Antwerpen, Schippersstraat 15/1, Mrs. Denise (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 15/1, Mrs. Denise (Ned)

Denise is een super lief , mooi en lekker meisje !! een topper voor antwerpen.
    morgen ga ik terug langs

Re: Antwerpen, Schippersstraat 15/2, Denise (uitstekend)

Wordt hier de Nederlands\Indonesiche Denise bedoeld?
    Het adres klopt dan inderdaad niet denk ik. Als ik op het kaartje kijk is het eerder nummer 25/3 of 27/3. Schuin tegenover de ingang van Villa Tinto.
    Ik zal de volgende keer dat ik er langs ga eens goed op letten.
    Het is in ieder geval een echte topper. Lief, knap, neemt haar tijd, kan heerlijk pijpen. En wat ik persoonlijk wel leuk vind is dat ze Nederlandstallig is. Je kan er nog een leuke babbel mee doen, voor en na de actie. Het is eens wat anders dan altijd dat gebroken Oost-Europees engels.
    Ik ben er tot nu toe 3 maal geweest en plan om deze week terug te gaan.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 15/2, Denise (uitstekend)

ben ondertussen al verschillende keren bij denise geweest en moet zeggen dat het elke keer super is geweest , ze heeft een zeer vlotte babel en eens ze de kleedjes uit heeft een lichaam om mmmmmm tegen te zegen bij het oraale gedeelte is het genieten geblazen van begin tot einde en zeker en vast geen vlug vlug alles rustig en de nodige afwisseling bij het nc kun je het standje kiezen en dat is met zo een lekker verschijning moeilijk te kiezen ze zit zover ik weet alleen in de dag .
      ik zal weeral content zijn dat ik terug kan gaan en vragen of ze hier al is komen lezen wat er van haar gezegt word , heb haar er op gewezen dat ze hier beschreven staat !!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Denise (Ned) (uitstekend)

Hoi Allemaal,

Vroeger op de lagere school had ik een Indonesische vriendinnetje. Sinds die tijd is mijn bewondering voor deze exotische dames, die voor mij vaak iets mysterieus hebben, niet meer over gegaan.

Ik kon mijn ogen dan ook niet van haar superslanke sensuele lichaam afhouden, toen zij zich ontkleedde. Ze heeft mooie kleine borstjes met heerlijke tepels en een supergave huid. En haar kontje? Mmmm. En dan nog maar te zwijgen over haar mooie Aziatische gezichtje en haar superlange zwarte haar dat tot over haar billen valt. De meeste vrouwen met haar tot op hun kontje zijn kinky! Is dat je wel eens opgevallen?

Deze service gerichte vrouw weet van wanten. Ik koos voor een anaalbehandeling. Nou, dat kan ze!!! Ze wist me inwendig fantastisch te plezieren. Ik moest haar meerdere malen vragen om even te stoppen voor een pauze. De nodige poppers kwam er aan te pas. "Wil je vaseline op je neus?":vroeg ze mij, toen ik voor dezoveelste keer dat flesje naar me neus toe bracht. "Dan verbrandt je neus niet!". Slimme vrouw, die Denise!

Af en toe liet ze me de dominante blik in haar ogen zien en aan het einde van de sessie wist ze me over te halen om de volgende keer voor haar totale pakket te kiezen. Gewone sex en Soft SM. Vooral naar de SM ben ik benieuwd nu ik haar dominante ogen op mijn huid heb voelen prikken! Ik kijk uit naar de volgende keer!

groet,

HL 69.

Note: Denise werkt van maandag tot vrijdag overdag en af en toe op zaterdag overdag.
        In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

ik was op 24 december bij Denise... zag haar staan en dacht van wow wat een mooie vrouw... dat ze SM deed ..deed me even twijfelen maar toch maar naar binnen... ze keek erg streng uit het raam maar eenmaal binnen is het een superleuke lieve meid...en heel spontaan...

ik ging dus voor normaal.... ze gaf me een superpijpbeurt..dat doet ze heel apart....zachtjes met heel veel gevoel..daarna ging ze op me zitten en heb ik het vanachter afgemaakt waarbij ze constant om keek met die geile mooie ogen van haar.....

hier ga ik zeker nog vaker terugkomen ..echt een kanjer

Commentaar

Goedemiddag Medewandelbroeders,

Gisteren was na wat sms-contact met Denise mijn geilheid tot een dusdanig niveau gestegen dat ik, ondanks de niet uitnodigende wegenverkeerssituatie, vanuit Nederland naar Antwerpen ben gereden en gegleden.

Normaal staan mijn uitstapjes naar Antwerpen niet alleen maar in het teken van een DVP-bezoek, want altijd stap ik wel een gezellig Antwerps caféetje binnen voor een kop koffie of een biertje en een hapje eten. En vaak ga ik ook nog even op "boekenjacht".

Echter deze keer ben ik onmiddelijk doorgelopen naar het pand waar Denise haar job met plezier en verve uitoefend. Ze stond mij al voor het raam op te wachten en toen ik binnen kwam moest ik mij inhouden om haar prachtige lichaam niet met mijn koude handen aan te raken en haar wangen niet met drie koude kussen te ver(onder)koelen. Met gepaste afstand begroette ik haar met de mededeling dat de echte begroeting zou volgen als ik wat opgewarmd zou zijn. Ik kreeg de indruk dat ze dit wel op prijs stelde.

Denise's ruime, nette en goed geouttileerde kamer is gelegen op de bovenste verdieping, maar met de in dit mooie pand ingebouwde lift ben je daar snel en binnen een minuut waren we dan ook aanbeland op haar kamer.

Ik heb met Denise een goede klik en we zijn zeer open en direkt tegen elkaar en dat resulteert in een geweldig spel! Deze keer had het "Oosterse prinsesje" dat zich overigens gemakkelijk kan ontpoppen tot een "Oosterse heks" wat verrassingen voor mij.

Ze had speciaal voor mij een behoorlijk grote zwarte dildo aangeschaft en een paar lange zwarte handschoenen. Verder had ze op mijn aanraden een kunststof laken gekocht, zodat je op bed lekker kunt glibberen in massage olie of andersoortig nat.

Denise is nog niet zo lang bezig met Soft SM, maar ze staat open voor ideeën en op en/of aanmerkingen. Ik zal niet in detail treden maar het was weer een geweldig spel. En het was dusdanig geweldig dat ik besloot nog een uurtje bij te boeken.

Denise belde daarop haar huisbazin met de vraag of zij nog een uur langer gebruik kon maken van de kamer. Dit was geen probleem. Kort daarop belde de huisbazin echter terug met de medeling: "Sorry Denieske, maar ik heb me vergist, het is zaterdag, er komt een ander meisje in de kamer".

We konden wel gebruik maken van de kantine waar ook een soort van bank/bed staat (en overigens ook een douche en toilet). Ik ben niet zo moeilijk en Denise ook niet dus in korte tijd was de interne verhuizing achter de rug! En de huisbazin toonde een knap staaltje Belgische gastvrijheid toen zij even langs kwam om een fles champagne en twee glazen te brengen vanwege de miscommunicatie over de kamer. Mijn geluk kon niet meer op bij dit bezoek aan Denise.

groet,

HL 69.

Commentaar

Ik heb Denise al enkele malen bezocht, maar had er nog geen recensie overschreven.

Wat hier in de vorige posts geschreven staat kan ik alleen maar beamen.

Denise is een spontane en aangename dame die een uitstekende service geeft.
              Duidelijk iemand die begaan is met haar klanten, dat merk aan het feit hoe ze de sfeer steeds aanpast aan de klant met de juiste muziek en attributen.

Een dame die zelf ook heel hygiënisch is en de mogelijkheid geeft om je voor en na de sessie even op te frissen.

Echte klasse, zaten er maar meer zulke dames in het SKW
              She has the elegance.
              She has the audacity.
              To be herself, without losing faith, in herself.

Commentaar

In het spoor van mijn wandelcollega's heb ik onlangs toch ook eens deze mooie Denise kunnen bezoeken. En het was lang geleden dat ik nog eens een goed sm spel kon ondergaan.Ik ga van Denise niet veel schrijven omdat ik ze zeker opnieuw zal gaan bezoeken aangezien het zeker allemaal wel mee viel. Voor herhaling vatbaar in een adres waar ik ook zelf fantastische sm games heb mogen beleven in het verleden. R.
                Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

ik ben vorige week bij haar geweest , eerst wat getwiifelt , maar ze had een zwart latex pakje aan en kon haar moeilijk weerstaan . ze sprak mooi nederlands (dat tegenwoordig bijna niet te vinden is ) dat mij gerust stelde , zo kon ik gemakkelijk vragen wat ik wilde . ik hou van kinky en soft sm . ik ben begonnen met eenhalf uurtje , maar ik vond ze zo goed dat ik er uurtje heb van gemaakt . ik werd vast gebonden en ze begon mij te pijpen met geile blik . ik werd er zo geil van dat ik mij aanbood om haar slaafje te zijn . bij deze dame kom ik zeker terug , want voor mij is een meesteres die mijn grenzen kan verleggen en mij goed aanvoeld , dus ik vind ze zeker uitstekend

Commentaar

gister was ik voor het eerst bij haar naar binnen gegaan. ze zag er super uit in haar latex pakje . ik ging voor een sm sessie en het was de bedoeling dat ik maar een uur zou blijven. maar al zeer kort daarop besloot ik om toch wat langer te blijven wat uiteindelijk een aantal uurtjes werden . zij heeft alles als meesteres waar ik naar verlangde en heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht. ze is super hygienisch en zeer correct op alle vlakken . waren er idd maar meer dames zoals denise in de straat. maar gelukkig is zij er om heen te gaan . dit is een echte vakvrouw waar ik maar al te graag een slaaf voor wil zijn

Commentaar

Ondertussen is Meesteres Denise uitgegroeid tot een echte TOP Domina Ik heb de eer voor Haar een kooi te dragen en het is een Sublieme Magische ervaring! Ze speelt het Subtiel en Meesterlijk! De Ultieme Meesteres!

Commentaar

Hoi bertjebrandweer,

Ik ben nu pakweg 2 jaar niet meer bij Denise geweest, maar vroeger werkte zij altijd doordeweeks overdag van ongeveer 12.00 - 13.00 uur 's-middags tot 18.00-19.00 uur 's-avonds. Toendertijd werkte zij soms op zaterdag en zondags had zij altijd vrij.

Afgelopen maart was ik op een doordeweekse middag in Antwerpen en heb ik haar nog even gesproken, net voordat er een klant op afspraak kwam. Ik begreep uit dat gesprek dat zij tegenwoordig veel op afspraak werkt en ook vaak langere sessie's maakt. Als jij werkt dan hangt er een A-4tje voor haar raam.

Ik hoop dat er hier iemand is die jou recente info over haar kan geven of die mijn info kan bevestigen!

Succes en groet,

HL 69

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 21/5, Denise (Ned)

Hi

Enige tijd geleden (eindelijk) een afspraak kunnen maken met Denise. Deze afspraak is me enorm bevallen. Uit de vorige reacties opmakend had ik wel een andere dame verwacht, Indonesisch is ze zeker, maar wel een groot exemplaar. Ik verwachtte echter een klein fijn dametje . De ervaring was er echter niet minder om. Ze is heel vriendelijk (voor het spel), vraagt goed door, aangenaam in de omgang,...

Het spel zelf was uiterst bevredigend, ze hanteert de attributen goed en kan je laten kronkelen van pijn en genot, dus een waar genoegen. Als ze met een bepaalde handeling bezig is, neemt ze daar wel de tijd voor, dus ruimte voor veel verschillende handelingen is er dan niet echt. Jammer, maar alleszins beter dan een dame die snel snel een lijstje afhaspelt en je voor je het weet weer aan de deur staat. Dat is bij Denise niet het geval, ze neemt de tijd voor en na ook heel erg ter harte en je kan het aan haar kwijt als iets je niet beviel.

Zal hier nog wel meer kruit verschieten

greetz,
                          Erco

PS: Ze werkt vaak op afspraak (langere dates) en kaartje met haar naam hangt er daarom niet meer om niet afspraak wandelaars niet nodeloos te laten wachten voor haar deur. Is op manier wel jammer natuurlijk dat je quasi niet op goed geluk naar haar kan...

@ Moderator: misschien dient Denise te verhuizen naar de SM kelder, ze doet quasi dat nog heb ik begrepen...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 15/1, Mrs. Denise (Ned)

Mrs. Denise is er weer op de dinsdag en de woensdag in de dagshift (tot 20.00 uur) op nr. 15/1.

Rt,

Commentaar

Info

Nog even aanvullend vermelden dat Mrs. Denise niet aanwezig is in de voormiddag.
                              Maar pas start met werken rond 12:00 – 13:00 uur.

Commentaar

Re: Info

Oorspronkelijk geplaatst door incognito-boy Bekijk bericht
                                Nog even aanvullend vermelden dat Mrs. Denise niet aanwezig is in de voormiddag.
                                Maar pas start met werken rond 12:00 – 13:00 uur.
                                Geen Denise te bespeuren vandaag 🤐

Commentaar

Ook vandaag geen Denise....
                                  Oorspronkelijk geplaatst door John-K Bekijk bericht
                                  Geen Denise te bespeuren vandaag 🤐

Commentaar

Is Denise nog gespot ? Zou graag nog eens van haar diensten genieten....
                                    Eventueel info via pm

Commentaar

Nog steeds actief op deze uren ?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door rtroma Bekijk bericht
                                      Mrs. Denise is er weer op de dinsdag en de woensdag in de dagshift (tot 20.00 uur) op nr. 15/1.

Rt,

Commentaar

Ondanks het feit dat Mrs. Denise zei dat ze terug zou starten in Antwerpen moet dit toch van zeer korte duur geweest zijn. ik heb ze al sinds maanden niet meer gespot. Tijdens de dagen (dagshift) dat ze aanwezig zou zijn heb ik alleen maar Yasmine enkele keren kunnen spotten.
                                        Daar ik niet zo een goed contact heb met Yasmine weerhoud mij ervan om verdere info aan haar te vragen omtrent Mrs. Denise.

Commentaar

Laat ons hopen dat ze nog terug komt .....

Oorspronkelijk geplaatst door incognito-boy Bekijk bericht
                                          Ondanks het feit dat Mrs.Denise zei dat ze terug zou starten in Antwerpen moet dit toch van zeer korte duur geweest zijn. ik heb ze al sinds maanden niet meer gespot. Tijdens de dagen (dagshift) dat ze aanwezig zou zijn heb ik alleen maar Yasmine enkele keren kunnen spotten.
                                          Daar ik niet zo een goed contact heb met Yasmine weerhoud mij ervan om verdere info aan haar te vragen omtrent Mrs. Denise.