Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio Donna Fiera, Mrs. Jill

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio Donna Fiera, Mrs. Jill

Bij SM Studio La Différence ben ik altijd met goede en geile zin bij Mrs Edina geweest. Zij was er deze keer niet helaas! Wel een andere meesteres waarmee ik een sessie heb gespeeld: Mrs Jill. De sessie was niet zo’n succes!
    In mijn beleving kan Mrs Jill niet in de schaduw staan van Mrs Edina. Haar dominantie is lang niet zo overtuigend als dat van Mrs Edina. Voor mijn gevoel had ze onvoldoende aandacht voor me en liep ze steeds weg tijdens de sessie, die 15 minuten korter duurder dan was afgesproken. Haar slaan vond ik slecht! Ook had ik vooraf gevraagd geen striemen, ik vertrok helaas met zichtbare striemen.

Al met al vond ik het zonde van mijn tijd en geld. Mrs Jill zal ik dus niet meer bezoeken. Volgende keer ga ik beslist weer naar Mrs Edina Als je de Klasse Meesteres Edina gewend bent valt Mrs Jill vies tegen, mijn waardering:
    een ruime onvoldoende!

Note: 2 recensies van deze auteur zijn samengevoegd en stevig geredigeerd zonder de essentie van de ervaring/mening teniet te doen

Wimwim
    Moderator SM ervaringen

Zo zie maar dat mensen verschillende beoordelingen kunnen hebben. Ik ben ook bij Meesteres Jill geweest!

Ik vind haar ten eerste een hele mooie Meesteres. Mooie ogen, mooi figuur, koele uitstraling, stijfvol en ook aardig. SM-spel was voor mij geweldig. Das tenminste mijn ervaring. Ik lag heerlijk aan haar voeten, ze legde goede bondages en d spanking was ook prima hé, in zoverre je dat van spanking kunt zeggen.

Al met al een prima ervaring en ik ga binnenkort zeker weer eens terug. Zeker kan ze misschien nog niet teren op jarenlange ervaring en heeft ze nog wel wat te leren. Maar haar spel is zeker niet op routine maar spontaan. Ik ben tevreden over Meesteres Jill. Uur geboekt en een uur gespeeld. En ze kan toevallig een keer een mindere dag hebben gehad. Ligt er vaak ook aan of het klikt. Ik heb mindere ervaringen met Edina. Te hard voor mij. Ik heb Meesteres Jill dan ook genomineerd voor nieuwkomer van het jaar.

Ik vind het overigens een geweldig mooie, goede studio. Goede ontvangst, etc.

Note: 2 recensies van deze auteur zijn samengevoegd zonder de essentie van de ervaring/mening teniet te doen

Wimwim
    Moderator SM ervaringen

Commentaar

Op 6 juli ben ik bij Meesteres Jill in Nijmegen geweest (werkt ook in Anrhem). Wow, wat een adembenemende Meesteres. Als slaaf vind ik uiterlijk het belangrijkste. Althans, is al de helft van het SM-spel omdat ik me dan makkelijker over kan geven. Deze Meesteres is MOOI! En speelt met plezier. Heb inmiddels 3 keer met Haar een Sessie gehad. En Ze leert steeds bij. Geweldig. Bondage is prima. Houdt oogcontact. Kan zowel erotich als pervers zijn. Schuwt ook de hardere SM niet. Eeen topper. Uiteraard door Haar korte ervaring heeft ze nogal wat te leren en dient Ze nog het één en ander eigen te maken en wat natuurlijker over te komen maar Ze is een Godin en de basis is er evanals het plezier. Een aanrader en een nominatie voor beste nieuwkomer waard. Zie daar mijn nominatie .

'Ieder zijn ervaring. De ''eén vindt Feijneoord goed, de ander AjAX, de ander PSV en de ander weer NAC. Probeer elkaar niet te overtuigen en objectief te blijven. Smaken verschillen. En beoordeel niet op één sessie tenzij het niet anders kan.

Commentaar

Meesteres Jill ziet er op papier redelijk goed uit. In de praktijd is dat minder maar dat terzijde. Is mijn persoonlijke mening. Ik ging dus hoopvol naar studio in Arnhem en inderdaad smaken verschillen. Ze is slank maar niet zoveel uitstraling en ziet er minder uit dan op foto\\'s. Toch een spel gespeeld. Was vluchtig, beetje afstandelijk en contact was niet zo goed. Ze deed haar best maar ze heeft nog veel te leren en mijn wensen kwamen niet helemaal uit. Was meer gefocust op bondage en spanking dan op psychisch erotische kant. Ervaarde het zelf als afstandelijk en zakelijk. Spel duurde ook korter helaas. Al met al, niet echt super maar er zijn 2 partijen. Klikte niet zo en kon ook aan mij liggen. Misschien had ik me er te veel van voorgsteld.

Commentaar

Re: Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio La Différence , Mrs Jill

gisteren bij Mrs Jill geweest. Ziet er heel mooi uit, heeft prachtige ogen en hele lange benen. Het spel was erg geil. Van te voren had ik aangegeven dat bondage voor mij niet zo hoefde. Kreeg dus een bondage. Mocht ook kennis maken met een aantal zwepen, toen ik een beetje bang naar striemen keek, zei ze dat dat geen probleem was.
          Het spel was ok, en af en toe ook erg leuk.
          Maar toen ik thuis kwam en mij uitklede schrok ik wel van de vele striemen op billen en buik. Ik kan mij een paar dagen niet vertonen aan mijn vrouw, erg lastig dus.

Jammer van het leuke spel.

Johan

Commentaar

Re: Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio La Différence , Mrs Jill (UITSTEKEND)

Vandaag een waanzinnig goede en leuke sm-sessie gehad met deze dame!
            Wat een heerlijke domina, de sessie was erg gevarieerd, spannend en had veel onverwachte wendingen. Ze heeft onmiskenbaar humor tijdens het spel en weet
            een aardig mind-play met je te doen

Werkelijk intens zit ik nu nog na te genieten, de adrenaline jaagt nog door mijn lijf, heerlijk! Ze vroeg bij aanvang waar mijn fetisch/ ervaring lag. Vink altijd een erg lastige vraag dus ik antwoordde dat ik voldoende ervaring had (bluf) en dat ze haar gang kon gaan. Ze begon spontaan te lachen...

Nou dat ik haar een vrijbrief gaf heb ik geweten.. stevig heeft ze mij aangepakt maar steeds hield ze me goed in de gaten. Ik vond haar erg verfrissend authentiek, echt een leuke vrouw met heerlijke eigenzinnige manier van spelen. Ik moest wel enigzins wennen aan haar stijl maar het is een opwindende dame die bij mij grenzen zou kunnen verleggen. In Nederland zijn er nog geen 3 mrs. te vinden op dit moment die ik ken waar ik oprecht van kan zeggen dat ze zo 'n dergelijke leuke sessie kunnen neerzetten. UITSTEKEND dus!

Ze heeft me 1x kennis laten maken met haar favoriete zweep en raar genoeg was het pijnlijk geil opwindend, weet alleen niet thuis moet uitleggen hoe ik aan de striemen kom maar ik wil daar nog eens met haar in een sessie mee experimenteren..

Het was super! Van begin tot het einde, het uur vloog voorbij.
            Het verlangen is groot nog eens terug te gaan.

Mzzl,
            wimwim

Commentaar

Re: Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio La Différence , Mrs Jill (?)

De stoute schoenen maar weer eens aangetrokken en deze keer in de koekstad! Respect voor deze vrouw! Wow wat een sessie kreeg ik deze keer weer het was vernederend geil goed. Een top-domina die het dan ook volledig in dr vingers heeft. Ze stelde wat nieuwe dingen uit te proberen maar daar ben ik toch nog iets te schijterig voor. Ze heeft mijn grenzen gelukkig wel gerespecteerd maar me enorm op de proefgesteld. Het was me een waar genoegen deze vrouw nogmaals te bezoeken. Super Mrs, heerlijk creatief valse vrouw... je zal dr maar thuis hebben zitten hahahaha

Commentaar

betreft meesteres/kapster Jill

Ik heb deze , allercharmantste, doch wel degelijk strenge kapster diverse malen bezocht voor een z.g. knip/scheer behandeling en ik kan niet anders melden dat ze deze rol uitmuntend speelde. Goed inleven en aanvoelen wat de fanthasie van de klant is en daar invulling aangeven. Dat is waar het op aankomt.
                Ik was alle keren dat ik de witte kamer in Deventer bezocht zeer tevreden.

Conclusie: Een aanrader !!!!

Commentaar

Een aantal geweldige sessies met haar gehad, zowel in de studio als in de witte kamer, die trouwens in Deventer heel goed is ingericht.
                  Het enige probleempje is: een afspraak maken...Haar telefoon pakt ze zelden op en naar mijn ervaring worden er helaas dubbele boekingen gemaakt....
                  Maar ik ga het zeker weer "proberen"
                  Ik zal Mrs.Jill op deze website attent maken.....

Commentaar

Mrs Jill afgelopen vrijdag geweest, anaal en rest mocht zij kiezen nou dat heb ik geweten, mocht eerst kennins maken met haar zwepen wat weet ze dit te hanteren, zit nu nog onder de striemen(moet ook vindt ik) mocht bij haar over haar benen liggen werd toen flink anaal voorbereid voor het dildo krukje,tussen door werden m`n tepels flink verwend ja als ze ziet dat je er geil van wordt gaat ze nog verder, ze gaat er dan zelf ook van genieten.
                    Voor het dildo krukje ook nog flink genomen door haar, mmmm wat een belevenis bij haar, dit is tot nu toe de beste sm belevenis.

Gewoon een pracht meid.

Jack

Commentaar

Re: Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio La Différence , Mrs Jill (goed)

Vorige week bij mrs Jill geweest
                      Het was een zeer overtuigende sessie van een mooie gedreven meesteres
                      Ze speelde een spel met mij waarbij ik straf kreeg omdat ik bij een andere meesteres was geweest.
                      Zowel verbaal,mentaal als fysiek was het een stevige sessie.

Het begon tepelklemmen, penisbehandeling en gebruik maken van zwepen en de sessie werd steeds intenser
                      Daarna spelletjes met sigaret en een kleine anaalbehandeling waarbij de tepels werden verbonden met de penis. Op de tepels zaten daarbij krokodille klemmen.

nadat ik eerst verplicht was om de oksels van meesteres Jill te likken ging ze daarna op mijn benen staan en plaste over mijn pik heen.

Daarna dwong ze miij om mij zelf voor de spiegel af te trekken.
                      Dit ging moeiteloos

Al met al een geweldige sessie van meesters Jill die ook zelf zichtbaar plezier aan de sessie beleefde
                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 19-07-09, 16:27. Reden: Upgrade recensieformulier / stond op slecht.

Commentaar

Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio La Différence , Mrs Jill

Oorspronkelijk geplaatst door H.
                        Vraagje over Mrs. Jill: is zij Nederlands? Haar website is in het Engels. Ik heb toch het liefste dat een mrs. Nederlands als moedertaal heeft ...

(De vorige recensent heeft "slecht" als oordeel gegeven maar dat bedoelde hij vast niet gezien de tekst van zijn bericht.)
                        Op haar website staat I can give sessions in dutch english german and french. Oftewel Dutch. Uit de berichten blijkt nergens dat zij iets anders dan Nederlands zou zijn. Lijkt me een veilige aanname dat ze NL is.
                        Website alleen engels, tja ieder zal daar het zijne van vinden.
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 19-07-09, 16:30. Reden: Aanpassing.

Commentaar

Re: Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio La Différence , Mrs Jill (goed)

La difference is nu geworden:

http://www.donnafiera.nu/

Als dit al gezegd is op het forum, sorry. Maar voor de volledigheid van deze thread kan het geen kwaad

Commentaar

Re: Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio Donna Fiera , Mrs. Jill(goed)

Hallo Allemaal, Afgelopen dinsdag heb ik Meesteres Jill bezocht. Nu zal ik niet uitgebreid uit de doeken doen wat zij allemaal met mij heeft uitgespookt, maar ik kan jullie wel vertellen dat ik iedere keer weer een onvergetelijke tijd met haar heb. Ik bedoel natuurlijk zij met mij.
                            Ondanks dat ik toch wel mijn eigen wil heb, weet zij mij iedere keer weer zover te krijgen dat ik ..... Daarbij heeft ze een hoop variatie in haar spel, humor, eerlijkheid en toch blijft ze de Meesteres. Heerlijk!!!
                            Kortom: Ik ben superblij met haar, en ik hoop zij ook met mij.
                            Allemaal veel plezier en doe de groetjes maar aan haar. BUT BE PREPARED !!!

Commentaar

Re: Arnhem, Nieuwstad 56, SM Studio Donna Fiera , Mrs. Jill

Een tijdje geleden langs geweest. De studio is bekend, schoon en mooi. Jill is een mooie verschijning, prima kleding en uitvoering. Maar waarom zo ongeïnteresseerd het spel spelen en waarom loopt ze toch steeds de speelruimte uit? Jammer, want ik kwam er graag.
                              het ligt aan mij dat ik het niet bespreekbaar maak.

Commentaar

koffie1 en paul heb jullie discussie weggehaald. Het is een recencie site en geen discussiegroep, dan gaan jullie maar in rondom 10 zitten

Commentaar

Deze keer had ik een fantasie over een rollenspel waarbij de meesteres een strenge schooljuf is. Mrs. Jill speelt deze rol zeer overtuigend. Ze is vrij lang en kan streng kijken. Het is echt iets voor haar!

Na de intake, waarbij ik mijn fantasie toelichtte, moest ik gaan douchen. De doucheruimte ziet er modern en netjes uit. Alles werkt naar behoren, zeep en handdoeken staan klaar.
                                  Na het douchen moest ik nog lang (6 minuten) wachten tot Jill naar beneden kwam.

Juffrouw Jill is een knappe verschijning ondanks dat ze de 40 gepasseerd is. Zij is een echte Milf (mature i like to fuck). Ze heeft lange blonde haren en een slank sportief lichaam. Gekleed in een zwart doorkijk jurkje is het moeilijk om geen erectie te krijgen.

Ik moest in mijn onderbroek in de hoek staan als Juffrouw Jill beneden in de kelder zou komen. Ik werd vermanend over mijn wangedrag op school toegesproken en moest bij de juf over de knie. Terwijl de juf mij een pak op mijn billen gaf, kon ik stiekem met mijn pik op haar benen rijden. Juffrouw Jill merkte echter dat ik een harde paal kreeg en trok me aan mijn ballen een stukje achteruit. Dat was balen, want ik was net zo lekker bezig. Met mooi uitzicht op haar hoog gehakte voetjes, kon ik de verleiding niet weerstaan om weer voorzichtig met mijn pik op haar benen te rijden. En ondanks dat ik op mijn billen werd geslagen, groeide mijn pik weer snel!

Juffrouw Jill had nu genoeg van mijn wangedrag en ik moest in het schandblok. Voor straf werd mijn pik vastgebonden en met een gewicht eraan. Zo werd het wel moeilijk om mijn erectie in stand te houden. Toen ik helemaal goed vastgezet was, pakte juffrouw Jill een zweep. Jezus, wat kan die bitch hard slaan! Ik kon niet anders dan beloven dat ik voortaan braaf zou zijn.

Na deze afranseling moest ik aan een schooltafeltje strafwerk schrijven. En terwijl juffrouw Jill zich voorover boog met haar decollete, moest ik opschrijven géén erectie meer te krijgen in de klas. Met mijn neus bijkans tussen haar borsten, was geen erectie krijgen vrijwel ondoenlijk.

Ten einde raad bond juffrouw Jill mij nu vast op de middeleeuwse strektafel. Dus enkels vast in het blok en de polsen geboeid aan een takel. Zo uitgerekt kon ik geen kant meer op. Juffrouw Jill bond zichzelf een strapon voor en dwong mij om haar te pijpen. Daarna ging ze wijdbeens over mij heen zitten en begon mij af te trekken. Met uitzicht op haar kontje was dit een mooie afronding geweest. Echter ging juffrouw Jill zo ruw te werk, dat het niet lukte om klaar te komen. Anderszijds was mijn pik reeds dusdanig mishandeld dat een orgasme niet direkt voor de hand lag.

Uiteindelijk mijzelf afgetrokken terwijl de juf voor mij gehurkt zat met haar knieen wat uit elkaar.

Na het douchen nog even nagepraat en daarna afscheid genomen. Juffrouw Jill, bedankt dat u mij even goed op mijn nummer hebt gezet. Ik zal voortaan braaf zijn.....

Verbeterpunt; ik kreeg geen reactie op het door mij ingevulde contactformulier.
                                  De studio is wel goed telefonisch bereikbaar, dus zo kon de afspraak wel gemaakt worden.

Tip: maak een fotogalerij met alle speeltjes en meubels apart op een foto. De studio heeft echt een fantastisch aanbod. Laat het zien!

Commentaar

Aan het werk...
                                  X