Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3, Mara (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3, Mara (Roe)

Welja, mijn eerste bericht na er zoveel gelezen te hebben...

Deze namiddag bij een schone Roemeense op bezoek geweest. Strak figuur, lekkere rondingen maar absoluut slank en stevige B-cups. Zij had zich in een antraciet/rode bikini gestoken en gecompleteerd met haar zwarte haar en blauwe kijkers deed mij dat letterlijk over de drempel stappen. Het was in het middelste raam van Verversrui 4 of 6, ik meen het laatste. Het zijn 3 rode deuren (geloof ik, was afgeleid) recht naast elkaar. Met haar hoge plateauheels aan leek ze me haast recht in de ogen aan te kunnen kijken echter toen die uitgingen om de trap te kunnen bestijgen bleef er nog zo'n 1.65 over. Twee trappen op naar de tweede verdieping om haar ruime kamer te bereiken.

Aldaar de transactie afgerond, 100 Euro voor pmc, nmc, standjes, likken, 30 min. Terwijl ik mij van mijn kleding ontdeed en zij zich uitgebreid waste aan de lavabo wat over koetjes en kalfjes gebabbeld (zelf eerst ook even de klauwtjes gewassen). Ik mocht vast op het bed plaatsnemen, bovenop een kleedje met een afbeelding van de kerstman erop. Na een minuutje kwam zij ook op bed aan en begon met het regenjasje aanbrengen en meteen toehappen. Pijpen doet ze lekker, met variatie en een fladderende tong. Ondertussen mocht ik haar overal raken wat zeker geen straf was. Vervolgens was het mijn beurt om haar te laten relaxen en haar grotje eens goed te verwennen met mijn tong (vantevoren afgesproken: no fingers inside, don't bite). Ze heeft prachtig grote schaamlippen dus ik heb mij een dikke 10 minuten uitstekend vermaakt terwijl zij het hoorbaar ook naar haar zin had. Wat een lekkere grote donkere lippen zijn dat zeg, voor de liefhebbers een aanrader! Toen ze kletsnat was, of dat nou van mij of haar was, de rollen weer even omgedraaid (pmc) voordat we aan het eindspel gingen beginnen. Daarna heb ik haar in missionaris genomen om het af te maken en tot een spetterend einde te komen.

Ik kon me weer opfrissen en zij maakte haar "zaakje" ook weer uitgebreid schoon dus de hygiene van de dame persoonlijk was uitstekend. De kerstman bleef op bed liggen, dus vandaar uiteindelijk een goed en geen uitstekend voor dit onderdeel.

Zeer vriendelijke dame die redelijk engels spreekt. Vandaag had ze zich helaas niet goed glad geschoren wat een een klein minpuntje was, maar ik begrijp dat je dit niet dagelijks kan doen. Beter stoppels op haar poes dan op haar bovenlip denk ik dan maar

Die heerlijk grote kleine schaamlippen, zwijmel, alleen daarvoor zou ik al terugwillen.... Na volgende week zegt ze 2 weken op vakantie te gaan en is dan begin oktober weer terug.
    Laatst gewijzigd door okinawa; 06-09-07, 18:04. Reden: titel aangepast

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3, Mara (Roe)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Kris0411
    Ze zit hier reeds lang terug, en toch geen enkele recente recensie. Niemand die haar bezocht? Ik hou wel van kinky sex (kontlikken, plasseks, vernedering...) en overweeg dus eens binnen te springen; is zij een aanrader? Je mag ook prive reageren als je niet publiek wil...

dank
    Ik heb deze dame vanavond omstreeks 20u ook gespot, ze droeg een strakke lak catsuit, yummie. Effe naar de prijs gevraagd, ze gaat duidelijk vooral voor kinky en SM, en dat is mijn ding, maar ik wil toch eerst wel eens weten of ze de moeite waard is. 't Zou tof zijn om eens meer te vernemen van iemand die ervaring heeft met haar als kinky lady. Alvast bedankt.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3, Mara (Roe)(uitstekend)

een aanrader voor de liehebbers van dirty domination, ze heeft echt wel een pervers kopje (en ziet er ook goed uit)

Commentaar

Re: Antwerpen, Schipperstraat 40/3, Mara (Roe)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door willy59
        Ze vraagt een beginprijs van 100 Euro. Heeft er iemand met haar al goede, zeer goede of slechte ervaringen gehad?
        ben daar vorige week geweest, en moet zeggen aangenaam verrast voor een eerste keer met deze dame. ze vraagt wel een beetje veel om bevestiging of het goed was, maar misschien ook wel omdat het de eerste keer was. Dame heeft potentieel en er kan veel.

Gewoon proberen en dan weet je het. Echt bedrogen ga je niet buiten komen, of het echt wat zal zijn hangt toch ook van de klik af, succes!

greetz,
        Erco

Commentaar

Re: Antwerpen, Schipperstraat 40/3, Mara (Roe)(uitstekend)

Ben afgelopen week eens binnen gesprongen. Prima service en na 3 dagen branden mijn tepels nog na van haar behandeling. Zeer de moeite waard en ziet mij zeker nog een keertje terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schipperstraat 40/3, Mara (Roe)

Gisteren een heel leuke sessie gehad met mara. Ze respecteert haar klant en zijn wensen en de sm is echt wel sm. Niet een halve poging om extra centen in het mandje te krijgen.
            Een dag zonder lach, is een verloren dag!

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 12/1, Mara (Roe)

Gisteren ook binnengestapt bij deze Mrs. Een eerste verkennende sessie met veel uit proberen van wat kan en wat niet kan. Wat ik tot nu toe het hardere werk noemde, blijkt na gisteren op Haar soft SM te lijken. Stap voor stap, met de nodige uitleg, mijn grenzen verleggen. Ze heeft er de nodige tijd voor genomen. Nu reeds enkele dingen uitgeprobeerd, die ze de volgende sessie ( want ik ga er zeker terug ) verder wilt oefenen tot ik haar van dienst kan zijn zoals zij het wenst.

Commentaar

Zeker een aanrader voor wie van het hardere werk kan genieten.

Commentaar

Enkele weken geleden ook eens Mara bezocht. Goede ervaring, en blijft voor beginnelingen nog wat voorzichtig.
                  Wat zij soft noemt is echter toch al lekker stevig. Voor nieuwe slaafjes blijft ze nog rustig om verder ook wat
                  vertrouwen te winnen.
                  Ik ga zeker terug. Nieuwe SM ster in wording.

Commentaar

De laatste weken een paar keer bij Mara langs geweest en steeds prima bevallen. De sessie volgt steeds min of meer hetzelfde stramien maar met toch hier een daar een klein detail verschil. Die variatie heeft te maken met hoeveel zin zij zelf heeft in lichamelijk contact.

Bij mij is het is geen harde sm, maar eerder soft met dan hier en daar een scherp kantje aan. Ik hou op zich meer van kinky dan echt hardcore sm, dus voor mij pakt ze het prima aan. Wat het bij haar leuk maakt is dat ze altijd zich als een soort vriendin blijft gedragen, ook al kan ze best streng/dominant uit de hoek komen.

Vandaag was het weer een leuke sessie. Mij een beetje teasen (op gegeven moment dacht ik echt dat ze me ging tongkussen), wat met haar zweep aan de slag geweest, wat haar dominantie laten zien en met haar voorbinddildo aan de slag. Dat does ze trouwens voortreffelijk. Met veel gevoel, maar toch kordaat.

Hoewel ze Roemeens bloed heeft, is ze in Italie opgegroeid en is Italiaans haar moedertaal.

Ze werkt morgen 13/12 haar laatste dag en is er dan tot midden januari tussenuit.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 12/3, Mara (Roe)

Mss Mara ,zal aanstaande zondag terug aan de slag gaan met haar heerlijke activiteiten.Mara is een strenge leuke maar ook plezante dame die zelf ook geniet van het spel dat ze met haar klanten speelt.Veel kan bij haar en ze doet dat ook met beleid.Ze is bezorgt om haar klanten en laat dat ook duidelijk merken.Allez bij mij toch.Ze had een paar weekjes verlof genomen omdat haar job toch wel de nodige energie vreet.Ze wil duidelijk haar klanten de beste Service geven.
                      Zeker een aan radertje voor de mensen die iets anders zoeken

Commentaar

Vanavond ook eens bij deze Mara binnengegaan. Was heel erg de moeite, de beste SM die ik al gehad heb denk ik. Niet alleen is ze een heel mooie dame, ze weet ook echt van wanten. Overigens is ze ondertussen wel 32 (ik vroeg het haar na de sessie), dus dat mag aangepast worden in het recensieformulier.

Ze wist perfect mijn grenzen op te zoeken, die nog niet erg hoog liggen, maar waartegen ik graag aanschurk en soms een beetje overga. Haar pegging was al van het beste dat ik ooit gehad heb. Jammer van de hoge prijs (100 euro/halfuur), anders ging ik hier elke week. Maar eigenlijk kijkt ze zeker niet op de klok, ik ben pas na 45 minuten terug buitengegaan.

Ook tof: ze praat erg goed Engels (wel erg belangrijk bij SM dat je elkaar verstaat) en na de sessie is ze gewoon een heel lieve leuke dame.

Mij ziet ze 100% zeker terug!

Commentaar

Lieve én mooie Mara is, na een welverdiende vakantie, opnieuw verschenen in het skw: ze staat nu op Vingerling 12/2.
                          P.S. Ze doet (of deed ?) ook aan "gewone sex", anders zou ik overigens (de laatste keer ondertussen weeral een jaar of vier geleden...) nooit bij haar zijn binnengegaan...

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 12/2, Mara (Roe)

Volgens mij doet ze al lang geen gewone sex meer. Als ze in een goede bui is, gaat het er tijdens een sm-sessie wel redelijk interactief aan toe, maar echte sex heb ik bij haar in al die jaren niet gehad. Ik weet wel dat ze dat in haar beginjaren heeft gedaan, maar lang geleden dus. Iemand andere ervaringen mee?

Commentaar

Vorige week bij Mara langs geweest. Het was weer fantastisch zoals altijd.
                              Ze is terug overgestapt naar de avondshift.

Commentaar

Ik ga al een paar jaar regelmatig bij Mara. Het klikte van in het begin. Ondertussen lijkt het alsof ik bij een vriendin/minnares langs kom.
                                Ze is echt de queen van de prostaatmassage. Ook met een dildo, weet ze je naar de zevende hemel te brengen. Keer op keer kom ik buiten met knikkende knieën en een fantastisch gevoel.
                                Ze houdt rekening met je wensen, vindt het leuk om kinky spelletjes te doen en weet duidelijk waar je grens ligt.

Ik kan niet wachten op de volgende keer!

Commentaar

Mara is inderdaad een vrouw met een prachtig lichaam en indringende ogen.
                                  Ik ben er ondertussen een paar keer geweest. Heerlijk om haar mooie kont te likken en ze genoot van het beffen; iets te veel zelfs wat na mij eerste bezoek was ze de volgende keren vooral geïnteresseerd om gebeft te worden. Mijn wensen kregen minder tijd toebedeeld, maar dat is natuurlijk deel van het spel. Haar prostaatmassage is wel super; ze wist meteen mijn plekje te vinden en me te vingeren. terwijl ze allerlei geils vertelt moest ik mij telkens aftrekken.
                                  Ze klaagde over de slappe business en zei me dat ze 6 weken verlof neemt vanaf 8 april.

Commentaar

Mara is terug aan het werk op VT12/3.
                                    Wat een mooie vrouw . Weer eens verplicht om haar aars te likken en haar te beffen tot de sappen in mijn mond liepen om daarna een vakkundige prostaatmassage te krijgen.
                                    Ze is echter nogal snel om je te laten klaarkomen.

Commentaar

Nog lange tijd nog eens bij Mara binnengestapt. Geen foute beslissing bleek zo: ze was goed in vorm en dat heeft mijn prostaat geweten. Heerlijke sessie met een prachtige meid.

Commentaar

weet iemand of Mara nog steeds in Antwerpen te vinden is? is hier reeds enige tijd heel stil.
                                        Hartelijk bedankt.

Commentaar

Al maanden niet meer gezien. Ze gaf eerder al te kennen aan stoppen te denken, maar geen idee of ze er definitief mee is gekapt