Kiana (Roe), Antwerpen, VT 17

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kiana (Roe), Antwerpen, VT 17

Deze dame staat al een tijdje in het SKW. Eerst in de nachtshift en nu al een tijdje in de dagshift. In de nachshift stond ze nog als blondje. Nu zit ze al een tijde dus overdag in Villa Tinto, maar ze wisselt vaak van kamer. Dus kort een beschrijving. Deze dame heeft rood haar, een opvallende eerder gothic kledingstijl (meestal zwarte kledij dus) en kan vriendelijk lachen. Toen ik haar bezocht, droeg ze heerlijk laklaarzen met hoge hakken en een zwart latex-achtig korset. De eerste keer bij haar dus gekozen voor het standaardpakket (P+N). Pijpen deed ze heel goed, beetje kort, en de balletjes werden spijtig genoeg vergeten. Maar ze pijpte wel lekker. Enkel met haar mondje eigenlijk en ze ging best diep. Vervolgens cowgirl gekozen, waarbij ze ook een speciale aangename techniek had. Afgewerkt doggy. Ze spreekt goed Engels, maar het initiatief voor het gesprek komt zeker niet van haar. Misschien moet dat wat groeien. Wat ik wel verschrikkelijk vond was de tatoeage van een mannengezicht op haar hep. Nee, dat was wel een minpuntje... Eigenlijk dacht ik dat ze qua service wat zou tegenvallen, omdat ze relatief weinig bezet is. Maar die service gaf zeker potentieel. Ik denk dat ze zeker te vinden is voor leuke extra's. Dus wie weet bezoek ik haar nog wel eens. Zeker omdat ze best mooi is, spijtig dus van die verkeerde tattoe (waarschijnlijk draagt ze daarom vaak korsetten.

Re: Antwerpen, VT 42, Kiara

Ziet er leuk uit, dat wel. Maar noch warm, noch koud kreeg ik er van.
    Leuk van ze is van héél dichtbij gezien te hebben, maar haar diensten zijn niet om naar huis over te schrijven...

Commentaar

Antwerpen, VT 41, Kiana (Roe)

Kiana is een mooi en slank Roemeens meisje met lange blonde krulharen, mooi B-cupje, redelijk veel tattoo's. Ze hield haar zwarte botten aan en haar topje krulde ze omhoog. Ze lijkt stoer, maar is best lief. In standje 69 pijpte ze zeer goed. Wegens teveel glijmiddel viel het neuken toch wat tegen.
      Ze staat al een tijdje in een donkere hoek in VT. Ze herkende mij, en ben ik blijkbaar al bij haar geweest, maar ik kan op hookers niks over haar vinden.

Commentaar

Leuk voor de afwisseling zo'n Gothische dame. Ze heeft haar werk zeer goed gedaan, echt rustig en echt lekker. Het is een zeer vriendelijke dame en ze weet hoe ze het een man naar de zin kan maken. Op zich niet mijn type, ook niet mijn smaak, maar werd gewoon eigenlijk aangetrokken door de laklaarzen en idem corset. Eigenlijk een hele rustige en zeer vriendelijke dame, ze is wel spiritueel, dus ik ben zalig spiritueel gepijpt en hebben we spiritueel wat woorden gewisseld. Ik ben niet spiritueel, dus kan op dat niveau moeilijk een onderhoudend gesprek voeren. Het mij spiritueel laten pijpen gaat beter......

Commentaar

Ik bezoek Kiara sinds enige maanden regelmatig voor kinky spelletjes en ik moet zeggen dat ze daar steeds beter in wordt. Ze verteld in Duitsland te hebben gewerkt en daar het een en ander op dat gebied te hebben geleerd. Ook in Antw. heeft ze klaarblijkelijk een aantal klanten waar ze veel van leert. Zeer vriendelijke dame die je continue geil aankijkt tijdens het spel. Ze lijkt er ook echt plezier in te hebben....prima werk instelling.....begint 's ochtends al vrij vroeg....voor mij inmiddels een vaste waarde in het SKW.....W
          A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

het was al een eindje geleden dat ik gaan wandelen had.

Eerste teleurstelling : alma was er niet. Wat heeft die een knap kopje en zachte huid. Ira stond er wel weer te paraderen, maar na een tijdje begint die kont ook wat het enige te zijn waarop je nog kan kicken.

Mijn voorkeuren gaan uit naar kinky vormen van seks gepaard met dominantie. Maar de 'meesteres' moet wel knap blijven. Voor pijn en wat wulpsere dames ben ik niet in.

Binnengegaan bij Kiara. Deels door haar wat dominante outfit.
            Is een heel bedeesd meisje, maar toch was (soft) sm mogelijk. Is eigenlijk te timide voor sm. Zeker niet streng en leidingnemend.

Doch wel een kinky tijd met haar gehad. Ik moest me laten neuken met een strapon VOOR de ruit met open gordijnen. Dat hebben we zo'n 4 minuten gedaan totdat er een straathoekwerker ofzo om de hoek kwam piepen.

Echt geil was dat ze gewoon verder bleef doen toen een andere wandelaar pal voor de ruit bleef staan om te kijken.

Ik word er alweer opnieuw geil van.

Daarna gewoon manueel afgewerkt terwijl op zijn hondjes op het bed met voorbinder.

Eens een speciale ervaring.

Commentaar

Net even bij Kiara geweest na de recensies waarin ik zag dat kinky een optie was. Gekozen voor half uurtje, dildo play en eindigen met goeie pijpbeurt. Gezonde dosis poppers, lekkere laarzen met hoge hak om aan te likken, en een heel mooie dame om naar te kijken terwijl ze zich ontfermt over je kontgaatje. Wat mij betreft een topper.

Commentaar

werkt ze ook in het weekend?

Commentaar

ja van 8 uur tot 6 uur elke dag

Commentaar

Adres aangepast, en ook haar naam, want volgens haar plakkaatje is het Kiana.
                    Sagaris

Commentaar

Deze dame heeft mij gezegd dat ze op 21 december pas terug zou komen.
                      Voor een maandje weg geweest als ze op die datum terug komt.
                      Laatst gewijzigd door delta 1; 25-12-17, 11:17.

Commentaar

Kiana is blijkbaar een dame die zich aan haar afspraken houdt: vandaag gespot op dezelfde locatie en in dezelfde (dag)shift.

Commentaar

Was vandaag op wandel in het Schipperskwartier. En kwam langs een mooie in zwart geklede jongedame met blauw paars haar. Eventjes met haar gebabbeld en mee naar binnen. Daar een heerlijke tepels behandeling gehad en ook voor het raam te kijk gezet al bij al een leuke tijd met haar gehad en ook een leuke babbel achteraf heb aan haar een leuke meesters gevonden.

Commentaar

Vandaag, nadat ik vroeg klaar was met mijn klus, ben ik eens gaan kijken in het schipperskwartier, en na een rondje wandelen bij Kiana beland..
                            dat heb ik geweten, anderhalf uur later stond ik onder de striemen en brandwonden van haar sigaretten weer buiten..
                            ze was heerlijk fel en hard..
                            ik kom terug!

Commentaar

Vanmiddag toen ik in het SKW rondwandelde viel me deze beauty meteen op .Ze ziet er zo onschuldig mooi uit maar bij het lezen van al haar diensten kreeg ik het toch moeilijk om niet binnen te gaan , had een afspraak met Top Michelly dus kon ik hier mijn kruit nog niet verschieten maar jammer dat er over haar zo weinig wordt geschreven, moet toch wel wat klanten hebben denk ik zo. Zal dan zelf eens gaan uittesten binnenkort.

Commentaar

ben al een tijdje klant bij haar,een topper,weet wat je wilt en hoever ze kan gaan(of er net iets over),doet vooral s-m en/of kinky spellen,schoon lichaam (zeker voor tattoo liefhebbers) en genoeg attributen om er een leuke namiddag van te maken,vanaf woensdag is ze terug naar haar land voor 12 dagen en let op jongens ,ze leest het forum....and special for her,this is from the guy who hate you and kiss his hand..

Commentaar

Leuke kinky dame! ik moest achter haar aan de trap op. Kamer ligt dus 1 hoog. Rode muren, kettingen boven het bed waarin ik ook met mijn benen later wijd vast in zou liggen. Kiana is aardig en mooie superslanke body, lange zwarte laklaarzen en setje wat ze op verzoek (deels) uit doet. Leuk afwisselend spel van erotiek en kinky spelen, en niet jagend in de tijd. Ik heb mij zeer vermaakt met deze positieve leuke Kiana. Naambordje op haar deur kan niet missen.

Commentaar

is nu naar roemenie tot eind januari geloof ik,klopt het,?bespaart me een uurken rijden

Commentaar

Ik heb haar gisteren niet gezien, maar volgens mij was ze vorige week pas terug uit verlof, dus dat ze nu al weer met verlof is lijkt me wel erg vlug, maar je weet nooit.
                                      Sagaris

Commentaar

Kiana was op 21 december teruggekeerd uit verlof, maar is nu al verschillende dagen opnieuw afwezig !

Commentaar

Kiana verhuisd naar SM hoek.
                                          Sagaris

Commentaar