Dortmund, Linienstrasse 6, Lady Cherina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dortmund, Linienstrasse 6, Lady Cherina

Ik had over Lady Cherina al heel veel op Duitse SM-fora gelezen en de berichten waren uitstekend en lovend, dus zij stond zeker op m'n "lijstje" om een keer te gaan bezoeken. Op de Linienstrasse in Dortmund stond ik dan eindelijk voor haar raam. Zoals zoveel Duitse SM-dames had zij een bord met haar mogelijkheden en "specialiteiten" aan het raam staan. Toen ik het bord aan het bekijken was schrok ik me ineens een ongeluk, want ineens sprong er een terrier-achtige hond tegen het raam aan die met luid geblaf en met ontblote tanden duidelijk maakte dat ik het "territorium" van zijn bazinnetje wel heel dicht genaderd was. Het beest was duidelijk gek op Cherina en zou haar met hand en tand verdedigen, dat was wel duidelijk. Cherina zag ik echter nog niet.

Na een half uurtje door de Linienstrasse gelopen te zijn zag ik haar eindelijk zitten. Een kleine, blonde Domina die, zoals het een echte Domina betaamt, rustig op haar gemak een boekje aan het lezen was en niet op of om keek naar wat er op straat gebeurde. De terrier lag waakzaam aan haar voeten met een houding van "als je aan haar komt kom je aan mij en zal je nog wat beleven". Dus even wezen informeren waarbij Cherina me (vrij koeltjes) duidelijk maakte dat "ficken en blasen" niet in haar pakket zat maar dat ik bij haar moest zijn voor "Sadomasochistische Dominanz". En daar was ik juist voor gekomen, dus zonder verdere afspraken naar binnen gestapt.

Hoewel Cherina aan het raam enigzins koeltjes overkwam, overviel een deken van vriendelijkheid me toen ze de deur opende. Aan m'n boerekool-Duits hoorde ze onmiddelijk dat ik uit Holland kwam en ze was erg geinteresseerd wat ik in Dortmund deed en hoe ik daar kwam. En toen ik haar vertelde dat ik haar kende van Duitse SM-fora en ook haar website wel eens gezien had was helemaal het ijs gebroken. Dit bezoek kon niet meer stuk voelde ik.
    Cherina heeft overigens een vrij klein SM-kamertje, voorzien van o.a. een Andreas-kruis, slavenkooi en een toilettenstoel en het kamertje heeft een sfeervolle uitstraling. Kreeg nog een cola'tje van haar en ben voor een SM-sessie gegaan, waarbij ik haar aangaf dat ze, hoewel ik een enorme liefhebber van tepelbehandelingen ben, m'n tepels wat moest ontzien, want door de eerdere bezoeken aan verschillende Domina's die week waren m'n tepels inmiddels zowat gesloopt en hingen de vellen erbij (maar dat had ik achteraf volgens mij beter niet kunnen vragen).

Dan de sessie. Cherina bindt me met handen en voeten aan het Andreas-kruis vast en bindt vervolgens m'n pik en ballen stevig af. Daarna begint ze m'n tepels met haar vingers en nagels te bewerken op een zo felle (maar ook heerlijke) wijze die ik nog maar zelden meegemaakt heb. Terwijl ze dat doet kijkt ze me diep in m'n ogen aan. In m'n gedachten zeg ik tegen haar: "Ik had je toch gevraagd om rustig aan met m'n tepels te doen?". Maar ik heb de indruk dat ze in gedachten terug zegt: "Dat had je me nou niet moeten vragen, want dan daag je me uit. Dat is olie op het vuur gooien bij mij".

Daarna bevestigt ze elektroden aan m'n tepels en op de voorhuid van m'n penis en ze pakt een stoel en zet deze voor me neer terwijl ik nog steeds aan het kruis ben vastgebonden. Ze gaat met het apparaatje op de stoel zitten en begint de stroomsterkte langzaam op te voeren. Op een gegeven moment sta ik krom van de pijn aan het kruis terwijl Cherina nog steeds voor me op het stoeltje zit. Onze gezichten zijn zo'n 10 centimeter van elkaar verwijderd en met haar ogen en haar sadistische glimlach kijkt ze me aan, ondertussen de stroomsterkte nog verder opvoerend. En omdat Cherina zo mooi is wil ik alle pijnen wel voor haar doorstaan. Wat ben ik toch bij een schitterende Domina terechtgekomen hier in Dortmund.
    Dan vindt Cherina het genoeg, draait de stroomsterkte weer terug en maakt me los van het kruis en gebiedt me op de grond te gaan liggen. Vervolgens bewerkt ze met haar hak m'n toch al zwaar gepijnigde tepels en ook m'n pik wordt even door haar hakken "getest". Ook steekt ze haar hakken in m'n mond en laat ze me haar hakken likken.

Dan trekt Cherina haar broekje uit en zet de toilettenstoel boven me zodat m'n gezicht precies onder de WC-bril ligt en bindt m'n handen aan de zijkant van de toilettenstoel vast. Ze gaat erop zitten en op dat moment kijk ik tegen het mooiste achterwerk aan wat ik ooit in de SM-wereld heb gezien. "Gefallt es dir was du siehst", zegt ze. Een vraag die ik natuurlijk alleen maar bevestigend kan beantwoorden. "Dann werden wir damit noch sehr viel Spass haben" zegt ze en ze staat weer op en laat door de WC-bril heen haar speeksel in m'n mond lopen.

Daarna pakt Cherina een flesje met een vloeistof en giet deze vloeistof over m'n pik en over m'n tepels met de mededeling dat het in die regionen wel eens heel erg warm kan gaan worden. Terwijl de vloeistof verdampt (Cherina helpt een beetje mee door over m'n pik en m'n tepels te blazen) begin ik al iets van een warmtesensatie te voelen.

Cherina hurkt zich vervolgens boven m'n borst en begint m'n tepels onder te plassen. Dit doet het warme en branderige gevoel op m'n tepels sterk toenemen. Dan is m'n pik aan de beurt en daar plast Cherina ook een ruime hoeveelheid overheen, wat het gloeiende en warme gevoel aan m'n penis ook sterk doet toenemen. Daarna neemt ze plaats op de toilettenstoel en begint m'n mond vol te plassen en gebiedt me het door te slikken. Er lijkt geen einde aan te komen en ik sta er daadwerkelijk versteld van hoeveel lichaamsvocht deze kleine Domina weet te produceren.
    Dan staat Cherina op en kijkt me door de WC-bril aan en laat haar speeksel weer in m'n mond lopen en zegt me in het Duits: "Ik tel tot 10 en als ik 10 zeg moet je je "Samenopfer bringen", anders gebeurt er nog iets veel ergers" en maakt m'n handen los en gaat weer op de toilettenstoel zitten en plant ook nog even haar hakken op m'n (toch al zwaar gepijnigde) tepels.
    Wat dat "ergers" is laat Cherina een beetje in het midden, maar aangezien m'n hoofd vlak onder het mooie achterwerk van Cherina ligt begin ik er al een voorstelling van te krijgen wat er zou kunnen gebeuren en om dat te voorkomen begin ik mezelf stevig af te trekken.
    "Ein, Zwei, Drei, Vier". Cherina heeft me tijdens de sessie echter al zo vreselijk opgewonden dat ik op het moment dat ze "Vier" zegt m'n orgasme al voel opborrelen en het bijna al niet meer kan houden. Maar ik neem me voor dat ik voor deze Meesteres bij "10" klaar moet komen en probeer het orgasme uit te stellen. "Funf, Sechs, Sieben". Het wordt inmiddels steeds lastiger om m'n sperma binnen te houden. "Acht, Neun". En als Cherina "Neun" zegt kan ik het niet meer houden en kom gigantisch klaar. Cherina en ik moeten vervolgens erg lachen. Ze zag duidelijk dat ik m'n verschrikkelijke best deed om bij 10 "ab zu spritzen", maar helaas lukte me dat niet.

De sessie was erg inspannend en ik ben zeiknat van Cherina's lichaamsvocht en van m'n eigen zweet. Hoewel de panden in de Linienstrasse vrij oud en vervallen zijn, zijn binnen de sanitaire voorzieningen gewoon goed en kan ik een uitgebreide douche gaan nemen. Na het douchen nog even leuk nagepraat waarbij ik vroeg wat de brandende vloeistof was welke ze over m'n lichaam uitgesprenkeld had. Het bleek "Franzbranntwein" te zijn, een alcoholhoudende oplossing met menthol en kamfer, die bij iedere Duitse drogist te krijgen is en als wrijfmiddel bij spierpijn wordt gebruikt. Of het werkt bij spierpijn weet ik niet, maar het is uitstekend spul om de opwinding tijdens een SM-sessie te verhogen. Dat verzeker ik je.

Ik complimenteer Cherina nog voor de uitstekende SM-sessie die ze me gegeven heeft en zeg haar dat ik zeker "Stammkunde" van haar geworden zou zijn, maar dat ik zo ver weg woon dat dit eenvoudigweg door de afstand onmogelijk is. Cherina vindt dit duidelijk leuk om te horen en vertelt me dat ze toch een vaste klant uit Nederland heeft, die speciaal naar Dortmund komt om haar te bezoeken. En ik begrijp wel waarom.

Samengevat was dit 1 van de beste sessies die ik ooit in het commerciele SM-circuit beleefd heb. Cherina heeft eigenlijk alles. Zeer aantrekkelijk, een schitterende uitstraling, vriendelijkheid, interesse en belangstelling in haar klant, een uitstekende behandeling en service en geen klokkijkerij. En ik kan dan ook iedere Nederlandse SM-liefhebber, die in de buurt van Dortmund komt, aanraden deze dame te bezoeken want daar kan je nooit spijt van krijgen.

Als ik dan toch een kritische kanttekening mag maken (je bent tenslotte Nederlander, dus een beetje kritiek hoort erbij), vond ik het erg jammer dat Cherina haar haren in een knotje droeg. In tegenstelling tot haar foto's op haar (overigens iets amateuristisch aandoende) website, waarin zij haar haren los heeft. Maar goed, een Domina met de klasse van Cherina draagt haar haren hoe zij het wil.

Cherina werkt trouwens op de Linienstrasse 6 en dan het 2e raam rechts van de ingangsdeur en haar werktijden zijn van 12.00u tot 20.00u. Het adres van haar website (wel even naar boven "scrollen" en een eventueel "pop-up"-schermpje wegklikken) is:

http://ladycherina.la.funpic.de

Werkelijk een Domina van Topklasse! En absoluut het bezoeken waard.

Groeten aan alle SM-liefhebbers,

Oniram.

Re: Dortmund, Linienstrasse 6, Lady Cherina(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Oniram Bekijk bericht
    http://ladycherina.la.funpic.de
    Werkelijk een Domina van Topklasse! En absoluut het bezoeken waard.
    Lady Cherina heeft nog een 2e website:
    http://ladycherina.de/

Commentaar

Re: Dortmund, Linienstrasse 6, Lady Cherina(uitstekend)

In de zomer van 2010 al de recensie van Oniram gelezen over Lady Cherina, maar haar nooit gespot in Dortmund.

Echter begin 2012 zag ik haar eindelijk.
      Reden dat ik haar nooit zag is dat ze doordeweeks van 13.00 tot 20.00 werkt en ik er meestal savonds ben. Echter door een voetbalwedstrijd van Dortmund liepen alle wegen in Dortmund vol, waardoor ze besloten had een keer wat langer te blijven.

Het meest opvallende aan Lady Cherina is haar knappe uiterlijk. Het is simpelweg een zeer knappe blonde vrouw.
      Echter eenmaal op de kamer is ze zeer zakelijk en je hebt te maken met een echte domina (zelfs aanraken mag niet).

Werd in een chirugstoel gezet, benen wijd en Lady Cherina sopte mijn paal in met olie en begon aan een rustige oliemassage. De fles poppers had ik van haar gekregen, zodat ik zelf kon bepalen wanneer ik een snuif nam.

Opzich deed ze alles volgens afspraak en nam ruim de tijd. Echter kwam het mij allemaal wat te zakelijk over en ik mag graag het vrouwelijk lichaam gehuld in lak/leer betasten wat bij Lady Cherina verboden is.

Deze dame is dus vooral voor de doorgewinterde sm-wandelaar die graag de wat hardere en extremere dingen opzoekt. Mijn voorkeur zijn toch vooral bizarre ladies die mijn kinky fantasieen waarmaken, dus Lady Cherina bleek uiteindelijk niet helemaal de goede keus voor mij te zijn.
      Maar haar schoonheid blijft oogverblindend.

Commentaar

Aan het werk...
      X