Den Haag, Geleenstraat 122 k06, Britney / Kyree (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 122 k06, Britney / Kyree (Ned)

Ik ben net aan het zandpad bij ehm ik geloof Jennifer ofzo geweest. Al die ordinaire namen haal ik door mekaar. Hoewel ik dat nummersysteem van de bootjes niet helemaal begrijp zat ze geloof ik op 149-3. Volgens mij was ik haar eerste vanavond, want helemaal opgewarmd was ze nog niet. Ze was wel heel lief en vriendelijk toen ik bij de deur stond en ook toen ik eenmaal binnen was. Ze was lang, ik schat 1.85, had een geweldig lichaam, met prachtige kleine borstjes, een geschoren kutje, een beetje dirty-blond haar en was jong. Ze zei dat ze net 20 geworden was. Ze begon met pijpen en ik had haar gevraagd zo diep mogelijk te gaan, en ondanks mijn 20 cm lengte en 3 a 4 cm breedte, lukte dat best aardig. Daarop nam ik haar achterlangs. Ik heb nog nooit zo'n strak kutje geneukt. Hij ging er met moeite in en helaas voor haar had ik zin om haar hard te nemen. Ik voelde duidelijk te ze niet veel ervaring had, en uberhaupt nog niet vaak had geneukt. Lekker vond ze het absoluut niet. Ik had haar gevraagd of ze het pijpend af wilde maken en dat deed ze. Maar lang niet zo goed als ze me eerst gepijpt had. Het neuken had haar kennelijk echt pijn gedaan en nu wilde ze het zo snel mogelijk achter de rug hebben. Toen ik klaar gekomen was ging ze zich wassen terwijl ik me aankleedde en dat deed ze op zo'n maffe manier dat ik bijna in lachen uitbarstte. Terwijl ze met dr tieten in de wasbak hing gooide ze water tegen haar poes aan en waste zich alsof ze haarzelf heel aggressief aan het vingeren was. Toen haar kutje weer schoon was en het kennelijk niet zoveel pijn meer deed, werd ze weer wat liever. Voor mannen die van strakke, jonge en onervaren meisjes houden, grijp je kans!!!

Jennifer zit nu ergens rond boot nummmer 112-1. Ze ziet er inderdaad erg lekker en strak uit. Ze komt een beetje simpel/onnozel op mij over maar des al niettemin een lekker ding. Ze vond deze kamer ook niet goed en wilde weer naar een andere kamer verhuizen. Lekker gepijpt door haar, gaat hierbij met haar kale kutje boven je gezicht hangen. Je mag wel strelen maar niet echt aankomen.
    Afgemaakt op zijn hondjes, SUPER.

Commentaar

Utr., Zp 168-6, Jennifer

Toch wel benieuwd naar aanleiding van wat hier stond, inmiddels ook Jennifer bezocht. Ter herkenning: deze slanke Nederlandse dame heeft een tattoo op haar ribbenkast onder haar rechterborst (en voor wie wat intiemer met haar is: ook een op de geschoren venusheuvel). Ze wil binnenkort naar een ander bootje, want ze wordt helemaal gek van de autokoplampen die haar telkens verblinden bij het draaien op het keerpunt. Ze werkt overigens altijd overdag, en alleen op zondag ’s avonds (vanaf 21.00 uur).

Meteen na binnenkomst volgde een snelle opsomming van wat ze niet deed: geen anaal, geen zoenen, geen vingeren of beffen. Nou, dat was ik toevallig ook allemaal net niet van plan. Nadat ik op verzoek mijn speeltje had gewassen bij de wasbak, volgde een body-to-body traktatie, waarbij ze haar lekkere borsten (tussen a en b-cup in) over mijn lijf wreef. Ze deed dat lief, al ben ik meer een manueel type die liever met de handjes elkaars vormen streelt. En haar vormen zijn erg aantrekkelijk!

Pijpen deed ze lekker, al ben ik daar geen goede maatstaf voor en zullen anderen dat wellicht hoger waarderen. Bijzonder was dat ze bij het pijpen haar onderlijf pal boven mijn hoofd plaatste. Mensen die verziend zijn, hebben dan wel hun leesbril nodig voor het uitzicht op haar fraaie kutje, want het kijken met de handjes is beperkt tot wat strelen. Ik ben vergeten te vragen wanneer het scheerdag is, want de lichte haartjes waren wat stoppelig.

Afspraak was twee standjes, en als eerste deed ze het kikkerstandje bovenop mij. Ondanks het glijmiddel gleed het stijve speeltje er niet meteen gemakkelijk in. Maar daarna volgde een heerlijk onthaal in haar warme kutje (sommige vrouwen hebben dat: een warm kutje!). Het standje gaf een prachtig uitzicht op haar slanke lichaam.

Na een tijdje stopte ze met dat standje, en zoiets is denk ik ook moeilijk lang vol te houden. Schuin liggend op haar gingen we verder, waarbij ze mij precies goed wist te strelen. Ze kreunde wat om te stimuleren (want ik neem niet aan dat het echt uit opwinding was.)

Prettig was dat ze na het HP niet meteen opsprong en je gehaast de deur uit werkte. Ze deed rustig aan om alles weer in orde te maken en zichzelf weer schoon te spoelen.

Ze mag dan naïef overkomen, zoals eerdere recensenten hierboven melden, maar dat komt misschien door haar stem. Ze lijkt me zeker niet dom. Mijn indruk is dat ze gewoon de rol speelt die ze denkt te moeten spelen als dame van plezier. En dat doet ze goed. Al is het leuk wanneer ze op bepaalde momenten even uit die rol valt.

De indruk dat ze onervaren is, had ik zeker niet. Ze zei trouwens tegen mij al drie jaar in het vak te zitten. Wel komt ze misschien wat onhandig over, wat denk ik voortkomt uit haar lengte en dat ze niet zo lenig is.

Wat betreft de opmerkingen van mijn medewandelaars hierboven: het lijkt mij een oprechte meid, waarbij ik vermoed dat er een zekere tragedie achter haar schuilt.

Nog even een waarschuwing voor als je daarna na je vriendin gaat: ze gebruikt parfum. Niet echt opvallend, maar het zat door het strelen wel aan mijn arm. Ook de geur van de Unicura-zeep wil nog wel eens blijven hangen (meerdere dames gebruiken dat goedje vanwege de desinfecterende claim die volstrekt nutteloos is, dus voortaan zelf neutrale of thuisgebruikte zeep meenemen…).

Wat betreft haar leeftijd: je hoort het van dames niet te zeggen, ik schat haar toch echt ouder dan de 20 jaar die ze zegt te zijn, ook al oogt ze jong. Ze lijkt verdacht veel op een Seventeen-girl die jaren geleden heeft geposeerd in dat blad. Aangezien ik die bladen al jaren niet meer lees, zou ze dan ruim in de twintig moeten zijn (wanneer dit klopt tenminste).

Al is ze misschien niet uitzonderlijk, ik vind haar wel een snoepje van de week die haar best doet en die ik graag nog een keer bezoek.

Commentaar

Dit bijzonder lange meisje (1.84 m) staat al een paar weken op dit adres. Mij was ze in ieder geval al opgevallen. Zulke lange benen vind je niet zo snel in de Geleenstraat. Bovendien is ze mooi gebruind en voor de rest een lekker slank lichaam. En wat betreft de sex valt het ontzettend mee, je mag overal aanzitten, zoenen, beffen en als ze in de missionaris die lange benen om je heenslaat, dan is het zo gebeurd met Wanderman!
        This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Commentaar

Heb haar niet naar dat soort details gevraagd. Ik ben al méér dan tevreden met de 'gewone' diensten die ze verleent. 6-je voor de hygiëne begrijp ik niet. Daar is ze minstens een 7 waard!

Commentaar

Wauw, jammeer dat ik haar in Utrecht niet heb mogen ontmoeten. Een van mijn betere ervaringen, erg relaxed en wat een mooi lijf. Helemaal mijn type! Werd heerlijk onthaald met een minuutje pijpen, en lekker zoenen. Echte girl friend sex. Lekker gebeft, kon ze niet genoeg van krijgen en is ook echt klaar gekomen (ze werd in inder geval behoorlijk nat en d'r kutje kneep hard om mijn inmiddels ingestoken vingers). Daarna in missionaris afgemaakt, waar ik niet al te lang vboor nodig had. Van mij mag ze weer richting het Utrechtse komen. Hier ga ik voor omrijden, zeker voor herhaling vatbaar!!! Wauw.

Moderator: ik vond haar vandaag in Hunsestraat 49 k2

Commentaar

Erg lang, lekker slank, kleine borstjes en een lekker bekkie! En enorm hoge benen!
              Binnen vrinedlijk ontvangen, kwebbelt gezellig mee en maakt nergens een probleem van. Ze pijpt lekker, af en toe wat plagerig, maar wel enthousiast.
              Zoenen, vingeren, likken gen probleem en na wat lekker pijpwerk haar lekker klaargelikt. Ze kwam zelf echt klaar of ze faked zeer goed..

Ik wordt geen vaste klant maar ga zeker af en toe terug

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 128 k3, Kyree (NL, 22), A-cup, superslank, smal gezicht, tattoo op linkerschouderblad, topper.

Ik zag dat mijn recensie over Jennifer van het Utrechtse Zandpad hier was beland omdat dit dezelfde dame zou zijn. Reden voor mij om eens speciaal wat Haagse verkenningen te verrichten.

Overigens is de Geleenstraat moeilijk te vinden. Met het stratenboek lukte het niet. Gelukkig had ik nog een oude stadsplattegrond ergens in de wagen liggen. Misschien dat er een simpele routebeschrijving kan komen bij het algemene gedeelte, met waar je de auto kwijt kan? Want ook de Doubletstraat die ik daarna nog even bezocht, is niet via het stratenboek te vinden.

Eenmaal aangekomen, was het raam waar ze werkt goed te vinden. Helaas waren de gordijntjes dicht, maar dat gaf de gelegenheid eens wat lokale verkenningen uit te voeren. Prima georganiseerd daar in Den Haag. Alleen zou er ontspiegeld glas in de ruiten moeten, want met daglicht kan je op bepaalde plekken de dame erachter vanwege de weerkaatsingen amper zien.

Niet veel later zag ik haar gordijntjes open. Ze stond voor de spiegel haar make-up bij de ogen op orde te brengen, waardoor ik haar ideale figuur even goed kon opnemen. Tijdens het aanspreken bij het raam even kort naar haar naam gevraagd ter bevestiging dat ik de juiste voor me had en meteen naar binnen.

Ze is een vriendelijke meid en komt oprecht over. Nadat ik uit de kleren was, vleide ze zich op bed neer en liet zich de verkenningstocht van mijn handen over haar opwindende lichaam in alle rust welgevallen. Wat een wonder van de natuur is ze!

Fantastisch mooie borstjes heeft ze, geheel in harmonie met haar superstrakke slanke lichaam. Met heerlijke tepeltjes die verrukkelijk zijn om met de mond te beroeren.
                En o, o, o, wat zonde dat ze borstvergroting wil. Dan raken de verhoudingen compleet zoek die juist zo mooi in balans zijn bij haar. Want haar lichaam is nu bijna een kunstwerk, prachtig gevormd om eindeloos te strelen.

Normaal transpireer ik weinig, maar ik kreeg het er flink warm. Kwam mede omdat ze het flink warm stookt. Blijkbaar is ze een koukleum, want ze hield ook haar witte sokjes aan, iets wat me overigens volstrekt niet stoort (in tegenstelling tot wat ik wel eens hoor van vrouwen over mannen). Gelukkig had ik pal daarvoor fris gedoucht. Alles gebeurde in alle rust, waardoor ik niet het gevoel had even snel afgewerkt te worden.

Bij het pijpen lag ze op haar zij naast me, daarbij haar verleidelijke lichaam etalerend zodat alles goed was te bekijken - ook met de handjes. Hoewel ik slechts een paar keer in mijn leven ben klaargekomen met pijpen, zou zij het denk ik wel voor elkaar kunnen krijgen als we daar eens een lange sessie van maken. Het zal me niet verbazen als menig klant bij haar zo een HP beleeft.

Het lekkerste vind ik toch gewoon neuken waarbij je elkaar prikkelt met de handen. En dat bracht ze er ook uitstekend van af met haar heerlijk geschoren kutje. Ze kan heerlijk haar lange benen omhoog doen zodat je tijdens het neuken daarop kan steunen. Vervolgens gingen we over op een van mijn lievelingsstandjes waarbij je schrijlings van elkaar ligt. Ondanks dat ik een paar uur ervoor al eerder een HP had gehad, wist ze dat opnieuw bij mij te bewerkstelligen. Waarna ze het samenzijn rustig afbouwde.

Wat een schat! Huiswaarts hield het zweverige gevoel nog lang aan. Indien ik jonger zou zijn, is dit een vrouw die me zou kunnen betoveren om verliefd op te worden en waarvan ik veel voor lief zou nemen, met uitzondering dan van haar voorgenomen borstvergroting. Het is maar goed dat ze mijn verzoek om een paar foto’s van haar borsten te maken voordat de siliconen ze verminken niet inwilligde, anders zou ik helemaal wild van verlangen worden om rap naar haar terug te keren.

Is dit nu zoals Moros meldde dezelfde dame als Jennifer die in Utrecht op het Zandpad 168-6 werkte en ik vorig jaar januari daar bezocht? Helaas is Moros als gast niet per IM te bereiken hoe hij dat zo zeker weet. Zelf heb ik de nodige twijfels, al moet ik erkennen dat mijn herinnering aan Jennifer wat is vervaagd en er veel overeenkomsten zijn als ik mijn eigen bespreking van Jennifer overlees.
                Ten 1e ontbreken bij Kyree de tattoos die ik bij Jennifer heb omschreven (op haar ribbenkast onder de rechterborst en op de venusheuvel). Daarentegen heeft Kyree een tattoo op haar linkerschouderblad die me anders zeker was opgevallen. Nu kan die tattoo op het linkerschouderblad natuurlijk later kan zijn aangebracht, maar dat die andere tattoos zijn weggehaald lijkt me onwaarschijnlijk.
                Ten 2e bevestigde Kyree niet dat ze elders had gewerkt, toen ik vroeg of ik haar van een andere plek kende. Hoewel ze later vertelde al een aantal jaren in het vak te zitten, ben ik vergeten te vragen waar dat dan was. Want zo te lezen zit ze nog niet zo lang op de Geleenstraat. Bij een volgend bezoek zal ik nog wat navraag doen. Maar het maakt ook niet zoveel uit, Kyree is gewoon een topper.

Het is maar goed dat ze niet bij mij in de buurt woont, want dan zou deze dame me kapitalen kosten. Ze zal me zeker vaker zien, want deze parel van de schepping krijgt (zolang ze geen borstvergroting doet) voor alles bij elkaar de maximale drie sterren.

* * *
                -----------------------------------------------------------------------------------------
                Mijn sterrenhonorering is gebaseerd op de normering van de Michelingids:
                1 ster = een bezoek waard
                2 sterren = het omrijden waard
                3 sterren = een reis waard

Commentaar

Ik ben onlangs ook bij Kyree binnengeweest. Ik had haar al vaak zien staan en met open mond naar haar mooie figuurtje staan kijken. Onlangs toch maar eens bij haar naar binnen gestapt. Wat een heerlijk lichaam heeft dat meisje.

Ze deelt duidelijk mede wat ze niet doet: anaal en sm. Nadat je uitgekleed bent lekker op bed liggen. Ze komt naast je liggen in de tegenovergestelde richting, zodat zij goed bij je penis kan en jij lekker aan haar kutje kan zitten, want ze gaat met benen wijd voor je liggen. Condoom wordt met mond omgebracht en dan zuigt ze heerlijk diep, was een hele goede pijpbeurt.

Het beffen is werkelijk een must. Ze gaat er helemaal in op, pakt je handen beet en knijpt erin, duwt haar kutje omhoog en komt op een gegeven moment klaar. Je mag dan ook even niet aan haar kutje zitten. Tja, ik vraag me toch nog steeds af of het echt is of nep ... ik hoop voor haar echt, want dan geniet ze er toch volledig van, wat wil je nog meer als publieke dame??

Al met al een heerlijke kwartiertje gehad voor 50 euro.

Commentaar

even binnegewipt bij deze mooie lange dame. 21jr zegt ze, aardige meid. Even leuk gekletst, daarna begon ze mijn ballen te likken en mijn lul, daarna condoom erom en lekker gepijpt. Toen kwam ze bovenop me zitten, daarna afgemaakt op zijn hondjes.

kleine tietjes, mooie lange benen, heerlijke kont. Voor de rest eigenljk nix gedaan, maar ik dnek dat ze ook wel zoent en gebeft wil worden eventueel

al met al, een prima ervaring, ik zal er ook zeker nog eens terug komen.

Meer mensen ervaring met deze dame?

Commentaar

Dit is uiteraard Kyree, en het klopt dat ze zoent en gebefd kan worden. Tevens is ze in voor alle mogelijke en onmogelijke standjes. Het is een prettige meid, met een leuke uitstraling. Wanderman gaat er geregeld naar binnen.
                      This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 128 k3, Kyree (uitstekend)

Nadat ik had gelezen dat ze weer in de geleen zou zitten,ben ik vrijdagavond eens gaan kijken of het waar was en ja hoor ze was er.

Bij mijn vorige bezoek bij haar vertelde ze me dat het vorlopig de laatste keer zou zijn omdat ze naar amsterdam zou gaan om ze daar te verdienen.
                        Ik had haar dus een paar maanden niet gezien en dus verlangde ik er ook wel naar het meisje met de tiener look.

Bij binnenkomst kreeg ik eerst wat te drinken toen de kleren uit en het bed op.
                        Het begon allemaal met een goede pijpbeurt waarbij je inderdaad lekker haar lichaam ook ken betasten en zien.
                        Bij het eerste standje lag zij onder en vervolgens de doggie stand waarbij ik klaarkwam door die heerlijke kont van haar waar je dan tegenaan kijkt.
                        Het is een heerlijke meid waar ik heus nog wel een paar keer heen zal gaan,weet alleen nog niet wanneer want ik heb nog meer favorieten meiden in deze straat zitten.

KETSERR
                        The only things that counts in life are;
                        fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                        GT icon.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 37 k3, Kyree (uitstekend)

Vandaag bij Kyree geweest! Wat is het toch een toppertje he? Kreeg een blikje Dr Pepper aangeboden, een drankje dat ik in geen jaren meer had gedronken. Eerst ff op bed beetje zitten kletsen over van alles en nog wat. Toen op 't gemakje uitgekleed en gewassen. Daarna lekker op bed gaan liggen en begon zij 'm heerlijk stijf te maken en dat kan ze als geen ander. Krijg niet snel een stijve van pijpen, maar zij likt heerlijk je ballen en de stam van je penis en stopt precies vlak voor je toompje, waardoor je botergeil wordt, want je hoopt iedere keer dat ze m zonder condoom in d'r mond doet ... grrrr. Dan het condoompje erom en dan begint ze aan een fantastische pijpbeurt. Lekker diep en afwisselend zacht en hard. Ondertussen kan je prima aan haar hele lichaam zitten inclusief kutje.

Nadat ik helemaal op oorlogsterkte was, ging zij op d'r rug liggen om zich zelf te laten verwennen. Heerlijk!! Daarna op missionarisstandje afgemaakt.

Kwaliteit is zeer hoog en ze is heel gezellig! Ze heeft er een vaste klant bij.

Commentaar

kyree is inderdaad een leuke meid...
                            ik heb haar zeker een keer of 5 bezocht,....
                            er waren leuke dingen mogelijk,....
                            ze is niet terughoudend en dus niet te zakelijk!!
                            na een aantal keren had ik even met haar een tussenpauze van een aantal maanden,...
                            toen ik haar weer eens zag dacht ik ach ze is leuk,...dus ,....
                            t blijft een aardige meid,..en ze lacht lief,...
                            klok kijken is inderdaad niet het geval,....lekker relaxed dus...

Commentaar

Hallo,

Na het lezen van de berichten van vandaag heb ik me eigen bericht ook nog even gelezen en tot een conclusie gekomen. Dat ik het eens ben met de berichten die beschreven zijn, zoals in me eigen bericht. Daar zag ik dat ik geen recencie formulier heb ingevuld, dat doe ik bij deze.

KETSERR

Baby, out in the street I just feel all right
                              Meet me out in the street, little girl, tonight
                              The only things that counts in life are;
                              fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                              GT icon.

Commentaar

Vanavond weer even gekeken of Kyree er was en ja hoor, ze stond weer met dat heerlijke slanke bruine lichaam voor het raam te showen :-). Altijd gezellig bij haar! Je denkt soms weleens dat ze gedronken heeft of zo, maar waarschijnlijk is zij gewoon zo vrolijk van zichzelf.

's Avonds zijn de dames toch meestal iets gehaaster, mede doordat er denk ik wat meer op volk op de been is, dus deze keer geen drankje gekregen. Verder valt er weinig op- of aan te merken aan haar diensten. Zoals altijd was het gewoon heerlijk. Alles mag in principe: beffen, tongzoenen, vingeren. Haar pijpkwaliteiten zijn ook erg goed.

Echter voor de Kyreefans heb ik een vervelende mededeling: ze zegt te gaan stoppen. Ze werkt waarschijnlijk nog een week of twee en dan is het over. Tja, wat daar van in praktijk komt weet ik niet, maar ik heb zo het vermoeden dat veel dames plannen hebben om te stoppen maar het daar bijna nooit van komt. We shall see! Ik zal haar in ieder geval wel gaan missen, want zij is een voorbeeld voor vele dames in het vak!

Commentaar

Kyree is inderdaad een super toppertje! Alles kan en ze kan alles hebben hoe hard je dr ook neukt. Alleen heeft Kyree 1 minpuntje...... ze vertelt altijd dat ze gaat stoppen, maar ze duikt altijd weer ergens op, want dit meisje heeft echt overal al gewerkt.

Dus heren wees niet bevreesd.... Kyree die blijft!

Greetings

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 128 k3, Kyree (uitstekend)

Ik ben deze avond bij Kyree langsgeweest. Een heel lief, vrolijk meisje met wie ik, voor €10 meerprijs, heerlijk gezoend heb. Pijpen was me iets te hard, maar ballen likken was weer geweldig. Daar maak ik maar gemiddeld 'goed' van.

Het zou jammer zijn als ze inderdaad gaat stoppen, tegen mij repte ze er niet over. Ik heb er ook niet naar gevraagd, maar wel gezegd dat ik binnenkort weer langskom. Ze zei elke avond behalve zondag te werken.

H.
                                    Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Vanmiddag ook maar weer een sbij deze kanjer langs geweest.

Kyree is altijd vrolijk en spontaan bij mij en bood me dan ook gelijk een drankje aan maar sloeg dat af en zij dat ik aan haar genoeg heb

Heb weer standaard me laten pijpen en neuken voor 50 euro,, kan wel tongzoenen en beffen erbij krijgen maar dan word het 100 euro voor een half uur.

Kyree kan echt heerlijk pijpen en het is heerlijk als ze eerst je harde pik helemaal likt en dan je ballen uiteraard niet vergeet

Dan het condoom erover en neemt ze hem echt helemaal in haar mondje en pijpt lekker stevig,, en ze vraagt of het niet te hard is dus dat kan je zelf aangeven maar ik vond het heerlijk zoals zij dat doet.

Toen eerst op zijn hondjes geneukt terwijl ik die heerlijke kont van haar lekker vast hou en masseer en lekker hard en diep in haar poesje stoot terwijl zij er echt van geniet en geil in de spiegen naar mij kijkt.

Daarna afgemaakt in het missionaris standje want dat is ook heerlijk bij haar als ze die heerlijke lange benen omhoog gooit om je lichaam heen

Nog even nagepraat en uiteraard gevraagd of ze echt gaat stoppen en ze lachte en vroeg hoe weet jij dat dan,, vertelde dat ik dat hier gelezen had en zij kent deze site uiteraard.

Helaas beaamde ze dat zij gaat stoppen over een weekje of 2 en de reden is dat het gewoon steeds slechter en slechter gaat in de geleenstraat wat klanten betrefd.

Misschien gaat ze ergens anders heen maar heb daar niet naar gevraagd.

Kyree ik zal je in ieder geval gaan missen maar kom zoals beloofd nog zeker 1 keer langs
                                      TheCandyMan

Commentaar

Gisteravond zag ik kyree weer eens staan ditmaal op haar oude adres Geleenstraat 128 K2 als ik me niet vergis.

Uiteraard eerst maar eens gevraagd of ze weer terug was omdat ze me een paar weken geleden had verteld dat ze zou stoppen.

Kyree vertelde me dat ze waarschijnlijk alleen op maandag zal werken indien haar kamer dan ook vrij is.
                                        Dus dat weten julie dan ook weer.

Verder was het weer als vanouds met haar,, eerst lekker tongzoenen en aan die lekkere tepels van haar likken en dan langzaam aan naar beneden en heerlijk dat kale poesje van haar gelikt.

Hierna mocht zij aan het werk en begon me weer lekker te pijpen totdat hij keihard was.

Toen 1e standje gekozen en liet haar lekker boven op zitten want dat kan zij wel,, en helemaal als ze dan ook nog eens op haar hurken gaat zitten en je lul oh zo lekker berijd als een cowgirl.

Ze leunde iets te ver naar achter hierbij en uiteraard plopte mijn harde lul eruit en zij wou dan maar naar het volgende standje, nou ze lag daar nog steeds met die heerlijk lange benen heerlijk omhoog dus zei blijf maar lekker liggen dan gaan we zo verder.

Shit dit was echt heerlijk,, verbaas me steeds hoe lenig zij is want ze had haar benen zowat in haar nek liggen terwijl ik hard mijn pik in haar poesje stootte.

Uiteraard kon ik dat niet zo lang volhouden en spoot het rubbertje dan ook snel vol.

Nog wat nagepraat en weer vertrokkken en heb een heerlijk half uurtje beleefd met lieve Kyree.
                                        TheCandyMan

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 128 k2, Kyree (Ned) (uitstekend)

Hai,

Wat een geile slanke meid is deze Kyree! Een schattige persoonlijkheid en vrij spontaan. De seks, is goed lichamelijk ingesteld, pijpen prima en het neukwerk in twee posities waarbij op z'n hondjes de laatste was en mijn eigen orgasme was aangenaam.