Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Eva

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Eva

Het gaat de goeie kant op met de SM mogelijkheden in Amsterdam.
    Er zit sinds enkele weken een Meesteres in de Sint Annendtraat op wisselende lokaties maar meestal op nr. 21-3 (de kamer van Anna, voor wie dit iets zegt)
    Het is een mooie, jonge, duitse meesteres.
    Ze is zeer clean, maakt alles schoon, toen ik langsliep was ze zelfs de tegels aan de muur aan het soppen.
    Er zijn zeer voldoende SM spullen voorhanden en ze komt redelijk ervaren over.
    Het spel was goed en spannend, ze leeft zich in en -voor mij belangrijk detail- ze maakt zich er niet met een Jantje van Leiden vanaf.
    Het is een spannende verschijning wat het spel aleen maar ten goede kwam.
    Kortom een aanwinst op SM gebied op de wallen !
    SS

Re: Amsterdam, Spuistraat 15 , Mrs. Eva

gisteren deze Meesteres bezocht het was een mooie verschijning in haar gele
    corset en haar wite laarsen
    heb nog gevoelige tepels ze is schoon en ze neemt de tijd

Commentaar

Re: Amsterdam, Spuistraat 15, Mrs. Eva (goed)

Een aantal keren ben ik bij meesteres Eva geweest. Zeer tot mijn genoegen. Zij is een mooie, slanke vrouw met een open gezicht en prachtig, lang haar. Haar houding en haar manier van bewegen stralen trots en heerschappij uit. Ze werkt veilig, schoon en rustig. Je voelt je bij haar in goede handen. Ze heeft haar eigen voorkeuren, maar luistert naar je wensen. Wees daarbij wel voorzichtig. Als je aangeeft het hard te willen, krijg je het ook ècht hard.

De laatste keer dat ik haar bezocht, 9 september, zat ze niet in de Spuistraat, maar, zoals eerder, in de Dollebegijnensteeg. Het vijfde raam links, vanaf de Oudezijds Voorburgwal.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rtroma
        Mrs.Eva is nog tot en met vrijdag in Amsterdam, ze pendelt tegenwoordig tussen Hamburg en Amsterdam.
        Over 3 weken is ze weer terug, meestal zit ze dan in de Dollebegijn laatste raam links vanaf de OZA. (Ze had vandaag een nieuw rood/zwart setje aan)
        Rt,
        Zag haar deze week zitten in Antwerpen, VT nummer 6 dus mochten de liefhebbers haar langere tijd missen dan zal er tripje naar het Antwerpsche geboekt moeten worden.
        Zwarte corsetje staat haar overigens prima.

Commentaar

Een prachtige jonge vrouw, Dominant in hart en nieren. Haar bondages zijn gek makend geil, en ze doet het heel intens. Geen haastwerk. En ze gaat de volgende keer verder waar ze eerder ophield. Ze wilde de pijn in mijn ogen zien, en dat lukte haar dus ook ... Deze vrouw kan mannen trainen en africhten. Maar ..waar is ze nu ? Ik tref haar al tijden niet meer in de DB en ook niet op haar oude adres in de spuistraat. Wie weet er wat ?

Commentaar

Re: Amsterdam, Spuistraat 15, Mrs. Eva (uitstekend)

Ben maandagmiddag voor de derde keer bij Eva geweest.
            Eva luistert goed naar wat je wilt, en geeft daar haar eigen draai aan. Ze wertk dus geen lijstje af, dat maakt het wel zo spannend. Ik kreeg een rubber masker op en ze heeft mijn tepels en ballen er flink van langs gegeven, afgewisseld met een beloning in de vorm van een aai hier en daar of een streling met haar mooie lange haar. Daarna ook nog anaal verwend, tot ze vertelde dat ze haar plas niet langer kon ophouden. Dat heb ik geweten. Er kwam geen einde aan (plas + hoogtepunt). Daarna nog even leuk gepraat, terwijl ze de boel grondig schoonmaakte. Ze heeft absoluut geen haast. Ruim een uur binnen geweest. Eva is er nog tot het einde van de week. En komt vlak voor de kerst weer terug.
            Eva zat dit keer in de Monnikenstraat derde raam vanaf OZ Achterburgwal.

Commentaar

Re: Amsterdam, Spuistraat 15, Mrs. Eva (uitstekend)

Mrs.Eva werkt tegenwoordig in Antwerpen op de Schippersstraat 13, middelste raam. Ze heeft daar een eigen studio ingericht met een gynaecologenstoel, een zgn. Fickmaschine en een slavenkooi en heeft haar collectie SM-attributen aanzienlijk uitgebreid. De studio ziet er erg mooi uit en wordt door Eva zeer schoon gehouden.
              Eva was het heen en weer reizen en iedere dag haar spullen in- en uitpakken een beetje beu en het was voor haar altijd een droom om een eigen studio te hebben. De kans dat ze weer in Amsterdam komt werken is erg klein, maar ze heeft het in Amsterdam altijd erg naar haar zin gehad en vindt het jammer dat ze het contact met haar vaste klanten in Amsterdam kwijt is, maar hoopt toch dat ze haar in Antwerpen komen bezoeken.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Mrs. Eva (uitstekend)

He Oniram,

Op welke tijden werkt Mrs. Eva. Ik ken haar van Amsterdam. Ze begint met je goed opgeilen, ook heerlijk pijpen. Laat je lekker aan de poppers snuiven. Dan wil je meer en meer. Dan begint ze over plassex en dat ze heel veel in huis heeft. Heb ik toen ook gedaan in de douche van haar peeskamer. Ze blijft maar doorgaan, totdat je geil genoeg bent om een slok door te slikken. Ze vernedert je helemaal en dan trek je jezelf helemaal leeg voor haar ogen. Wil meer met haar doen. Ze heeft een ontzettend geil lichaam. Zou graag met haar weer in contact komen. Weet je of ik op een of andere manier met haar in contact kan komen, zodat ik niet voor niets naar Antwerpen reis.

Thanks

Commentaar

Hoi Mede-Wandelaars,

Vandaag heb ik eens een Meesteres aangetroffen die van nature echt super dominant is. Dat merk je aan de omgang met haar en ook aan haar uitstraling.

Ze luistert goed naar je en ze "luistert" ook goed naar de signalen die je uitstraald.Toch gaat ze gewoon lekker haar eigen gang, zodat je je inderdaad hulpeloos gaat voelen, omdat ze niet precies doet wat je aangegeven hebt. Ik had op een gegeven moment het gevoel dat ik aan haar over geleverd was.

Ik heb me toen echt maar aan haar overgegeven, want er zat niets anders op. Zij was gewoon de baas. Normaal weet ik die Meesteresssen toch aardig te beïnvloeden met wat ik wil en dan gebeurd dat ook via een direkte weg.. Bij deze dame krijg je dat ook wel, maar dan via een omweg. En ze heeft duidelijk lol in het spel, het lijkt haar roeping wel.

Ik ga zeker weer bij haar op bezoek. Deze Meesteres heeft een mooie studio met zo'n zwangerschapsstoel (ik weet dat andere moeilijke woord er even niet voor te schrijven) waar ik de volgende keer op zal moeten plaatsnemen. Ze trekt dan haar zusters outfit aan, zegt ze. Ook heeft ze nog een fuck machine staan, voor de liefhebbers.

Ze spreekt perfect Engels en Duits.

Dominantie, fantasie en attributen meer dan gemiddeld aanwezig, dus voorlopig ben ik daar nog niet uitgespeeld, denk ik.

Een bijzondere vrouw, een bijzonder bezoek !!!

groet,

HL 69.
                  In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Ben zelf een regelmatig bezoeker van Mrs. Eva en ik wil jullie een hele mooie sessie die ik enige weken geleden met haar beleefd heb vertellen.
                    Inmiddels kent ze mijn voorliefde voor ademreductie, naalden en kaarsvetbehandeling en dit zijn dan ook regelmatig terugkerende thema´s in de sessies die ik met haar beleef.

Na het uitkleden moet ik op haar gynaecologenstoel gaan liggen, waarna ze mijn voeten en benen met boeien en riemen aan de stoel vastbindt. Ook mijn armen moet ik spreiden en op de stoelleuningen leggen waarna ze deze ook met boeien en riemen fixeert. Vervolgens zet ze me een zwart masker op en sluit het masker af met een andere riem. Dit masker is compleet afgesloten waardoor je niets meer kan zien en bevat op neushoogte slechts 1 klein gat waardoor je kunt ademen. Het mooie van dit masker is dat je niet 100% vol kan ademen, maar je ademhaling naar een lager niveau moet terugbrengen om effectief lucht te kunnen krijgen. Door deze vertraagde ademhaling kom je in een andere gemoedstoestand terecht en kom je in een soort rusttoestand alsof je in trance bent. Zo lig ik dan in de voor mij mooiste positie op SM-gebied: Met mijn lichaam compleet overgeleverd aan iemand in wie je absoluut vertrouwen hebt en wachtend op de dingen die komen gaan.

Bij Eva weet je nooit wat er gaat gebeuren. Op haar hoge hakken loopt ze weg om iets te pakken en daar de studio betegeld is hoor je weer dat ze naar je toe loopt. De spanning is te snijden. Ineens voel ik een pijnscheut door mijn rechter tepel gevolgd door een zucht van mijn kant. Ik weet dat ze een naald door mijn tepel gestoken heeft. Dan is mijn linker tepel aan de beurt. Deze ondergaat hetzelfde lot. Ze streelt even over mijn lichaam om me te belonen alsof ze wil zeggen: "Goed gedaan, Jochie". Dan gaat er nog een naald door mijn rechter tepel. Deze doet al veel minder zeer. Het lijkt erop alsof mijn pijngrens inmiddels verlegd is. Daarna volgen nog enkele naalden. Ook de andere tepel krijgt zijn deel.

Ze gaat weer wat halen. Wat zal het nu weer zijn? Ik voel een vreemd gevoel in mijn pisbuis. Volgens mij brengt ze een roestvrijstalen staaf in mijn pisbuis binnen. Door deze stimulering neemt mijn erectie hevige vormen aan. Als beloning streelt ze mijn lichaam weer. Een heerlijk gevoel maakt zich van mij meester. Ineens voel ik een prikje in mijn penis. Het is niet zo pijnlijk als in mijn tepels, maar ik vermoed dat ze een naald door de huid van mijn penis steekt. Nog meer kleine prikjes voel ik en het lijkt of ik de prikjes steeds lager in mijn penis krijg maar echt thuisbrengen kan ik het niet. "Das ist ein schones Bild. Schade das du das nicht sehen kannst" zegt ze me.
                    Vervolgens merk ik dat ze het staafje uit mijn pisbuis verwijderd en ook heb ik het gevoel dat ze de naalden weer uit mijn penis trekt. Na een korte rustpauze waarin ze weer iets haalt neemt de spanning weer toe. Wat zou er nu weer gaan gebeuren?

Ik voel dat er weer iets in mijn pisbuis wordt ingebracht. Ik heb geen idee wat het is. Zou het een staafje met een grotere diameter zijn? Of wat anders? Dan hoor ik een vloeistof in een schaaltje lopen. Volgens mij heeft ze een catheter aangelegd. Ja, dat moet het wel zijn. Dit was een van de vreemste ervaringen die ik ooit heb gehad. Je verliest je urine zonder dat je er zelf invloed op kan uitoefenen. Heel vreemd, maar heel apart.

Na het verwijderen van de catheter overgiet ze mijn lichaam nog met kaarsvet, maar omdat ik toch in een zekere trance ben en de pijngrens verlegd is voel ik er weinig tot niets van. Vervolgens brengt ze me tot een handmatig hoogtepunt waarbij ze af en toe het gat van het masker afsluit en me de adem ontneemt. Dan gaat ze de naalden weer uit mijn tepels halen. Mijn ervaring is dat het uittrekken van een naald uit een tepel vaak pijnlijker is dan het inbrengen. Maar ik voel totaal niet dat de naalden eruit gehaald worden. Het is totaal pijnloos. Ook hier lijkt het dat mijn gevoel voor pijn uitgeschakeld is.

Uitgeput ben ik ondanks dat ik me niet bewegen kon. Ze doet me het masker af en ik kan weer voluit ademen. Het zweet loopt langs m'n hoofd en we beginnen te lachen. Ik complimenteer haar voor de uitstekende sessie en daar is ze zichtbaar trots op. Ze vertelt me dat ze in beide tepels 5 naalden heeft gestoken, 10 naalden in de huid van mijn penis en 3 naalden in de huid van mijn scrotum.

Onnodig is natuurlijk te zeggen dat Eva mijn favoriete meesteres is. Omdat ik haar al langere tijd ken (ook al in Amsterdam) kent ze mijn voorkeuren, maar af en toe voegt ze toch weer wat nieuws toe. Ze houdt van experimenteren. Maar als je aangeeft iets niet meer te willen gebeurt het ook niet meer. Verder worden de bekende voorkeuren ook steeds intensiever beleefd en verder uitgebouwd. Je merkt gewoon dat ze veel plezier aan SM beleeft en je een goed gevoel wil geven en je iets wil bieden. Ik voel me persoonlijk bij haar in goede handen, heb vertrouwen in haar en vind dat ze in Antwerpen als meesteres ook verder gegroeid is. Dit zal mede te maken hebben met het feit dat ze in Antwerpen een eigen ruimte heeft en in Amsterdam de kamer weer iedere dag moest leegruimen wat toch een zekere tijdsdruk gaf.
                    Verder pluspunt vind ik ook haar schone manier van werken. Alle apparatuur die gebruikt is wordt goed schoongemaakt en ontsmet en ze werkt met steriele materialen. Ook krijgt na iedere sessie de vloer weer een goede wasbeurt zodat haar studio er kraakhelder bijligt. Verder investeert ze ook regelmatig in nieuwe spullen voor haar studio.
                    Kortom: Ik hoop haar nog veel te bezoeken.

Groeten aan alle SM-liefhebbers,

Oniram.

Commentaar

Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Eva (uitstekend)

Deze middag een bruin/blonde dame met een strak korset zien zitten, die ik wel zag zitten. Aan haar voetje een bordje met "SM", vroeg haar of ze ook de "normale sex" bedrijft, neen dus.

Heb na een korte bedenktjd ( 8 sec. 65/100), toch voor de eerste keer in mijn leven geopteerd voor een SM-sessie.

Voor een half uur 100 euro betaald.

Heb me dan aan haar overgeleverd: flink wat klappen gekregen, haar latexslaarzen moeten likken, mijn piemel werd afgebonden, mijn keel werd afgebonden, aan haar gespierde armen moeten voelen, nog wat spuugsel moeten verwerken, me laten aftrekken en dan nog ne cola light gedronken.. met het resultaat dat ik het eigenlijk best lekker vond.

Dame spreekt duits en engels met accent, zoals Herr Flick uit "Allo Allo".
                      Just enough education to perform

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Eva (uitstekend)

Een week of twee geleden ook nog eens binnengestapt bij Eva. Ik had een en ander doorgegeven maar liet haar beslissen zij is tenslotte Meesteres.

Ik moest me uitkleden en op het bed gaan liggen. Daar stak zij mij in een bondage waar ik niet uitraakte, dat was de bedoeling uiteraard.
                        Ik kreeg een knevel in, een collar rond en een masker voor. Ik hoorde haar weglopen en terugkomen. Twee tepelklemmen werden op mijn tepels gezet gevolgd door twee venijnige pijnscheuten. De eerste naalden werden ingebracht. Op het einde vertelde ze me dat er drie inzaten, per tepel. Omdat ook nog de tepelklem tijdens het spel verwijderd werd en terug gezet had ik het niet weer en wist ik absoluut niet meer wat er nu rond mijn of beter gezegd in mijn tepeles hing.

Af en toe kreeg ik wat poppers toegediend, want het deed eigenlijk wel pijn....

Ze liep terug weg en ik hoorde haar plassen. De inhoud van het bekertje kwam nadien via een trechter in mijn mond. Probleem was dat ik een paar druppeltjes morste. De zweep kwam boven en ik kreeg de gepaste straf.

Vervolgens hoorde ik haar weer weglopen terugkomen en ik kreeg een tampon in mijn mond, die ze eerste netjes door haar plas had gehaald.

Ze speelde ook tijdens het spel geraffineerd met mijn jongeheer. Op het einde bezorgde ze me dan een handmatig orgasme met de belofte dat de inhoud van de condoom ook in mijn mond zou terechtkomen. Wat nadien ook gebeurde. Bij de afkoelingspreriode vertelde ze idd dat je ook bij haar gebruik kan maken van een slavin, die je pijpt of wiens kutje je mag likken.

Zelf zal ze niet uit de kleren gaan, maar ik weet niet of dat zo blijft als je ze lang genoeg kent, soit maakt ook niet echt uit.

Toen ik vertrok gaf ze me nog een colaatje mee want ik had nogal gezweet. Waarvoor ik me trouwens verontschuldigde. Het was echter geen probleem, de emotie zei ze nog en dus vrij normaal.

Echt wel een dame waar je je grenzen mee kan verleggen!
                        Een dag zonder lach, is een verloren dag!

Commentaar

Mijn SM-voorkeuren liggen niet in spanking, caning en zwepen. Ook verbale vernedering is niet mijn ding. Mijn absolute voorliefde ligt in bondage, mummificering, het ontnemen van m'n zintuigen, tepelbehandeling, ademreductie en kaarsvet. Ik ben graag gefixeerd in een absoluut hulpeloze positie waarbij ik totaal ben uitgeleverd aan de grillen, genade, maar ook aan het vertrouwen in mijn dominante speelpartner. Zonder gebruik te maken van stopwoorden, stopsignalen of de mogelijkheid te hebben om op een andere manier een wending aan de sessie te kunnen geven. Ik heb daarvoor in Eva m'n ideale meesteres gevonden. En het leuke aan Eva is dat we iedere keer een stukje verder gaan dan waar we de laatste keer gebleven waren, zodat er echt sprake is van het verleggen van m'n grenzen. Onderstaand verslag is een verslag van een sessie die ik vorige week Zondagmiddag met haar had.

Eenmaal uitgekleed moet ik naast het bed gaan staan en gaat ze m'n bovenlichaam met doorzichtige folie omwikkelen waarbij m'n armen stevig aan m'n lichaam worden gefixeerd en ze gaat vervolgens m'n hoofd omwikkelen met deze folie waarbij ook m'n neus en m'n ogen afgesloten worden en alleen m'n mond nog contact heeft met de buitenwereld en ik gedwongen wordt door m'n mond te ademen. Als m'n hoofd geheel omwikkeld is en ik Eva alleen nog maar als een silhouet zie daalt ze weer af met wikkelen naar beneden en begint het gebied rond m'n penis en m'n billen te omwikkelen. M'n evenwichtsgevoel is inmiddels totaal verdwenen en ik ben blij dat Eva naast me staat voor als ik om zou vallen. Als ook m'n billen en m'n penis omwikkeld zijn gebiedt ze me om me langzaam op het bed te laten zakken waarbij ze me opvangt en me half op het bed neerlegt. Vervolgens duwt en schuift ze me verder met m'n rug het bed op. Ze gaat verder met het omwikkelen van m'n bovenbenen en m'n onderbenen totdat ik er totaal als een mummie bijlig met alleen m'n mond nog vrij.
                          Dan brengt ze een mondgag met een gat erin in m'n mond die ze met een riem stevig aan m'n hoofd bevestigt.

Vervolgens knipt ze de folie ter hoogte van m'n tepels weg en ook de folie rond m'n penis wordt opengeknipt en m'n penis en ballen worden blootgelegd (ik heb overigens bij dat knippen altijd een beetje een "unheimisch" gevoel, je moet er toch niet aan denken dat ze uitschiet met die schaar, maar goed, je hebt je overgeleverd en je vertrouwen aan haar gegeven, dus het moet maar). M'n penis en ballen worden dan met een touwtje afgebonden. Ook voel ik dat ze iets met haar vingers bij m'n ballen doet. Ik weet niet wat het is maar dat zal later duidelijk worden.

Eva loopt even weg om iets te pakken. Ik hoor haar hakken over de tegels lopen en als ze terugkomt neemt de spanning toe. Ik voel ineens een prikkelend gevoel over m'n tepels. Ze is m'n tepels met een raderwieltje aan het bewerken. Ze weet dat dit een fetish van me is. Ik vind dat heerlijk. Ze gaat er nog even mee door en plots voel ik een pijnscheut aan m'n ene tepel. Ze heeft een schaarklem op m'n tepel gezet. Vervolgens krijgt m'n andere tepel ook een schaarklem erop. Allereerst verzengende pijn die later toch weer wegtrekt. Ik merk dat ze ook nog gewichten aan de schaarklemmen hangt. Het geeft me nog een extra pijnbeleving.

Dan gaat ze m'n penis en m'n ballen met het raderwieltje bewerken. Met haar andere hand sluit ze af en toe het gat in de mondgag af waardoor me tijdelijk de adem ontnomen wordt. Ze heeft me nu totaal in haar macht en ik ben aan haar overgeleverd. Zo heb ik het het liefst. Inmiddels voel ik ook een warme gloed ontstaan aan m'n ballen. Nu is duidelijk wat ze hiervoor deed. Ze heeft m'n ballen met een soort tijgerbalsem ingesmeerd.

Opeens voel ik een enorme pijnscheut in m'n tepels. Eva heeft plotsklaps de schaarklemmen 3/4-de slag omgedraaid. M'n tepels worden bijkans van m'n lichaam afgerukt. Met vriendelijke doch dwingende stem vraagt ze me: "Wer ist eigentlich deine Herrin, Oniram?" "Du, du bist meine Herrin, Eva!" zeg ik zo goed en zo kwaad mogelijk als dit gaat met die mondgag in. Trouwens niks van gelogen ook. Ze is ook m'n Meesteres. Dat lijdt geen twijfel. "So mag ich das horen" zegt ze en geeft me een Domina-kus waarbij ze haar speeksel door het gat in m'n mond laat lopen. Ik voel haar speeksel op m'n tong. Ik ben aan haar onderworpen maar voel me ook compleet op m'n gemak.

Een lichtflits licht de kamer op. Ik weet dat er nu kaarsvet gaat komen. Op het deel van m'n borst dat vrij ligt wordt een laag kaarsvet gedruppeld. Vervolgens krijgen m'n pik en ballen ook een kaarsvetbehandeling. Ik wilde dat ik het kon zien.

Ik hoor dat Eva haar laarzen uittrekt. Ze steekt een trechter door het gat en klimt op het bed en gaat boven me staan. Kan haar silhouet boven me zien. Ze hurkt zich en plast een straal urine in de trechter. Ik weet dat dit "slikken of stikken" wordt. Voordat ik adem kan halen moet ik eerst de trechter leegdrinken. Ik doe dit natuurlijk braaf, trouwens een andere keuze heb ik niet. Iedere keer als ik de trechter leeg heb en een ademteug genomen heb dan vult Eva de trechter weer met haar urine. Dit gebeurt een aantal keren achter elkaar tot haar blaas leeg is.
                          Dan knipt ze de folie rond m'n armen kapot waardoor m'n armen weer vrij komen te liggen. Ze sluit het gat in de mondgag af met haar hand. "Ich gib dich wieder Luft wenn du abgespritzt hast" zegt ze. Ik neem m'n penis in m'n hand en voel het gestolde kaarsvet erop zitten. In totale ademnood trek ik me naar een gigantisch orgasme. De sessie heeft me veel energie gekost. Eva knipt alle folie rond m'n lichaam weer los. Ik ben klam over m'n gehele lichaam. Terwijl Eva de rommel opruimt neem ik een douche. Het was een supersessie!

Ik kom nu meer dan 2 jaar bij Eva en heb in haar een voor mij perfecte Meesteres gevonden. Eva is een rustige, vriendelijke vrouw maar in het spel vindt ze het heerlijk om haar sadistische gevoelens de vrije loop te laten. Ze kan mij als slaaf een uitstekend SM-gevoel overbrengen. Hoewel ze me keihard en zonder remmingen aanpakt voel ik me toch veilig en vertrouwd in haar handen. Temeer daar ik weet dat Eva hygiene hoog in het vaandel heeft staan, steriele materialen gebruikt en haar apparatuur altijd goed reinigt en ontsmet.

Eva is een SM-liefhebster bij uitstek en investeert ook regelmatig in nieuwe kleding, materialen en apparatuur. Ik heb er veel respect voor dat zij haar werkruimte als een heus SM-studiotje ingericht heeft en dit allemaal zelf gefinancierd en naar eigen idee ingericht heeft. Daaruit blijkt haar liefde voor SM. Ik had al eens geschreven dat ze in het bezit is van een gynaecologenstoel, slavenkooi en een zgn. Fick-Machine. Daar zijn later nog verschillende gewichten bijgekomen voor de CBT-liefhebbers en ook voor de cross-dressers zijn de mogelijkheden aanzienlijk uitgebreid daar Eva verschillende laarzen in "mannenmaten" heeft aangeschaft waarbij maat 48 de grootste maat is.

Eva is op SM-gebied eigenlijk van alle markten thuis en nagenoeg alle fantasieen kunnen bij haar uitgeleefd worden. Ik heb in ieder geval persoonlijk een uitstekende klik met haar, voel me bij haar thuis en het leuke aan haar is dat ze tijdens een sessie al mondeling of via "signalen" aangeeft welke "narigheid en ellende" ze me de volgende keer weer aan gaat doen zodat ik iets heb om me op te "verheugen". Ik hoop haar in ieder geval nog lang te bezoeken.

Groeten aan alle SM-liefhebbers,

Oniram.

Commentaar

ben vandaag naar Antwerpen gegaan.
                            Op 13/2 stond een vrouw en Sarah. Wat gewandeld en aangezien ik Eva niet zag bij Maria-Magdalena geweest (TS)
                            Toen ik buitenkwam nog wat rondgehangen en na 30min besloot ik toch te gaan vragen of Eva er niet was.
                            Sarah zei van wel is naar boven gaan kijken achter Eva.
                            Eva is wat later naar beneden gekomen.
                            Ze vroeg of we elkaar kenden. Het was de eerste keer en ik vertelde dat ik over haar op dit forum had gelezen. We zijn dan naar boven gegaan.
                            Ze vroeg wat ik graag had: vertelde, anale penetratie, vrouwenkleren aandoen, poppers, marteling van de tepels en wou eveneens electro proberen. Voor haar ok.
                            Heb me verkleed en dan heeft ze me aan de genicoloogtafel vastgebonden.
                            Ze is echt prachtig en weet hoe spanning op te drijven. Ze heeft me dan gestreeld en dan electro-klemmen aangedaan, eerst op tepels en dan op teelballen. Het was wel aangenaam. Vervolgens heeft ze verschillende vingers in mijn kont geduwd kreeg toen wat poppers. Ze trok me dan wat af en ik kwam noagal vlug klaar. (spijtig).
                            Werd dan losgemaakt en kreeg een colaatje.
                            Ben +- 30 min binnengeweest. Wat nagepraat: volgende keer naalden door tepels, ze zei me dat ze dat heeeeel graag deed.
                            Kreeg haar telefoonnummer en ben dan daarna vertrokken.
                            Hoopt vlug geld te hebben om haar opnieuw te gaan bezoeken.
                            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 06-08-10, 07:58. Reden: Tekst toevoeging.

Commentaar

Door alle positieve ervaringen van voorgaande bezoekers haar ook met een bezoekje vereerd.
                              Ik werd geboeid op het bed neergelegd en er werden knijpers en klemmen aangebracht op tepels en ballen. Door haar kalme uitstraling voelde ik me snel vertrouwd bij haar. ik kreeg een panty over mijn hoofd waardoor het ademhaling werdt vermoeilijkt. ze wist mij flink op te geilen en mijn tepels werden flink gepijnigd. Toen ik bijna geen pijn meer kon verdragen kwam ze met het voorstel om ook nog naalden aan te brengen. Ik werdt gedwongen door haar om te kijken hoe ze de naalden aanbracht. Ik had wel eerder naalden gehad, maar dan werden ze altijd dwars door de tepel aangebracht. Eva had hier andere ideeen over. Zij stak de naalden van boven recht in mijn tepels. Ik voelde mij op dat moment volledig aan haar overgeleverd en zou alles voor haar willen doen. ze heeft mij hierna heerlijk klaargetrokken.

De kwaliteit in Antwerpen vind ik altijd van een zeer hoog niveau op SM gebied. Ik heb Lisa ook nog bezocht hiervan komt binnenkort ook nog een recencie.
                              Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Eva

Mrs Eva is een extreem mooie blonde vrouw! Mocht binnen even wachten omdat zij nog niet klaar was. Eerst begon Eva met het vastketenen van mijn handen aan het bed er werden er klemmen op mijn tepels en op mijn ballen gezet.daarna maakte ze mijn penis hard door er olie op te doen en wat te trekken en met haar nagels over mijn eikel te krassen. Toen die bunkerhard was bond ze mijn ballen stevig af en sloeg ze het vel van mijn reet. nou worden mijn handen met handboeien achter mijn rug vast gemaakt.Vervolgens stak ze een kaars aan en liet het kaarsvet op mijn eikel en rest van mijn penis druipen wat behoorlijk pijnlijk was. Nadat het kaarsvet was gestold sloeg ze dat er weer af met haar vlakke hand.Daarna kreeg ik iets op mijn lul waardoor die enorm begon te gloeien.Op het eind moest ik op bed gaan zitten en trok zij mij met olie af alles safe en hygiënisch. Lekker klaargekomen!

Commentaar

Ik kom inmiddels al meer dan 2 jaar bij Eva en de fantasieen die ik bij haar kan beleven worden steeds uitgebreider. Ze is zich aan het ontwikkelen tot m'n absolute Meesteres. Ook betrekt ze graag anderen in het spel met me. Ik heb in het voorjaar al eens een sessie met 1 slavin erbij gedaan, maar Eva zou Eva niet zijn als daar geen vervolg op moest komen. Al maandenlang liep ze op me in te praten dat ze eens een sessie met 2 slavinnen wilde organiseren. Ik heb wat dat betreft altijd de boot maar wat afgehouden. Maar goed, het is een zwaar werkjaar geweest, een goede 13e-maandsuitkering staat aan de horizon en ik heb uiteindelijk toch maar besloten om mezelf een "Vervroegd Kerstkado'tje" te geven en heb uiteindelijk toegestemd. De dag dat het plaats zou vinden met haar afgesproken en een dag van tevoren een SMS van haar gehad om welke tijd ik me bij haar zou moeten melden.

Dus de volgende dag naar Antwerpen getogen. Ik was bijna 3 uur voor het afgesproken tijdstip in het SKW. Bang om te laat te komen, want als slaaf te laat komen bij je Meesteres is uit den boze. Zeker bij een afspraak als deze. Ik had me voorgenomen precies op het afgesproken tijdstip voor haar te staan. Maar ik moest me dus nog even bezighouden in het SKW. De duisternis was inmiddels ingevallen. Even wat gegeten in een restaurant op de Sint-Paulusplaats. Verder nog vele omzwervingen gemaakt over de Verversrui en door Villa Tinto, maar uit "strategische" overwegingen niet door de Schippersstraat gelopen. De tijd gaat langzaam, maar uiteindelijk is het zover en is de tijd gekomen. Ik loop naar Eva's raam en we zien elkaar. Ik kijk nog even theatraal op m'n horloge alsof ik wil zeggen van "Kijk mij nou eens precies op tijd zijn". Eva moet lachen, opent de deur en complimenteert me met m'n "Punktlichkeit". Bij het naar boven lopen op de trap zegt ze me dat ze zeker weet dat ik al heel lang in de buurt ben. Gelijk heeft ze. Ze kent me inmiddels van haver tot gort.

Even leuk praten, maar op het moment dat ik m'n sokken uit heb verandert ze en gebiedt me op m'n knieen te gaan zitten. Ze zit op het bed en als begroeting moet ik haar laarzen likken. Vervolgens doet ze me een paardenhoofdstel op en steekt het bit in m'n mond. Ik moet op handen en knieen gaan zitten en Eva gaat op me zitten. Op m'n rug breng ik haar door het gangetje naar de SM-ruimte waarbij ze me een aantal venijnige klappen met haar zweep op m'n achterwerk geeft.

In de SM-ruimte doet ze me het paardenhoofdstel weer af, laat me in haar kooi plaatsnemen en sluit de kooi. Aan weerszijden van de kooi maakt ze m'n handen met kettingen aan de spijlen vast. Daar zit ik dan. Vervolgens verlaat Eva de ruimte weer en loopt de trap af naar beneden. Enkele minuten later hoor ik meerdere hakken de trap oplopen. Ze komen binnen. Daar de kooi precies in een hoek van de SM-ruimte staat kan ik niets zien. Ik hoor de dames giechelen en wat met elkaar fluisteren.

Ik hoor voetstappen naderen. Eva komt binnen met een mooi slank meisje op pumps en met kousen aan. Ze heeft het meisje aangelijnd aan een hondenriem. Eva zegt me m'n mond door de tralies te steken en het meisje laat als begroeting haar speeksel in m'n mond lopen. Eva brengt haar naar de gynaecologenstoel en bindt het bovenlichaam van het meisje op de stoel vast en blinddoekt haar. De benen van het meisje worden omhoog gelegd en ook vastgebonden zodat ze wijdbeens naar me toe ligt en ik kan genieten van het uitzicht.

Eva gaat daarna het andere meisje halen. Het is ook een slank meisje met alleen pumps aan. Het meisje is ook aangelijnd. Wederom volgt een begroeting waarbij het meisje haar speeksel in m'n mond laat lopen. Ik zie ook dat Eva een strapon heeft voorgebonden. Eva klemt dit meisje aan handen en voeten aan de bok van haar Fickmaschine en ook het hoofd van het meisje wordt erin vastgeklemd. Vervolgens brengt Eva de strapon in de mond van het meisje en het meisje begint de strapon te pijpen. Daar de Fickmaschine wieltjes heeft en verrijdbaar is laat Eva me het tafereel in alle standen zien. Daarna begint Eva het meisje met de strapon te neuken. Ik ben inmiddels verschrikkelijk opgewonden en m'n pik is staalhard. Ik zou me graag willen gaan aftrekken, maar m'n handen zijn (jammer genoeg) aan de kooi vastgeketend.

Eva maakt daarna het meisje weer los en stopt haar bij me in de kooi. Het meisje omarmt me en begint m'n rug te strelen en streelt me af en toe door m'n haar. Eva verwisselt het condoom op de strapon, loopt naar het meisje op de gynaecologenstoel en begint dit meisje te neuken. Het is een schitterend gezicht en het meisje in de kooi speelt tegelijkertijd met m'n pik. Na enige tijd trekt Eva terug en loopt naar de kooi. Ze zegt me de strapon af te likken. Ik proef de kutsappen van het meisje. "Wie schmeckt es?" vraagt Eva me. "Herrlich" zeg ik. "Dann wirst du mehr bekommen" zegt ze. Ze maakt m'n handen los, haalt me uit de kooi en doet me de hondenriem om.
                                  Ik loop naar de gynaecologenstoel en ga voor het meisje zitten. Ik wil haar kutje gaan likken maar plagend houdt Eva me bij zich met de honderiem zodat m'n tong het kutje van het meisje net niet kan bereiken. Toch laat ze even later de ketting vieren en ik begin het meisje te likken. Eva gaat naast het meisje staan en begint het meisje te strelen en speelt wat met haar tepels. Ik hoor dat het meisje steeds zwaarder gaat ademhalen. Behalve voor mij is het ook een spannende ervaring voor het meisje merk ik aan haar.

Dan vindt Eva het tijd dat ik op de gynaecologenstoel plaats neem en ze bindt m'n handen en benen aan de stoel vast. De 2 meisjes gaan naast me staan en strelen over m'n borst, over m'n wangen en door m'n haar. Het ene meisje gaat me vervolgens pijpen en Eva kijkt goedkeurend toe. Dan vindt Eva dat ik genoeg genot gehad heb en ze trekt het meisje weg.

Eva heeft tegenwoordig een zogenaamde "ballcrusher". Een klem die ze op je ballen kan plaatsen en ze door middel van tandjes steeds strakker op je ballen kan zetten. Ze plaatst deze klem op m'n ballen en zet de klem steeds strakker. Als ik denk dat de klem niet strakker meer kan zet Eva hem toch nog 1 tandje hoger. Een behoorlijke pijn (en ook een klein beetje angst) maakt zich van me meester. De 2 meisjes lijken me echter door hun strelingen over de grens heen te helpen, waardoor ik deze beproeving gemakkelijk kan doorstaan. Eva loopt naar het hoofd van de stoel en de 3 dames kijken me gezamenlijk aan. Aan m'n onderlichaam pijn, maar een zeer mooi gezicht zoals 6 vrouwenogen je lachend aankijken. Een ervaring die ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Eva laat haar speeksel in m'n mond lopen waarna de 2 meisjes dit ook doen. Vervolgens loopt Eva terug en haalt de klem van m'n ballen af. In m'n gedachten slaak ik een zucht van verlichting want een klein beetje bang was ik eerlijk gezegd toch wel.

Eva maakt me los en ik moet op handen en knieen gaat zetten. Ik moet beide meisjes op m'n rug door het gangetje naar het bed terug brengen, terwijl Eva me als een hondje aangelijnd heeft. Ik moet op het bed gaan liggen en Eva slaat m'n handen in de boeien en doet me een blinddoek voor. Ik hoor dat Eva de stoel op een mooie positie neer zet en erop gaat zitten. Ze beveelt de meisjes ieder aan een kant van me te gaan liggen en 2 zachte meisjeslichamen vlijen zich tegen me aan. Beide meisjes strelen m'n borst, kussen m'n lichaam en strelen m'n penis. Ook blazen de meisjes afwisselend hun adem over m'n gezicht wat een zeer erotische ervaring is.
                                  Dan beveelt Eva dat het ene meisje op m'n gezicht moet gaan zitten en het andere meisje op m'n onderlichaam, waarbij het meisje m'n pik in haar kutje brengt. Terwijl ik het ene meisje bef rijdt het andere meisje me in cowgirl-positie naar m'n orgasme. Het was een schitterende en wel heel aparte sessie.
                                  De meisjes kleden zich weer aan, verlaten de ruimte en lopen de trap af. Eva doet me de blinddoek af en vraagt me wat ik ervan vond. Ik zeg haar dat ik het een schitterende ervaring vond, temeer daar ik nog nooit zoiets had meegemaakt.

Toen ze nog in Amsterdam werkte zei Eva me dat het een droom voor haar was een eigen SM-ruimte te bezitten en als het ooit zover was dan zou ik nog wat bij haar gaan beleven. En daar heeft ze niets van gelogen. Ze zit nu bijna een jaar op deze locatie en ik bezoek haar gemiddeld zo'n 1 keer per 3 weken. Iedere sessie met haar is uitstekend en ik heb dingen met haar gedaan en grenzen bij mezelf verlegd waarvan ik vroeger alleen maar durfde te dromen en niet voor mogelijk had gehouden.

Eva is een Domina pur sang. Ze is dominant in hart en nieren. Ze is zoals onze Oosterburen dat zeggen "naturveranlagt". Ze vindt het heerijk om met me te spelen en m'n pijngrenzen regelmatig op te zoeken, zodat ze de pijn op m'n gezicht en in m'n ogen kan zien. Dat kan ik dan weer aan haar gezicht en ogen zien. En ik op mijn beurt vind het heerlijk om voor haar die pijn te ondergaan en m'n grenzen voor haar te verleggen. Gewoon omdat zij het is. En haar rustige en niet-opgefokte handelswijze helpt me zeker daarbij.

Af en toe zeg ik wel eens tegen haar dat we zo zoetjes aan al m'n grenzen maximaal hebben verlegd. Eva zegt me dan dat ze nog maar net met me begonnen is en nog heel wat met me van plan is. Dit prikkelt uiteraard mijn nieuwsgierigheid zeer. Eigenlijk ben ik nog nooit een Domina tegengekomen waarmee ik zo'n goede chemie heb als met Eva. Kortom: Ik hoop haar nog veel te bezoeken.

Groeten aan alle SM-liefhebers,

Oniram.

Commentaar

Zoals belooft hier mijn bericht over de sessie met Eva van verleden dinsdag. Ik ben dus nu drie keer bij Eva geweest, en iedere keer was het beter dan de vorige keer. Ik vraag mij af, waar dit gaat stoppen. Ik ondervind dat Eva “het” SM adres in het SK is. Ten ene door Eva als meesteres, ten andere door de inrichting van haar locatie. Iedere keer heeft zij weer iets nieuws bij, waar ze mij met verrast. Eva stelde mij van begin aan op mijn gemak en toonde mij haar nieuw speeltuig, een kooi en een kruis. Met het kruis mocht ik direct al kennis maken naardien zij mij voor de eerste keer in mij leven in heel mooie laarzen had “ingestoken”. Naar het kruis gaan was op eens niet meer zo gemakkelijk. Hier heeft ze mij verschillende procedures laten doorlopen. Om maar een te noemen… ik had recht aan haar nectar, die ze voor mijn ogen in een spuit deed en in mijn, door een knevel open gehouden, mond spuide.
                                    Ik kon er niets tegen doen, en dat was echt opwindend. Naar een rondje op haar behandelingstafel, waar zij mij met een elektrisch speeltuig alle spieren van mij lijf liet aanspannen zijn wij ten slotte op het bed beland, waar ze nog met meerder van haar vingers in mij gatje gespeeld heeft, terwijl ze met haar elektrische ringen om mijne kleine Roger bleef spelen. Dit alles eindigde dan in een mooi crescendo, die ik zo vlug niet ga vergeten.
                                    Groetjes uit het oosten van het land, en veel plezier bij de volgende wandelbuurten.

Commentaar

Heb me vandaag hier geregistreerd, speciaal omdat ik via deze site in contact kwam met Meesteres (Herrin) Eva. Ben al zo'n 25 jaar bezoeker van het kwartier en dit voornamelijk bij Dominante transseksuelen, maar na het lezen van x-aantal positieve recensies hier kon ik niet anders dan ook een bezoekje brengen.
                                      Ondertussen een maand geleden, maar ik kan alleen maar bevestigen wat hier al stond.
                                      Ze is SUBLIEM ! Meesteres Eva neemt haar tijd, verlegt je grenzen (de mijne alvast) en heeft je door zonder dat je expliciete uitleg gaf.
                                      Hiermee bedoel ik dat ze me behoorlijk heeft laten afzien, hetgeen ik echt wel lekker vond, maar halfweg de sessie trok ze plots Haar laarzen uit en presenteerde me Haar voetjes, hetgeen me GIGANTISCH opwond.
                                      Ik lag nog steeds vastgeketend en deed alle moeite om met m'n lippen/tong bij Haar verukkelijke teentjes te raken, maar toen startte Ze Haar "tease".
                                      Uiteindelijk heb ik haar poezelige voetjes uitgebreid mogen likken terwijl ze m'n knoertharde paal met Haar vibrator telkens tot op het randje bracht, tot ik het niet langer kon houden.
                                      Het straffe van het verhaal is dat ik Haar NOOIT heb gezegd dat ik een Foot-Fetish heb, maar achteraf zei Ze me dat Ze gelijk bij m'n entree wist dat ik voor Haar voetjes zou vallen.
                                      WAANZINNIG!!
                                      Jammer genoeg kan ik, door omstandigheden, Haar slechts 1x per maand bezoeken, maar komende week is het zover en ik tril op m'n benen van genot bij het vooruitzicht!
                                      sub & enjoying it!

Commentaar

Ben vorig weekend voor de 2de keer bij haar langs geweest.
                                        Zij is echt wel een Meesteres met ervaring en feeling, na een kort gesprekje haalt zij reeds heel wat naar boven dat je niet gezegd hebt maar dat zij reeds aangevoeld heeft.
                                        2de sessie helemaal anders verlopen dan voorgaande, hield duidelijk rekening met resultaten van vorige en verlegde mijn grenzen naar een nieuw niveau. Op het ogenblik dat Zij beslist heeft mag je onder druk van haar dwingende ogen je lading afgeven.

geen klokkijker en nadien nog een social time, terwijl zij een grondige schoonmaak en terug in orde stelling bezig is. Instrumenten worden ingekookt en hygiene staat superhoog in haar vaandel!!!

Zij houdt rekening met wat je hebt aangegeven, maar is toch wel diegene die alles leidt.

groot herhalingsgevaar
                                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 06-08-10, 07:59. Reden: Tekst toevoeging.

Commentaar

Ondertussen een 2e en 3e keer bij m'n favoriete Meesteres op bezoek geweest en of het de moeite was!!
                                          Ze was m'n voorliefde voor Haar voetjes niet vergeten en bij beide sessies, mocht ik, na wat pijnlijk en vernederend voorspel, uitgebreid Haar voetjes vereren en verwennen.
                                          Vooral m'n laatste bezoek heeft bijzonder veel indruk op me gemaakt.
                                          Tijdens het verwennen van die heerlijke voetjes (hetgeen steevast gebeurt wanneer en hoe Zij dat wil), zei Ze dat ik het wellicht wel leuk zou vinden om klaar te mogen komen over Haar voetjes.
                                          Ik beaamde uitdrukkelijk, waarop Ze zei dat ik dan wel iets diende op te drinken.
                                          Omdat ik een vermoeden had op wat ze doelde, zei ik dat ik alles wat Ze me te bieden had zou drinken.
                                          Ze keek me doordringend aan met die prachtige ogen en zei:" Wirklich...?", waarop ze een trechter nam, haar broekje uittrok en over me heen hurkte.
                                          Ik had een adembenemend uitzicht op Haar goddelijke kutje en zalige lipjes en slikte iedere gerichte stroom van Haar gouden nectar.
                                          Dat was voor mij de allereerste keer en van opwinding schoot ik spontaan het rubbertje vol.
                                          Het strafste moest echter nog komen.
                                          Ik hoef hier niemand te vertellen dat na het lozen van je zaad, de opwindin