Antwerpen, Privestudio, Mistress Shane

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Privestudio, Mistress Shane

Meesteres Shane in Antwerpen.

Wie is nog recent bij haar geweest? Ze heeft haar studio aan de Brouwerskade(?) overgedaan aan meesteres Bo, maar volgens haar website werkrt ze er nog wel overdag en ontvangt er haar slaven.

Ik ben er tot twee jaar geleden regelmatig (maandelijks) geweest en ontving er een goede opleiding. Ze is streng en sadistisch, ze fluistert je aanstaande martelingen in je oor zodat je je angst kunt opbouwen. Ze trainde me elke maal tot slot als toilet, terwijl ze me dwong me af te trekken urineerde ze rechtstreeks in mijn mond (als ik genoeg pijn geleden had) of gaf ze me een glas verse champagne.

Re: Belgie, Antwerpen, Brouwerskade , Mistress Shane

Gisteren bij Mrs. Shane langsgeweesd

ze ontvangt nu op een schitterende lokatie achter een villa gelegen in Aartselaar

zoals altijd weer genoten van een trampling sessie + golden shower,
    ik ken haar al 8 jaar en het lijkt alsof ze elk jaar knapper en beter word...

je merkt het duidelijk aan haar dat ze nu veel beter in haar vel zit dan
    vroeger op de brouwersvliet...

voor de liefhebbers van plasseks een aanrader!!!
    (ze is vegetarier en eet zoutloos, wat resulteert in en zeer lekker
    warm drankje dat je zonder probleem tot de laatste druppel kan
    opdrinker zonder te kokhalzen - zijzelf kickt er duidelijk op dat je alles opdrinkt)

voor de footlovers: ze heeft heerlijke boterzachte voetjes...

ze vraagt 80 euro voor een haff uur, totaal geen tijdsdruk
    en meestal loopt het wel bijna 5 a 10 minuten uit.

ze spreekt ENKEL engels

ik kan ze iedereen aanbevelen, Stefan

Commentaar

Re: Aartselaar, Oever, Mistress Shane

Mistress Shane heeft inderdaad een nieuwe studio in Aartselaar geopend. De studio bestaat uit twee verdiepingen. De begane grond is als een traditionele SM-ruimte ingericht. De eerste verdieping is meer modern ingericht. Voor degenen die van uro houden: het is hier op de eerste waar je Haar gouden champagne kunt proeven, als Zij het je toestaat.

De site van Mistress Shane, www.mistress-shane.com, is totaal vernieuwd. Je vindt er veel informatie, verhalen, foto's en videoclips. De site is zeker het bekijken waard als je wilt uitvinden wat een geweldige Meesteres Zij is.

Commentaar

Aartselaar, Oever, Mistress Shane

Recent bij Mrs Shane geweest voor een overnachtingssessie. 't kost je wel wat, maar je krijgt wel degelijk uitstekend waar voor je geld! Ik was ooit eens eerder bij haar geweest (op de Brouwersvliet) en was toen ook al erg te spreken over haar, haar performance en haar uitstraling.

Ik ben zelf een groot liefhebber van langere sessies met veel bondage, dus had ik haar deze keer gevraagd voor een lange sessie. Deze begon vanaf 8 uur 's avonds, waarna ik in haar studio ook (machteloos) zou overnachten. Op alle e-mails om dit verder af te spreken heeft zij ook zeer prompt gereageerd. Je moet er alleen rekening mee houden dat je dat nu eenmaal in het Engels dient te doen.

Op mijn verzoek werd ik meteen bij binnenkomst door Haar al weerloos gemaakt en naar haar speelonderkomen overgebracht. Je kijkt je ogen uit (tenminste, zo lang ze je dat maar vergund is)! Vrij snel werden me immers -op mijn verzoek- alle zintuigen ontnomen en zorgde ze tevens ervoor dat van onstnappen geen sprake meer kon zijn. En dat is ook zo gebleven tijdens de gehele duur van de sessie. De avondsessie was er één met veel variatie, waarin ze zich van haar beste kant als Meesteres heeft laten zien. Als extra-verrassing was er bovendien plots tegen het einde van de avondsessie een tweede Meesteres aanwezig en zeker niet omdat het slaafje al te opstandig was of niet meer alleen te handelen was. Die heeft alleen maar genoten in machteloosheid!
        Mijn waarschuwing aan haar voor Houdini-truukjes tijdens de overnachting had ze ook duidelijk ter harte genomen: ook toen heeft ze er voor gezorgd dat ontsnappen onmogelijk was, terwijl ze -uiteraard- ook goed op veiligheidsaspecten heeft gelet.
        Na het ontbijt (ja, in een hondenbak!) volgde opnieuw een sessie waar ze me heel wat hoeken van de kamer heeft laten zien.

Deze Meesteres heeft alles wat je je als onderdanige en liefhebben van bondage maar wensen kunt en ze kent je kicks maar al te snel. Je merkt ook dat ze zelf waarschijnlijk ook echt plezier beleeft aan wat ze (met je) doet. Ook het contact na de sessie was vriendelijk.
        Kortom: op alle gebieden een aanrader: een bijzondere Meesteres!

Commentaar

Re: Aartselaar, Oever , Mistress Shane (uitstekend)

Ben deze avond eindelijk bij Mistress Shane langsgeraakt!! Had al een paar keer contact met haar gehad maar er was steeds (langs mijn kant) iets tussengekomen.
          Had een sessie van anderhalf uur gevraagd en had op voorhand langs e-mail men kicks al doorgegeven. M. Shane heeft hier zeer goed rekening mee gehouden en de sessie was voor mij G E W E L D I G ! ! ! Ben al bij een paar meesteressen langsgeweest maar dit was echt het hoogtepunt voor mij. Een mooie en strenge meesteres die je tijdens het spel geen seconde gerust laat.
          De sessie omvatte plassex, tepel en cbt, kaarsvet, breathcontrol, anaal en nog andere. Ze heeft dit echt prachtig verweven in haar spel. Een aanrader voor iedereen die al een tijdje opzoek is naar een goede meesteres. Ikzelf hoop nog eens bij haar langs te gaan vooraleer het jaar om is!!
          Groeten
          iedereen en slaapwel!!
          Frakke

Commentaar

Ergens deze week heb ik ergens geteld bij hoeveel Meesteressen ik al geweest ben in mijn carriére. Ik kwam op 19. Er waren goede bij en er waren mindere bij. Nu, bij Mistress Shane kan ik niet echt beschrijven wat ik voel. Nog nooit heeft een Meesteres deze gevoelens losgemaakt bij mij. Mijn sessie deze avond was weer geweldig!!! Toen ik aankwam hadden we eerst een korte babbel om daarna tot het spel over te gaan. Mistress Shane kan je echt zo domineren, ongelooflijk. Ze voelt echt aan wanneer iets te doen en hoe hard/lang ze het doet!! Ik had haar tijdens de week een paar (lees véél ) emails gestuurd met telkens fotos of videos van hoe ik behandeld zou willen worden. Ik moest haar vandaag niets zeggen en ze heeft ze bijna allemaal vlekkeloos in het spel verweven. Echt klasse. Mijn tepels, ballen en penis en anus zullen het allemaal geweten hebben. Ze tintelen er nog van. Ze had speciaal voor mij al een paar uur haar plas opgehouden. Ik heb echt geen idee van hoeveel het was maar geloof me, ik heb men portie vocht wel binnen voor vandaag. Ze heeft mij ook ontmaagd op het gebied van asbak spelen , en ik moet zeggen dat me zéér hard beviel.
            Zo, ik ga hier nu nog effe een referentiepapiertje invullen en daarna lekker slapen ...........en dromen .
            Oja, ik weet dat er hier slaven van haar ook aanwezig zijn die dit vertalen voor haar!!! Zouden jullie haar even willen zeggen dat ze me voortaan slaaf 'x' mag noemen (inside joke) en ik volgende keer men ring zal meebrengen. (Zij weet wat ik bedoel). Want vanaf nu hebben wij ons 'kleine' geheimpje!!! Ik kom zeker terug naar haar!!! zij roeleert gewoon!!!!

Greetzzzz

Frakke

Commentaar

Het zou me echt eens deugd doen om hier eens een recensie van een andere gelukzak, die door M. Shane eens onder handen genomen is, te mogen lezen. Ik heb zondag laatstleden weer men portie gehad. Ik had daags ervoor een paar fotos opgestuurd met een paar onhandige posities (voor de slaaf uiteraard ) en gevraagd of dit mogelijk was om uit te voeren. Wel, had dit beter niet gedaan...........djeezes heb ik afgezien Op mijn verzoek was er ook een tweede Meesteres, genaamd M. Shadow, aanwezig. Een slanke, blonde vrouw met een kortgeknipt kopke. Deze bleek best wel handig te zijn in het aanbrengen van bondage in dit in samenwerking met mijn eerdergestuurde fotos resulteerde dus in hoogst (on)aangename en pijnlijke situaties. M. Shane hield mij steeds in bedwang zodat M. Shadow haar bondages kon aanbrengen. I just loved it !!!! Ook had ik dadelijk gemerkt dat M . Shane zelfophoudende kousen aanhad........ Feck (woordspeling!!! ) dit hitst mij dus echt op. Als ik dan nog tijdens de sessie geregeld haar knappe billen, en andere met weinig kant bedekte delen in die omgeving mag bewonderen. Dan wordt de druk in mij echt wel hoog. Als afsluiter werd ik dan ondersteboven opgetakeld en werd ik echt wel bijna verdronken in M. Shane haar plas terwijl ik lekker al rukkend klaarkwam. Ik had bij aanvang van de sessie een kleine attentie bij voor de Ladies en was dan ook blij verrast dat de afgesproken tijd een ietsie pietsie uitgelopen was!!! Time flys when you're having fun!!! M. Shadow moest dadelijk door maar heb best nog een leuke babbel gehad met mijn ....... Meesteres !!!
              Het was een zeer fijne ervaring met deze twee dominanten maar volgende keer ga ik toch weer voor M. Shane alleen denk ik. Why? Kan ik niet echt op antwoorden, vond het misschien net iets leuker met haar alleen en vind haar gewoon een geweldig wezen!!! Ook had ik het genoegen om mij voor de eerste keer in de bovenste verdieping te begeven. Knappe kamer maar vind de dungeon downstairs net iets leuker. Boven is het net iets te clini voor mijn gevoel, maar ja, smaken verschillen!!!
              Het ergste vind ik , dat ik alweer in men hoofd met een paar scenarios zit die ik graag met haar zou willen uitvoeren (of beter, haar laten uitvoeren!) Ik weet gewoon al op voorhand, dit gaat me weer centen kosten maar ja, toch beter nu genieten dan dat ze later men briefjes van 50 naast mij in de kist moeten stapelen
              De groeten iedereen en ik zou zeggen, als je langs gaat bij deze Meesteres, laat het hier ook effe weten !!!

Greetz

Commentaar

Na het lezen van de berichten hier en terug de pijn en opwinding die dit geeft voelende, moest ik dringend een recensie bij deze fantastisch meesteres schrijven.
                Is hoog tijd dat ik nog eens een bezoekje breng en me stevig laat (mis)handelen, want daar is zij sterk in.
                Geef je tepels maar voldoende rust, is nodig om ze dan de volle laag te laten krijgen. Ook de andere lichaamsdelen kennen geen genade bij haar.
                Vernederen en je degraderen is ook een van haar sterke kantjes, ze laat je zonder blikken of blozen haar oksel schoon likken, tenen kuisen en gedragen slipje 'opeten'.
                Als je een liefhebber bent, of niet ;-) ze laat je ook genieten van haar heerlijke en overvloedige goden drank.
                Kortom, een dame die weet waar ze mee beizg is en het graag doet.
                O ja, ze heeft ook een goed geheugen en herinnert de misdragingen die je vroeger deed, ook al is het lang geleden dat je haar vereerde met een bezoekje.
                Denk nu niet dat ze een inmens is, nee hoor, ze is daarbij ook nog aangenaam, maar wel heel zelfbewust, en dat is maar goed ook.

Greetz, erco

Commentaar

Vanavond een bezoek gebracht bij Meesteres Shane, ik ben nog niet zo ervaren en daar heeft ze rekening mee gehouden, een mooi opbouwend spel, echt een geweldige ervaring.
                  Ik ga zeker binnenkort weer naar haar toe, om meer ervaring op te doen, deze sessie smaakte echt naar meer.

Vond het ook een mooie studio, alleen dacht ik dat deze groter zou zijn, op haar website lijkt hij veel groter

Commentaar

een paar dagen geleden nog maar eens bij mijn favoriete Meesteres geweest. Ik ken haar nu reeds een hele tijd maar telkens weet ze weer nieuwe paden te verkennen, keer op keer wordt ik verrast door deze strenge heerlijke dame, en ze luistert graag naar je verlangens en zet die dan in daden om. Ze is een virtuoos met zweep en cane, ze kent elke geraffineerde mogelijkheid op je tepels te verwennen, en met haar dildo's kan ze overweg als de beste. Een aanrader voor iedereen die SM ingesteld is en op zoek naar een super meesteres. En als je het geluk hebt dat er een gastmeesteres aanwezig is, gewoon de MAX. Mistress Shane, How i love to be Your devoted slut.

Commentaar

Door mijn stom toedoen is de sessie met M. Shane pas vandaag doorgegaan.
                      Maar wat een sessie. We hadden een afspraak gemaakt dat ik met gesloten ogen haar eigendom zou betreden en de sessie dadelijk zou beginnen. Alles was zoals gevraagd, was gewoon super. Na een tijdje buiten gepijnigd te zijn gingen we binnen. Daar ging alles door zoals gewoonlijk. Een uitzonderlijke belevenis!! Na een tijdje mocht ik men ogen openen en daar stonden TWEE prachtige meesteressen. M. Shane en dan nog een meesteres met lange donkere krullen en een prachtig figuur. Ik werd gek. Voor men verjaardag had M.Shane dus deze verrassing. De Meesteres had nog weinig ervaring in SM (niet Shane maar de andere ;-) ) maar heb daar zeer weinig van gemerkt. Ben echt trots dat ik haar heb mogen beleven...en graag nog een keer. De kledij van de twee Meesteressen was ook top. Ga jullie niet de sessie in detail beschrijven (beleef jullie eigen sessie maar ;-) ) maar ik wil wel benadrukken dat het zoooo super was...echt afzien. Net zoals ik gevraagd had.
                      Voor de rest aan iedereen nog de beste wensen en ik kan gaan vieren met het idee dat ik de laatste slaaf was van M.Shane in 2007 :-)

Mistress U simply rule...no question about that!! We'll meet again....a promise!!!

r.

Commentaar

Na de vele lovende berichten, en na lang aarzelen heb ik dan toch maar besloten een afspraak te maken met Mistress Shane. Alles verliep keurig en beleefd via email. De dag van de afspraak moest ik even op voorhand wel nog telefonisch contact opnemen om te bevestigen.
                        Vol zenuwen ben ik dan deze namiddag vertrokken richting Aartselaar. Normaal, als het de eerste maal is dat je een sm-sessie ondergaat. Ik wist ook niet wat me stond te wachten. Bij aankomst aangebeld en Mistress Shane deed vriendelijk de deur voor me open. Mijn verwachtingen overtrefden alvast mijn stoutste dromen. Mrs Shane ziet er in werkelijkheid adembenemend mooi uit. Ze stelt je ook meteen op je gemak waardoor de zenuwachtigheid meteen plaats maakt voor opgewondenheid en adrenaline. De studio, gelegen vlak naast haar bijzonder fraai optrekje, is knus en gezellig ingericht. Na een welkomstdrankje en korte kennismaking, waarbij het ijs meteen werd gebroken, mocht ik me uitkleden en alles netjes in een kastje opbergen. Daarna even opfrissen in de badkamer (niet zo groot trouwens). Daar moest ik dan wachten tot de Meesteres me kwam halen. Meteen maakt ze duidelijk wie de baas is, en onderwerpt je al meteen! Ze leidde me naar de studio en daar was ik dan meteen aan haar wensen overgeleverd. Ik ga niet in detail treden, maar de sessie was zeer goed opgebouwd en geleidelijk aan raak je totaal in de macht van de Meesteres. Het was echt een uur lang kicken en genieten van de onderworpenheid aan de Meesteres. Het is bovendien zeer moeilijk om je ogen van haar mooie lichaam af te houden, waardoor de kick nog groter is. Af en toe moest ik moeite doen om het orgasme op te houden, maar Mrs Shane voelt dat zelf heel goed aan. Dit hoort blijkbaar bij het spel. Langzaamaan gaat ze verder om je grenzen te verkennen en werkt langzaam naar het hoogtepunt toe, en dat is dan echt wel "ontploffen"!
                        Mijn eerste kennismaking met sm en Mistress Shane is veel meer dan ik ervan verwachtte en durfde hopen. Bovendien wordt er niet op een minuutje gekeken, de sessie liep zeker 15 minuten uit! Het zal alvast niet lang meer duren vooraleer ik weer naar haar toe ga. In één woord: zaaaaalig!!!

Commentaar

Deze namiddag bij Mistress Shane langsgeweest voor mijn tweede sessie. Ik kende de gebruiken bij aankomst nog van mijn eerste keer, dus de zenuwachtigheid was al minder, maar de adrenaline pompte des te meer door mijn lichaam. Mistress Shane is nu éénmaal een prachtige verschijning. Een genot om deze Meesteres te mogen dienen.
                          Ondertussen ben ik ook te weten gekomen dat Mrs Shane zeker geen onbekende is in het SM-milieu. Ze heeft door de jaren heen een stevige reputatie opgebouwd. Van origine is ze Amerikaanse, maar heeft zich in 1995 in België gevestigd. Ze reist wel nog op geregelde tijdstippen naar de States om aan sessies en bijeenkomsten deel te nemen, vooral samen met Irene Boss, een Amerikaanse Meesteres. Ze heeft er ook al meegespeeld in enkele SM-films, en is ook aangesloten geweest bij OWK (Other World Kingdom) in Tsjechië, een soort van organisatie of club die gericht is op vrouwenverering en -dominantie, en waar verschillende Meesteressen zijn bij aangesloten. Op Mrs Shane's website kan je in het membergedeelte trouwens films bekijken van o.a. haar sessies met Irene Boss.
                          Terug naar onze sessie deze namiddag. Net zoals de vorige keer heeft Mrs Shane weer een mooi opbouwende sessie bedacht. Mijn favoriete fetisj, benen en voeten aanbidden (Mrs Shane heeft trouwens prachtige benen en voeten), heeft ze prachtig in de sessie verwerkt, en ook cbt kwam ruimschoots aan bod. Daarnaast legt Mrs Shane ook haar eigen accenten in het spel, waardoor het zowel voor de slaaf als voor Mrs Shane zelf boeiend en opwindend blijft, want Shane geniet er duidelijk van om haar slaaf te zien lijden! Als beloning van het vele afzien werkte Shane tenslotte naar het ultieme hoogtepunt toe. Ik kreeg een condoom rond de penis en terwijl Mrs Shane mij nog stevig bewerkte met haar voeten die ze stevig op mijn gezicht hield gedrukt, beveelde ze dat ik me zelf moest aftrekken tot ik klaarkwam. Ik kan jullie verzekeren dat dit absoluut kicken was!!! Moe, maar voldaan en relaxed kon ik weer huiswaarts keren. Ik kijk nu al uit naar de volgende sessie. Want éénmaal bij Mistress Shane geweest, verlang je naar meer!

Commentaar

Gisteravond nog eens bij Mistress Shane in Aartselaar geweest voor een nieuwe sessie om het jaar spetterend af te sluiten. Het was al mijn 4de keer, dus ik wist wel wat te doen bij aankomst, niets nieuws dus. Voor deze sessie wou ik eens uitproberen hoe cock-teasing and orgasm denial aanvoelde. Mrs Shane had zich heel sexy en uitdagend gekleed, waardoor mijn lustgevoelens al meteen werden opgewekt. Ze heeft een prachtig lichaam en speelde dat in de sessie dan ook graag uit. Op allerlei manieren werd ik geplaagd en ook mijn penis werd op prikkelende wijze aangepakt, door middel van diverse naalden, klemmen en gewichten. Regelmatig wreef Mrs Shane over mijn penis en wanneer hij stijf stond werd hij op brutale wijze weer slap gemaakt. Bovendien vernederde ze mij door af en toe in het gezicht te spugen. Tussendoor werd ik toegelaten haar benen en voeten te strelen en te kussen zodat de opwinding nog groter werd. Nadien werd ik vastgebonden op de foltertafel en opnieuw werd mijn penis op diverse manieren gestimuleerd, waaronder electroprikkels op de teelballen. Regelmatig maakte Mrs Shane mijn penis nat met een soort olie en masseerde ze regelmatig tot hij stijf kwam. Daarbij droeg de Meesteres wel rubberen doorzichtige handschoenen, want ze wil haar handen uiteraard niet vuil maken. Verschillende keren stond ik op het punt klaar te komen, maar telkens liet Mrs Shane het niet toe, wat tegelijk frustrerend en opwindend aanvoelt. Ze had perfect de controle over mijn penis. Ze keek me regelmatig uitdagend aan en liet me soms over haar benen wrijven, en ze genoot er duidelijk van om me op deze manier te plagen via een heimelijk monkellachje op haar gelaat. Wanneer ik genoeg "geleden" had, mocht ik dan eindelijk klaarkomen. Ik werd bevolen om mezelf af te rukken tot ik explodeerde in haar hand, en mijn sperma werd dan door Mrs Shane in mijn gezicht uitgewreven! Lekker vernederend!
                            Weeral een geweldige sessie beleefd bij Mrs Shane! Na een verkwikkende douche keerde ik voldaan weer terug, uitkijkend naar een volgende keer.

Commentaar

Deze namiddag weer een geweldige sessie beleefd bij Mrs Shane. De vorige keren waren al fantastisch, maar deze keer heeft Mrs Shane mij nog meer doen 'genieten'. De behandelingen waren weer wat harder en deze keer gebruikte de Meesteres ook kaarsvet op mijn penis en ballen! Ze bouwt de sessie elke keer geweldig op tot je op het einde beloond wordt en mag klaarkomen via een gedwongen masturbatie.
                              Nu kan ik weer uitkijken naar een volgende sessie. Ga aan Mrs Shane zeker eens vragen om mee te doen in één van haar films

Commentaar

Gisteravond was het mijn beurt om mezelf nog eens te trakteren op een bezoek bij Mrs Shane. Daar ik al lang een fantasie had om ook eens door een Shemale gedomineerd te worden was er op aanvraag van mij Shemale Pamela die de sessie vergezelde.
                                Tja, iedereen die al eens langs is geweest bij Mrs Shane weet dat het steeds verzorgd en in orde is daar. Alles wat ik via e mail had gevraagd werd ook daadwerkelijk uitgevoerd. De aanwezigheid van Pamela kon mij uitermate bekoren, doch als meesteres vond ik haar iets te passief. Voor de rest alles dik in orde.
                                Shane daarentegen speelt haar rol alsof ze er een oscar kan voor winnen. Heb haar enkele jaren geleden ontdekt en ben ondertussen steeds trouw naar haar teruggegaan. Ben dit ook nog enkele jaren van plan te blijven doen hoor.
                                Het einde van de sessie was voor mij echt de max. Ikzelf had via mail gevraagd om naakt bij haar buiten gezet te worden. Hetgeen zij voor mij in petto had vond ik gewoon zalig, maar dat ga ik hier niet verklappen want anders is de fun eraf voor diegene die het ook eens willen proberen.
                                Al bij al weer een super ervaring voor mij. De volgende keer ga ik terug een sessie nemen met Mrs Shane en Slave girl Medea want die laatste doet ook regelmatig mijn hartje sneller kloppen.

Greets

Commentaar

Maandag laatstleden mezelf getrakteerd op een bezoekje bij Meesteres Shane en Meesteres Medea. Een eerdere afspraak was langs mijn zijde afgesprongen en was dus blij de dames eindelijk onder ogen te kunnen komen.
                                  Zoals meestal het geval is bij mij, had ik reeds een resem e-mails richting Meesteres Shane gestuurd. Daarin allerhande standjes en handelingen die ik wel op mij toepasbaar zag. Het grote gevaar bij deze e-mails bleek later in de kleine lettertjes te schuilen. Ik had namelijk in deze mails aangedrongen (meermaals zelf ;-) ) op een 'NO MERCY' spel. Zoals ik steeds doe, was er ook geen stopwoord voorzien.
                                  Halverwege de sessie werd het spel dus iets ruiger en werden men pik en ballen echt hard aangepakt. Nog nooit zoiets meegemaakt!! Deze twee Meesteressen zijn echt zalig hard op mekaar afgestemd. Verscheidene keren heb ik mezelf beklaagd dat ik geen stopwoord had. Ik heb gekrijst, gekreund.....echt het was zwaar. Op een moment stopten deze twee demonische schoonheden dan ook met het pijnigen van de onderste ledematen. Was ik even opgelucht........voor 2 seconden, want toen gingen mijn tepels eraan. De gehele sessie werd ik in een strakke bondage gehouden en de folteringen werden af en toe gestopt om een met plas doordrenkte slip in mijn mond te duwen. Meermaals werd ik ook geplaagd en uitgedaagd om hun billen/vagina (niet naakt!) te kussen. Laat deze zich nu steeds net buiten mijn bereik bevinden en zelfs bij het uiterste strekken van mijn ballen kon ik er niet geraken. frustratie alom natuurlijk :-).
                                  Na afloop mocht ik mezelf onder het toeziend oog van deze donkerharige furies aftrekken. Eens dit gebeurd kon ik nog één woord uitbrengen...

"Wow..."

Dit was echt waar ik al jaren heen op zoek ben. Zulk een sessie had ik zelfs bij Meesteres Shane nog niet meegemaakt. Meesteres Medea heeft ook al een sterke vooruitgang geboekt tov de eerste keer dat ik haar mocht meemaken. Voor mij behoort zij zeker tot de top nu. Het mag ook gezegd worden, beiden dames zijn echt een lust voor het oog en als deze dan nog extreem lief tegen mekaar beginnen doen ;-) dan wordt bibi extreem hitsig hoor. Dat hebben ze zeker gemerkt haha :-)

Wat me toch ook even van het hart moet. Ik heb steeds een resem voorstellen als ik een sessie boek en het mag gezegd worden. Hier wordt steeds tot in de puntjes rekening mee gehouden. Echt chapeau!!

Dit was de zwaarste sessie ooit voor mij, maar mijn twee demonische dames mogen gerust zijn. Op het einde van het jaar zullen ze mij weer eens kunnen laten krijsen. Zelfs al heb ik hard afgezien....een stopwoord gaat er weer niet bijzijn..;-)

en Medea..... ik ga toch weer voor die No mercy hoor.... :-) ik hou gewoon van die blik in uw ogen als het echt zwaar wordt voor mij. I know you like it

grts

r.

Commentaar

Helaas is de studio in Aartselaar al leeggehaald
                                    Er wordt in die omgeving meerdere oude woningen gesloopt en nieuwbouw gedaan.

Maar de nieuwe studio wordt zeker zo mooi.
                                    (stukje reclame )

2 kamers gescheiden door schuifdeuren.
                                    Een plafond van 4 meter hoog, dus veel takelmogelijkheden!
                                    (en je zal je hoofd niet meer stoten aan de balken)

Parkeren geen probleem, is 100 meter van de Scheldeoever.
                                    2 km zuidelijk van Studio is gratis parkeren.
                                    100 mtr van de studio aan de schelde oever (naast de mijnenveger en stoomsleepboot) 1,50 euro per uur en 6 euro voor de hele dag.
                                    Direct voor de studio maximaal 3 uur parkeren, 3 uur is 7,50 euro.

Over 2 weken moet de studio open zijn.

Groeten Kinkyboy

Commentaar

Vanmiddag naar de nieuw locatie geweest, is vlak bij schipperskwartier. Mooie grote kamers waar nog het een en ander moet afgewerkt worden (details) maar zeker leuke plaats. Het spel mer Meesteres Shane en haar Slave Girl Medea was zoals altijd uitstekend.

Commentaar

Re: Antwerpen, privé studio , Mistress Shane (uitstekend)

Deze namiddag ben ik eindelijk bij Mistress Shane geweest op haar nieuwe locatie in Antwerpen. Een mooi ingerichte studio en ook veel ruimer dan Haar vorige in Aartselaar, althans op het gelijkvloers aldaar. Het is ook in een vrij rustige buurt naar Antwerpse normen, niet ver van het centrum en waar er ook enkele gezellige cafés en eetgelegenheden zijn. De studio van Mrs Shane ligt trouwens boven een restaurant dat wel enkel 's avonds geopend is. Maar de toegang is voldoende discreet om niemand te storen.
                                        In tegenstelling tot mijn vorige bezoeken in Aartselaar ben ik met de trein naar Antwerpen gereden. Dat is trouwens de meest aangewezen manier indien je de drukte van de stad met de wagen wil vermijden, en je hebt bovendien geen parkeerzorgen. De studio ligt trouwens niet zo heel ver van het Centraal Station vandaan, een goeie 20 minuten stappen over bijna 2 km. Het is ook niet zo moeilijk vinden, op mappy.com bijvoorbeeld kan je makkelijk je route uitstippelen. Een prachtig gerenoveerd station trouwens, met de authentieke voorgevel van vroeger die is bewaard gebleven.

Wat de sessie betreft, zoals altijd was het weer top bij Mistress Shane. In detail treden doe ik niet, elke sessie is verschillend, maar ik heb van elke minuut 'genoten' Zoals altijd kijkt Mrs Shane niet op de klok, dus de sessie loopt makkelijk een kwartiertje uit. Ook omdat ze er gewoon van geniet en haar slaven een onvergetelijke ervaring wil geven. We hebben ook afgesproken om een sessie te doen met een gastmeesteres in de toekomst. Mrs Shane heeft voorgesteld dat wanneer Vinyl Queen, een Amerikaanse Meesteres met wie ze reeds enkele films heeft gedraaid, de volgende keer op bezoek komt, ze een sessie voor mij zal plannen. Daar kijk ik dus zeker naar uit, gedomineerd worden door 2 supermeesteressen

Commentaar

Re: Antwerpen, privé studio , Mistress Shane (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door t031095
                                          Momenteel is Mistress Vinyl Queen uit San Francisco te gast bij Mistress Shane. Ben benieuwd of iemand hier ook een sessie heeft gepland bij deze 2 supermeesteressen. Dinsdag heb ik normaal een afspraak, moet enkel nog een paar privédingen zien te regelen, dus hoop ik dat ik er geraak en hier mijn ervaring kan delen.
                                          Laat ons weten hoe het was.
                                          Voor alvast een voorproefje : http://www.vinylqueen.com
                                          Rt,