Essen, Stahlstrasse 52, Sabine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 52, Sabine

Vanavond Sabine bezocht in Bochum.

http://www.dasbizarrestahlwerk.de/team/sabine.htm

Had al een paar keer met haar gepraat, maar ze ziet er vrij dominant uit en twijfelde altijd.
    Vanavond in Bochum 2 mooie jonge blonde sletten gezien, maar die vroegen absurde prijzen voor wat ik wou, dus toch maar een keer bij sabine binnengegaan.

Gekozen voor een oliemassage, want 50 euro was haar begintarief en voor wat meer spannende dingen vlogen haar prijzen omhoog.

Sabine is behoorlijk slank, lang, maar dikke tieten. Vraag me nu nog steeds af of ze echt zijn of niet, twijfel erg.
    Ze komt aan het raam zeer serieus en dominant over, maar tot mijn verrassing is ze eenmaal op de kamer zeer vriendelijk en voelde me meteen op mijn gemak.
    Wat ik al verwachte, een professionele dame, waarbij ze de afspraak nakomt en goede service levert, zoals ik van tevoren al verwachtte.

Na de actie vertelde ze de prijzen als ik de volgende keer iets meer zou willen. Dan vraagt ze voor 30min 100 euro, maar zal ze van top tot teen in lak of leer gaan die ik dan uit mag kiezen.

Haar werktijden. Maandag t/m Vrijdag (voornamelijk savonds, overdag werkt ze in die sm-studio)

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 81, Sabine (goed)

Terugblikkend op 2010 deze dame nog 2x vaker bezocht in een trio met Jill

Tijdens de laatste trio maakte Sabine aan het einde een opmerking waarom ik haar erbij had gevraagd, omdat ze merkte dat er tijdens de trio er mee een click was tussen mij en Jill, dan met haar.
    Hier had Sabine volledig gelijk in.

Sabine is veel meer een meesteres en Jill meer een bizarre lady.
    Sabine is een professionele dame die haar afspraken na komt, maar mij iets te zakelijk. Misschien voor het betere sm-werk een tip, maar dat is niet mijn ding.

p.s:
    Sabine is een vaste bewoonster van de gusstahlstrasse.
    Dus wie wil nog tijd genoeg om te bezoeken.

Werktijden ma-vr. Meestal tot rond middennacht.

Commentaar

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 81, Sabine (goed)

Verhuisbericht:
      Sinds deze week is Lady Sabine te vinden op onderstaand adres:
      Essen, Stahlstrasse 52
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 27-07-11, 19:18. Reden: adres

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 52, Sabine(goed)

Lady Sabine adverteert sinds kort op Galerie-de-sade.de
        http://www.galerie-de-sade.de/Essen/...ine-a5239.html

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 52, Sabine(goed) en bizarrlady Jill

Een keer met dames dat leek mij wel wat, nadat ik door Sabine naar de kamer geleid was, vroeg ze wat ik ervan zou vinden of Jill mee mocht doen, tja nadat de plichtplegingen waren doorgesproken kwam Jill erbij. De eerste keer met een onbekende dame is altijd wat aftastend maar Dan merk je Dat ervaring heel belangrijk is in deze wereld. Sabine is meer van het hardere werk. Terwijl Jill dit duidelijk niet is, Jill is verbaal wat beter en houdt hier ook van. Kortom voor de eerste keer goed te grazen genomen door Sabine die werd bijgestaan door Jill. Jill aan de tepels en Sabine voor het werk beneden, dames hechten veel waarde aan hygiene, en respecteren je grenzen. Ik kan wel zeggen dat ze iets ouder zijn, maar als ik terugkijk op het spel dan is dat de minste belemmering, waar een jonge dame veelal op de klok kijkt, heb ik het hier niet gemerkt. De dames doen zelf actief mee en het zou mij niet verbazen dat ze er zelf ook plezier aan hadden. Let wel:" ik had een duidelijke click met deze dames", en dat komt het spel ten goede. na afloop kun je een drankje krijgen en kan er wat nagepraat worden, dan wordt de sessie even besproken, en jill vertelde dat ze normaal nog meer actiever is maar de eerste keer he. Ze had wel een idee dat ik wat verdragen kon, en indien ik weer kwam dan zou ik een andere Jill zien. De dames zouden dan ook van positie wisselen gedurende het spel. Dames verstaan hun vak goed in alle opzichten. Niks mis mee, de volgende keer krijg ik het dus dubbel zo hard, ik hou u op de hoogte....
          respect is toch gewoon normaal!

Commentaar

Beide dames zijn inmiddels gestopt.
            Sabine is in 2016 met vervroegd pensioen gegaan en Jill is wegens de nieuwe duitse wetgeving gestopt per 01-01-2018.

Tnx, dan kan dit topic eerstdaags naar het archief. Dp.
            Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 01-02-18, 22:50.

Commentaar

Thanks, voor de info.

Commentaar

Aan het werk...
              X