Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Elvira

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Elvira

Ik was al wel eens eerder bij Elvira geweest maar dan voor een worstelspel in Arnhem en laat me wel eens verwennen met een overheerlijke massage in Nijmegen.
    Het klikt gewoon goed met die meid.
    Ik wist niet dat ze zo dominant kan zijn als zij de touwtjes in handen heeft :P

Ze vertelde mij dat ze afgelopen weekend naar een japansebondageworkshop van ropemarks was geweest en dat ze haar technieken op mij ging uitproberen. :
    Ik vind bondage altijd wel spannend en mooi dus vond het allang best.

Toen ze klaar was mocht ik het kunstwerk in de spiegel bewonderen. Echt geweldig, precies zoals je altijd op plaatjes ziet.

Vervolgens legde ze mij op het rubberenbed en begon ze mij op te geilen. Whooo wat heeft die mij gek gemaakt
    Ik brande van verlangen om haar te zoenen en net als ze bijna met haar lippen de mijne raakte trok ze gauw weg. Ik smeekte of ik haar alsjeblieft mocht zoenen.
    Op een strenge toon zei ze dat zij eerst aan haar trekken moest komen en als ik goed mijn best zou doen dat ik dan een kusje als beloning zou krijgen.
    Laatst gewijzigd door rtroma; 29-11-08, 10:25.

Afgelopen vrijdag een bezoekje gebracht aan Elvira. Ik had wel zin een uitgebreide sessie met veel rubber en breathcontrol. Elvira had zich speciaal ingespannen en zag er weer enorm uitdagend uit. Ze had een turquoise top en een zwarte rubber rok met veters aan de achterzijde die een prachtige blik op haar magnifieke vrouwelijke billen gaf. Ze droeg haar masker en een paar zwarte schoenen met torenhoge spitse hakken.

Nadat ik me gedoucht had hielp ze me in mijn rubber broek en top. Toch wel verbazingwekkend hoe onhandig je ineens kunt worden als iemand je wil helpen…..
    Vervolgens hielp ze me met het gasmasker en het aandoen van de rubber zak en legde me op het rubberbed. Nadat ze me had vastgesjord en de zak, met mij erin, onbeweeglijk vastzat, begon ze met de breathcontrolsessie. Spannend en intens. Zo duren minuten lang. Ze bleef goed contact houden om te zien of ik ook volhield.

Natuurlijk moest ze me toch weer even plagen op het einde van de sessie. Ze deed mijn masker af terwijl ze op mijn borst ging zitten. Omdat ik nu weer meer lucht had kreeg ik automatisch weer meer praatjes. Maar daar had ze een antwoord op, want face sitting was iets waar ze al ruime ervaring mee had. Hier kreeg ik het toch wel even warm van, misschien wel warmer dan van de breathcontrolsessie…

Maar ze had ook haar zwarte rubberen string aan, die ik nog niet gezien had. Heerlijk genieten bij iemand die ook van rubber houdt. Ze vertelde me dat ze nu weer een ander masker had laten maken voor haar Supervrouw outfit. Dat wordt weer klop krijgen volgende keer!!!!!

Commentaar

na lang twijfelen toch ook eens naar Elvira geweest en voor haar gekozen als mrs.
      het was een leuke sessie van 1 uur waarbij afwisseld vele sm aspecten aan bod kwamen. Ze heeft mij heerlijk bespuugd, mij voor haar laten kruipen, wat bondage aangebracht en natuurlijk kreeg ik ook billenkoek. tijdens de sessie nam ze mij mee naar het omkleedkamertje en gluurde ze door de luxeflex naar buiten om te kijken of voorbij gangers mij zouden zien. jammer genoeg kwam niemand echt kijken naar mijn geile ingesnoerde pik. Maar op een afstandje zag je wel dat men gluurde naar het raam waar ik achterstond. Hiermee ging een geile fantasie in vervulling.

Het was dus een leuke ervaring. De Mrs. heeft niet het meest lekkere figuur wat mij betreft. Maar dat was in dit geval niet zo van belang.

gr

Johan
      Laatst gewijzigd door rtroma; 20-09-08, 18:12. Reden: aangepast aan de huidige dienstverlening

Commentaar

Re: Arnhem, Nieuwstad 56, Sm studio La Difference, Elvira (goed)

Voor de eerste keer in mijn leven ben ik naar een sm studio gegeaan, de zenuwen gierden door mijn lichaam. Daar stond ik dan. Ik belde aan en er kwam een dame geheel gekleed in rubber naar de deur. WOW dat was al een ervaring. Het bleek Elvira te zijn. Ze stelde mij gerust en ik legde mijn wensen uit mbt mijn gewilde rollenspel.
        Na het douchen, kwam ze binnen en haalde me uit de werklelijkheid, Elvira nam me mee in haar fantasie. Geheel gekleed in een directrice uniform stond ze voor mij. Ze had klachten gehoord over mij op het werk, dus ja, dan moet je maar je best doen. Alles heeft ze met mij gedaan en lekker dat ik het vond. IK ga snel terug voor mijn evaluatiegesprek.

Bedankt Liefs Bas de Super Onderdaan
        Laatst gewijzigd door rtroma; 20-09-08, 18:14. Reden: kleine tekst aanpassing

Commentaar

Heb weer mijn sm shot genuttigd zodat ik mijn verslaving aan Elvira weer kan verwoorden. Elvira was gekleed in machtig rubber een zwart rokje met veter waardoor ik haar heerlijke billen kon aanschouwen en een zwart topje. Het Viel mij op dat ze super lief was meer te lief en ja hoor toen ik dacht ik ben de perfecte slaaf zo goed deed ik mijn best! Pakte ze een hoofdkap met mondknevel, doet mij een blindoek voor en zet mij vast aan de kooi, geen kant kan ik op. Ik hoorde alleen maar lawaai maar kan het niet thuis brengen.
          Elvira neemt mij mee legt mij op het rubberbed. pakt mijn benen en doet boeien om. Zo strak! Ik hoor de takel naar beneden gaan en ik voel dat word vastgemaakt. Mijn blindoek gaat af zodat ze mij goed in de gaten kan houden en voor dat ik het weet hang ik in de lucht te zweven en echt het is zweven ZALIG. Het heerlijkst is dat ik op mijn kop ben klaar gekomen wat een gewaarwording en wat kan mijn Elvira zich toch goed inleven. Oeps als ze dit leest moet ik mij weer verontschuldigen want ze laat zich niet als eigendom bestempelen haha (hopelijk leest ze het haha). Al met al het was weer super en ik baalde weer toen ik buiten stond. De hele dag moet ik wel aan haar denken wat een super vrouw!

Commentaar

Ik had een afspraak met Meesteres ELVIRA.
            We hadden een spel besproken over een brandweerman die sexueele handelingen had geddan met een vrouwelijke collega.

Ik kwam binnen in mijn brandweerpak en meesteres Elvira zij loop maar mee naar mijn kantoor.Dit deed ik netjes.
            We kwamen in een kamer en ik zij wat is dit van kantoor.Ze pakte mijn handen vast en maakte ze vast in een takel.Ze zij vertel maar eens wat je op je werk gedaan hebt,ik zei niets.De meesteres dacht niet na en trok mij de brandweerbroek naar beneden toe,en begon mij op de billen te slaan.Ze maakte mij brandweerjas open en zette tepelklemmen op mijn tepels.
            Ze gooide me in de kooi en zei ga je zonden maar eens bedenken.
            De meeteres kwam na een tijdje weer terug en haalde me uit de kooi en gooide me op de grond.Ze ging boven op mij staan.
            Ze zette mij weer vast in de takel en sloeg mijn billen vuurrood,en trok ieder keer aan de klemmen.Het deed zo pijn dat ik om genade schreeuwde.
            Ze zij vertel je mij dan alles,ik smeekte ja meesteres.Ze vroeg mij helemaal uit en ik vertelde alles.Als beloning moest ik met mijn eigen bradweerslangetje spelen,dit deed ik.Ik kwam bijna klaar toen schreeuwde zij STOP ermee viespeuk smerige slettekop.Toen kreeg ik aalemaal opdrachten om schoon te maken als straf.De meesteres gooide me ondertussen op de grond .
            Toen ik daar lag moest ik weer met mijn slangetje gaan spelen.
            Na 5 keer bijna klaar gekomen te zijn mocht ik echt klaar komen en op mijn buik alles spuiten.Daarna kreeg ik nog een paar opdrachtjes.
            Dit was een fantastische spel van een zeer goede meesteres.
            Ik raad iedereen aan om deze meesteres ELVIRA een keer te proberen.

Commentaar

Almere, Studio Chelsea , Mrs. Elvira (onbekend)

Vandaag dan eindelijk mijn ultime droom waar gemaakt.

Een totale gips pakking dus van top tot teen in het gips.

Eerst speciaal hemd en broek aan daarna in de watten.

Hierna werden de eerste rollen gips op gebracht wou wat een fantastisch gevoel. En je kunt als het echt hard is echt niks meer doen.
              En het grote voordeel is dat je handen niet gaan slapen.

Het los halen van het gips gebeurd met een speciale zaag die de huid niet beschadigd.

Er komen wat foto,s op haat site maar als je het zelf wil proberen bel haar voor een afspraak. Ik was hier 5 uur mee bezig.

Commentaar

Re: Almere, SM Studio Chelsea , Mrs. Elvira (uitstekend)

Het nieuwe jaar maar weer eens begonnen aan mijn vaste meesteres, haar site leek een tijdje uit de lucht, maar ze is duidelijk weer aanwezig. Ik heb gevraagd om een vaccuum behandeling in een opblaas zak. Eerst ging ik in een latex pak toen in een opblaaszak, het was echt een topervaring. Ze weet je echt helemaal weg te laten zweven. Daarna bracht ze me in me in soort aquabondage echt onder water........dat is wel voor een liefhebber ,met masker op, dat doet ze dan zelf ook.

Een aanradertje je hoor, de naam kinky is zeer terecht. Ik heb echt genoten. Op haar site geniet ik altijd van die geile filmpjes wat een genot zeg. Voor mij is ze de top.
                Vriendelijke groet

Een echte BDSM lover

Commentaar

Deze keer weer naar Almere gereden. Scheelt toch in de reistijd en de onvermijdelijke files voor Rotterdam. Niet dat dit een argument mag zijn naar Meesteres Elvira. Een bezoek aan Meesteres Elvira geeft mij zoveel emoties dat iedere inspanning gerechtvaardigd is.
                  Als rubberfetishist krijg ik een omkleedsessie tot rubberslavin/dienster en een prachtige hogtie als bondage hoogtepunt. Nu ik weer buiten sta op het kille industriepark in Almere komen mijn emoties hard aan.
                  Mijn tepels tintelen, mijn lichaam lijkt te zweven en mijn gedachten malen in het rond. Hoe krijgt Meesteres Elvira dit bij mij voor elkaar? Ik kan het niet beredeneren, het overkomt mij en het geeft mij na haar sessie het gevoel alsof ik herboren bent en de hele wereld weer aan kan. Kortom, je raakt verslaafd aan Meesteres Elvira, je wilt haar kost wat kost weerzien.
                  Zie ook haar waarschuwing op haar website. Verslaafd raak je aan Meesteres Elvira met deze kanttekening; het is de meest ultieme verslaving die een rubberfetishist kan overkomen.

Commentaar

Re: Almere, SM Studio Chelsea , Mrs. Elvira (goed)

Bedankt Lowiekatorze,
                    ik heb een onvergeeflijke fout gemaakt en de default waarde in het menu over het hoofd gezien.
                    Meesteres Elvira was woedend en ik heb haar moeten beloven deze blunder recht te zetten. Ik kan niets anders doen dan met heel mij hart te benadrukken dat zij De Kinky Lady van Nederland is.

Ik wil de moderator vragen mij foute recensie te wijzigen, zodat ik in de toekomst Meesters Elvira weer onder ogen kan komen en zij niet het dreigement zal uitvoeren om mij te kleden in een stoffen jurk in plaats van latexkleding.

Commentaar

Ik heb onlangs weer een sessie gehad met Mrs. Elvira. Ik was al een tijdje niet geweest ook de credietcrisses is bij mij niet ongemerkt gebleven.
                      Maar als het dan toch zo ver is zijn de verwachtingen des te hoger.
                      Zenuwachtig als altijd belde ik aan en daar stond ze met haar mooie slanke lichaam gekleed in een prachtige rubber catsuit en mooie laarsen. Na een altijd vriendelijk gesprek en wat drinken kwam ik weer een beetje tot rust. Daarna hielp ze mij in een catsuit en werden mijn tepels al vast een beetje opgewarmd ze weet dat zo geraffineerd te doen dat ik behoorlijk geil werd.
                      Daarna moest ik in een rubber opblaasbare zak en werd ik op het bed vast gebonden. Het gevoel als de zak opgeblazen word en de spanning op de touwen komt is echt geweldig. Vervolgens heeft ze mij een gasmasker op gezet met een aantal slangen. Terwijl ik daar lag klom ze boven op mij en als grote verassing voor mij had ze zelf ook een gasmasker op gezet. (ik vind dit ongeloofelijk geil). Om haar ogen te zien door de lenzen van haar masker en de strelingen maakten mij super geil. Vervolgens sloot ze via een adapter haar masker met een slang aan op mijn gasmasker waarna we gezamelijk door 1 slang adem haalden toen ze ook nog de slang dicht drukte werd het mij allemaal te veel en met een beetje hulp van Mrs. Elvira kwam ik dan ook heerlijk klaar.
                      Voor mij is Mrs. Elvira dan ook de enige echte rubberlady.
                      groet Janrub

Commentaar

Re: Almere, SM Studio Chelsea , Mrs. Elvira (uitstekend, formidabel)

Ja jongens, vandaag was het eindeljk zover,
                        Mijn eerste sessie met Elvira en het was de beste ooit. Ik ging voor een rubbersessie, met enkele opties. Ik moet zeggen, alle afspraken werden mooi nagekomen, alles werd met de juiste passie verzorgd. Mailtje vooraf, ff gebeld op voorhand.
                        Begonnen in de rubberroom van Studio Chelsea, moet ik nog meer zeggen...ALLES voorradig.
                        Omdat ik een vrij grote jongen ben, was het niet zeker of er juiste catsuit zou zijn, nou, Meesteres Elvira had zomaar eventjes een eigen catsuit meegenomen om zeker te zijn dat alles zou passen. Dat noem ik nou echt fantastisch hoor.
                        Eerst ff aankleden, helemaal strak in het pak, opblaasknevel, blinddoek, lekker spannend. Effe over de strafbank, eerst verdienen, dan genieten. beetje anaal, dan wat vlaaien erop en erover, net genoeg, alsof ze het weet.(ben er zeker van dat ze het weet ) Toen werd ik in een zittende positie vastgelegd met een wel zeer appart nekcorset, gvd dat was geil, alleen al dat nekcorset met opblaasknevel (wat ze dan ook nog is van thuis had meegebracht) . Toen werd er even de pesbox op aangesloten, moet ik zeggen dat DAT ook lekker was . Elvira weet het gewoon en ze doet het dan nog ook. Daarna werd ik in de vacuumbag gestoken. Dat was een eerste keer en het was zalig. Die druk overal, dat strak gevoel overal.
                        Achter dat kwam er een masker dat werd aangesloten op een lange slang, ademen werd zo bemoeillijkt. Alsof dat nog niet alles was werd ik nog even getakeld, ondersteboven nog wel. Toen werd die lange slang nog is op een water dingetje aangesloten. Je hoort jezelf ademen dan. Er nog maar aan terug denken geeft me al ***** gevoelens . Alsof dat alles was, toen kwamen de sounds uit de kast. Dat was wel ff wennen. Op je adem letten, terwijl je onderste boven vast hangt en dan nog is die dingen in je spel. Potverdikkie, Elvira wist precies welke knopjes te drukken en wanneer.
                        Ik was ergens in de 7de hemel .
                        Achter dat werd ik in een opblaaszak met gesloten kap gestoken, die werd dan ff onder druk gezet. Ik kon geen kant meer uit, kon niks meer zien, zeggen of horen. Gewoon geweldig was dat. Ik heb daar wel een tijdje gelegen, maar vond dat zeker niet erg
                        Dan na zo'n tijdje, want ik had helemaal geen bezef meer van tijd, voelde ik dat Elvira boven op de zak zat en met een apparaat bezig was. Toen begon heel die zak te schudden, zo geil, voor dat ik het wist werd alles lekker warm en zag ik sterretjes

Damn, dat was het beste spel ooit. Gewoonweg FANTASTISCH.
                        Ik kan iedereen die een beetje van latex/rubber houdt dit aanraden. Elvira is gewoon de rubberlady die ik al 11 jaar geleden had moeten kennen. Voor mij is er geen ander meer. En ik kan het weten, ik speel al zo'n 14 jaar in't Antwerpse.
                        Geen gezever, als je met Elvira wil spelen, kan je het best even bellen of mailen met haar. Je kan haar nummer vinden op de website van Studio Chelsea http://www.studiochelsea.com of mail rechtstreeks naar haar ; elvira@kinkylady-elvira.nl

Commentaar

Vorige week eindelijk weer een afspraak kunnen maken met mijn geliefde meesteres. Ze heeft een reguliere baan en werkt nu minder in de studio, maar als je de kans krijgt is het toch altijd een veradem in he dagelijks leven.
                          Ze is een expert op rubber gebied.
                          En het mooie is dat ze tegenwoordig veel nieuwe materialen mee neemt naar de studio en die dan exclusief voor je gebruikt. Dat is toch wel heel apart.
                          Kijk latex slijt. Maar bij haar niet Dteeds komt ze met nieuwe attributen en kledingstukken en , ze had nu weer een bijzonder masker dat ze met mij uit probeerde en ze zette ook zelf een bijzonder gasmasker op dat ze aansloot op het mijne, ik vind dat gaaf.
                          In bondage en folie kan ze je tot een hoge vorm van opwinding weten te krijgen ....echt een kinky lady.
                          Vriendelijke groet

Een echte BDSM lover

Commentaar

Rotterdam, Pleinweg 86, Rubberlady Elvira

Vandaag een super sessie gehad bij RubberLady Elvira de Rubber Lady van Nederland.
                            Ja jullie lezen het goed RubberLady Elvira is weer helemaal terug. Wat heb ik genoten ze had speciaal
                            uit haar eigen rubber en latex collectie mooie items meegenomen. Een opblaaszak vacuumbed mooie maskers enz enz
                            Ze heeft niets aan het toeval overgelaten om er een spannende sessie van te maken. Voor ik het in de gaten waren we 2 uur veder. Naar de sessie nog even over koetjes en kalfjes gepraat en gelijk een vervolg afspraak gemaak voor volgende week.
                            Laatst gewijzigd door carlo; 08-01-14, 21:29. Reden: verkeerde naam

Commentaar

Re: Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Elvira

Wat kan een mens toch blij worden als hij terug vindt, wat hij al lange tijd kwijt was. De Rubberlady van zijn leven. Waar ze was gebleven weet ik niet en is misschien ook niet zo belangrijk. Iedereen maakt zijn of haar Eigen keiuzes in het leven, maar ik ben zo blij dat ze terug is.

Toen ik binnen kwam verpletterde zij mij meteen door haar schoonheid in haar strakke catsuit en haar mooie echt grote borsten, die mogen er wezen zeg, strak in het latex. Daar houd ik van. Ik werd zelf ook snel in een latex catsuit gehezen en van een stevige mondgag voorzien. Zeging met haar mooie latexlijf tegen me aan en ik voelde de tinteling van het latex tegen me aan. Ik kreeg de neiging om spontaan klaar te komen .

De meesteres had dat snel door en pakte haar zachte zweep en maakte aan alle erotische pogingen abrupt een einde en zettte snel twee heerlijke tepelklemmen op mijn grote wellustige tepels. Het ritsje in het kruis ging open en mijn ballen werden stevig afgebonden.

De gag ging uit en een rubber masker ging over mijn hoofd, ik moest gaan staan en wer ingewikkeld met iets heel straks, ik voelde me bijna een echte worst, mijn pik werd wel naar buiten gehaald en groeide per seconde.

Ik voelde een latex hand schoen over mijn edele delen en daarna een zachte zweep en ze kneep in mijn ballen, ik stond daar ingepakt maar ik werd langzaam ophoog gehezen. Ik kwam bijna weer, ik voelde steeds haar handen, ik kon het niet meer houden en kwam klaar
                              We hebben daarna nog lekker even een kop koffie gedronken en nagepraat, ik was volledig uitgeput en toch voelde ik een sort power in me. Wat een sessie. Ik ga volgende week weer. Hier krijg je energie van. Ik begrijp dat ze op afspraak zelfs in het weekeinde sessies geeft.
                              Vriendelijke groet

Een echte BDSM lover

Commentaar

Net vernomen dat ze terug is...... mijn hart sloeg 3 slagen over toen ik haar naam zag.
                                WOW, kan niet wachten om haar terug te ontmoeten !!!

Commentaar

Rotterdam, Pleinweg 86 A, Studio Chelsea, Mrs. Elvira

Het was weer een hele fijne sessie met Mrs.Elvira,

Ik trof het ze had net haar nieuwe latex kleding binnen gehad.
                                  Wat zag ze er toch weer heerlijk uit !! Een heerlijke sessie gedaan met uiteraard veel latex en touw.
                                  Toen ik in het vacuumbed lag en Mrs Elvira het pijpje waar ik door moest ademen, steeds iets langer dicht hield
                                  moest ik me eigen wel overgeven. Ze had mij totaal in haar macht en ik kon haar enkel maar vertrouwen. Daarna nog meer breathplay spelletjes gedaan. Kan 1 ding zeggen latex en breathplay sessie's in combinatie met Mrs. Elvira zijn heel verslavend.

Tot gauw Mrs Elvira.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door carlo Bekijk bericht
                                    Het was weer een hele fijne sessie met Mrs.Elvira,

Ik trof het ze had net haar nieuwe latex kleding binnen gehad.
                                    Wat zag ze er toch weer heerlijk uit !! Een heerlijke sessie gedaan met uiteraard veel latex en touw.
                                    Toen ik in het vacuumbed lag en Mrs Elvira het pijpje waar ik door moest ademen, steeds iets langer dicht hield
                                    moest ik me eigen wel overgeven. Ze had mij totaal in haar macht en ik kon haar enkel maar vertrouwen. Daarna nog meer breathplay spelletjes gedaan. Kan 1 ding zeggen latex en breathplay sessie's in combinatie met Mrs. Elvira zijn heel verslavend.

Tot gauw Mrs Elvira.
                                    Carlo

ik heb het vacuumbed bij haar ook geprobeerd vorige week, haar berathconrole is echt bijzonder. Als je uit het latex komt gaat ze nog zeker een uur met dit bijzondere spel door. In Rotterdam is zij de enige die dit zo geraraffineerd kan Ik ben elke keer weer onder de indruk. Ik blijf een trouwe klant van haar hoor
                                    Vriendelijke groet

Een echte BDSM lover

Commentaar

Enkele weken geleden een e-mail gestuurd naar deze Meesteres maar tot heden niks mogen ontvangen. Het zou weer de eerste keer zijn op dat adres sinds Brigitte daar weg is gegaan. Best wel een speciaal iets dus.
                                      Nu maar hopen dat er toch nog een berichtje van haar komt.

Commentaar

Op haar website staat vermeld dat ze niet (meer) in Rotterdam ontvangt maar op zoek is naar een nieuwe locatie, heb onlangs contact met haar gehad en ze is nog steeds op zoek naar een nieuwe locatie. Ken alleen haar manier van spel en dat beviel altijd wel. Rustig afwachten dan maar
                                        Het maakt niet uit hoe je bent, als je maar gelukkig bent

Commentaar

Aan het werk...
                                        X