Duisburg, Vulkanstrasse 23, Daniela

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 23, Daniela

inderdaad,deze dame is een hele geil elatina,heb haar heel vaak gepakt aangezien ik erg gek ben op latina;s ..in begin betaalde ik volle prijs €50..maar tegenwoordig al sik echt zin heb in een latina dan ga ik naar daniela die voor 30euro pzc en anaal aanbiedt,..het is een geilerd die er ook van houdt,enige nadeel als het te lang duurt dan gaat ze zeuren dat tijd al om is,en dat je moet opschieten,maar al met al een vriendelijke en geile latina,zou bijna zeggen dat ze daar woont en slaapt in dat hok,zie altijd een kofferset klaar staan,klaar voor vertek,had haar een tijdje niet gezien maar ze is dus weer aanwezig,zla haar binnenkort weer een bezoeken.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 03-04-10, 17:25.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 23, Daniela (uitstekend)

Ik heb vrijdagmiddag deze Argentijnse bezocht omdat ik op het internet veel lovende berichten over haar heb gelezen.

Na afgesproken te hebben een half uur te blijven voor PMC, NMC, pik en ballen afbinden en aftrekken met olie, ging ik bij haar de kamer in en nadat ik het geld had gegeven trok ik mijn kleren uit en ging mij even wassen aan de wasbak, terwijl zij ondertussen een laklederen setje dat ik had aangewezen aantrok.

Daarna ging ik op bed liggen en bond zij mijn pik en ballen af met een panty, waarna ze hem met haar hand nog verder hard maaktte en er een condoom overheen deed. Na een tijd lang prima door haar gepijpt te zijn ging ze op haar knieën zitten en mocht ik haar op z'n hondjes nemen. Toen de tijd bijna om was ging ik weer op mijn rug liggen en haaldde zij het condoom weer van mijn pik om mij met olie af te trekken want ik kan moeilijk klaar komen met een condoom om. Dit bleek zij werkelijk uitstekend te kunnen dus op deze manier was het al snel voorbij.

Daarna mocht ik nog even blijven liggen en hebben we wat met elkaar gepraat, na mij vervolgens weer te hebben gewassen stond ik na ongeveer 45 minuten weer buiten terwijl ik slechts voor een half uur had betaald.

Hoewel ik eigenlijk meer op grote blonde vrouwen val is deze Latina een absolute aanrader, die ik zeker nog wel een keer zal gaan bezoeken.

Ze werkt van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 20:00 en ze zit in kamer nr4 en ze heeft ook een internet site:

http://sm-lady-daniela.beepworld.de/index.htm

Hier staan ook nog foto's van haar:

http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=6402
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 19-09-10, 20:09.

Commentaar

Het was al een tijdje geleden dat ik Daniela trof want is vaak bezet als ik er ben. Gelukkig nu niet en me heerlijk vergrepen aan deze prachtige Argentijnse. Ze zag er erg geil uit zoals ik haar ken in lak speelpakje met kousen, high heels en jarratels. Na de gebruikelijke wasbeurt bij haar me lekker laten aftrekken en pijpen terwijl ik haar kutje en kontje verwende met m'n tong en vingers. Helaas doet ze dit enkel met condoom maar haar pijpwerk is van zulke hoge kwaliteit dat je dat haast vergeet. Haar vervolgens lekker doggy geneukt en afsluitend over haar buik en borsten klaargekomen. Gelijk afgesproken snel weer te komen want dit is toch wel een toppertje. Op haar site zie je wat er allemaal mogelijk is en zo te zien heb ik nog veel te doen bij haar!

Let goed op dat je Daniela treft want haar bordje wordt niet vervangen maar in het weekend staat er een andere latina dame die niet de kwaliteiten van Daniela heeft en als ze paar weken vrij is (schoolvakanties) zit er ook een andere latina dame. Daniela is te herkennen aan de "Hell's Panther" tattoo op haar rug en als je zover bent het hart met vleugels op haar kutje.

Mod. Daniela heeft wel een piercing, in haar navel

NM: Dame nu ook hier gepierced. (A)
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 22-01-11, 17:31.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 23, Daniela(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door ROBBIEX
        Even zomaar een vraagje over Daniela aangezien ik haar volgende week vrijdag wil bezoeken. Zoals zo veel latina,s is communicatie vaak een probleem omdat velen alleen het Spaans machtig zijn. Hoe zit dat eigenlijk bij Daniela? Kan zij zich een beetje verstaanbaar maken in het Duits en/of Engels?
        Daniela spreekt perfect Duits dus wanneer je Duits spreekt mag de communicatie geen probleem opleveren!
        Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 27-03-11, 23:41. Reden: quote

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
          @Moderator:
          Deze dame presenteert zichzelf als sm-lady.
          Graag deze dame dus verhuizen naar de duitse sm-kelder, zodat liefhebbers van sm haar beter kunnen vinden.

Commentaar

Vanmiddag bij Daniela geweest en vraag me telkens weer af waarom ik d'r niet vaker bezoek. Ze is SM Lady volgens haar kaartje maar sm niet mijn ding dus heb voor het gewonen werk gekozen met haar in wat geile kleding. Ze had een heerlijke leren slip aan met enkel riempjes waar ik d'r heerlijk doggy in geneukt heb terwijl ik d'r aan die riemen harder tegen me aan trok en d'r zo goed diep kon neuken. Lang met d'r gesproken en Daniela is een topper voor de liefhebbers van hard= tot soft sm. Wat ik bij d'r doe is eigenlijk niet haar ding maar ze vind me geloof ik wel leuk. Als ik bij d'r kom vervalt die strenge blik, gaat de muziek aan, begint ze me te zoenen en kletst ze me de oren van het hoofd en hebben we geweldige sex.

Zeis er elke dag van 10 tot 20:00 uur maar als je geen afspraak maakt tref je meestal een dichte deur!

Commentaar

Ik heb haar laatst ook bezocht, ze wilde graag iets kinky, ik ben daarin meegegaan en heb me laten verassen, en hoe.....

Ze bond mijn zakje stevig af met een leren veter en legde mijn handen op de rug vast met boeien. Daarna begon ze teasend lange lak laarzen aan te trekken waardoor alles onder de veter nog strakker kwam . Ik moest haar laarzen zoenen, toen ik dat niet goed deed zette ze me tepelklemmen op mijn tepels (ouch, eerste keer dat ik dit ervaren heb) en speelde ze ermee tot ik genade riep. Na wat tepelzoenen en likken moest ik ruggelings op bed plaatsnemen en begon ze stevig te pijpen. Plots voelde ik iets tegen mijn sterretje duwen langzaam schoof ze een vingerdunne vibrator naar binnen en begon ze tegen mijn tepelklemmen te tikken, ik wist niet hoe ik het had..... voor ik iets kon zeggen nam ze plaats op mijn Duikertje en begon me wild te rijden tot ik met een diepe zucht klaar kwam .
              Nadat ze de indringer uit mijn sterretje getrokken had, nam ze voorzichting de tepelklemmen af (Weer AUCH) en ontdeed me van de boeien.

Al met al een heel bijzondere ervaring waarvan delen heel geil en voor herhaling vatbaar waren en andere twijfelachtig zijn.

Ik denk toch dat ik na haar vakantie weer eens ga buurten

Commentaar

Daniela is vanaf vandaag weer terug op de Vulkan!

http://sm-lady-daniela.beepworld.de/

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door slave4you
                  Gaat Daniela 20 januari voorgoed weg, of zien we haar weer terug??
                  Volgende gevonden op een duitse forum: Bis 20 januar ist sie noch da. Danach geht es erst mal wieder bis Anfang Februar in Urlaub.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 23, Daniela

Kom vaak in Duisburg. Maar meestal later op de avond. Nu was ik er rond half 8 en zag haar staan. Veel goeds over haar gelezen op de Duitse forums, dus zonder aarzelen naar binnen gestapt. Ben niet echt van de sm, maar een kinky spel op z,n tijd hou ik wel van. Zonder enige tijdsdruk is ze aan de gang gegaan. Ballen afbinden, aftrekken met lekker veel spuug, facesitting, plassex en kut en kontje likken. Was zeker voor herhaling vatbaar. Denk wel dat de leeftijd een tikje omhoog kan. Ik was daar half januari. Volgens haar site is ze eind januari op vakantie gegaan.

Commentaar

Enige tijd geleden bezocht, ben wel in voor echte sm... behandeling inclusief poppers {zo goed als leeg flesje} naar mijn smaak mooie dame om te zien, maar geen echte Meesteres, maar goed voor dat geld mag je eigenlijk niet klagen

Commentaar

Heeft er iemand enig idee of nu daniela de echte is ? Laatste keer had ik de indruk dat ze erg jong is geworden of er flink aan gesleuteld is
                        Vergelijk maar eens met de fotos op haar site sm lady daniela op beepworld
                        Deze is nu trouwens niet meer online (misschien daarom)

Heeft er iemand ook info over Maria die ook soms in haar kamer werkt ?

Commentaar

Aan het werk...
                        X