Antwerpen, Waelrantstraat 3, Verena (Be)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Waelrantstraat 3, Verena (Be)

ben onklangs in SKW langsgeweest , dat een bezoek te brengen aan meesteres christel (verversrui 20) . Omdat CHristel er niet was ben ik bij meesteres Verena langsgeweest . ZIt blijkbaar in de plaats van Christel (zelfde kamezr).

Was erg vlot , babbelde veel en zorgde voor een goede sfeer. Na afspraak van de prijs vioor een SM sessie (100€) van een half uurtje , na ze de nodige tijd . Ben uiteindelijk ongeveer 45 minuten binnengebleven , was dus meer dan afgesproken en dat is altijd meegenomen. Ging door dezelfde punten als een sessie mt christel (vastbinden , tepelklemmen , anaal , etc ...) . Maar geef wel een mindere indruk dan Christel . Ging niet echt graag uit de kleren en liet zich niet te veel aanraken. Had al bij al een positieve indruk van Verena , maar ze mist toch at de pit van christel. Bij Christel heb je echt de indruk dat ze er ook van geniet , bij Verena was het eerder "business as usual".. Haar vlotte babbel viel ook ietwt stil tijdens de SM sessie , daar waar Christel juist erg geile praat begint te verkopen.

Overweeg wel van nog eens langs te gaan bij Verena daar Christel tegenwoordig niet al te dikwijls in SKW aanwezig is . Heeft iemand soms ook nog goede ervaringen met een andere meesteres in SKW ? Ben ok al eens bij Tina geweest (schipperstraat 9) maar dit was een volledige afknapper (veel te zakelijk en weing fantasie). Door afwezigheid van Christel ben ik een beetje op zoek naar aderemeesteres.

Re: Antwerpen, Verversrui 20, Verena (Be) (8.7)

Gisteravond Verena bezocht. SM vanaf 50 euro, en omdat Polderboy de enige was die een echte recensie over haar geschreven had maar voorzichtig geweest en voor het instaptarief gekozen. Amai amai wat een ervaring.

Voor dit bedrag een behandeling ondergaan waar je bij andere meesteressen 100 euro voor moet betalen. Alles er op en er aan. Ben dus benieuwd wat ik bij haar voor dat bedrag krijg.

Op bed vastgebonden en zak afgebonden. Tepelklemmen aangebracht, en het radertje waar Polderboy al over schreef werd gebruikt, wat een genot, lag helemaal te trillen. Flink wat poppers gebruikt en kreeg na afloop ook een druivensuikertablet, en kan zeggen het werkt echt. De duizeligheid werd meteen minder. Heb wel eens een 5tal minuten moeten blijven liggen voordat ik veilig op kon staan bij minder poppers. Ze ziet me zeker terug.

Enig nadeel in mijn ogen, ze is ook tijdens het spel eigenlijk te vriendelijk voor een meesteres.
    Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20, Verena (Be) (uitstekend)

Gisteravond Verena weer eens bezocht. Het ging weer fantastisch, eerst bij binnenkomst vriendelijke groet en gezellige babbel. Me uitgekleed, op bed gaan liggen en toen werd ik weer op alle vier de hoeken vastgebonden. Hierna een andere variant gebruikt om mijn zak af te binden, de jongeheer was er ook bij deze keer. Tepelklemmen gebruikt die achteraf eigenlijk iets te soft bleken te zijn, is goede les voor de volgende keer dat ze terug de andere pakt.

Hierna kwam uiteraard het ritueel met de poppers en het raderwieltje weer aan bod. Tijdens dit spel kon ik haar benen strelen, en lukte het me ook om een borst te strelen en deze uit haar pakje te halen en kon ik zelfs haar tepel zien en er mee spelen. Hier stond ze niet afkerig tegen over want ze liet mij gewoon doen zonder er een opmerking over te maken of naar achter te schuiven. Doordat ik vastgebonden was had ik er dan niet meer bij gekunnen. Zal volgende keer toch eens wat meer spenderen denk ik kijken wat er dan mogelijk is.

Na afloop was de tablet druivesuiker weer zeer welkom en nodig.

Ze gaat me zeker nog vaker terug zien.
      Grz Sub

Commentaar

Gisteravond was ik aan de wandel en ik had voor ik thuis vertrok mijn zinnen gezet op de lange blonde die in de avond werkt in Schippersstraat 22 / 3. Deze dame kwam echter pas laat aan, ging eerst praten bij Patricia in SS49, toen ze naar haar kamer ging kwam Moni bij haar praten, en ik maar rondjes lopen en wachten. Toen ik haar om half elf nog niet gezien had aan het raam en Verena inmiddels vrij was ben ik daar weer eens binnen gestapt en zoals al eerder aangekondigd wat extra tijd en geld gespendeerd.

Voordat we begonnen, tijdens het uitkleden besproken wat er voor de extra eurootjes verwacht kon worden.

Buiten alle vaste onderdelen die ik al eerder beschreven heb en die nu wat extra tijd in beslag namen, kwam er een peniskoker met stimulerende noppen aan de binnenkant bij, bracht ze een vinger met handschoen uiteraard bij mij anaal naar binnen en gebruikte ze kaarsvet. Dit kaarsvet deed ze maar even en van grote hoogte, omdat ik er na meerdere jaren geen gebruik van gemaakt te hebben er weer opnieuw aan moest wennen.

Alles bij elkaar weer een grandioze ervaring, die zoals gebruikelijk weer afgesloten werd met het toedienen van een tablet druivesuiker. Met de kletstijd er bijgeteld toch meer dan een uur binnen geweest.
        Grz Sub

Commentaar

Gister Verena weer eens bezocht. Het was weer eens geweldig, ik had ook niet anders verwacht. Weer eens voor het uitgebreide program gekozen.

Kan eigenlijk weinig nieuws melden, was gewoon geweldig.

Wat nieuwe speeltjes gebruikt en sommige spelletjes wat langer dan anders gedaan.

Ze begon uiteraard met mij aan alle vier de hoeken vast te leggen en mijn ballen af te binden. Daarna poppers toegediend en begonnen.

De tepelklemmen kwamen er weer bij kijken, twee verschillende deze keer en deze op een gegeven moment nog met een lange veter aan mijn zak geknoopt.

Het raderwieltje kwam uiteraard ook weer te voorschijn en een leren riempje met twee ronde schijfjes met puntjes die over de tepels vallen en daar prikken, hiermee heeft ze eerst ook nog met de hand mijn penis en zak bewerkt.

Later kwam er ook een blinddoek en het kaarsvet weer aan te pas.

Ben een uur binnen geweest, dit is erg lang voor 100 euro, zeker bij een meesteres. Moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat dit is van dat ik de deur binnen stapte tot ik de deur weer buiten stapte. Verena was nog maar net aangekomen en moest eerst haar werkkleding nog aan doen. Bovendien tijdens het uit en aankleden rustig en gezellige babbel over van alles en nog wat, waaronder ook over de uitzending van VTM van maandag. Waren toch wel drie kwartier echt met de spelletjes op bed bezig, dus toch nog steeds goed.

Er komt dus gewoon weer een vervolg, zoals de vaste lezers van mijn belevenissen al wel verwacht zullen hebben.

Grz Luke
          Grz Sub

Commentaar

Heb vanavond Verena weer een keer bezocht. er werdt wel een serieus beroep op mijn geduld gedaan.

Ik zag haar om 21.15u staan en deed teken dat ik haar wilde bezoeken. Ze vertelde echter dat ze een afspraak had om 21.30u met een klant. Toen heb ik haar dus haar telefoonnummer gevraagd zodat ik in de toekomst mijn bezoek ook van te voren kan aankondigen als dat nodig.

Maar ja ik stond wel terug op straat en zou tot 22.30u moeten wachten dacht ze, dat was de normale tijd die de andere klant normaal gezien zou blijven.

Omdat ze een nieuw extra geil pakje aanhad kon ik het niet opbrengen om naar huis te gaan. Ik dus wachten, en laat het nu dus extra lang duren. Ik kon pas rond 23.15u naar binnen.

Maar het was het wachten meer dan waard. Bij het zien van Verena in dat nieuwe pakje met haar borsten er half uit, reageerde junior meteen.

Op haar vraag wat we gingen doen deze keer, antwoordde ik haar verras mij eens.
            Nou dat heb ik geweten.

Uiteraard werd ik eerst weer vastgebonden en mijn ballen kregen ook een touwtje er rond.
            Hierna kreeg ik meteen een blinddoek voor, een andere dan anders. Dit keer was het een leren blinddoek en was het dus een stuk moeilijker om te gluren. Ze diende natuurlijk ook weer poppers toe. Door de blinddoek komen alle prikkels feller over dan anders omdat je het niet aan ziet komen.
            Ze had ook ijsblokjes boven gehaald. Deze gebruikte ze in combinatie met het kaarsvet. Dat is echt een heel aparte belevenis. Als je dus eerst van dat smeltwater op je lichaam hebt gekregen en je krijgt er daarna kaars op dezelfde plaats is het zachter dan op de droge huid. Maar als het kaarsvet net naast het smeltwater valt is de prikkel extra hevig. Door geraffineerd spel van Verena met deze twee tegelijk terwijl ik nog steeds geblinddoekt was, trok er een hele serie van verschillende prikkels door heel mijn lijf. Dit was echt een giga-ervaring zoals ik die nog nooit mee had gemaakt.

Hierna nog met haar mooie grote borsten incl. piercing mogen spelen, en geweldig klaar gekomen.

Ik zal er vannacht herlijk van liggen dromen.

Grz Luke
            Grz Sub

Commentaar

Toen ik van de week naar Elena op zoek was,ook eens bij deze Dame langsgeweest....

Zeer lieve dame ,echte Antwerpse,dacht dat ze eerder Oost europees was.

Moet wel zeggen dat de klik ,in tegenstelling tot verscheidene andere leden er niet was................

Gekozen voor 30 min soft sm;doch geen goed gevoel aan over gehouden,maar nogmaals zeer lieve dame ,doch niet mijn type....

Praatte te veel en duurde te lang voor alles klaar was,bedoel daarmee voorbereidingen e.d.
              Misschien omdat het de eerste keer was dat ik er kwam ,doch niet mijn stijl....
              Laatst gewijzigd door malines; 23-02-06, 23:53. Reden: foute letter

Commentaar

Hoi college slaafjes,

Gisteren avond na 2 uur wandelen (gehoopt om Nadia te zien, Nomi liet op zich wachten,geen Stella, .... ) uiteindelijk gekozen voor meesteres Verena.

Ammaai, ik kan alleen maar bevestigen wat mijn voorgangers hebben geschreven.

Vriendelijk, rustig doorpraten waar mijn kicks liggen en waar niet. En dan het spel.
                Man, lekkerrrrrrr
                Tijdens de sessie even te veel poppers. brrr akelig gevoel. Maar zeer proffesioneel opgevangen door Meesteres Verena. Even gestopt, wat druivensuiker en wat water. En dat allemaal op een zeer ontspannen sfeer en niet gehaasd. En daarna er opnieuw er tegen aan. En zo tot een zalig hoogtepunt gekomen.

Ze kan er wat van. Ze is tot nu toe (na Meesteres Shane) de enige die er in geslaagd is om tepelklemmen op mijn tepels te houden. En hoe mmmmmmmm.

Ze ziet me weldra terug, waar ik me terug volledig zal geven aan deze Meesteres.

Tot hoors,

Belgiantramplee

Commentaar

Dit is na een periode van alleen lezen de eerste recensie die ik post.

Ik heb vorige week voor de zoveelste keer deze Meesteres weer bezocht. Ze blijft me telkens weer verrassen met nieuwe spelletjes en nieuwe speeltjes. Naast de gebruikelijke zaken zoals vastbinden op bed en de ballen afbinden, en het gebruik van tepelklemmen en het raderwieltje, dez keer ook ijsblokjes gebruikt en kleine klemmetjes uit haar marteldoosje, zoals ze het zelf noemt, die ze over heel mijn lichaam plaatst.

Het was zoals al die voorgaande keren toen ik hier nog niet schreef, weer fantastisch.

8times

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20 , Verena (?)

Ben er ook al eens binnen geweest, maar voor het 'entree' tarief dat ze hanteert is er blijkbaar toch niet veel mogelijk
                    Het is ook allemaal te doen in de kamer achter haar raam.
                    Er was toch ook een mooie kelder in dit pand, maar deze wordt precies niet meer gebruikt.
                    Vind in het algemeen het SKW zeer duur voor SM voor hetgeen men er in de plaats voor krijgt.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20 , Verena (?)

hi aan alle subjes
                      ik was deze week in het SKW en kwam voor de eerste maal bij meesteres VERENA. Ze is een echt mooie vrouw met heel veel sm speelgoed en ze weet het maar al te best te gebruiken.
                      ik kwam voor een sessie van een uurtje en vond ze een van de beste meesteressen van het hele SKW, je kan al beginnen aan een prijs van 50 euro maar ik verkoos een langere sessie.
                      zij is de enige die deze startprijs hanteert want bij anderen begon het vanaf 100 euro
                      ik gaf eerst men ogen wat de kost aan alle speeltjes die ze heeft en dat zijn er aardig wat!!!
                      zou ik die allemaal willen uitproberen zal ik wel elke week moeten gaan
                      ze is er al lang mee bezig en het voornaamste is dat ze wel echt waar ze mee bezig is en dat kun je van niet veel mrs in de buurt zeggen.
                      ze is er elke weekdag vanaf 20.00 u tot ... meestal een uur of 02.00
                      je kan best wel een afspraakje maken want de dame is wel gewild onder harde sm'ers.
                      het is best een grote kamer waar ze in werkt en het is het rechtse raampje in de verversrui.
                      ik vond het een echt geslaagde sessie en de prijs viel echt wel mee voor dat wat je krijgt,ze is een ECHTE meesteres en een mooie vrouw op de koop toe.
                      echt een aanrader voor de sm'ers en bovendien is er een heuse kelder waar je de sessie's kan uitbreiden maar eigenlijk ben je voorzien genoeg op haar kamer waar je nog de mogelijkheid hebt je wat op te frissen na en lange sessie en dat kan op niet veel plaatsen in het SKW.
                      zo ik laat het hierbij maar hou jullie wel op de hoogte van men volgende sessie bij VERENA.

verlang al weer snel aan haar voetjes te liggen

greetz john and jane doe

wat nog een voordeel is dat ze nederlands,frans,engels maar vooral duits spreekt en dat is zo een lekkere autoritaire taal

ze heeft voor ieders wat wils dat is als je maar "luistert"

Commentaar

Nieuwe recensie

hi subjes,
                        Deze avond een bezoekje gaan brengen bij MRS VERENA na tijdje te zijn weg geweest en mmmh wat heb ik genoten.
                        heb een iets langere sessie gedaan en verena wist weer alle zwakke plekjes te vinden.
                        ze had weer enkele nieuwe speeltjes in haar colletie en die werden dus uitgebreid getest.
                        toch elke keer weer zalige die sessie's bij haar
                        greetz
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 05-05-07, 05:35. Reden: Is alweer de vijfde keer dat je en topic over deze dame opent terwijl ze er al tijden een heeft...

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 20/4, Verena (Be) (uitstekend)

Ik heb me vorige week Maandag nog eens laten "straffen" door deze Meesteres, omdat ik te lang weggebleven was. Het was weer een zalig weerzien na haar verlofperiode.

Eerst me van mijn kleding ontdaan, en me op bed vast laten binden, en ook mijn ballen af laten binden, en klemmetjes op mijn tepels aangebracht. Toen ik daar zo weerloos lag heeft ze me de eerste portie poppers toegediend voordat ze naar de diepvries liep om de ijsblokjes te halen.

Toen ze terug was, kon het spel beginnen. Eerst kleine Sub op oorlogssterkte brengen met haar handen, toen begon ze me te plagen door me flink af te koelen met de ijsblokjes, direkt gevolgd door kaarsvet op diverse plaatsen op mijn lichaam te laten vallen. Deze combinatie is altijd een succes. Tussendoor ook nog met het raderwieltje over mijn ballen en paal gereden, en ook nog een manchet met pinnen er aan om mijn kleine Sub gehad. Aan het eind met de hand klaargemaakt, en na nog een uitgebreid en gezellig gesprek voldaan naar huis gekeerd.

Grz Sub
                          Grz Sub

Commentaar

Antwerpen, Verversrui 20/4, Verene (?)

Boys,
                            Ik heb op andere plaatsen wel eens over haar geschreven, maar nog nooit in deze rubriek blijkbaar. Ik ben een goede klant van haar, ik kom er al sinds een kleine 10 jaar. De eerste keer dat ik bij haar was, werd ik zo gegerepen door haar, dat ik onderwijl de sessie verbrak om haar extra geld te geven, als manier om mijn opkomend orgasme uit te stellen. Het is een heerlijke meid en ook een vakvrouw. Ze heeft een heel areaal aan speeltjes, van electrische tepelklemmen tot een dwangbuis. Gigantische buttplugs ook, hoe krijg je die je reet in gewerkt. Ik ben een softe jongen (wat SM betreft) maar zij beheerst nogal veel technieken, waaronder ook iemand tot bloedens toe prikken met naalden. (Not my cup of tea).
                            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 17-09-07, 18:50. Reden: Titel goed online via recensieformulier

Commentaar

Eindelijk ook eens bij dit mooie schepsel geweest, niks teveel wat er hier omschreven wordt. Gewoon een eerlijk en heerlijk ontvangst. Ga ik zeker nog eens terug.

All4

Commentaar

Boys,
                                Vandaag heb ik Verena met een bezoek vereerd in haar nieuwe studio. In mijn optiek mag het geen studio heten, want er zijn 3 kamers, waar het allemaal gebeurt. Er is een min of meer gewone kamer, zoals ze die in het SKW had. Dan is er een dokterskamer, compleet ingericht met gynaecologenstoel, gordijnen, stomme steriele kastjes enz. en ik heb maar gebruik gemaakt van de grote speelkamer. Daar zijn zeer veel attributen opgesteld, waaronder een kruis, enkele stoelen en maar liefst 3 elektrische takels.
                                De studio is makkelijk te bereiken vanaf de ring, afslag Wilrijk en dan nog een paar stoplichten. Het is in een middle class buurt, geen parkeerproblemen (wel parkeerschijf geloof ik) en het pand zelf ligt zeer discreet. Praktisch niemand ziet je daar naar binnen stappen. Je zou het niet beter kunnen verzinnen. Kijkvoor het webadres op een eerdere recensie. Echt een toplokatie voor keurige heren en nette boys. Ze had ook al een aantal van haar vaste klanten mogen verwelkomen.
                                Maar nu de sex! De mogelijkheden zijn verruimd en onze Verena hoef je niets te leren, die weet uitstekend om te gaan met allerlei apparaten en gereedschappen. Ik heb mijn polsen laten bevestigen aan een takel en zo stond ik met mijn armen omhoog hulpeloos, terwijl zij tepelklemmen aanbracht. Als je staat in plaats van ligt, kunnen er ook gewichten aan je ballen gehangen worden. Ik had dus op een gegeven moment een heel klokkespel aan mijn klokkespel. Het mooie is, dat ze nu om mij heen kon lopen. Mijn rug werd dan ook bewerkt, o.a. met een nieuw speeltje, een soort verfroller voorzien van een heleboel naaldjes. Mijn zak prikt er nog van. Het was een heftig gebeuren, ik werd helemaal wild, maar ik kon weinig. Toen ze me genoeg gestraft had, mocht ik gaan liggen, waarna ze me anaal nam, haar specialiteit. De opblaasbare vibrator kon ik enigszins verdragen door poppers van een nieuw merk.
                                Ik was blij dat ik klaar kwam. Ik kan er voorlopig weer even tegenaan. Prettige Paasdagen.

Commentaar

Re: Antwerpen, Waelrantstraat 3, Verena (Be) (uitstekend)

Bij mijn laatste bezoek aan deze fantastische meesteres werd ik getrakteerd op krokodillenklemmen op mijn tepels. Nu denk je misschien dat dat hele grote klemmen zijn, maar het tegendeel is waar. Ze zijn heel klein, en erg venijnig. De associatie met krokodil wordt waarschijnlijk veroorzaakt door je bek die heel wijd open gaat om adem te happen vanwege de pijn. Ik kan wel wat hebben aan mijn tepels, dus na een poosje vond ik het wel erg fijn.
                                  Tegenwoordig heeft ze zwarte handschoenen aan als ze je anaal behandeld. Dat vind ik wel prettig. Die andere doen een beetje denken aan de tandarts, en hoewel ik pijn fijn vindt, heb ik er toch niet zoveel mee als iemand met een witte jas en te kleine apparaten in mijn mond zit te roefelen.
                                  Het was me weer een bezoek wel. Moe maar voldaan en vol vreugde verliet ik het studiocomplex van Verena.
                                  Ze vertelde me dat ze het best druk heeft. Als je voor 16.00 u wil, heb je de meeste kans om die dag direct terecht te kunnen.
                                  Ze gaat in juli nog wel op vakantie zei ze. Waarschijnlijk zullen de data wel op haar site komen.

Commentaar

langs deze weg nogmaals even bevestigen dat verena absoluut top is en haar service steeds even pijnlijk als verzorgd is
                                    een trouwe en tevreden klant

Commentaar

ik ben al een tiental jaar lezer maar heb me nooit beziggehouden met recensies.na klassieke wandeltochten in het schipperskwartier en stelselmatige bezoekjes aan de dvp's heb ik destijds,+- 6 jaar geleden uit nieuwsgierigheid en drang naar iets nieuws,me laten verleiden om misterieuze verena te bezoeken en mij te laten inwijden in het wereldje van sm.
                                      vanaf het eerste bezoek klikte het,ik ben stapsgewijs geinitieerd in deze nieuwe ervaringen door verena-voor mij geen meesteres-maar een echte vriendin geworden-die me steeds goed aanvoelde en me de grens pijn-plezier heeft laten kennen.ik ben geen fan van voeten likken-onderdanigheid-opsluitingen-bloederige toestanden,maar mij gaat het om puur genieten van de endorfinekick -geholpen door de poppers-het u blindelings overgeven aan iemand die u een andere zijde van sexualiteit laat zien,zonder uw eigen persoon of waardigheid daarom te moeten ontkennen.
                                      ik kan iedereen die in die richting iets wil zoeken van harte een afspraakje met haar adviseren-zeker op de nieuwe locatie die van alle attributen voorzien is om u op uw verkenning naar nieuwe ervaringen tot extreme hoogtepunten te begeleiden.

satisfaction guaranteed.

Commentaar

wel ik kan u vertellen dat verena naast de zeer uitgebreide 'speelruimte' ook beschikt over een'medische' kamer, die evenzeer uitgerust is met allerlei speeltjes zoals gynecologische stoel ea
                                        ik heb deze nog niet uitgetest maar zal eerstdaags me als vrijwilliger aanbieden om dit voor u te gaan testen
                                        zonder enige meerkost uwentwege zal ik dan ook uitgebreid verslag doen van deze ongetwijfeld bijzonder pijnlijke ervaring

Commentaar

Ik ben weer bij mijn favoriete meesteres geweest in haar zeer discrete studio. Ditmaal werd ik heerlijk electrisch verwend met een apparaatje met een soort glazen staafje met breed uiteinde aan. Dat werd oranje verlicht, (speciaal voor 'ollanders?) en er komen electrische vonken uit. Volkomen ongevaarlijk, maar wel pijnlijk. Zeker als je het niet direct met de huid in contact brengt, maar iets daar vandaan houdt, springen de vonken over. Heerlijk op je gevoelige delen. Je houdt er ook niets aan over.
                                          Waar ik wel op een gegeven moment de rillingen van genot aan over hield was aan de manier waarop Verena me aanpakte. Mijn armen omhoog gehesen in de takel, ik kon geen kant op en toen bewerkte ze me met in de ene hand dat electrische apparaatje en in de andere hand een driedubbel wieltje met scherpe prikkels. Zeer professioneel ging ze daarmee snel en smooth over mijn lichaam.
                                          Ik stond te kronkelen en snakte naar adem.

Oei oei oei, dat was me weer ...