Antwerpen, Priveontvangst, Emma (switch)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Priveontvangst, Emma (switch)

Vandaag mijn eerste echte SM sessie gehad. De dame in kwestie heet Emma en heeft echt wel het harr op de juiste plaats. Geen bandwerk, vooraf en nadien leuk gesprekje. Staat voor veel open en probeert je wensen waar te maken. Voor mij heeft ze echt haar best gedaan om een ander slaafje te vinden dat ik lekker kon pijpen
    Hele mooie vrouw, slank en gespierd. De latex outfit die ze op de sessie droeg, staat haar gewoon beeldig. Ik heb niet veel ervaring, maar was na de sessie gewoon uitgeput en ook voldaan.
    Ontvangt in een privé sm complex, dicht bij het Schipperskwartier.

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Switch Emma(uitstekend)

Ter info:

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/sm/swi...asieen_2585713

Commentaar

Meesteres Emma, Antwerpen. schitterend!!!

Ben het voorbije jaar een aantal keer bij Meesteres Emma geweest. Het waren keer op keer schitterende momenten vol met spanning, pijn, verrassende wendingen en heel veel creativiteit. Meesteres Emma is een vrouw uit één stuk. Ze weet heel goed hoe ze haar slaven moet aanpakken, ze regeert met ijzeren hand maar is heel rechtvaardig en heeft heel veel respect voor haar sub. Je kan ook heel veel bespreken met haar, indien je speciale wensen hebt. Ze is daar ontzettend soepel in en op die manier is het eigenlijk 'maatwerk' dat ze biedt... Ik denk dat je heel ver moet gaan zoeken om een Meesteres te kunnen vinden die zoveel in petto heeft, met zoveel variatie en verassingseffecten. Een Meesteres die je keer op keer weet te verrassen en waarbij het onwaarschijnlijk lastig is om niet steeds opnieuw naar Haar terug te willen keren voor nog maar eens een volgende sessie.
      Dank U Meesteres voor al wat U me al gegeven heeft!!!
      Uw privériool

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Emma (switch)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door samba85
        Hmm klinkt goed als ze echt zo slank en gespierd is weet iemand of ze dan ook aan worstelen of krachtspellen doet
        En of ze worstelt. Ze heeft niet veel techniek, worstelt op intuïtie, maar is beresterk. Ze ziet er klein en fijn uit, maar is een stevige bodybuildster en legt je onderuit van zodra de match begint. Enig minpuntje is de plaats. Ze legt dekens op de vloer, maar die schuiven nogal vlug aan de kant zodat je op de harde parketvloer bezig bent. Dat is niet zo aangenaam maar vervalt bij het geweldige worstelgebeuren met Emma.

Commentaar

Ben twee weken geleden voor een worstelsessie bij haar geweest. Ze stelt je meteen op je gemak met een lieve glimlach maar die verdwijnt van zodra je gaat worstelen. Ze is heel sterk en dat krijg je te voelen ook. Ze heeft niet zoveel techniek maar dat maakt ze door haar kracht zeker goed. Ben zeker nog van plan bij haar terug te gaan om nog wat meer nederlagen te moeten ondergaan.

Commentaar

als je graag worstelt tegen een sterke vrouw die je makkelijk domineert dan is Emma zeker een aanrader

Commentaar

Nog eens bij Emma (www.mistressemmaswitch.com; www.afspraakjes.com/switch-emma.asp) langsgeweest, het was lang geleden maar vroegere ervaringen waren flink blijven hangen (zoals dat hoort in een SM-kelder). Ze heeft nu haar eigen privéstudio die ze binnenkort deelt met een andere meesteres. Het bijzondere aan Emma is haar androgyne zelf: klein en fijn, maar toch gespierd, beresterk en jongensachtig (mét lage stem), gespierd en toch vrouwelijk in haar heerlijke latexoutfit die je een leuke cleavage inkijk biedt op haar B-cupje. Ze heeft sinds mijn laatste bezoek flink bijgeleerd in het knopen leggen en dat is een echte aanrader. Voor de spiegel mag je jezelf een beetje bewonderen terwijl je hulpeloos en liefst in een ongemakkelijke positie (inclusief face bondage en ball gag) gepakt wordt met de nodige verschillende formaten strapon dildo's én haar gespierde vuist, je kiest maar. Plat zweepje op je perineum, yes. 'Sorry' fluistert ze je dan grijnzend in je oor als ze eens te hard doormept. Mummificatie en elektro samen met breath control (ze gaat gewoon lekker op je gezicht zitten), wow. Alleen jammer dat ik daar niets van zag met die blindfold voor, ik ben nogal visueel ingesteld. Volgende keer toch maar vragen. Het leuke aan Emma is dat ze niks bitchy in zich heeft (als je daarop kikt ben je aan het verkeerde adres) en dat ze je duidelijk respecteert, maar dat ze je desgewenst wel keihard aanpakt. Met een lichte grijns natuurlijk.

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst , Emma (switch)

Ben al verschillende keren bij Emma geweest, ik als onderdanige dan. Telkens hadden we een scenario afgesproken per mail, en daar speelt ze dan perfect op in: creatief, stijlvol, sterk... en als je "hard' hebt aangegeevn, dan krijg je ook "hard", dus weet wat je vraagt.
                Verder ontvangt Emma je heel vriendelijk en voorkomend, ze is eerlijk, serieus en heel betrouwbaar!
                Van een tevreden slaaf,
                edsubject

Commentaar

Meesteres Emma ontvangt ook samen met Meesteres Roberta. Ik mocht al twee sessies met hun beiden meemaken...
                  Heel leuk en goed.
                  Meesteres Roberta is heel uitdagend, mooi en lief, maar ook hard en streng zijn. Ze is net zoals Emma heel serieus met haar vak bezig, respecter limieten en komt afspraken na. Roberta is Roemeense. Ze spreekt heel goed Engels, maar natuurlijk geen Nederlands. Warm aanbevolen!
                  Van een tevreden slaaf.

Commentaar

Vorige week mocht ik me aanbieden bij meesteres Emma, ik was wat blij; ook een beetje bang.

Poeslief is ze, met haar amper 1.67 m. ziet ze er zo frele uit, maar, eens je bij haar binnenkomt kan alles omkeren, ze zei het zelf ; ze houdt van worstelen, ze is fanate van fitness, powertraining... beresterk.

En, ja, ze houdt van latex kledij, ze zag er dan ook super uit.

Snel werd ik gewaar dat ze het meende ; in geen tijd maakte ze me vast, en strafte me (ze had me opgedragen de traphal te poetsen, ik deed echt mijn best) , het was onvoldoende vond ze...

Tegenstribbelen had geen zin : na een eerste reeks slagen sloot ze me op in haar kooi, ging doodleuk de deur uit, het duurde uren.

Ik was de wanhoop nabij toen ze terugkwam, ik hoopte dat ze me nu wel vergiffenis zou schenken, forget it .

Ja, ze bevrijdde me uit haar kooi, maar, alleen om me heel geraffineerd vast te maken in een bondage waarbij ik geen spier meer kon verroeren, een gag maakte dat ik niet eens om genade kon smeken, de ene zweepslag na de andere, electro ook, het bleef maar duren.

En toen, opeens maakte ze me wat losser, streelde me, liet me haar strelen, een beetje...

Zo hard en toch zo lief.

Dank U meesteres,

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst, Emma (switch)

Ik heb Emma leren kennen door haar worstel sessies en daar ze ook aan SM doet heb ik nu uiteindelijk de stap eens gezet om met haar mijn eerste SM sessie te beleven.

Ik gaf haar een minimaal aan informatie en liet haar voor de rest haar gang gaan. Ondanks de ervaring die ik met haar had vanwege de worstel sessie was ik wel benieuwd en wat zenuwachtig wat het zou worden. Hoe had ik ook anders kunnen verwachten dan dat het een uitstekende sessie is geworden en dat ik van elke second heb genoten dat ik al vooruit kijk naar een volgende sessie.

Ze deed me een masker op waardoor ik niet zo duidelijk meer zag en zette me op een stoeltje, bond me vast en begon met ballbusting. Daarna moest ik voorover buigend over een bankje gaan liggen en kwam de ene zweepslag na de andere en steeds harder en pijnlijker. Tot slot pakte ze me in als een mummie en met kaarsvet, elekro, naalden, adem controle ... bewerkte ze me helemaal tot op de finish.... een hemels gevoel!

Ze neemt de grootste zorg en respect voor je limieten en het voelt alsof ze je gedachten kan lezen en goed weet hoe ze je moet verwennen. Een echte classy lady!! Alle respect voor haar !!

Commentaar

Re: Antwerpen, Priveontvangst, Emma (switch)

Heb ook een geweldige sessie met haar gehad. Ze weet dat ik van latex en bondage hou.
                        Na mij omgekleed te hebben in latexoutfit, met een opblaasbaar masker, heeft ze mij eerst in bondage gezet. Heeft ze mijn tepels en ballen bewerkt.
                        Daarna heeft ze mij op de grond gelegd met mijn benen open naar boven in bondage en heeft ze een buttplug gebruikt en mijn tepels en penis nog bewerkt.
                        En daarna als kers op de taart heeft ze mij in het vacuumbed gelegd dat was tof voor te doen.

Bedankt!

Commentaar

Aan het werk...
                        X