Luik, Priveontvangst, Maitresse Xawana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Luik, Priveontvangst, Maitresse Xawana

Ben gisteren bij deze black mistress op bezoek geweest in Luik. Sedert één jaar werkt Chanel zelfstandig, na meerdere jaren ervaring te hebben opgedaan.
    Ze weet van aanpakken en alles is bespreekbaar en betaalbaar.
    Zeer mooie slanke dominante zwarte verschijning (eind twintig) lichaam volledig mag betast en gelikt worden als beloning

Re: Luik, Priveontvangst , Mrs. Chanel (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door T
    Ik zie haar gezicht niet goed op de site maar deze donkere parel is toch zeker geen travo he kan iemand hier uitsluitsel over geven?????

voor zover ik weet, of ik zou me al heel erg moeten vergissen, is dit een puur black woman die met de juiste handelingen je juiste plek kan raken, en dat doet ze zeer goed, een aanrader.

erco
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 19-04-11, 22:00.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Elsandro
      Mmm ik heb allesinds intresse..
      maar idd hoeveel per uur?
      spreekt alleen maar frans (niet dat een ramp is maar toch)...
      Oorspronkelijk geplaatst door belsub
      Enkel frans gesproken zeker ?
      Oorspronkelijk geplaatst door hotcock29
      weet iemand haar prijs en doet ze ook soft?
      Is idd enkel franstalig en betaalbaar, naar de huidige normen toch...
      € 150 voor een uur.

succes!
      Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 19-04-11, 22:02. Reden: vraag bij antwoord ingequoted

Commentaar

Ben vorige week bij Mrs. Chanel geweest. Niet in Luik, waar ze alleen nog maandag en dinsdag is, maar even ten zuiden van Brussel, waar ze van woensdag tot vrijdag ontvangt .

De infrastructuur is er fantastisch: drie grote ruimten, zeer goed geëquipeerd. Over de meesteres zelf ben ik iets minder enthousiast: knap lijf, streng gezicht (maar zeker geen trans, laat staan een travestiet) maar wel erg afstandelijk.

Het binnenkomen was niet veelbelovend: ze zei me dat er al een andere slaaf aanwezig was, en of ik dat een probleem vond. Wel, niet echt, maar zoiets doe je niet bij een eerste afspraak. Ik mocht me uitkleden in de ijskoude gang, waar ik vijf minuten zat te bibberen vooraleer ze me naar binnen haalde.

Travestie en cbt, dat zijn mijn twee dada's.
        Het eerste ging uitstekend: goede keuze qua kleren en lingerie, prachtige naaldhakken. De blauwe pruik die ze me opzette maakte haar aan het lachen.
        De cbt die erop volgde was dan weer matig. Ik had gezegd dat ze daarin behoorlijk ver mocht gaan, maar het bleef bij wat geknijp en tikken met een houten plak.
        Strelen en likken, waar een vorige bezoeker het over had, was er voor mij niet bij. Me met de hand doen klaarkomen wel.

Mijn conclusie: ik ga haar binnen enkele weken terug opzoeken, want spannend was de sessie wel, maar als ze dan niet beter in vorm is zal het daarbij blijven.

Commentaar

Ze zegt ook aan worstel sessies te doen en dit erg leuk te vinden heeft iemand hiermee ervaring bij haar en hoe is de sessie bevallen?
          Heeft ze matten of een speciale ruimte voor te worstelen of word het allemaal erg moeilijk als iemand ervaring met haar heeft hoor ik het graag

Commentaar

Re: Luik, Priveontvangst , Chanel(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door rtroma
            Is deze dame nog wel actief ? Haar website is uit de lucht.
            Wie heeft er meer info ander kan dit topic naar het archief.

Rt,
            Toch wel, maar tegenwoordig noemt ze zich Maitresse Xawana.

Website http://www.maitressexawana.eu/

Commentaar

Re: Luik, Priveontvangst , Maitresse Xawana(uitstekend)

Vandaag voor het eerst naar jaren op het lijstje gestaan te hebben deze ebony pearl bezocht.
              Nu is mijn Frans ronduit matig tot zeg maar slecht te noemen en naar goed Luiks gebruik zijn de overige talen buiten het Frans van haar kant ook maar minimaal.
              Dus dat bleef een beetje een uitdaging, wat ook een uitdaging was is het zoeken van de locatie lekker landelijk gelegen vrij parkeren.
              Maar het address dat zei via de sms gestuurd had was moeilijk te vinden een dood lopende zij-weg van de grote doorgaande weg.
              Naast een direct naast een T-shirt bedrijf uiteindelijk toch nog goed terecht gekomen in een soort grote garage of loods achtig iets.
              Wel heel netjes aangekleed en verzorgd moet ik zeggen nette douche en etc. voor handen.
              Maar goed ging uiteindelijk toch voor de worstel sessie, op haar zeer uitgebreide en wel in meerdere talen te bezichtigen site ook goed te zien.
              Op de site zie je al dat ze toch behoorlijke biceps heeft waarvan ze zegt ook op te trainen in de gym ofzo.
              Naar het uitkleden van mijn kant begon ze al met een profi mat te leggen groot genoeg voor een leuke wrestling match.
              Ze deed een leuk gym pakje aan waar haar 2 euh kwaliteiten goed uit naar voren kwamen net als de mooie achterkant.

Eenmaal aan de partij begonnen viel ze me qua kracht toch wel wat tegen ik ben al sterkere dames getroffen die kleiner waren.
              Ondanks haar mooie biceps en de toch wel gespierde benen kreeg ze niet echt een dominante positie in de match.
              Heb af en toe dus maar niet alles gegeven op die momenten bleek ze toch wel wat prof technieken te kunnen.
              Maar al met al had ik qua kracht toch wel meer verwacht.
              Ze heeft die mooie biceps wel nog een aantal keren lekker voor me geflexed en die waren zeker hard groot en massief
              ( groter als de mijne zelfs ) maar toch kreeg ze niet echt de overhand.
              Uiteindelijk ook gevraagd of ze nog topless ging maar dit deed ze helaas niet.
              Verder nog even een potje armpje drukken gedaan hierin was ze dan wel redelijk sterk 1X won ik en 1X zei.
              Uiteindelijk naar het worstel gebeuren kreeg ik nog een massage uiteraard een massage van de edele delen
              Met olie en hierbij gebruikte zei wel rubber handschoenen, daarna mocht ik nog lekker douchen.
              Nog even zo goed als het ging nog wat na gepraat met een drankje en met een toch tevreden gevoel vertrokken.
              Had 100 euro betaald voor een half uur en ben 45 minuten binnen geweest geen klok kijkster dus.
              Die 100 euro was nog een mee valler want dacht aan de telefoon nog dat ze 120 bedoelde maja het mag ook eens mee zitten he

Commentaar

Re: Luik, Priveontvangst , Maitresse Xawana

Leuk bezoek gebracht aan deze Franstalige Meesteres. Ze heeft op een curieuze plek een leuke SM studio, die heel goed uitgerust is met vele soorten zwepen, tangetjes, klemmetjes en een mooie gevangeniscel. Ze is een mooie dame, met een pracht lichaam. Ze heeft een wijde variatie aan kleding en vindt het leuk zich af en toe om te kleden. Dat vond ik dus ook erg leuk van haar.

Ik werd eerst lichamelijk geïnspecteerd, en kreeg een grondige anale spoeling. Daarna moest ik onder haar toezicht de cel goed schoonmaken maar -het was geeneens opzet!- ze ontdekte nog wat stof-resten. Dat was niet best. In de cel kreeg ik wat restjes van haar eten en vervolgens moest ik alles netjes afwassen. Ze gaf me met de zweep en de cane ervan langs op mijn kont,en daarna een prima bondage. Dat gaf haar de mogelijkheid om mijn tepels en ballen extra onderhanden te nemen, en uitgebreid moest ik daarna haar laarzen likken. In haar cipieruniform kreeg ik te maken met electro en de violet wand, en dat was weer heerlijk spannend. Het geluid van die violet wand is zo spannend en het ziet er zo eng uit... Uiteindelijk mocht ik me klaar-trekken en na een babbeltje kon ik de bus naar Luik pakken.

Ze is heel professioneel en maakte zich er niet makkelijk van af. Daarnaast is het een leuke creatieve dame, waar ik veel sympathie voor voelde. Een geslaagde middag. Bovendien een goede gelegenheid om mijn Frans weer eens wat op te halen.

Commentaar

Re: Luik, Priveontvangst, Maitresse Xawana

Enig idee of deze donkere parel intussen al iets meer van de Engelse taal machtig is heb niet de illusie dat ze beter Nederlands is gaan spreken. Maar misschien na 2 jaar een beetje vordering op het gebied van de Engelse taal zou wel prettig zijn, aangezien mijn Frans ook nog niet echt verbeterd is.

Commentaar

De website is inmiddels uit de lucht, weet iemand of deze mooie meesteres (onder een andere naam) nog ergens ontvangt?

Commentaar

Aan het werk...
                    X