Duisburg, Charlottenstrasse ??, Vanessa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Charlottenstrasse ??, Vanessa

Ik heb de stoute schoenen maar eens aangetrokken en ben wegens het ontbreken van een recensie zelf maar eens op onderzoek gegaan. Deze meesteres zit er volgens mij al een paar jaar, maar een recensie ontbrak

Het resultaat: Ik was zeker niet ontevreden, voor mijn soort SM (dominant gedrag met veel lak, laarzen en hoge hakken, etc. maar ook een subtiele erotische massage op de juiste plekken) een aanrader. Ik vind het ook heerlijk om verbaal in het Duits te worden aangepakt, verder heeft ze een goed intuitie wat je wel/niet nodig hebt als slaaf, en neemt ze de tijd voor je..

Kortom, ik was bang voor een slechte ervaring vanweg het ontbreken van recensies, maar dit was geheel onterecht. Ik ga zeker vaker..
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-03-08, 12:32. Reden: Tekst toevoeging.
    Lik me een weg naar boven

Duisburg, privestudio, Mrs. Vanessa

Gegevens van Vanessa waar ze nu werkt in Duisburg!

in het nieuw geopende laufhaus sexxxPalace

charlotenstrasse (net om de hoek van de Julis-Weber-Str. 36-40)
    hausse 33 kamer 1!!

TIP: http://www.sexxxpalace.de

Commentaar

Re: Duisburg, privé studio, Mrs. Vanessa

Gisteren in Duisburg in het nieuwe sexxxpalace geweest. Een high-class laufhause dat pas geopend is. Grote luxe goed ingerichte kamers met onder andere een koelkast, douche/bad en tv.

Op mijn rondje kwam ik, bij de uitgang aan de Charlottenstrasse, een oude bekende van het zandpad tegen die ik al een tijd je uit het oog was verloren, Mrs Vanesse. Bij haar heb ik altijd en super behandeling gehad precies zoals ik het graag heb. Ze zag er weer super sexy uit; strak, zwart en lak, kort rokje met hoge laarzen en hakken hmmm. Ze herkende me direct. Ben zonder aarzelen naar binnen gegaan en heb voor een uurtje afgesproken.

Binnen no-time had ze me vastgebonden met strakke klemmen op mijn tepels, ballen naar achteren en mijn inmiddels hard pik aan de tepelklemmen bevestigt. Vervolgens werd ik geblinddoekt. Ik was nu volledig overgeleverd aan de genade van Mrs. Vanessa. Wat volgde was een ongekende sm-sessie met de nodige poppers. Mijn gevoelige plekjes waren nog bekend. Telkens kwam ze terug bij mijn ballen en tepels. En dat is waar ik helemaal van uit zijn dak gaat.
      Eerst heeft ze mijn ballen onderhanden genomen. Strak ingebonden en dan met haar nagels over mijn ballen. Ineens volgt een harde klap. Oooo, wat een genot. Toen mijn pik die natuurlijk aan mijn tepels trok als of het een lieve lust was. Met rode ballen en een kei harde pik kon ik het nauwelijks meer houden. Maar Mrs Vanessa was nog niet klaar met mij. Nog wat poppers en een uitgebreid anaal onderzoek volgde, waarbij een grote dildo diep werd ingebracht. Ik was helemaal in haar macht en dat liet ze me duidelijk merken. Ineens spuugt ze op mijn harde pik. Ik had het niet meer en spoot als nooit te voren. Wat een ontlading. Na een korte nabehandeling vroeg ze of ik iets wilde drinken. Ondertussen nog lekker ontspannen na zitten praten,

Maar de spanning bleef en het werd tijd om mijn grootste fantasie te realiseren; plasseks. Ik heb haar mijn fantasie verteld en onze afspraak met driekwartier verlengd. Oooo, wat heb ik genoten.

Hierna was ik helemaal leeg, moe en voldaan. Nog even iets gedronken en gepraat om weer tot mezelf te komen en toe op naar huis. Maar ik ga snel weer eens naar Duisburg om bij Mrs Vanessa op bezoek te gaan; wat een topper!!!

Commentaar

Re: Utr., Zp 146-1, Vanessa (uitstekend)

Dinsdag was ik voor mijn werk in Duisburg en heb ik in de avond de Vulkanstrasse bezocht. Ik ben naar binnen gegaan in Sexxxpalace. Bij de ingang aan de Charlottenstrasse 1e kamer rechts zat Vanessa. Een blonde vrouw met hele mooie ogen in een strakke SM outfit.
        Ik was altijd al nieuwsgierig naar SM en heb Vanessa aangesproken. Ze vroeg me of ik zin had in een lekker SM spelletje. Ik heb besloten het maar eens te proberen en heb met haar voor een half uur afgesproken. Ik was verbaasd dat ze zo goed Nederlands sprak, maar ze heeft me verteld dat dat kwam doordat ze een aantal jaren in Utrecht heeft gewerkt.
        Vanessa heeft me toen vastgebonden en geblinddoekt en mijn ballen afgebonden. Een heerlijk gevoel. Ik vond het aan de ene kant spannend en ik was wel een beetje nerveus, maar aan de andere kant zorgde ze dat ik me goed kon ontspannen en ze draaide er lekkere muziek bij. Het was zo lekker dat ik de afspraak heb verlengd tot 1 uur.
        Het werd een geweldig hoogtepunt, ik had nog nooit zoiets meegemaakt! Ik zal zeker vaak Vanessa in Duisburg op gaan zoeken.
        Ik heb later ge-googled op “Vanessa Duisburg” en vond haar op hookers, maar er stond niet zo veel over haar. Onbegrijpelijk!
        Frank

Commentaar

Ben donderdag weer bij Vanessa in Duisburg geweest. Sexxxpalace 1e deur rechts Charlottenstrasse (Er is nog geen SM forum voor Duitsland). Ligt toch vlakbij eigenlijk.

Vanessa herkende me nog van de vorige keer heb meteen voor 1 uur afgesproken. Ik had SM eerder bij haar geprobeerd en het smaakt naar meer. Vanessa zag er weer fantastisch uit in een strakke lak outfit en gigantische lange naaldhakken. Onweerstaanbaar en precies zoals het is in al mijn fantasien.
          Ik moest knielen en me bezig houden met haar mooie gelaarsde voetjes en langzaam omhoog langs die lange laarzen. Intussen kreeg ik natuurlijk af en toe klappen want dat had ik wel verdiend. Ze voelt daarbij precies aan hoe ver je wilt dat ze gaat. Heel opwindend.

Inmiddels was ik al helemaal opgewonden en moest ik op het bed gaan liggen. Daar werden mijn handen geboeid, werden mij pik en ballen afgebonden en werd ik uiteindelijk een tijdje geblinddoekt. Hoewel ik het heerlijk vind om naar Vanessa te kijken is het enorm spannend als je als een volledig machteloze slaaf moet afwachten wat er gaat gebeuren. De subtiele aanrakingen afgewisseld met wat tikken, het is om gek te worden van genot.

Uiteindelijk kwam Vanessa met haar vingers en later met een dildo bij me naar binnen en ben ik weer gigantisch lekker klaargekomen.

We hebben nog even gekletst en ik ben zeer voldaan naar huis gereden. Hier raak ik verslaafd aan. Great!
          Frank

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky
            Vanessa is al lange tijd niet meer actief op het Zandpad.

topic naar archief moderator?
            Ze werkt in Duisburg, heel lang geleden hebben we afgesproken, omdat er geen SM-kelder Duitsland is, dat duitse SM-dames (die ook regelmatig op het Zandpad staan/stonden), hier mochten blijven staan; in het geval van Vanessa leidt dat helaas niet to extra recensies..
            Toch maar een SM-kelder Duitsland?? Zou wat mij betreft mogen, er is daar voor velen nog een wereld te ontdekken..

Commentaar

Duisburg, Sexxxpalace Vanessa (uitstekend)

Heel lang geleden heb ik Vanessa regelmatig bezocht toen ze nog in Utrecht werkte. Inmiddels zit ze alweer enkele jaren in Duisburg in Sexxxpalace (zie voor het adres de berichten hierboven) maar ik was haar telefoonnummer kwijtgeraakt. Om niet voor niks naar Duisburg te rijden via bemiddeling van mrs. Tanja, die samen met haar een kamer in Duisburg deelt (maar nu overigens even in Utrecht werkt), een afspraak gemaakt waardoor ik afgelopen week een bezoekje aan Duisburg gebracht heb.

Vanessa herkende me nog en ontving me in een prachtige lakoutfit in een hééél erg ruime kamer. Daar kunnen de raambuurten in Nederland nog een voorbeeld aan nemen. De begroeting was hartelijk en Vanessa wist nog precies wat ik allemaal leuk en niet leuk vond.

De behandeling die ik mocht ondergaan was helemaal naar m'n zin. Nadat ze eerst een paar minuten m'n tepels de volle aandacht gaf werden daarna diverse lichaamsdelen afgebonden. Ondertussen kreeg ik alvast wat poppers toegediend voordat ze me anaal ging verkennen. Dat ging op een heerlijke manier en de spanning begon zich langzaam op te bouwen. Na nog enkele keren poppers gesnoven te hebben kon ik me niet langer inhouden en was de ontlading daar.

Na afloop nog even bijgepraat (en haar telefoonnummer opgeschreven en belooft dat ik nu niet meer zo lang bij haar zou wegblijven.

John

Commentaar

Re: Duisburg (Duitsland) Sexxxpalace, Charlottenstrasse 1e rechts, Vanessa (uitstekend)

Ik zag haar vorige week en deze week op het Zandpad, 156-1 (kamer Anke).. Zijn er nog recente ervaringen?

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 1e rts, Sexxxpalace, Vanessa(uitstekend)

Ben gisteravond 13-04-2011 bij deze dame geweest, Het is jammer dat deze dame Utrecht zo weinig bezoekt om te werken. Ik was al een keer in het ver verleden geweest en vond haar toen goed. Nou zou ik zeggen dat ze beter is dan goed. Omdat ze mij niet meer herkende heeft ze heel voorzichtig mijn grenzen afgetast. Voor mij is er zeker een herhalingsgevaar.
                  Verder het is een ruime kamer, schoon en de dame is ook erg hygienisch ingesteld. Absoluut geen klokkijkster of ik heb geluk gehad.
                  Vanessa is zeer ervaren, en zeker voor soft tot hard sm
                  respect is toch gewoon normaal!

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 1e rts, Sexxxpalace, Vanessa(uitstekend)

Vanessa werkt in December op het Zandpad in Utrecht! Ik ben donderdag (1-12-2011) bij haar geweest op nummer 158 (geloof ik, een van die SM kamers). Vanessa zag er geweldig uit met haar blonde haren, hoge hakken en sexy lack suit. Ben anderhalf uur bij haar geweest en het was echt grote klasse. Ze voelt heel goed aan wel je lekker vindt en ze heeft een super gevoel voor timing.
                    Ze zei dat ze tot 21 december vooral overdag tot in het begin van de avond in Utrecht is. Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken voor de kerst!!

Commentaar

Re: Utr., Zp 156-1, Vanessa(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door jantjebetoon
                      Deze Vanessa was met stip mijn spannendste SM-ervaring ooit.
                      Heeft iemand enig idee of/hoe/waar zij nog werkt?
                      In Duisburg hangt (paar weken terug nog gezien) bord van haar voor de deur met telefoonnr etc. Dus ga op speurtocht...

Commentaar

Aan het werk...
                      X