Brussel - Madou, Priveontvangst , Linda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brussel - Madou, Priveontvangst , Linda

Ben vaak bij Linda geweest in Sint-Pieters-Woluwe op de 2 adressen vlak bij elkaar. Was daar steeds een zalige ervaring, hard, pervers, medogenloos maar wel steeds zeer correct. Ook een goede babbel (naakt) nadien was er steeds. Gedurende een tijdje was er inderdaad Sophie (Vlaamse) bij, maar die relatie is later wat verwaterd.
    Een minpuntje was er de hygienische toestand, niet dramatisch, maar ook niet op het peil van een aantal ccollega's, vooral op de 2de lokatie kon het beter op dit vlak.
    En dit brengt mij tevens naar de Mont Blancstraat, was daar al eens eerder geweest, en op dat vlak (hygiene) kan het daar merkelijk beter. Vriendelijke ontvangst door de madam met collega's wel, daarop geen aanmerkingen. Kwaliteit van het spel is ook ok, maar de prijs is wel te hoog voor het totaal pakket.
    En door Linda terug te ontdekken in Brussel heb ik me laten verleiden tot een nieuw bezoek in de Mont Blancstraat. Een vergissing bleek later. De hygiene is er nog steeds minderwaardig, het spel op zich was ok, maar daar is ze toch ook een beetje ziek in het zelfde bed als het huis: teveel op geld belust en het menselijke aspect nadien verhuist helemaal naar het achterplan.
    Eind dit jaar opent zij een nieuwe studio te Brussel, ben benieuwd of dit dan op een andere betere zaak wordt is te hopen, maar ik vrees er een beetje voor. Tot dan helaas geen Mrs Linda meer voor mij, en het voordeel van de twijfel krijgt ze.

erco

Re: Brussel, Mont Blancstraat 70, Linda (goed)

Ik ga al jaren bij Linda als slaaf. Ik heb ze erg gemist toen ze even weg was naar Spanje en ben dan ook zeer blij dat ze terug is. De locatie (waar ik ook al vele jaren kom +/- 20 jaar) waar ze nu is heeft ze me gezegd is maar voorlopig. Meesteres Linda is een top meesters die als je van vernederingen houdt geweldig is. Ook kent ze haar onderdanigen zeer goed en weet ze je onmiddellijk je terug mee te pakken in een geweldig avontuur. Elke keer als ik er bij ben voel ik me gelukkig om door haar mishandelt te worden. Ze is een Meesteres die niet naar de tijd kijkt en zich volledig geeft tijdens een sessie. Nadien neemt ze rustig de tijd om een babbeltje me je te slaan ;-) (letterlijk en figuurlijk). Ik hoop dat ze snel terug een eigen locatie heeft buiten Brussel dan zal ze mij alvast veel zien.

Commentaar

Brussel, Mont Blancstraat 70, Linda, fysieke overmeestering (uitstekend)

Wauw jongens, I'm impressed!
      Net effe Linda bezocht bij Domin's school. Ik had haar vroeger al eens bezocht voor een klassiek spel te Sint-Pieters-Woluwe, maar de laatste tijd hou ik meer van worstelen en fysiek-erotische dominantie. Ik heb er geluk mee dat ik maar 65 kg weeg, zo vind ik wel eens wat Meesteressen die me onder hun duim kunnen houden, maar in het algemeen is het toch moeilijk om fysiek sterke Meesteressen te vinden. Ik had deze namiddag eerst naar Domin's school gebeld om te vragen of er een Domina was die met me wou worstelen. Al snel kreeg ik een bevestigend antwoord van Linda.
      Ik was benieuwd. Het kan tegenvallen als je voelt dat de Domina minder sterk dan jou is, dan voelt het al snel fakie en belachtelijk aan.
      Ik stapte met een grote smile binnen en Linda had er ook best zin in. Ze is heel naturel in de omgang. Nog had ik mijn twijfels. Ze heeft een atletisch voorkomen, maar dat wil niets zeggen - ze kan nog altijd slapjes uitvallen.
      Effe babbelen en het bleek dat ze nog vier jaar judo gedaan had. Mijn vertrouwen groeide. Ik weet dat ex-judoka's verdomd goed kunnen worstelen.
      Ze was sterk. Sterker dan een gemiddelde man van rond de 70kg. Je moet zelf al judo gedaan hebben of een krachtpatser van rond de 80 kg zijn om haar eronder te leggen. Ze heeft veel explosieve kracht en is angstaanjagender dan een wilde kat. Hoe meer je je verweert of haar probeert eronder te leggen, hoe aggressiever ze wordt. Ze kan vechten, jongens.
      Ze heeft me driemaal extreem vernederd. De eerste keer wurgde ze me tot ik me verbaal overgaf, de tweede keer riep ze twee andere Domina's naar beneden en liet me alle hoeken de kamer zien en de derde keer greep ze mijn ballen en kneep erin tot ik me weer moest overgeven.
      Dit was de definitieve overgave. Ze wierp me op de grond en vierde haar overwinning door over mij heen te plassen. En als een goede verliezer masturbeerde ik mezelf gretig in de zachte warmte van haar urine.

Commentaar

Re: Brussel, Mont Blancstraat 70, Linda (uitstekend)

Sinds enkele weken werkt Linda inderdaad niet meer bij Domin, dus de kop boven deze thread klopt niet meer.
        Ze ontvangt nu in een oud huis in de buurt van Madou. Er is nog veel werk aan de winkel, maar het heeft wel sfeer, vind ik, zo een ietwat vervallen herenhuis. De badkamer is trouwens pico bello.

Bij Domin heb ik goede ervaringen met Alexandra. Je moet natuurlijk wel van haar absoluut niet-anorexische fysiek houden. Maar Erco heeft gelijk, een uur bestaat er uit zestig zeer krappe minuten...

Commentaar

Re: Madou, Privéontvangst , Linda (uitstekend)

Linda heeft de laatste weken veel werk verricht, en haar huis is nu een prima plek om je door haar te laten domineren. Ik heb er al fantastische uren doorgebracht. Ze wordt er met de jaren alleen maar knapper op (ze is nog steeds slank als een den) en ze is een échte, gemene dominatrix.
          En voor wie Brussel totaal niet kent: Madou is een bekend metrostation aldaar.

Commentaar

Re: Madou, Privéontvangst , Linda (uitstekend)

Ik ken Meesters Linda nu reeds een aantal jaren en vindt haar nog altijd de beste meesteres die ik ken. Op haar laatste locatie nabij Madou heeft ze nu een studio die goed ingericht is en een fijn plaats is om onder handen genomen te worden. Het was spijtig genoeg (om allerlei redenen) weeral een tijdje geleden dat ik haar nog eens had kunnen bezoeken, maar na enkele ogenblikken was het ijs gebroken en hadden we een aangename sessie. ik werd deze keer ingewikkeld in folie vastgemaakt aan de schandblok en later op de gynaecologen stoel en onderging haar verbale en fysieke mishandelingen met plezier. Je ziet ook dat ze ervan geniet en kijkt ook niet op haar klok. Het enige probleem voor mij althans bij deze meesteres is dat ik telkens ik bij haar kom ik er verliefd op word en alleen nog maar droom om meer en permanent door deze Meesteres gedomineerd te worden.

Commentaar

Re: Brussel - Madou, Priveontvangst , Linda(uitstekend)

tijdens eens citytripje in brussel eens de meesteres bezocht, ik werd erg vriendelijk en warm onthaald. na de warme douche echt een geil spel gespeeld. die meesteres zal ik in de nabije toekomst zeker nogeens bezoeken. een klein minpuntje is wel haar site die ik intussen bekeken heb. met photoshop kan men van een kont een kontje maken.

Commentaar

Dit zou haar kunnen zijn http://www.mistresslinda.net/en.mistresslinda.net/
                Van de foto's zijn de uiterlijke kenmerken moelijk af te leiden, hier staan ze nog op onbekend. Op foto's heeft ze rood geverfd haar, staat hier op bruin.
                Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 09-07-11, 18:48.

Commentaar

De site is idd de juiste. Ook de foto's kloppen (sommige wel reeds van enkele jaren geleden).
                  En de mrs is de moeite waard!

Commentaar

ze werkt nu terug in haar oude studio met een paar meesteressen, veel is ze nog niet veranderd. ze speelt nog steeds zonder passie of interesse. het vuur is uit haar ogen verdwenen, echt jammer

Commentaar

Het is in mijn ogen de beste meesteres. Je moet inderdaad wel van haar aanpak houden. Maar als je voor een bepaald genre bent is ze top deze meesteres. Ik ga er altijd graag naartoe en tot nu toe heeft ze me al vaak weten verassen.

Commentaar

Re: Brussel - Madou, Priveontvangst , Linda

Oorspronkelijk geplaatst door sortafort
                        http://mlinda.comule.com/en.mistress...Mistress-Linda

Is dit toevallig de juiste website?
                        Sortafort bedankt voor de link Ik laat wel iets weten na eventueel bezoek

Commentaar

Vervelende site met irritante pop-ups. Jammer!

Commentaar

werkt ze nog?
                            Oorspronkelijk geplaatst door erco Bekijk bericht
                            Vervelende site met irritante pop-ups. Jammer!

Commentaar

Aan het werk...
                            X