Mijdrecht, Priveontvangst , Mrs. Ami

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mijdrecht, Priveontvangst , Mrs. Ami

www.freewebs.com/kinkydagmar

Vandaag bij Meesteres Dagmar geweest en haar collega Mrs Melanie. Het was een fantastische ervaring om 2 Meesteressen te dienen.
    Ze leven zich goed in. Had van te voren een mail gestuurd met een aantal wensen en daar speelden ze perfekt op in
    Echt een aanrader.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 27-03-08, 11:14. Reden: Link toevoeging.

Re: Tilburg, Priveontvangst , Mrs. Dagmar (uitstekend)

Ben zelf ook al een aantal keren bij mrs Dagmar geweest. Het waren geweldige sessies voor meerdere uren. Ze weet het spel spannend te houden en elke keer verbaasd ze me weer. Zelf ben ik gek op facesitting en ademreductie, dat doet ze heerlijk. Je merkt dat ze precies weet wat ze doet, dus ik vertrouw haar volkomen.De laatste keer vroeg ik aan het einde of ze het me benauwd zou kunnen laten krijgen, ze heeft me heel strak gewurgd en ik kreeg het spaans benauwd. Heel opwindend.
    Mrs Dagmar heeft mooie billen en borsten waar je lekker tussen gedwongen kan worden.

Wie weet hoe mrs Melanie eruit ziet? Ben erg benieuwd naar deze mrs.

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Mrs. Dagmar (uitstekend)

Het is zeker Meesteres Dagmar, alleen ontvangt Ze nu in Utrecht en adverteert Ze met de naam Mrs Ami

Commentaar

Re: Mijdrecht, Priveontvangst , Mrs. Ami

Niet geweest maar korte tijd geleden wél kontakt gehad.
        Ze heeft inderdaad een studio in Mijdrecht. Ze is bereikbaar via haar web-site waarop ook haar telefoonnummer staat..Ontvangt "wanneer ze zin heeft". Op het ogenblik weinig (..) .
        Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 25-04-11, 07:01. Reden: priveinfo verwijderd

Commentaar

Re: Mijdrecht, Priveontvangst , Mrs. Ami(uitstekend)

Even een korte reactie ; Mrs (Mevrouw) Ami ontvangt op een privé adres in Mijdrecht en heeft recent een nieuwe website. Recent nog bij haar geweest voor een prima sessie van een uur waarin ze diverse facetten de revue laat passeren. Ze typeert zichzelf als sadistisch maar houdt rekening met de wensen van de slaaf. Wil zich juist richten op een actiever bestaan als Meesteres. Doe er je voordeel mee...........

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door @Peter Bekijk bericht
            Even een korte reactie ; Mrs (Mevrouw) Ami ontvangt op een privé adres in Mijdrecht en heeft recent een nieuwe website. Recent nog bij haar geweest voor een prima sessie van een uur waarin ze diverse facetten de revue laat passeren. Ze typeert zichzelf als sadistisch maar houdt rekening met de wensen van de slaaf. Wil zich juist richten op een actiever bestaan als Meesteres. Doe er je voordeel mee...........
            En, ook niet onbelangrijk, ze noemt zichzelf geen Meesteres. Betitelt zichzelf als dominante dame. Ik vind haar geweldig, de laatste keer dat ik bij haar was, nam ze uitgebreid de tijd voor een 'nabehandeling.' Iets waar in SM-studio's doorgaans helaas weinig gelegenheid voor is. Weet niet hoe anderen erover denken maar ik vind het altijd erg prettig om, als ik een uur lang getreiterd, gemarteld en vernederd ben, weer een beetje op de rails gezet te worden.

Commentaar

Was weer eens bij Ami, in Mijdrecht. Ze zag er weer zeer sexy en vooral dominant uit in haar strakke latex outfit, met haar hoge leren rijglaarzen een verschijning waar je meteen respect voor krijgt. Dat respect verdient ze zeker, het is meteen duidelijk wie er de baas is, jij dus niet. Dat kan je al merken als je een afspraak maakt. beter gezegd: zij bepaalt of en wanneer je mag komen. Bij Mevr. Ami mag je wel je wensen aangeven, maar het mag duidelijk zijn dat zij bepaalt hoe het spel verloopt. Ze speelt het spel voornamelijk voor haar eigen plezier, dus je moet maar afwachten hoe het zal gaan. Maar dat is juist het aantrekkelijke aan haar spel. Moest zelf lange latex handschoenen en een latex slip aan. Ze begon me flink te teasen door mijn tepels te pijnigen terwijl ze sensueel om je heen loopt. Werd met handen hoog aan haak aan plafond gebonden, en met een ingenieuze constructie maakte ze de tepelklemmen aan het touw vast, telkens als ik van pijn vertrok als ze mijn pik en ballen behandelde trokken de tepelklemmen als vanzelf hard aan, wat me erg opwond. Je voelt je geheel aan haar overgeleverd. Kreeg een heel mooi zeer strak zittend leren masker op, wat het nog spannender maakt. Ze pijnigde mij telkens weer tot ik bijna klaar kwam, maar dat mocht natuurlijk niet. Helaas kon ik het op een gegeven moment niet meer uithouden, wat natuurlijk op een afstraffing uitliep.

Met haar houding, natuurlijke dominantie en pijniging weet ze mij telkens weer enorm op te winden, zeker in haar latex verschijning. Een aanrader!
              Ik hoop dat ik snel weer haar onderdaan mag zijn.

Commentaar

Re: Mijdrecht, Priveontvangst , Mrs. Ami

Zojuist contact gehad met Mevrouw Ami, zij is van plan na de zomer weer actief te worden.

Commentaar

Aan het werk...
                X