Antwerpen, Privéstudio, Mrs. Lisa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Privéstudio, Mrs. Lisa

Gisteren bij Lisa geweest.
    Zit op verversrui nr 8, hangt ook plaatje SM buiten
    Ze heeft heel slank model met kleine tieten, maar is echt perfect!

twas echt heerlijk!

je zou niet zeggen da ze turkse is! ze spreekt NL enzo dus
    Laatst gewijzigd door rtroma; 25-04-18, 10:17.

Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Kom reeds enkele jaren bij haar.
    Steeds uitermate tevreden over service en hygiene en afspraken
    Prachtlichaam zonder retouches

Commentaar

Noch altijd Vriendelijk lachend, superslank figuurtje, knap ding,Nu zag ik kinky speeltjes staan, dus ik was getriggerd... Nadat ze zich had omgekleed in een heerlijke outfit met van soort latex wat haar borsten goed naar voren doen laten komen ben ik bij haar naar binnen gestapt. € 100 betaald voor een half uurtje SM.

Werd vastgebonden . Eerst opgeilen met haar nagels en tepels knijpen en ballen lul werden afgebonden. Toen kreeg ik een nieuwe sensatie: een aantal gewichten werden gehangen aan mijn ballen waardoor de spanning behoorlijk werd verhoogd. Kreeg flinke tepelklemmen en ook daar gingen gewichten op (oei lekker beangstigend geil zeg). Tussentijds flink aan mijn lul sjorren en mijn bovenkant van mijn eikel en dito ballen bewerken met haar nagels, af en toe tilde ze de gewichten op (die hingen aan mijn ballen) en liet ze plagend weer los, met een dikke grijs op haar gezicht.
      Zodra ze doorkreeg dat mijn grenzen werden bereikt nam ze gas terug en begon ontzettend geraffineerd met een trilmachientje mijn eikeltop te bewerken praktisch tot ik klaar kwam maar bijtijds hield ze op met dit genot en begon me weer te pijnigen/plagen. Uiteindeliijk mocht ik het zelf afmaken (op mijn verzoek)geknield zittend tussen haar dijen terwijl zij wijdbeens voor me zat op het bed spelend met haar boezem en regelmatig mijn tepels onder ´handen´ nam. Koste enige moeite om aan mijn gerief te komen maar ze had geduld en bleef me geestelijk ´opnaaien´(als je begrijpt wat ik bedoel)
      Allebei wassen en nog even babbelen...
      Kortom het was een zeer geslaagde sessie met haar.

Commentaar

Gisteren bij lisa geweest. Bij haar heb ik en super behandeling gehad precies zoals ik het graag heb. Ze zag er super sexy uit; strak, zwart lak, met hoge laarzen en hakken hmmm. Ben zonder aarzelen naar binnen gegaan en heb voor een half uurtje afgesproken.

Binnen no-time had ze me vastgebonden met strakke klemmen op mijn tepels, ballen naar achteren en mijn inmiddels hard pik aan de tepelklemmen bevestigt. Vervolgens werd ik geblinddoekt. Ik was nu volledig overgeleverd aan de genade van lisa. Wat volgde was een ongekende sm-sessie met de nodige poppers. Mijn gevoelige plekjes waren nog bekend. Telkens kwam ze terug bij mijn ballen en tepels. En dat is waar ik helemaal van uit zijn dak gaat.
        Eerst heeft ze mijn ballen onderhanden genomen. Strak ingebonden en dan met haar nagels over mijn ballen. Ineens volgt een harde klap. Oooo, wat een genot. Toen mijn pik die natuurlijk aan mijn tepels trok als of het een lieve lust was. Met rode ballen en een kei harde pik kon ik het nauwelijks meer houden. Maar lisa was nog niet klaar met mij. Nog wat poppers en een uitgebreid anaal onderzoek volgde, waarbij een grote dildo diep werd ingebracht. Ik was helemaal in haar macht en dat liet ze me duidelijk merken. Ineens spuugt ze op mijn harde pik. Ik had het niet meer en spoot als nooit te voren. Wat een ontlading. Na een korte nabehandeling vroeg ze of ik iets wilde drinken. Ondertussen nog lekker ontspannen na zitten praten,

Maar de spanning bleef en het werd tijd om mijn grootste fantasie te realiseren; plasseks. Ik heb haar mijn fantasie verteld en onze afspraak met driekwartier verlengd. Oooo, wat heb ik genoten.

Hierna was ik helemaal leeg, moe en voldaan. Nog even iets gedronken en gepraat om weer tot mezelf te komen en toe op naar huis

Commentaar

Vannacht afspraak gemaakt via de telefon,afgesproken voor 1 uur,bij het binnenkomen komt ze nogal koeltjes over maar eens binnen betert dat wel. Eerst effe besproken wat de opties waren en dan begonnen. Je merkt duidelijk dat ze toch de nodige ervaring heeft als meesteres en ik moet zeggen dat ze alles goed onder controle heeft.
          ik werd vastgebonden aan het bed werd nog een beetje versierd met kaarsvet. Als ik één proef onderging zou ik beloond worden zo stelde ze en ja zo werd ik toilet. Ik moest al haar champagner drinken zonder te morsen. Ik moet wel toegeven ze kon dit best doseren. En telkens nadat ze een heerlijke straal in mijn mondje spoot moest ik haar lekker schoon likken.Op de vraag of ik poppers wilde gebruiken vertelde ik haar dat ik na een hersenbloedinkje gestopt ben.Ik moest me omdraaien en krijg 10 ferme klapjes op m'n billen. Ik moest hardop meetellen. In het begin ging het lekker (pffffff ha!) maar de laatste 2 slagen waren toch wel erg hard (oef!)!
          Ik denk dat ze iets in mijn urineleider heeft gestopt dat was heerlijk.ik moet zeggen dat ze alles goed onder controle heeft.

Commentaar

Een droommeid,

Heel aangenaam om mee om te gaan, en al de kincky tricks kent ze wel. Ze pusht je een beetje om de grenzen te verleggen, zonder erover te gaan. Lisa weet echt waar ze mee bezig is, en voelt je aan, dat is de kunst bij bdsm: net weten wanneer je de knop moet induwen om een bepaalde reactie te krijgen bij je partner. Toen ik bij haar buiten ging voelde ik mij zweven, echt rustig. Nog niet vaak zoiets meegemaakt.

Het is nu niet de keiharde meesteres zoals er ook zijn, maar wel een strenge erotische verschijning, haar stijl is top.

GTI

Commentaar

Vandaag weer bij Lisa geweest, lekker anaal verwend zoals zij dat alleen kan. Nu dat haar kamer aangepast is, kunnengenieten van het kruis! Haar vocht over mijn stijve lul en in mijn Mond laten lopen. Zalig, ik geniet nog na. De zachte streling over mijn tepels
              en net wanneer je het niet verwacht, kneep ze erin... Het explosie kon niet uit blijven.Het Sperma vulde het condoom volledig.zij kon het niet geloven! Wat een heerlijke Meesteres. Ik kijk uit naar onze volgende afspraak...:-)

Commentaar

Hier nog even mijn ervaringen bij deze extreem mooie meesteres. Als ik zoiets moois zie staan dan is het onmogelijk om gewoon niet naar binnen gegaan ook al ben ik uitgeblust door eerdere bezoeken bij andere dames. Eerst lekker relaxt gepraat over de geneugten des levens en iets te drinken gekregen. Hierna aan een ontzettend kinky spel begonnen Met trampling cock and ball torture en nog vele andere pijnlijkheden. het is een genot om haar tegen je horen praten en opdrachten te geven. Vooral omdat ik als noorderling dat zachte taaltje zo lief vindt. op de grond liggend heeft MRS Lisa mij heerlijk ondergezeken.
                Ondanks dat ik zelf enigzins uitgeblust aan het spel begon heeft MRS lisa er alles aangedaan om mij een goede tijd te bezorgen.

Bij mijn eerdere bezoek aan Antwerpen heb ik Stella en Verena bezocht. helaas zijn beiden hier verdwenen, maar ze hebben waardige opvolgers in de personen van Lisa en Eva. Beide met een eigen stijl maar beide van een hoge kwaliteit.

Zuiderburen Wees zuinig op deze twee parels en behandel ze met respect. Dan ga ik in de tussentijd vast sparen voor een volgend bezoek.
                Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Hoi Allemaal,

Ik had gisterenavond alle tijd dus had ik me voorgenomen om eens lekker te gaan wandelen in de rode buurt van Antwerpen om daar de dames en aangeboden diensten goed in ogenschouw te gaan nemen en de sfeer aldaar weer eens te gaan proeven.

Om negen uur 's-avonds was het behoorlijk druk in dit wandelgebied en de sfeer was (de gehele avond en nacht) goed te noemen.

Al lopende op de Verversrui ter hoogte van de pisbakken viel mijn oog opeens op de tekst "Bizarre SM" dat op een plakkaat geschreven stond. Mijn interesse en nieuwsgierigheid waren gelijk gewekt!

Het plakkaat met deze tekst hing aan de muur van een smal kamertje en mijn ogen gingen natuurlijk gelijk op zoek naar de dame die bij deze tekst hoorde, maar helaas was op het interieur na, de ruimte verder leeg. Het gordijn dat de voorkamer van de achterkamer scheidde was gesloten, maar het licht brandde wel in beide kamers. "Deze dame is wel aanwezig maar bezet": concludeerde ik.

Ik besloot te blijven wandelen, maar ik keerde met enige regelmaat terug naar de kamer met bovengenoemd plakkaat. Op een gegeven moment trof ik achter het raam een sensuele superslanke dame aan met een mooie dikke zwarte volle haardos en strenge dominante ogen, die me deden denken aan Coco van het zandpad te Utrecht.

Deze Vamp, die zich zeer soepel en snel als een tijgerin beweegt, liet me binnen en bleek zich te ontwikkelen tot een gezellige gesprekspartner. Ik lag net naakt op bed en toen ze me vroeg: " Jij gaat zeker een recensie over me schrijven?". Ik reageerde verbaasd en zei dat ik dat nog niet wist. Al verder babbelende bleek deze Lisa een fervent lezer van "Hookers" te zijn.

Ze houdt al lezende de nieuwigheden van de markt in de gaten en ze wil graag op de hoogte blijven van wat er in haar werkwereld gebeurd. Namen als Rtroma, Frankkinky, Oniram etc. en namen van diverse collega's van haar passeerde de revue. "Sommige van wie ik de recensies lees zou ik wel eens willen ontmoeten, want de verhalen maken me nieuwsgierig naar de personen erachter": vertelde ze me.

Tijdens het samenzijn met haar zag ik af en toe iets van een tattoo in haar hals. Als ik echter haar haar op zij wilde doen, dan wist ze me dat elke keer te belemmeren. Nu ben ik des te nieuwsgieriger naar die tattoo dus de volgende keer als ik haar bezoek, dan neem ik mijn handschoenen mee en neem ik haar even stevig in de houtgreep!

Lisa is een gezellige meid, maar zeker geen katje dat je zonder handschoenen kunt aanpakken. Je kunt leuk met haar babbelen en ze heeft een super sensuele en dominante uitstraling. Ze verstaat haar vak en ze voelt de zaken goed aan. Ik had al Soft SM dames in Den Haag en Utrecht, maar ik heb er nu ook één in het Antwerpse gevonden!

groet,

HL 69.
                  Laatst gewijzigd door hoereloper1969; 13-12-09, 18:52.
                  In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Dinsdag, voor het eerst na een lange maand hard werken, weer bij Meesteres Lissa geweest, waar ik weer een heerlijke sessie heb gehad. Ze speelde een super geil spel met me waar ik me graag aan over geef.
                    Lissa is zeer sexy, mooie en uitdagend. Deze fantastische Meesteres maakt me zo gek met haar spel en verschijning, dat ik steeds vaker bij haar wil zijn.
                    Ik ben nog volop aan het ontdekken en heb wel in de gaten dat sm een breed scala van mogelijkheden herbergt.
                    Als ze eenmaal begint, raak je eigenlijk zonder veel woorden in een soort roes waarin je wegzak naar exotische oorden en pas ontwaakt na een explosief orgasme. Je moet je wel over kunnen geven aan het gebeuren zoals ook voor haar andere activiteiten geldt(kaarsvet, klemmen, plassex,…).
                    Lissa is een heel veelzijdige vrouw met een niet te beschrijven stille kracht.
                    Maar dat weet je pas als je in haar ogen kijkt.

Ik vondt het weer magic

Commentaar

Gisteren binnen gestapt bij deze mooie aantrekkelijke meesteres
                      Zij vertelde mij direct dat ik tweede keus was aangezien ik al lang aan het rondwandelen was en ik haar vertelde dat ik eerst op iemand anders aan het wachten was. Ik heb het geweten, ze heeft een zeer venijnige zweep, ook haar trappen in de ballen waren onverwacht en heerlijk, zij heeft gewoon een perfect slank uiterlijk en altijd kinky gekleed. Een aanrader deze meid
                      Perfecte ontvangst met als afsluiter een drankje en een leuke babbel.
                      Hier kom ik zeker terug.

Commentaar

Vandaag nog eens langs geweest bij Lisa. Kamer was helemaal niet
                        rommelig, net het omgekeerde: Lisa had slim heringericht waardoor de
                        kamer veel ruimer leek! (Saunaclub ruler: vermoedelijk ben je langs
                        geweest op het moment dat de 'renovatie' volop bezig was ;-)).
                        Lisa zelf was super als altijd, weerom zeer tevreden huiswaards gekeerd!"

Commentaar

Vorige week dinsdag nog tot bij haar geraakt. Zal ik je billen eens helemaal rood zetten? Of ben je getrouwd. Bon ik mocht me uitkleden en werd met mijn polsen vastgemaakt aan de kettingen die uit het plafond komen. Ze haalde haar cane boven en ik mocht meetellen, maar in het frans want die taal is zo sexy.
                          Bij 50 zijn we gestopt, ik kreeg wat poppers zij ging op het bed liggen en met haar voetjes werden mijn ballen bewerkt. De massagetafel werd wat verschoven en mocht er met mijn knieen gaan opzitten terwijl ik nog vasthing in de kettingen.

Ze haalde een dildo boven die ze behendig inbracht... nadien tot een zalig hoogetpunt gebracht....
                          Een dag zonder lach, is een verloren dag!

Commentaar

Vandag was ik de laatste klant op haar eerste dag ,Lisa was so mooi, haar haar was heel zwart en een beetje korter. Een uur met haar begon. Ze gaat niet de heele uur zonder beha blijven zegt ze omdat zij denkt de borsten gaan beneden vallen(zo groot?). Stevig gebonden an het bed lekker van elk soort spel gespeeld, iets rustiger omdat zij nog niet helemaal terug is maar well goed. De ogen werden bevrijd en ik heb zicht op twee mooie nieuwe borste nog altijd een handvol, maar nou een groote hand. Het maat past heel perfect bij haar elegante body. Zij heeft de taal en beetje vergeten en het was meer in duits, maar dat kan niet slecht zijn,zolang het niet in het turks is Cola leeg drinken en op naar huis...

Commentaar

Hoi allemaal,

Op doortocht door België was ik recent ook nog even op bezoek bij deze intelligente fascinerende dame. Zoals al gemeld heeft zij zich recent twee nieuwe borsten laten aanmeten, die perfect bij haar ranke lichaam passen.

Mijns inziens is de operatie dan ook geslaagd, maar zelf toonde zij zich niet helemaal tevreden over het fraaie resultaat. Ze vertelde me dat haar nieuwe aanwinsten nog iets zullen gaan hangen in de loop der tijd en ik had verder de indruk dat zij ze zelf te klein vondt. Ook waren ze nog te gevoelig.

Na de sex nog even met haar gepraat waarbij onder andere de onderwerpen onbeschermde sex en hygiëne aan bod kwamen. Haar bed is nu voorzien van een rubber bedlaken om hiermee de hygiëne op een hoger plan te brengen.

Verder toonde zij zich verbolgen over verhalen die zij gelezen had op hookers.nl van dames die hun lichaam onder laten spuiten. En al helemaal niet te spreken was zij over collega's die onbeschermde sex zouden hebben. Zij had deze info verkregen van klanten van haar. Zij kan werkelijk niet begrijpen dat er "Dames van Plezier" zijn die dit doen.

Al met al was het een leuke "date" met deze sensuele slanke lange dame. Wandelaars die van lang en superslank houden moeten haar zeker eens bezoeken. Zij heeft een mooi en apart lichaam

Zij is altijd lekker direkt in haar woorden en deze dominante meid windt er zeker geen doekjes om. Zij heeft het hart op de tong. En die ogen van haar? Die spreken boekdelen en zetten de woorden van deze Vamp zeker kracht bij!

groet,

HL 69.

Commentaar

Hoi allemaal,

Ik heb deze "Dame van Plezier" nu een aantal keren bezocht en bij elk bezoek vroeg ik me af op wie ze nou lijkt, deze lange slanke VAMP met benen waar maar geen einde aan lijkt te komen.

Al mijmerend op de terugweg naar huis schoot me gisterenavond opeens een naam te binnen van een rijzige dame, waarvan er veel foto's op internet te vinden zijn, namelijk Véronique de Kock

Thuis aangekomen, heb ik gelijk de computer aangezet en in "No Time" had ik de sexy foto's gevonden van deze Miss België 1995.

Op mijn netvlies stonden nog steeds "de looks" van Lisa, dus deze waren voor mij makkelijk te vergelijken met de foto's van Véronique, en ik moet zeggen dat de gelijkenis opvallend is.

Hun lichaamsbouw heeft heel veel overéénkomsten, maar wat mij vooral opvalt is de gelijkenis in hun aangezicht en niet in de laatste plaats in hun beider paar fascinerende ogen.

Later in bed lag ik nog wat te dommelen voordat ik in slaap viel en toen kreeg ik opeens het gevoel dat ik met Miss België 1995 in bed gelegen had die avond...

groet,

HL 69.

Commentaar

Hallo,

Al enkele jaren ben ik een geregelde bezoeker van deze prachtdame. Zelf ben ik meer liefhebber van wat teasing en soft-sm, and trust me, als je van wat kinky-stuff houd, kom je bij "Lisa" nooit onbevredigd buiten...integendeel

Persoonlijk vindt ik Lisa de mooiste verschijning van de ganse buurt, en als je haar een beetje beter kent, besef je dat Lisa ook een heel slimme dame is, waar je heel leuke conversaties mee hebt, en zodoende, volledig relaxed en ontspannen terug huiswaarts keert...

So i feel like a very "Lucky-guy" all the moments she took care off me ! thx Lisa, i'll be back !!!

Commentaar

Naar lange tijd terug geweest...Lisa terug bezoekt in de nacht van vrijdag op zaterdag toen ik in Antwerpen op zoek was naar een kinky girl. Lisa vallt op door haar sterke uitstraling, slanke postuur met laksetje. Allervriendelijkst werd ik herkennt binnengelaten. Blikje drinken werd mij aangeboden en na de betaling en wassen aan de wastafel begon Lisa direct met een spannend teasingspele. Goed oogcontact waarbij opviel dat ze prachtige ogen had, en a strong attitude wat een kinkyspel tengoede komt.
                                    *
                                    Mijn tepels werden goed getest en nadat ik poppers moest nemen werd ik verder meegezogen in de kinkyfantasy van deze classygirl. Op het bed werd ik bewerkt met een zweep op een softe teasende manier. Na dit geile onderdeel was ik aardig in the mood geraakt en moest ik van Lisa op een stoel gaan zitten met gynecologen steunen waar ik aan een anaalgame zou worden onderworpen. Nu dat bleek zeer, zeer opwindend te worden. Met vingers verkende ze mij anaal en met een glimlach zag ze hoe geil ik haar sletteke werd zoals ze dat mooi verwoordde. Een opblaasbaar anaalspeeltje werd erbij gehaald waarbij ik verder werd opgerekt terwijl ik met mijn lul mocht spelen en mijn tepels. Tepelklemmetjes werden bij mij opgezet en ik was zo geil geworden dat Lisa besloten had haar voet in tepakken met een aparte condoom, en even later bracht ze haar grote teen naar binnen en begon ze mij langzaam met haar voet anaal te penetreren. What a sensation! Langzaam pushde ze door en werd ik zo gevuld en werd ik aangemoedigd mijzelf af te trekken en dat had tot gevolg dat ik sensationeel klaarkwam
                                    Happy to Be back!!!
                                    *

Commentaar

Dinsdagavond, vond het weer eens tijd voor bezoekje aan deze heerlijke deerne...
                                      Ze was super gezind en werd met open armen ontvangen...fijn! Onmiddellijk kreeg ik drankje aangeboden...en kwam de vraag wat doen we vandaag? Naaldjes? hmmm...wel zin in...

De 2 nieuwe ... werden getoond. Ik ben geen siliconen liefhebber maar vind dit resultaat echt geslaagd...ze voelen ook echt lekker (ondervond ik later)

Op bed tijd voor PIJN sessie...

't was weer zalig bij deze superdame...kijk al uit naar volgende keer...
                                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 23-07-10, 09:58. Reden: Upgrade dienstverlening.

Commentaar

Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Fantastisch)

Mensen zijn vreemde wezens ... ik maak daarop geen enkel verschil. Ik ben een man maar wanneer ik overmand word door seksuele gevoelens transformeer ik in een vrouw. Ik word gevoelig aan mijn borsten en verlang er naar om als een vrouw behandeld te worden.

Het rare is dat ik totaalweg geen gevoelens koester voor mannen, neen ik ben enkel beschikbaar voor vrouwen. Met deze gevoelens kan je zelfs vandaag, waar men beweert dat er geen taboes meer bestaan, niet ver komen. In de eerste plaats dien je iemand te vinden die begrijpt hoe je jezelf voelt en daartoe ook gevoelens voor heeft en dat is alles behalve gemakkelijk.

Groot was dan ook mijn verbazing toen ik het raam van Lisa passeerde ... ze zat daar, koel, afstandelijk maar vooral ongelooflijk mooi, neen meer ... Goddelijk!
                                        Ik durfde niet bij haar binnen te gaan en besloot om nog wat verder rond te slenteren ... na de zoveelste ronde werd het haar te veel en trok ze me binnen. Ze vroeg me wat ik wou en aarzelend vertelde ik haar over mijn gevoelens ... ze knikte en zei dat ze me begreep. Ze nam me mee naar binnen en stelde me op mijn gemak. Na een vriendelijk en informatief gesprek, gaf ze me een stel laarzen en wat kleding en beval me die aan te trekken ...

Vervolgens een pruik op het hoofd en ik kreeg het verzoek om mij in haar gynaecologische stoel te plaatsen die vlak in het zicht van haar raam stond.
                                        Ik was bang maar mijn gevoelens voor Haar waren zo groot dat ik zo goed als ik kon zou trachten Haar te gehoorzamen. Groot was dan ook mijn verbazing dat na enkele minuten reeds een klant binnen kwam en die inging op het voorstel van Lisa. Ik werd even achteraan geplaatst en na enkele minuten kwam ze me halen ... ze deed me een collar aan en nam me met Zich mee aan de lijn. De klant lag gebonden aan handen en voeten op het bed en ik moest op de rand van het bed gaan zitten.

Zij speelde met de klant en liet haar voeten likken door deze slaafse klant, ik moest deze man vervolgens een condoom aandoen en vervolgens diende ik hem af te zuigen wat ik slechts schoorvoetend deed ... ik moest bijna kokhalzen maar kon niet anders dan Lisa die zachtjes met mijn tepels speelde, te gehoorzamen.

De klant werd op zijn wenken bediend en kreeg de straf die hij zo vurig wenste, zijn achterste was getekend door de rode striemen die hij verdiende, alleen nog maar door haar niet onderdanig genoeg te bejegenen.

Ik werd vervolgens opzij geplaatst want hoewel de klant mij eveneens wou laten klaarkomen, werd dit door Lisa verboden. Terwijl zij de klant opzij plaatste, kwam Ze naar me toe en begon me zachtjes te strelen en uiteindelijk na mijn borsten te strelen en mijn tepels te likken, trok Ze me mijn slipje uit en trok mijn rokje naar boven. Ik moest terug plaats nemen in de zetel ...

Ik wachtte vol van genot af ... uiteindelijk na nog wat met de klant in de weer geweest te zijn, trok Ze een paar zwarte latex handschoenen aan ... Ze kwam op me af en liet me helemaal vervrouwelijken... Haar handen streelden me en ik kreeg wat lichte tikjes en uiteindelijk verdween Haar zwarte vinger in mijn pseudo kutje ... ik kan het nog steeds niet onder woorden brengen me ik me voelde maar één ding was zeker ik wou enkel van Haar zijn!

Na enige tijd gevingerd te zijn dit combinatie met strelingen en andere zalige dingen, heeft ze een speciaal broekje aangetrokken waaraan een kunstpenis zat ... ik moest deze afzuigen ... om uiteindelijk ... deze zachtjes in mijn kutje te voelen duwen ...

Daar lag ik met mijn benen wijd open in de stoel, haar klant was likkebaardend aan het genieten van dit schouwspel en terwijl werd ik genomen zoals alleen een Godin iemand kan nemen. Ik kwam gillend klaar ... mijn hersenen beukten en ik voelde aan alsof ik aan het koken was ... Lisa Meesterlijke Godin ... wat een eer om door Jou genomen te worden!!!
                                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-07-10, 20:01. Reden: Upgrade dienstverlening.

Commentaar

laatste week nog eens langs Lisa geweest. De tweede maal sinds haar borstvergroting. Was al eerder willen langsgaan, maar ze was nogal druk bezet.
                                          Soit, vandaag ga je op de stoel liggen zei ze.
                                          Ik deed mijn kleren uit en ging in de stoel liggen, uiteraard moest ik goed naar voor schuiven anders kon ze niet goed overal aan. Mijn handen werden vanachter vastgemaakt en ik kreeg een masker op. Mijn ballen werden ingesnoerd en iets later voelde ik electrische schokjes. Op mijn tepels kwamen klemmen, die ze zachtjes kon bijdraaien. Die kreeg ik omdat ik vorige maal volgens haar bij iemand anders was geweest… (het was eigenlijk niet waar,…). Plots nam ze een busje waarvan ik later vernam dat het ontsmetting was en daarvan goot ze een beetje op mijn edele delen. Pijnlijk moet ik zeggen want het werkte beter als tijgerbalsem.
                                          Een paar plastiek handschoentjes gingen om haar handen en na het toedienen van wat poppers werd ik anaal geïnspecteerd. Ondertussen werden de tepelklemmen wat bijgedraaid.
                                          *
                                          Tijd om van de stoel af te komen en ik mocht in de takel gaan hangen. Mijn billen werden goed rood gezet met een zweep. Stoute jongetjes krijgen straf….
                                          De bank werd er ook bijgehaald, ik moest er met mijn knieeen op gaan zitten. Weer wat poppers gesnoven en vervolgens begon ze mijn anaal te verkrachten met een redelijke dildo.
                                          *
                                          Een uurtje vliegt zo snel om. Ze kwam voor mij zitten, liet haar poesje en borsten zien en maakte me zaaaaaaaaaaalig klaar!