat ik dat voor 2x het instaptarief vrij aan de prijs vind. Misschien dat dit bij haar vaste klanten anders is, maar ik heb de indruk dat Carla/Andrea toch vrij strikt in de tijd is. Ik denk dat een (kleine) overschrijding van de speeltijd toch best klantenbinding voor haar zou zijn.
                                        Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat de dames door de vrij hoge kamerhuur in de Geleenstraat en de relatief korte "shifts" die gedraaid kunnen worden en dus een beperkte tijd hebben om hun "winst" te kunnen maken zich ook vrij moeilijk overschrijdingen van de speeltijd kunnen permitteren. Maar goed, een stukje klantenbinding is ook belangrijk denk ik.

Samengevat: Goede sessie, Carla/Andrea kan me best opwinden en speelde een leuk spel met me. Ik zal haar best nog wel eens gaan bezoeken, maar gezien de strikte tijdshantering wordt het geen vast adres voor me.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k02, Carla/Andrea (goed)

was 2 weken geleden bij haar ze was net terug van een korte vakantie. ik heb dat gemerkt een zeer geile kinky sessie was mijn "straf". het begon met het opgeilen van mijn tepels eerst de nagels daarna steeds heftige klemmen, ook de wax behandeling was erg lekker zeker als je geblinddoekt bent , ondertussen werd een anaal onderzoek gedaan en was de Mrs. zeer onder de indruk van de mogelijkheden bij mij. uiteindelijk mocht ik een glas champagne opdrinken en dat zorgde voor een lekkere orgasme. ondanks haar koele houding vind ik haar toch een heerlijke Mrs.