Dortmund, Linienstrasse 8, Nicole

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dortmund, Linienstrasse 8, Nicole

Na een tegenvallend bezoekje in Bochum doorgereden naar Dortmund.

Zag weer een paar favo's zitten.
    Natalie hing uit het raam en wilde haar net gaan bezoeken, toen ik 3 ramen voor Natalie opeens een blonde meid in knalrood lak richting het venster zag lopen.

Zimmer
    Linienstrasse 8, raam 35.

Arbeitszeiten
    Maandag t/m Zaterdag, laat in de middag t/m vroeg in de nacht.

Mistress
    Nicole. Een roemeense blonde (geblondeerd natuurlijk).
    Ze is verdomde knap. Ik kwijlde weg voor het raam.

1m65, slank (denk maatje 36), cup C (siliconen) en lang blond stijl haar.
    Schat haar eind 20, begin 30.

Ze spreekt vloeiend duits (wel met accent) en werkt al 8 jaar in dortmund.

Ze droeg vanavond rode laklaarzen, een rood kort lakrokje en een rode lak-bustier.

der Sitzung
    Ben gegaan voor een oliemassage met poppers a 50 euro (had ook even niet meer op zak).

Eenmaal op de sm-kamer begon Nicole gezellig te kletsen en voelde me gelijk thuis.

Haar bed is een visite-kaartje om de hele nacht te blijven.
    Groot zwart lakkleed op het bed met volgens mij wel 30 kussens aan het hoofdeinde.

Terwijl ik op bed ging liggen kwam Nicole naast me zitten en kreeg 10min teasing van haar waarbij ik in hogere sferen kwam. Ze keek me strak in de ogen aan, ging met haar nagels over me lichaam, masseerde me ballen en mijn lichaam en ondertussen mocht in aan al haar lak zitten.

Na 10min pakte ze de massage-olie en gaf een flinke scheut op mijn paal. Ze begon aan een sensuele oliemassage waar de godin van de liefde jaloers op zou zijn.
    Vooral haar constant starende blik in mijn ogen maakte me compleet week (ik heb niet elke dag de situatie dat een knappe blondine in lak mij zo aankijkt).

Na 20min op bed vond ze het wel eens tijd worden voor een scheut poppers.
    Ze wilde de poppers op een watje doen, maar heb daar wat negatieve ervaringen mee (kapotte neus).
    Dit was bij haar bekend en zeer professioneel smeerde ze mijn neus eerst in met een soort balsum, zodat de poppers als die je huid mocht raken geen schade kan aanrichten.

Na de poppers volgende de finishing oliemassage en dit kon alleen maar het volgende opleveren: [IMG]i53.tinypic.com/2ds0gop.gif[/IMG]

Na de finish ging ze zichzelf wassen en wilde dat ik nog 5min op bed bleef liggen om bij te komen.
    Tijdens het wassen kletste ze over van alles, maar volgde het niet. Voelde mij als god op aarde en zat het prachtige uitzicht van deze blonde domina gaarde te slaan.

Stellungnahme
    [IMG]img43.imageshack.us/img43/9846/feestjei.gif[/IMG] Wat een knappe blonde domina [IMG]img43.imageshack.us/img43/9846/feestjei.gif[/IMG]

natuurlijk weer spijt achteraf dat ik niet voor een langere sessie ben gegaan.
    Maar voor Nicole een tegenvallend bezoekje gehad in Bochum a 50 euro en daarom blijf ik bij het 1e bezoekje bij een nieuwe dame toch altijd voorzichtig om meteen een groot bedrag uit te geven.
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 30-04-11, 19:11. Reden: overige diensten

Re: Dortmund, Linienstrasse 8, Nicole(uitstekend)

Na me 1e bezoekje van de avond het centrum van Dortmund ingelopen.
    Op 500m van de Linienstrasse blijkt een grote kerk te staan en vlak voor de kerk even snel een schietgebedje gedaan, zodat mijn zonden zijn vergeven en ik zonder schroom een 2e maal de Linienstrasse kan bezoeken.

Zag Nicole tijdens mijn 2 ronde voor het raam zitten en na het uitstekende bezoek van vorige week hoefde ik niet meer verder te kijken.

Vanavond had Nicole last van "bose boobies". Telkens als ze de rits van haar laktopje wilde dichtdoen, drukte haar boobies de rits weer open

Zelfde sessie gehad als vorige week, aber das macht mir kein flaus aus.
    Alleen om bij Nicole op bezoek te zijn is al een beleving op zich. Dat ze in bed een kinky oliemassage geeft met een extreem hoog GFE gehalte is alleen maar meegenomen.

Na de sessie keek Nicole me als een heel verlegen meisje aan. Ze zei dat ik een zeer goede look-a-like was van een zeer bekende amerikaanse filmster uit de jaren 80.
    Dit heb ik wel eens vaker gehoord, maar het te horen van een knappe blondine in rood lak doet toch iets meer met je.

Commentaar

Nicole vanavond voor de 3e keer bezocht.

Sessie was weer uitstekend te noemen met dit keer extra veel poppers en spitting erbij (niets voor bij betaald).

Nicole keek echter niet echt vrolijk vanavond.
      Na de sessie moest ik op bed blijven liggen en Nicole kwam naast me op bed zitten. Ze had deze week een zeer vervelende ervaring gehad met een sm-klant en ze moest haar verhaal gewoon even kwijt.
      Het bleek een lang en heftig verhaal te zijn waarbij ik ook niet zo goed wist wat ik erop moest zeggen. In ieder geval werd het me weer eens duidelijk dat DVP zijn een zeer zwaar beroep is.

Commentaar

Op de website van de duitse krant "Derwesten" stond een artikel over prostitutie met diverse foto's.

Op onderstaande foto's herkende ik meteen de kamer van Nicole (al 3x geweest). Ook dat pluisjebeest boven op de kast ligt er momenteel nog steeds.

Op de onderste foto zie je haar rode lakpapje aan de muur hangen die ze regelmatig aanheeft.

[IMG]i52.tinypic.com/33er3v7.jpg[/IMG]

[IMG]i56.tinypic.com/4l4w90.jpg[/IMG]

[IMG]i52.tinypic.com/2n1dqnm.jpg[/IMG]
        Laatst gewijzigd door stefdev; 12-07-11, 18:21.

Commentaar

Wow wat een geweldige meid. Blond, lekkere tieten, mooi koppie, en verder een goddelijk lichaam.
          Ik was rond de klok van 20:00 uur in de linienstrasse en na een paar op en neer lopen zat ik te twijfelen tussen 2 "dominante", waarbij Nicole het dus uiteindelijk werd.
          Eerst ven goed overlegd wat zij wel en niet zou doen, maar dat bleek niet zo moeilijk van haar kant omdat zij voor bijna alles "in" was.
          De Sessie:
          vastgebonden op het grote latex bed werden eerst mijn ballen afgebonden en onderhanden genomen met haar nagels. Diezelfde nagels heeft ze ook telkens over de rest van mijn lichaam laten "krassen", teasen in optima forma dus. Vervolgens spuugd ze telkens over mijn kleine willie en gebruikt ze de adem om een beetje het gevoel te krijgen dat je soms hebt met die "brandewijn".
          Terwijl ze mijn tepels onder handen nam moest ik uiteraard ook even inwendig onderzocht worden, waarbij ze op een gegeven moment een dildo/vibrator gebruikte met een omvang waar ik zelf trots op zou zijn.
          Tussendoor ook nog enkele keren aan de poppers gelurkt.
          Onder het constante genot van dirty talk werd ik ondergesast, waarna ik haar doos weer schoon mocht likken. Dit ging over in een zeer heftige facesitting met "adem reducering"
          Omdat ik aangegeven had "tease and denial" zeer leuk te vinden, liet zij mij enkele keren net niet komen, maar op een gegeven moment was het niet meer te houden en mocht ik komen met haar lekkere kut in mijn gezicht. Wow.
          Ondanks haar 27jaar is ze zeer ervaren, wat oa blijkt uit het feit dat ze mij ongeveer 5 minuten liet liggen om bij te komen. Daarna wassen en aankleden, maar inplaats van de deur uit en ophoepelen, zijn we even wat gaan drinken en bijkletsen. De hele sessie heeft bijna anderhalf uur geduurd, terwijl we voor 45 minuten hadden afgesproken. Superrr

Commentaar

Vandaag weer eens Nicole bezocht.

Ze had een leuk lakjurkje aan met bijpassende latexlaarzen. Als verrassing had ze een zwarte lak-bh onder haar jurkje zitten. Toen ik haar jongens voelde was ik aangenaam verrast. Haar borsten waren behoorlijk dikke geworden. Ze gaf aan een andere conceptiepil te gebruiken waardoor ze wat is aangekomen. Ook haar taille was wat breder.

Opzich stond het haar best goed dat ze iets meer vlees op het lichaam heeft. Ze mag het hebben

Commentaar

Aan het werk...
            X