Antwerpen, Schippersstraat 43/4, Nancy (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 43/4, Nancy (Ned)

Vandaag bij een zekere Nancy geweest . Verleden week al een paar keer in het oog gehad maar zat te dikwijls voor het raam ( werkloos ??? )
    Vandaag even geinformeerd . Normale SCK prijs voor p&n , geen tongzoenen , beffen kon wel . Zeer sympathiek , vals blond , geverfd lang krullend haar . Pracht van een verschijning.
    Na een een uurtje toch binnengegaan. Ze zei dat ze haar beloftes ging houden .
    Deed ze ook.Na al die jaren één van mijn beste ervaringen met een jong lief meisje .
    Ze is 19 , sinds 1 maand in de verversrui ( 6 vitrines ), woont nu in Antwerpen dus waarschijnlijk zinnens om te blijven voor een tijdje en .... vriendelijk ,sympathiek,heet en subliem in bed . Zo jong en toch zo fantastisch

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 10, Nancy

Daarjuist even binnengewipt bij Nancy.Een vriendelijke Hollandse meid.De gebruikelijke 50€ betaald. Prachtige kamer met een hoog bed.Legde me neer en ze begon te pijpen wat ze veel te zacht deed waardoor mijne jongheer niet in stelling kwam.Dan trok ze mij recht enmocht ik haar borsten kussen en zij was mijne jongeheer aant aftrekken.Eens in stelling zij vanboven redelijk rap vroeg ze om te wisselen , mocht wel kiezen welke positie.Dan maar op zijn hondjes wat ze heel goed meedeed zodat het niet lang duurde voor ik kwam.

Commentaar

Antwerpen, Vingerlingstraat 10, Nancy (Nl) (uitstekend)

Heb nog niets hier over haar gelezen; in de ramen na salon Cupido.
      Heeft een blaadje met naam + taal op het raam.
      Na binnenkomst naar boven waar badkamer en slaapkamer zijn;Nancy praat Hollands maar is geen rasechte Hollandse madam.
      Kleertjes uit, kusje ,wat zal het zijn en leg je maar; pijpen kan ze in elk geval goed en daarna zij op mij alleen wat teveel gel gebruikt(heb ik niet zo graag)
      zeer mooie borsten waar je ook nog wat mee kan spelen.
      voor mij in elk geval voor herhaling vatbaar
      in de n.m. tot 20.00 aanwezig

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat , Nancy (uitstekend)

Deze middag eens weest wandelen, paar knappe meisjes gezien en 1 ervan was nancy. Kon het niet laten en toch eens binnengewipt. Deze vriendelijke hollandse schone begroet je onmiddellijk met een kus op de mond en begeleidt me naar boven.
        Vraagt weer om een kusje, weer op de mond. Beiden ontdaan van kleertjes en me op 't bed gelegd tussen de kussens. Brengt het condoompje aan al pijpend en begint dan een heerlijke (maar korte) pijpbeurt waarbij ze heel diep gaat . Stopt na een tijdje en zegt speel maar ff met m'n borstjes, moest ze geen twee maal zeggen. Minuutje later op haar gaan liggen en maar kussen op de mond. Na enkele minuten vraagt ze voor doggy en da moest ze ook geen twee keer vragen zunne. Een paar minuutjes later heerlijk klaargekomen en terug kleertjes aangedaan. Als afscheid nog een kusje op de mond.

Beste ervaring in het wandelen ooit, en ben toch ook al een tijdje bezig zunne...

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 10, Nancy (voldoende)

Onder ons gezegd en gezwegen, ik heb haar hedenmiddag bezocht.

Ik had eens zin in iets anders, t moeten niet altijd Bulgaarse schones zijn.

Ze was wel ok, niet speciaal.

Ze praat wel veel, op een zeurderig toontje. En ze heeft niet echt iets interessants te vertellen.

Ze heeft wel mooie borsten.

Ik heb haar nog gewezen op de risico's van het houden van een stamboomloze American Staffordshire terrier in Nederland (inbeslagname en euthanasie). Waarvoor ze me dankbaar was :-).

Ze spreekt haar naam uit als 'Nency'.

Commentaar

Nieuwe recensie

Afgelopen donderdag was Thugske nog eens in de red light district.
            Na wat héén en weer geloop besloten om Nancy eens te bezoeken.
            Je kan haar gemakkelijk vinden want er staat "hangt" een naamkaartje voor haar raam,vind dat wel handig. Vind persoonlijk dat iedereen dat wel mag doen, maar soit.
            Er deed me wel een groen lichtje branden in mijn bovenkamer,als ik de naam Nancy zag hangen, dus ik effe staan wachten op de jongedame want wou haar toch wel eens zien. Toen ik haar dan uiteindelijk zag staan voor haar raampje, deed ze tekens van kom maar... dus ik erop af, voor haar ruit vond ik ze niet echt iets uitstralen. Maar eens de deur open was daamnnn what a beauty. Is toch wel één van de mooiste momenteel die in Gent werkt. Gewoon haar snoetje al gggrrr... Nancy is een blonde hollandse jongedame, heeft een licht gebruinde body, met lekkere stevige boobs, een c-cupje.
            Ze stelde me voor pijpen neuken voor 50(op zijn hollands,is wel schattig hoe ze het zegt). Er was natuurlijk meer mogelijk maar het is de eerste keer bij haar dus bij de 50euro gebleven.
            Eens in de kamer gekomen, toch wel iets van "kan het nog kleiner de kamer".
            Effe een korte kennismaking en aangename babbel gehad. Is een lieve jongedame dat moet ik wel toegeven.
            De kleertjes ontdaan en ik mocht gaan liggen op het bed. Ze streelde mijn Thug mooi recht en we betasten elkaar wat aan.
            Ze pakte haar ééne boob vast en zei,kom hier en duwde het in mijn gezicht hhmm wat lekker nipples op één twee dire stonden ze fier recht
            Dan het rubbertje om en blowen maar, was redelijk goed ze gebruikt haar tongske héél goe en blowt er wel goed op los. Gevraagt welk standje ik wilde. Ik wil jou op mij hebben,geen probleem en kwam spontaan op mij zitten.
            Nancy heeft wel een lekker ritme in haar hebben,vooral toen ik haar vroeg om het wat langer vol te houden dan normaal. Haar punani zit lekker strak rond mijn dick zo heb ik het graag. Spijtig van de glijmiddel,ben daar nie echt voor.
            Heb het werkje maar afgemaakt ik op haar,waar ze precies van genoot.
            Na de daad nog even bijgepraat en kleertjes weer aan om weer in die koude te gaan stappe richting home.
            Afscheid genomen met een dikke kus.

Conclusie: ben tevreden buitengestapt maar juist het gekreun mag ze toch wel iets beperkter houden. En toen ik mijn kleren nog aan het aantrekken was stond Nancy al voor haar raam?? vind ik nie echt kunnen,maja ieder zijn manier zeker.

Thug

ps: Nancy heeft een tijdje in Antwerpen gewerkt (daarvoor zelf nog in gent) misschien bestaat er al een recensie over haar...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 39/1, Nancy (Nl) (uitstekend)

Gegroet Collega's,

Gistermiddag weer even gaan wandelen en bij de Hollandse Nancy binnengesprongen. Even kennis gemaakt, zoen op de mond gekregen en wat gebabbeld. Een lieve en toffe 21 jarig meid die nu in Gent woont en een schattig accent heeft 100E betaald voor een halfuurtje verwennerij.

Na ons allebei van de nodige kledij te hebben ontdaan samen op bed gesprongen. Een heerlijke massage gekregen... moet er nog van bekomen.
              Daarna een goede pijpbeurt gekregen terwijl ik haar paradijsje bewerkte. Dit is echt wel een paradijs Mooi, lekker en strak!
              Hierna was het mijn beurt dus ik aan het werk De missionaris ne keer uitgetest wat blijkbaar in de smaak viel en daarna een hééél mooi uitzicht op dat lekkere lijf gekregen tijdens de amazone.
              Afgewerkt in doggy wat blijkbaar wel haar favo standje is.

Achteraf verfrist wat zij trouwens ook zeer grondig doet en nog even een praatje gemaakt. Een zoen op de mond gekregen en eens buitengeraakt ne goeie redbull gaan drinken om terug wat op krachten te komen.

Tot de volgende,

JB One

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 39/1, Nancy (Nl) (goed)

Ben gisteren eens naar Antwerpen gegaan na een lange tijd. Ik wist niet wat me overkwam - zoveel mooie dames zitten er daar . Dat is in Nederland toch wel een beetje veranderd. In Antwerpen was volop keuze uit hele mooie en aantrekkelijke dames - enkele rondjes gelopen en toen zag ik haar: Nancy. Een blonde schone - klein van stuk - maar ziet er geweldig uit. Afgesproken pijpen en neuken - tongzoenen - beffen. Ze deed al snel haar kleertjes uit en ik kon beginnen met spelen. Haar borstjes waren heerlijk om aan te voelen en haar tepeltjes waren een heerlijheid. Daarna overgegaan tot het verwennen van haar grotje. Wauw... wat een heerlijk ding daar, een echte delicatesse, zo puur. Af en toe de vinger er in en ze genoot er zichtbaar van. Het pijpen deed ze vol overgave en ze nam hem diep in haar mond. In standje 69 was alles perfekt - ik voelde me in de zevende hemel. Daarna ging ze lekker op me zitten en vervolgens heb ik in doggy style het afgemaakt, waarbij ik haar poepgaatje nog enkele malen heb gemasseerd. Een van mijn beste ervaringen ooit en ik ga zeker nog eens terug. Nancy als je dit leest ik ben die vent uit Eindhoven Volgende keer krijg ik een massage zoals je hebt beloofd. Zeer groot herhalingsgevaar Een echte GFE...
                Laatst gewijzigd door Steven_69; 20-04-07, 15:49.
                Ben heel ervaren

Commentaar

Deze namiddag zeker een uur rondgewandeld in het SKW. Ik herinnerde mij enkele leuke recensies van een meisje dat Nancy zou heten op nummer 39/1 in de Schipperstraat.
                  Ik herinnerde me vooral van de laatste recensie dat ze lekker tongzoend.

De hele tijd was er geen spoor van Nancy. Tot ik plots in het linker raam van nr. 39 een meisje zag staan dat voldeed aan de beschrijving uit deze rubriek.

Ik ging op haar af en vroeg of ze Nancy was; en ja hoor. Toen ik al binnen was vroeg ze me hoe ik haar kende. Ik vertelde haar dat er hier over haar geschreven werd en ze was erg nieuwsgierig. Ik zei haar dat er gesproken werd over haar mooi uiterlijk over haar pijp- en neukkunsten en over haar lekkere tongzoenen.

Van dat laatste schrok ze wel een beetje. Ze ontkende ten stelligste dat ze aan tongzoenen deed. Ze vroeg me uitdrukkelijk om hier neer te pennen dat ze absoluut niet aan tongzoenen deed. Dat heb ik haar beloofd en ik denk dat ik er wat extra’s voor in de plaats kreeg want het was heerlijk.
                  Nancy is echt een bijzonder mooi meisje. Mooie haren, heel mooie ogen (waar ik een zwak voor heb) en een lichaam waar iedere man (en vrouw) van droomt.
                  Eerst een praatje en de afhandeling van de financiën. Daarna gaat ze aan het werk. Nancy is een lieve, zachtaardige verschijning.
                  Eerst deed ze een condoompje aan en toen begon ze met volle overgave te pijpen. Dat was al lekker maar voor mij mocht het met iets meer kracht op de lippen. Ondertussen mocht ik haar lichaam aanraken en strelen. Toen ik haar zachtjes vingerde voelde ik de spankracht van haar kutje al en dacht “dat beloofd!”. En als je die perfect gevormde borstjes in je handen neemt??? Man man, wat missen we toch in het echte leven.
                  Het neuken ging in drie standjes. Eerst amazone daarna doggy en afgewerkt in missionaris. Ze heeft inderdaad een lekker spannend poesje. Aan alle standjes was er iets speciaals. Bij amazone had ik uitzicht op haar mooi gevormde borsten die uitnodigend op en neer wipten. Ik kon dan ook niet nalaten om haar tepels nog eens in mijn mond te nemen. Voor mij komt er aan dat amazonegedoe altijd veel te snel een einde.
                  Toen we verder gingen in doggy had ik dan weer een mooie kijk op haar lekker kontje dat ze in mijn ritme mee voor en achteruit stootte. Ik heb haar dan gevraagd om af te werken in missionaris. Met opgetrokken benen liet ze mij binnen in haar liefdesgrotje. Ik vroeg haar of ze me in de ogen wou kijken en dat deed ze direct en ononderbroken. Wow wat een kijkers. Ik zag alle mooie plaatsen van de wereld in enkele minuten in Nancy haar ogen voorbijflitsen. Dit duurde tot ik plots de eifeltoren zag. Ik verloor mijn zelfcontrole over mijn onderbuik en het rubbertje werd gevuld.
                  Ze verfriste zich uitvoerig en ik kreeg daartoe ook de kans. Voor ik terug in de echte wereld stapte deden we eerst nog een kort babbeltje. Ze vertelde me dat ze in de wintermaanden in Gent werkte en in de zomermaanden in Antwerpen. Ze woont echter in Gent maar het is een echte Hollandse van Amsterdam.
                  Om niet allemaal possitieve te zeggen even mijn minder positieve ervaringen op een rijtje. Het pijpen mocht met iets meer kracht. Bij het neuken gebruikt ze zoals zo velen glijmiddel waardoor je een pak gevoel verliest. Ik vond het spijtig dat ze niet wou tongzoenen.
                  Wanneer ik in het echte leven een dame tegenkom die mij aanspreekt, dan denk ik niet in de eerste plaats aan neuken, ik denk dan “Wow! met die dame zou ik wel eens lekker willen uit eten gaan”.
                  Nancy is het mooiste meisje waar ik ooit mee gesekst heb. Maar ik zou ook wel eens met haar willen gaan uit eten!
                  Dromen mag hé? Als je maar op tijd wakker wordt.

Commentaar

Vandaag, na eigenlijk een te lange tijd weer eens bij Nancy op bezoek geweest. Ze stond er toen ik aan kwam lopen. Geen moment getwijfeld en huppakee naar binnen. Eentjes gebabbeld over de laatste keer en het weer (was wat slechts, veel regen). Afgesproken weer heerlijk pijpen, beffen en neuken. Heerlijk gespeeld met haarcup B borstjes die heerlijk zacht en zeer natuurlijk aanvoelen. Daarna haar hele lichaam verkend en uiteraard een stop gemaakt bij haar grotje. Deze op een hemelse manier verwend en na enige tijd begon ze samen te trekken en klaar te komen . Daarna toch nog doorgegaan om ook haar intenser te laten genieten. Overigens ik genoot er ook heel erg van, wat is dit toch lekker en zeker bij haar. Ze is fantastisch om te zien, is heel erg schoon en leuk in de omgang. Daarna heeft ze me gepijpt en in standje 69 heb ik ook nog verder mogen genieten. Ze pijpte zo goed dat ik al bijna mijn kruit ging verschieten. Ik vroeg haar om te stoppen en ze deed dit meteen. Eventjes wachten en toen ging ze in amazone heel rustig me berijden. Standje met de benen op mijn schouders en daarna doggy style. Haar heerlijke andere gaatje nog eens lekker hierbij gestreeld en toen... mijn vocht in haar gelaten.

Nancy is een heel leuk jong meisje en doet haar uiterste best om het mij naar de zin te maken en dat is fantastisch gelukt. Het GFE gehalte is groot en zo ook het herhalingsgevaar. Nancy ik weet dat je dit leest, je was weer super en als ik binnenkort weer in Antwerpen ben, dan bel ik je eerst en maken we meteen een afspraak. Ik droom er nu al van, heel lekker ding met je mooie bruine ogen en geblondeerde haar. Tot gauw en kusjes van mij...
                    Ben heel ervaren

Commentaar

Aangezien mijn favoriete de mooie,lieve Italaanse Christina met vakantie is en De Hongaarse Helena juist stopte met werken(Sorry,darling next time)ben ik even bij nancy binnengewipt.Het is een vriendelijke dame.Al snel kwamen wij tot een akkoord.Ik mocht haar uitkleden.Daarna ontdeed zij zich van mijn kledingsstukken.Toen we daar als "Adam en Eva stonden"en zij in mijn tepels lichtjes beet kon het vuurwerk beginnen.Ik mocht haar vingeren en met haar (afhangende)borsten spelen.Ondertussen begon mijn "mechanisme"te functioneren en dan gekozen voor doggy terwijl zij kreunde.Dat ging goed.Vervolgens missionaris en ik maar bombarderen(4 à 5 minuten alvorens ik klaarkwam) Wat ik opmerkte was dat zij tijdens het bombardement plots stilviel en zich gewoon door mij liet neuken.Niet slecht maar ook niet uitstekend.Geef mij maar christina en de poolse Patricia(ook met vakantie)

Commentaar

Had deze parel ook al opgemerkt en ben er een paar dagen geleden dan ook eindelijk eens binnengestapt. Nancy is niet alleen één van de mooiste en lieftalligste verschijningen in het SKW. Ondanks haar jeugdige leeftijd kan ze er nog wat van ook! Dat kan alleen maar komen omdat ze zelf echt van seks houdt.

Ik betaalde 200 om een uurtje te blijven en na de hygiëneroutine begonnen we aan het streel en kuswerk op het bed. toen ik met mijn tong en lippen haar poes wou bewerken begon ze ineens te kronkelen en kreunen en zei plots "Lieverd, het is al daaaaagen geleden dat ik nog een orgasme had, dus .... asjeblieft .... bef me en laat me lekker klaarkomen!". Dat hoef je iemand met een nickname zoals ik geen twee keer te vragen en het duurde dan ook niet zo lang of haar sappen liepen langs mijn kin.

Daarna heeft Nancy me lekker lang en langzaam gepijpt. Ze luisterde perfect naar mijn aanwijzingen en deed wat ik graag heb: langzaam, zacht, diep, zonder handen en met veel speeksel! Voor de finale kort maar krachtig geneukt in haar favoriete doggypositie.

Deze Barbie-pop ziet me zeker nog terug!

Commentaar

Het was weer gezelig in antwerpen, mijn maat was vorige keer bij deze mooie meid nancy geweest hij was er zeer te vreden over hij zei je moet egt gaan bij haar, Dus naar paar uur gelopen te hebben beslot ik naar nancy te gaan deze meid heeft het egt druk zo vaak bezet dus moest maar weer even rond lopen met me maaties. Eindelijk was ze vrij dus ik ging er op af en praatje gemaakt ben naar binnen gegaan.

Eenmaal binnen krijg je een kusje stelt ze zich aan je voor egt heel lieve zachte meid, eenmaal uit gekleed mag je lekker aan de tieten zabbelen mmm heerlijk dan gaan ze je lekker pijpen we deden standje 69 lekker beffen zei pijpen mmmm dat kon ze egt goed haar kutje was heerlijk naar beffen ging we neuken we deden het standje (Hemelbed) ze kwam lekker boven op me zitten heerlijk neuken maakten het af met (Amazone) standje. Het was egt helen lieve meid ze zei dat ik zeker keer treug moest komen nou dat doe ik zeker. Na het weg gaan heb ik nog twee kusjes gehad.

Na dat ik was geweest zijn me maties ook geweest bij deze meid Het zegt al genoeg hoe goed ze is.

Egt mensen deze meid is een aanrader ik geef Haar er dikke 10

Commentaar

Afgelope zaterdag dus weer eens naar Antwerpen geweest om te chille met de bovenstaande recensie schrijver en nog een andere gozahh, dag kon al niet stuk met dat lekkere weer, Na aangekomen tezijn in Antwerpen naar het SKW gegaan om tekijken als dr wat "leuks" was tedoen

na een hele marathon aan rondjes te gelopen hebbe, kwam iedereen dus toch uit om naar nancy tegaan, we zijn begonnen met de bovenste recensie schrijver aftezetten bij nancy zodat hij eerst kon gaan, ik dus weer rondjes lopen, totdat hij klaar was. Toen het zover was, ben ik dus op nancy afgestapt direct na binnengegaan want ik wis de helft al wat er mogelijk was dankzij jullie en me neukbuddy's

binnenkomst, stelde ze zichvoor en ik gaf dus kusje op dr wang, maar kreeg dus gewoon kusje terug op de lippe(wat ik niet wis dus) ze heeft echt een lief zacht stemmetje en is echt super aardig en ""down to earth""

tijdens uitkleden vroeg ze hoe oud ik was waar ik vandaan kwam en ze zei zelf van dat ze een amsterdamse is en 22 jaar (maar dat weet iedereen al zo'n beetje)
                            keb nog gevraagd van als ze daar elkedag werkte, en zei van ja maar op woensdag is ze vrij, voor de mensen die haar nog willen bezoeken dan weet je dat ook weer

daarna dus op bed gaan liggen, maar kon gelijk weer overeind komen want ze vroeg wil je lekker aan me tepels sabbele, wat ik natuurlijk niet ga afslaan
                            daarna heel even gepijpt om me paal omhoog tekrijgen en vroeg daarna van als ik dr wouw "...verstond het niet...." of likken, ik dus voor likken gekozen, ze zei wel dat het in 69,beffe,pijpe gedaan (wat ikzelf ook beter vond) omdat ik helemaal geef bef koning ben, ze is zeer hygieenisch ze ruikt lekker geen rare smaakjes of luchtjes ofzo

nadat gedaan tehebben vroeg ze welk standje ik wouw, dus ik gekozen om tebeginnen met haar bovenop, na tijdje van standje verranderd in doggy en gaat lekker mee met het ritme en stoot ook af en toe lekker mee naar achter, ze kijkt af en toe ook leuk mee in spiegel die naast t bed hangt, en later afgemaakt in missionaires

daarna nog ff wat woordjes gewisseld dat ik zeker weer een keer terug ga komen, en was t weer zover kreeg afscheidskusje wenste elkaar nog een lekkahh weekend.

persoonlijk zeker een van de mooiste,beste dames op het SKW.

Commentaar

Ben weer bij deze mooie lieve meid geweest ze is egt mijn favorieten meid.

Eenmaal binnen krijg je weer kusjes en babbeltje maken dan uitkleden en gaan liggen dan lekker aan der tietjes zabelen, Toen ging we standje 69 doen lekker beffen na beffen standje hemelbed toen mocht ik nog keer standje 69 en heb het af gemaakt met dogystyle Egt super meid ik ga zeker vaaker bezoeken ze is egt mijn Favo in het SKW.

Commentaar

nancy is back
                                wel met haar arm in het verband daarmee dat ze twee weken afwezig was
                                het is wel een schatje maar het kost beter er heerste ook een enorme stilte tussen haar en mij kwam het door mij of door haar?? bij andere dames van plezier heb ik dit voorval nog niet echt veel voor gehad
                                vond het wel geil de manier hoe ze haar liet liken enja haar zoentjes vroegen ook precies om meer al hoewel ik het niet goed durfde wagen maar ik denk niet dat er nog een tweede keer komt
                                ik hou van gfe en dat had ik niet bij haar

Commentaar

Knappe meid, lekker geil ding....

een hele waslijst van mogelijkheden, maar toch maar gewoon bij het
                                  vertrouwde bedrag van 50 euro gebleven voor pijpen en neuken.
                                  Zalig pijpje, en ondertussen mocht ik overal aan-en inzitten (behalve de
                                  bruine portemonnee). Erg nat poesje, maar toch gebruikt ze glijmiddel,
                                  toen ik haar opmerkte dat het poesje nochtans nat genoeg was zei ze
                                  "macht der gewoonte" Toch een pluspunt; ik mocht 3 standjes uitkiezen.
                                  Grande Finale vind ik toch telkens weer super als er een lekker ding
                                  op je paddestoel zit te wippen
                                  Net iets te veel "schatje" en de kreunen waren me ook iets te fake.
                                  LOL: of ik nu sneller of trager ging, het kreun-ritme bleef hetzelfde,
                                  het leek wel een opgenomen demootje

Erg leuke ervaring, maar volgende keer toch maar weer vlaamse
                                  (als die er is) of andere kost.

Commentaar

Van de man uit Eindhoven. Gisteren weer na lange tijd bij Nancy geweest. Was haar eventjes kwijt. Dacht dat ze er niet meer werkte. Maar ze stond er wel. Was weer een super heerlijke 20 minuten met alles erop en eraan. Eerst eens lekker knuffelen, sabbelen aan haar heerlijke borstjes, haar spleetje lekker verwennen, standje 69 waarin ze mij heerlijk zachtjes pijpt, beetje masseren van haar andere gaatje en daarna de job afmaken met nu twee standjes: zij als amazone op mij en daarna de bekende missionaris. In de tussentijd nog even lekker geknuffeld en haar overal gestreeld. Mmmm... wat isdit meisje toch lekker. Mijn absolute favorietje. Ik zou willen dat ik elke dag in Antwerpen zou zijn, maar dat kan helaas niet . Zo gauw ik weer in de buurt ben ga ik haar weer bezoeken. Ik kan niet genoeg van haar krijgen. Zo lief, zo leuk, zo rustig, zo mooi echt een super mooie Barbie van mij. Liefs en xxx van Peer, de man van Eindhoven.
                                    Zeer veel ervaring met dames. Wil ze wel allemaal opeten.
                                    Zo lekker zijn zij.

Commentaar

Hoi allemaal,

Vandaag trof ik tijdens een mooie zonnige wandeldag in Antwerpen de sensuele Nancy aan. Dit kleine lieve dametje (ze meet 1,61 M) van 23 jaar had zich gekleed in een sexy roze met wit gekleurd pakje. Ze zag eruit als een cadeautje.

Aan de deur even een praatje gemaakt van een paar minuten met deze slanke Amsterdamse en toen besloten om deze verrassing maar uit te gaan pakken.

De kleine dondersteen heeft een ondeugende blik in haar ogen en de paar sproeten in haar gezicht geven dit nog eens een extra effect. Het is een aktieve babbelkous met een superlekker lichaam. Mooie voetjes, mooie dijen, mooie lippen, lekker kontje,lekker kutje, mooi gezichtje. Kortom: Een lekker ding. Haar borstjes hangen een beetje, maar ze zijn wel lekker. Mmm en heerlijke tepels erop !

Je kan leuk met haar praten over zaken die zo'n jong meisje bezighouden en ze heeft een hoog knuffelgehalte. Lekker haar benen en armen om je heen. Je kan lekker haar warme lichaam voelen en daar hou ik wel van.

Leuke ontmoeting. Het was mijn eerste bezoek aan haar, maar zeker voor herhaling vatbaar. Als we elkaar beter leren kennen denk ik dat het een goede GFE wordt. De capaciteiten ervoor heeft ze in ieder geval in huis!

groet,

HL 69.
                                      Laatst gewijzigd door delta 1; 04-05-09, 15:44.
                                      In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Gisteren weer is na lange tijden gelden antwerpen geweest is kijken of me favoriete poptje er is en ja hoor ze was er wat zag ze er weer lief en mooi uit werd super geil van dus ben na binnen gegaan en heerlijk knuffel gegeven wat het was lang gelden dat we elkaar gezien hadden ze kenden me nog ze vond het super leuk om we weer te zien na kletsen ging we lekker aan de slag heerlijk der mooie tietjes gelikt waar me jonge heer snel omhoog kwam overgegaan op standje69 wat egt super lekker is bij haar dat kutje is zooooooo lekker we zijn over gegaan op het egte werk lekker eerst zei boven op mijn waar bij ze lekker beweging maakten heeletijd kusten :P overgaan op doggy lekker tegen der bolle kontje knallen voelde het al bijna komen maar wouw graag me Fetish nog doen Voetfetish mocht heerlijk haar voetjes likken ter wel zij het lekker afmakten met haar zachte warmen handje pfff ik hield het niet meer zo lekker ze bracht me op heerlijke hoogtepunt bleef maar spuiten :P egt geweldig weer met mijn poppetje.

We hebben nog beetje na gebabbeld en kus hier kusje daar :P en weg gegaan maar

ze blijft mij me favoriete in het schippersstraat Nancy je bent egt super lieve leuke meid bedankt voor alles sgatje.
                                        Laatst gewijzigd door delta 1; 29-05-09, 20:55.

Commentaar

Ben vandaag weer bij me popje geweest het was weer super geweldig met haar kan ook niet anders met zo lieve mooie meid als haar. Dit keer 4 standjes met er gedaan 69 begonen we mee toen over gegaan op zei boven toen ik op haar en natuurlijk mijn favortie standje Doggy . Ze heeft het weer lekker afgemaakt met haar mooie zachte warmen handjes natuurlijk tijdens dat heb ik me fetish weer gedaan heerlijk der mooie voetjes gelikt gezabbeld. En kwam op een heerlijke hoogepunt mmmmm

Kan niet anders zeggen dit is gewoon egt super meid beste van schippersstraat dat is mijn mening. Nancy bedankt weer lieve meid het was weer geweldig met jouw, We zien elkaar snel weer terug .