Ukkel, Priveontvangst, Diana Diamond/ Shiny

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ukkel, Priveontvangst, Diana Diamond/ Shiny

Na twintig jaar ervaring met sm heb ik de meesteres van mijn leven gevonden.
    Meesteres Missaya (soms kortweg Missa) komt van de Caraïben. Ze is groot en hypersensueel. Er is veel mogelijk, ze heeft weinig taboes. Ze voelt ongelooflijk goed aan wat je wil, en hoever ze kan gaan. Ze kan zowel poeslief zijn als flink sadistisch: hoe meer pijn je lijdt, des te breder haar glimlach.
    Ze ontvangt samen met Meesteres Dmona (fysiek zeer verschillend maar qua stijl zeer gelijkend, ze is ook een echte parel) in een huis vlakbij de Barrière van Sint Gillis. Het huis is niet groot, maar heeft drie goed ingerichte ruimtes.
    Enkele fotos en haar telefoonnummer kun je hier vinden
    http://www.vivannonce.be/rencontres/...aitresse_Missa
    Ze is wel franstalig.

Re: Sint Gillis, Barriere, Priveontvangst , Missaya(uitstekend)

Ze is nog een beetje actief, op dinsdag en woensdag, bij Dmona nu (Linda,waar ze vroeger ontving, heeft haar huis overgelaten aan meesteres Maile, die ik niet ken)

Commentaar

Re: Sint Gillis, Barriere, Priveontvangst , Missaya(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door jan de stapper Bekijk bericht
      Ze is nog een beetje actief, op dinsdag en woensdag, bij Dmona nu (Linda,waar ze vroeger ontving, heeft haar huis overgelaten aan meesteres Maile, die ik niet ken)
      heb ze zaterdag nog eens gezien, een prachtdame

Commentaar

Re: Sint Gillis, Barriere, Priveontvangst , Missaya

Weet iemand of dame nog werkt en hoe ik haar eventueel kan bereiken.
        Nummer op haar website doet het niet meer.
        Bedankt.

Commentaar

Re: Ukkel, Priveontvangst, Diana Diamond

Deze zomer voor de tweede keer op haar nieuwe adres geweest in Gembloux, maar ik geloof dat ze haar volgende adres alweer plant. 'Je suis nomade' zegt ze. Hopelijk gaat ze niet te ver weg. Beiden in latex leuk gespeeld, en lekker intens sex gehad waar zoals gewonlijk de klok net belangrijk was. Binnenkort weer langs - misschien deze keer Brussel plannen.
          als het niet vriest kan het ook glad zijn

Commentaar

Zou het kunnen dat zij nu opnieuw in Brussel ontvangt onder de naam 'Shiny, colibri des îles'.Ben vroeger ooit eens bij haar geweest en ik vond het toch wel iets speciaals.Ze verandert nogal vaak van plaats en naam.

Commentaar

Ondertussen werkt ze als Shiny. Ze verandert van naam en locatie, zeker niet van kwaliteit. Probleem is dat veel kamerverhuurders gewoon teveel huur vragen. Als snel tot 100€/u, en hoe dan ook er moet toch een centje overblijven. Vorige week langs geweest en met haar zitten babbelen oa. Ik bleek haar al bijna 6 jaar te ontmoeten... Meestal lopen onze sessies uit.
              als het niet vriest kan het ook glad zijn

Commentaar

Aan het werk...
              X