Simona (Slo), Den Haag, Geleenstraat 100 b2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Utr., Zp 130-2, Simona (SK)(goed)

Simona is weer terug en heeft er weer helemaal zin in. Dienstverlening als vanouds (zie voorgaande reacties) gezellig, lachen en geil! Hoog herhalingsgevaar

Commentaar

Super date met deze slowaakse schone gehad die de nederlandse taal goed beheerst. Ze vertelde me dat ze over twee weken, vier weken op vakantie gaat. Beetje jammer als je zo'n meisje gisteren eindelijk hebt leren kennen, maar ik gun het haar wel.

Ik ga haar zeker nog vaak bezoeken, herhalingsgevaar 200%! Heb de sex met haar ervaren alsof het mijn vriendin was. Van mij mag het oordeel goed, verandert worden in uitstekend!

Commentaar

Vandaag even op onderzoek aan het Zandpad. Ik was eigenlijk op zoek naar Alina maar die was er niet in ieder geval niet in de dagdienst, drie maal ben ik het hele stuk op en neer gelopen. Nu ik er toch ben ga ik niet naar huis zonder een lekkere wip, heb het nog niet eerder op het Zandpad gedaan. Een mooie blondine gebaarde dat ik lekker aan het wandelen was, maar even de loopplank opgelopen voor een babbeltje. Nederland met een accentje. Gevraagd naar prijs en dienstverlening. 50 euro voor 15 a 20 min p+n standjes. Naar binnen gestapt, dat wilde ik wel eens proberen.
        Verteld dat ik normaal in Alkmaar kom en dat daar 35 en 20 min normaal is. Ze vertelde dat ze daar ook gewerkt heeft en informeerde over de situatie na de sluiting van een groot aantal ramen daar. Langzaam begon het me te dagen, eerste passage g2 kamer met de trap. Ja hoor ik had deze lekkere dame al een paar keer eerder gepakt.
        Nog steeds prima dienstverlening moet ik bekennen en die 15 min werden er 20. Speciaal vind ik dat bij Simona zoenen, ja lekker vol op de bek, standaard in het pakket zit. Wel lekker moet ik zeggen. Ze stelde voor om voor 69 te gaan maar geopteerd voor gewoon pijpen. Dir is de eerste dame die met haar mond pijpt en beide handen kan gebruiken voor masseren en strelen. Likken en sabbelen van m'n ballen hoorde hier ook bij. Na deze behandeling was er niet veel meer nodig om tot lift off te komen. Ze glee met haar poes al een paar maal op en neer over mijn gestrekte lid, na binnen schuiven en boem.
        de knuffeljury

Commentaar

Re: Utr., Zp 130-2, Simona (SK)(uitstekend)

Gistermiddag had deze dame toevallig haar gordijntjes open want wat me al opgevallen was is dat ze erg veel klandizie heeft, uit nieuwschierigheid eens naar binnen gegaan. Spreekt een goed mondje vol NL! Zeer vriendelijk, relaxed en hygienisch, met een prachtig lichaam mooie stevige borsten. Ze heeft je kleine jongeman al staan voor je op het bed terecht komt en de rest is ook helemaal top het pijpen, Russich, en het echte werk ook. kort samengevat een goede keuze een topmeid!!

Commentaar

hherlijke Simona, blij dat je er vaak bent.
            Echt een super meid die geen geheimen heeft.
            Voor alles in.
            Zie je zeker weer!.

Commentaar

Voor mij sinds vanavond ook weer een nieuwe topper op het Zandpad er bij: Simona. Wat een wervelende GFE ervaring! Afgegaan op de goede recensies besloot op terugreis na een stressvolle werkdag even te gaan kijken of Simona er misschien was. Het stralende meisje dat de deur open deed stelde zich meteen voor als Simona en vroeg naar mijn naam. Die kreeg zij en na een korte check m.b.t. haar dienstenpakket stond ik binnen al met haar te tongen. Ik zal niet al te veel toevoegen over wat er allemaal is gebeurd omdat dit alles hierboven al meermaals beschreven is. Wat ik mij wel erg plezierde was dat zij mij aanmoedigde om haar lekker te beffen en mij zodanig stuurde dat ik binnen no time haar triggerpoints had ontdekt en haar binnen na een minuut of vijf gevoelig tongwerk twee keer achter elkaar een orgasme bezorgde (ok, je mag best denken dat dat fake-orgasmes waren). Haar vrolijkheid, haar schaterlach, haar inspanning om Nederlands te leren en praten, haar belangstellende vragen, al die dingen droegen voor mij bij aan een zorgeloze GFE. Uiteindelijk heeft zij mij als dank heerlijk klaargezogen en weet ik wel zeker dat ik haar binnenkort opnieuw zal bezoeken... (en begrijp ik niet waarom achter haar naam nog steeds slechts 'goed' staat en niet 'uitstekend')
              Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

Omdat ik mijn 'vaste' vriendinnetje Catharina niet aantrof trad plan B in werking en wilde ik gezien de grote hoeveelheid positieve recensies wel eens kennismaken met Simona.

Zo gedacht zo gedaan, de gordijnen waren gelukkig redelijk snel open en deze aantrekkelijk ogende atletische meid trad mij aan de deur in dat grappige 'Simek-accent' enthousiast tegemoet, P,N en Z voor het instaptarief vond ik een goede deal dus de gordijnen gingen meteen weer dicht.

Leuke dame met een open positieve relaxte houding, is wel 'aan het werk' maar dan wel met een uitstekende werkinstelling en een uitgebreide service waarbij er zelfs nog een korte 69 bij het pakket in kon. Ze neukt heerlijk.

Vind Simona dan ook een klasse beter dan bijvoorbeeld de eveneens op dit forum door velen bewierookte Dida en ze zal me 'in case' zeker vaker zien binnenwippen, dank je wel kanjer!

Commentaar

Gisteren ook weer bij Simona geweest. Ze was net naar een nieuw soort zonnebank geweest en had een gezond kleurtje.

Herlijk om Simona lepeltje-lepeltje te nemen en dan dat mooie gezicht naast je te zien. Gewoon weer een perfecte ervaring gehad.

GT

Commentaar

Ze heeft al snel de neiging om meer geld te vragen.
                    Ik was er ook vandaag na een lange tijd weer en ze was zeker blij om mij weer te zien.
                    Ze klaagde echter wel over dat het de laatste weken erg stil is en de recessie blijkbaar heeft toegeslagen op het pad.
                    Ze blijft echter toch lekker en gode diensten verlenen, je gunt haar zeker meer!
                    Mooie meid, met een lekker lichaam!

Commentaar

Re: Utr., Zp 130-2, Simona (SK)(uitstekend)

Ik was gisteren ook weer bij deze heerlijke meid. Ze klaagde inderdaad dat het niet zo druk was. Maar alles is relatief bij de dames . Even later vertelde ze dat ze in een geile bui was, ze was al 3 keer klaargekomen die dag. En ze wilde dat ik haar befde. Aan haar openstaande lipjes, uitpuilende klit en vooral gevoeligheid was te merken dat er niks gelogen was van die bewering. Ik moest haar echt heel voorzichtig beffen en ze kwam vrij snel heerlijk klaar.

Bij het neuken dirigeerde ze mij weer, eerst lepeltje lepeltje en ze was onderwijl weer bezig met haar klit te spelen. Daarna missionaris geneukt, heel zachtjes, er in en er uit. Ze werd gek, maar ik ook. Et voilá, weer een exlosie

Het blijft toch echt een geweldige meid. Ze geniet er echt van. Ze vind het werk gewoon leuk. E wat wil je als je betaalt wordt maar toch nog de regie in handen kan houden om meerdere keren klaar te komen.

Verder ook nog heerlijk gelachen, gekust, gestoeid, gewoon GFE zoals het hoort.

GT

Commentaar

Utr., Zp 130-2, Simona (SK)(uitstekend)

Deze dvp geeft je een heerlijke tijd met veel gfe, Doet lekker relaxed, streelt je en begint niet meteen als een wilde te zuigen. Alles met zeer veel gevoel, inclusief het zoenen en pijpen. Heeft ook een heerlijk geschoren befkutje. hmmmm wordt alweer geil asl ik er aan denk. Doet heerlijk mee en geniet er zeelf ook van. Lekker wippend afgemaakt, ook hier met veel gevoel en gfe.

Hier ga ik vaker mijn centjes brengen !
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 15-01-12, 13:43. Reden: Dienstverlening.

Commentaar

Utr., Zp 130-2, Simona (SK)(uitstekend)

Aangezien mijn vaste dvp continue bezet was even een paar rondjes gelopen.
                          Hoewel ik toch met enige regelmaat op het pad ben had ik deze blonde dame nog niet eerder gezien.
                          Even een babbeltje gemaakt en na nog een kort loopje toch de stap gewaagd.
                          Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb gekregen.
                          Heerlijk rustig strelen, b2b, zoenen en ga maar door.
                          Een echte GFE gehad.
                          Deze dame gaat nog meer bezoek krijgen....

Commentaar

Re: Utr., Zp 112-3, Simona (SK)(uitstekend)
                            Oke, ik type dit met tranen in mijn ogen, maar het is echt waar. Ik heb afscheid moeten nemen van Simona op 130-2. Ze gaat ermee stoppen, echt waar, weer een toppertje die afscheid neemt van het pad. Ik wens haar alle succes ter wereld toe en gun haar het beste van het beste toe.
                            Ik heb een hele mooie tijd bij haar doorgebracht en veel gelachen, ik kan me de eerste keer bij haar nog goed herinneren. Jammer dat dit tijdperk nu ten einde komt, maar wie weet wat de toekomst brengt. Ze is er nog tot woensdag en daarna is het helemaal afgelopen. Simona, als je dit leest, nogmaals bedankt en ik weet dat we al afscheid hebben genomen, maar toch. Ik hoop je in de toekomst nog eens tegen te komen, de wereld is tenslotte klein. Ik hoop dat al je plannen die je hebt gaan lukken en bedankt voor de mooie tijd.

Groetjes M33.

Commentaar

Re: Utr., Zp 130-1, Simona (SK)(uitstekend)

Vandaag dus Simona weer opgezocht, Het was een geweldig weerzien. Wat een welkom, als een verloren zoon werd ik binnengehaald.

Ik krijg er gewoon weer een warm gevoel van.

Ze had het vandaag druk met oude/vaste klanten.

Leuk dat deze dame zo'n trouw volgerspubliek heeft. Maar ze is dan ook werkelijk hartelijk en geeft natuurlijk een goede service.

Zondag staat ze er weer en dan maandag t/m donderdag (haar vaste tijden, als ik het goed heb onthouden).

GT

Commentaar

Re: Utr., Zp 130-1, Simona (SK)(uitstekend)

mm, dat was een tijdje geleden. Maar alert gemaakt door de nieuwe posts hier ben ik weer eens op zoek gegaan naar Simona. Ze stond niet op haar reguliere plek, ze vertelde me dat ze de komende tijd nog wel wat vaker zal wisselen voordat ze weer op haar oude kamer zou komen. Dus heren wandelaars: even verder kijken. Heb helaas kamernummer van deze week niet onthouden Ze werkt vier dagen in de week gaf ze aan, van de ochtend tot late middag.

Was als vanouds prima, bij Simona ervaar je een echte relaxte GFE. Half uurtje binnen geweest en dat gaat de komende periode zeker vaker gebeuren!

Commentaar

Re: Utr., Zp 148-2, Simona (SK)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door mr.devlin
                                  Simona is tot dat er een bootje vrij komt te vinden in Den Haag in de geleenstraat uit me hoofd nr. 98
                                  ik had simona vandaag nog aan de telefoon ze werkt inderdaad in de geleenstraat 98 den haag
                                  zij vertelde ook dat ze in de dagschift werkt van 11 tot 5 uur en let op de eerste vier werkdagen !!!
                                  ze is het beste te bereiken via afspraken per sms om te lange wachtijden te voorkomen

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Simona (SK)(uitstekend)

Mijn ervaring: een hele lieve vrouw. eigenlijk zou ik geen recensie moeten schrijven. krijg je wellicht wachtrijen en als je van verderop komt is dag niet fijn. Als het kon nam ik haar mee naar huis. Dat zegt wel genoeg. Hoe lang ik binnen was geen idee, in ieder geval lang genoeg om met een big smile te vertrekken. THANKX lieve Simona en tot de volgende keer.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Simona (SK)(uitstekend)

Simona is super zeg! Ze kan goed Nederlands. Dat vind ik erg fijn. Ze vraagt wat je graag wilt (licht aan of licht gedimd, rustig of ruw, onderdanig of initiatiefrijk) en dat op een natuurlijke manier. Gewoon tussen neus en lippen door. Van te voren gingen we ons eerst even wassen/spoelen. Wel zo hygiënisch. Ze nam een pepermuntkauwgommetje, want ze had net gerookt. Ze is niet overdreven opgemaakt en heeft geen overdadig parfum. Ze is gewoon heerlijk naturel. En schoon. En vriendelijk.

Heerlijk gevreeën. Zoenen. Tongzoenen (snel tongetje). Mooie, grote (siliconen) borsten. Passen goed bij haar lichaam. Niet overdreven. Ze is niet super mager. Ook niet dik hoor. Nee, gewoon, precies goed eigenlijk. Ze begon al snel een zachtjes te kreunen. In het begin vond ik dat een beetje nep, maar het is toch eigenlijk wel lekker.

We hadden 'rustig aan' afgesproken. En dit is de eerste keer dat ik meemaak dat het ook echt lekker rustig gaat. Heerlijk lang voorspel. Ik mocht haar verwennen. Zoenen, likken, beffen. Ze nam er de tijd voor.

Daarna was het haar beurt. Ze zoende en likte mij. Ze vroeg of ze mijn ballen mocht likken. Dat was heerlijk. Daarna kwam ze met haar k*tje boven mijn gezicht en heb ik haar naar een hoogtepunt (mogelijk fake natuurlijk, maar het leek echt) gelikt. En toen maakte zij het cowgirl af. Ook weer rustig.

Daarna nog even nagenieten. Vakkundig verwijderde ze het rubbertje. En we praatten nog even na terwijl we onszelf weer even wasten. Toen aankleden en nog een check op lippenstift (wat er niet zat, want ze heeft amper make-up op). En na drie zoenen ging ik met een grote glimlach de straat weer op.

Simona is mijn beste ervaring tot nu toe. Groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Simona (Slo)(uitstekend)

...en de service is weer uitstekend zoals ik van haar ben gewend. Ze had er zin in maandagochtend.

Commentaar

Simona

Normaal gesproken maandag tm donderdag, alleen overdag.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Simona (Slo)(uitstekend)

Ik had Simona al een hele tijd op mijn lijstje staan, in haar Utrechtse tijd al, maar haar daar nooit getroffen. Voor mij een goede zaak dat ze nu in Den Haag werkt. Vandaag haar voor het eerst bezocht en dat was een hele fijne ervaring. Ze maakt achter het raam een hele vriendelijke en vrolijke indruk, en een inleidend gesprekje -- vragen naar haar naam en de kosten (€50) -- verliep ook prettig. Binnen gevraagd of PZC ook mogelijk was, en dat kon, voor €100.

Bij PZC word je geacht je penis met een anti-bacterieel schuimend goedje te wassen (eigenlijk voor vrouwen bestemd dacht ik op de verpakking te zien).

Pijpen was uitstekend, inclusief tepels en ballen likken en tongzoenen tussendoor (TZ overigens niet met echte passie, meer "tongen aanraken"). Ze vroeg waar ik wilde klaarkomen. In haar mondje ... ik was even bang dat dat extra zou gaan kosten, maar dat was niet zo.

Verder een gezellige tijd gehad en ook leuk gekletst, dame spreekt uitstekend Nederlands, altijd een pluspunt, en ziet er ook prachtig uit naar mijn smaak.

H.