Antwerpen, Priveontvangst, Emma (switch)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Priveontvangst, Emma (switch)

Vandaag mijn eerste echte SM sessie gehad. De dame in kwestie heet Emma en heeft echt wel het harr op de juiste plaats. Geen bandwerk, vooraf en nadien leuk gesprekje. Staat voor veel open en probeert je wensen waar te maken. Voor mij heeft ze echt haar best gedaan om een ander slaafje te vinden dat ik lekker kon pijpen
    Hele mooie vrouw, slank en gespierd. De latex outfit die ze op de sessie droeg, staat haar gewoon beeldig. Ik heb niet veel ervaring, maar was na de sessie gewoon uitgeput en ook voldaan.
    Ontvangt in een privé sm complex, dicht bij het Schipperskwartier.

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Switch Emma(uitstekend)

Ter info:

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/sm/swi...asieen_2585713

Commentaar

Meesteres Emma, Antwerpen. schitterend!!!

Ben het voorbije jaar een aantal keer bij Meesteres Emma geweest. Het waren keer op keer schitterende momenten vol met spanning, pijn, verrassende wendingen en heel veel creativiteit. Meesteres Emma is een vrouw uit één stuk. Ze weet heel goed hoe ze haar slaven moet aanpakken, ze regeert met ijzeren hand maar is heel rechtvaardig en heeft heel veel respect voor haar sub. Je kan ook heel veel bespreken met haar, indien je speciale wensen hebt. Ze is daar ontzettend soepel in en op die manier is het eigenlijk 'maatwerk' dat ze biedt... Ik denk dat je heel ver moet gaan zoeken om een Meesteres te kunnen vinden die zoveel in petto heeft, met zoveel variatie en verassingseffecten. Een Meesteres die je keer op keer weet te verrassen en waarbij het onwaarschijnlijk lastig is om niet steeds opnieuw naar Haar terug te willen keren voor nog maar eens een volgende sessie.
      Dank U Meesteres voor al wat U me al gegeven heeft!!!
      Uw privériool

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Emma (switch)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door samba85