Antwerpen, Verversrui 06/4, Sonja (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Verversrui 06/4, Sonja (Ned)

Boys,
    Gisteravond bij Grace geweest, een long time hooker, die zich profileert met SM enzo. Ik ken haar al pakweg 10 jaar. Ze had een eigen pand in een zijstraat van de Oudemansstraat met heel wat SM attributen. Toentertijd stonden ze soms voor de deur in de rij te wachten. Jammergenoeg moet ik haar er altijd aan herinneren dat ik toch wel een vaste klant ben van haar. Het is een opvallende verschijning, meestal met een zonnebril in heur haar en dik lang (ge)blond(eerd) krullend haar. In de loop der jaren zijn haar borsten groter geworden, met dank aan de dokter. Vroeger verontschuldigde zich (ten onrechte) wel eens voor de afmetingen, nu zijn het toch wel flinke floensters in het B-gebied. Ik vind haar een mooie en stijlvolle vrouw. Het is ook een meid waar je een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren. Ik moest gisteravond eerst maar eens gaan zitten, want ze had wat uit te leggen. Ze had boven in haar speciaal ingerichte SM-kamer een slaaf zitten, die wel mee wil doen. Ik houd wel van slavinnen, maar slaven heb ik niet zo veel mee. Dus maar niet, maar toch wel naar die kamer. Ligt die leipe Amerikaan daar in zijn nakie, met grote laarzen tot boven zijn knie een beetje met zijn pik te spelen. Voor de privacy wilde Grace me een masker opzetten, maar daar houd ik niet van. Als ik met mijn hoofd mezelf heerlijk koester aan haar borsten, wil ik dat er niets tussen haar en mij in is. Grace heeft me heerlijk genomen langs achter, nadien had ik gewoon pijn in mijn buik ervan. Haar service is prima, ze heeft oog voor detail. De poppers van haar zijn meer heavy, als ze je op je knieën laat zitten, legt ze een kussentje op de grond.
    Ik had haar de laatste tijd weinig gezien, want ik kwam wat aan de vroege kant. Vaak begint ze rond 21.00 u haar tenten op te slaan, maar dan zijn er, dat is mijn ervaring, vaak vaste afspraken.

Antwerpen, Verversrui 6, Grace (goed)

Op het gevaar af dat er over deze dame misschien al een recensie bestaat toch maar dit bericht.
    In de verversrui nr 6. werd mijn aandacht getrokken door een grote, slanke, blonde hollandse dame (lang blond krullend haar). Het raam waar ze zit is centraal en een beetje terugliggend. Onderaan staat onderaan een bordje met daarop ondermeer: luxe massage, dominant en sm. De naam van deze dame heb ik spijtig genoeg niet onthouden. Ze had geen sm outfit aan.

Ze vroeg 100 voor sm en zei dat ze een goed ingerichte kamer had.
    Kamer is helemaal bovenaan op zolder. Bij het naar boven gaan zei ze plots dat er op de kamer al een slaaf lag en of dit een probleem voor me was. Ze zou hem blinddoeken als ik dat wenste. Ok, waarom niet en dus naar boven. Na mijn tepels te hebben aangepakt moest ik haar kontgaatje likken. Daarna aan het kruis gebonden en mijn ballen stevig uitgerokken en met vibrators behandeld. Daarna op de knieën en een dildo in mijn kont. Terwijl ik slagen kreeg moest ik mij klaartrekken. Dat lukte niet echt (te veel poppers denk ik). Voor de rest vond ik deze meesteres een prima ervaring en ik denk zeker nog eens terug te gaan.
    Iemand al sm ervaring of gewone sex ervaring met deze dame?

P-Doler.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06, Grace (goed)

Gisteren nog maar eens binnen geweest bij Grace.
      150 euro betaald voor sm en in totaal een uur binnen geweest.
      Er was blijbaar weinig activiteit in het schipperskwartier en Grace nam haar tijd.
      Opnieuw een prima ervaring. Ze speelt een gevarieerd spel waar ze rekening houdt met wat je zelf aangaf maar ook met leuke variaties. Erg vriendelijk, uitdagend, een prima sm kamer en professioneel ingesteld. Eén van de betere sm-'dames' in de buurt als je het mij vraagt.

P-Doler.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06, Grace (goed)

Voila, recensie ingevuld!! Hoop dat ik hier dan effe iemand help zo. Men contact met haar is wel al een paar jaar geleden (denk 3). Ze zat eerst idd in die zijstraat en is dan verhuist naar het pand naast de Gouden Hoek. Vind haar echt het einde en als alles het toelaat ga ik morgen nog eens naar het SKW en hoop haar daar aan te treffen. Jullie lezen het later dan wel wat het werd. Indien Grace er niet zou zijn, welke meesteres (TV, TS of vrouw) raden jullie mij dan aan. Alvast bedankt!!

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 04/4, Grace (goed)

Boys,
          Blij dat ik Grace trof, terwijl ze niet bezet was of een afspraak met een ander had. Ik dacht dat het een jaar geleden was, dat ik haar de laaste keer gehad, had, of zij mij, eigenlijk, maar dat was al weer 2 jaar geleden. Time flies. Ze ziet er echter nog steds goed uit en als je daar lift vastgebonden is het een indrukwekkende figuur, met haar grote gestalte en lange blonde krulhaar en een zonnebril op haar hoofd in het black light.
          Het mooiste vanavond vond ik eigenlijk het begin. Ik moest om mijn knieën zitten voor haar (knieën op een kussentje, want ik houd van soft sm), zij pakte mij vast en ik mocht haar kussen.
          Verder op de operatietafel beland, alwaar mij handen werden vastgebonden en mijn voeten omhoog getakeld, zodat ik makkelijk gepenetreerd kon worden achter. Een veelheid aan poppers gesnoven, maar ik kan daar eigenlijk te goed tegen, althans merk er weinig van. Ze bond ook nog mijn ballen vast en bevestigde dat aan een takeltje, die ze een eind verder in haar martelkamer vast maakte.
          Prettig dat ik het contact met haar weer een keer vernieuwd heb.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 04/4, Grace (goed)

Boys,
            Ik realiseer dat het meer dan een jaar geleden is, zie mijn vorige bericht, dat ik de eer heb gehad bij Grace binnen te komen. Gelukkig was ze als vanouds. Een mooie rijzige gestalte, uitbundige borsten en prachtige blonde krullende haarbos.
            Er waren meer kapers op de kust vanavond. Ze begint in de zomer vrij laat, pakweg om 11.00 u en ik had afgesproken met haar, maar er stonden nog enkele kenners van het goede leven en de beste dames te wachten. Vroeger toen ze om de hoek zat, was dat ook al zo. Ik had het idee soms dat je een nummertje moest trekken.
            Grace werkt op zondag-, maandag, dinsdag- en woensdagnacht, tot 11.00 u.
            Ze heeft de keus tussen 'normale' sex en SM. Dan moet je nog twee trappen extra naar boven, naar haar donkere lusthol.
            Ik kreeg een masker op mijn hoofd, poppers in mijn neus en moest op mijn knieën zitten voor een spiegel en daar kwam zij met lange handschoenen met een soort kattennagels achter mij staan om me zachtjes te krabben.
            Vervolgens aan een houten X gebonden, en toen bond ze ook mijn zak af en hing daar gewichten aan. Ik kreeg zachtjes met een zweepje en moest met mijn heupen wiegen om die gewichtjes in beweging te brengen, dan wordt er extra aan je getrokken; wel lekker eigenlijk. Dan ging niet goed genoeg naar madame haar zin en toen bracht zij daar een kadans in, die het gevoel wat intenser maakt. Ik voel het nu nog steeds.
            Vervolgens werd ik getracteerd op een vibrator in mijn achterste, die vastgebonden werd, zodanig, dat hij diep in me kwam. Nu ook gewichten aan mijn tepels, ben ik erg gevoelig op en toen als klap op de vuurpijl ontblootte zij haar borsten en mocht ik die al kussend, heftig klaarkomen.
            Het is een echte aanrader. Topgirl, Topservice! Ook erg hygienisch.
            Veel plezier met haar.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/4, Grace (Ned) (goed)

Het was eigenlijk lang geleden dat ik nog eens bij Grace ben geweest. Woensdag avond heb ik haar om 21 uur nog eens bezocht, ik was haar eerste klant. Het was goed om met haar nog eens te spelen. Ik moet echter toegeven dat ik eigenlijk een beetje teleurgesteld ben door haar prestatie. Misschien lagen mijn verwachtingen wat te hoog of is het vergane glorie ?

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/4, Grace (Ned) (uitstekend)

Ik was vanavond voor het eerst sinds lang weer eens in de gelegenheid om 's avonds het SKW te bezoeken en ik was graag bij Grace langs geweest. Evenwel was ze er niet. Ik vroeg aan het meisje in 'haar' raam, waarom ze er niet was, maar deze zei me, dat Grac voornamelijk in het weekend werkt.
                Kan iemand mij de dagen van Grace bevestigen?
                Oh ja, moderator: Er staat dat Grace Nederlands is. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Twee jaar geleden woonde ze nog in de buurt van Antwerpen ook, maar als je haar hoort praten, is het echt een volbloed Belgische.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/4, Grace (Ned) (uitstekend)

recent ook bij deze heerlijke dame geweest!
                  Geopteerd voor SM sessie aan 100€ in haar luxueuze SM-kamer op de bovenste verdieping.
                  Heb geen voorkeur gegeven, maar aangegeven dat ik volledig tot haar beschikking was. Grace hielp me met het aandoen van hoge knielaarzen en dan moest ik me voorover bukken met mijn hoofd op de zetel. Terwijl begon ze me te teasen aan tepels en rug met een radertje en zag ik haar imponerende gestalte in de spiegel voor me. Intussen kon ik al volop gebruik maken van de poppers en begon ik helemaal te zweven. Daarna mocht ik haar kut nog even -kort-likken....Heerlijk !
                  Vervolgens moest ik haar volgen -op mijn hoge naaldhakken- en moest ik op de onderzoekstafel gaan liggen en werd ik vastgemaakt aan handen en voeten en werden mijn ballen afgebonden. Intussen kreeg ik een koordje doordrenkt met poppers in mijn handen geduwd en mocht ik me zelf bedienen vd poppers.
                  Het was een heerlijk spektakel: het spel was zeer afwisselend waarbij Grace verschillende attributen gebruikte. Af en toe spoot Grace een straal koud water uit een drinkbusje in mijn gezicht of op mijn edele delen, hetgeen zorgde voor sterke afkoeling.
                  Elektrische schokjes, een vibrator in mijn kont en vervolgens werden mijn handen losgemaakt om mezelf af te trekken tot een hoogtepunt Intussen hield Grace een spiegel voor me (ter hoogte van mijn anus) zodat ik kon zien hoe de vibrator in mijn kont heen-en-weer bewoog.....en vervolgens was het heerlijk klaarkomen. Ook de nabehandeling en hygiene waren top !!

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/4, Grace (Ned)(goed)

Het is me gisteravond gelukt om bij Grace binnen te raken. Ze werkt in principe alleen de nachten van maandag, dinsdag en woensdag en heeft het dan druk, druk, druk.
                    van een eind zag ik iemand weglopen bij haar en ik haastte me er naar toe, maar toen was ze al naar boven. Ze heeft echter een telefoonnummer op een stoeltje staan om te reserveren, dus dat was handig. Ik kon gelijk binnenkomen en dan wordt je toch wel heerlijk behandeld. Ik mocht het geld in haar slipje steken, maar geen gebruik maken van de gelegenheid. Ik moest wat laarzen en een hansopje aantrekken, wat veel te strak zat en op mijn knieen voor haar zitten. Naderhand werd ik op de behandeltafel vast gebonden, werd ik bewerkt met 2 electrodingetjes tegelijk op mijn tepels en ballen. Ze heeft allerlei attributen boven je hangen, die ze dan ook toepast, zoals tepelklemmen en kettingen. Eerst ging ze anaal binnen met de hand om mijn prostaat te 'melken' en naderhand een lekkere vibrator.
                    Onderwijl kwam nog een slaaf binnen, gemaskerd en wel, die op een bed met zichzelf lag te spelen terwijl ik behandeld werd. Ik ben er niet zo'n voorstander van, met kerels er bij, maar dit ging heel discreet, omdat we beiden gemaskerd werden en de relatief harde muziek en weinig ligt zorgen toch ook voor afstand. Het voordeel van dat er anderen binnen gelaten worden, toen ik weg ging was er weer een klant die zich aandiende, is dat je toch lekker een uur binnen bent, voor de prijs van een half uur.
                    Grace vertelde me dat ze over een goed jaar wil stoppen. Ze heeft het erg druk, met een vaste klantenkring, en dat komt omdat ze in het verleden altijd een goede service heeft verleend en daarmee aan klantenbinding heeft gedaan. Ik kan dat volledig beamen, ik kom al bijna 15 jaar bij haar. Ze ziet er nog steeds erg goed uit.

Commentaar

Ja, ken Grace ondertussen ook al zo'n...15 jaar ??? Zat in den beginnen, denk ik, in de Vingerlingstraat, is dan verhuisd naar een pand in de zijstraat en dan nog eens naar een ander pand, een eindje verder in die straat, waar ze ook een gans ingerichte kamer had, en nu al een tijdje in de Verversrui. Wist eigenlijk niet dat Nederlandse was, heb altijd gedacht dat ze Belgische was, maar ja, dat doet er niet toe.
                      Vroegere jaren kwam ik er wel eens omdat je toen ook 'gewone' sessies bij haar kon hebben, ben zelf niet geïnteresseerd in sm-sessies. De laatste jaren kwam ik er alleen nog binnen om eens een praatje te slaan. Heb haar wel altijd een toffe madam gevonden.
                      we are all made of stardust...

Commentaar

Doordat ik niet durfde binnen te gaan bij Mrs Lisa ben ik bij Grace geland. Ik ken ze ook al jaaaaren maar nu was het zowat twee jaar geleden dat ik haar nog eens zag.

Ze heeft me als ****tje gecombineerd met een klant die de ganse nacht geboekt had, geil gekleed een klant "verleiden", gedwongen pijpen, poppers, .... Daarna op de tafel gebonden, met nodige verbale vernedering, en daar anaal goed aangepakt in combinatie met de speedtoy... (dat ding dat ze tegen je eikel drukt en je instant klaarkomt). Ik betaalde voor een uurtje toen ze eig op die klant wachtte en door dat te combineren ben ik er ruim anderhalf uur geweest.

Toch vond ik ze minder dan vroeger, als ik eerlijk mag zijn ...

Ze werkt op maandag, dinsdag en woensdag, zei ze nog.

Commentaar

Grace is gelukkig nog steeds in de running. Ik ken haar al een kleine 20 jaar denk ik, steeds tot erg groot genoegen. Ziet er nog steeds indrukwekkend uit, met haar lange blonde krullen en eveneens lang mooi lichaam. De [I]Queen of the night [I]van het SKW, die allure heeft ze wel.
                          Grace heeft ook vaak afspraken, dus ik was blij dat ik haar gelijk trof.
                          Naar de bovenste SM-kamer was het 4 trappen lopen, maar ik had wel tot aan de top van het Empire State Building willen traplopen. Ze begon gelijk in mijn kruis te tasten en ik dacht dan mag ik jou bij je borsten pakken, haar [I]godinnetieten[I] zoals ze zei. Dat was prima en bovenaangekomen eerst wassen en toen kreeg ik slettenlaarzen aan en een masker op mijn hoofd. Ik moest met mijn knieen op een soort divan zitten, tegenover een spiegeldrieluik, met een dildo vastgeplakt in het midden, die ik moest pijpen. Mijn slettentepels werden bewerkt, eerst zacht en steeds harder en op enig moment ook geelectrificeerd, tegelijk, met een soortje spanningzoeker van een electricien. Inmiddels zat ik al vastgebonden op een soort troon en ging ze verder met haar karwei, ondertussen wat water in mijn mond spuitend.
                          De laatste fase was op zijn hondjes op een soort brancard, er werden elektrische tepelklemmen aangesloten en mijn ****enkontje werd misbruikt.
                          Ik had best wat moeite om een erectie te krijgen, (poppers?), maar Grace weet het vakkundig uit je te persen. Ze is een echte professional, de batterijen van haar speeltjes zijn ook nooit leeg. Na de climax gelegenheid om te douchen. Een heerlijk moment.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/4, Grace (Ned)

Ik zag ze gisteravond even om nog gelukkig nieuwjaar te wensen.
                            Ze had weer foto's en wat verlichting geplaatst, zoals gewoonlijk, maar ik zag nu een andere naam.
                            Ze vertelde me, dat haar naam Sonja is, en dat ze de naam Grace niet meer gebruikt. Ze heeft ook een telefoonnummer geplaatst bij haar raam. Ze werkt meestal op de 3e verdieping (of 4e) en als ze bezig is, kun je vast bellen. Ze behandelt wel eens 2 klanten tegelijk.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/4, Sonja (Ned)

Gisteravond was het weer raak. Sonja (vroeger ook wel bekend als Grace) werkt op maandag, dinsdag en woensdagavond, vanaf 21.00 u en je kunt met haar telefonisch een afspraak maken. Daar reageert ze adequaat op. Ze was nog niet omgekleed toen ik bij haar kwam en ik heb toen maar even haar godinnetieten vastgepakt.
                              Ik moet me uitkleden en kreeg slettenlaarzen aan, die lopen ongemakkelijk, maar om te kruipen is het wel handig, bescherming voor je knieen. Vervolgens ook nog een soort hansopje, wat ruimte genoeg overlaat daar waar je gepakt moet worden. Ik zegde tegen haar, dat ik graag tepelklemmen wilde, maar die kreeg ik niet, Ze deed ze vervolgens bij zich zelf op, het waren klemmen met belletjes op en zo stond ze af en toe met haar mooie borsten te schudden om mij met het zicht en geluid compleet gek te maken.
                              Kruipend moest ik naar een kooi, waar mijn handen werden vastgemaakt en ik werd geblinddoekt. Ze had een enorme voorbinddildo aan, die ik moest pijpen, ik kon hem maar net in mijn mond krijgen.
                              Daarna mocht ik er uit, ging zij ruggelings op bed liggen, en moest ik haar pijpen, nu mocht ik weer wel kijken, gelukkig, want het is een prachtige vrouw, een lange gestalte met uitstekende proporties, een uitermate sterk lichaam en een knap gezicht waarbij de lange blonde haren als een gouden krans afdalen tot aan haar schouders.
                              Ze deed haar slipje uit, en trok dat over mijn hoofd. De elastieken band kwam onder mijn neus te zitten en dat was een goede plek om een watje doordrenkt met poppers tussen te klemmen.
                              Ik mocht gaan liggen op de behandeltafel en mijn armen en benen werden vastgemaakt. Ik werd bewerkt met electrische schokjes, eerst op mijn tepels en toen mijn eikel. Aan allerlei takels werden electrische tepelklemmen vastgemaakt, eerst zacht en vervolgens harder. Op verzoek nog een paar klemmen er bij, toen ging het serieus pijn doen. Af en toe spoot ze koud water in mijn mond, om me scherp te houden.
                              Ze masseerde mijn prostaat, dat kan ze heel goed en vervolgens werd er een fuckmachine in stelling gebracht. Had ik nog niet eerder meegemaakt. Lekker langzaam heen en weer. Hij had nog iets dikker gemogen van mij.
                              Ten langen leste maakte ze het af met een of andere vibrator op mijn eikel. Vaak doet dat niets bij mij, maar haar materiaal, gecombineerd met haar ervaring en vakmanschap, bracht me, ze wilde horen dat ik klaar kwam, schreeuwend tot een hoogtepunt.
                              Ik loop al de hele dag na te genieten.
                              Ze weet een bijzondere sfeer te scheppen, met goede muziekkeuze en een soort discolampen. Ze is erg creatief en fantasierijk, en voelt je goed aan. Bij haar heb je ook het vertrouwen, dat je ongeschonden uit de strijd komt. Ze voelde aan mijn tepels, dat die enige tijd geleden gemarteld waren, en dan zorgt ze er voor, dat het niet erger wordt. Ze is superprofessioneel, maar dat komt niet tussen jou en haar in.
                              Een geweldige artiest!.

Commentaar

Slaafje, welkom bij Meesteres Sonja, zo nam ze de telefoon op toen ik haar belde voor een afspraak voor vanavond. We spraken af om 10.00 u, maar blijkbaar lag er op de bovenste verdieping nog iemand bij te komen. Ik moest me uitkleden op de eerste verdieping, waar het spel al begon, met knijpen in mijn tepels, haar billen likken en een eerste anale visitatie. Ze spoot een klisma in me, want ze wilde me schoon hebben. Op een gegeven moment naar boven, waar ik word versierd met zwarte knielaarzen met hoge hakken, een soort kuisheidsgordel voor mannen, die je erectie beletten, en wat kettingen voor buik en borst. Op een gegeven moment moest ik op mijn knieen met mijn hoofd in een schavot. Ik kreeg tepelklemmen met gewichten die ik moest bewegen, en zij kwam met haar fantastische boezem, haar prachtige godinnetiiiieeeeten voor mij staan. Door de houding en het uitzicht kreeg ik het langzamerhand toch wel benauwd, maar dat was ook de bedoeling.
                                Op een gegeven moment kom ik op het bed terecht, waar ze me altijd afmaakt. Handen en voeten werden vastgebonden en mijn benen werden opgetild, om het makkelijker te maken om mij te penetreren, eerst met de hand en later met een opblaasvibrator.
                                Ook de tepels werden niet vergeten en de tepelklemmen werden aangesloten op een apparaatje wat zorgde voor electrische vibraties.
                                Met een terminator op ballen en penis werd ik op een gegeven moment afgemaakt.
                                Ik was werkelijk uitgeput en doodop. Voordat ik een uur in de auto naar huis ging rijden, ben ik maar 2 rondjes door het SKW gelopen, om een beetje bij te komen.
                                De beschrijving zou misschien uitwijzen dat het niet lang duurde, maar dat is niet zo, alles bij elkaar was het bijna een uur. Sonja neemt altijd wel de tijd voor je vind ik.

Commentaar

Er zit niks meer in je, zei Sonja toen ik na een uur onder behandeling van haar heftig klaar kwam. Het begon er al mee, dat ze een klisma in me stak, waardoor ik mijn darmen kon legen. Dat is best wel veilig, want ik heb het wel eens een keer meegemaakt, toen er nogal heftig in mijn achterste geroerd was, dat ik toch onderweg moest stoppen om mijn onderbroek uit te mesten. Sindsdien heb ik wel een reserveonderbroek in de auto liggen.
                                  Maar laat ik daar niet te veel over uitweiden. Ik was blij dat ik weer op audientie mocht bij deze fantastische meesteres, die ik ook een erg mooie vrouw vind. Ik maakte bij het begin duidelijk dat ik graag een harde behandeling van mijn tepels wilde. Een vorige keer resulteerde dat in tepelklemmen, die ze bij zich zelf opzette, en me daarmee gek maakte, want er zaten belletjes aan. Nu ging ze steeds met haar vingers naar mijn tepels toe, maar het was meer om mij te plagen, dan dat ik er veel genot aan over hield. Later zou ze zich revancheren. Het valt me altijd weer op welke nieuwe dingen ze doet. Ik moest haar beffen, dat begon er mee, dat ze er water op schonk dat ik moest oplikken. Zij lag op haar rug en ik zat op mijn knieen voor het bed. Ik keek af en toe op van mijn taak en dan zag ik haar stralende gezicht, omgeven door een lichtgevende krans van blonde krullen en haar tong, die ze uitdagend naar mij uitstak.
                                  Ze bond me stevig vast aan een kruis, maar omgekeerd, zodat ze mijn rug goed kon pijnigen en mij anaal kon visiteren.
                                  Uiteindelijk toch weer op de bank beland, waar mijn handen en voeten vastgebonden werden. Ik kreeg toen ook een bal in mijn mond, maar die was vrij groot, en ik was bang dat ik morgenochtend naar de tandarts zou moeten. Ze had dit wel snel door ( ik kon niet meer goed communiceren) en haalde die weg. Aanvankelijk probeerde ik dapper te zijn, maar je moet ook niet te veel risico's willen lopen.
                                  Nu kwam ze haar belofte na, voor wat mijn tepels betreft. Er werden 2 heftige klemmen per tepel gezet, waarvan op 1 nog eens een electrisch stroompje werd gezet. Ik kreeg, nadat ze mijn prostaat met de hand had verwend, een king size opblaasdildo in me. Door de poppers had ik geen geweldige erectie meer, maar het werd er met behulp van electrische schokjes, een terminator en haar geweldige ervaring en vindingrijkheid toch weer tot de laatste druppel uitgeperst.

Toen ik weer een beetje bijgekomen was, spraken we nog even met elkaar. Ik merkte op, dat er maar weinig mensen over haar schrijven op deze website. Zij is al meer dan 15 jaar een drukbezochte dame. Ik weet nog dat voor haar huis in een zijstraat van de Oudemanstraat vroeger mannen in de rij stonden. Ze heeft nog steeds een vast en erg trouwe clientele. Deze avond waren er al 4 uur telefonisch gereserveerd.
                                  Dat kan ik me allemaal goed voorstellen, als je zulke diensten verleend.

Commentaar

Weet iemand of Sonja nog werkt?
                                    Ik heb al een aantal keren geprobeerd haar te bellen, maar ik krijg haar niet te spreken. Ze geeft altijd bij haar raam haar telefoonnummer.
                                    Zou iemand mij kunnen berichten of ze nog werkt en zo ja, of haar telefoonnummer nog steeds eindigt op -70. (met een dergelijke vermelding ben ik niet in overtreding op dit forum neem ik aan).

Commentaar

ik heb ontmoet, maar alleen voor seks, de service is goed, maar in de loop van de 69 vond ik haar vreemde vagina en ze vertelde me dat ze was een mens geworden, het maakt mij en ik niet de moeite 'ik ben klaar met doggy style, het is erg spannend

Commentaar

Ik was bang dat Sonja gestopt was, maar niets is minder waar. Ik probeerde deze week telefonisch een afspraak te maken, maar ze zat de hele avond en nacht vol.
                                        Blij voor haar, jammer voor mij.
                                        Ze is erg populair, maar jammer dat zo weinig schrijvers op deze site ons daar deelgenoot van willen maken.

Commentaar

Onlangs ben ik weer bij haar geweest. Ik kon vroeg terecht en ze nam echt de tijd voor mij. Ze had wel eens gevraagd of er andere mannen bij aanwezig mochten zijn, maar die boot heb ik steeds afgehouden. Ze zei dat dit eigenlijk alleen maar was om te kijken en ik heb gezegd dat ik dat wel goed vind een volgende keer. Ik wil haar niet beperken in haar commerciele mogelijkheden. Het was weer top. Zij vernederde mij, zette me in een schavot en ging haar gang. Daarna moest ik haar likken. Uiteindelijk ben ik weer hulpeloos op haar tafel beland, heeft ze allerlei klemmekes op mijn tepels gezet en anaal wat apparaten gebruikt. Met en terminator is het werk afgemaakt, waarna ze me begeleidde naar de douche.
                                          Een prachtige sexy verschijning en een top-domina.