Kalmthout, Brasschaatsesteenweg 159, Studio Tina: Mrs. Patsy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kalmthout, Brasschaatsesteenweg 159, Studio Tina: Mrs. Patsy

Ik was in Antwerpen en wilde hier ook eens een ervaring op doen.
    Het is een volledig uitgerust SM-huis. Er waren diverse dames aanwezig die werden voorgesteld als Mrs. Gekozen voor Mrs. Patsy, is een leuke dame, ziet er sexy uit in strak leren pakje met mooi decolté. Zij vroeg mij wat ik wilde. Dat vind ik niet zo prettig. Ik heb liever dat ze met mij de mogelijkheden doorlopen.
    Toen naar boven, ik moest mij wassen zij zou terug komen. Ik was er op het uur precies. Dus keuze maken, gesprekje en wassen, toen was het volgens de klok .10 om .15 kwam Mrs naar mij toe. Ik kreeg een mondknevel in. Was lekker. Aangezien het voor gesprek kort was geweest en ik niet zo goed zelf kan aangeven wat ik wil, dacht zij dat ik helemaal geen pijn kon verdragen. Ze had mij best wat harder bij mijn ballen mogen pakken. Maar goed.
    Toen naakt met knevel in en armen geboeid op de rug naar beneden.
    Daar mocht ik mij tonen aan de aanwezige dames. Erg leuk!!
    Mrs. Bo kwam er ook bij, dat lijk mij een zeer strenge dame, wil ik ook wel eens proberen. Na een tijdje met vibrator in mijn kont weer naar boven.
    Daar werd ik lekker wild in mijn kont geneukt door de Mrs.
    Al snel kwam ik klaar, erg lekker allemaal.
    Na een wasbeurt stond ik om .45 weer buiten. Ik had een sessie van 45 min betaald, dat is bij andere huizen beter.
    Maar voor de softies is dit zeker een aanrader. Ze hebben in ieder geval de juiste spullen in huis om er een onaangenaam uurtje van te maken.

gr
    Johan

Re: Antwerpen, Van Straelenstraat 36, Studio Tina, Mrs. Patsy (uitstekend)

Ik ben een fan van erotisch worstelen en heb reeds verschillende bezoeken afgelegd bij diverse dames en etablissementen. Bij Studio Tina kom je altijd goed terecht. Speciaal bij Mrs. Patsy. Zij is eerder klein van stuk, maar is enorm bedreven in het worstelen. Zeer gemakkelijk domineert zij een man als ik die toch een aantal kilo's meer weegt dan zij. Ze is sterk, enorm lenig, heeft techniek en haar finish is subliem. Al 5 keer heb ik met haar geworsteld, en telkens heb ik geen schijn van kans. Heerlijk !

Commentaar

Re: Antwerpen, Van Straelenstraat 36, Studio Tina, Mrs. Patsy (goed)

Hallo weet iemand iets hoe het ervoor staat met deze studio ik kan de website niet meer vinden.
      Is de studio nog open weet iemand of worstel sessies nog mogelijk zijn of heeft iemand hiermee soms recente ervaringen?
      Mocht iemand een nieuwe site of iets weten hoor ik het graag.

Commentaar

Gooreind, Brasschaatsesteenweg 159, Studio Tina, Mrs. Patsy

Patsy weer actief in heropende Studio Tina, op Braschaatsesteenweg 159 te Gooreind.
        Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 03-08-11, 17:36.

Commentaar

Re: Gooreind, Braschaatsesteenweg 159, Studio Tina, Mrs. Patsy(uitstekend)

Inderdaad , ze zouden sinds maandag geopend zijn

Hier hun site : http://www.sm-studio-tina.be/home-nl.html

Laat even weten als er iemend reeds heeft naartoe geweest

Commentaar

Re: Gooreind, Brasschaatsesteenweg 159, Studio Tina, Mrs. Patsy(uitstekend)

Jammer dat Brasschaat een beetje uit mijn richting ligt ....
            Heb vroeger veel plezier gehad in de studio in A'pen, met Amber en Els, maar ook met Patsy !!

Meesteres Tina is nog steeds heel erg knap, maar de sub rol is minder iets voor mij. Weet iemand hoe ver zij gaat wat het erotische betreft als meesteres, pijpt ze bv ook? Meer info mag via im !

Patsy is heel erg lekker, heb een paar keer met haar gespeeld als slavin, was top ! In alle eerlijkheid, zo een sessie is ook niet zo goedkoop, vandaar dat het lang geleden is, maar soms kriebelt het nog wel eens om nog eens lekker dominant te zijn, en wat kletsen op de kont te geven (het échte sm spel is minder iets voor mij, al heeft dat ook met onervarenheid te maken denk ik). Misschien moet ik me ooit eens een sessie kado doen met Tina als meesteres, en Patsy als slavin, om Tina dan de leiding te laten nemen, en haar dan Patsy te laten bevelen. Mmmmm, klinkt lekker ...

Er zal wel eens een recensie over dit fantasietje volgen
            E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

weet dat meesteres tina dit niet doet maar heeft twee jonge slavinnen die dit wel doen

Commentaar

Meesteres Patsy beschikt naar het schijnt ook over een bi slaaf met atletisch lichaam om de wensen te voldoen van andere slaven/meesters. ik ga eens informeren

Commentaar

inderdaad een mooie villa met verschillende speelkamers. Meesteres Patsy en haar vernieuwd team mogen er zeker zijn (2 jonge deernes maar nog niet veel ervaring, worden wel opgeleid door Mrs Patsy). Naar het schijnt is er ook soms een mooie bi slaaf aanwezig om de wensen van andere slaven/meesters te voldoen. Iemand ervaring met deze slaaf?

Commentaar

Even snel gezegd de eigenares,is wel meesteres tina

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 170out Bekijk bericht
                      weet dat meesteres tina dit niet doet maar heeft twee jonge slavinnen die dit wel doen
                      meesteres Tina heeft ook Patsy opgeleid dus ik weet dat deze slavinnetjes goed opgeleid gaan worden.

Commentaar

Re: Gooreind, Brasschaatsesteenweg 159, Studio Tina, Mrs. Patsy

Zou deze Meesteres nog te bedienen zijn? Staat niet meer op website Studio Tina

Commentaar

Re: Gooreind, Brasschaatsesteenweg 159, Studio Tina, Mrs. Patsy

Oorspronkelijk geplaatst door young_boy Bekijk bericht
                          Zou deze Meesteres nog te bedienen zijn? Staat niet meer op website Studio Tina
                          Patsy staat nog steeds op de website van studio Tina maar werkt tijdelijk niet meer.
                          Ik belde enige tijd geleden naar Studio Tina voor Mrs. Patsy.
                          Daar wist men me te zeggen dat Mrs. Patsy momenteel en dit voor geruime tijd buiten strijd is wegens een ernstige breuk.
                          Of ze nadien haar activiteiten gaat verder zetten, daar heb ik geen weet van.

http://sm-studio-tina.be/contact-openingsuren.html

Overigens huist op dit adres ook nog Privé Burlesque, waar Patsy ook werkt.

http://priveburlesque.be/index.html

Nog een vraagje voor de moderator, kan de hier vernoemde locatie Gooreind niet aangepast worden naar de juiste locatie Kalmthout? Staat zo ook op hun website.

Commentaar

Aan het werk...
                          X