Antwerpen, Verversrui 13/4, Laura (Fra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Verversrui 13/4, Laura (Fra)

Vandaag ook eens in nr.5" binnengewipt" en heel tevreden buitengekomen. Ik ben nog maar sinds kort in het kwartier verzeild geraakt,vroeger ging ik uitsluitend naar privé's.Maar hier zijn de dames zeker zo leuk en er is heel wat aanbod. ;DDaar ik hier zo goed als nieuw ben,misschien een onozel vraagske...wat is den gouden hoek?

Antwerpen, Schippersstraat 04 , Laura (goed)

Laura
    Antwerpen schipperstraat 5
    dat vind ik soft sm van de bovenste plank
    grtz ralfje
    Laatst gewijzigd door on the edge; 23-01-06, 14:47.

Commentaar

pas nog eens bij laura geweest. fijn dat ze je steeds herkent, ook al ben je een tijdje niet meer geweest.
      ook je wensen blijven blijkbaar goed in haar geheugen zitten.
      ditmaal kwam ze na een tijdje achterstevoren over me zitten, zodat ik haar superlekkere kont pal in mijn gezicht kreeg. mmmmm ondertussen bleef zijn mijn lul en kontgaatje vakkundig onder handen nemen. heerlijk.

Commentaar

Ben ondertussen ook al een drietal keren bij haar geweest zit nu wel aan de overkant naast Lenny in de bocht als je van de vingerlingstraat komt en naar falconplein gaat op de rechterkant, op het pleintje zelf. Je kan niet missen bordje met haar naam hangt aan de deur. De laatste keer voor soft sm gekozen, op het bed of aan het kruis vroeg ze me? Voor bed gekozen en me niet betreurd. Werd vastgebonden, mijn tepels werden met een sigaret behandeld, vervolgens van tepelklemmen voorzien. Toen moest ik haar borsten likken, veranderde ze van positie en kreeg ik haar poesje pardoes in mijn gezicht. Likken beval ze. Alles werd nog overgoten door een geutje poppers. Enig minpuntje is dat ze enkel Frans spreekt dus hou daar rekening mee!
        Een dag zonder lach, is een verloren dag!

Commentaar

;D

vanwege positieve commentaren op dit forum langsgeweest bij de dame en ik moet de commentaren beamen. Is op SM gebied inderdaad één van de beste in SKW (christel in verversrui natuurlijk ook). Is mooi , slank en heeft mooie borsten. Spreekt duidelijk af wat je op SM gebied kent en niet kent en experimenteert ook met nieuwigheden tijdens een sessie. Aarzelt niet om met zaken af te komen en te kijken of je hier plezier aan beleefd. (anderen houden zich gemakkelijk aan de routine)

Is bovendien ook zeer op netheid gesteld , wat ik altijd positief vind.

Was op SM niveau een aangename verandering tegen vele andere dames in het SKW (naar mijn smaak in ieder geval) en ze heeft als ze dit volhoudt zeker een vaste klant aan mij overgehouden.

Enige nadelen zijn inderdaad dat je wel frans moet spreken (voordeel van regelmatig i brussel te passeren) en dat ze enkel tijdens dag bereikbaar is , niet in de avond. Had de gewoonte in de avond te passeren maar zal nu tijdens dag moeten tijd vrijmaken.

Commentaar

Vandaag een 4e bezoekje gebracht aan Laura nu niet echt soft sm gevraagd zoals andere keren, alhoewel dat ook steeds goed was omdat ze nooit het erotisch achterwege laat. Vandaag dus, eerst samen op het bed haar borsten en haar hele mooie lichaam gelikt, vervolgens voorzichting beginnen vingeren, ik wist niet hoever ik mocht gaan maar dat was dus geen probleem. Als extraatje had ik gevraagd of ze over me wou plassen en dat was geen probleem, enkel ik moest toen ik me kwam aanmelden en niet tijdens het spel natuurlijk 10 minuutjes later terugkomen zodat ze nog wat kon drinken. Wat later heb ik haar gouden nectar mogen drinken terwijl ze me vakkundig aftrok. En let nu op dat kon voor 50 eurO
            Een dag zonder lach, is een verloren dag!

Commentaar

Heb haar vandaag ook eens bezocht en moet zeggen fantastische ervaring. Had nog geen ervaring met soft sm maar afgaande op de bovenstaande commentaren me er toch eens aan gewaagd. En moet zeggen voor herhaling vatbaar.

Bedankt collega wandelaars voor de leuke en goede tip

Commentaar

nogmaals langsgeweest en nog steeds tevreden. Ze beperkt haar tijd wel enigzins (misschien omdat ik nieuw ben bij haar). HAd half uurtje genomen , maar kwam met moeite aan 25 minuten . Maar het waren wel 25 minuten die meer dan de moeite waard waren (de car wash behandeling achteraf was gratis , ze staat nogal op hygiene moet ik zeggen ;D) .

Spijtig dat ze er blijkbaar mee stopt (zie vorige berichten) , dus ik zal me maar niet gewennen aan haar en weer op zoek gaan naar een andere meesteres.

Merk wel op dat op SM gebied er tegenwoordig meer te beleven is in de late namiddag (16 - 18h00) dan s avonds. maar je moet wel opletten niet bij een transsexueel te belanden . (tenzij dit de bedoeling is)

gtn , passenger.

Commentaar

Ben eens bij Laura in de Schipperstraat 4 binnen'gewipt'. Volgens mij één van de mooiste vrouwen van het SKW (vrouwen, niet meisjes). Ze is een lange knappe goedgevormde blondine met een natuurlijke C uit Marseille. Ze doet ook soft SM. Niet mijn voorkeur. Heb gekozen voor P+N met voor 50 euro. Ze is zeker de moeite waard. Spijtig dat ze niet TZ of ze werd mijn favoriete.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyBembwebe
                    In de recensie van Pekestoemp, lees ik een 8 voor zoenen! Gaat het hier over tongzoenen? Kwestie van misverstanden op dat gebied toch te vermijden. Ik denk dat sommige mensen zoenen gewoon aanzien als wat kussen en niet tongzoenen. Laura heb ik zelf echter nog niet bezocht, maar ik ben wel benieuwd als ze tongzoent.
                    Hoi JohnnyBembwebe,

ik bezoek Laura zelf nu reeds meer dan 2 jaar.

Ik meen dat ze niet zal zoenen...daar ken ik ze nu reeds al een beetje voor...

Het kan idd wel kloppen dat sommige mensen kussen met zoenen een beetje veralgemenen eigenlijk.

Ze kan je wel van vlak bij met haar tongetje uit de mond blijven aankijken dat je het idee hebt dat ze je werkelijk gaat beginnen zoenen.

Dat is me zelf nog niet overkomen in die jaren...
                    Maar misschien wel bij anderen ....wie weet.

Voor de rest is ze een leuke meid vind ik....(is mijn persoonlijke indruk hier)....en ze heeft me nog niet teleurgesteld om me te laten klaarkomen bij haar....

Weldra ga ik ze verassen met een bezoekje....alhoewel ze daar niet meer van verrast zal zijn geloof ik....

Grtz Ralf'ke..... The Laura lover........ :P
                    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Hoi boy's,

hier de lang beloofde recentie van me....

Het feit dat ik nog geen recentie form. had ingevuld heeft een beetje zijn reden voor me....laat me het er nu niet over hebben momenteel.

Dus :

Eerst een vriendelijke babbel met Laura gemaakt, zoals altijd....hoe gaat het ondertussen met jouw etc....mijn Frans in jammer genoeg niet meer opgeblonken....maar door haar te bezoeken..kom ik er weer wat in soms.

Eerst heeft ze zich ontdaan van haar kleding....
                      Ik vroeg haar deze keer om haar slipje aan te houden eigenlijk. :P

Zo kan ik haar prachtige lichaam beter bewonderen....ik kick daar wel wat op

Eerst heeft ze me lekker gepijpt...en ja :P dat doe ze goed....niet compleet perfect...toch zeker te doen...

K'zou het toch niet beter kunnen :

Daarna heb ik flink met haar tieten gespeeld.....ze zijn mooi en lekker zacht...schoon speelgoed.....niet té groot, maar zekerst niet té klein.

Na het pijpen heeft ze me met de hand lang afgewerkt....ze maakt er een leuk spel van en ik was blij dat het einde er weer's was

Het erotische gedeelte vergeet ze echter nooit bij de aanvang van the game....dat vind ik super van haar.

Er zijn maar weinig meiden waar ge dat vooraf nog kunt bekomen....

Bij andere is het (meestal) kom er maar op en bol het maar weer af....maar ja...over andere gaan we het hier dus niet hebben om de concurentie niet té schaden echter.

Ze kijkt...zoals ik reeds eerder schreef hier ergens...je recht in de ogen terwijl ze je bewerkt....

Het is niets persoonlijk natuurlijk, maar het komt wel eventjes zo over tijdens het spel..... :

Haar tongetje slibberd als van een slang heen en weer...die meid weet mij te beroeren althans.... :P

Na het werk....wordt je redelijk flink verfrist door haar....met vochtige doekjes maakt ze de plaatsen proper waar ze geweest is....je oren, lichaam, en onderkant worden helemaal wat gecleand. :-*

Daarna het korte afscheid en de vriendelijke zoen...zoals wel bijna bij elke franse meid die ik ken wordt je nog toegekend voor de deur achter je sluit.... :-\

Zo....aan mijn recentie zal je wel merken dat ik beslist erg tevreden ben over deze dame en ik hoop voor jullie collega bezoekers hetzelfde natuurlijk.

Grtz en tot de volgende Laura maar weer.....Ralf'ke 8)
                      Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Haha...hallo,

Net na het middag uur gaan wandelen in het skw....

Bitter koud vandaag maandag(3°c) beetje guur eigenlijk.

Weinig wandelaars natuurlijk in het skw....en in de VT kompleet verlaten blijkbaar...jammer genoeg.

Ben bij Laura weer binnen gegaan aldus...

Ik heb wel lang moeten wachten in de koude eigenlijk....er was een klant voor me die haar voor een uur'ke had....pfff... koud koud en maar wachten dus.

De sex die ik van haar had was weer eens oke....maar ze leek me niet in volle form vandaag...

Ja ...dat kan gebeuren...ik heb ook al eens soms niet mijn dag. : :-\

Ik vroeg haar wat extra...en dat bleek geen probleem.

Sensueel was ze wat minder vandaag...mogelijk omdat ze niet echt in haar doen zat.

Ik kwam eigenlijk veel te snel deze keer...jammer...had gehoopt op een langere beurt... :-\

Ja zo gaat het...de ene keer is niet de andere keer...zoals jullie wel allemaal weten.

Grtz en tot een volgende.....ge weet wel

Ralf'ke

Commentaar

Vanmiddag een bezoek gebracht aan de beeldschone Laura, jammer dat mijn Frans niet beter is, maar in het Engels lukte het toch wel.

Gekozen voor een soft SM-sessie (1e keer voorzichtig zijn), eenmaal boven, snel uitgekleed (zij nog sneller), wat is dat een mooie vrouw!!! Daarna vastgebonden aan 't kruis. Eerst begon ze met haar tandjes m'n tepels te bewerken, daarna zak stevig afgebonden, een soort balsam over m'n pik gewreven, ai, wat werd die daar heet van.., daarna wat stevige tikjes van haar mogen ontvangen en werd ik stevig in m'n tepels geknepen en weer zoet gebeten, ondertussen vergat ze m'n jongeheer ook niet, dan weer strelen, dan weer een stevige pats, het duurde dan ook niet lang voordat ik spoot.
                          Daarna volde de carwash, terwijl ik nog vastgebonden was aan het kruis.
                          Daarna maakte ze me los en aankleden, 2 lieve zoenen op de wangen als afscheid (ja, de Franse charme!).

Hier kom ik nog wel eens terug (ondanks de nijdige blikken van Jessica op nummer 6).

Stil (na)genietend terug naar NL gereden.

Dit is zo'n mooie vrouw, zo uitdagend, zo charmant, zo bedreven in het spel, je voelt je helemaal niet bij een dame van plezier, maar het is net alsof je bij een goede vriendin bent.

Commentaar

Vandaag nog eens, sinds lang, bij Laura binen gewipt. Nou ja gewipt ?
                            Zoals gewoonlijk heb ik weer lekker onder haar voetjes gelegen. Eerst met haar hoge laarzen aan. Daarna, en zonder dat ik erom vroeg, met de zwarte pumps.
                            En dat was nu heel attent van haar. Toen ik binnenkwam had ik gevraagd of dat die zwarte pumps nieuw waren. Dat ware ze niet en we praten verder over iets anders. Als je dan tijdens het spel merkt dat ze er aandacht voor heeft. Wel ja, dat is de klasse die bovenkomt.

Het is nu 3 u later en mijn tepels gloeien nog steeds na. Man, wat kan ze ongenadig zijn. Maar dat heb ik er graag voor over. Het was weer puur genieten.

Hopelijk kom ik weldra terug in buurt.

De groeten.

Commentaar

Vanmiddag Laura eindelijk eens bezocht. Had haar al lang op het oog, maar telkens uitgesteld. Eerst omdat ik dacht zo een schone meid zal er wel alleen van willen profiteren. Later omdat ik gelezen had dat ze alleen frans zou spreken. Ook vaak omdat ik gewoon mijn bekende dames in ere bleef houden en telkens terug daar naar toe blijven gaan.

Uiteindelijk dus toch de knoop doorgehakt, en nu natuurlijk spijt als haren op mijn hoofd dat ik zo lang gewacht heb.

Zoals gebruikelijk bij een eerste bezoek standaard tarief 50 euro voor F & S. Een vriendelijke dame die toch haar uiterste best doet om zich in het engels verstaanbaar te maken. Dit heb ik met franse dames wel eens anders meegemaakt.

Ze begon met trekken om hem overeind te zetten. Hierna uitgebreid pijpen en daarna amazonezit. Tusentijds nog eens opnieuw pijpen en later terug in amazone. Ze vroeg nog wel eens of ik een andere positie wilde maar had ook meteen in de gaten dat ik het zo wel naar mijn zin had. Mocht overal aankomen, wat ik dus ook wel voorzichtig gedaan heb.

Ze heeft geen enkele keer geprobeerd om extra geld los te krijgen, of gezeurd dat het tijd werd dat ik klaar ging komen.

Bovendien kreeg idd de indruk dat ze er zelf ook wel zin in heeft, zoals al eerder vermeld.

Aan het eind kwamen de bekende natte doekjes boven, en voor het verlaten van de kamer een afscheidskus.

Dus kort samengevat, ze heeft er weer een vaste klant bij, die waarschijnlijk net zo veel moeite zal hebben om er voorbij te lopen als Ralf.

Laura is precies de Dame die ik na het vertrek van mijn vaste dames in het verleden zocht, en zal dus in de toekomst minder nieuwe dames uit gaan proberen, maar een vastere band met Laura op gaan bouwen.

Zal de volgende keer iets anders uit haar assortiment proberen, zoals bv soft SM, of gewoon langer van haar prachtlichaam genieten.
                              Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Ben vandaag in het begin van de avond weer eens langs geweest. Deze keer idd voor een iets uitgebreidere behandeling met soft sm gekozen. In 1 woord toppie. Na de bekende sm spelletjes afgesloten met neuken. Dat de meeste dames die sm doen niet neuken of pijpen zijn er de oorzaak van dat ik deze dames hoe mooi en goed dat ze soms ook zijn, of in het geval van Chantal zelfs dat ik er al ongeveer 15 jaar kom maar af en toe bezoek. Laura is hierop een uitzondering waardoor ze er zeker van kan zijn dat ik haar vaker zal blijven bezoeken en dat ik ze in ere zal houden.

Terwijl ik vastgebonden lag zat ze met haar poes over mijn blanke sabel te masseren. Uiteraard alleen erover en ben ik er met de blote jongen niet in geweest
                                Grz Sub

Commentaar

Heb jullie recensies gelezen en dus ook gaan proeven...

Damn .... dit is echt een klassedame met serieus wat inhoud, en ik bedoel niet enkel fysiek hé mannen. Bedankt voor de tip!

Op sexgebied moet ik ze nog wat leren kennen(of beter zij mij), maar absoluut een topper om te bezoeken.

Zij kan je danig op je gemak stellen en nog een hoop plezier maken ook. Ik heb zelden zo gelachen tijdens een bezoekje aan een meid in het SKW.

Ik wil de marktprijzen niet onder druk zetten maar heb haar wel een 100-tje gegeven omdat ze zich werkelijk zo uniek gedraagt.

Hier kom ik nog terug en hou jullie op de hoogte van meer details.

Tnx for the tip.
                                  Als ik zelf ook nog zulk leuke ervaringen tegenkom laat ik jullie dit zeker ook weten.

Ciao
                                  SecretWalker

Commentaar

Hey jongens,

23°C bewolkt en een regenvlaag...het weder boven het SKW vandaag door Ralfke :

Net op het middag uur opnieuw naar de antwerpse SKW buurt getrokken...

Het was er stil....ja de vakantie periode slaat nu wel verschrikkelijk hard toe voor de dames allicht...

Natuurlijk zijn ook reeds een deel dames zelf op vakantie...

Laura had nog geen vakantie en natuurlijk had ik weer eens zin in haar diensten en een enorme goesting om haar mooie lichaam te bewonderen. :P

Ze zag er weer lekker uit....t'is te zeggen, ze ziet er altijd lekker uit :P en ook steeds verzorgd....daar besteed ze beslist veel aandacht aan zelf...

Als je haar ziet staan achter haar raam zou je denken dat het een ferm streken wijf is...maar dat is ze zeker niet...ze is iemand van het volk en dat merk je wel indien je binnen geraakt natuurlijk...

Ze had vandaag een zwart lang kleed aan en haar blonde haren hingen vandaag gewoon los (niet achteruit in het staartje)...ik had ze liever zoals vandaag aldus... 8)

Ja opnieuw van een goede seksbeurt kunnen genieten alweer...jammer dat ik het gewoon wordt...dat is het enige min punt natuurlijk :-\

Eerst hebben we lekker gespeeld met elkaar en ik heb met zeer veel interesse van haar knappe lichaam genoten terwijl...

Pijpen was kort...maar daar was toch geen tijd voor want ik was veel te heet vandaag... :

Tijdens het spelen en knuffelen begon ik haar plots te zoenen...dat was even schrikken...het was sterker dan mezelf eigenlijk...ik stopte en verontschuldigde me ervoor...dat was niet erg voor deze keer vertelde ze me...normaal doet ze het zeker niet... :-*

Ze moest er wel even om lachen dat ik me verontschuldigde daarvoor... ;D

Ze nam mijn handje en drukte m'n vingers in haar poesje en zo werd ik natuurlijk té snel opgewonden etc... :P :P :P :P :P

Lekker ben ik gekomen met een gevoel voor opluchting bij haar....

Happy als ik was stapte ik bij haar naar buiten...onderweg genoot ik tijdens de rit met mijn wagen van een liedje op de radio dat toevallig ook op haar kamertje speelde...het bezoek heeft voor mij langer geduurd dan de 20 min geloof ik zelf :

En maar dromen van deze klasse dame met stijl :-\

RALF

Commentaar

Hops...wat dacht je alweer....

Juist binnen gewipt natuurlijk...wat anders :-\

Het was drukkend warm buiten 26°C en bewolkt..

En na de mislukte poging van maandag toch eens gaan kijken uit grote goesting dan wel deze keer bij Laura...

Ze vertelde me dat ze een klant had op maandag die haar voor de ganse dag wilde afhuren in het SKW.

Wat een rekenig zal die kerel hebben gehad...? ze werkt normaalk van 11.00u tot 20.00u

Nu ja de kerel heeft het maar naar zijn zin gehad allicht...het is hem gegund ook natuurlijk dan.

Laura stelde me voor om eens voor politieman te spelen vandaag met me. ..oke waarom niet.

Het was heel spannend en ze zette haar pet ook een keertje op tijdens het spel...

Ze begon met me uitdagend aan te kijken in de ogen...dat is iets wat ik nog bij geen enkele dame reeds kon doen....raar maar een ongeloofelijk gevoel geeft het.

Vandaag was het een en al erotiek op haar bed....gepijt werd ik niet vandaag...het was likken en strelen alom.

Een borstmassage was ook wel lekker en ze likte me op verschillende plaatsen...heel leuk ...wat dacht je anders.

Ze kwam met haar kutje tegen me aanrijden en ik voelde dat het daar nat was ook :P ze hield mijn handje stevig vast en ik kreeg een gevoel dat het ook voor haar leuk was.

Lekker spuitend ben ik gekomen daardoor...een hele opluchting voor mijn lichaam was het toen ik kwam. :P

Wat zal ik er meer moeten aan toevoegen deze keer...niks meer geloof ik....zucht het is weer voorbij echter. : : :

Ralf Ralf Ralf Ralf Ralf....toch weer :-\

Commentaar

Gisteren ons Laura weer eens bezocht. Het wordt iedere keer beter omdat het steeds gemoedelijker gaat. Ze weet steeds beter waar mijn voorkeur naar uitgaat, en ze hoeft dus niet zo veel meer te vragen op voorhand.

Ik was gisteren trouwens haar laatste klant, ze stopt op zaterdag om 16.00u om boodschappen te gaan doen. Ook in een gewone spijkerbroek en shirtje ziet ze er zoals te verwachten betoverd uit.
                                        Grz Sub

Commentaar

Vandaag tegen alle verwachtingen in toch bij Laura geraakt...

Juist moest ik het er nog voor over hebben om de drukte tijdens het spitsuur in de stad te trotseren.

maar goed....

Gekozen voor het bed "sur lie" en het kruisje van Laura.... ;D

Amaai...ze heeft goed gewerkt....minder was wel het pijpwerk vandaag hier...maar op erotisch vlakkwam het alweer dik in orde...

Ze heeft wat borsten massage gegeven aan me en wat gepijpt....en me daarna flink laten komen alweer.

Ze kijkt je zwoel in de ogen en laat zo de temperaturen bij je hoog oplopen...lekker :-*

Gelukkig moet ik zeggen dat ik blij ben dat ze er toch weer was vandaag...

Ik ga zeggen dat ik zeker niet verliefd ben op haar...zoals sommigen proberen te insinueren...een godin is ze ook niet...

Maar ze staat altijd klaar om de wensen van de klant volop te dienen....dat staat niet gelijk met het goddelijke...maar wel met een uitstekende dienst levering naar de klanten toe...

Op maandag,dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag is ze aanwezig vanaf 11.00 u am tot ongeveer 20.00 u pm.

Op zaterdag is ze er vanaf 10.00u tot ongeveer 15.00u....ik denk dat er maar weinig dames zo voor de klant klaar staan overdag.

Ik spreek dus niet over de ervaring met een soort godin...maar eerder over iemand die best weet hoe ze zaken moet doen met een klant en hem weet te behagen...

Dus......ze is gewoon een supermeid voor me (persoonlijk) ...ik kan er haast elke dag terecht en dat is heel veel voor me...

Grtz Ralf .... :P