SM Studio Nederland Almere & Amersfoort, Mrs. Pia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• SM Studio Nederland Almere & Amersfoort, Mrs. Pia

Ok Mitsumi! ;D

Ik had er ook al enkel malen gespot en 1 keer eerder even aangesproken. Door het Duits was ik in eerste instantie ook afgeknapt! Echter het is een zeer spontane en vriendelijk vrouw die haar afspraken nakomt heb ik vanmiddag gemerkt. Ik vroeg aan de deur naar de mogelijkheden en zij melde € 30 pijpen of neuken en € 50 voor beiden. Vroeg of zij ook aan Soft-SM deed gelet op haar geile lange witte laarzen en schitterende zwart/wit leren corset. Ja dat was mogelijk. wat ik dan wilde? Heerlijk haar kont op mijn gezicht zodat mijn adem ontnomen werd en zij moest mijn afgebonden ballen en lul teasen en aftrekken.

Zeer bedreven en ontzettend geil met een beetje hulp van een sneufje poppers kwam ik ontzettend lekker klaar. Ze heeft een heerlijk figuurtje, leuk kopje, mooie billen, lekker strak kutje. En achteraf nog ff gezellig nagekletst, dame is zeker geen klokkijkster.

Zo zie je maar weer dat onze vooroordelen niet altijd overeenstemmen met de werkelijkheid.

Ik ga er nog eens naar toe om haar eens lekker te neuken op doggystyle, want ze heeft een heerlijke kont. jammie

Groet,
    wimwim
    Laatst gewijzigd door rtroma; 17-04-18, 11:49.

gisteravond weer een rondje (oke veel rondjes) over het pad gereden. mijn pers. favoriet olia was er niet maar deze dame viel mij al gauw op. ze zag er heelrijk uit in lange zwarte laarzen en een zwart setje. we hadden snel contact en uiteraard liet ik mij naar binnen lokken. het duitse accent deed mij even twijfelen, maar ze was heel aardig en kon vlot babbelen.
    eerst lekker standje 69, toen zij lekker bovenop en achterlangs afgemaakt..... ze heeft een heerlijk lijf. enig minpuntje was het beffen. alleen likken zei ze niet bijten..... maar zo'n lekker kutje daar wil je gewoon in happen. al met al een lekkere wip

Commentaar

Withnail komt uit Londen en heeft intussen z'n 48e bezoek in 14 jaar aan Amsterdam / Nederland / Belgie afgerond ...
      Hij is nu eens eventjes goed in Utrecht gaan kijken

In what appears to be quite a nice neighbourhood, on the outskirts of town, you will find approx 60 boats of the night. i actually approached from the other side of the canal and the boats look completely innocuous. its only when you cross over the 'red bridge' that the vista hits you. totally different to how i had expected it to be actually. as you walk along the path you are about 5 metres away from the windows. many of the girls were standing out in the sun, either at the door or on the gang plank leading to their door. every lady i approached was singularly gorgeous. mid-afternoon saturday there were about 25 girls working of all kinds.
      After much scouting and friendly chatting with germans, czechs et all i finally plumped for PIA, polish descent but insisted on being classed as german, having apparently lived there for the past 20 years. a real happy soul with an unbelievable body. long dark hair, tanned and with quite the best tits ive had my hands on in a long while, if i may be so crude. a top session for 50 euros, though she had also offered me the option of 30 euros for just a suck, as had a few of the girls. i walked away a happy man and headed back into the sun of the tow path. in fact the sun was so damned bright you had to squint to see some of the ladies. later in the evening i returned again after gorging on mushrooms. a different experience and one i shall be repeating. i also visited the rather impromptu looking dutch film festival which was showing a dutch movie on a big screen accross the oude gracht. Regards, Withnail
      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 19-04-06, 15:35.
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Heren medelopers,

Enrico heeft zich ook een x laten verwennen door Pia. 't Is wel een poosje geleden (maarja verslaaft aan een ander....) "t Is zeker een zeer mooie dame (wel jammer van de duitse afkomst.) Heerlijk gepijpt en geneukt. Zij bovenop en bleef maar "rijden"....en ik niet klaarkomen.... veel geduld maar de tijd was een x op.... dus niet klaargekomen maar wel een heerlijke vrijpartij gehad... maar niet voor herhaling (voor mij dan)

Commentaar

Deze week, weer eens over het pad gegreden en telkens als ik over het pad kom werd mijn aandacht getrokken, door een knappe/spannenede dame met zwart haar en geile outfit.
          Dit keer snel een parkeerplek gevonden en bij Pia naar binnen gegaan. Ze stelde zich voor en toen hoorde ik het Duits, dacht wegwezen hier wordt ik dubbel genaaid, maar ze wist me toch over te halen........ en ik heb er absoluut geen spijt van.
          Deze goed duits sprekende geboren Poolse, heeft een erg kinky fantasy spel met me gespeeld, waarbij ik zelf ook enige inspraak had, waarbij ze goed Dominant is, je rijkelijk voorziet van poppers.
          Er is een grote collectie toys voorbij gekomen. En dit alles zeer hygienisch ,telkens maakte ze gebruik van latex handschoentjes.

Een perfect ervaring, en ik denk een heel goed adres voor de volgende keer.

Commentaar

Zaterdag, enkele malen het hele pad over geweest maar mijn favoriten (latina's) waren er niet veel.

Toen maar bij Pia naar binnen gestapt, het goddelijke lichaam beloofde veel.
            Een doffe ellende echter, ze begon vriendelijk maar mijn zachte gestreel over haar tepels intepreteerde zij als trekken, zou jij het fijn vinden als iedereen aan je tepels trok zei de bitch.

Nou jij dan maar wat strelen, ik dacht dat ik voldoende zacht was, en had dergelijke klachten nooit ontvangen.

Wel een leuk standje met haar lange benen in mijn nek, maar toen ik in het heetst van de strijd over haar klitje wilde wrijven, trok zij haar slawafel weer open.

Snel mijn kwakkie er maar ingegooid aangekleed en weggegaan, zij probeerde nog vriendelijk te zijn maar dat was natuurlijk show, ik ga dus NOOIT MEER vreemd,
            en houd me voortaan bij latina's

Commentaar

Afgelopen zondag een paar rondjes gereden :-\.
              Pia zat toen op boot 162.2 in een witte bikini met
              blauwe hagelslag erop. Bruine ogen, blond haar.
              Duitse uit Hamburg.. Ze keek behoorlijk vermoeid uit haar ogen.

Pia heeft een lekkere body en is een jaar of 26.

Deze dame doet haar werk met plezier. ;D

Commentaar

Even geen zin om over deze dame een fomulier in te vullen. Ze is toch niet weg te rammen uit dat bootje van haar. Ik zie haar heel vaak zitten.

Pia ziet er op zich leuk uit. Strak en lang lichaam, fijne lingerie en hoge laarzen. Ze begin wel wat ouder te worden en dat kan ik goed zien aan haar hoofd. Dat is dus wel weer jammer.

Sex? Van dit soort dames heb je er dertien in een dozijn. Ze kan het allemaal wel maar het maakt geen diepe indruk.

Commentaar

Beste medewandelaar,

Ik ben ook bij deze POOLSE dame geweest. Ze is inderdaad zeer spontaan. Aangezien mijn duits zeer goed is heb ik goed met haar kunnen kletsen. Ik vroeg haar naar anaal, maar ze zei me ergens "jong" te willen blijven. Dus uiteindelijk maar voor P+N en 2 standjes voor 50 euro gegaan. Een min puntje vond ik dat ze al vrij snel vroeg naar 50 euro meer voor een half uur en dat ze vrij tijd bewust was. Verder een goede service.

M.v.G Nymfomaan18M
                  Even my mom know that there's no show without a blow and a kinky ho!!

Commentaar

Zie ik nu spoken of zijn er recensies van mij verdwenen, ik ben er stellig van overtuigd dat ik deze dame die ik 3x bezocht heb eerder al beschreven had, al was het al met terugwerkende kracht,

Nou nu dan alsnog,

Deze meid ca. 1 jaar geleden en daarna nog 2 x bezocht.

Op zich aardige kinky meid, met geil lichaam, fantastische benen met die laklaarzen eromheen

wel iets zakelijk en op de tijd lettend, maar op zich prima ervaring voor tusendoor voor een kinky geil spel met poppers, lichaam aanbidding, anaalspel bij jezelf en op commando heerlijk stevig doorneuken.

Kan iets enthousisaster en natuurlijker wat mij betreft en die Duitse zakelijkheid eraf, daarom kom ik er niet zo snel meer of het aanbod op het pad moet tegenvallen en ik moet zin hebben in iets kinkies dan is ze samen met Nicky (132-3) een goed alternatief

Commentaar

Re: Utr., Zp 134-4, Pia (7.7)

Deze dame nu 2x bezocht, en moet zeggen het was heerlijk, ze is een beetje in 2 soft SM, en houd er van een man te domineren, en dat is van tijd tot tijd ook lekker, ze mocht alles met me doen wat ze lekker vondt, en ik ook later met haar, heerlijke ervaring, ga zeker terug.

Commentaar

Re: Utr., Zp 134-4, Pia

Opnieuw een ritje zp gedaan in utregg en deze dame had ik al belezen en ik was nieuwsgierig en dus...
                        Ik was blij dat ik Dida voor wat later had bedacht, dat gaf een werkelijk lekker gevoel, deze dame is meer zakelijk, niet onvriendelijk maar wel zakelijk, gelijk aangeven dat er veel meer mogelijk is voor meer dan €50 .. jaajaaaaaaa !! dat zal! He! ... Bij een dergelijk bedrag snap ik dat, maar laat maar zien wat die 50 euri opleveren.. jammer ik vond haar te zakelijk. Na afloop wel vriendelijk en nakletsen ook niet gejaagd om mij weg te sturen, maar mij iets te zakelijk.
                        Beetje denk ik als de recentie van Johnnieeboy (leuke naam!)

Commentaar

Re: Utr., Zp 134-4, Pia

Na mijn sof bij Merel uit Almere maar even naar het zandpad doorgereden waar ik pia tegen het lijf liep. Ben bijzonder kieskeurig qua uiterlijk, maar ik vond haar bijzonder aantrekkelijk.

Lekkere grote borsten en een vrij strak figuur, mooie ogen prima.

Naar binnen eerst gepijpt, niet lang maar wel lekker en daarna doggy style geneukt en klaargekomen. Niet verkeerd, leuke ervaring, wie weet nog een keer.

Commentaar

Re: Utr., Zp 134-4, Pia (goed)

gisteren ff bij deze mooie poolse geweest en erg genoten ook al moest t allemaal erg snel maar ja dat weet je op t zandpad he?eest ff lekker gepijpt, erg lekker maar veels te kort toen vroeg ze wat voor standje wil je? ik zei jij bovenop? ok en ze ging op t bed staan met dr lange laarzen aan en liet zich toen heel langzaam zakken en liet sjakie naar binnen glijden erg lekker geneukt, erg lekker strak kutje, toen nog ff haar gedoggied met uitzicht op dr lekkere kont! toen nog ff missionaris met die laarzen naast dr hoofd en die lekkere tieten ertussen uit puilend overgens er staat cup c in de recencies maar volgens mij zijn deze jongens eerder een d dan een c,maar afijn,na de missionaris heeft ze me lekker naar t einde getrokken,allemaal erg lekker maar wel een haastklus hoor! of dat ze de bus wilde halen! nou dit was t weer doe er je voordeel mee heren en de groetjes van g!

Commentaar

Voor het eerst in mijn wandelcarrière op het zandpad geweest. Een bijzondere ervaring al die bootjes. Ging eigenlijk voor een dame op bootje 132 die ik vaak bezocht had toen ze nog in leeuwarden werkte. Maar helaas vermoedelijk nog op vakantie. Dus eerst maar wat gewandeld over het pad en genoten van al het moois wat aanwezig was. Op bootje 134 wist een dame mij te verleiden. Zag er schitterend uit mooi lang zwart haar. Zwarte laklaarzen aan, prachtige borsten en een heerlijk kontje. Pia geheten en afkomstig uit Polen. Met deze dame in het Duits geconverseerd. Begrijp uit vorige recensies dat het Duits wat weerstand oproept maar ondergetekende had hier geen moeite mee. Was meteen zeer vriendelijk en spraakzaam, inderdaad wel even wat zakelijk, maar ja de dames moeten ook leven. Goed ik ging voor een 50 euro pakket. Werd meteen heerlijk opgewarmd en voortreffelijk gepijpt. Ze vond het niet goed dat ik met haar tepels speelde maar ik mocht haar borsten wel stevig omvatten. Het pijpen was van goed niveau alleen jammer dat het niet zolang duurde. Daarna de doggy. Echt een heerlijk standje met deze dame waarbij ze goed meedeed. Ik vond het zo lekker dat ik niets anders wilde en dan ook weer eens dizzy klaar kwam.
                              Na afloop gewassen en nog een tijdje gezellig nagekletst.
                              wat zijn de meesten toch lekker

Commentaar

Na een poosje van t zandpad weggeweest te zijn vandaag weer eens binnen gegaan bij die lekker strakke Pia, lekker figuur , niet flauw en behoorlijk kinky.
                                Gekozen voor een half uurtje kinky spelletjes, wauw dat heb ik geweten.
                                Nadat ze mn ballen had afgebonden werd ink in erg grote mate voorzien van poppers, handschoentjes aan ...tja dan gaat t feets beginnen, ondertusssen opgezweept door geil gefluister ,
                                Flesje poppers was nog lang niet leeg dus maar weer effe doorgaan, dit keer moest ik zelf nemen op haar commando, zowat om de 2 minuten, daar raak je zo enorm ontspannen van... en dan... effe de gordijnen op, strap-on tevoorschijn , benen in de lucht en gaan met dat ding, was ff vreemd maar daarna heeeerlijk, zo een minuutje of 10 doorgegaan , het einde laat zich wel raden. Superrrr.
                                Na afloop wat te drinken gekregn , rustig nagepraat, en alle gelegenheid om je te wassen/douchen. echt toppie.

Commentaar

Gisteravond weer bij deze zalige godin geweest. Zal er niet teveel over uitweiden maar..... deze dame beheerst soft SM tot in de puntjes.

Relaxed....gezellig en helemaal geen gezeur over klok kijken of bijbetalen...gewoon vanaf moment even duidelijk zijn wat je wilt.

Pia...meid.... tot heel snel

MAX

Commentaar

Tja Pia, wat kan ik er van zeggen?

Ze ziet er goed uit, zeker voor haar leeftijd (34). Mooie borsten, prima slank figuur. Afgesproken P&N voor €50,-. Het pijpen was goed te noemen, de duur was op zich ook ok. Neuken tja, vond het een beetje inspiratieloos te noemen, wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Het was leuk voor een keer bij deze dame, maar de volgende keer wandel ik toch een paar bootjes verder.

Brad Pitt

Commentaar

zo'n 3 weken geleden bij Pia geweest. In eerste instantie had ik niet het idee om haar te bezoeken. Meermaals langs haar raam gelopen, ook in het verleden maar die sm-achtige items schrokken me wat af. Feit was wel dat ze er heerlijk uit zag, tja en dan ga je toch een keer voor de bijl. Pia wenkt naar haar klanten en hengelt ze zo naar binnen, mij dus ook.
                                      Ik moet zeggen Pia heeft echt een heel lekker lijf, een wat ouder gezicht,maar het ziet er allemaal prima uit. Je krijgt bij haar de keus sm of normaal. Aangezien ik niet zo de behoefte had om mijn edele delen door de gehaktmolen te laten halen,maar gekozen voor normaal. De sex is dan trouwens redelijk standaard. Geen wereldtopper, gemiddeld een 7, maar ik vind haar lief en plezierig overkomen. Ik vond het pijpen beter dan het neuken. ze praat trouwens met een leuk duits accent.
                                      Al met al een leuke en prettige ontmoeting en ik ga er zeker nog eens heen. Op de achtergrond heeft ze trouwens een duitse tv-zender aanstaan. weet niet of je heel opgewonden wordt als je tijdens de sex Derrick voorbij ziet komen.
                                      the king is dead

Commentaar

zondag laat in de middag langs geweest. heerlijke borsten, maar je mag niet aan de tepels zitten (wel borsten kneden) en likken eraan ook uit den boze. Bij pijpen moet je haar een beetje terugfluiten, heeft wel een heerlijk kutje. Standjes zijn lekker, zeker met de benen hoog de lucht in. Wilde toen het te lang duurde al over gaan op aftrekken. Sorry, kan ik zelf ook. Was lekker, maar volgende keer toch even verder kijken.

Commentaar

Ik ben bij Pia geweest omdat ik had gelezen dat ze anaal bij de klant in haar assortiment heeft. Mijn hemel, wat neukt dat wijf zeg!
                                          Pia heeft me in alle gewenste standjes keihard genomen. Ik ben al door meerdere vrouwen geneukt, maar zij is de beste tot nu toe. Ik had niet gedacht dat ik zo hard geneukt kon worden zonder pijn te hebben ;-) Pia boort eerst goed voor voordat ze met de voorbindpik je kont in gaat
                                          Ik ga zeker nog eens terug.