Essen, Stahlstrasse 46, Louisa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 46, Louisa

In Essen wilde ik weer eens een nieuwe dame proberen.

In een solokamer alleen zag ik Louisa staan, op het 1e gezicht een normale vrouw (burgertypetje), maar tijdens de smalltalk bood ze kinky.

Kamer
    Gebouw 46 (2e gebouw rechts), solo kamer voor de serre met trapje naar raam.
    Is kamer beneden en sm-kamer op 2e verdieping.
    Ze heeft mij meegenomen naar de sm-kamer.

Dame
    Normaal uitziende dame, 1m75, maatje 38, leeftijd 40 (gaf ze zelf aan), halflang zwart haar, duits (beetje burgertypetje op het eerste gezicht).

Eenmaal op de kamer stond ze in lingerie en heeft ze een prachtig lichaam met lange benen en heerlijke Cup-C.

Sessie
    Ze lijkt een burgertypetje, maar bood aan de deur kinky zaken voor 50 euro.
    Werd meegenomen na boven waar ze een 2e kamer heeft.

In de hoek heeft ze een zitje waar we eerst gingen zitten en eerst 5min rustig gekletst om relaxed te worden.
    Daarna geld gegeven en ze trok een leathershort aan met hoge lerenlaarzen.

Moest op bed gaan liggen met handen achter mijn hoofd.
    Ze begon met hard in me ballen te knijpen en rustig te trekken. Daarbij erotische bewegingen met haar tong makend, lichaam bewegend en geile teksten uitkramend.
    Toen moest ik haar lerenlaars likken, waarna ze beveel dat ik mezelf moest gaan trekken, waarbij ze me een anaalmassage gaf.
    Hierna liep ze naar haar stereo toe, zette een stevige dancebeat op en begon erotisch te dansen met haar lerenkont zwaaiend en liet haar borsten bungelen, terwijl ik mij daarbij zelf moest trekken.
    Vlak voor ik kwam ging ze erotisch dansend boven me staan en wilde me sperma zien.

Werktijden/historie
    Werkt sowieso maandag /tm vrijdag
    Echter meestal tot 19.00 a 20.00
    Ik ben meestal later in Essen en daardoor haar nog nooit gezien

Zegt al 12 jaar aan de stahlstrasse te werken

Conclusie
    Op het 1e oog normaal burgertypje, die echter wel van kinky weet.
    Tijdens sessie beveeld ze, maar is eveneens ze vriendelijk en voelde me erg op mijn gemak bij haar.

Echter vraagt ze voor een uitgebreidere kinky-sessie 100 euro, terwijl ik die bij Caroline krijg voor 50 euro in Essen.
    Denk meer doordat haar prijs wat hoger ligt de kans klein is dat ik haar nog een keer bezoek, maar de ervaring vanavond was zeer goed.
    Laatst gewijzigd door stefdev; 02-10-10, 01:35.

Re: Essen, Stahlstrasse 46, Louisa (uitstekend)

vanavond rondje duitsland gedaan, eerst naar essen, daarna op de weg terug nog even langs het vulkaangebied in duisburg.
    Van stevdev enigie goede recencies gelezen van toppers als Ginger, Cristina en Carolien, maar ofwel deze waren er niet, ofwel lekker bezig/bezet. Stond juist op het punt Essen te verlaten toen ik haar zag staan..... Die 2 seconden langer dan normaal waren voldoende voorhaar om het gesprek aan te knopen en nog eens 1 minuut later was ik binnen. Ben niet voor de €50,= gegaan, maar voor het dubbele, en geen minuut spijt gehad, nahja misschien even toen ze m,n ballen er zowat afkneep
    poppers, oliemassage, vastbinden, dirtytalk, teasen en toch ook nog een zeer goede GFE behandeling.
    Lekkere volle zeker niet dikke vrouw, iets van Italiaans bloed lijkt er in te zitten.
    Voor mij een van de betere dames met een zeer groot herhalingsgevaar.

ekkere kinky dame die absoluut waarmaakt wat je afspreekt
    Laatst gewijzigd door DevDark; 22-07-12, 18:08. Reden: Tekst bij recensieformulier gevoegd.

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 46, Louisa(VALS)

Oorspronkelijk geplaatst door devote65 Bekijk bericht
      lekkere kinky dame die absoluut waarmaakt wat je afspreekt
      Dit dien ik tegen te spreken. Deze dame komt haar afspraken absoluut niet na !!!

Deze week eens bij deze dame geweest en aan de deur waren de afspraken zeer duidelijk nl. laarzen likken, strapon, poppers en hier en daar wat slaan met haar zweepje en handen en penis afbinden.
      Toen ik mij aan het uitkleden was vroeg ze om te betalen maar hierbij vroeg ze nog 2 eur extra voor één of andere actie om dieren te steunen. Heb dit gewoon maar gegeven in de hoop dat de sessie dan zonder problemen zou verlopen en ben hierop niet verder ingegaan want anders weet je al dat er niets meer van komt. Ze deed meteen haar strapon om.

Dan moest ik haar zwarte laarzen likken en als ik dat goed deed dan kreeg ik poppers. Terwijl ik haar laarzen aan het likken was zei ze niet echt horny talk en sloeg ook eens niet op mijn kontje ofzo. Uiteindelijk mocht ik eens snuiven aan haar flesje poppers en moest ik op bed gaan liggen en dan begon ze te zagen dat ze 41 jaar was en dat ze vroeger zo jong en mooi was... Ze vroeg of ik meer wou betalen om langer te blijven en ze bleef dit wel 10x herhalen maar wou gewoon dat ze haar afspraken nakwam die we gemaakt hadden aan de deur. Aan deur is binnen niet zei ze maar je hebt gelijk voegde ze eraan toe. Toch wou ze strapon niet meer doen en vroeg ze nog eens om meer te betalen en langer te blijven en zou ik ook nog wat poppers krijgen maar had hier allemaal geen zin meer in. Uiteindelijk begon ze me dan wat inspiratieloos af te trekken en zei dat ik nu moest klaarkomen. Ik moest dan zelf verder rukken terwijl ze met een vinger in mijn kontje ging.

Een dame die absoluut haar afspraken niet nakomt die aan de deur worden gemaakt en constant zit te vragen voor meer geld en langer te blijven. Absoluut te mijden dame !!!

Commentaar

Aan het werk...
      X