Brussel, Studio , Mrs. Nina

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brussel, Studio , Mrs. Nina

Vanmorgen naar Mrs Nina geweest voor een sessie van 1 uur omgeving brussel.Mooie lokatie en 400 m2 speelruimte over diverse verdiepingen Eerst mijn tepels laten folteren en pik daarna in de takels gehangen aan mijn voeten en verder met klemmen op tepels en daarna sweepslagen op mijn rug. Mrs Nina doet soft midium of harde sessies. Ik ga zeker nog diverse keren een sessie doen bij haar:

Re: Brussel, Studio , Mrs Nina (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door hotcock29
    website en of gegevens?
    De website van deze Aziatische meesteres is de volgende:

www.mistress-nina.com/page1.php

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
      Spreekt deze Meesteres Engels of enkel Frans (Nederland al helemaal niet zeker?)
      Mrs Nina spreekt Frans en Engels geen Nederlands.
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 26-04-11, 10:25. Reden: vraag bij antw. ingeq.

Commentaar

Deze Mrs werkt samen met Mrs Kika en Mrs Chantal. Allen franstalig.
        Met Mrs Nina heb ik reeds e-mail-contact gehad om mogelijkheden te bespreken (alles in het engels, want men frans schrijven is niet zo best).
        Er is veel mogelijk, maar zeker niet alles.
        Pussy-cleaning bvb.
        Is er iemand die haar adres kent of dat van Mrs Kika ?
        Is dat nog steeds Tombeek, Waversesteenweg 1 ?
        Of is dat het oude adres ?

Commentaar

Nina adverteert de laatste maanden wel veel op steelmoonbdsm.

Commentaar

Met een woord: uitstekend. De dame heeft super looks, droeg er een lak kleed en botten, precies als of ze wist waarvan ik hou (heb dit bewust niet gevraagd). Lokatie is geweldig, voldoende ruimte en mogelijkheden, zeker ook buiten in aansluitend bos. Zeker een aanrader met het schone weer tegenwoordig. Ik heb voor 2 uur gekozen met eerst een sessie buiten tussen de bomen. Mistress Nina wisselt af tussen tease en pijn, tussen strelen en straf. Daarna terug naar binnen en dan maar voor de witte (staat daar niet allemaal vermeld bij de diensten, kijk maar op haar website. of was het de bruine sectie? ;-) sectie. Heb ervan genoten. Je kan er veel vragen en je krijgt zeker wat je vraagt. Top hygiene. Trouwens, voor diegenen die het niet hebben opgemerkt, ze heeft schone donkerbruine ogen. Een must om terug te gaan.

Commentaar

Afgelopen week heb ik haar voor het eerst bezocht, het vervoer naar de lokatie is in ieder geval vanaf Brussel prima geregeld, zij weet exact hoe (mailen werkt het best).
              De dungeon en het park zijn van alle (on)gemakken voorzien.
              Ik vond haar en de sessie in alle opzichten geweldig, ik ga er weer naar toe.

Commentaar

De recensie gaat over een sessie van mij met Nina én Donna tezamen dus, gedurende 1 uur.

Wat een schoonheden, zal je ontdekken .

Dit haalde me over! Mijn kinky wensen via mail uitgebreid kenbaar gemaakt aan hen.

Ik dacht mooie afspraken gemaakt te hebben.

Tot ik vastgebonden was en geen kant meer uitkon.

Ik had hen verteld welke precies mijn fatasieën op dit vlak waren, ik had hen precies verteld welke fantasie als een rode draad doorheen het spel mocht lopen.
                Zulke knappe meiden... je denkt ter plekke (heel even)... die zouden alles mogen doen. Maar dat meen ik dan natuurlijk niet (terwijl ik dit denk).

Zij dachten er echter anders over. Ik had hen eveneens heel precies verteld wat ik absoluut niet wou. Waar ik op af zou knappen. Ja zij dachten het anders, zij dachten (en meenden wel) dat ze alles zo maar met me mochten doen.

Resultaat --> mijn rode draad kwam zeer oppervlakkig aan bod, wat ik absoluut niet wilde, kwam uitgebreid aan bod.

Ik beleefde dus maar matig plezier aan de sessie (en bij momenten vond ik dat het uur met hen twee verschrikkelijk lang duurde, nog nooit telde ik bij een sessie - waar dan ook, bij wie dan ook - af).
                Na de sessie (en nu nog, als ik de foto's nog eens bekijk) kwam ik zelfs tot de constatatie dat ik zélfs van hun schoonheid niet heb genoten (of niet voor 100% - misschien 35%).

Dit vind ik dus een waarschuwing op zijn plaats. Het lijkt me volkomen normaal dat als je bij een sm-meesters gaat dat vooraf gemaakte afspraken worden nagekomen. Je geeft je tenslotte over aan een onbekende. Je moet dus kunnen vertrouwen op de sm-meesteres.

Zelden geef ik dit mee maar nu kan ik niet anders dan te zeggen: laat ze voor wat ze zijn. Hou het bij genieten van hun vele foto's op het net.

Eerlijkheidshalve dien ik er wel bij te zeggen dat het vooral Donna was die er alles aan deed om wat ik niet wilde toch te doen. Ik denk meerbepaald aan één ding. Ik vroeg haar tijdens de sessie nog eens uitdrukkelijk om er mee te stoppen maar ze had er geen oren naar. Die opmerking zou trouwens uit den boze moeten geweest zijn daar de afspraken vooraf duidelijk gemaakt waren.
                Nina vond het (zo leek het wel) ook niet hélemaal kunnen wat er gebeurde. Toch geen pardon voor Nina. Ze had haar vriendin dan maar terecht moeten wijzen.
                Wie weet was het een verkeerde indruk die ik over Nina had. In elk geval is haar publiciteit ook naar de boem. Ik weet één ding pertinent zeker in mijn leven: daar zet ik geen voet meer binnen.

Zij hebben mij zover gekregen dat ik nu nooit meer wil vastgebonden worden tijdens een sm-sessie als ik de meesteres (nog) niet ken.

Nu ja, weeral een ervaring rijker, zal ik maar zeggen .

Commentaar

@sexenfun

Ik begrijp niet dat je de sessie niet afgebroken hebt, uiteindelijk ben je ook klant en zeker Nina zou dat volgens mij op waarde geschat hebben.
                  Ik heb ook wel 's een sessie moeten afbreken en na onderling goedvinden zijn we gewoon weer verder gegaan.
                  Overigens speel ik alleen met 2 meesteressen als ik een van hen al ken.
                  Volgende keer beter!

Commentaar

Eerlijk gezegd niet aan gedacht. Dat zoiets mogelijk is? Ik blijf er bij dat afspraken nagekomen dienen te worden.

Mijn lul bloedde en zag blauw. Op mijn linkerzij van mijn lichaam heb ik van de touwen een lidtekentje (weinig opvallend, niet storend). Mijn linkerduim is nog steeds zo nu en dan voos. Dat zal met de jaren moeten overgaan (misschien, hopelijk).

Ik vind dat de goeie meesteressen hun vak moeten kennen, dat zoiets niet kan voorkomen.

Commentaar

Ik ben gisteren weer naar Mistress Nina gegaan voor een sessie.De eerste keer dat ik een sessie bij haar had even goed afgesproken wat voor sessie. Een soft midium of een harde S.M. sessie. Ik had voor de eerste keer soft tot midium sessie gekozen.Ik ga voor een pijn S.m. sessie nu we elkaar beter kennen ga ik voor een midium harde sessie.Gisteren tepelmarteling en Brandnetels op pik tepels en rug en daarna de Bulwip en cane op tepels rug en kont alles in goed overleg. Mistress Nina weet waar ze mee bezig is een weet hoe ver zij kan gaan met Ieder slaaf.Ik ga er heel graag naar toe een Klasse Mistress

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door slveba
                        Wat voor handelingen deden ze dan bij jou? erop slaan?
                        En had je een gag in?
                        Als je mijn eerdere langere recensie leest, weet je wat ik vroeg en niet vroeg.
                        Als ze jouw ballen een halfuur (met kleine tussenpozen) afranselen met een zweep....

Commentaar

ben bij nina geweest voor een opsluitingsstage
                          je zult ge wel geweten hebben
                          na 5min krijg je een cockcage rond je ballen ,daarna krijg je boeien rond uw hals en polsen en enkels
                          na een moeilijke afdaling langs een smalle trap geboeid kom je in de garage waar een cel is
                          daar nogmaals wordt ge vastgeboeid aan een lattenbodem waarna ze je voor de rest laat zitten in een ijskoude cel
                          het licht gaat ook uit na 3 min en je wordt volledig aan je lot overgelaten
                          heb er vijf uur gezeten ,was afzien ,maar voor zo een meesteres heb je dat voorover
                          ga zeker weer

Commentaar

Re: Brussel, Studio , Mrs. Nina(uitstekend)

NA wat emailverkeer ben ik deze mooie en jonge meesteres gaan bezoeken. Het is onderdaad een fantastische lokatie : een enorm gebouw van meerdere verdiepingen op een enorm stuk bosgrond in de omgeving van Brussel.
                            Had afgesproken voor een sessie van een uur met meesteres/nurse Nina. Alles wat afgesproken was kwam ruimschoots aan bod en er werd niet op vijf minuten gekeken.
                            Ik genoot van alles wat Nina deed en haar blik toonde mij dat ook zij genoot van waar ze mee bezig was. Heerlijke ervaring bij een heerlijke dame die poogde Engels te spreken.
                            Laatst gewijzigd door rtroma; 27-05-11, 10:08. Reden: privé info aangepast

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door luc_belg Bekijk bericht
                              Het is onderdaad een fantastische lokatie : een enorm gebouw van meerdere verdiepingen op een enorm stuk bosgrond in de omgeving van Brussel.
                              Kan vorige recensie op verschillende vlakken alleen maar beamen:
                              1. Meesteres zelf: absoluut geen website met gephotoshopte foto's: WYSIWYG! Naast haar (natuurlijke) Dominante uitstraling is ze bovendien ook nog eens van nature bijzonder aardig, zoals zovele van haar landgenoten. Helaas is haar Engels inderdaad (nog) niet geweldig (langzaam praten helpt); haar Frans is wel goed en met een aardig woordje Thais red je het wel. Begin gewoon met "sawadee khap" als je binnenkomt.
                              2. Locatie: zonder meer superbe locatie, van alle denkbare (on)gemakken voorzien en garant voor een urenlang gevarieerd spel. Privacy hoog in het vaandel en zeer hygiënisch.
                              3. Het spel: een Meesteres die naar mijn mening van vele markten thuis is en -als ze dat (nog) niet is- niet te beroerd is om kennis te maken met nieuwe dingen. Geen "op de klok kijken"-sessie of snel gehaast. Veel aandacht voor vele aspecten, inclusief veiligheid (zoals afsnoering bloedsomloop bij suspension) en hygiëne.

Bijzonder leuk is haar aanbod aan gevarieerde sessies: van een uurtje klassiek tot meerdaags. Een recensie post ik nog wel apart.

Commentaar

Hierbij de recensie die bij mijn vorige post hoort. Je vindt haar overigens inmiddels ook op Fetlife. Bovendien nog een pluim voor haar communicatie: razendsnel en "to the point".

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
                                  Eerlijk gezegd niet aan gedacht. Dat zoiets mogelijk is? Ik blijf er bij dat afspraken nagekomen dienen te worden.

Mijn lul bloedde en zag blauw. Op mijn linkerzij van mijn lichaam heb ik van de touwen een lidtekentje (weinig opvallend, niet storend). Mijn linkerduim is nog steeds zo nu en dan voos. Dat zal met de jaren moeten overgaan (misschien, hopelijk).

Ik vind dat de goeie meesteressen hun vak moeten kennen, dat zoiets niet kan voorkomen.
                                  Het voze gevoel in mijn duim is gelukkig over (na maanden en maanden). Het lidteken is gebleven .

Commentaar

Een tijde geleden heb ik een sessie van 2u gehad bij Meesteres Nina.

Ze ontvangt in een afgelegen villa die volledig is uitgerust naar haar SM spel.
                                    Beneden 2 grote ruimtes voor bondage en speeltjes, boven medical room.
                                    Alles tot in de puntjes uitgerust. Denk dat ze zowat alle attributen en materialen heeft die je je kan voorstellen.

Boven mocht ik me eerst opfrissen in de propere badkamer.
                                    Moest op mijn knieën in de gang wachten voor een grote stoel tot ze klaar was voor mij.
                                    Ze stelt je enkele vragen ivm. het spel dat ze zal spelen en wat je grenzen zijn.
                                    Ik had op voorhand een lijst gestuurd met mijn kinks. Ze was hier goed van op de hoogte.

We begonnen boven in de medical room met een klysma en katheter in mijn plasbuis.
                                    Blaas en darmen werden volledig geledigd. Ik kreeg een buttplug opgestoken die op zijn plaats werd gehouden door wat bondage rond mijn penis, ballen en achterwerk.

Vervolgens naar beneden waar ik serieus vastgebonden werd.
                                    Ze heeft fantastische bondage skills. Ze knoopte me in een web waarin ik niet meer kon bewegen, enkel naar voor of achter laten vallen wanneer zij dat wou.
                                    gewichten werden aan mijn ballen gehangen en verschillende klemmen op men tepels, penis en ballen.

Hoewel ik aangegeven had dat ik geen fan was van zwepen wou ze dit toch proberen.
                                    Ze heeft het rustig opgebouwd met 3 soorten zweepjes. Ik kon er van genieten.
                                    Nu en dan gaf ze een flinke slag op mijn buttplug die zich dan diep in mij boorde.
                                    Na wat spelen met de gewichten aan mijn ballen werden deze en alle klemmen verwijderd. Natuurlijk niet zachtjes ...

Na mij los te maken was het tijd om opnieuw naar boven te gaan.
                                    Daar werd ik geneukt met een aardig grote strapon, ondertussen zette ze ook een penispomp op mijn lul.
                                    Ze trekte me even af, net tot het punt waarop ik ging komen. Maar dat werd me niet gegund.
                                    Nu was het tijd voor de sounds. Ze bouwde dit op van een hele kleine tot 3 maten groter.
                                    Alles zeer rustig en ze vraagt regelmatig of het OK is voor jou.
                                    Ze praat ook constant tegen je op een meesteres/vriendin manier.

Ze maakte me los van de gyno-tafel en ik mocht op de grond gaan liggen.
                                    De grootste sound nam ze er opnieuw bij en bracht deze in.
                                    Dan deed ze haar slip uit en speelde wat met de sound. Ze rukte me af met de sound in mijn lul.
                                    Plots sound eruit, moest ik mij onmiddellijk stijf maken.
                                    Komt boven me staan en lost haar champagne in mijn gezicht en mond. Verplicht te slikken!
                                    Dan plast ze mijn lul helemaal vol, ondertussen moest ik rukken.
                                    Ik kom hemels klaar, maar terwijl ik met mijn ogen toe aan het genieten ben trekt ze mijn mond open en smeert al mijn sperma op mijn tong. Opnieuw verplicht te slikken.

Vond het een zeer aangename sessie.
                                    Enige probleem is dat mijn frans niet zo goed is, en haar engels niet erg goed.
                                    Maar beide voldoende om elkaar de hele tijd te begrijpen.

Ik ga er zeker nog eens terug.
                                    Gezien de prijs, niet om iedere week te doen, maar enkele keren per jaar.

Commentaar

Tijdje geleden ook eens geweest

Afspraak : ik was helaas 30 min. te laat ; enerzijds door het verkeer (Brusselse Ring - andere kant van Brussel voor mij)
                                      en anderzijds enkele malen voorbij de ingang gereden omdat deze een beetje achteruit staat.
                                      Ze maakte er geen opmerking over ; ben zelfs langer binnen geweest dan voorzien.

Meesteres : klein en fijn ; bouwde het spel langaam op (van soft naar hard) ; houdt rekening met je wensen/verwachtingen maar helaas vergeet ze - zoals de meeste Meesteressen - meer dan de 80%.

Zich verstaanbaar maken is een probleem ; haar engels is niet te best meer (naar eigen zeggen spreekt ze nog zelden engels). En men frans ik ook niet te best.

Dungeon : zeer groot en veel toestellen, dus talrijke mogelijkheden ; op de tweede verdieping zijn de nursing-rooms.

Hygiëne : zeer goed ; ontsmet steeds verwondingen... zoals het moet.

Ondanks het voorgaande toch maar een 4 op 10 wegens de tekortkomingen m.b.t. de verwachtingen.

Opgelet : indien je haar zou bezoeken ; het huis staat nogal ver achteruit, haast niet zichtbaar van op de weg ; het hek is aan de linkse kant, een beetje achteruit.

Commentaar

Re: Brussel, Studio , Mrs. Nina(goed)

Is dit ook gemakkelijk bereikbaar zonder auto ?

Commentaar

Re: Brussel, Studio , Mrs. Nina(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Michka Bekijk bericht
                                          Is dit ook gemakkelijk bereikbaar zonder auto ?
                                          Geen idee... ligt nogal afgelegen. Ken je het adres ?